NederlandReview

    Ervaringen HelloFresh

    Zit jij ook vaak verlegen om ideeën voor wat je nu weer op tafel zult zetten? Of heb je gewoon geen zin om boodschappen te doen? Voor wie geen tijd heeft of een beetje lui is als het gaat om eten maken, maar toch elke avond een gezonde en verse maaltijd wil bereiden, is er HelloFresh. Maar wat krijg je precies als je een voedselpakket bij HelloFresh bestelt? Is het inderdaad vers, gezond en lekker? Is de levering stipt en de prijs schappelijk? Zijn de recepten goed te maken en smakelijk bovendien? Lees hier hoe anderen HelloFresh beoordelen en bepaal op basis daarvan of jij ook geïnteresseerd bent om je wat betreft eten te laten leiden door HelloFresh!

    Over HelloFresh

    De naam zegt het al: HelloFresh gaat om verse producten. Heb je een lidmaatschap bij HelloFresh, dan doen zij voor jou wekelijks de boodschappen voor drie of vijf complete maaltijden en bezorgen die gratis bij jou thuis, samen met een recept opdat je weet wat je ermee moet. Eerst proberen? Bestel dan een proefbox. Producten komen slechts de selectieronde door als ze vers en lekker zijn en als het duidelijk is wat de herkomst is (en dat de leverancier met respect voor plant en dier werkt). Wat betreft de recepten zijn er ook voorwaarden. Het liefst maakt HelloFresh gebruik van groenten die niet meer bij iedereen bekend zijn (de toch weer steeds bekendere vergeten groenten) en die passen bij het seizoen. In de winter kun je dus pastinaak verwachten (misschien is niet iedereen daar blij mee), maar ook koolraap en boerenkool; in het voorjaar zul je eerder gerechten met raapstelen, postelein en asperges in de box vinden. Doordat producten direct bij de leveranciers worden ingekocht, bevatten ze meestal geen toevoegingen zoals smaakversterkers. Des te gezonder!

    Wat zit er in een hello fresh box? Beautilab.nl legt het even uit!

    Diensten van HelloFresh

    Om het gemak te vergroten zijn de recepten redelijk simpel en kosten gemiddeld dertig minuten om te bereiden. Ook handig: HelloFresh berekent de voedingswaarden vast voor je, zodat je precies weet hoeveel calorieën, koolhydraten, vetten en eiwitten je binnenkrijgt. Handig als je op een speciaal dieet bent of gewoon goed in de gaten wilt houden wat je binnenkrijgt. Ook niet onbelangrijk: om voedselverspilling tegen te gaan, worden overgebleven producten gedoneerd aan de Voedselbank. Het karton van de boxen wordt gerecycled en voor nieuwe boxen en verpakkingen wordt zo veel mogelijk gebruik gemaakt van gerecycled materiaal.

    Voor wie de recepten altijd binnen handbereik wilt houden, is er de HelloApp voor iPhone en iPad. Wanneer je je aanmeldt voor de nieuwsbrief ontvang je niet alleen recepten, maar ook €10,- korting op jouw eerste box. En als je iemand anders blij wilt maken met een duurzame doos eten, dan kun je op de website cadeaubonnen kopen.

    Klachten over HelloFresh

    Vragen over bijvoorbeeld bezorging, recepten, ingrediënten of betalingen worden met enthousiasme beantwoord. Sterker nog, ze zitten te springen om te horen wat je van hun recepten vindt. Dat kun je doen bij de klantenservice (per mail of telefonisch), op hun bezoekadres in Amsterdam, via de sociale media - omgedoopt tot HelloMedia - Facebook, Twitter en Instagram. En/of laat hier bij NederlandReview een reactie achter! Wat vind jij van HelloFresh?

    Ervaringen van consumenten over de hellofresh box. Hoe was het eten? Was het vers en de levering op tijd? Lees & schrijf ervaringen op NederlandReview!

    HelloFresh
    Beoordelingen, klachten, ervaringen en reviews (80)

    4.8
    40% Zou hier weer kopen!
    Bestellen
    rating
    5.2
    Service
    rating
    4.4
    Prijs
    rating
    4.6
    Leveren
    rating
    5.2

    Alle reviews

    Lees hier onafhankelijke reviews, klachten en ervaringen. Wees op de hoogte waar u uw aankoop kunt doen of beoordeel zelf een winkel waar u een (online) aankoop heeft gedaan. Zo bepaalt tegenwoordig heel Nederland zelf welke winkels slecht en goed zijn!

    HelloFresh maaltijdboxen

    Hallo HelloFresh!

