Caiway
Alle reviewsCaiway
Alle reviews (74)
Nog geen reviews!
Ga op zoek naar bedrijven waar je ervaring mee hebt en schrijf er reviews over! Je reviews dragen bij aan een transparantere markt en zorgt voor betere betrouwbaarheid van bedrijven
Allesineenabonnement
abonnement afgesloten bij Caiway wegens een aanbieding. Een allesineenpakket met extra korting. Ik betaal nu 34 euro per maand en dat is minder dan wat ik kwijt was bij KPN voor redelijk hetzelfde aanbod. Overstappen ging best snel, ze doen veel voor je en dat gaat dus automatisch. Tot nu toe werkt alles goed en geen storingen, maar ik zit nog niet zo lang op het nieuwe abonnement, dus ik hoop dat het zo blijft.
wij hebben sedert maart 2020 (verlicht) afscheid moten nemen van KPN. Wij hadden beter analoog kunnen blijven. Wat een FLUT-firma. Wij hebben al in 3 maanden 4 x zonder TV , internet en telefoon gezeten. Zij sturen dan hun 'technische dienst". Zo mogelijk nog beroerder dan Caiway zelf. Het gaat niet om een router, het gaat gewoon over ontvangst. Als iemand nooit problemen heeft gehad is dat , denk ik, gewoon mazzel. Is er een probleem kan kan je, nooit bellen < want er zijn altijd wel 116 wachtenden vor U> Mijn vaste telefoon doet het ook al niet meer dus heb ik maar een mobieltje aangeschaft. Maar 1 of 2 bellen en je zit al buiten je bundel ( 100 min...?) Zie maar dat je kontakt krijgt met hun call- centrum. Dat alleen al is een uitdaging. Zij zijn nog slechter dan KPN in haar slechtste periode. M.a.w. welke provider ook, maar NOOIT Caiway.
Prima
Al jaren klant bij Caiway. bijna nooit storing. haal meer dan waar ik voor betaal (800/850) verder lach ik mij altijd een ongeluk om de reacties hier. mensen die klagen over trage wifi en dan Caiway de schuld geven. KOOP GEWOON EEN FATSOENLIJKE ROUTEN! koop een Netgear R7000 en je wifi problemen zijn direct opgelost!
Over de router ben ik het met je eens.
Maar sinds een aantal jaar krijg je bij Caiway dus een wifi-modem waar je geen andere router meer op kan aansluiten. Deze wifi-modem levert gewoon slechte wifi en zodra er meerdere apparaten verbinding maken met internet krijgt deze wifi-modem het erg zwaar.Wat een top bedrijf!
Wat een top bedrijf! Nog nooit problemen mee gehad. Ik heb mijn internet en telefoon hier al jaren afgesloten. Facturatie gaat goed en het allermooist is dat ze me laatst belde en uit zichzelf vertelde dat het tarief naar beneden is gegaan en dat ik daarom ook minder ga betalen.
Alles-in-1-pakket aanbieding
Ze hadden een goede deal voor mij, zo'n alles-in-1-pakket. Afsluiten duurde wel lang, maar nu ik het heb werkt het goed genoeg. Nog geen klachten in ieder geval. De prijs is voor mij het belangrijkste.
Mobiel
Op vakantie heb ik twee weken niet kunnen bellen of gebeld kunnen worden, ondanks dat m’n dochter vanuit Nederland contact had gehad, na talloze chat sessies met medewerkers, is er totaal niets ondernomen, werd er moedeloos van , bij thuiskomst zelf de klantenservice gebeld, na een paar minuten kwam de medewerkster erachter, was een fout van de medewerker die m’n dochter gesproken had, die was het vergeten door te geven, dus verschrikkelijk tenenkrommende klantenservice, verpeste een groot deel van m’n vakantie
Thuis en mobiel
Zowel thuis (glasvezel in de polder) als mobiel overgestapt naar caiway vorig jaar. Zolang alles werkt of goed geleverd wordt is het een mooie prijs voor een snel product. Zowel thuis als mobiel. Maar zodra je ze nodig heb ben je de klos. Het begon al met aansluiten… moesten we zelf achteraan. Bij de mobiel kreeg ik verkeerde simkaart, moest ik zelf achteraan. Bij een defect mag je wel eendagsvlieg uittrekken om telefonisch in de wacht te gaan staan. En dan hebben ze ook meerdere service nummers, waarvan er 1 dik betaald is, dat hebben we helaas ondervonden door de dikke rekening. Mooie is dat je mobiel een limiet aan betaalde nummers heeft, dat deze op slot gaan terwijl je thuis geen telefoon en WiFi meer heb. En om dit te verwijderen je weer dat betaalde nummer mag bellen. Nu draait alles weer en is de kabel in de rond weer gemaakt. Duimen nu dat het blijft draaien.
