Belvilla

4.5

Bestellen

2.9

Service

3.8

Prijs

3.3

Levering

27.9%

Zou hier weer kopen

Belvilla

Is het Belvilla, of toch ‘Belviela’? De reclames zijn inmiddels overal in Nederland bekend, maar geldt dat ook voor het bedrijf? Zoals de naam al weergeeft, verhuurt Belvilla prachtige vakantiehuizen en bungalows, maar voordat je zo’n luxe vakantie boekt, wil je natuurlijk weten met welke partij je in zee gaat. Zijn de villa’s echt zo belle? Bieden ze waar voor hun geld? Ga je hier de beste vakantie van je leven beleven? En, is het nu Belvilla, of toch ‘Belviela’?  


Over Belvilla

Een ‘uniek vakantiehuis in een ideale omgeving voor een aantrekkelijke prijs’, wie wil dat nou niet? En dat is precies wat Belvilla aan haar reizigers belooft. Het bedrijf is wellicht ouder dan je denkt: het gaat terug tot 1980 en inmiddels is Belvilla marktleider in de Benelux. Ze bieden dan ook een grote variëteit aan verblijven aan, in totaal ruim 20.000 vakantiehuizen: villa’s op een landgoed, boerenhuizen, chalets voor wintersportvakanties, luxe bungalows, vakantiehuizen met of zonder privézwembad, bungalowparken en lastminutes. Ook de locaties zijn legio en gelegen in maar liefst twintig Europese landen, van nostalgische boerenhuizen in Italië tot vakantiehuizen in Zweden en Groot-Brittannië, of dichter bij huis in Nederland, België of Duitsland.



Diensten van Belvilla

Via telefoon of website zoek en boek je een vakantiehuis of winterchalet, kies nog even of je liever bij zee of in de bergen zit en hoe ver weg van de dichtstbijzijnde golfbaan of piste en away you go! Belvilla is een belangrijke tussenpartij tussen jou en tal van accommodaties, verspreid over heel Europa. Niet alleen aan de Middellandse Zee zoals Griekenland, Italië, Spanje en Turkije, maar ook in skioorden als Oostenrijk en Zwitserland en meer naar het oosten, zoals Hongarije, Tsjechië en Kroatië. Jaarlijks maken ruim 550.000 gasten gebruik van de diensten van Belvilla. Hun lidmaatschap aan verschillende organisaties bieden boekers de nodige zekerheden: de ANVR, Stichting Garantiefonds Reisgelden (SGR), Thuiswinkel en de Europese holding @Leisure. Een ervaren team aan medewerkers moet ervoor zorgen dat het gebruiksgemak bij het zoek- en boekproces altijd optimaal is. Daarnaast is er een Customer Contact Center dat zeven dagen per week, van ’s ochtends vroeg tot ’s avonds laat geopend is. Hier kan je terecht met vragen, voor advies en voor het maken van boekingen of het afsluiten van verzekeringen. Ook als je eenmaal geboekt hebt, word je niet vergeten. Wanneer er een noodgeval is, is Belvilla 24 uur per dag bereikbaar via een speciale SOS-lijn.


Klachten van Belvilla

Belvilla doet er alles aan om eventuele klachten te vermijden. Zo werken ze volgens ‘de Zekerheden van Belvilla’, een lijst met zes punten dat onder andere garandeert dat de huizen regelmatig gecontroleerd worden, er intensief contact is met de huiseigenaren, er eerlijke informatie wordt verstrekt en dat er veel mogelijkheden zijn om Belvilla te bereiken, zowel met simpele vragen of klachten als bij noodgevallen. Contact kan worden opgenomen via een speciaal contactformulier op de website (24/7), via email (binnen 48 uur een reactie) of via verschillende telefoonnummers (met ruime openingstijden op de gewone lijn, of 24 uur per dag op de noodlijn).


