NederlandReview

    Ervaringen Belvilla

    Is het Belvilla, of toch ‘Belviela’? De reclames zijn inmiddels overal in Nederland bekend, maar geldt dat ook voor het bedrijf? Zoals de naam al weergeeft, verhuurt Belvilla prachtige vakantiehuizen en bungalows, maar voordat je zo’n luxe vakantie boekt, wil je natuurlijk weten met welke partij je in zee gaat. Zijn de villa’s echt zo belle? Bieden ze waar voor hun geld? Ga je hier de beste vakantie van je leven beleven? En, is het nu Belvilla, of toch ‘Belviela’?

    Over Belvilla

    Een ‘uniek vakantiehuis in een ideale omgeving voor een aantrekkelijke prijs’, wie wil dat nou niet? En dat is precies wat Belvilla aan haar reizigers belooft. Het bedrijf is wellicht ouder dan je denkt: het gaat terug tot 1980 en inmiddels is Belvilla marktleider in de Benelux. Ze bieden dan ook een grote variëteit aan verblijven aan, in totaal ruim 20.000 vakantiehuizen: villa’s op een landgoed, boerenhuizen, chalets voor wintersportvakanties, luxe bungalows, vakantiehuizen met of zonder privézwembad, bungalowparken en lastminutes. Ook de locaties zijn legio en gelegen in maar liefst twintig Europese landen, van nostalgische boerenhuizen in Italië tot vakantiehuizen in Zweden en Groot-Brittannië, of dichter bij huis in Nederland, België of Duitsland.


    Seasonal vakantie inspiratie van belvilla!

    Diensten van Belvilla

    Via telefoon of website zoek en boek je een vakantiehuis of winterchalet, kies nog even of je liever bij zee of in de bergen zit en hoe ver weg van de dichtstbijzijnde golfbaan of piste en away you go! Belvilla is een belangrijke tussenpartij tussen jou en tal van accommodaties, verspreid over heel Europa. Niet alleen aan de Middellandse Zee zoals Griekenland, Italië, Spanje en Turkije, maar ook in skioorden als Oostenrijk en Zwitserland en meer naar het oosten, zoals Hongarije, Tsjechië en Kroatië. Jaarlijks maken ruim 550.000 gasten gebruik van de diensten van Belvilla. Hun lidmaatschap aan verschillende organisaties bieden boekers de nodige zekerheden: de ANVR, Stichting Garantiefonds Reisgelden (SGR), Thuiswinkel en de Europese holding @Leisure. Een ervaren team aan medewerkers moet ervoor zorgen dat het gebruiksgemak bij het zoek- en boekproces altijd optimaal is. Daarnaast is er een Customer Contact Center dat zeven dagen per week, van ’s ochtends vroeg tot ’s avonds laat geopend is. Hier kan je terecht met vragen, voor advies en voor het maken van boekingen of het afsluiten van verzekeringen. Ook als je eenmaal geboekt hebt, word je niet vergeten. Wanneer er een noodgeval is, is Belvilla 24 uur per dag bereikbaar via een speciale SOS-lijn.

    Klachten van Belvilla

    Belvilla doet er alles aan om eventuele klachten te vermijden. Zo werken ze volgens ‘de Zekerheden van Belvilla’, een lijst met zes punten dat onder andere garandeert dat de huizen regelmatig gecontroleerd worden, er intensief contact is met de huiseigenaren, er eerlijke informatie wordt verstrekt en dat er veel mogelijkheden zijn om Belvilla te bereiken, zowel met simpele vragen of klachten als bij noodgevallen. Contact kan worden opgenomen via een speciaal contactformulier op de website (24/7), via email (binnen 48 uur een reactie) of via verschillende telefoonnummers (met ruime openingstijden op de gewone lijn, of 24 uur per dag op de noodlijn).

    Heb je zelf andere, of juist dezelfde ervaringen met Belvilla? Deel nu jouw mening en help zo anderen een goede keuze te maken voor een topvakantie, al dan niet in een Belvilla!

    Frankrijk, italia of ibiza of wintersport chalet? Belvilla bied overal vakantiehuizen aan. Maar voordat u een reis boekt, lees eerst de ervaringen over belvilla hier

    Belvilla
    Beoordelingen, klachten, ervaringen en reviews (85)

    3.8
    26% Zou hier weer kopen!
    Bestellen
    rating
    4.6
    Service
    rating
    3
    Prijs
    rating
    3.8
    Leveren
    rating
    3.4

    Schrijf nieuwe review

    Lees hier onafhankelijke reviews, klachten en ervaringen. Wees op de hoogte waar u uw aankoop kunt doen of beoordeel zelf een winkel waar u een (online) aankoop heeft gedaan. Zo bepaalt tegenwoordig heel Nederland zelf welke winkels slecht en goed zijn!

