Cheaptickets.nl
Alle reviewsCheaptickets.nl
Alle reviews (75)
Nog geen reviews!
Ga op zoek naar bedrijven waar je ervaring mee hebt en schrijf er reviews over! Je reviews dragen bij aan een transparantere markt en zorgt voor betere betrouwbaarheid van bedrijven
Geld nog steeds niet terug en nauwelijks bereikbaar
In april heb ik ticket gekocht en betaald maar binnen een kwartier al ontvang ik bericht dat ticket toch niet beschikbaar is. Geld zou ik zsm terugkrijgen. Ik wacht nu al ruim 3 weken op mijn geld. Alleen via chat bereikbaar; Aziatische helpdesk verbergt zich achter traagheid van hun systeem. Erg frustrerend dat er geen telefonisch contact mogelijk is.
Vliegtickets
Boek alsjeblieft via een andere site. Cheaptickets annuleert tickets terwijl ze al betaald zijn om ze vervolgens dagen later duurder te verkopen. Belachelijk!!! Dat dit überhaupt kan en zomaar mag vind ik heel bijzonder. Overigens zijn er sites die ze alsnog goedkoper aanbieden dan Cheaptickets.
Ze geven geen service. De klant moet een nieuwe ticket kopen en kan verder helpen ze de klant niet. Ik heb geen gebruik gemaakt kunnen maken van de terugvlucht vanwege het feit dat ik niet toegelaten werd. Ik was op tijd aanwezig, maar doordat ik geen ESTA had werd ik niet toegelaten Mij was niet verteld dat een transfer via een US luchthaven een ESTA vereist. Ik heb een nieuwe ticket moeten kopen van bijna 4000 USD om alsnog thuis te komen. Bij thuiskomst doet Cheapticket hier niets aan en verschuilt zich achter ticket voorwaarden
vliegtickets naar Boston
Tot 2 x toe een boeking gedaan naar Boston. Bedragen wordt afgeschreven van Creditcard. Totaal ruim 4300 euro.
Tot 2 x toe wordt de boeking geannuleerd vanwege ????? . Is mij niet duidelijk.
Nu moet ik maar zien dat ik mijn geld terug krijg.Ohh en ik had dus ook 2x een auto gereserveerd. Of die ook geannuleerd is, is al helemaal niet duidelijk.
Hoi! Mij is vandaag hetzelfde overkomen. Heb je je geld inmiddels ontvangen?
Vliegtickets en huurauto
Ruim een maand geleden een vlucht naar Italië en een huurauto geboekt. Een uur na boeken krijg ik een mail met een vaag verhaal dat de boeking helaas niet door kan gaan. Toen zelf maar direct via de site van Easyjet geboekt, zonder problemen! En ook nog eens 100 euro goedkoper! Op de vraag of mijn geboekte huurauto nu ook geannuleerd is krijg ik na meerdere mails al weken geen antwoord. Wat een slecht bedrijf zeg!! Hier boek ik nooit meer dus.
Cheap tickets
Eerst boekten we 8 tickets twv ongeveer 900 euro. Vervolgens 4 tickets twv ongeveer 850 euro. En toen kregen we een mail dat de eerste boeking niet goed gegaan was en dat we het geld terug zouden krijgen. Maar van de tweede boeking ontvingen wij niets maar we hadden wel betaald. Nu blijkt dat je hun klantenservice NIET kan bellen. Als je met ze chat zeggen ze stuur maar een mail. Daar krijg je aldoor het dezelfde in het Engels antwoord op terug. Pas na 5 dagen met verschillende e-mailadressen gemaild te hebben kregen we ons
Hoi! Heb je het geld inmiddels teruggekregen?
Tickets naar Roemenië
Echt belachelijk voor woorden, in november tickets gekocht maar kreeg deze na een uur nog niet binnen. Via Facebook toen contact gezocht en kreeg toen te horen dat het niet door gaat want was een fout gemaakt met de vluchtmaatschappij. Nu eind januari na heel veel contact zoeken nog steeds geen geld teruggekregen, het gaat over 500 euro!!!!