Heb je zelf andere, of juist dezelfde ervaringen met Belvilla? Deel nu jouw mening en help zo anderen een goede keuze te maken voor een topvakantie, al dan niet in een Belvilla!


Frankrijk, italia of ibiza of wintersport chalet? Belvilla bied overal vakantiehuizen aan. Maar voordat u een reis boekt, lees eerst de ervaringen over belvilla hier

Beoordelingen, klachten, ervaringen en reviews

Lees hier onafhankelijke reviews, klachten en ervaringen. Wees op de hoogte waar u uw aankoop kunt doen of beoordeel zelf een winkel waar u een (online) aankoop heeft gedaan. Zo bepaalt tegenwoordig heel Nederland zelf welke winkels slecht en goed zijn!

Schrijf zelf een review

Schrijf hier een review over het bedrijf, de producten en/of diensten. Gebruik max zo’n 5000 karakters

Verstuur uw review

Bestellen

Service

Prijs

Levering

Zou hier weer kopen

Totaal

10

Alle reviews (104)

Vakantie huis.

Vakantie huis geboekt in Luik belgie voor juni 2025 (boekings no 1H XV YW NS) vrij te annuleren tot mei 2025. Huis geanuleerd op 24 juli 2024. Ik heb diverse keren moeten mailen vanaf 288 augustus om mijn aanbetaling terg te krijgen. Eindelijk na 4 maanden na annulering hebben ze het terug gestort. Schandalig dat het zo lang heeft moeten duren.

