Lycamobile
Alle reviewsLycamobile
Alle reviews (53)
Nog geen reviews!
Ga op zoek naar bedrijven waar je ervaring mee hebt en schrijf er reviews over! Je reviews dragen bij aan een transparantere markt en zorgt voor betere betrouwbaarheid van bedrijven
Pre-paid
Jaren lang pre-paid gehad om nummer te hebben, om de zoveel tijd €10 opwaarderen, soms XS bundel.
Mooie ervan is dat je kan activeren wanneer het jou uitkomt.
Om meer date te krijgen moest je aut0-renewal aanzetten, dus gedaan.
De volgende €10 wordt gelijk afgeschreven.
Ik wilde niet dat er nog eens auto-renewal zou zijn, dus uitgezet.
Toen begon de ellende.
De dag dat het verliep data uitgezet en APN gewijzigd, omdat het in het verleden wel eens gebeurde dat er beltegoed af ging en niet zeker was waaraan.
WTF wat schets mn verbazing, op gezette tijden gaat er gewoon beltegoed af op data gebruik en nu dus te weinig om een bundel te activeren.
Waardeloze klantenservice denkt macht te hebben, tot 3x toe gebeld, iedere keer werd de klacht goedgekeurd, bundel zou worden geactiveerd.
Dit neigt naar oplichterij!
Ik zal ieder geval NOOIT meer iemand adviseren om Lyca te nemen.
€9,82 opgemaakt met bellen en internet en toen weg bij Lyca
Wel Lyca, hopelijk zijn jullie trots op de slechte service en dat jullie klanten kwijtraken.
Nog trotser op de irritaties door slecht Nederlands.
Oplichterij, data staat uit en APN klopt niet, toch gaat er beltegoed af op datagebruik.Lycka prepaid
Ik heb voor het eerst Lycamobile simkaart besteld. En na het activeren van de simkaart heb ik een probleem gekregen bij het opwaarderen. Ik heb de medewerkers gesproken namelijk Karim en hij was aan het eten en erg onprofessioneel en onvriendelijk heeft tegen me gezegd dat als ik hem niet heb begrepen moet ik opnieuw bellen en andere collega spreken. Ik heb gezegt , jij verdient bij lyca en je moet mij als klant helpen hij zei sorry, ik hoor u niet , er is een storing en heeft de verbinding afgebroken.
PrePaid Sim and Bundle Top-Ups
My husband and I each bought a Lycamobile sim card when we arrived in The Netherlands. The salesperson at the phone shop at Schipol kindly helped us activate these. We rarely needed to make a call but having data while in Europe and 7 weeks spent in The Hague was very important. Data and messaging worked well as long as we did not need to top up. Even though the online top-up appears easy to purchase, actually receiving the data we paid for was not. If you want data do NOT buy a regular top-up, buy the BUNDLE package. For my last top-up I purchased the 10euro Bundle online as I only needed coverage for a few final days. Although I received an email saying the top-up was successful, I received only the 10euros calling credit, and never received the 5GB in the Bundle package paid for. I tried using the online chat room for help. DO NOT waste your time trying to do this! The first representative disconnected the chat before I could type the first sentence. The second service person seemed very helpful until the point of actually doing something to activate the data credit; he disconnected abruptly. The third person wrote "one moment, please" and never came back to the chat. If you know how to negotiate the Lycamobile system and speak Dutch, their prepaid sim card will most likely work well, BUT if you need to keep activated for more than 28 days I seriously recommend using another company. Worse customer service I have ever encountered in any country!
Lyca Bundel S plus
Wat een kut actie, fuckin oplichters mohterfuckersss dat ze zijn vieze scammers vieze mensen.. elke x dezelfde onzin 🤬 …vorige jaar mijn fuckin bundel S plus niet gekregen, ik dacht van okay ik blijf rustig weet je wel.. vandaag heeft me neefje weer dezelfde probleem.. 🤬🤬🤬🤬🤬🤬🤬🤬🤬🤬🤬🤬🤬🤬🤬🤬🤬🤬🤬🤬🤬🤬🤬🤬🤬🤬🤬🤬🤬🤬🤬🤬🤬🤬🤬🤬 er gaan mensen huilen 😢
Bundel €40,50
Niet aan beginnen, oplichters
Wij hebben op 13 mei €40,50 betaald voor een bundel die we niet hebben gekregen. Na vele malen bellen kregen we de belofte dat het geld binnen 24u zou worden teruggestort. Na 2 dagen weer gebeld en kreeg van een zeer onvriendelijke meneer te horen dat ik maar geduldig moest zijn, het kon 22 dagen duren voordat ik het geld teruggestort zou krijgen. Inmiddels zijn de 22 dagen ook weer voorbij en bel ik maar weer eens een keer. Nu krijg ik te horen dat ik de aanvraag opnieuw moet doen omdat het rekeningnummer niet klopt.
