ANWB Wegenwacht
Alle reviewsANWB Wegenwacht
Alle reviews (84)
Nog geen reviews!
Ga op zoek naar bedrijven waar je ervaring mee hebt en schrijf er reviews over! Je reviews dragen bij aan een transparantere markt en zorgt voor betere betrouwbaarheid van bedrijven
Autoverzekering + Wegenwacht
De ANWB is net zoiets als MAFIA. Wat een ballentent. Ik geloof al 40 jaar lid en dan heb je iets en wordt je van het kastje naar de muur gestuurd met onbegrijpelijke argumenten.. Upselling is wat ze de hele tijd proberen. Service is echt ruk. De enige die aardig doet is de digitale assistent die je te pas en te onpas krijgt. Wegwezen daar allemaal en nooit meer terug.
Auto verzekering
Pechhulp
2 jaar geleden een lidmaatschap genomen voor pechhulp.
Afgelopen week had ik een defecte accu.
Bellen naar de centrale of de anwb kon komen.
Nee dus ik bleek geen woonadres service te hebben.
Wilde dit met tegenzin afsluiten maar dit zou dan nog €50 extra kosten.
Heb de dame gezegd met onmiddellijke ingang mijn lidmaatschap op te zeggen
Lijkt op onderwereld praktijken.
Ga zo door ANWB.
En tegelijkertijd bedankt dat jullie mij aan een pechhulp van Bosch Car Service geholpen hebbenanwb pechhulp scootmobiel, wel betalen geen hulp
Wel betalen maar geen service.
Helaas met pech met scootmobiel gestaan om half 12 s avonds vlakbij CS Den Haag in de regen. Anwb gebeld, alleen auto stond in systeem scootmobiel helaas niet. Betaal al 3 jaar premie ervoor, al 15 jaar lid van ANWB auto. Moest maar terugbellen tijdens kantooruren want nu kon ze het systeem niet in.
Ik kon wel opnieuw lid worden, en voor scootmobiel en boete voor gelijk gebruik pechhulp, bijna 300 euro gelijk betalen. Dan zouden ze hulp kunnen sturen. Schandalig om te moeten betalen voor iets dat al betaald is. Wachttijd was aan telefoon 20 minuten en pechhulp kon wel 90 minuten of langer duren. Dat in de kou, als vrouw alleen, met hartprobleem en winkels die gaan sluiten. Daarna is het erg rustig en komt er allerlei gespuis tevoorschijn, echt niet prettig om gestrand te staan en geen kant op te kunnen.
Ben gaan liften (in busje van uitzendbureau vlakbij ) om thuis te komen. No Show service van de anwb en onvriendelijke, kribbige medewerkster aan de telefoon.
Heel erg klantonvriendelijk.
Ik zeg deze hulp op en laat mij elders verzekeren. Wat een slechte zaakANWB wegenwacht compleet
Grootste fout van mijn leven was om lid te worden van de ANWB en de wegenwacht!! Na stranding 3 uur moeten wachten tot ik een huurauto aangeboden heb gekregen. Transport van mijn auto kon niet naar de garage gebracht worden die ik wenste. In het duurste pakket zou de haal en brengservice van de huurauto van toepassing moeten zijn. In de ochtend afgemeld bij zowel Logicx en de ANWB, reactie van de ANWB : Sorry meneer er is geen personeel om de huurauto op te halen en u moet hem zelf terug brengen ondanks dat ik aangaf ik geen tijd had en niet 12 km naar huis kon lopen, was het probleem niet van de ANWB en alle kosten zouden voor mijn rekening zijn! Ik heb ook gevraagd of iemand mij naar huis kon brengen als ik zelf de auto terug bracht, ook dit was niet mogelijk en moest ik het zelf maar uitzoeken en toen was het tuuuuuut tuuuuut de haak opgegooid. Dan heb je een compleet pakket afgenomen wat 268 Euro heeft gekost!! Ook transport van mijn eigen auto heb ik zelf moeten betalen. Bedankt Yvonne en de ANWB voor schandalige service.
Datum van ervaring: 10 februari 2023Bromfietsverzekering
Ongelooflijk en levensgevaarlijk!!!
Dochter 2 jaar lang onverzekerd in de rondte gereden en daar achterkomen na ongeluk.