P

P. Masius

27-11-2024

0

Vakantiewoning Battenhausen, Duitsland

Kellerwald Hutte in Battenhausen, Duitsland In de periode 30-9-2023 t/m 7-10-2023 hadden wij een verblijf geboekt in de Kellerwald Hutte in Battenhausen, Duitsland. Eigenaar Herr Herwig. Afgaande op de omschrijving, de bijna 100% goede recensies, de Award van 2022. En de garantie die Belvilla biedt dat: “Onze inkopers en agenten ter plaatse kennen de huizen die ze contracteren en hebben een intensief contact met de huiseigenaren. Alle Belvilla’s worden op verschillende criteria beoordeeld voordat ze worden toegelaten tot ons kwalitatieve aanbod. De actuele wensen van klanten staan hierbij centraal. Denk bijvoorbeeld aan de faciliteiten, de ligging en het comfort van het huis, de staat van onderhoud, de schoonmaak en de ontvangst ter plaatse. Iedere huiseigenaar verplicht zich contractueel om de kwaliteit te garanderen. Om het niveau te handhaven, hebben wij regelmatig contact met vakantiehuiseigenaren over concrete aspecten van kwaliteit en verbeteringssuggesties. Bij kwaliteitsproblemen maken we heldere afspraken over de vereiste verbeteringen. Op de website staat van ieder vakantiehuis een uitgebreide en realistische presentatie in woord en in beeld met grote foto’s. U vindt er informatie over de indeling en de omgeving van het huis, aangevuld met tips van de huiseigenaar. Daarnaast kun je u op het Google Maps-kaartje de precieze locatie van het vakantiehuis bekijken. Gasten kunnen er blindelings van uitgaan dat de gecommuniceerde huisinformatie correct en up to date is. Bij eventuele fouten/tekortkomingen komen wij onze gasten in alle redelijkheid tegemoet.” Het zou dus een prima, en afgaand op de recensies, perfect huisje moeten zijn. Niets is echter minder waar. Het begint al bij aankomst: “Panoramisch uitzicht”. Helaas, het huisje staat rondom tussen metershoge bomen. Van enig uitzicht is absoluut geen sprake. Tekst op de website: “Geniet in de grote tuin vanaf het terras van het panoramische uitzicht” Ook zou de vakantiewoning “aan de rand van het dorp en het bos.” staan. Helaas is het bos ongeveer een dikke kilometer lopen en staat het huisje bijna ingeklemd tussen andere woningen met de nadrukkelijk aanwezigheid van de honden van de buren erbij. De ontvangst door de huiseigenaar is gastvriendelijk. Er staat koffie met gebak en er ligt een fles wijn op ons te wachten. Allemaal erg leuk. De uitleg over alle dingen in het huis is erg uitvoerig. Achteraf lijkt het er meer op dat het is om je af te leiden van allerlei zaken die niet kloppen met de beschrijving. Naderhand als de eigenaar vertrokken is, krijgen we de kans om even wat beter rond te kijken. De keuken: De keuken is ronduit vervallen en smerig. Overal liggen nog spullen van vorige bewoners, etenswaar ed. Keukenkastjes zijn ronduit smerig. Het servies is een allegaartje. Uit de afzuigkap hangen vieze draden en er ligt nog van alles aan viezigheid bovenop. De besteklade puilt uit van de troep. Het bestek is een allegaartje van oude lepels, vorken en messen. Het ziet er gewoon ranzig uit. Het kastje waar de pannen in staan lijkt wel beschimmeld. De kookplaat is totaal niet schoon. In ieder kastje dat je open maakt ligt wel viezigheid en achtergebleven troep. De koelkast is niet schoon. Alles plakt. De woonkamer: In de woonkamer staat een 2 persoons bank die nog te goor is om op te gaan zitten. De vlekken zitten overal. De springveren komen er bijna doorheen. Voor de stoel geldt min of meer hetzelfde. Alles zit onder het stof. Midden in de woonkamer hangt een vliegen kleefstrip die van onder tot boven onder de vliegen zit. Eigenaar had zogenaamd geen idee hoe die er kwam terwijl er een haakje speciaal hiervoor in het plafond zat. De badkamer/WC: Hier geld zo ongeveer hetzelfde als voor de keuken. Alles is in slechte staat. De toiletbril zit los. De WC stinkt. Ook hier staat weer overal troep van vorige bewoners met als hoogtepunt een goor gebruikt stuk zeep op de wastafel waar de haren nog uitsteken. Algemeen: De hele accommodatie ruikt muf/vochtig, is stoffig en al helemaal niet schoon. Alles ziet er afgeleefd en vervallen uit en voldoet zeker niet aan de omschrijving op de website. De staat waarin het huisje verkeerd is zeker niet van vandaag op morgen ontstaan maar een gevolg van jaren niet of niet goed schoonmaken/onderhouden. Zelfs onze hond begon te niezen toen zij een tijdje binnen was! Wij hadden ons heel erg op deze vakantie verheugd, echter werd het een complete desillusie. De accommodatie was dusdanig dat we besloten hebben om 2 uur na aankomst weer terug naar Nederland te gaan. Bij terugkomst in Nederland hebben we de eigenaar op de hoogte gesteld van ons besluit en de reden waarom. Dit hebben we middels Whatsapp gedaan. Zijn reactie na 1 dag was een app zonder tekst maar met onduidelijke contactgegevens erin van iemand die wij niet kennen. Kennelijk interesseert het hem helemaal niks. Ik wil Belvilla er ook nog even op wijzen dat deze accommodatie in 2022 nog een Award van Belvilla heeft ontvangen. Zoals uit de foto’s mag blijken (Deze kan ik hier helaas niet bijvoegen) is dit volkomen onterecht en is het niet geheel onterecht als ik stel dat de kwaliteitscontroles bij deze accommodatie volledig gefaald hebben! Ook de jaren ervoor, want deze smeerbende is niet alleen van het laatste jaar. Deze vakantiewoning is absoluut zijn €675.57 voor 7 nachten niet waard en zou eigenlijk per omgaande van jullie site moeten verdwijnen. We weten dat wij niet aan jullie voorwaarden hebben voldaan om direct met Belvilla in contact te treden hierover (maar ja, wat hadden jullie kunnen doen dan?), maar van de andere kant is Belvilla ook zeer ernstig in gebreke gebleven ten aanzien van de kwaliteit van deze accommodatie. Een financiële tegemoetkoming zou dan ook wel op zijn plaats zijn. PS: Via jullie website is het niet mogelijk om een klacht in te dienen omdat de pagina’s waarnaar verwezen worden niet meer bestaan. Ook zijn de huurvoorwaarden niet meer te lezen omdat ook deze pagina niet meer bestaat.

