NederlandReview

    Ervaringen Belvilla

    Is het Belvilla, of toch ‘Belviela’? De reclames zijn inmiddels overal in Nederland bekend, maar geldt dat ook voor het bedrijf? Zoals de naam al weergeeft, verhuurt Belvilla prachtige vakantiehuizen en bungalows, maar voordat je zo’n luxe vakantie boekt, wil je natuurlijk weten met welke partij je in zee gaat. Zijn de villa’s echt zo belle? Bieden ze waar voor hun geld? Ga je hier de beste vakantie van je leven beleven? En, is het nu Belvilla, of toch ‘Belviela’?

    Over Belvilla

    Een ‘uniek vakantiehuis in een ideale omgeving voor een aantrekkelijke prijs’, wie wil dat nou niet? En dat is precies wat Belvilla aan haar reizigers belooft. Het bedrijf is wellicht ouder dan je denkt: het gaat terug tot 1980 en inmiddels is Belvilla marktleider in de Benelux. Ze bieden dan ook een grote variëteit aan verblijven aan, in totaal ruim 20.000 vakantiehuizen: villa’s op een landgoed, boerenhuizen, chalets voor wintersportvakanties, luxe bungalows, vakantiehuizen met of zonder privézwembad, bungalowparken en lastminutes. Ook de locaties zijn legio en gelegen in maar liefst twintig Europese landen, van nostalgische boerenhuizen in Italië tot vakantiehuizen in Zweden en Groot-Brittannië, of dichter bij huis in Nederland, België of Duitsland.


    Seasonal vakantie inspiratie van belvilla!

    Diensten van Belvilla

    Via telefoon of website zoek en boek je een vakantiehuis of winterchalet, kies nog even of je liever bij zee of in de bergen zit en hoe ver weg van de dichtstbijzijnde golfbaan of piste en away you go! Belvilla is een belangrijke tussenpartij tussen jou en tal van accommodaties, verspreid over heel Europa. Niet alleen aan de Middellandse Zee zoals Griekenland, Italië, Spanje en Turkije, maar ook in skioorden als Oostenrijk en Zwitserland en meer naar het oosten, zoals Hongarije, Tsjechië en Kroatië. Jaarlijks maken ruim 550.000 gasten gebruik van de diensten van Belvilla. Hun lidmaatschap aan verschillende organisaties bieden boekers de nodige zekerheden: de ANVR, Stichting Garantiefonds Reisgelden (SGR), Thuiswinkel en de Europese holding @Leisure. Een ervaren team aan medewerkers moet ervoor zorgen dat het gebruiksgemak bij het zoek- en boekproces altijd optimaal is. Daarnaast is er een Customer Contact Center dat zeven dagen per week, van ’s ochtends vroeg tot ’s avonds laat geopend is. Hier kan je terecht met vragen, voor advies en voor het maken van boekingen of het afsluiten van verzekeringen. Ook als je eenmaal geboekt hebt, word je niet vergeten. Wanneer er een noodgeval is, is Belvilla 24 uur per dag bereikbaar via een speciale SOS-lijn.

    Klachten van Belvilla

    Belvilla doet er alles aan om eventuele klachten te vermijden. Zo werken ze volgens ‘de Zekerheden van Belvilla’, een lijst met zes punten dat onder andere garandeert dat de huizen regelmatig gecontroleerd worden, er intensief contact is met de huiseigenaren, er eerlijke informatie wordt verstrekt en dat er veel mogelijkheden zijn om Belvilla te bereiken, zowel met simpele vragen of klachten als bij noodgevallen. Contact kan worden opgenomen via een speciaal contactformulier op de website (24/7), via email (binnen 48 uur een reactie) of via verschillende telefoonnummers (met ruime openingstijden op de gewone lijn, of 24 uur per dag op de noodlijn).

    Heb je zelf andere, of juist dezelfde ervaringen met Belvilla? Deel nu jouw mening en help zo anderen een goede keuze te maken voor een topvakantie, al dan niet in een Belvilla!