Internet en TV
Een melding van een storing gedaan bij Caiway. Geen internetsignaal meer . De volgende dag had Cogas de storing reeds verholpen. Prima service
Top
Alles ging prima
Mobiel
Waardeloze service, sinds twee maanden overgestapt naar caiway (is T-Mobile) totaal geen verbinding in het buitenland, na talloze app chats. Nooit opgelost, daar we zakelijke relaties hebben zeer tenenkrommend, bij andere providers nooit problemen gehad, wordt bij hun. Actie nummer aangemaakt, vervolgens wordt er nooit op gereageerd, bij thuiskomst, gelijk overstappen, verpestte voor grootdeels vakantie pret , waardeloos
Wat niet!
Nergens wifi!!! Wat slecht Caiway, echt een drama provider! Wil je hulp, waar je voor betaald, krijg je niks! Alleen een dikke vinger. Stop die maar in je reet Caishit!
Internet via Caiway
Inmiddels 12 dagen zonder internet.
Caiway heeft monteur gestuurd en die heeft kabelbreuk ergens onder de stoep geconstateerd. Dan begint het...
Delta is als netwerkbeheerder verantwoordelijk voor reparatie. Dat is het eerste dat Caiway zegt. Ik ben klant bij Caiway en niet Delta dus Caiway is voor mij aanspreekpunt. Inmiddels behoorlijk wat keren met Caiway gebeld en gevraagd wanneer men eindelijk eens geconstateerde breuk in kabel gaat repareren. Iedere keer hetzelfde antwoord. Ze hebben melding gemaakt bij Delta en die moet repareren. Caiway kan wel in het systeem zien dat melding is gedaan. Nou dat is heel fijn.. Ik wil weten wanneer die kabel wordt hersteld. Vriendelijk verzocht aan Caiway of zij contact met Delta kunnen opnemen en vervolgens aan mij kunnen terugkoppelen wanneer situatie wordt opgelost omdat Delta al helemaal nagenoeg onbereikbaar is. Medewerker van Caiway zegt steevast dat ze zelf geen contact op kunnen nemen met Delta omdat ze niet over nummers beschikken en dat er door Delta contact met mij opgenomen gaat worden. Dat wist ik al. Dat gebeurt alleen al 12 dagen niet. Ik wil graag weten wanneer dit dan eindelijk gaat gebeuren. Dat kan Caiway niet zeggen en ze kunnen ook niet bellen met Delta want daar heeft de servicemedewerker van Caiway geen nummer van. Op de vraag om dan een andere medewerker te laten bellen naar Delta en die dan weer contact met mij op te laten nemen komt dan het antwoord dat ook die medewerker dan te horen zal krijgen dat Delta met de klant, ik dus, contact op zal nemen.
Zo houden ze je dagen aan het lijntje maar doen ze uiteindelijk helemaal niets voor je.
Caiway is overgenomen door Delta. Het kan dan gewoon echt niet zo zijn dat Caiway intern niet aan de bel kan trekken bij Delta dat dit zo echt niet kan of op z'n minst bij Delta zou kunnen informeren wanneer er reparatie plaats gaat vinden.
Ze houden je als klant gewoon voor de gek en komen met deze enorme slechte service weg door een callcenter er tussen te zetten die alles afvangt.
Ik heb drie schoolgaande tieners die voor het onderwijs simpelweg internet nodig hebben.
Nu oorzaak van de internetstoring niet bij mij ligt is Caiway verantwoordelijk. Die laten het gruwelijk afweten.
Bedankt Caiway!Nummerbehoud Mobiel
Aanvraag ging goed, totdat er een e-mail kwam: Huidige provider vraagt om het klantnummer. E-mail van CAIWAY geeft aan dat ik 'contact met hun op moet nemen' op dit nummer door te geven. Dus ik naar de klantenservice: Chat geopend, standaard riedeltjes 'digitale assistent voor dummy's' doorlopen. En toen zou er een medewerker komen. Nog 2 wachtenden voor mij. Half uur verder: NIETS! Geen reactie. Asociaal! Helemaal klaar met die club!
