NederlandReview

    Ervaringen Energiedirect

    Niets is handiger dan al te weten wat anderen vonden van een energieleverancier. Uitgaan van wat er op de website staat, hoeft natuurlijk niet altijd waar te zijn. Het is beter om de mening te geloven van honderden mensen die al ervaringen hebben met energie direct. Lees daarom al onze onafhankelijke beoordelingen van gebruikers, hier aan de rechterkant.

    Over Energiedirect.nl

    Energie direct is een online energieleverancier en is eigendom van energiebedrijf Essent. Energiedirect beweerd dat ze al sinds 2002 bij de goedkoopste leveranciers van Nederland horen. Let wel! Niet DE goedkoopste zijn, of dit garanderen, maar bij de selecte groep van goedkope leveranciers horen. Het is ook geen kleine speler met 700.000 gebruikers. Ze beweren bekend te staan om de lage tarieven en prijzen waarbij je zelf grip hebt op de kosten. Ofwel; een continue overzicht van alles wat er gebeurt. Kreten als deals zonder "overstapgedoe" en "maandkosten zonder verrassingen" komen direct op je af. Of dit ook echt zo is? Lees dat hier. Wat erg handig is, is dat u de verschillende pakketten makkelijk kunt vergelijken, maar ook de kosten kan berekenen heel gedetailleerd gebaseerd op uw huishoudens-situatie. Zo kunt u aangeven uit hoeveel personen uw gezinssituatie bestaat zodat hier rekening mee gehouden wordt. Op basis hiervan worden de tarieven uitgerekend.

    Energie direct: meterkast

    Diensten Energiedirect

    Bij Energiedirect kunt u terecht als een particulier maar ook als een zakelijke klant. Particulieren kunnen kiezen voor Energie Thuis van EnergieDirect en zakelijke klanten kunnen kiezen voor Energie Zakelijk. Aangezien wij een consumenten site zijn, zullen we alleen de energie thuis optie voor u bespreken. Wat ons direct opvalt is dat er vooral alleen mogelijk zijn voor langere periodes. Vooral het woord "vast" komt veel ter sprake. Let dus goed op indien u over wilt stappen want u zit hier dus een langere periode aan vast. Vast staat ook voor het tarief dat vast komt te staan. Dat helpt, want dan weet u waar u aan toe bent voor een langere periode. Dat is makkelijk zodat u uw maandelijkse kosten vantevoren weet. Maar doordat het niet variabel is en dus niet flexibel, profiteert u niet van een lagere prijs als de marktprijs naar beneden gaat.

    Echter, als de marktprijs stijgt dan profiteert u natuurlijk hiervan omdat u het lagere tarief behoudt. Zo bestaat er op dit moment een 1, 2 of 3 jaar vast abonnement. Op dit moment liggen deze prijzen heel dicht bij elkaar, dus het is ons niet zo duidelijk waarom u voor 3 jaar zou kiezen of voor 1 jaar en wat daar de voordelen of kortingen van elkaar zouden verschillen. Wellicht kunt u het ons uitleggen als u hier ervaring mee heeft? Het is een alles-in-1-pakket van gas & electra en daarbij zitten ook direct alle kosten die u moet betalen voor vatrecht stroom en vastrecht gast. Een ander onderdeel van de diensten is dat ze veel inzicht geven in het verbuik.



    Klachten over Energiedirect

    Heeft u moeite met opzeggen van uw energie contract? Wat vindt u van de klantenservice? Werd u goed geholpen of vond u het moeilijk om contact te krijgen met energie direct? Wij horen het graag! En de rest van Nederland ook, zodat iedereen weet of we een energie contract moeten sluiten met Energie Direct. Gelukkig zien wij veel opties op de website om vooral veel online te doen. Handig, want dat bespaart u tijd en kunt u zelf alles snel invullen. Zo kunt u het maandelijkse voorschot wijzigen, uw gegevens wijzigen, verhuizing doorgeven of meterstanden doorgeven. Al deze verschillende mogelijkheden en online services op internet stemt ons vrolijk. De klantenservice staat groot aangegeven op de website wat aangeeft dat ze u graag van dienst zijn.