Vliegtickets
Vliegtickets geboekt, maar werden aan hun kan geannuleerd. Kreeg een email met deze tekst "Helaas is je boeking op Cheaptickets niet gelukt. Tijdens het boeken heeft de luchtvaartmaatschappij foutieve informatie aan ons doorgeven over de beschikbaarheid. We hebben geprobeerd om je stoelen opnieuw in te boeken maar dat is niet gelukt.' Dus is mijn booking door hun geannuleerd. Helaas duur de terugstorting van mijn geld nu al 5 dagen en nog niets terug. Je geld aannemen kan binnen 5 minuten, maar terugstorten moet langer dan 5 dagen duten. Bij deze maatschappij ga ik noooit meer wat boeken
Ik heb precies hetzelfde gehad in november en ben nog steeds bezig met mijn geld terug te krijgen
Vlieg Tickets
Boek vliegtickets betaal en gelijk annuleren ze me tickets kan geen nieuwe boeken want ze hebben me geld en dat wordt natuurlijk weer een dingetje gelijk terug te krijgen.
Contact gezocht kon alleen in engels en geen goed antwoord gekregen ja even nieuwe boeken duhh stort dan even me geld terug.tickets
we proberen het eens op deze manier , mei 2019 vlucht geannuleerd wegens corona . contact opgenomen wat nu te doen , als antwoord je moet contact opnemen met de airline , ik zeg hoezo ik heb tickets bij u gekocht niet bij de airline na een paar weken over en weer gemaild te hebben toch maar contact opgenmomen zoals cheaptickets het wilde , airline gemaild de refund is terug gestuurd naar cheaptickets . in blijde afwachting nog wat weken gewacht en wat bleek er was niks gestordt gevraagd om na te gaan bij de airline , anmtwoordt cheaptickets wij nemen geen contact op met de airline [nou daar zit je dan] na een jaar mailen eindelijk het verlossende woord van cheaptickets de refund is binnen het wordt binnen enkele weken op uw rekening gestort, we zijn nu eind december 2023 en sindsdien al 3x door verschillende medewerkers gezegd [zwart op wit] het geld wordt overgemaakt , weer in blijde afwachting en dan weer de domper dat het toch niet bij cheaptickets op de rekieng was gestort en dat er niet tot betaling kan worden overgegaan . echt te triets voor woorden en wat me ook opval na bijna 3 jaar nooit maar dan ook noiit dezelfde medewerker gehad !!!! ze nemen onze klacht niet serieus , ik vrees dat er met mij nog meerder gedupeerden zijn dus cheaptickets neem uw verantwoording en laat ons niet in de kou zitten .....
Tickets Amsterdam-Glasgow.
Ik heb op 17nov22 4 tickets geboekt, totaal € 691. Toen ik verzonden had merkte ik dat ik de heenreis een dag te laat had geboekt. Heb geprobeerd contact op te nemen maar enige optie was chatbot met antwoord: wijziging kost € 518. Heb nog twee e-mails gestuurd met uitleg, maar antwoord was: zie chatbot en een geautomatiseerde e-mail met zelfde antwoord. Kon op geen enkele wijze persoonlijk contact krijgen.
Formeel was standpunt fm voorwaarden, maar enige klantvriendelijkheid zou toch fijn zijn geweest!Vlucht tickets
Cheap tickets uitstekend, ik heb zo veel tickets gebookt en nooit een probleem gehad
Premium economy ticket met Eva Air
Zoeken en boeken gaat goed bij cheaptickets.nl maar o wee als er een probleem is! Ik heb, als vaste klant, in mei 2 premium economy tickets geboekt naar Bangkok ( CHNL 21427351 en CHNL 21427433) met Eva Air bij cheaptickets.nl Toen ik begin september op de site van Eva Air mijn vlucht ging checken en stoelen ging reserveren, kon ik geen stoelen reserveren in de premium economy class. Eva Air had namelijk in juli de vlucht veranderd en vliegt nu met een ander vliegtuig die geen premium economy heeft. Dus moesten we economy vliegen terwijl we voor premium hebben betaald. Cheaptickets.nl heeft hiervan geen melding gemaakt, weigert tevens het prijsverschil terug te betalen en verwijst ons hiervoor naar Eva Air. Eva Air verwijst ons weer naar cheaptickets aangezien zij de tussenpersoon zijn en zij verantwoordelijk zijn voor terugbetaling.