Caiway Mobiel
Van begin tot eind slecht georganiseerd. Willen contract aanhouden terwijl er geen contract is gesloten, blijf weg bij dit bedrijf!
Digitale tv
Sinds meer dan een maand zijn er geen programma's meer terug te kijken, hierover is meermaals contact geweest, met de toezegging dat dit 1 maart zou zijn opgelost, Natuurlijk is dat niet het geval, meest schokkend is wel dat er nu gezegd word "wij van caiway weten ook niet wanneer dit weer mogelijk is" wacht maar op een mailtje (belachelijk)
All-in-one abonnement
Zo lang het goed gaat, gaat het goed, maar bij problemen maakt de klantenservice er een puinhoop van- als ze al te bereiken zijn. Liegen, bedriegen, beloftes niet nakomen, weigeren om door te verbinden naar een ‘supervisor’, ook niet na vier keer bellen zonder zicht op een oplossing, in plaats van compensatie betalen voor weken zonder telefoon de factuur verhogen(!), eerst totaal niet reageren en dan onbegrijpelijke emails sturen, modem terug eisen, zonder dat nieuwe wordt opgestuurd, kortom PUINHOOP, en maar de prijs verhogen.
22-01-2022
Zou de 22 jan worden aangesloten, (zwart op wit) zit nu nog altijd zonder internet en tv. Echt kut.
Via budget nooit problemen gehad.
Wat een fout, om over te stappen naar CaiwayInternet
Wees gewaarschuwd: blijf weg bij deze partij. Zie mijn communicatie hieronder... Je kunt mailen & bellen tot je een ons weegt. Ze helpen je gewoon niet.
Goedkoop is duurkoop.....stom stom stom van me
--------------MAIL 13 JANUARI--------------------
Geachte Caiway,
Ik heb nog steeds geen antwoord ontvangen op onderstaande. Maae al wel weer een nieuwe factuur.
Wat is de status van mijn klacht?
Hoogachtend.
Klantnummer: 2003791
--------------MAIL 6 JANUARI--------------------
Geachte Caiway,
Wederom, zie ook hieronder, mail ik u met alles wat verkeerd gaat omtrent de facturering.
Naar aanleiding van onderstaande mail ontving ik in december bijgevoegde factuur. Deze klopt wederom niet. Zoals hieronder voorberekend had ik geld retour moeten hebben ontvangen. Nu heb ik weer € 13,04 betaald.....
Ik wil mijn geld terug.
Hoogachtend.
Klantnummer: 2003791
--------------MAIL 2 NOVEMBER---------------------
Geachte Caiway,
Sinds juli 2021 zijn wij klant. Sinds het begin gaat eigenlijk al van alles fout. Wij zijn uitermate geduldig geweest, maar voelen ons absoluut niet serieus genomen. Ondanks het feit dat jullie klantenservice medewerkers uiterst vriendelijk zijn wij er helemaal klaar mee. Hieronder een opsomming. Wij willen ons contract dan ook per direct opzeggen.
Klacht 1: Aansluiten abonnement
Onze start bij Caiway was vreemd. Het internet kon niet aangesloten worden was de conclusie van de monteur. Er was geen signaal. Vervelend want het contract dat wij op dat moment hadden zou over 3 dagen aflopen, dus voor ons belangrijk dat het dan snel opgelost zou worden. Hier vervolgens zelf voor moeten bellen met de klantenservice. Deze kon niet aangegeven wanneer er dan een nieuwe monteur kon komen om het te checken en nog een hele boel ingewikkelde verhalen. Uiteindelijk werd er op afstand iets gedaan en hebben we uit ellende maar zelf de aansluiting geïnstalleerd. Jammer, want een monteur zou dit eigenlijk doen zoals afgesproken. Later zijn we nog gebeld door de klantenservice met excuses en is ons een korting gegeven op de eerstvolgende factuur. Netjes dachten we.
Klacht 2: Mobiel abonnement overgesloten zonder toestemming
Eind august ontvangen we een telefoontje. Of we ook willen overstappen naar een mobiel abonnement van Caiway. Verkoper heeft een aardig praatje. We vragen hem ons de aanbieding door te mailen. Dit opdat we er rustig naar kunnen kijken alvorens we besluiten hier wel/niet op in te gaan. Een paar dagen laten ontvangen we ineens een mail waarin we van harte welkom worden geheten bij Caiway Mobiel. Ofwel we zijn ineens overgestapt. Uhm huh? Nooit om gevraagd. Achter alles aan moeten bellen om de boel te cancelen. Zucht....gaat lekker bij die Caiway denken we inmiddels.