    Frankrijk, italia of ibiza of wintersport chalet? Belvilla bied overal vakantiehuizen aan. Maar voordat u een reis boekt, lees eerst de ervaringen over belvilla hier

    Belvilla
    Beoordelingen, klachten, ervaringen en reviews (46)

    4.2
    37% Zou hier weer kopen!
    Bestellen
    rating
    5.2
    Service
    rating
    3.6
    Prijs
    rating
    4.2
    Leveren
    rating
    4.2

    Alle reviews

    Lees hier onafhankelijke reviews, klachten en ervaringen. Wees op de hoogte waar u uw aankoop kunt doen of beoordeel zelf een winkel waar u een (online) aankoop heeft gedaan. Zo bepaalt tegenwoordig heel Nederland zelf welke winkels slecht en goed zijn!

    Toch nog goed gekomen

    Ik had met een paar vrienden een huisje gehuurd in Italie. Hartstikke leuk huisje en we waren er erg blij mee. Top vakantie gehad en veel zon dus niets over te klagen. Wat we wel vreemd vonden was dat er geen voorinspectie was van alle gebreken. Nou moet ik ook eerlijk bekennen dat we niet veel hebben kunnen ontdekken. Een domper op de vakantie was dat bij de eindinspectie deze mevrouw vond dat we krassen hadden gemaakt in de tafel. Daardoor is een deel van onze borg ingehouden. Dat vonden wij uiterst vreemd want hoe kon deze mevrouw nu weten of de (gerbuiks)krassen er wel of niet inzaten? Wij voelden ons echt belazerd. We hebben onder protest betaald (ja, kan het geld niet uit haar handen grissen) en het daar bij gelaten in Italie. Teruggekomen in Nederland hebben we het verhaal uitgelegd aan belvilla en hoe belachelijk we het vonden dat borg zomaar, zonder opgave van rede, ingehouden kon worden. Afgezien het feit dat belvilla niet verantwoordelijk was voor de afhandeling van borg (dit is namelijk tussen de verhuurder en de eigenaar) hebben we toch 50% uit coulance teruggekregen van belvilla zelf. Daar zijn we erg blij om en willen daarom belvilla aanraden bij iedereen!

    Door: Luuk Snapen25-06-2015
    Theo26-08-2020

    Wij zijn (en met ons vele andere) gewoon opgelicht door Belvilla. Belvilla doet alsof het corona virus niet bestaat. Belgie was gesloten voor niet noodzakelijke reizen, de huisje waren op last van de overheid gesloten. Maar volgens Belvilla was er niets aan de hand. Kortom wij zijn onze aanbetaling kwijt. Pas op voor Belvilla het zijn oplichters.

    Caspar13-10-2020

    Wij hebben exact dezelfde ervaring. Belvilla Belvilla zegt gewoon dat je nog naar België mag ook vakantie te vieren. Krijgen niets vergoed. Ze denken op geen enkele manier mee over een passende oplossing.

    EAM18-10-2020

    Stelletje oplichters, geen contact mogelijk, geen reacties op mails, geen telefonisch doorkomen aan, geen aandacht voor coronamaatregelen Kortom: BOEK NOOIT BIJ BELL VILLA

    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    Ja
    8
    rating

    Aantal keer op vakantie met Belvilla

    aantal keer weggeweest op vakantie met Belvilla. Telkens weer zijn de huisjes erg mooi gelegen. Soms zijn ze wel wat verouderd, daar moet je wel van houden. Het is wat authentieker dan bijvoorbeeld een vijfsterren vakantiepark, en dat kun je ook interpreteren als minder schoon of afgewerkt. Ik vind het een voordeel. De keuze is groot en wij zijn nog nooit teleurgesteld. Ook moet je van natuur en van rust houden, want alle huisjes die wij hebben geboekt lagen vrij afgelegen van grote steden en drukke gebieden, wel vaak bij of in een dorpje, maar niet tussen veel toeristen. Het is precies waar ik van houd en wat je niet altijd vindt.