Gemaild met Cheaptickets en in de mails heb ik minstens van 15 verschillende (Indiase) personen een antwoord gehad op mijn eerste mail. Ze zouden proberen om mijn ticket opnieuw te boeken in de premium economy. Dat was onmogelijk want het betreffende vliegtuig heeft geen premium meer hetgeen ik ze ook meerdere keren heb gemeld! De klantenservice van cheaptickets is werkelijk zo onvoorstelbaar slecht en dan druk ik me netjes uit. Ik heb ze op het laatst gesmeekt om mij niet meer te mailen na ongeveer 40 e-mails met dezelfde inhoud te hebben ontvangen.
Anyways, we moesten het accepteren en zouden dus economy vliegen en namen het maar voor lief dat we geen geld terug kregen. Later zouden we wel een Claim indienen middels onze rechtsbijstand. Op de site van Eva Air de stoelen gereserveerd en verder zo gelaten.
Anderhalve week voor vertrek nog even mijn vlucht gecheckt bij Eva Air. Mijn vlucht was niet te vinden! This flight is no longer active, stond er. Cheaptickets weer gemaild, geen antwoord dus via de chat contact gemaakt.
Wat bleek? Zonder mij in te lichten, had cheaptickets mijn vlucht gecanceld omdat ze geen nieuw premium economy voor mij konden boeken en dat zonder mij hiervan in te lichten. Dit terwijl ik meerdere keren in de mails heb aangegeven dat ik mijn boeking niet wilde cancelen! Had ik een week later op Schiphol gestaan, had ik dus onverricht ter zake weer naar huis gekund want er was voor mij geen ticket geboekt! Dit geloof je toch niet?
Gevraagd of Cheaptickets mij alsnog opnieuw kon boeken. Dat kon niet, ook niet desnoods in de business class. De reden hiervoor is dat vlak voor vertrek de tickets veel duurder zijn en cheaptickets gaat echt de klanten niet tegemoet komen!
Omdat ze ongevraagd mijn ticket hadden gecanceld hoefde ik voor mijn ticket geen annuleringskosten te betalen. Het ticket van mijn medereiziger was niet gecanceld en dat moest dus ook gebeuren omdat hij niet alleen gaat reizen en mij laat thuis zitten. En geloof het of niet, dit kost mij nog eens €100 om de vlucht te cancelen!! Hoe durven ze na alle ellende die ze hebben veroorzaakt! Tevens gaat het 2 maanden duren eer we ons geld terugkrijgen want dat is nl afhankelijk van de airline zo beweert cheaptickets.
Bericht cheaptickets in ABN...
'Hier is een update over je terugbetaling.
Je verzoek is ingediend bij de airline.
Nadat het verzoek tot terugbetaling is ingediend bij de vliegmaatschappij, verwerkt de vliegmaatschappij het verzoek en initieren ze het overmaken.
Hoelang gaat de terug betaling duren?
Het duurt ongeveer 8-10 weken voordat de ariline het geld naar over teruboekt.'
Samengevat: De klantenservice bij cheaptickets bestaat uit buitenlanders die emails beantwoorden met standaard berichten. Ze lezen niet eens de emailgeschiedenis van eerdere emails die wel in hun antwoord staat. De klantenservice is zo slecht dat je het geen klantenservice mag noemen. Toen al lang bekend was dat de vliegmaatschappij geen premium economy meer vliegt, waren deze tickets nog gewoon te boeken bij cheaptickets. Ze verkopen tickets die niet eens bestaan in de hoop door deze oplichting te kunnen verdienen. Bij cheaptickets staat slechts één ding hoog in het vaandel en dat is de klant op te lichten!
De schade voor ons is groot aangezien onze vakantie niet meer door kan gaan. We gaan kijken of we succes kunnen hebben bij een eventuele rechtszaak.