    Wij vragen ons wel af of ze u ook graag persoonlijk van dienst zijn want erg veel moet via internet. Als u een storing of ander probleem heeft, dan wilt u toch graag snel persoonlijk contact. Gelukkig zien wij een echt storing's contact met telefoon nummer. Wilt u uw contract opzeggen? Dan is die optie best wel verborgen maar niet onvindbaar (klik op de grote knop "klantenservice" op de homepage en helemaal onderaan vind u een tabblad "opzeggen". Een andere nieuwe optie, die wij niet veel zien is de optie om via facebook of twitter uw vraag te stellen. Er zit wel een webcamteam klaar (op bepaalde tijden) om uw vragen te beantwoorden. Vernieuwend en zeker een schouderklopje waard!

    Bent u ook benieuwd wat consumenten van energie direct vinden, lees eerst reviews over EnergieDirect op NederlandReview voordat u besluit om over te stappen!

    Energiedirect
    Beoordelingen, klachten, ervaringen en reviews (51)

    6.4
    67% Zou hier weer kopen!
    Bestellen
    rating
    6.2
    Service
    rating
    5.6
    Prijs
    rating
    7
    Leveren
    rating
    7

    Schrijf nieuwe review

    Lees hier onafhankelijke reviews, klachten en ervaringen. Wees op de hoogte waar u uw aankoop kunt doen of beoordeel zelf een winkel waar u een (online) aankoop heeft gedaan. Zo bepaalt tegenwoordig heel Nederland zelf welke winkels slecht en goed zijn!

    Schrijf zelf een review over Energiedirect

    Uw beoordeling

    De eerste die (wel) goed is!

    Ik heb ze allemaal geprobeerd hoor de afgelopen jaren. Oxxio, engie, pure energie en zelf heb ik in duitsland gewoon en ja hoor..vattenfall geprobeerd. ALTIJD wel ergens weer een keer een probleem gehad. Een fout in de factuur, afrekeningen waarbij aantallen niet klopte en ga zo maar door. Ga je dan klagen, sta je uren in de wachtrij. Energiedirect is letterlijk de eerste die nog NOOIT een probleem heeft gemaakt en ALS ik ze nodig had, dan werd er praktisch direct opgenomen of dezelfde dag op je mail gereageerd. Misschien komt het omdat ze nog niet zo groot zijn en alles nog goed aankunnen? Want de grote jongens, daar ga ik nooit meer heen. Neem het van mij aan, ik zit al 2 jaar hier; energiedirect heeft het WEL voor elkaar!

    Door: M. Blassee28-12-2019
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    Ja
    10
    rating

    Lekker goedkoop

    Op hun website staat er dat ze sinds 2002 tot één van de goedkoopste behoren. En dan word ik dus sceptisch! één van de goedkoopste is dus niet DE goedkoopste meestal. Dus heb ik het internet afgestruind voor goedkopere oplossingen. De nederlandse energiemaatschappij was iets (echt paar euro) goedkoper. Maar daar zag ik veel negatieve recensies dus heb ik voor energiedirect gekozen. Blijkt ook echt goedkoop te zijn (voor mij dus net niet maar toch wel). Ik woon alleen dus weet niet hoe het voor een gezien uit zou pakken. Ik ben het in ieder geval eens met hun slogan.

    Door: Sjoerd Bosman26-06-2015
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    Ja
    8
    rating

    Goedkoop met soms een foutje

    Ik ben anderhalf jaar geleden overgestapt. En tot op heden zijn ze echt een stuk goedkoper dan andere. Dat wil ook wel want de klantenservice is soms een zooitje. 1x Klopte mijn factuur niet. Tip: ga heeeeeel hard tegen ze schreeuwen bij de klantenservice, vraag om een manager en dreig met van alles zoals aangeven bij pricewise (waar ik via hun bij energie direct gekomen ben) en toen was het erg snel opgelost. Voorderest geen problemen meer. Dus ja goedkoop als je af en toe van een verzetje houdt komt het goed.