    Door: Melinda23-06-2017
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    Ja
    7.5
    rating

    Met Belvilla naar Italie geweest

    Met Belvilla naar Italie geweest
    We wilden weer eens wat anders dan een camping maar een mooi huisje met eigen zwembad
    Dat hadden we hier en de omgeving was ook erg mooi, geen andere mensen in de buurt en ook geen strand. Ik vond dat een voordeel voor de rust, maar mijn partner had eigenlijk meer vertier gewild. Dus het is maar wat je wil.

    Verder was alles goed geregeld. We hadden er ook een autootje bij gehuurd, ook wel nodig, want we zaten dus afgelegen.

    Het is duurder dan we gewend waren maar ook wel mooier en exclusiever.

    Door: Dennis12-06-2017
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    Ja
    8
    rating

    Vakantiehuisje Spanje

    Heeerlijke vakantie gehad in een mooi netjes huisje in Spanje. Iets duurder dan ik gewend was maar ook meer rust en natuur en we zijn veel meer uit eten gegaan en dat soort dingen dan normaal. Ik zou dit zeker nog eens overwegen, al is het alleen voor de welkome afwisseling. Volgende keer waarschijnlijk naar Portugal

    Door: Jolande25-07-2017
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    Ja
    8.5
    rating

    Vakantiehuis Nijefurd (Warns), Friesland, Nederland

    Vies, muf. Pre-Corona geboekt, en sindsdien niet meer schoongemaakt of gelucht. wolken muggen en kolonies spinnen.
    De geur van verrotting vermengd met oud zweet. En dat bij 40C buiten temperatuur. We zijn maar weer naar huis gegaan. Maandags gelijk klacht ingediend. Na 6 weken komt de ontkenning. We hadden de SOS lijn maar moeten bellen. Eigen schuld dikke bult, we hebben dus nergens recht op. Maar uit "coulance" wordt toch een vergoeding van € 125 aangeboden. Weg fijne vakantie na maanden opgesloten te hebben gezeten. Hallo gevoel niet serieus te worden genomem. Hallo bevestigde teleurstelling in weer zo'n geldharkende Belvilla met een slechte service. Nooit weer. Nooit.

    Door: pvanpoelgeest13-10-2020
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    Nee
    4.5
    rating

    vakantiewoning boeken

    De service en ondersteuning is ronduit slecht. Ze zijn slecht bereikbaar en als je al iemand aan de lijn krijgt willen absoluut niet meedenken over een passende oplossing. Het is gewoon slikken of stikken. Daarnaast zijn de medewerkers zeer onbeschoft. Je krijgt opmerkingen te horen als 'je kunt niet alles in het leven hebben' of 'dat is dan jammer voor u'. Ik maak absoluut nooit meer gebruik van Belvilla.

    Door: Caspar13-10-2020
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    Nee
    5
    rating

    Net als in de reclame

    Volgens mij hadden wij dat huisje in de reclame, die met dat zwembad en dat de een dan in het water ligt BELVILLA ligt te roepen naar de ander. SUPERmooi daar in ieder geval, prachtige uitzichten en het huisje was ruim en zeer schoon. En het voelt toch veel unieker dan naar een flathotel in een drukke stad.

    Door: Christientje29-09-2015
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    Ja
    9.5
    rating

    Prima aanbieder

    2 weken in villa met zwembad in spanje gehuurd in Mei. De bemiddeling verliep prima. De huisbeheerder was zeer aardig, hielp ons met alles en het huis was een zeer goede staat. We hebben genoten. En niet echt duur ofzo. Prima te doen met 6 mensen de huur verdelen. Aanrader!

    Door: S. Hesseling15-07-2015
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    Ja
    9
    rating

    Ervaringen met Belvilla

    - Boeken ging goed, gemakkelijk online.
    - Het huisje kon wel beter schoongemaakt worden, we vonden zelfs een schoen van de vorige gast. Niet dat het heel vies was, hoor, maar het kon gewoon beter.
    - Prachtige omgeving, echt ideaal om veel te wandelen.

