Lycamobile
Alle reviewsLycamobile
Alle reviews (48)
Nog geen reviews!
Ga op zoek naar bedrijven waar je ervaring mee hebt en schrijf er reviews over! Je reviews dragen bij aan een transparantere markt en zorgt voor betere betrouwbaarheid van bedrijven
Hollandse bundel en simkaart
Via hun eigen website heb ik hollandse bundel en simkaart besteld vanaf 28 mei. Maar ik heb hem niet ontvangen waneer ik mail en online krijg ik geen duidelijke antwoord ik wil graag mijn held terug maar moet ik zelf achteraan rennen
vanaf 2022 geen enkele meer
Neem hier geen bundels meer af..
bijdehande klantenservice..die denkt dat een telefoon opnemen en een linkje versturen skillz vereist.
bullshit dat ik 3 keer in 5 maanden contact moet opnemen om mijn bundel goed te kunnen activeren met links.
en dan ook nog aangesproken te worden als kind. en zoveel goedkoper is het niet..Sim Card + 10 Euro beltegoed
Slechtste klantenservice ooit!
Ik heb een Lyca Sim Card besteld met 10 Euro beltegoed, maar ik heb mijn beltegoed niet ontvangen. Ook niet via email.
Ik heb zo vaak gebeld en er word telkens tegen mij gezegd dat ze mijn probleem gaan oplossen.
Het is nu al bijna 1 maand en ik wacht nog steeds op mijn beltegoed.Xs bundel
Medewerker van lyca mobile hangt de telefoon op tot 3 keer aan toe. Kan niet eens fatsoenlijk een vraag beantwoorden, met z’n gebrekkige Nederlands.
Prepaid
Abysmal customer service. I switched from Lycamobile to a better operator in december, but they're still taking money from my bank account every month.
First, I tried to get help for not receiving their services. But the only response I ever received was an automated bot.
When I try to call the customer service, I get a response "why do you call us, this is for Dutch customers, we don't speak english". So, I cannot speak to anyone else than robots.
It's been 3 months now without any help whatsoever.XS bundel en beltegoed
Lastig antwoord te vinden
Lyca prepaid
Ik ben al 2 jaar klant bij Lyca en ben er vanaf nu klaar mee. Als je een Nederlandse bedrijf belt voor service en ze niet eens normaal Nederlands kunnen kan ik dit de toppunt van schande noemen Lyca doe wat aan je service
Nederland Bundel XS
Op de site staat dat je voor 10€ onbeperkt kán bellen en sms'en en je 5G data krijgt voor 30 dagen.....maar dat klopt niet! Ik heb 2 maanden 3031.90mb ontvangen en 2 dagen voor het einde van die 30 dagen kán ik niet meer bellen. De sevice is verschrikkelijk! Niemand spreekt verstaanbaar Nederlands. Ik ben klaar met lycamobile.
prepaid sim
Most horrible service, most horrible order system, most horrible website, terrible data speed
lycamobile 30 erou budle
False advertisment. say "superfast data" when in fact they only have GPRS, 0.2 Mbit/S.
stay away...WORST NETWORK AND SERVICE EVER!!!
Worst service ever, rude operators that curse you and hang up the phone ...that's how they solve any problems...they send you to he'll!
WORST SERVICE EVER!Lycra bundel onbeperkt bellen
Bel al jaren met lycra mobiel. Via de opwaarderbundel.
Sinds twee weken is het onmogelijk deze op te waarderen. Je krijgt een foutmelding, contact met de klantenservice is onmogelijk. Je krijgt een bandje, en verder kom je niet. Vandaag voor de laatste keer geprobeerd. Wij gaan wel een andere provider zoeken. Het is niet alleen bij ons, maar we hebben inmiddels meerdere mensen gesproken met dit zelfde probleem!12 maanden monthly plan XS
bovengenoemd aangevraagd, met nummerbehoud, na overgaan van mijn nummer kon ik niet meer bellen, bleek dat lycamobile mijn 12 maanden betaling (120 euro) gewist heeft toen mijn nummer overgezet werd.
Helpdesk gebeld, met veel moeite iemand kunnen bereiken die wat mij kon uitleggen dat ik dom was om nummerbehoud te kizen(?!)
Ik kon fluiten naar mijn geld maar ook naar mijn bellen gedurende 12 maanden.