R

Ron Karmiggelt

09-10-2023

0

Spacious holiday home in timmenrode

E

E. Scheltens

11-06-2023

0

vakantie huisje

Pure oplichterij, gekozen datum voor weekend bleek niet meer beschikbaar, werd omgeboekt naar andere data zonder overleg. Zonder dat we dit gezien hadden was ook alles betaald en we waren ons geld kwijt. Konden wel nog een korting krijgen op een andere boeking, maar daar stopte het ook. Pure geldgewin.

W

Walter

14-02-2023

0

Belvilla, huis Fayence Frankrijk, nr. FR-93440-124

Oplichters Het door ons via Belvilla gehuurde huis was door de eigenaar aan anderen verhuurd en wij kregen de beschikking over een veel kleiner, veel minder comfortabel en smerig huis. Drie maanden nadat wij bij Belvilla een klacht ingediend hadden en vele telefoongesprekken later wist men ons te vertellen, dat ze op basis van de negatieve ervaringen geen contract meer met de eigenaar hadden en dat het daarom niet mogelijk was om ons financieel te compenseren. De woning, FR-83440-124, Jonila is echter nog gewoon boekbaar. Conclusie, zowel de eigenaar als Belvilla vallen onder de categorie oplichters. Niet mee in zee gaan

I

Ingrid vO

15-12-2022

0

Vakantiewoning Stavelot

Zodra we een vakantiehuis geboekt hadden moesten we al 120€ extra betalen. Kosten waarvan niets was terug te vinden bij boeking. De dag van aankomst beweerde de eigenaar de betalingen niet te hebben ontvangen. Nadat de bewijzen zijn voorgelegd geweest, moesten we 500€ cash waarborg betalen. Dit stond zo vermeld in het contract van Belvilla. Deze waarborg krijgen we maar niet teruggestort. BOEK NIETS BIJ DIT BEDRIJF! Bedrieglijke praktijken.

D

David Maes

10-12-2022

0

Huis gehuurd in de Ardennen

Na mijn eerste verblijf in een Belvilla huis (op zichzelf prima bevallen) begon er een stroom van spam, elke dag een bericht. Niet uit te zetten via het account. Na 3x in de chat met vriendelijk mensen van de klantenservice leek het even opgelost, maar korte tijd later begon het weer. Ik vermoed dit geen technisch mankement is, maar gewoon het beleid. Om je dood te ergeren. Ik heb mijn account nu maar verwijderd. Voor mij geen Belvilla meer.