    Door: Lydia28-05-2016
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    Ja
    8.5
    rating

    Vakantiehuisje Frankrijk

    Heerlijke vakantie gehad in een vakantiehuisje van Belvilla.

    Mooie website, prettig boekproces.

    Huisje lag prachtig in de natuur en luxe ingericht / vormgegeven

    Door: Josefien Kramer27-12-2016
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    Ja
    9
    rating

    huisje huren in België

    Je profielfoto
    Schrijf een review


    Reviews 8.727
    Filter op:

    Uitstekend 46%

    Goed 38%

    Gemiddeld 7%

    Slecht 2%

    Zeer slecht 7%
    Danielle Janmaat
    3 reviews
    5 sterren: uitstekend
    Een uur geleden
    Op uitnodiging
    Wederom fijn verblijf
    Wederom fijn verblijf
    Wij zijn eerder in dit vakantiehuis verbleven. Was weer erg goed schoon! Het is een heerlijk, sfeervol huis van alle gemakken voorzien! Komen graag weer een keer terug.

    paul wopereis
    1 review
    4 sterren: goed
    2 uur geleden
    Op uitnodiging
    Hallo we hebben geweldig genoten van de…
    Hallo we hebben geweldig genoten van de mid week in het huisje alles was perfect ruimte genoeg in en rondom het huis de honden hebben zich ook goed vermaakt Één kleine opmerking wil ik nog wel noemen het afval scheiden ging moeilijk buiten stonden wel drie verschillende containers maar binnen maar één Zet daar iets van een combi afval bak met twee vakken probleem opgelost

    Helena Copal
    1 review
    1 ster: zeer slecht
    3 uur geleden
    NOOIT MEER
    NOOIT MEER
    Vakantiehuis in België geboekt voor de herfstvakantie maar helaas door de Coronamaatregelen is het niet toegestaan om België als toerist te bezoeken ook met 12 personen samen zijn is niet verstandig.
    Bel Villa heeft daar geen boodschap aan, je kan er komen dus je hebt maar te gaan. Onvoorstelbaar dat dat zomaar kan. Omboeken naar een ander huis in Nederland kost ruim € 600,00 Voor ons NOOIT MEER Bel Villa. Len Copal

    Door: Len Copal06-10-2020
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    Nee
    2
    rating

    Huisje in België via Natuurhuisje

    NOOIT MEER!
    Boeking en bestelling gaan soepel maar, als jij vragen hebt, komt jij niet door. En er zijn nog veel meer problemen.
    Zij geven, bij voorbeeld, fout covid reis advies en laten dus de huurder en verhuurder de risico lopen.
    Of zij annuleren een boeking zonder dat jij of de verhuurder daarmee eens zijn ... en jij moet steeds nog die annuleringskosten betalen.
    Of, zoals in ons geval, jij krijgt alle drie probleem opties in een boeking!
    Heb steeds nog niets van hun gehoord ... en heb mijn geld ook nog niet terug.
    NIET DOEN!

    Door: Julija01-10-2020
    Jansen15-10-2020

    Boekingsproces goed, de rest is kloten!,,,,,,,,

    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    Nee
    3
    rating

    Huren bij belvilla

    Eens, maar NOOIT meer, geldwolven zijn ze bij BELVILLA
    Tja, waar moet ik beginnen. Wij steunen bedrijven graag in corona-tijd, zij hebben het moeilijk genoeg, zou je denken. Nou, Belvilla gooit graag haar eigen ruiten in, die hebben die hele crisis daar niet voor nodig. Wij hadden geboekt voor België. Aangezien na een aantal weken Zuid-Holland voor België op ROOD ging, mogen wij, zeker STRAFRECHTELIJK gezien, België niet in. Maar volgens BELVILLA is er niks aan de hand, we kunnen gewoon naar ons adres en dus mogen we niet annuleren. Nee hoor, zeggen ze, je kunt je adres gewoon bereiken, dus wij voldoen aan de voorwaarden. Dat je dan vervolgens TWEE WEKEN in quarantaine moet in België, dat vergeten ze bij BELVILLA voor het gemak even. Zolang ze bij BEVILLA maar het geld kunnen binnenharken, maakt het hen niet uit of mensen tevreden zijn.