Ik raad niemand met een verstand aan om bij dit bedrijf iets aan te schaffen.Prepaid kaart Lyca mobile
Ontzettend irritant dat ik bij poging tot opwaarderen de melding krijg: foute MMI code. De klantenservice is niet meer te bereiken waardoor bellen dus niet mogelijk is. Dan vind ik het ook vrij bizar dat er op de bon staat dat het beltegoed 1 jaar na aanschaf geldig is terwijl de medewerker van de het tankstation ( verkoper) beweert dat ik te laat ben met opwaarderen. Aankoop datum 03-03-2021 door de vermelding op de bon ging ik er dus vanuit dat de kaart nog 7 mnd geldig was!!?? Ik vind het vreemd dat problemen bij het opwaarderen niet in de avond en in het weekend kunnen worden opgelost! Dit zou een normale service van lyca mobiel zijn geweest. Ik heb gelukkig ook nog een abonnement , naast dit prepaid nummer anders zou ik niet bereikbaar zijn door een fout van de provider, wat niet zo hoort zonder de mogelijkheid tot snel verhelpen van dit probleem. Ik lees ook andere ervaringen van mensen die na activate van hun prepaid kaart een foutmelding kregen waarna het tegoed ineens naar 0 was gegaan. Dit werd niet opgelost door lyca mobiel, ik hoop dus dat ik toch nog gebruik van mijn aankoop kan gaan maken!!
Nieuwe Sim
Don’t but to those thiefs,I loose a lot of customers because these thiefs,you may thing that is cheeper and you will get 10 euro when you buy it for 10 euro but they will grab your money as soon as possible when you leave in the border for example.These comany is company of thiefs and idiots who don’t care about your service at all for them the only thing is important is that Dirty money SHAME ON YOU
Prepaid
Keuzesmenus in half gebrekkig nederlands en half vlaams, opgenomen tijdens de rookpauze of zo. Lyca is tegenwoordig een engelse Ltd. zinkend schip
Lykamobile bundel 10 euro
Ik heb 10 euro beltegoed online besteelt week geleden ik heb niet gekregen mijn 10 euro is weg geen beltegoed gaat niet om het geld maar de manier dat ze jouw gaan behandeld als jij beld de klantenservice is onmenselijk begrijp niet dat in Nederland dit kan de wet is aan hun kant zo zie ik
lyca will steal your money
worst service ever!! My internet and text messages stop working at random, I have to manually fix the access points and message number center at least once a month. Never even knew those settings existed and it is not easy to do either.
When you topup it takes hours sometimes days to get the transaction approved. They charge you for customer service so you have to pay even when your top up doesn't work and you have no money that can even go in the account. The payment gateways are broken so it rejects your payment half the time, even IDEAL doesn't work most of the time. The website is slow, the customer service email literally doesn't answer you, sent an email 2 weeks ago and nothing. Lyca is cheap, that its only selling point. Everything else about this service is horrible, just pay more to TMobile. It will be worth it. I've been without service for 3 days bc their payment gateways are broken, finally get it to work and my account doesn't reflect the top up. Then they tell me it will be at least an hour before I can renew my service. I use this phone for work. I HATE lyca mobile more than anything.Holland super bundle
Worst customer service ever. They told me a system error happened and I have to pay more to reactivate my bundle and they hung up on me .
Worst company everWat vervelend
slechtste klantenservice!
Langzame levering van simkaart. Maar vooral ernstig slechte en onbeschofte klanten service. Ik heb spijt dat ik van tevoren de reviews niet heb gelezen. Hier kom ik meerdere klanten tegen met dezelfde klachten. Erg onbeschofte mensen bij de klantenservice die zelfs hun stem verheffen tegen een klant, op email wordt niet gereageerd, en als je aan de telefoon zit met de klantenservice vallen ze gerust weg (of hangen op) en claimen dan later dat het jou fout is! Ipv dat ze eens zouden proberen terug bellen.
Dit bedrijf zou niet mogen bestaan!
Anderen bekeken ook


Heeft u elektronica of gadgets nodig maar kunt u dat niet vinden in de winkels? Dan kunt u gadgets via de webshop geeektech.com gadgets bestellen. ...


Expert: Ervaringen Koop je nieuwe elektronica, dan doe je dat natuurlijk graag bij een betrouwbare partij, het liefst bij eentje die ook nog goede...
Dat kan beter!
Luister naar klanten die je voor gingen
Bel je de helpdesk, krijg je een of andere Mo die vrijwel geen nederlands spreekt aan de telefoon. Die niet de moeite neemt om je fatsoenlijk aan te horen, je direct in de wacht gezet. Wat een kwalitatief teleurstellend bedrijf.