B

Boris

07-12-2022

0

huis gehuurd in Zeeland

We hebben dit jaar met Hemelvaart weekend hebben we het Coccinelle huis in Zeeland gehuurd. Het begon al fout te gaan met de sleutel overdracht daar moesten we een code voor hebben maar wij kregen van jullie een adres.. De tussen persoon waar jullie het telefoon nm van hebben gegeven die verwees ons telkens naar jullie toe, dus aan dat telefoon nm hadden we niks. We hebben wel de code gekregen via het sos nm van jullie, Eenmaal in het huis werd onze angst werkelijkheid, we hadden al in de recensies gelezen dat het huis veel te wensen overliet aan hygiëne, het nm wat jullie ons gegeven hadden Gaf telkens geen respons en zei jullie moeten contact opnemen met belville.. Het volgende was er aan de hand Hele vieze ramen met overal vette handen en vlekken aan de binnenkant en aan de buitenkant ook heel erg vies Vieze vette pannen Vieze toiletten die niet schoongemaakt waren Vieze keuken kastjes met spullen en kruimels van de vorige bewoners In de kelder was de bar niet schoon er lagen blikjes en vuile ijspapiertjes van de vorige gasten Er was niet goed gestofzuigd overal lagen stofwolken. Buiten op het terras was het ook niet aangeveegd en erg vies De tv in de kelder had geen snoer dus ook geen stroom en de afstand bediening was ook defect omdat de batterijen helemaal vergaan waren Dit was aangegeven in het gastenboek in januari zag ik maar al die maanden niks mee gedaan Al met al vind ik het schaamteloos om dit aan te bieden op deze manier en er dan zoveel geld voor te vragen We hebben om een beetje vakantie plezier te hebben zelf de ramen binnen en buiten gezeemd want anders hadden we echt geen fijn verblijf gehad het was gewoonweg goor En dat terwijl we 500 euro betaald hebben voor schoonmaak kosten Ook was het handdoeken pakket helemaal niet in orde we hadden 8 handdoeken voor 18 mensen En ook beddengoed tekort en daar hadden we ook een aanzienlijk bedrag voor betaald Ik heb het woensdag voor hemelvaart aangegeven en toen werd mij gezegd fotos te nemen en een mail naar dit adres te sturen Al met al hebben we 5400 euro betaald voor 5 dagen maar we zijn vroeger naar huis gegaan omdat het huis echt niet voldoet aan zijn eisen… Het was eigenlij erger dan de recensies die wegelezen hebben, Mede omdat ik denk dat het huis steeds slechter word nagelopen en het onderhoud steeds verder achteruit Onze moeder van 81 wilde ons dit weekend cadeau geven, maar uiteindelijk werdt het een grote teleurstelling op het gebied van hygiëne. Bovenstaande hebben we een paar dagen na terugkomst gelijk doorgegeven. Tot op de dag van vandaag waarna er talloze telefoongesprekken zijn gevoerd door ons en bij elkaar tientallen uren in de wacht te hebben gestaan nog steeds geen enkele respons. WALGELIJK. Ik zou Belvilla nooit bij iemand aanraden.

C

carla messemaker

20-11-2022

0

Een huisje met vlooien gehuurd

Zeer slechte ervaring met belvilla, Via belvilla hebben wij een huisje geboekt, na enkele dagen komen wij erachter dat er vlooien in het huisje zitten, de eigenaren gevraagd om met elkaar tot een oplossing te komen de eigenaren lachten erom en gaven aan dat het normaal is dat er vlooien in een huisje zitten, vervolgens hebben wij aangegeven weg te gaan omdat er niet mee gedacht werd naar een oplossing, toen we belvilla belde gaven zij aan dat we in het huisje hadden moeten blijven, aangeboden terug te komen maar dit kon niet meer en hadden we volgens belvilla kunnen zien in onze papieren, echter stond hier alleen bel de sos lijn maar niet dat we moesten blijven, ook hadden wij een baby mee van 2 maandjes dit leek ons ook zeer onverstandig. Langer dan een week bijna dagelijks contact gezocht en belvilla geeft het ene moment aan dat ze niks doen en het volgende moment dat ze er werk van gaan maken omdat het echt niet kan. Waar zijn we nu ? Belvilla geeft aan dat de eigenaren 25 euro vergoeden en daarmee klaar. Dit terwijl wij: aan schoonmaakkosten 40 euro betaalde terwijl het huisje VIES was 6x wassen 60 euro Spuitbus ontsmettingsmiddel vlooien 15 euro 2x honden wasbeurt €20 euro Beschadiging van de wipstoel welke niet op 60 graden gewassen mocht worden €180 euro Huur van het huisje c.a 250 euro Dit vinden wij dus geen oplossing!

D

Dorathea Perdijk

05-10-2022

0

Villa Estera in Kroatie

Heel mooi groot schoon huis in Kroatië met een mooi, schoon privé zwembad. Aardige eigenaren.