    Een paar maanden terug heb ik via Socialdeal met korting een box gekocht. De voucher heeft een tijdje geparkeerd gestaan, totdat ik me realiseerde dat hij bijna afliep. Snel De eerste box samengesteld en een bezorgmoment gekozen.

    Het was mij direct duidelijk dat het hierbij om een abonnement ging dat ik afsloot. Geen probleem, wekelijks op te zeggen! Ik heb direct de volgende week gepauzeerd en nadat de box bezorgd was, het abonnement opgezegd.

    Die week zijn we met onze eerste box aan de slag gegaan. Wat een feest! De maaltijden waren heerlijk divers. Combinaties en gerechten die we zelf niet zomaar zouden bereiden.

    We besloten (zeker met ook op de tijd waarin we nu leven) weer lid te worden :). Gisteren is de derde box bezorgd en we kunnen nu al niet wachten om weer lekker te gaan koken. Voor de komende weken zijn de gerechten al uitgekozen en elke keer is het weer een feestje om dit te mogen doen.

    Bezorgingen van HelloFresh zijn ook netjes. Er wordt goed aangegeven hoe laat je de box kan verwachten.

    Tot slot; HelloFresh is niet goedkoop, maar de variatie en het gemak dat het brengt (op dit moment) zeker waard! Het enige dat ik mis is om makkelijk extra porties bij te kunnen bestellen van een gerecht voor wanneer je extra eters verwacht.

    Door: Rik05-05-2020
    Tessa22-10-2020

    Na een tijdje weer eens ingelogd op de site van HelloFresh om te kijken naar de boxen. Niks besteld en weer uitgelogd. Twee dagen later is er opeens 0,01 cent van de rekening. Meteen weer alles verwijderd van HelloFresh. Wat bleek toen, zij hebben een box besteld op mijn naam. Zodra jij weer inlogt, sturen zij jou direct een box toe en brengen deze zeker ook in rekening, zonder te berichten! Ik wil helemaal geen box, heb deze ook niet besteld en heb hier ook geen mail over gehad. Vervolgens contact opgenomen met de klantenservice, uitermate klantonvriendelijk. “Ja, de deadline is al geweest”. Hoezo deadline, als ik nergens van af weet? Als ik op de site van de h&m inlog krijg ik toch ook niet opeens 3 broeken toegestuurd en worden deze in rekening gebracht? Al met al, geen geld terug. Dit is niet mogelijk. Je krijgt tegoed… Ik hoef geen tegoed wil uberhaupt geen box meer van jullie! Hoe moeilijk is het om netjes te 40 euro terug te storten? Elk normaal bedrijf in Nederland zou dit doen… Pas op mensen, nu pas lees ik dat ik niet de enige ben die deze nare ervaring heeft! Bestel hier niet! Klantonvriendelijk en zeeer slechte service.

    G.C.16-01-2021

    Ongeveer gelijke ervaring. Kreeg van familielid een gratis box, dus Dit samengesteld en al mijn contactgegevens ingevuld. Verder niet naar omgekeken of kleine letters gelezen. Wat blijkt? Je maakt jezelf gelijk lid! Dus na een week kreeg ik de factuur voor een nieuwe box die ik nooit had besteld. Ook hier scheen er een deadline te zijn geweest waar ik niets van afweet. Je krijgt niks gratis, ze smeren je gewoon een lidmaatschap af! Ik heb de box afgezegd en ga niks betalen. Dit is blijkbaar een verdienmodel van ze, want ze weten je dondersgoed uit te leggen, wat jij als consument eigenlijk had moeten doen en schermen met al hun regeltjes. Pure misleiding, dus!

    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    Ja
    9.5
    rating

    Heel tevreden

    Wij maken sinds een half jaar gebruik van Hello Fresh. Elke week weer een feestje. Nog geen recept gehad die niet lekker was. Zelfs toen we de voorkeur recepten een keer niet goed opgeslagen hadden. Waren de standaard keuzes ook lekker. De smaken zijn puur en in balans. Het valt me vooral op dat mensen reageren, die niet goed lezen en dan gelijk een negatieve recentie plaatsen. Soort negatieve genoeg doening.... Komt erg veel voor in de maatschappij...
    Ik vind dat dit bedrijf een pluim verdiend! Ik vertel het vaak tegen familie en vrienden omdat we er zo van genieten. 1x een foutje gehad in recept ( vlees voor 1 persoon ipv voor 2 personen) Gebeld, gelijk korting op volgende box. En wij aten ook veel grotere hoeveelheden vlees. Nu veel beter in balans.

