Aon

4.6

Bestellen

4.4

Service

4.5

Prijs

4.4

Levering

35.3%

Zou hier weer kopen

Aon

Aon Beoordelingen

Benieuwd naar wat de ervaringen van andere mensen met Aon zijn? Aon is een verzekeraar in Nederland. Het bedrijf biedt allerlei producten om risico’s te beperken. Zo levert Aon bijvoorbeeld een autoverzekering of een motorverzekering.


Over Aon

Aon is onderdeel van een veel groter bedrijf Aon plc in Londen. Het wereldwijde concern heeft 500 kantoren in 120 landen, op deze kantoren werken meer dan 66.000 mensen. Aon is dus een grote verzekeraar. De naam Aon is een Keltisch woord voor eenheid. Met de naam Aon wil de kracht van het geheel, een kerntaak al verzekeraar, inzetten om haar klanten te bedienen.

Aon Nederland houdt zich bezig met het afdekken van risico’s. Iedere beslissing die je neemt heeft bepaalde gevolgen. Of het nu gaat om autorijden, of als het gaat om beleggen. Aon vindt het belangrijk om risico’s in kaart te brengen en waar nodig voldoende af te dekken. Op deze manier is het mogelijk om verantwoorde beslissingen te maken.

Naast het afdekken van risico’s van zakelijke partijen richt Aon zich ook online op de particuliere consument. Het bedrijf biedt goedkope verzekeringen aan aan particulieren.




Diensten Aon

Aon kan dus risico’s voor het bedrijfsleven afdekken, maar ook voor particulieren levert Aon een goedkope verzekering. Dit pakket wordt Aon Direct genoemd. Aon Direct is een online verkeringspakket. Omdat de verzekering alleen online verkrijgbaar is, is Aon direct een goedkope verzekering.

Aon Direct is een compleet verzekeringspakket voor particulieren. Wie op zoek is naar een goedkope autoverzekering, een goedkope motorverzekering of een andere goedkope verzekering is bij Aon Direct aan het goede adres. Aon Direct bestaat daarnaast uit nog een aantal andere goede verzekeringen. Denk bijvoorbeeld aan een goede inboedelverzekering of een aansprakelijkheidsverzekering bent u bij Aon Direct aan het goede adres, maar ook voor minder voor de hand liggende verzekeringen kunt u bij Aon terecht. Denk bijvoorbeeld aan een bruiloftsverzekering.

Aon Direct biedt dus een breed palet aan goedkope verzekeringen voor particulieren. Alle producten van Aon Direct zijn online af te sluiten. Natuurlijk hoeven niet alle verzekeringen van Aon Direct afgenomen te worden. Er kan gekozen worden voor verschillende modules bij Aon Direct. Zou houdt u zelf de controle over welke risico’s u af wilt dekken. Een goedkope verzekering is natuurlijk fijn, maar te veel verzekeren doet dit effect weer teniet.


Klachten Aon

Als u een klacht heeft over Aon, dan kunt u die telefonisch stellen op een lokaal nummer. De klantenservice is van 08:00 tot 18:00 beschikbaar. Daarnaast heeft Aon een speciaal noodnummer voor ernstige schade. Als u een vraag per e-mail aan Aon Direct stelt wordt deze binnen 5 dagen behandeld.

Heeft u al ervaringen met Aon of Aon Direct? Deel uw ervaringen hieronder. Zo kunnen andere gebruikers van deze site beter beoordelen of ze zich ook moeten gaan verzekeren bij Aon Direct.
 



Goede bruiloftsverzekering of autoverzekering? Lees wat Nederlanders van Aon vinden, zodat u met een gerust hart kan overstappen

Beoordelingen, klachten, ervaringen en reviews

Lees hier onafhankelijke reviews, klachten en ervaringen. Wees op de hoogte waar u uw aankoop kunt doen of beoordeel zelf een winkel waar u een (online) aankoop heeft gedaan. Zo bepaalt tegenwoordig heel Nederland zelf welke winkels slecht en goed zijn!