H

Hubée

13-08-2022

0

Geld terug bij annulering

Bell villa doet er in deze moderne tijd minimaal 3xweken over om aanbetalingen bij annulering terug te storten en dat in deze digitale tijd ????????

J

Jhwk Janssen

31-05-2022

0

Annulering kosten

De annulering kosten zijn naar mijn mening asociaal. Het huisje koste 702 euro, anulerings kosten waren 637, dus ik kreeg nog 65 euro terug. Niet te geloven. Als belvilla nou 200 annuleringkosten mij in rekening hadden gebracht had ik ermee kunnen leven, maar 637, ongelooflijk. Makkelijk verdienen. Ook de uitleg hoe het word berekend is naar mijn mening niet duidelijk. Al bij het boeken had ik een annulering verzekering moeten afsluiten. Je wordt eigenlijlk gedwongen om een annulering verzekering te kiezen. een andere keuze is er niet. Daar komt nog bij dat ik door family omstandigheden mijn reis moest annuleren. dus pure overmacht. Een dikke 1 voor BELVILLA, een boeking bij BOOKING.com, is in ieder geval duidelijk m.b.t. annuleringskosten. Dus mensen 2 keer na denken als je en boeking doet bij BELVILLA. Voor mij is het in ieder geval de laatste keer geweest. Chris Brons

C

Chris Brons

25-05-2022

1

Belvilla annuleert enkele weken voor vertrek en meesten volgeboekt

Belvilla annuleert enkele weken voor vertrek maanden geleden een leuk huisje in Frankrijk bij Belvilla geboekt. krijgen we enkele weken voor de datum te horen dat eigenaar zich had teruggetrokken, keuze is zeer beperkt omdat de rest al geboekt is. dan dat maar huisje.... dit moest ik binnen twee dagen betalen terwijl geld geboekte annulering van Belvilla wel weken kon duren. Belvilla doet het af met een "excuus", erg kort door de bocht. komt niet klantvriendelijk over terwijl wij altijd zeer tevreden waren,helaas.....

P

Peter

13-05-2022

0

Huisje huren

Voor juni 2022 een natuurhuisje in Nederland geboekt. Belvilla stuurt daarop een eindfactuur waarbij het totaalbedrag tientallen euro's hoger is dan de oorspronkelijke aanbieding en waarvoor accoord is gegeven. Zelfs na contact opgenomen met Belvilla houdt men hieraan vast en komt niet met een verrekening. Kortom, een poging die, voor mij, grenst aan oplichting.