    Door: Pascalle10-02-2019
    Thomas Gravesteijn07-04-2020

    Met de voedsel pakketten van Hello Fresh heb ik niet zoveel te melden,wel over de uitstraling die hun bezorgers hebben.Al verschillende malen ben ik op de A12 tussen Gouda en Woerden ingehaald door busjes van Hello Fresh die met hoge snelhied 130-140 km/h over de linkerbaan razen.Gisterenmiddag 6-4-20 was het helemaal prijs 5 busjes met Hello Fresh logo,s tussen Utrecht en Woerden met snelheden boven de 130 waar je 100 mag.Kortom schijt aan de wereld,wij zijn Hello Fresh. Ik weet zeker dat ik er niets meer zal bestellen!

    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    Ja
    9.5
    rating

    Wekelijks 3 a 4 maaltijden voor 4 a 5 personen

    Goede verse en gezonde maaltijd.
    Minimaal 2 ons groente pp. 100 gram vlees naar keuze. Altijd iets van pasta brood en of aardappelen. Meer dan genoeg voor iedereen. Lekkere recepten. Je moet wel weten hoe het werkt. Dat je een abonnement aangaat. Veel mensen lezen niet goed of begrijpen het niet. Handige app Weekje op vakantie dan sla je met een vingertip een weekje over. Nette klantenservice vriendelijk en beleeft. Tijdige bezorging nette verpakking. Kortom niks mis mee. Het is misschien duurder dan bij een (prijsvechter)supermarkt. Maar je krijgt er goed lekker en eerlijk voedsel voor terug. Weinig plastic er wordt nagedacht over het milieu. Geen etensresten over. Je eet ook niet te veel. Prima concept. Wij maken er graag gebruik van.

    Door: Hilda van der Wal16-04-2020
    Jan07-01-2021

    Krijg je een mail over een betalings achterstand, kijk je je afschriften na op internetbankieren, is elke week gewoon afgeschreven. Bel de klantenservice om dit uit te zoeken en degene aan de lijn is zeer klantonvriendelijk en wimpelt me af met een "we gaan nu afronden want er staan mensen in de wacht en die willen ook worden geholpen" Ik ga naar marley spoon. Die krijgen een kans nu. Ook vind ik het feit dat als je Marley Spoon op google intikt je een heel smerige "oeps bedoelt u hello fresh" advertentie krijgt bovenaan. Besef dat wij daar zelf voor hebben betaald ook. Spendeer dat geld aan lonen en ingredienten stelletje prutsers. Bah. om te kotsen is dit gedrag.

    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    Ja
    9.5
    rating

    Zeer tevreden

    Wij zijn al bijna 5 jaar klant en zeer tevreden. Wij maken gebruik van 5 maaltijden per week. Nooit na te hoeven denken wat je weer gaat koken. Duidelijke recepten en elke dag weer een verrassing wat er op tafel komt. Zelfs na 5 jaar nog steeds recepten erbij welke wij nog niet hadden gehad. Uiteraard ook wel eens dubbel, maar prima. Voor Hello Fresh at ik vaker hetzelfde. Bij de enkele keer dat er iets niet goed was, direct contact en werd het geld geretourneerd of kreeg ik een aardigheidje voor het ongemak. Welgeteld 4/5 keer gebeurd in al die jaren. Bezorging perfect. Voor ons het een uitkomst en niet onbelangrijk: we eten zeer gezond en veel meer gevarieerd.

    Door: Tina10-12-2018
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    Ja
    10
    rating

    4 weken Hellofresh via Groupon

    Zeer tevreden over levering en kwaliteit.
    Ik heb echter via Groupon besteld en dat was een all inclusieve prijs met gratis bezorging. Vanaf de eerste box is echter €5,49 voor bezorging in rekening gebracht. Is niet volgens het gestelde bij de aankoop bij Groupon. Hier doen ze niets op uit. Het is veranderd, dus moet ik dat maar accepteren. Vind ik zo niet kunnen om de afspraken te veranderen terwijl je gewoon kunt laten zien dat je betaalt hebt voor incl. Bezorging. Voor service dus een ster. Maar dat pikt hij niet🙄

    Door: Marga03-01-2021
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    Ja
    7
    rating

    Kan geen klacht indienen - onbedoelde reactivering abonnement

    Op 11 december 2020 hadden op een actie gereageerd waarop wij een gratis Box zouden ontvangen en daarna konden beslissen wel of niet met een abonnement door te gaan. Aangezien wij jaren geleden reeds naar tevredenheid hadden gedaan, wilden wij middels deze gratis Box proberen of dit nu weer opnieuw naar onze smaak zou zijn.