Schrijf zelf een review

Schrijf hier een review over het bedrijf, de producten en/of diensten. Gebruik max zo’n 500 karakters

Gelieve eerst in te loggen

Bestellen

starstarstarstarstar

Service

starstarstarstarstar

Prijs

starstarstarstarstar

Levering

starstarstarstarstar

Zou hier weer kopen

Totaal

10

Alle reviews (17)

Autoverzekering

LANG verzekerd BIJ AON? Dan PREMIE NAKIJKEN want je BETAALD MEER dan een NIEUWE klant! WAARDELOOS!! ECHT ZWAAR KLANT ONVRIENDELIJK Wij waren sinds 2012 verzekerd bij de AON Onze dochter kreeg een auto, dus ging zij op zoek naar een autoverzekering. Wat blijkt, zij heeft een verzekering, ZONDER OPGEBOUWDE SCHADEVRIJE jaren, die GOEDKOPER is dan ONZE AUTOVERZEKERING MET 11 SCHADEVRIJE JAREN. Dat vonden wij erg vreemd Dus op internet gaan kijken en wat blijkt, als je nu een autoverzekering bij AON afsluit ben je bijna €10,-- goedkoper uit dan wat wij betalen Wij bellen, dan zou je toch een klantvriendelijke reactie verwachten? Nou nee! We konden onze huidige verzekering afsluiten a €11,-- en opnieuw verzekering afsluiten a €11 terwijl ze adverteren op internet dat je geen aansluitkosten hebt! ECHT ENORM WAARDELOOS ZWAAR ONTEVREDEN!

P

Philippine

07-11-2021

0forum

Autoverzekering

Discriminerend, verdient niet eens 1 ster. Ik wilde een verzekering afsluiten bij Aon, specifiek een autoverzekering i.v.m. met korting omdat ik bij een bedrijf werk die aangesloten is bij Aon. Ging ik online een formulier invullen om de verzekering af te kunnen sluiten, maar telkens kwam ik er niet door, heb daarna gebeld en gechat met iemand om mij verder te helpen met het probleem. Het blijkt dat ik, als 21 jarige met een auto die volgens hun mening, een te hoog vermogen heeft voor mijn leeftijd, geen autoverzekering kon afsluiten omdat "dit een te groot risico is voor de verzekeraar" volgens de persoon waarmee ik contact had. Persoonlijk vind ik dit echt belachelijk en discriminerend. Heb dit ook duidelijk kenbaar gemaakt aan degene waarmee ik contact had met als reactie: "Helaas zijn dit onze acceptatierichtlijnen." Als reactie op dit belachelijk antwoord reageerde ik met: "Wordt eens tijd dat die acceptatierichtlijnen worden aangepast en jonge volwassenen meer vertrouwen krijgen." In wat voor auto verwacht u dat ik in ga rijden? Eentje die zeker max 45km per uur kan of op het fietspad mag rijden? Of een oud blik? Zo loopt uw firma alleen maar toekomstige klanten mis. Misschien moet u uw acceptatierichtlijnen aanpassen, heeft u nooit gehoord dat jonge mensen de toekomst zijn? Welnu uw manier van handelen en verzekeren heeft op deze manier zeker geen toekomst. In ieder geval, na de reviews te hebben gelezen van Aon, kan ik al voorspellen dat u uw huidige klanten waarschijnlijk zult kwijtraken met uw ouderwets en discriminerende bedrijfspolicy, en zeker geen toekomstige klanten krijgt op deze manier. Ben blij dat ik me uiteindelijk toch niet heb aangesloten bij zo'n ouderwets, laks en discriminerend verzekeraar.