    Door: Mehmet30-04-2017
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    Ja
    8
    rating

    Goedkope energie

    Ik struin al jaren online naar de goedkoopste energie leveranciers.
    Niet op energie vergelijkers maar bij de bedrijven zelf.
    Alleen daar kom je op de werkelijke kosten.
    De laatste jaren is Energiedirect.nl een van de goedkoopste. Service is bij mij goed.
    Soms bij een ander 2 of 3 tientjes per jaar goedkoper maar elk jaar staat er een ander op 1. Maar Energiedirect.nl altijd bij de eerste 2.

    Als er 1 goedkoper komt ga ik over. Nu nog niet :)

    Door: F.A. Jansen11-09-2019
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    Ja
    10
    rating

    Ontvang €35- cashback bij Energiedirect.nl

    Om gebruik ervan te maken moet je het naar de volgende link gaan:

    cashbackkorting.nl/u/194467315

    je komt niet voor vervelende verrassingen te staan of ingewikkelde voorwaarden

    bovenin kan je lid worden Bovendien krijg je dan ook extra een welkomsbedrag

    Door: remco02-08-2021
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    Ja
    10
    rating

    Stroom en Gas

    NOOIT MET DEZE OPLICHTERS IN ZEE GAAN! LYDIA G. van de klantenservice is zeer klantonvriendelijk en zeer bijdehand aan de telefoon. Er een soort spelletje van te maken om je te laten betalen en eind van het gesprek te beroerd om normaal gedag te zeggen. Ik raad iedereen aan om GEEN KLANT TE WORDEN. Heel internet staat vol met negatieve reviews. Ze naaien je zonder dat je het in de gaten hebt. Ik zal nooit meer klant van hun worden en zal de mensen om mij heen mijn kennissen, en iedereen die dit leest adviseren niet met hun in zee te gaan. Ik probeerde een regeling te treffen voor een gasrekening en ik moest de volgende dag terugbellen want ze werken tot 14:00 en de persoon die ik aan de telefoon had kon hier niet mee helpen en ik heb nog gevraagd of er geen extra kosten bij kwamen en dat zou allemaal geen probleem zijn en dezelfde avond krijg ik 2 mailtjes met incasso kosten. Dus ik bel de volgende dag en dan weten ze van niks en zien ze niet dat er contact geweest is en dan zit ik alsnog met extra kosten. Dan vraag ik of ik de rekening in zijn geheel kan betalen zonder die kosten zodat we van het gezeik af zijn omdat ik daar juist de dag ervoor over heb gebeld en dan word ik in alles tegengewerkt. (Er is €1.062,71 / 1.391m3 aan gas verbruikt in 3 maanden tijd) waar mijn verhuurder schuld aan heeft maar ze komen nergens in tegemoet, je kan geen afspraken met ze maken en ze proberen je financieel naar de kloten te helpen en daar gebruik van te maken!

    Door: Ryan02-06-2021
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    Ja
    2
    rating

    Overstap zonder problemen

    Vorig jaar overgestapt. Ik gaf aan wat ik bij de Nuon betaalde, ze hebben me verteld dat ze wat goedkoper zijn, maar ook betere service leveren, dus ben ik overgestapt.
    Ze hebben voor mij opgezegd bij de nuon en me overgesloten zonder problemen. Nu betaal ik wat minder dan ik deed, wat wel fijn is natuurlijk.
    De service bij de verkoop was goed! Ik heb verder geen problemen gehad, dus kan verder weinig zeggen over de service nu, maar al met al ben ik dus blij met de overstap!

    Door: Kees17-08-2018
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    Ja
    9.5
    rating

    Overstappen energieleverancier goedkoper

    Wij zijn dit weekend alles aan het regelen met overstappen
    Vandaag onze energieleverancier aangepast via energiedirect.
    we kenden het van de reclame. Handig om uit te zoeken waar je het goedkoopst zit en we hebben het meteen hier afgesloten voor het nieuwe jaar! Was allemaal snel geregeld en scheelt best veel geld per maand vanaf volgend jaar. Daar ben ik blij mee.