En dan doen of je neus bloed en wordt van kastje baar de muur gestuurd.
OnbegrijpelijkAnwb lid fiets 2x en bromfietsverzekering
Allereerst ga alles opzeggen!!!
Door fout telefoniste rijdt mijn dochter 2 jaar onverzekerd in de rondte .
Bedankt ANWBPechhulp
Ik ben helemaal niet tevrede over de verzekering bij ANWB want ik was met de auto op vakantie naar Turkije, en de auto ging kapot na het binnenrijden van de Turkse grens, en ik betaalde ruim 100 euro voor het bellen anwb, en na 4 en een half uur wachten kwam er een auto op transport mijn auto. Ik heb het vervoer zelf betaald €150 en ik heb hun om een vervangende auto gevraagd ze zei dat ze geen contract hebben met bedrijven voor vervangen auto in Turkije. Ik heb 5 uur op straat gestaan, ik en drie kinderen, wachtend tot iemand me naar de woonplaats zou brengen. Het was een slechte behandeling. Ik vond niets van wat ze zeiden. Ik raad niemand aan om hun verzekering af te sluiten
Pechhulp
Auto wilde 's ochtends in de vrieskou niet starten, ook na vele pogingen niet. Startmotor draaide wel maar motor sloeg niet aan. Ondanks drukte is wegenwacht Roy toch snel gekomen en uiteindelijk heeft hij met aanslepen de motor weer aan de praat gekregen. Brandstofpomp is waarschijnlijk vastgevroren geweest, daar gaat de garage nu naar kijken. Roy is achter mij aangereden naar de garage voor de zekerheid. Prima geholpen.
Wegenwacht
Hier mijn verhaal en de onthutsende reactie van de ANWB.
Zaterdagmiddag19 november kreeg ik pech met mijn motorscooter. Na lang wachten (ruim 2 uur, kan gebeuren), kon de monteur het defect niet verhelpen. Ik stond nog even te praten met een passant en plotseling reed de ANWB bus weg. Daar stond ik dan ik het donker, met een defecte motor en 1 °C. De passant was zo vriendelijk om de motor bij hem te stallen en mij thuis te brengen. Later heb ik vernomen dat de WW had moeten zorgen voor repatriëring en dat de motor naar een garage had moeten worden gebracht. Dat heb ik later zelf gedaan. Een aanhanger gehuurd, mijn vrouw heeft een dag vrij heeft moeten nemen, en de motor naar een Heinkel (type motor) specialist gebracht in Eindhoven (125 km). Allemaal extra kosten die niet nodig waren geweest. Kortom, er is veel misgegaan. Ik ben niet iemand die meteen een slechte review ga schrijven o.i.d. maar wilde ANWB eerst de gelegenheid geven om het te corrigeren. De ANWB is ernstig in gebreke gebleven. Omdat ik niet ben gerepatrieerd en de motor niet is weggebracht naar een garage, stelde ik voor dat de ANWB als tegenprestatie mijn gerepareerde motor bij de garage zou ophalen en bij mij thuis zou brengen. (Dit is in principe dezelfde rit maar dan andersom). Tot nu toe ben ik dus zeer teleurgesteld in de ANWB, zeker ook omdat mijn 1e email nooit is beantwoord.
Twee (!() medewerkster van de ANWB, vertelde ons onafhankelijk van elkaar aan de telefoon, tot onze grote verbazing, dat de monteur had vastgelegd dat hij een noodreparatie had verricht. Absoluut niet waar, hij kon de motor niet aan de praat krijgen (de passant is hier getuige van geweest). Ze zeiden ook dat alles netjes opgelost zou worden.
Na 14 dagen! kreeg ik antwoord op mijn 2e mail. Alles werd ontkent, ik, de getuige en de medewerksters, worden dus weggezet als leugenaar en dat was het. Schandalig gewoon. Nog geprobeerd om verhaal te halen, twee x gebeld, zou steeds teruggebeld worden, niet gebeurd.
Uiteindelijk de heer Arjan Hunnego aan de telefoon. Kwam zeer onsympathiek over, verre van empathisch, weigerde alle fouten toe te geven en zei dat de 2 medewerksters het verslag verkeerd hadden gelezen (uitermate onwaarschijnlijk). Fout op fout, loze belofte op loze belofte, leugen op leugen. Je wordt als klant niet serieus genomen.