Hopelijk hebben lezers wat aan deze review en boeken rechtstreeks bij de maatschappij. Dat scheelt heel veel geld en ellende!
Antwoord van CheapTickets.nl
Beste Dirk,
Bedankt voor je beoordeling.
Het is spijtig om te horen dat je deze uiterst onprettige ervaring hebt gehad. Omdat schemawijzigingen altijd afkomstig zijn vanuit de maatschappij, kunnen wij je geen compensatie bieden wanneer de maatschappij een vlucht omboekt of annuleert. Daar de maatschappij je had omgeboekt naar een vlucht zonder premium economy class, gingen wij na of de maatschappij je weer kon omboeken naar een vlucht die wel premium economy class had. Daar de maatschappij je niets anders kon bieden en jij niet akkoord ging met de geboekte economy class zonder een compensatie, konden wij je alleen nog een restitutie bieden voor de tickets.
Mocht je toch nog vragen hebben over je boeking of verdere wensen, kan je ons uiteraard contacteren via onze Messenger.
Met vriendelijke groet,
TaniaCheapTickets Klantenservice
Zie het antwoord en hoe men de zaak verdraait! Ongevraagd is mijn ticket gecanceld terwijl ik aan heb gegeven dat niet te willen. Ik was wel akkoord gegaan met de downgrade maar wilde het teveel betaalde terug. Ze liegen alsof het gedrukt staat! En dan nog €100 moeten betalen voor het cancelen van een ticket ook. Hopelijk ziet iedereen in dat je hun site slechts moet gebruiken als zoekmachine en bij de airline je ticket boeken.Plain tickets
I had a terrible experience today with CheapTickets.nl's customer service.
I booked a flight from JHB to AMS for my mother and her friend.
When trying to check in at the airport in Johannesburg, they realised that they did not have a transit visa for their layover in Heathrow.
They were not aware that they needed a transit visa.
I immediately reached out to CheapTickets customer service.
It was 16:00 and their flight's departure was at 19:20.
CheapTickets bot (by the way the only way to get in contact with CheapTickets put me in contact with an employee (EmployeeX).
EmployeeX asked how he could assist in either amending the flight, or cancelling the flight for a more suitable layover destination/direct flight.
EmployeeX initially responded to my messages. But after telling me they'll see what they can do, I was ignored for two hours (after following up more than once from him).
I did not get a response from him again. But the chat remained active.
This cost me A LOT of time. After the 2 hours I ended the chat and reached out CheapTickets customer service again.
I was put in contact with EmployeeXX.
EmployeeXX also said she'll help me. And that she'll have a look at my ticket.
After 15 minutes, I again didn't hear back from EmployeeXX.
The 3rd time, I was put into contact with EmployeeXX again.
This time she said she directed the request to your specialised team. She informed me that they'll get back to me in 12 to 24 hours. .
I reached out to CheapTickets team in time for the tickets to be amended/Changed.
But I was ignored twice by your employees.
It has been 4 days later now, I continually tried to get in contact with the employees of CheapTickets but their customer service is TERRIBLE!
I would not recommend CheapTickets at all!Vliegtickets voor mij en mijn partner.
Deze site is prima om te kijken welke vlucht je het beste kan boeken, om ze vervolgens bij de vliegmaatschappij zelf te boeken.
Vliegmaatschappijen kunnen je namelijk niet meer direct helpen als je via een reisbureau boekt. Cheaptickets bied nagenoeg geen service en is slecht bereikbaar. Cheaptickets heeft geen telefoonnummer waarmee je de klantenservice kan bereiken, een onbruikbare chatrobot op de website, en chats via Facebook duren eeuwig. Als je dan iemand aan de andere kant van de chat treft, krijg je te maken met mensen die niet verder kijken als hun neus lang is.
Ik probeerde een persoon in een groep om te boeken. Deze moest namelijk wegens privé omstandigheden twee dagen later vliegen. Dit is een optie die op de site wordt aangeboden en op basis van de boekingsvoorwaarden mogelijk zou moeten zijn.