    Schrijf zelf een review over Belvilla

    Uw beoordeling

    huur huis in Salzburg

    Oostenrijk accepteerde vanaf 3 jan.2022 geen Jansenvaccins tegen Corona. Ruim een maand vooraf hebben we geprobeerd de huur om te boeken. Zeer slechte bereikbaarheid van de host, slecht vertaalde standaard antwoorden, vertragingstactieken en omzeilen van het gevraagde. Uiteindelijk konden we omboeken voor een schandalig hoge prijs. + 50%. Besloten te annuleren tegen tevens een hoge prijs van 50%. Uiteindelijk niets terug gekregen en onbereikbaar voor respons. Oplichterspraktijken.

    Door: P. Froon21-01-2022
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    Nee
    3
    rating

    Toch nog goed gekomen

    Ik had met een paar vrienden een huisje gehuurd in Italie. Hartstikke leuk huisje en we waren er erg blij mee. Top vakantie gehad en veel zon dus niets over te klagen. Wat we wel vreemd vonden was dat er geen voorinspectie was van alle gebreken. Nou moet ik ook eerlijk bekennen dat we niet veel hebben kunnen ontdekken. Een domper op de vakantie was dat bij de eindinspectie deze mevrouw vond dat we krassen hadden gemaakt in de tafel. Daardoor is een deel van onze borg ingehouden. Dat vonden wij uiterst vreemd want hoe kon deze mevrouw nu weten of de (gerbuiks)krassen er wel of niet inzaten? Wij voelden ons echt belazerd. We hebben onder protest betaald (ja, kan het geld niet uit haar handen grissen) en het daar bij gelaten in Italie. Teruggekomen in Nederland hebben we het verhaal uitgelegd aan belvilla en hoe belachelijk we het vonden dat borg zomaar, zonder opgave van rede, ingehouden kon worden. Afgezien het feit dat belvilla niet verantwoordelijk was voor de afhandeling van borg (dit is namelijk tussen de verhuurder en de eigenaar) hebben we toch 50% uit coulance teruggekregen van belvilla zelf. Daar zijn we erg blij om en willen daarom belvilla aanraden bij iedereen!

    Door: Luuk Snapen25-06-2015
    Theo26-08-2020

    Wij zijn (en met ons vele andere) gewoon opgelicht door Belvilla. Belvilla doet alsof het corona virus niet bestaat. Belgie was gesloten voor niet noodzakelijke reizen, de huisje waren op last van de overheid gesloten. Maar volgens Belvilla was er niets aan de hand. Kortom wij zijn onze aanbetaling kwijt. Pas op voor Belvilla het zijn oplichters.

    Caspar13-10-2020

    Wij hebben exact dezelfde ervaring. Belvilla Belvilla zegt gewoon dat je nog naar België mag ook vakantie te vieren. Krijgen niets vergoed. Ze denken op geen enkele manier mee over een passende oplossing.

    EAM18-10-2020

    Stelletje oplichters, geen contact mogelijk, geen reacties op mails, geen telefonisch doorkomen aan, geen aandacht voor coronamaatregelen Kortom: BOEK NOOIT BIJ BELL VILLA

    Lute 01-11-2020

    Vakantie Oostenrijk binnen gestelde termijn geannuleerd, geen reactie belvilla gewoon niet te bereiken niet telefonisch niet per mail erg jammer dat het een betrouwbare partner was. Dus niet.

    An08-12-2020

    Wegens code oranje geannuleerd. Volgens medewerker was dit in orde met het geldende reisadvies. Niets vermeld over annuleringskosten. Tot wij gaan bellen {dat is op zich ook al een hele onderneming want helaas is de klantenservice nog steeds niet op orde en wanneer je iemand spreekt wordt je continue in de wacht gezet omdat men het moet navragen}. Code oranje is geen geldige reden voor Belvilla om te annuleren terwijl in hun beleid staat:De gezondheid, veiligheid en het welzijn van onze gasten is onze topproriteit. Maar nu komt echt de schurkenstreek : wij moeten volledige annuleringskosten betalen {= bijna gehele bedrag} terwijl ze het huis alsnog verhuurd hebben wat wij hebben geannuleerd. Dat is makkelijk geld verdienen over de rug van klanten. Advies aan nieuwe klanten : BOEK NIET. Dit bedrijf is niet te vertrouwen .