    Door: Ellemiek29-12-2018
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    Ja
    9
    rating

    Al 3 jaar zonder problemen

    Ik zit nu al weer 3 jaar bij energie direct. Ik sluit ieder jaar mijn contract opnieuw af want dat scheelt je geld!! Nooit geen malafide praktijken tegengekomen hier, altijd netjes geholpen. Ook toen er een factuur niet op tijd betaald was kon ik uit coulance het bedrag later betalen zonder extra kosten. Hiervoor bij oxxio gezeten en energiedirect.nl is veel beter in de service.

    Door: Savengee07-08-2016
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    Ja
    8.5
    rating

    makkelijk en snel

    Ik stap altijd elk jaar over. Gewoon een nieuw contract afsluiten elk jaar ben je echt het goedkoopst uit. Is even wat gepriegel met het papierwerk. maar stroom blijft stroom en het komt nog altijd uit het stopcontact dus gaat prima. En met energiedirect tot op heden de beste ervaring gehad. Geen gezeur en makkelijk om alles te verwerken. prima zo.

    Door: Marco van Oosten08-08-2015
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    Ja
    9
    rating

    Boete door onmacht

    Wat een onprofessioneel en discriminerend bedrijf is dit
    Wat een onprofessioneel en discriminerend bedrijf is dit.
    Wij hebben ons huis verkocht en wonen tijdelijk noodgedwongen bij mijn schoonmoeder in, totdat we een andere woning hebben gevonden.
    Ik moet nu € 100 boete betalen omdat ik noodgedwongen mijn contract voortijdig opzeg. Dit is een in mijn ogen een situatie van onmacht.
    Maar goed, hier heb ik meerdere telefoongesprekken aan gewaagd, omdat dit bij mij aan een gevoel van onrechtvaardigheid appelleert.
    Steed werd er gezegd: ik moet dit overleggen en kom er op terug. Datzelfde gebeurde gisteren nog eens in een chat met energiedirect.nl. Men moet echter tot op heden nog steeds reageren en doet dat dus domweg niet. Geen e-mail, geen chat, geen telefoon.
    Ondertussen heeft men die € 100 wel simpelweg automatisch bij mij afgeschreven.
    Twee medewerkers van deze organisatie vertelden mij het eens te zijn met mijn standpunt, maar dat ze er ook niets aan konden doen. Voorts vertelden beiden dat mensen die emigreren geen boete hoeven te betalen. Wat is het verschil met mijn situatie dan?
    Ik ben ook niet uit op tijdelijk gewin door over te stappen. Ik stap helemaal niet over, ik heb geen ander huis dus ook geen andere energieleverancier.

    Absoluut een dikke onvoldoende wegens het totale gebrek aan communicatie. Slecht, slecht, slecht

    Georges Careman

    Door: Georges Careman21-05-2021
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    Nee
    3.5
    rating

    Ten onrechte boete van Energiedirect

    Energiedirect boekte een bedrag van m'n rekening toen ik al bij ze weg was. Ik boekte dat terug en vroeg naar de reden. Een warrige medewerker zou mij terugbellen. Is nooit gebeurd. Wel kreeg ik een aanmaning met €25 boete. Mandy en Tessa van de klantenservice zeggen dat er herinneringsmails en een SMS zijn verstuurd. Is niet zo. Na mijn vraag kwam direct de boete. Schofterig gedrag van het zusje van Essent. Echt heel erg onprofessioneel. Geldwolven.

    Door: SD19-05-2021
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    Ja
    5.5
    rating

    oplichting

    Mijn energieverbruik is heel laag, 119 kWh
    toch wordt mijn maandbedrag omhooggeschroefd naar 185 euro!
    Belachelijk!

    Door: A19-03-2021
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    Ja
    2
    rating

    Callcenter

    We hebben jarenlang en naar tevredenheid een energiecontract bij EnergieDirect gehad, maar inmiddels al een paar jaar bij een andere energie leverancier.