Lang verhaal kort, ik werd van het kastje naar de muur gestuurd en kreeg alleen maar te horen dat 'het systeem deze optie niet heeft'. Nadat ik op aanwijzing van Cheaptickets bij KLM mijn boeking heb laten splitsen, konden ze al helemaal niks meer voor mij doen. Men verschuilde ze zich achter het feit dat ik de boeking zelf heb laten splitsen. Dat dit op hun instructies is gebeurd werd niet op ingegaan.
KLM gaf duidelijk te kennen dat Cheaptickets de wijziging kan en moet maken. Indien hun systemen dit niet aankunnen, hebben ze een eigen support bij KLM om wijzigingen alsnog te realiseren. Hier wordt alleen geen gebruik van gemaakt.
Na een hele dag chatten en bellen, heb ik bij godsgratie een booker van cheaptickets zover kunnen krijgen dat hij een mailtje stuurde aan KLM met het verzoek mij direct moesten helpen zonder hun tussenkomst. Hierna was het zo omgeboekt bij KLM zelf.
Hoewel het uiteindelijk is gelukt heeft cheaptickets.nl mij de vakantievreugde aardig ontnomen en niet anders als ergens en irritatie opgeleverd. Ik raad iedereen af om tickets te boeken via cheaptickets.nl.Refund
Via cheaptickets 4 tickets naar Valencia geboekt. Prima. Alleen Transavia annuleerde deze vlucht. Transavia stortte de kosten terug naar cheaptickets. Nadat wij contact kregen met Transavia begrepen wij dat cheaptickets al ruim een maand over ons geld beschikte. Via Messenger contact gehad (niet ideaal) en belofte dat het verwerkt was. Weer drie weken later nog niets. Niet boeken bij cheaptickets, want ze zijn niet te bereiken. Kies gewoon voor paar tientjes meer een vliegmaatschappij.
bekend verhaal . ik wacht al bijna 3 jaar op mn refund en na vele beloftes nog geen stuiver gezien , echt te schandalig voor woorden!!!!!
Vlucht
Moeilijk om vriendelijk en oprecht te vertellen wat er is gebeurd.... Cheaptickets annuleert terugvlucht zomaar. Een gewaarschuwd man is er twee waard.
Vliegtickets
KOOP NOOIT BIJ CHEAPTICKETS.NL WAARDELOOS BEDRIJF
Als het fout gaat bij Cheaptickets.nl krijg je een waardeloze service bij Messenger die erin getraind zijn om jou als klant het bos in te sturen. Slechte communicatie, bieden geen oplossingen als er problemen zijn en reageren nergens meer op. NIET BOEKEN BIJ CHEAPTICKETS.NLKlopt, Transavia heeft een vlucht geannuleerd en dit bedrag aan Cheaptickets terug gestort, dit was op 11/03/2022.
Nu 17 weken verder heb ik nog steeds niets ontvangen. Elke keer een rot smoes. Ik heb het doorgestuurd naar de financiële afdeling, we gaan het nazien, nee het geld is nog niet binnen terwijl tot 3x toe heeft bevestigd. Boeve bende is het….Vliegtickets naar Alicante
Boek NOOIT via Cheaptickets!!! Alles gaat prima tot dat;...Je moet cancellen om wat voor reden dan ook!
Dan zijn ze niet thuis!!!!!! Dan is het een low Cost ticket en kun je dus niet aan kloppen.
Gebruik Cheaptickets dus lekker als zoekmachine en ga vervolgens naar de vliegmaatschappij om daar te boeken.
Anderen bekeken ook

La Casita: Ervaringen Olijfbomen zover het oog kan zien, typisch Spaanse avonden met tapas en flamenco, de comfort van een eigen huisje zonder bur...

Lees nu! De ervaringen van dit bedrijf? Golfreizen is een bureau welke groepsreizen en cursussen organiseert waarbij mensen kunnen golfen en vakant...


Bent u ook benieuwd wat anderen zeggen over Vakantieveluwe? Vakantieveluwe is een website waar u een vakantiehuisje, vakantiewoning, vakantie bunga...
Zou je hier weer boeken moet uiteraard NEE! zijn