    Nou, dachten we, dan verzetten we toch gewoon? Maar daar heeft BELVILLA óók wat op verzonnen: het mag wel, maar dat kost je 179 euro. Niet dat zij zelf daar veel werk aan hebben, hoor, nee, want dat mag je allemaal zelf regelen via mijnBelvilla. Oja, en let goed op de kosten, want wanneer je op reserveren drukt, dan komen er achteraf ineens nog wat extra kosten bij.

    Wanneer je mailt met uitleg, krijg je een gestandaardiseerd mailtje terug, met, jaja, nog aanbiedingen voor Oostenrijk waar je WEL gratis mag annuleren ivm corona. Dus je krijgt nog even een trap na.

    Bellen dan...ze gooien je gewoon van de lijn.

    GA ZO DOOR, BELVILLA, MET JE EIGEN BEDRIJF OM ZEEP HELPEN.

    Hoe anders is onze ervaring bij MOLECATEN park. Daar mag je gratis annuleren, verzetten en weet je wat? ZE REGELEN HET NOG VOOR JE OOK!

    Voor ons, en al onze vrienden en familie (want ja, zo'n verhaaltje gaat snel) NOOIT MEER BELVILLA!

    BEDANKT, Belvilla, voor een treurige en verdrietige dochter, die haar verjaardagsuitje in duigen ziet vallen. Jullie hebben je geld, hoor! HEEL GOED GEDAAN!

    Door: Sammie28-09-2020
    Julija01-10-2020

    Wij hebben precies hetzelfde!!! Het is echt crimineel! Ons boeking was dan ook nog geannuleerd ... niet door ons en niet door de verhuurder ... en ik moest steeds nog de volle kosten betalen. Dit is niet ok. Ik kijk of ik de consumentenbond of radar kan informeren.

    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    Ja
    2
    rating

    Vakantiehuis boeken

    Wij hebben hetzelfde probleem als Frank Holtkamp, het niet ontvangen van 2 vouchers van Belvilla ter compensatie van het annuleren van 2 accommodaties in Kroatië.

    Twee dagen voordat we zouden vertrekken hebben we moeten annuleren i.v.m. het afgeven van code oranje voor Kroatië, door de overheid. Een huis in januari al geboekt en in mei een appartement, voor zoon en neef omdat hun reis naar Amerika was geannuleerd.

    Wij hebben toen direct telefonisch contact opgenomen met Belvilla, althans geprobeerd. Helaas niemand van de klantenservice bereikbaar, alleen een receptie medewerker gesproken na een uur in de wacht gehangen te hebben. Die deelde ons mede dat we z.s.m. teruggebeld zouden worden. Vervolgens voor de zekerheid de volgende dag een mail aan Belvilla verstuurd, met het verzoek om beide accommodaties te annuleren i.v.m. code oranje voor Kroatië.

    Na 2 dagen eindelijk teruggebeld door een medewerker van Belvilla, op de dag dat zouden we zouden afreizen,
    Kort samenvattend vond Belvilla dat het veilig was om af te reizen en als we dan toch wilden annuleren dan werd ons ca 90% annuleringskosten doorgerekend.
    Nog geprobeerd om uit te leggen wat code oranje inhoud en de consequenties die hieruit volgen voor ons als we toch gaan i.v.m. met ons werk etc, maar helaas.
    De medewerker zei: deze opdracht heb ik mee gekregen en als je het er niet mee eens bent kun je hiertegen een klacht indienen.

    De volgende dag een officiële klacht ingediend via de site van Belvilla en nog een keer per mail.
    Tot op heden na bijna anderhalve maand nog steeds geen enkele reactie, zelfs geen ontvangst bevestiging, schandalig gewoon.

    Belvilla berekent gewoon 90% annuleringskosten van het totale boekingsbedrag. Geen voucher dus, voor ons geen vakantie meer dit jaar en een hoop frustratie!