A

Amber

01-07-2021

0forum

Inboedelverzekering en overlijden

In december 2020 is de man van mijn moeder overleden a.g.v. corona besmetting. Mijn moeder inmiddels 88 jaar oud. Ik ben bezig mijn moeder te helpen met het afwerken van de administratie die voor een deel op de naam van haar man stond. Hierbij ook de inboedelverzekering die liep bij AON. Eind december 2020 heb ik hen gebeld om het overlijden van de man van mijn moeder bij hen kenbaar te maken. Tevens heb ik gemeld dat er een rekening op naam van de man van mijn moeder, die dus al overleden was op dat moment. ontvangen was. De dame die ik aan de telefoon had, wist me te melden dat de verzekering nooit meer was geïndexeerd en dat mijn moeder en haar man nooit voor brand verzekerd waren. Hierop meteen een goedkopere verzekering afgesloten bij AON, nooit meer over de factuur van de voorgaande verzekering gesproken, want alles was immers geregeld. Afgehandeld denk je dan :) Nou nee niet echt. Mijn moeder bleef brieven ontvangen, op naam van haar inmiddels overleden man, dat de oude verzekering zou worden afgesloten en dat haar man , die inmiddels overleden was, zou worden geroyeerd uit de verzekeringen. Echt heel fijnzinnig. Verder bleef de betalingsverplichting bestaan en zou er eventueel een deurwaarder komen. Er moest en zou ca. 240 euro moeten worden over gemaakt (voor de oude inmiddels opgezegde verzekering, want die had nog een paar dagen door gelopen na het overlijden van de man van mijn moeder) Uit deze brieven hadden we ook kunnen lezen, het staat dus echt nergens vermeld in die brieven, dat mijn moeder 225 euro terug zou krijgen. Het gaat dus om een bedrag van 15 Euro. Tevens stond er in die brieven dat mijn moeder en haar man op de oude verzekering wel voor brand waren verzekerd. Eerst denk je nog ik heb net met AON gebeld, e.e.a. zal wel lang elkaar heen zijn gegaan. Het komt wel goed. Helaas, jammer, leuk gedacht. Wederom ontving mijn moeder een brief geadresseerd aan haar overleden man. En weer van de AON, wederom werd er gerefereerd aan het bedrag dat betaald moest worden en alle dreigementen van royeren (dat terwijl we ook bevestiging hebben gehad dat de verzekering al is afgesloten) en deurwaarders. Nou nogmaals gebeld, net als de eerste keer letterlijk driekwartier in de wacht ( voor 15 Euro). Netjes uitgelegd dat het niet zo fijn is om dergelijke brieven te krijgen, geadresseerd aan de overleden man als je die dus net verloren bent en dat het gaat om een bedrag van 15 euro. Dat we alles al hadden doorgegeven en afgemeld, Maar nee, ik moest toch echt begrijpen dat het bedrag openstaat en dat er toen ca 1,5 week gebruik is gemaakt van die oude verzekering. Je denkt nog dat de boodschap nu toch duidelijk over gekomen moet zijn. Maar nee. Deze week wederom een brief gericht aan een inmiddels overleden iemand. Dat de verzekering nu echt is stop gezet maar dat de betalingsverplichting echt in stand blijft. We hebben besloten om het geld maar over te maken en hopen dat we nu van dit bedrijf en deze mensen verlost zijn. De nieuwe afgesloten inboedel verzekering bij de AON gaan we opzeggen. Ze zien ons daar nooit meer terug.

W

Weduwe

19-03-2021

0forum

Opstalverzekering

Indien u dit leest omdat u AON overweegt als verzekeraar, DOE HET NIET 3 jaar een opstalverzekering bij ze gehad, inmiddels gelukkig weg, al was dat niet eenvoudig. * Na afloop van de verzekering werd ik nog een extra maand onterecht geincasseerd. Hun "klantenservice" gaf mij gelijk, en zei dat ik de incasso moest storneren. Vervolgens nog 2 keer opnieuw geincasseerd. Weer gebeld, werd ik doorverwezen naar hun financiele afdeling. Zij wilden niet reageren, en schreven kennelijk een bericht in mijn "digitale postvak" op hun site, waar ik geen toegang toe had, want ik had geen verzekering meer. Om het via de telefoonmedewerkers te regelen bleek onmogelijk dus ik heb na meerdere aanmaningen maar hun onterechte factuur betaald om van het gezeik af te zijn. Ik geef ze inmiddels liever onterecht die 24 euro dan nog een keer uren te wachten aan de telefoon. Ik gooi de handdoek in de ring. Dus als je AON wil bereiken telefonisch, zorg ervoor dat je de komende paar uur niks te doen hebt want je gaat extreem lang in de wacht staan en voortdurend van t kastje naar de muur gestuurd worden. Ook sturen ze al hun berichten naar je digitale postvak, wat een hel is om te bereiken, elk bericht van ze te lezen daar ben je minstens een kwartier voor bezig. En oja ze hebben in een tijdsbestek van 3 jaar mijn premie verdubbeld, van 12 euro naar 24 euro. Niet op voorhand iets over verteld, en geen berichtgeving

M

M

10-01-2020

0forum

Schrikbarend slechte ervaringen

Toen het nog IAK was, altijd tevreden: goede verzekeringen, goede prijs, en goede service. Sinds het AON is geworden is het een grote bende! Ik heb b.b. mijn gehele premie voor 2019 in december 2018 betaald. Daarover gebeld, bankrekening en betaalkenmerk gekregen, en de betaling van de hele premie gedaan. Sinds dien word ik maandelijks achtervolgd door incasso's en dreigementen om de verzekering te beëindigen wanneer ik de premie niet voldoe. Meermaals uitgelegd dat die al in december 2018 is betaald... Ik wil overstappen van AON naar een andere verzekeraar, maar de schademeldingen zijn niet goed geregistreerd waardoor de nieuwe verzekeraar mij weigert. Dit komt door fouten van IAK in het verre verleden. Meermaals gebeld en niemand lost het op. Die directie en dat management daar moet zich schamen!