Met een 1 ster review krijgt de ANWB al teveel. Kortom, een beschamende, leugenachtige vertoning, waar de rechtsbijstandsverzekering zich in vast kan bijten.Pech
Ondanks dat ik geen lid ben van de ANWB en het ging om een probleem bij de auto van mijn vriendin (woonachtig in Belgie) werd ik geweldig geholpen door zowel de medewerker aan de telefoon als door de monteur te plaats.
wegenwacht
Meer 3 uur gewacht nog niets te zien de auto was 30 min van mij vandaan. Moest een die klant helpen dan is hij meer dan 2.5 uren daar bezig geweest. Bleek niet eens dat er een melding was aangemaakt.
Service en bereikbaarheid slecht
Ik probeer de anwb al weken te pakken te krijgen. Na slechte hulp in het buitenland, wil ik mijn pakket opzeggen. Volgens de website kan dat uitsluitend telefonisch, maar ze zijn al wekenlang niet bereikbaar. "Het duurt langer dan u van ons gewend bent". Nou, wat ik ondertussen gewend ben, is dat het uren duurt en je dan nog niemand aan de lijn hebt. Maar klaarblijkelijk duurt het nóg langer... Ik meerdere keren een bericht achter gelaten om terug gebeld te worden. Dat zou binnen 15 (!) dagen gebeuren. U raadt het al, ook dat is niet gebeurd.
Anwb pechhulp
Gisteren pech in Engeland. Lang verhaal kort: in totaal bijna 12 uur moeten wachten. Garages dicht, autoverhuur dicht. En de Anwb had geen enkel plan of idee. De wegenwacht in Engeland wilde ons slepen naar het vakantieadres. Anwb wilde niet meewerken omdat een garage niet kon beamen dat de auto niet binnen 48 uur is te maken (alle garages zijn dicht vanaf 12u op zaterdag en zondag de hele dag). Vervangend vervoer gingen ze niet regelen want we konden niet vaststellen dat de auto niet binnen 48 uur gerepareerd kon worden.
Daar zaten we dan: met 4 kinderen, en een kapotte auto, voor een dichte garage die maandagochtend om 08.30 uur opent. De vrouw van de anwb-centrale zei hierop: ja, onderdak, dat moet u zelf regelen.
Na heel veel geregel uiteindelijk zelf een hotel kunnen regelen (wat heel moeilijk is vanwege het EK vrouwenvoetbal).
Echt een enorm teleurstellende ervaring met de anwb alarmcentrale. Doet niks. Helpt niet. Maar int wel geld.Lidmaatschap
Lid worden gaat heel goed, alleen je komt er nooit meer vanaf, bijna jaar na dato ontvang ik nog betalingsherinneringen ondanks keurig opzegging met bevestiging. Erg duur en heel milieu onvriendelijk met een tijdschrift waar je niet om vraagt maar wel voor betaald!
ANWB wegenwacht
Vandaag ben ik diep teleurgesteld in de ANWB.
Al een aantal jaar hebben mijn ouders een extra ANWB lidmaatschap zodat ik en mijn zusje met een jongerenlidmaatschap geholpen worden in de twee auto's van mijn ouders. Dit is door de ANWB uitgezocht hoe dat pakket technisch gedaan moest worden en hiervoor is een extra lidmaatschap afgesloten en dit staat ook op de facturen.
Vandaag had ik een probleem onderweg. Eerst bel ik de ANWB en zouden ze een monteur langs sturen. 5 minuten later werd ik gebeld dat ik niet het goede pakket heb om geholpen te worden (dat ze eerder ZELF geadviseerd hebben om het zo te doen). Aan de telefoon proberen te vertellen dat het toen zo geadviseerd is en dat er twee lidmaatschappen lopen, maar je wordt aan de telefoon afgekapt dat ze dat nooit zo gedaan kan worden.
Uiteindelijk wordt er verteld dat ze alleen komen als je voor deze hulpvraag € 90,00 betaald + een jongerenlidmaatschap van € 160,- in het jaar.