    Krin13-01-2021

    Wegens corona .. telefonisch vakantie geannuleerd ... Wat een onderneming (drie kwartier in de wacht) reactie op mail duurt trouwens langer dan een week :-(( Ruim van tevoren "7 weken" berekenen ze 10% én de reservereningskosten/ adminstratie kosten. Vervolgens krjg je het resterende bedrag niet terug in contanten máár in een voucher... Geen vakantie én toch een klein kapitaal lichter! Tja daar zit ik dan met een voucher ... Voor ons nooit meer Belvilla. Had de boeking gedaan via Natuurhuisje, maar bij betalen wordt je doorgestuurt naar Belvilla jammer genoeg! Owhh corona, tja mevr .. daar kunnen wij ook niets aan veranderen, dit zijn nu eenmaal onze regels! Geen enkele coulance... LIEVE MENSEN DENK GOED NA (beter dan wij hebben gedaan ) VOORDAT JE IETS BIJ BELVILLA BOEKT!!

    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    Ja
    8
    rating

    Aantal keer op vakantie met Belvilla

    aantal keer weggeweest op vakantie met Belvilla. Telkens weer zijn de huisjes erg mooi gelegen. Soms zijn ze wel wat verouderd, daar moet je wel van houden. Het is wat authentieker dan bijvoorbeeld een vijfsterren vakantiepark, en dat kun je ook interpreteren als minder schoon of afgewerkt. Ik vind het een voordeel. De keuze is groot en wij zijn nog nooit teleurgesteld. Ook moet je van natuur en van rust houden, want alle huisjes die wij hebben geboekt lagen vrij afgelegen van grote steden en drukke gebieden, wel vaak bij of in een dorpje, maar niet tussen veel toeristen. Het is precies waar ik van houd en wat je niet altijd vindt.

    Door: Melinda23-06-2017
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    Ja
    7.5
    rating

    Met Belvilla naar Italie geweest

    Met Belvilla naar Italie geweest
    We wilden weer eens wat anders dan een camping maar een mooi huisje met eigen zwembad
    Dat hadden we hier en de omgeving was ook erg mooi, geen andere mensen in de buurt en ook geen strand. Ik vond dat een voordeel voor de rust, maar mijn partner had eigenlijk meer vertier gewild. Dus het is maar wat je wil.

    Verder was alles goed geregeld. We hadden er ook een autootje bij gehuurd, ook wel nodig, want we zaten dus afgelegen.

    Het is duurder dan we gewend waren maar ook wel mooier en exclusiever.

    Door: Dennis12-06-2017
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    Ja
    8
    rating

    Vakantiehuisje Spanje

    Heeerlijke vakantie gehad in een mooi netjes huisje in Spanje. Iets duurder dan ik gewend was maar ook meer rust en natuur en we zijn veel meer uit eten gegaan en dat soort dingen dan normaal. Ik zou dit zeker nog eens overwegen, al is het alleen voor de welkome afwisseling. Volgende keer waarschijnlijk naar Portugal

    Door: Jolande25-07-2017
    T. Dolmans06-01-2021

    Belvilla is onbereikbaar, en de mails worfen niet beantwoord. Toonzetting van de facturatie heeft iets van een deurwaarder. Nooit meer boeken via BELVILLA!

    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    Ja
    8.5
    rating

    Huisje Oostenrijk

    Helaas reageert belvilla niet op mailtjes en na twee uur in de wacht te hangen, gooien ze de telefoon er gewoon weer op. Zeer ontevreden over jullie manier van communiceren.

    Door: Dianne23-12-2021
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    Nee
    4
    rating

    weekend verblijf Ardennen

    schandalige opvolging van onze boeking, verlies van 800€ voorschot tot gevolg.

    Blijven me nu reeds 2 jaar mailen om net hetzelfde verblijf te boeken met korting ... terwijl ze niet eens een tussenkomst hebben willen bieden bij annulatie van vorig verblijf, ook niet na urenlang aan de telefoon te hebben besproken / onderhandeld.

    Ondermaatse service die ik niemand meer aanbeveel.