Tevens heeft Lyca de bundel na 2 weken alsnog geactiveerd terwijl de afspraak was dat de €40,50 zou worden terugbetaald. Wij hadden alsnog een andere bundel gekocht in afwachting van de beloofde betaling.
Nu inmiddels bijna 2 maanden en vele minuten en mailtjes verder en nog steeds geen terugbetaling. Wat een oplichtersbende!!
Update:
Lyca reageert en zal met hoogste priotiteit mij klacht behandelen? Dit had direct, na opsturen van betalingsbewijs, geregeld moeten worden. Krijgen wij nu ons geld terug of laat Lyca het weer afweten? Of worden de dames hier die bellen naar de klantenservice weer onbeschoft te woord gestaan door een slecht Nederlands sprekende man? Ben benieuwd.
Update 13-7, inmiddels een week verder:
Nog steeds geen terugbetaling! Wat is er moeilijk? Betalingsbewijs meerdere malen gestuurd, meerdere malen toezegging dat lyca gaat betalen omdat we de betaalde bundel niet hebben ontvangen en nog geen enkele cent terug gekregen. Echte oplichters, niet mee in zee gaan.
Update 14-7
Lyca wil de al 2 maanden beloofde terugbetaling van €40,50 niet nakomen. Omdat we de bundel(die in eerste instantie niet was aangesloten) nog gebruiken. Natuurlijk gebruiken we die, we worden al 2 maanden aan het lijntje gehouden!
Mijn advies: neem sim only van een andere aanbieder en ga niet met Lyca in zee. Als er een probleem is krijg je te maken met een zeer onvriendelijke klantenservice die van alles zegtmaar niets nakomt.Hollandse bundel en simkaart
Via hun eigen website heb ik hollandse bundel en simkaart besteld vanaf 28 mei. Maar ik heb hem niet ontvangen waneer ik mail en online krijg ik geen duidelijke antwoord ik wil graag mijn held terug maar moet ik zelf achteraan rennen
vanaf 2022 geen enkele meer
Neem hier geen bundels meer af..
bijdehande klantenservice..die denkt dat een telefoon opnemen en een linkje versturen skillz vereist.
bullshit dat ik 3 keer in 5 maanden contact moet opnemen om mijn bundel goed te kunnen activeren met links.
en dan ook nog aangesproken te worden als kind. en zoveel goedkoper is het niet..Sim Card + 10 Euro beltegoed
Slechtste klantenservice ooit!
Ik heb een Lyca Sim Card besteld met 10 Euro beltegoed, maar ik heb mijn beltegoed niet ontvangen. Ook niet via email.
Ik heb zo vaak gebeld en er word telkens tegen mij gezegd dat ze mijn probleem gaan oplossen.
Het is nu al bijna 1 maand en ik wacht nog steeds op mijn beltegoed.Xs bundel
Medewerker van lyca mobile hangt de telefoon op tot 3 keer aan toe. Kan niet eens fatsoenlijk een vraag beantwoorden, met z’n gebrekkige Nederlands.
Prepaid
Abysmal customer service. I switched from Lycamobile to a better operator in december, but they're still taking money from my bank account every month.
First, I tried to get help for not receiving their services. But the only response I ever received was an automated bot.
When I try to call the customer service, I get a response "why do you call us, this is for Dutch customers, we don't speak english". So, I cannot speak to anyone else than robots.