    Nu worden al maanden lastig gevallen door een energie bemiddelaar die uit naam van EnergieDirect belt om het energie contract te bespreken. Deze personen zijn zeer onvriendelijk, vervelend en erg vasthoudend.

    Bij deze willen we i.v.m. de AVG u dringend verzoeken om onze contact gegevens uit de database van EnergieDirect en alle energie bemiddelaars te halen anders zijn we helaas genoodzaakt om gerechtelijke stappen te ondernamen.

    Door: Collewijn16-03-2021
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    Nee
    2
    rating

    €900 bijbetalen na verkeerde schatting

    Ik mag €900 bij betalen op mijn jaarrekening. Dit omdat ik bij het binnenkomen bij hun veel te laag ben ingeschat. Ik woonde net in nieuwe woning en heb hun advies gevraagd wat het maand tarief zou moeten zijn. Ze zouden dit hebben gecheckt met vorige bewoners en hebben mij een advies gegeven. Dit was in maart vorig jaar en na die tijd vooral mooi weer gehad dus leek het te kloppen. Einde van het jaar ging ik nog eens even checken en toen stond er ineens dat ik €500 zou moeten bijbetalen! Hun gebeld en afgesproken dat als het nog zo hoog zou zijn in maart er een betaalregeling zou kunnen worden getroffen... Nu kreeg ik dus de jaarrekening en moet ik ruim €900 bijbetalen! Plus mijn maandbedrag is bijna keer 3 gegaan! Heb hun gebeld en ze schuiven mooi het probleem af op het callcenter die in het begin mij heeft geadviseerd en dat ik het zelf maar in de gaten had moeten houden. Sorry hoor.. Maar ik heb geen idee wat tarief zou moeten zijn en als ik dan advies krijg vanuit jullie dan volg ik dit. Ik mag het nu in 10 termijnen terugbetalen, maar ik mag dus straks elke maand €250 gaan betalen aan hun voor mijn kleine huisje waar ik alleen in woon!!

    Het zou verboden moeten worden die callcenters die mensen voorliegen en ik vind het vreselijk slecht dat Energiedirect hier zelf niet hun verantwoording voor neemt!

    Door: Lisette Rozenberg09-03-2021
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    Nee
    2
    rating

    energie

    Alleen maar goede ervaringen met dit energiebedrijf. Ben al jaren klant.

    Door: Fejjarina26-01-2021
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    Ja
    10
    rating

    Gas + Stroom 1 jaar

    Klant geworden bij Energiedirect. Nog voordat de levering begon en nog voor de overeenkomst inging was er een beter aanbod via de website van Energiedirect. Gebeld met de vraag of ze de cashback gelijk konden trekken, dat kon en werd doorgezet naar de afdeling dat in orde kon maken. Ik zou de dag erna teruggebeld worden.

    De dag erna niet teruggebeld. 3 dagen later een chat gestart met Energiedirect en het verhaal uitgelegd. Medewerker Lucia wist mij te vertellen dat dit nooit mogelijk is, ook niet als de overeenkomst nog niet in is gegaan. De enige mogelijkheid is om een opzegboete van €100 te betalen en vervolgens een nieuwe overeenkomst af te sluiten, zelfs terwijl de overeenkomst nog niet eens is ingegaan en de levering nog niet begonnen is.

    Energiedirect maakt dus twee keer een belofte, komt beide beloftes niet na en wil de klant vervolgens met hoge kosten opzadelen.

    Energiedirect lijkt goedkoop, maar de service en afspraken komen ze niet na. Sluit hier geen contract af.

    Door: Frank28-11-2020
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    Nee
    3
    rating

    Gas en stroom

    Woon hier al 30 jaar en nog nooit heb ik zoveel bij moeten betalen terwijl ik ook nog eens een half jaar alleen woonde en normaal dus met twee personen. Er klopt helemaal niks van

    Door: Reni van Deursen 14-11-2020
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    Nee
    2
    rating

    Energiedirect.nl houdt zich niet aan afspraken!