    Tijdens het invoeren van gegevens in de actie bleek op een gegeven moment dat een gratis Box voor ons niet mogelijk was gezien ons vroegere lidmaatschap. Ik heb toen mijn verder acties gestaakt op deze actiepagina en ik dacht daardoor hiermee klaar te zijn.

    Helaas bleek dit niet het geval. Zaterdag 18 december kreeg ik vanuit het niets een sms-bericht dat 19-12 onze Box bezorgd wordt?! Zeer vreemd aangezien ik geen enkele bevestiging heb ontvangen dat mijn account nu schijnbaar weer gereactiveerd zou zijn. Volgens hun klantenservice zou er een mail verstuurd zijn, maar hiervan was niets te vinden; ook niet in de spam.

    Daar komt nog eens bij wij al 5 jaar niet op het aangegeven adres wonen. Beetje vreemd dat we het adres niet zouden corrigeren, toch?! Tevens zouden wij gekozen hebben voor een bepaalde Box, die ingrediënten bevat die hier niet gegeten worden.

    Na contact via Whatsapp en telefonisch met de klantenservice wordt er geen acceptabele oplossing geboden slechts dat de huidige bestelling wordt geannuleerd en het tegoed (ca. €42,-!!!) op de account gezet wordt.

    Wij geven aan hier totaal niet mee akkoord te gaan want:
    - Wij hebben ons account niet bewust gereactiveerd;
    - Wij hebben geen gratis Box ontvangen zoals aangeboden in de actie;
    - Wij hebben geen bevestiging ontvangen van een eventuele reactivering van ons account. Hierdoor hadden we dus ook geen kans dit te annuleren;

    Wij hebben zelfs 2 voorstellen gedaan om dit alsnog op een nette manier af te handelen:
    1. Alles wordt stopgezet/ geannuleerd en wordt geen enkel bedrag in rekening gebracht.
    2. Wij ontvangen alsnog een gratis Box (zoals de actie beloofde) en wij zullen voor minimaal het tegoedbedrag als abonnee bij Hello Fresh blijven bestellen met de optie dit voor langere tijd door te laten lopen.

    Wij krijgen op geen enkele manier op een normale manier contact en men heeft het alleen maar over 'gemaakte kosten' die wij maar moeten betalen.

    Het op hun site vermelde mailadres tevredenheid@hellofresh.nl blijkt niet in gebruik te zijn. Klantenservice via Whatsapp geeft geen enkel alternatief hoe onze klachtenbrief alsnog te kunnen sturen. Per post (aangetekend) versturen zal ook weinig nut hebben, vrees ik.

    Mogelijk zal dit via Rechtsbijstand of de consumentenbond moeten lopen.

    Door: Luc29-12-2020
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    Nee
    4.5
    rating

    kilo's afvallen met voedselpakketten

    Het was niet eens de bedoeling, maar sinds ik de pakketten van HelloFresh gebruik, ben ik echt iets van 8 kilo afgevallen!
    Denk dat het komt omdat het gezondere maaltijden zijn dan dat ik normaal maakte.

    Als ik geen tijd had, was ik wel eens geneigd een patatje te gaan halen ofzo.

    Nu krijg ik een paar keer per week een pakket thuis en dan maak ik dat, want dan moet je wel.

    En zo dwong ik mezelf gezonder te eten en krijg daar als gratis beloning bij, dat ik ook ineens van die kilo's af ben.

    Daar kan geen dieet tegenop!

    Door: Paula13-09-2016
    Niels14-04-2020

    Kan ik inkomen weinig voor veel geld. Kun je in elk geval geen snoepgoed meer kopen om dik te worden wan je bent rap door je centen heen

    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    Ja
    10
    rating

    Nieuwe aanbieding weer lid van Hello Fresh

    Ik was gestopt met Hello Fresh omdat ik het toch teveel vond. Was best een gedoe, maar uiteindelijk gelukt.

    Toen kreeg ik van het jaar een nieuwe aanbieding... en ik miste de pakketten wel een beetje want het is ook wel weer handig.

    Dus nu ben ik toch weer lid geworden. Tot nu toe bevalt het goed. Het lijkt alsof de communicatie ook beter is, want ik heb al een paar keer goed contact gehad met Helo Fresh hierover, en dat ging steeds prima.
    Dus als ik het zat ben, dan zeg ik het gewoon weer op en wacht op een volgende aanbieding

    Door: Rosa van Berg12-12-2018
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    Ja
    8.5
    rating

    Kwaliteit is weer goed!