Klacht 3: Maandelijks €65 gefactureerd ipv de afgesproken €35
Er valt ineens iets op aan de facturen: we betalen niet het afgesproken actietarief van €35 per maand voor ons internetabonnement. Nee we betalen €65. Hhmm even alle facturen nakijken:
IN MIJN MAIL STOND HIER EEN TABEL MET DE CALCULATIE, KREEG IK HIER NIET INGEKOPIEERD WAARUIT BLIJKT DAT WE €78,23 teveel betaald HEBBEN
Ik heb inmiddels al zo vaak over deze klacht gebeld dat ik het niet eens meer kan tellen. Vandaag ben ik geëxplodeerd (arme klantenservice medewerker, hij kan er niets aan doen dat alles zo ontzettend dom is geregeld) nadat ik dit verhaal voor de zoveelste keer heb moeten uitleggen. Voor de zoveelste keer heb moeten aanhoren dat jullie er mee bezig zijn en dat het goed komt. Aangegeven dat ik er absoluut geen vertrouwen meer in heb. Gevraagd, voor de zoveelste keer, of ik per mail een bevestiging kan ontvangen van dat dit alles goed komt. Hoeveel ik gecrediteerd krijg en wanneer. Maar dit alles kon niet. Ik moest een mail sturen naar dit adres. Bij deze doe ik dit dan ook met de volgende eisen, ben klaar met vragen:
- Ik wil het te veel gefactureerde bedrag z.s.m. terugontvangen
En per direct mijn abonnement opzeggen
Ik wens nooit, maar dan ook nooit meer zaken met jullie te doen
Ik vind het schandalig dat ik op dit tijdstip na een dag hard werken nog met jullie bezig moet zijn. Schande.
Hoogachtend,
Contractnummer: 102004670Internet tv mobiek
Wat een vreselijk slecht bedrijf.
Al 20x gebeld. Denk minimaal 10 uur bijelkaar.
Niemand weet een antwoord. Van elkaar weten ze niks.
Volgens mij is er bij de klantenservice een ontmoedigingsbeleid!!
Na 1 maand krijg ik dus mijn installatie pakket. Monteur, hoewel afgezegd omdat pakket nog niet binnen was, voor niets op de stoep.
Toegezegd dat 4 januari er weer een monteur komt maar niemand wil dat even op papier zetten voor mij.
Ik ben overgegaan naar de chat. Dit is nog erger. Chat start om 11.00 uur. De chat gaat even over en weer. Daarna komt een vaag antwoord om 16.14 uur.
Daarna weer raar antwoord en dan weer radiostilte. Volgende morgen meldt zich weer een medewerker. Weer met raar antwoord. Na antwoord van mij is het nu alweer 4 uur stil op de lijn. Zo gaat dat de afgelopen maand constant.
Het is dat ik 1 ster moet geven. Maar liever zou ik niks geven.
Wacht al week op telefoontje van manager. Ook niks gehoord. Wordt vervolgd...
Anderen bekeken ook

Ook besparen op kosten en uitgaven? Wat is EasySwitch.nl? EasySwitch.nl is een onafhankelijke overstapservice in Nederland. Je kunt hier de v...

De grootste kosten die je per maand maakt zijn ongetwijfeld je maandelijkse vaste lasten. Iedereen zou deze vaste lasten wel graag omlaa...

Ontdek de meningen over Breedbandwinkel! Breedbandwinkel is een bedrijf welke pakketten aanbiedt voor verschillende diensten. Het gaat hier om een ...

Pricewise is een vergelijkingssite op het gebied van vier categorieën: - Energie; - Autoverzekeringen; ...
Per telefoon na een uur gooi ik hem erop Heb 600mb maar is net zo langzaam dan een 50 van mijn buurman Maar je betaalt er wel voor hoe kan dat Per e=mail niet te bereiken Omdat ik een principe heb tegen Twitter een Facebook Dus zit dan ook maanden met vragen waar ik bij niemand terecht kan En chatten komen ze met zo allemachtige technische vragen daar heb ie niets aan Daar kunnen ze je niet helpen Dat had ik bij de vorige niet Die namen het van je over hier niet