It's been 3 months now without any help whatsoever.XS bundel en beltegoed
Lastig antwoord te vinden
Lyca prepaid
Ik ben al 2 jaar klant bij Lyca en ben er vanaf nu klaar mee. Als je een Nederlandse bedrijf belt voor service en ze niet eens normaal Nederlands kunnen kan ik dit de toppunt van schande noemen Lyca doe wat aan je service
Nederland Bundel XS
Op de site staat dat je voor 10€ onbeperkt kán bellen en sms'en en je 5G data krijgt voor 30 dagen.....maar dat klopt niet! Ik heb 2 maanden 3031.90mb ontvangen en 2 dagen voor het einde van die 30 dagen kán ik niet meer bellen. De sevice is verschrikkelijk! Niemand spreekt verstaanbaar Nederlands. Ik ben klaar met lycamobile.
prepaid sim
Most horrible service, most horrible order system, most horrible website, terrible data speed
lycamobile 30 erou budle
False advertisment. say "superfast data" when in fact they only have GPRS, 0.2 Mbit/S.
stay away...WORST NETWORK AND SERVICE EVER!!!
Worst service ever, rude operators that curse you and hang up the phone ...that's how they solve any problems...they send you to he'll!
WORST SERVICE EVER!Lycra bundel onbeperkt bellen
Bel al jaren met lycra mobiel. Via de opwaarderbundel.
Sinds twee weken is het onmogelijk deze op te waarderen. Je krijgt een foutmelding, contact met de klantenservice is onmogelijk. Je krijgt een bandje, en verder kom je niet. Vandaag voor de laatste keer geprobeerd. Wij gaan wel een andere provider zoeken. Het is niet alleen bij ons, maar we hebben inmiddels meerdere mensen gesproken met dit zelfde probleem!12 maanden monthly plan XS
bovengenoemd aangevraagd, met nummerbehoud, na overgaan van mijn nummer kon ik niet meer bellen, bleek dat lycamobile mijn 12 maanden betaling (120 euro) gewist heeft toen mijn nummer overgezet werd.
Helpdesk gebeld, met veel moeite iemand kunnen bereiken die wat mij kon uitleggen dat ik dom was om nummerbehoud te kizen(?!)
Ik kon fluiten naar mijn geld maar ook naar mijn bellen gedurende 12 maanden.
Ik raad niemand met een verstand aan om bij dit bedrijf iets aan te schaffen.Prepaid kaart Lyca mobile
Ontzettend irritant dat ik bij poging tot opwaarderen de melding krijg: foute MMI code. De klantenservice is niet meer te bereiken waardoor bellen dus niet mogelijk is. Dan vind ik het ook vrij bizar dat er op de bon staat dat het beltegoed 1 jaar na aanschaf geldig is terwijl de medewerker van de het tankstation ( verkoper) beweert dat ik te laat ben met opwaarderen. Aankoop datum 03-03-2021 door de vermelding op de bon ging ik er dus vanuit dat de kaart nog 7 mnd geldig was!!?? Ik vind het vreemd dat problemen bij het opwaarderen niet in de avond en in het weekend kunnen worden opgelost! Dit zou een normale service van lyca mobiel zijn geweest. Ik heb gelukkig ook nog een abonnement , naast dit prepaid nummer anders zou ik niet bereikbaar zijn door een fout van de provider, wat niet zo hoort zonder de mogelijkheid tot snel verhelpen van dit probleem. Ik lees ook andere ervaringen van mensen die na activate van hun prepaid kaart een foutmelding kregen waarna het tegoed ineens naar 0 was gegaan. Dit werd niet opgelost door lyca mobiel, ik hoop dus dat ik toch nog gebruik van mijn aankoop kan gaan maken!!
Nieuwe Sim
Don’t but to those thiefs,I loose a lot of customers because these thiefs,you may thing that is cheeper and you will get 10 euro when you buy it for 10 euro but they will grab your money as soon as possible when you leave in the border for example.These comany is company of thiefs and idiots who don’t care about your service at all for them the only thing is important is that Dirty money SHAME ON YOU
Anderen bekeken ook

Heeft u elektronica of gadgets nodig maar kunt u dat niet vinden in de winkels? Dan kunt u gadgets via de webshop geeektech.com gadgets bestellen. ...



Expert: Ervaringen Koop je nieuwe elektronica, dan doe je dat natuurlijk graag bij een betrouwbare partij, het liefst bij eentje die ook nog goede...