    Na een aantal jaren tot volle tevredenheid bij Belvilla vakantiehuizen geboekt is dit onvoorstelbaar!

    Belvilla los het netjes op, zoals jullie beweren om klanten tevreden te houden en alles netjes op te lossen. Geef ons alstublieft een voucher zodat we kunnen blijven zeggen, dat jullie service en klantvriendelijkheid bovenaan staat!!!

    Door: Jolanda Bolle26-09-2020
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    Nee
    2
    rating

    Huisje Hoenderloo

    Door Corona was de reis niet mogelijk. Echter, contact opnemen om afspraken te maken was niet mogelijk. Ik ben al sinds mei bezig om afspraken te maken en om mijn geld terug te krijgen, maar ik kom amper in contact. Als ik in contact kom, worden beloftes niet nagekomen. Een ramporganisatie.

    Door: Thijs Leenders24-09-2020
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    Nee
    2
    rating

    Slecht

    Ik had een huisje gehuurd en wilde af zeggen ik zag dat het de verkeerde datum was na 10 minuten kreeg ik reactie ik had 219 euro voor uit betaald mijn annulering kost 117 euro belachelijk.

    Door: F van doorn09-09-2020
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    Nee
    2.5
    rating

    Frankrijk, departement Hérault

    Net zoals vele anderen ook gewoon ordinair opgelicht door Belvilla.
    Huis voor 10 personen in oktober 2019 geboekt bij Topic Travel. Het gebied is door de Franse regering op rood gezet, door de Nederlandse regering op oranje. Heb gevraagd aan Belvilla of wij naar een andere woning in Nederland kunnen gaan, want we zouden met 2 hoogbejaarden, 1 diabetespatiënt en 1 patiënt met een hersenaandoening gaan. Belvilla zegt; "Op dit moment is het wel mogelijk voor u om naar de accommodatie te reizen, de accommodatie is beschikbaar. We kunnen de boeking niet vanwege Force Majeur annuleren. Er is geen verbod om naar dit gebied en de accommodatie te reizen, slechts een advies er niet naar toe te reizen. Als u toch wenst te annuleren zijn de normale annuleringskosten van toepassing, U heeft ook de mogelijkheid om om te boeken naar een andere periode of accommodatie. De omboekingskosten bedragen €927,98.".
    Terwijl er op de website staat: "De gezondheid, veiligheid en het welzijn van onze gasten is onze topprioriteit." Dat is dus 1 grote leugen! Ze moeten zich werkelijk doodschamen. En dan nog zeggen dat ze het niet kunnen annuleren, natuurlijk wel, niet willen is het juiste woord. Het is niets anders dan walgelijk ordinair het zuurverdiende geld graaien van hun klanten.

    Door: Bri02-09-2020
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    Nee
    2
    rating

    Klacht!

    Wij hebben hetzelfde probleem als Frank Holtkamp, het niet ontvangen van 2 vouchers van Belvilla ter compensatie van het annuleren van 2 accommodaties in Kroatië.
    Twee dagen voordat we zouden vertrekken hebben we moeten annuleren i.v.m. het afgeven van code oranje voor Kroatië, door de overheid. Een huis in januari al geboekt en in mei een appartement, voor zoon en neef omdat hun reis naar Amerika was geannuleerd.
    Wij hebben toen direct telefonisch contact opgenomen met Belvilla, althans geprobeerd. Helaas niemand van de klantenservice bereikbaar, alleen een receptie medewerker gesproken na een uur in de wacht gehangen te hebben. Die deelde ons mede dat we z.s.m. teruggebeld zouden worden. Vervolgens voor de zekerheid de volgende dag een mail aan Belvilla verstuurd, met het verzoek om beide accommodaties te annuleren i.v.m. code oranje voor Kroatië.
    Na 2 dagen eindelijk teruggebeld door een medewerker van Belvilla, op de dag dat zouden we zouden afreizen,
    Kort samenvattend vond Belvilla dat het veilig was om af te reizen en als we dan toch wilden annuleren dan werd ons ca 90% annuleringskosten doorgerekend.
    Nog geprobeerd om uit te leggen wat code oranje inhoud en de consequenties die hieruit volgen voor ons als we toch gaan i.v.m. met ons werk etc, maar helaas.
    De medewerker zei: deze opdracht heb ik mee gekregen en als je het er niet mee eens bent kun je hiertegen een klacht indienen.
    De volgende dag een officiële klacht ingediend via de site van Belvilla en nog een keer per mail.
    Tot op heden na bijna anderhalve maand nog steeds geen enkele reactie, zelfs geen ontvangst bevestiging, schandalig gewoon.
    Belvilla berekent gewoon 90% annuleringskosten van het totale boekingsbedrag. Geen voucher dus, voor ons geen vakantie meer dit jaar en een hoop frustratie!
    Na een aantal jaren tot volle tevredenheid bij Belvilla vakantiehuizen geboekt is dit onvoorstelbaar!
    Belvilla los het netjes op, zoals jullie beweren om klanten tevreden te houden en alles netjes op te lossen. Geef ons alstublieft een voucher zodat we kunnen blijven zeggen, dat jullie service en klantvriendelijkheid bovenaan staat!!!