    Ik ben al een aantal keren klant bij Energiedirect.nl geweest en momenteel ook nog. De relatie met ze beviel me altijd goed. Tot aan begin vorige week... het contract moet binnenkort weer verlengd worden en dan ga je diverse energieleveranciers vergelijken. Ik wilde Energiedirect.nl ook graag een kans geven en heb ze ook voor een offerte benaderd. Offertes geven ze niet meer per mail (vreemd eigenlijk) en ik moest ze maar gaan bellen was hun reactie of kijken op de app (die overigens vaak ook niet naar behoren werkt). Uiteindelijk werd ik teruggebeld door een medewerkster. Zij gaf aan dat ze een scherpe aanbieding voor me had. Dit klopte inderdaad, was nog wat voordeliger dan de vele nieuwe kennismakingsaanbiedingen van andere leveranciers. Ik heb met haar het geschatte jaarverbruik en de totale kosten incl. BTW per jaar besproken. Goed.. Ik ben akkoord gegaan met dit fijne aanbod en kreeg direct de bevestiging...Tot mijn grote verbazing werd er alleen met de tarieven per kWh en m3 bevestigd en het bedrag van de cashback en kreeg ik wederom geen totaaloverzicht van de jaarkosten per mail. Heb toen zelf maar een berekening in Excel gemaakt... en wat bleek de totale kosten kwamen veel hoger uit dan de bedragen die mij tijdens 2 telefoongesprekken waren bevestigd. Zelfs nog een check gedaan op gaslicht.com maar het grote verschil bleef bestaan. Kreeg ik later nog een vreemd overzicht met allerlei cijfers door elkaar op de mail...
    Belt vandaag andere medewerkster mij op en geeft aan dat ze niet akkoord kan gaan met het voorstel dat andere medewerkster mij heeft gedaan. Ze geeft aan dat de desbetreffende medewerkster een foute berekening heeft gemaakt en nu moet alles maar geannuleerd worden. Vreemde manier hoe ze met klanten omgaan...de medewerkster maakt de fout en de klant wordt er de dupe van.. Heb haar verteld teleurgesteld te zijn in de hele gang van zaken en dat ik dan zeker ga overstappen naar een andere hopelijk eerlijke energieleverancier. Dit is inmiddels gebeurd. Energiedirect.... "bezint eer je er als klant aan begint......

    Door: Jan20-10-2020
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    Ja
    3
    rating

    Overstappen naar energiedirect

    Zeer slechte service betreft overstappen naar energiedirect. Heb mij aangemeld als nieuwe klant en energiedirect heeft het contract te vroeg in laten gaan wat resulteerde in een overstap boete van 100 euro van mijn vorige energie leverancier. Na vele maken contact en toezeggingen dat energiedirect de 100 euro mij zouden terug betalen krijg ik uiteindelijk te horen dat zij niets betalen. Telkens krijg je weer iemand anders aan de telefoon en diegene die het uiteindelijk heeft toegegeven krijg je niet meer aan de telefoon Damy van Schaijk Wanneer gaat mijn contract in?
    Je ontvangt per e-mail een bevestiging van je aanmelding. In deze bevestiging staat de ingangsdatum van jouw contract.

    Heb je na ontvangst van deze bevestiging de startdatum van het contract zelf nog aangepast? Dan krijg je hiervan ook een e-mail met de aangepaste startdatum.. Waardeloos bedrijf. Trap hier niet in.

    Door: Erwin 22-05-2020
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    Ja
    3.5
    rating

    FAQ

    Is Energiedirect een betrouwbaar bedrijf?

    Er zijn 51 ervaringen geplaatst over Energiedirect. Gemiddeld hebben zij als cijfer een 6.4 gekregen, waarbij 67% van de recensenten hebben aangegeven dat ze hier weer zouden kopen.

    In welke sectoren is Energiedirect actief?

    Energiedirect is vooral actief in de categorie Energie en daarbinnen gespecialiseerd in de sector(en)

    Ik heb alle reviews goed gelezen. Wat nu?

    Heb je een positieve indruk gekregen door de reviews? Dan kun je naar de website van Energiedirect gaan en je bestelling plaatsen. Zo niet, zoek dan hier verder naar een ander bedrijf.