J

John

26-04-2022

0

vakantiehuisje gehuurd

Een huisje geboekt via Belvilla. Prima huis, heel vriendelijke eigenaar. Ons paasweekend is begonnen. Wij mochten tot 20:00 uur blijven op 2e paasdag. We waren er allemaal zo aan toe. Zaterdagmorgen de telefoon gaat een onbekend nummer. Die nemen we nu niet op.... En weer en weer en weer en het werd stalken, dan toch maar een keer aannemen. Met belvilla, heeft u de eigenaar gesproken? Ja of alles naar wens was. Oh en verder heeft hij niets gezegd? Nee? Oh wij hebben een fout gemaakt en het huisje voor komend midweek verhuurd en geen erg gehad in het paasweekend. Dus wij willen weten wanneer jullie maandag gaan vertrekken? 20:00 uur! Nee dat gaat nu niet en we kregen een discussie. Dus Belvilla maakt een fout en wij moeten het oplossen. De andere boeking overlapt dus jullie vraag ik om eerder te vertrekken. Maar wij hebben deze fout niet gemaakt. Jullie hebben deze fout gemaakt. Dus je belt diegene op welke het huisje hebben geboekt en geef aan dat ze dinsdag pas terecht kunnen. Dat kon dus niet want het waren Italianen die hij niet meer te pakken kreeg en onderweg waren. Dus??? Ik wil antwoord van jullie wanneer jullie vertrekken en wel eerder dan 20:00 uur. Ik gaf aan te overleggen met het gezin maar iedereen was de deur uit. Binnen een half uur had ik ze weer of ik had overlegd? Nee meneer ze zijn allemaal op pad. Maar hij wilde binnen 10 minuten antwoord want zijn werkdag zat er op en daarna was belvilla niet meer bereikbaar. We mochten ook 17:00 uur vertrekken dan had de eigenaar nog 1 uur om schoon te maken. Ik zei heeft u een ander nummer. Die kreeg ik....... Nadat iedereen terug was overlegd en Belvilla tegemoet komend zouden wij 17:00 uur vertrekken. En we gaven dit door op dit telefoonnummer maar er werd niet geluisterd. Mevrouw boekingsnummer!! Ik ga me even inlezen. Na een poos kwam hij terug en hij had als enig voorstel. Wij er om 12 uur uit en een tegoedbon van belvilla van 50 euro voor een volgende boeking. Wat denken jullie wel? Dan ga je toch inwendig koken! Geen excuses niets en drammen. Meneer jullie hebben inmiddels ons paasweekend goed verknoeid met al dit gedram rondom jullie fout. Wederom geen excuses dit was hun voorstel. Ik zei mijn voorstel. ik ga er 17:00 uur uit en wens niets meer van jullie te horen. En daarop kwam zijn reactie dat hij dit echt moest overleggen waarop ik zei je overleg maar een eind weg, wij hebben een boeking staan tot 20:00 uur en jullie lossen het maar op. Maandagmiddag brachten wij de sleutel bij de eigenaar en die gaf aan dat hij het zo vervelend vond voor ons dat wij daar mee lastig gevallen werden. Hij zei ik zag de boeking binnen komen en dacht dit is een dubbele boeking dit gaat fout. Hij heeft belvillla gebeld om deze te wijzigen, annuleren zodat wij ons weekend ongestoord konden afmaken. En in plaats van dat gingen ze ons spammen. De eigenaar wist niet eens dat er nog mensen aankwamen en hij de woning in een korte tijd diende klaar te gaan maken. Wat een organisatie en wat een verknoeid weekend door Belvilla.

M

Martina

19-04-2022

0

Vakantiehuis in de Ardennen

Wij wilden een vakantiehuis in de Ardennen boeken. Blijkbaar was er een probleem met deze boeking. Wij zijn er in geslaagd 1 keer via de chat op de website van belvilla.nl contact met een medewerker op te nemen, maar die was slechts franstalig -> machinevertaling. Hij schreef ons dat wij de support telefonisch moesten contacteren en gaaf ons een telefoonnummer. Maar dat bleek onmogelijk, niemand was te bereiken! Wij probeerden 2 dagen lang! Nooit iemand te bereiken, ook op andere telefoonnummers niet, die wij voor belvilla.nl vonden. Ongelooflijk. Nooit meer Belvilla!

