Ervaringen Pathé Thuis

Het is vrijdagavond. Je wilt iets ondernemen maar eigenlijk niet je huis uit. Had je maar een bioscoop in je eigen huis.

Door Pathé Thuis wordt deze droom realiteit. Met deze service kan je de nieuwste films gewoon thuis op je bank kijken. Het plezier van de bioscoop met de comfort van je eigen huis. Bij Pathé Thuis betaal je per film. Want je wilt waarschijnlijk alleen betalen voor wat je écht kijkt. Een account aanmaken is volledig gratis. Je betaalt simpel via iDeal, creditcard of Paypal per film die je wilt kijken.

Klinkt te mooi om waar te zijn? Op NederlandReview kan je de beoordelingen en reviews van andere klanten lezen. Op deze manier check je makkelijk of andere gebruikers goede ervaringen hebben. Zo kan je met een gerust hard je account aanmaken en die nieuwe comedy kijken die je nog niet had gezien. Laat ook jouw mening achter als je al wel gebruik hebt gemaakt van Pathé Thuis. Zo kunnen toekomstige klanten profiteren van jouw ervaringen.

Over Pathé Thuis

Iedereen kent natuurlijk de bioscoopketen Pathé. Al jaren is Pathé de meest geliefde, grootste en meest vooruitstrevende bioscoopketen van Nederland. Pathé is in 1898 opgericht in Frankrijk door de gebroeders Pathé. Inmiddels bestaat de bioscoopketen al meer dan 120 jaar en hebben ze filialen verspreid door Belgie, Frankrijk, Zwitserland, Noord-Afrika en natuurlijk Nederland.

De gebroeders Pathé vonden dat films een mooie manier was om verhalen te vertellen. En zonder hun passie waren bioscopen niet zoals ze nu zijn, met 3D brillen, grote schermen en veel kleuren. Zij geloofden toen wat het bedrijf nu nog steeds geloofd en wilt voortbrengen: de wereld wordt een stukje mooier als je je even afsluit van de dagelijkse sleur door je onder te dompelen in alle emoties die horen bij film.

Door Pathé Thuis is dit nu nog makkelijker. Met de service van Pathé Thuis beleef je nu keer op keer weer de nieuwste films in je eigen thuisbioscoop.

Wekelijks vult Pathé Thuis nieuwe films toe aan het assortiment, direct uit de bioscoop. Zo kijk je altijd naar de nieuwste films, van Oscar winnende arthouse films tot de grootste blockbusters.

De service is beschikbaar op meerdere apparaten. Je kan kijken op je laptop, tablet of telefoon maar ook op je Apple TV, Smart TV, Xbox One, Playstation of Android TV. Ook kan je via een Google Chromecast of Apple Airplay makkelijk de film streamen van je telefoon of tablet naar je televisie.

Jouw ervaring

Pathé Thuis is er trots op dat ze deze innoverende manier van films kijken in je eigen huis naar jou toe kunnen brengen. Kunnen wij toch nog iets verbeteren? Of ben je juist tevreden over onze service? Twijfel niet om een review te schrijven en te plaatsen op NederlandReview. Of lees de al bestaande beoordelingen en reviews van klanten die jou voorgingen.

Pathé Thuis

10
    10