Als bedrijf of winkel staat u natuurlijk achter uw product of dienst. En bent u ervan overtuigd dat de prijs/kwaliteit verhouding klopt. Maar is dat ook zo? Zijn uw klanten wel zo tevreden? Is de algehele consumenten perceptie wel zo goed? Daar komt u maar op één manier achter; door het aan uw klanten te vragen! Heb je al een bedrijspagina? Dan kan je hier inloggen!
Durft u het aan, of bent u dusdanig zeker van uw service, om uw bedrijf publiekelijk én onafhankelijk te laten beoordelen door uw klanten?
Stuur dan een e-mail naar info@NederlandReview met als onderwerp "aanmelding bedrijvenpagina".
Wij vinden dat bedrijven transparant moeten zijn in wat ze beloven en wat ze doen. De beste manier om dit te laten zien is door klanten, die reeds ervaring met u hebben opgedaan, te laten spreken. Wij geloven dat bedrijven moeten staan voor wat ze zeggen. Als het bedrijf levert wat beloofd is, is er ook geen enkele rede om niet op NederlandReview te staan. Sterker nog, het is een fantastisch uithangbord om te laten zien dat u enkel en alleen maar tevreden klanten aflevert. Daardoor krijgen we goede en sterke bedrijven in Nederland met bestaansrecht.
Ja! Wij kunnen voor 90% zeker zeggen dat alle reviews die geschreven zijn ook echt zijn. Bij twijfel, (ofwel, die andere 10%) dan halen wij deze van de site. Wij zijn ons er terdegen van bewust dat ErvaringenSite gebruikt kunnen worden door de concurrent om andere bedrijven onterecht zwart te maken. Daarom maken wij gebruik van geavanceerde software (door middel van IP, e-mail adressen & bevestigingen etc) om de herkomst van een beoordeling te achterhalen.
Wij zijn 100% onafhankelijk. Nadat wij zelf slechte ervaringen hadden met bepaalde bedrijven en nergens terecht konden met onze klachten, is deze site is opgericht. Wij hebben er dus geen belang bij om bedrijven in een positief, danwel negatief daglicht te zetten. Het enige belang dat wij hebben is dat negatieve berichten, maar zeker ook positieve berichten terecht zijn, zodat de juiste bedrijven beloond worden voor hun inspanningen.
Wat wij willen zijn betrouwbare bedrijven die doen wat ze beloven. Bij positieve ervaringen wordt een bedrijf beloond omdat het een fantastisch uithangbord kan zijn voor de service die gegeven is en wordt. Het is immers bepaald door onafhankelijke consumenten. Hetzelfde geldt voor een slechte review. Wij willen enkel dat het bedrijf (alsnog) doet wat beloofd was/is. Hierbij kijken wij altijd naar de aard en de ernst van de klacht. Indien wij hebben kunnen vaststellen dat deze beoordeling ook gegrond is en daadwerkelijk van een klant afkomstig, dan laten wij deze op de site staan. Indien mogelijk (en in de meeste gevallen) leggen wij contact tussen de klant en het betreffende bedrijf. Deze krijgt de kans om zich te rectificeren. Danwel de klacht te weerleggen, danwel het op een andere manier goed te maken. Wij leggen dan de vraag bij de klant neer of het euvel verholpen is en of de klant ermee instemt om, doordat de klacht nu eenmaal verholpen is, de review weg te laten halen of een voetnoot aan toe te voegen.
Lees voor meer informatie ook onze Privacy & Disclaimer