T

T. Van Den Berge

08-03-2022

0

Belvilla vakantie

Mensen boek niet bij belvilla.. Boekingsnummer: 1QQ66N3Z... Na 1 week te hebben geboekt en betaald bij bellvilla.nl krijg ik via een vage Duitse Tui dochter website in het Duits een vage mail dat mijn boeking niet gelukt is. Inmiddels is alles vol en moet ik ook betalen voor andere geboekte lokaties onderweg.. Als je hun helpdesk belt krijg je een Engels sprekend iemand uit India aan de lijn.. Die vertelt doodleuk dat ik me voor niks druk maak en dat er nog 5 maanden nog te gaan zijn tot de zomer.. Maar hij en al zijn collega's bieden geen oplossing.. Ze maken reklame met tevredenheidsgarantie.. Ik ben alles behalve tevreden.. Ik ben geld kwijt aan alle andere randzaken voor m'n autoreis en niemand die mij een oplossing kan bieden... Ondertussen is niks meer te boeken in de week en regio waar wij heen willen.. Danku belvilla voor het verpesten van onze vakantie... Ze vragen steeds via Facebook prive bericht te communiceren met ze steeds.. Ik heb dit al 3x gedaan.. Ik krijg geen antwoord en of een oplossing.. Omboeken naar een miezerig appartementje 300 km verderop met 5 mensen is geen oplossing.. Update.. Het Wordt nog erger na de 4e Facebook contact nu..gezien de annulering via Duitse website is verstuurd blijft de reservering op Nederlandse website gewoon te zien.. Als ik ze mail nu via Facebook dat ik toch wil annuleren willen ze 780 euro annuleringskosten... Hoe erg kan je het treffen... Ik zie nu ook dat ze geen lid zijn van Anvr :((( Ik eis nu een oplossing .. Ik hoop dat ze ons nu gewoon gaan bellen voor een oplossing en niet via Facebook ... of ik overweeg echt een of ander oplossing via Radar en of ander consumentenprogramma

M

M. Fouma

26-02-2022

0

Boeking

Geboekt bij Belvilla, waarbij we erachter kwamen dat we nog 200 euro tegoed zouden hebben. Dit kon echter niet meer met deze boeking worden verrekend, dat moet vooraf gemeld worden. Geen medewerker overigens die je daar bij de boeking op attent maakt. Dan maar de boeking cancelen die we 20 minuten geleden hebben gedaan en dan opnieuw boeken. Dat kost je dus ruim 50 euro annuleringskosten!! Er is nog niets doorgezet of bevestigd, maar we hebben wel 50 euro aan de broek. Klantenservice heeft weinig besef van het woord service. Voor ons is het duidelijk, nooit meer iets boeken via Belvilla!

E

Edwin

17-02-2022

0

Huur huisje in Oostenrijk

Wij hadden in de 2e week van de kerstvakantie een huisje gehuurd in Oostenrijk via Belvilla. Helaas door de geldende corona maatregelen in Oostenrijk wilden wij niet meer afreizen naar Oostenrijk. We wilde graag omboeken naar Frankrijk. Helaas was Belvilla niet bereikbaar om dit te besproken zowel telefonisch niet als per email geen reactie. Wij hebben besloten om via een andere organsisatie een huisje in Frankrijk te boeken en hebben via een email het huisje bij Belvilla geannuleerd. Ook hier geen reactie op. Wat ons verbaasde na terugkomst van ons vakantie is dat wij allemaal emails kregen van Belvilla met de vraag of we het naar ons zin hadden gehad in Oostenrijk en of we een beoordeling konden achterlaten. Ze hadden dus totaal niet doorgekregen dat wij niet in het huisje waren geweest. Ook na de hand nog allemaal automatisch gegeneerde pusherige mails waarom we geen beroordeling hebben geschreven en of we dit alsnog konden doen. Eerdere ervaringen met Belvilla waren goed, maar toen hadden wij geen vragen of problemen. Zodra je na je boeking vragen hebt zijn ze niet thuis. 1 groot gebrek aan klantenservice.

R

Ronald van Gend

13-02-2022

0

huur huis in Salzburg

Oostenrijk accepteerde vanaf 3 jan.2022 geen Jansenvaccins tegen Corona. Ruim een maand vooraf hebben we geprobeerd de huur om te boeken. Zeer slechte bereikbaarheid van de host, slecht vertaalde standaard antwoorden, vertragingstactieken en omzeilen van het gevraagde. Uiteindelijk konden we omboeken voor een schandalig hoge prijs. + 50%. Besloten te annuleren tegen tevens een hoge prijs van 50%. Uiteindelijk niets terug gekregen en onbereikbaar voor respons. Oplichterspraktijken.

P

P. Froon

21-01-2022

0