    Door: Christoph25-11-2021
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    Nee
    2
    rating

    Net als in de reclame

    Volgens mij hadden wij dat huisje in de reclame, die met dat zwembad en dat de een dan in het water ligt BELVILLA ligt te roepen naar de ander. SUPERmooi daar in ieder geval, prachtige uitzichten en het huisje was ruim en zeer schoon. En het voelt toch veel unieker dan naar een flathotel in een drukke stad.

    Door: Christientje29-09-2015
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    Ja
    9.5
    rating

    Prima aanbieder

    2 weken in villa met zwembad in spanje gehuurd in Mei. De bemiddeling verliep prima. De huisbeheerder was zeer aardig, hielp ons met alles en het huis was een zeer goede staat. We hebben genoten. En niet echt duur ofzo. Prima te doen met 6 mensen de huur verdelen. Aanrader!

    Door: S. Hesseling15-07-2015
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    Ja
    9
    rating

    Ervaringen met Belvilla

    - Boeken ging goed, gemakkelijk online.
    - Het huisje kon wel beter schoongemaakt worden, we vonden zelfs een schoen van de vorige gast. Niet dat het heel vies was, hoor, maar het kon gewoon beter.
    - Prachtige omgeving, echt ideaal om veel te wandelen.

    Door: Lydia28-05-2016
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    Ja
    8.5
    rating

    Vakantiehuisje Frankrijk

    Heerlijke vakantie gehad in een vakantiehuisje van Belvilla.

    Mooie website, prettig boekproces.

    Huisje lag prachtig in de natuur en luxe ingericht / vormgegeven

    Door: Josefien Kramer27-12-2016
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    Ja
    9
    rating

    Ongelooflijk....

    heel onvriendelijke instelling. Contactemail wordt in coronatijden afgesloten. Krijg je al ns iemand aan de telefoon, dan gooien ze telefoon toe. En tijdens de corona rekenen ze op 1 boeking 600 € extra kosten door, ook al kon uw boeking niet doorgaan wegens de internationale coronamaatregelen voor groepen van 15pers. De boeking die finaal werd gebruikt was elders dan nog 200 € goedkoper !!!!

    Door: Anoniem16-11-2021
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    Nee
    2
    rating

    Villa met sauna garderen

    Huis gehuurd in Garderen met sauna en whirlpool.
    Prachtig uitzicht, bij aankomst zei de beheerder van het kamp (zeer vriendelijke vrouw overigens) dat er geen sauna in het huis was???
    De deur van de koelkast en van de vriezer waren beide defect maar functioneerde nog wel.
    De afzuigkap daarin tegen die was wel defect dus dan moest het raam maar even open.
    'S avonds rond de klok van 10 uur gezellig op de bank tv aan het kijken loopt er in ene een RAT in de keuken.
    Na van de 1e schrik bekomen beheerder opgebeld die vervolgens de eigenaar opbelde die kwam vrijwel direct en bood 1000 maal zij excuses aan en begreep dat wij direct naar huis gingen.
    Dag later de rest van de spullen opgehaald en ook de beheerder boot nogmaals haar excuses aan en zei vond het ook niet prettig om deze woning nog in te gaan.
    Dan met belvilla contact opgenomen een buitengewoon onaardige medewerker die vond dat we direct de noodlijn hadden moeten bellen en dat we zelf naar huis waren gegaan.
    Uiteindelijk een bod gekregen dat te schofterig voor woorden was.
    Nu de rechtsbijstand ingeschakeld.
    Erg jammer dat vanuit belvilla nul % empathie is geweest.

    Door: B. Wildeman 11-11-2021
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    Ja
    3.5
    rating