Ze laten je staan als je ze nodig hebt.ANWB lid en ANWB Pechhulp
Pech onderweg maar zeer beperkte pechhulp:
Afgelopen vakantie zijn we met autopech komen te staan in Frankrijk op de vrijdag voor Pinksteren, wat betekent dat op zaterdag alles dicht gaat om 12 uur en pas dinsdag weer open. Gebeld naar ANWB op vrijdagochtend, we zouden teruggebeld worden, helaas zijn we niet teruggebeld maar kregen een bericht via telefoon dat er een diagnose gesteld moest worden. Na nog niks gehoord na 14 uur teruggebeld naar de ANWB voor de status, hier werd vermeld dat ze er mee bezig waren en de garage zouden contacteren (wederom) en dat ze terug zouden bellen. Rond 15 uur kregen we het bericht dat de diagnose nog niet compleet was en dat we dinsdagmiddag verdere pechhulp konden verwachten, dus op eigen kosten dan van vrijdag totdat de auto gerepareerd was - dat beteken 5+ dagen overbruggen). Teruggebeld naar ANWB dat het niet acceptabel was (immers 24/7 pechhulp), daarbij was het idee of we niet naar een andere garage konden en of wij een garage wisten waar we terecht konden waar alles op voorraad was (daar is toch de ANWB voor?). Het zou allemaal voor 18 uur geregeld worden daar waren ze zeker van en ze zouden terugbellen (wederom) zodat wij eventueel nog wat konden regelen b.v. overnachting. Ondertussen hadden wij er een hard hoofd in dat het opgelost zou worden dus hebben wij het zelf maar geregeld en uiteindelijk waren we na middernacht thuis.
Op zaterdag om 11:17 (45 minuten voor sluiting van de garage) kregen we een bericht van ANWB, 'wij gaan je helpen!' zodra er nieuws is laten we het U weten. Zaterdag 11:26 we worden gebeld door ANWB (note: om 12 uur gaan alle garages dicht vanwege D-Day/Pinksteren), we zijn bezig voor een diagnose en het op te lossen. Heb ANWB laten weten dat het niet meer nodig is aangezien de auto thuis voor de deur staat en dat we het zelf geregeld hebben. Gelukkig waren we slim genoeg om het zelf te regelen anders hadden we daar gestaan (met onze spullen) op die vrijdag zonder iets geboekt te hebben voor overnachting. Sta je dan met je Gold ANWB kaart en pechhulp (die we gaan stoppen bij ANWB).ANWB Wegenwacht
Zeer slecht. We betalen al jaren voor de ANWB Wegenwacht service en ik heb voor de 1e keer stil gestaan gisteren nacht. Ik zat vast in het zand en heb de anwb gebeld echter konden ze mij niet helpen en bij doorvragen of ze iets konden doen voor een vrouw in nood midden in de nacht, gooiden ze de telefoon erop.
Nog een keer terug gebeld en hingen in mijn nood verhaal weer op.
Belachelijk ANWB!!!!!!Verzekering boot
Zodra je een schade meld doen ze er alles aan om niet uit te hoeven keren. Vooral de afdeling watersport heeft een aantal wantrouwende medewerkers in dienst
Geen aankoop maar hulp bij pech
Op tv laat de wegenwacht zien dat ze bijna alles repareren ze demonteren bijna een halve auto nou bij MIJ NIET krukassensor stuk ze kijken er naar en willen alleen maar slepen en ze moeten niet zeggen hebben het onderdeel niet heb 2 vrienden die een automaterialen zaak hebben dus had hem zo kunnen halen neee ze slepen hem weg naar huis ik de volgende dag een sensor gehaald binnen een half uur loopt de auto weer dat had de wegenwacht toch ook kunnen doen overweeg om het lidmaatschap maar op te zeggen na 22 jaar en in de 22 jaar 3 keer om hulp gevraagd anwb wegenwacht schandalig
Anderen bekeken ook


Waarom zou u kopen bij dit bedrijf: Hema verzekeringen? Hema verzekeringen is een organisatie welke er al vele jaren is. Natuurlijk zijn ze bekend ...

Wilt u ook weten wat andere mensen vinden van RouteMobiel? Route Mobiel is een in 2004 opgerichte organisatie met als doel om pechhulp een nieuwe d...

Ook besparen op kosten en uitgaven? Wat is EasySwitch.nl? EasySwitch.nl is een onafhankelijke overstapservice in Nederland. Je kunt hier de v...