    Door: Martin Bolle31-08-2020
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    Nee
    2
    rating

    Vianenweg 187, Holten

    Bij vertek (24-Jul-2020) van Vianenweg 187, Holten kregen wij het vermoeden dat er bedwantsen aanwezig waren.
    Pissebed achtige beestjes kropen tegen de wand en over de vloer, "muggebultjes" op onze benen, rode vlekjes in het beddegoed en misselijk wakker worden (mijn vriendin, ik werd iet misselijk).

    Kan natuurlijk gebeuren, maar weken later en na veelvuldig contact met belvilla nog steeds geen uitsluitsel welke beestjes daar rondkruipen. (ook optimaalclean gemaild die op de boeking vermeld stond, maar zij reageerden helemaal niet).

    Onze kleding zit nog steeds in plastic zakken, en de volgende gasten verblijven mogelijk nog daar samen met bedwantsen.

    Belvilla wenteld zich in vertragingstaktieken, elk contact (telefonisch of via de mail) wordt per mail beantwoord met: we willen het "Grondig" onderzoeken, dit duurt 4 tot 6 weken.
    Even de ongediertebestrijding die locatie laten onderzoeken kost hun minder tijd. Ik krijg er zelfs geen antwoord op of de eigenaar/verhuurder al op de hoogte is gesteld.

    Door: Martin21-08-2020
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    Nee
    2
    rating

    Modern lux challet op een vskantiepark

    Misleidende foto's, modern lux challet geboekt incl foto's ontvangen wat ons challet zou zijn. Bij aankomst totaal ander challet, vies, achterstallig onderhoud. Gemaild met belvilla en gebeld dit huisje voldoet aan wat wij geboekt hadden wordt gemeld dat de inrichting kan wijzigen omdat het privé huisjes zijn. Nou het lijkt echter totaal niet op wat er geboekt is, 4 dagen gemaild met de "helpdesk" want bellen kom je niet doorheen. Dit was de 1e en de laatste keer dat er geboekt is bij Belvilla

    Door: Tas11-08-2020
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    Nee
    3
    rating

    Schrijf zelf een review over Belvilla

    Uw beoordeling

    FAQ

    Is Belvilla een betrouwbaar bedrijf?

    Er zijn 46 ervaringen geplaatst over Belvilla. Gemiddeld hebben zij als cijfer een 4.2 gekregen, waarbij 37% van de recensenten hebben aangegeven dat ze hier weer zouden kopen.

    In welke sectoren is Belvilla actief?

    Belvilla is vooral actief in de categorie Vakantie en daarbinnen gespecialiseerd in de sector(en) Wintersport en Actief, Hotels, huisjes en campings

    Ik heb alle reviews goed gelezen. Wat nu?

    Heb je een positieve indruk gekregen door de reviews? Dan kun je naar de website van Belvilla gaan en je bestelling plaatsen. Zo niet, zoek dan hier verder naar een ander bedrijf.