    huisje huren

    Hoi, wij wilden een vakantie huisje boeken op 27 dec t/m 31 dec voor 7 personen in Emmen op parc Sandur via Belvilla. Dit huisje was nog beschikbaar , heb vervolgens alle gegevens ingevuld en wil betalen en op het moment dat je wil betalen is het huisje niet meer beschikbaar. Heb vervolgens opnieuw telefonisch contact opgenomen en dit bespreek baar gemaakt. Deze mevrouw was vriendelijk en vond het erg vervelend, we kregen te horen dat er inderdaad in foutje in het systeem zat en dat er helaas niets anders opzat om iets anders te boeken. Wij hebben dit vervolgens gedaan en we hadden iets leuks gevonden maar dan in de buurt van Rotterdam. Ik heb dit meteen geboekt de prijs was bijna het zelfde, en ik moet veel meer betalen voor de annulerings verzekering. Ik heb direct telefonisch contact gezocht met Belvilla en kreeg een zekere Bas aan de telefoon, en heb Bas vriendelijk verteld wat er gebeurd was. Ik kreeg geen duidelijk antwoord op mijn vraag en kreeg meteen weer te horen dat dit huisje helemaal niet beschikbaar was, ik heb gezegd er kan best eens iets fout gaan maar twee keer achter mekaar en ook nog meer betalen voor de annuleringsverzekering waar ik geen duidelijk antwoord op kreeg vind ik heel slecht . Ik kreeg als antwoord van de heer Bas dat het hier op houd als je zo tegen mij praat, ik heb vervolgens gezegd dit vind ik prima. Hij wenste mij nog een prettige dag en het contact was verbroken. Ik heb toch noch de moeite genomen om terug te bellen en dit te melde en de mevrouw was zeer aardig luisterde naar het verhaar en begreep mij volledig de tip die ik kreeg was om het te melden bij Belvilla klachtenservice. Ik heb de site helaas niet kunnen vinden, je word van het kasje naar de muur gestuurd vandaar dat ik het hier geplaatst heb. Vriendelijke groet Familie Kuepers.

    Door: Pascal20-10-2021
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    Nee
    3
    rating

    Chalet les sapins stavelot

    Waarschijnlijk zijn jullie deze chalet nooit gaan bekijken om ze te keuren.Het is gewoon schandalig dat jullie dit durven verhuren.
    Deze chalet is zo rot als iets dat ruik je meteen bij het binnenkomen.
    Vele plaatsen in de vloer voel je dat hij doorzakt wanneer je erove stapt. Elektrciteitsdraden die los liggen, brandmelders niet aanwezig, vochtige plekken in heel de chalet,schimmel op bepaalde plaatsen.
    Terrasvloerplanken zo rot als iets.
    Eigenlijk veel te veel om op te noemen,deze chalet is rijp voor de sloop. Dan nog een ergerloze arrogante eigenaar die ernaast woont en het plaatje is compleet. Nog nooit meegemaakt zoiets.

    Door: degryse11-10-2021
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    Nee
    3
    rating

    Vakantie

    Wij hadden een appartement gehuurd in Bergen aan Zee van Belvilla via Booking.com .
    Prima app maar de eerste dag wilde ik gaan douchen en heel de douche stond blank .
    Gelijk gestopt en gekeken wat de oorzaak was en dat was een afvoerputje vol met lange vieze haren .
    Toch maar alles schoon en droog gemaakt .
    Nu komt het ik wilde een gedeelte van de schoonmaakkosten terug die waren € 120 maar daar kan je naar fluiten .
    Ik zou adviseren voortaan het water laten lopen tot in de gang .
    En dan is de schade voor hun zelf .( ben bang van niet ) want ze verzinnen wel weer een kutsmoes zodat ze niet hoeven te compenseren

    Door: Fiet Schoutrop28-09-2021
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    Nee
    4
    rating

    oplichterij

    Eerste keer een huisje geboekt met Belvilla. +- 1000 euro kwijt en geen weekendje weg kunnen gaan of een voucher. Een echte schande. We hadden een huisje geboekt om met 16 vriendinnen op weekend te gaan. Toen kwam Corona en was het verboden met meer dan 4 personen in een huisje te zijn.
    We hadden het volledige bedrag reeds gestort en wilden enkel een voucher om op een later moment (wanneer het wel terug mocht) samen op weekend te kunnen gaan.
    Ze beweerden dat wij het huisje geannuleerd hebben en daardoor geen voucher of terugbetaling kunnen krijgen..
    Uiteraard zijn wij hier niet mee akkoord en schakelde onze rechtsbijstand in. Sinds vele maanden en ettelijke pogingen krijgen we gewoonweg geen reactie op ons schrijven.
    Pure oplichterij, boek hier nooit!
    basketclub GT ladies

    Door: GT-ladies06-09-2021
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    Nee
    2
    rating

    Eindelijk restitutie aanbetaling.

    Huisje gehuurd in juli 2019 voor een weekend in mei 2020. Wegens Corona huur huisje geannuleerd. Na heel lang aan het lijntje gehouden te zijn is het geld eindelijk begin september 2021 terug gestort. Dus het is uiteindelijk goedgekomen maar beslist geen goede service en extreem moeilijke communicatie.