J

Joost

28-10-2019

0forum

Rampzalig

Dure vogels, niet of nauwelijks bereikbaar, reageren niet op emails, vragen kosten voor beëindigen van autoverzekeringen terwijl dit nergens in de voorwaarden staat. Voor 2 auto's 23€

J

JP. Geuskens

18-05-2019

0forum

Terrible company stealing money from my bank account

Terrible company with no customer service. After years of quietly extracting the monthly premiums from my account (€200 or so) I suddenly noticed some big debits of over €1000! I emailed and phoned (gave up several times after waiting over half in hour), but no response. So I cancelled all my policies. Still they try to pull money from my account, so I had to block them. Now I get invoices in the mail for future periods! IAK used to be good, but since AON took over they've gone to the dogs.

S

Steven White

04-05-2019

0forum

aon slechte ervaring

wij zijn nu sinds een jaar bij AON (het bedrijf heeft meeus verzekeringen overgenomen. wat een ramp bedrijf is dit. zeer slecht te bereiken , personeel weet niet waar ze over hebben. personeel kan dingen niet vinden (vele malen doorverbinden, niet worden teruggebeld etc etc geen aanrader , wij waren veel beter gewend .

W

wim hoogeveen

04-02-2019

0forum

slecht, onduidelijk en komen eigen vorwaarden niet na

Ik ben overgestapt naar een andere maatschappij met precies dezelfde dekkingen maardan zonder service wat me 30 euro goedkoper is. Bij aon betaal je deze service wel, maar krijg je hem niet. Ze hebben niet eens vernomen dat ik de verzekering heb stopgezet, maar hebben vrolijk geld van mijn rekening afgeschreven nadat ik er niet meer verzekerd was, dit heb ik terug moeten boeken via mijn bank. Ik zou nog wel een gedeelte moeten betalen voor die laatste paar dagen van de maand dat ik wel verzekerd was. Vind ik prima, zo hoort het, maar dat bedrag wat ze noemen is aanzienlijk hoger dan dat gedeelte van de maand, en daardoor betaal ik voor enkele dagen teveel. Daar weigeren ze op te reageren als ik vriendelijk vraag om uitleg. Ze zijn onduidelijk, komen hun eigen contractvoorwaarden niet na, en zijn geheimzinnig over hun kosten, welke overigens veel te hoog zijn ten opzichte van anderen.

R

Remco

28-01-2019

0forum

Chaos

Autoverzekering AON opgezegd met inachtneming van de opzegtermijn. Door AON schriftelijk bevestigd. Toch blijven ze premie incasseren. Schriftelijke belofte van restitutie wordt niet nagekomen. Toen zelf maar de onverschuldigde, maar toch geīncasseerde premie verrekend met de premie van de resterende verzekeringen. Nu word ik lastig gevallen met aanmaningen. Mailen en bellen helpt niet. Emails worden niet beantwoord en aan de telefoon krijg je slechts te horen 'sorry, onze administratie is een chaos geworden'.

F

Frits

21-10-2017

0forum

Goede ervaring

Vorig jaar overgestapt, geen spijt van gehad. We zijn goedkoper uit en worden netter behandeld dan bij de voorganger. Dit is gewoon een professioneel bedrijf.

F

Frank van Overveen

10-09-2016

1forum

Keurig

Makkelik geregeld en nu ben ik goed verzekerd.

B

Benno

02-08-2016

0forum

Betrouwbaar

Al jaren bij AON en eigenlijk nooit de problemen waar je wel eens over leest bij verzekeraars. Dus ik blijf hier gewoon zodat ik zeker weet dat het goed gaat.

S

Sam B.

20-07-2015

0forum

Jammer

Ik werd echt slecht geholpen bij mijn autoverzekering. Onderhandelen over de dagwaarde duurde lang en ze boden veel te weinig. Heb er uiteindelijk nog wel iets bovenop kunnen lullen maar dit kan echt niet. Ik zoek een nieuwe.

E

Edwin Wiegers

15-07-2015

0forum

Ruitschade zonder eigen risico!

Ik had een flinke scheur in mijn voorruit. Laten maken en niks hoeven te betalen. Geen eigen risico. Dat is nog een service!

B

Bart Preuter

14-07-2015

0forum

Prima verzekeraar

Mijn ervaring is dat AON op een professionele, snelle en vakkundige manier communiceert met klanten. Ook als je problemen hebt. Kunnen nog veel bedrijven wat van leren.

S

Sjoukje S.

08-07-2015

0forum

Bruiloftverzekering

Ik heb een bruiloftverzekering afgesloten voor de zekerheid. Ze beloven je dat de meeste dingen gedekt zijn. Weet niet of dat echt zo is want ik had het uiteindelijk niet nodig, ging allemaal helemaal goed op de trouwerij. Maar is niet zo duur en is makkelijk bestellen, dus is het wel waard.

G

Gaston

08-07-2015

0forum