    Door: Liepelt03-09-2021
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    Nee
    5
    rating

    Weekend Meschermolen appartement 9

    Het enige pluspunt is de mensen waarmee wij op vakantie waren.
    Dit appartement had nooit verhuurd mogen worden! Het werd door de dame daar ook wel het “ spookappartement” genoemd, omdat er altijd iets aan de hand is. Zij was ook niet vriendelijk trouwens. De keuken was niet compleet. Kookplaat was stuk en werd door haar vervangen, maar bij aansluiting sloegen de stoppen meteen door. De meubel zijn niet de meubelwassen op de foto’s op de website.
    Ik bespaar jullie de rest van het verhaal, want dat zou te lang worden.
    In totaal heb ik 7x contact gelegd met Belvilla, via mail en telefonisch. In totaal meer dan 2 uur in de wacht gestaan om een goede afhandeling te krijgen. Allerlei excuses zoals corona, onderbezetting en hoogseizoen. De medewerkers doen hun best, maar het duurt nu al 3 maanden voordat ik echt iets hoor. Ik zal echt NOOIT meer iets boeken via Belvilla. Als klant trek je altijd aan het kortste eind.

    Door: Karin Rietbergen31-08-2021
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    Nee
    4
    rating

    Vakantie Denemarken

    Waardeloos! Wij hebben in 2019 een reis geboekt naar Denemarken die helaas in 2020 niet kon doorgaan vanwege de coronacrisis. Wij hebben toen uit loyaliteit omgeboekt ipv de geld terug optie. In 2021 was Denemarken helaas nog oranje toen onze vakantie zou plaatsvinden. Hetgeen betekent dat je alleen voor noodzakelijke reden ernaartoe mocht. Volgens Belvilla konden we er echter gewoon naartoe dus we zijn bijna het volledige bedrag Vd vakantie kwijt. Ik heb echter ook vernomen van mensen die hun huisje verhuren via Belvilla dat zij juist vaak ervaren dat er vanuit Belvilla last minute gecanceld wordt en dan ontvangen zij geen cent. Dus als je lastminute (noodgedwongen) moet cancelen beweren ze van Belvilla dat ze het huisje ook moeten betalen maar dat is dus helemaal niet waar.. een ding weet ik zeker ik boek noooooit meer bij Belvilla. Ze zijn me daarnaast totaal niet op wat voor manier dan ook tegemoet gekomen. Ik kreeg nog 50€ terug Vd 600€ En daar kon ik 8 tot 12 weken op wachten. Verder ook gewoon nul reactie meer gekregen op mijn bezwaar. Makkelijk verdiend!

    Door: Suzanne 26-08-2021
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    Nee
    2
    rating

    Uiteindelijk niets

    Op zaterdag bij Bel Villa een huis geboekt voor de dag erna. Omdat het kort dag is, gebeld naar Bel Villa om navraag te over deze boeking. Via een telefonisch bandje te horen gekregen dat deze geannuleerd is. Echter, via de website stond de boeking nog als niet geaccepteerd maar ook niet geannuleerd.
    Op zondagmiddag word ik twee keer achter elkaar gebeld door een privénummer. Bij het afluiteren van de voicemail, is de eerste voicemail met het nieuws dat de mogelijkheid er is om te beslissen om als nog te gaan. De tweede voicemail, nog geen minuut later, dezelfde medewerker dat de hij de boeking op bevestigd heeft gezet en of we willen terugbellen als we niet kunnen/willen gaan. Dit is tevens bevestigd door een mail waarin staat dat er betaald kan worden. Binnen vijf minuten een mail waarin staat dat de boeking is geannuleerd.

    In het telefonisch contact met de medewerker (andere dan de voicemails) geen enkele moeite om de situatie te begrijpen. Zeer slechte klantenservice en communicatie!

    Door: gg22-08-2021
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    Nee
    2
    rating

    FAQ

    Is Belvilla een betrouwbaar bedrijf?

    Er zijn 85 ervaringen geplaatst over Belvilla. Gemiddeld hebben zij als cijfer een 3.8 gekregen, waarbij 26% van de recensenten hebben aangegeven dat ze hier weer zouden kopen.

    In welke sectoren is Belvilla actief?

    Belvilla is vooral actief in de categorie Vakantie en daarbinnen gespecialiseerd in de sector(en) Wintersport en Actief, Hotels, huisjes en campings

    Ik heb alle reviews goed gelezen. Wat nu?

    Heb je een positieve indruk gekregen door de reviews? Dan kun je naar de website van Belvilla gaan en je bestelling plaatsen. Zo niet, zoek dan hier verder naar een ander bedrijf.