    Ik was opgestapt omdat ik de kwaliteit achteruit vond gaan en daar betaal ik niet voor....
    Toen kreeg ik een paar maanden later toch weer een aanbieding en toen heb ik het nog een keertje geprobeerd. Want het is toch wel handig dat je vanzelf eten krijgt toegestuurd..

    Maar ik vind dus echt dat ze beter zijn geworden. Hier tenminste. De groente en fruit ziet er gewoon weer goed uit. Dat vind ik het belangrijkste.

    Hoop dat het zo blijft dit keer!

    Door: Annemarie21-04-2018
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    Ja
    8.5
    rating

    Hello Fresh is beter geworden

    Ik had een tijdje terug mijn abonnement opgezegd op deze dienst, omdat ik wat gedoe had met bezorging en geen zin meer had hierin.
    Maar toch pas weer op een aanbieding gereageerd, ook omdat het toch wel handig is, vers eten. En tot nu toe geen problemen, ze lijken echt vriendelijker in de communicatie geworden en het eten is prima (maar dat was het al). Dus blij dat ik ze nog een kans heb gegeven.... Hoop wel dat het zo blijft!

    Door: Jorinde Lever26-05-2018
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    Ja
    9
    rating

    free box offered by friend// scam for forced sale

    Forced sales!!

    Beware if you get a free box from your friends as it is actually a scam to get you into an abonnement.
    I got offered a box for free from a friend and end up paying an everyweek abonnement of 51€, to which their respond is that it is noted somewhere, probably not visible to the naked eye.

    Of course, you receive a mail notification a day prior to being delivered your next box that you never ordered, so it is not possible to cancel.

    I was actually thinking about checking the app more in detail to see what would fit my family but forget it, i am deleting this app and will not recommend it to anyone, but i will make sure this scam is known to others.

    Door: Karine28-10-2020
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    Nee
    2
    rating

    Geen aankoop

    Na een tijdje weer eens ingelogd op de site van HelloFresh om te kijken naar de boxen. Niks besteld en weer uitgelogd. Twee dagen later is er opeens 0,01 cent van de rekening. Meteen weer alles verwijderd van HelloFresh. Wat bleek toen, zij hebben een box besteld op mijn naam. Zodra jij weer inlogt, sturen zij jou direct een box toe en brengen deze zeker ook in rekening, zonder te berichten! Ik wil helemaal geen box, heb deze ook niet besteld en heb hier ook geen mail over gehad. Vervolgens contact opgenomen met de klantenservice, uitermate klantonvriendelijk. “Ja, de deadline is al geweest”. Hoezo deadline, als ik nergens van af weet? Als ik op de site van de h&m inlog krijg ik toch ook niet opeens 3 broeken toegestuurd en worden deze in rekening gebracht? Al met al, geen geld terug. Dit is niet mogelijk. Je krijgt tegoed… Ik hoef geen tegoed wil uberhaupt geen box meer van jullie! Hoe moeilijk is het om netjes te 40 euro terug te storten? Elk normaal bedrijf in Nederland zou dit doen… Pas op mensen, nu pas lees ik dat ik niet de enige ben die deze nare ervaring heeft! Bestel hier niet! Klantonvriendelijk en zeeer slechte service.

    Door: Tessa22-10-2020
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    Ja
    2
    rating

    Had nog geen bestelling gedaan, had in account gekeken nav voucher

    Slecht bedrijf!!!! na interesse 3 maaltijden besteld, waarvan 2 foutief geleverd en ook nog met varkensvlees. Hiervoor ben ik zwaar allergisch! Gebeld met het bedrijf en na veel gedoe een middelmatige tussenweg gevonden (credit op nieuwe box). Inmiddels kortingvouchers ontvangen en dacht, laat ik het nog eens proberen. Heb mijn bestelling nog niet eens afgerond, alleen rond gekeken voor de week van 14 oktober en krijg ik net ineens een levering van maaltijden die ik niet besteld heb!!!!!! En weer varkensvlees, willen ze me vergiftigen of wat?

    Door: Mireille Klabbers30-09-2020
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    Nee
    2
    rating

    NOOIT HIER BESTELLEN

    Wow wat voel ik mij belazerd. Ik heb na mijn eerste hellofresh actie direct opgezegd en toen ik op vakantie was stond er ineens een nieuw pakket voor de deur. Ze konden het niet meer wijzigen en wilde ook niet mijn geld terug geven. Daarnaast kwam de bezorger daarvoor twee keer te laat en was de klantenservice echt slecht.

    Door: Tijn Strikker17-09-2020
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    Ja
    2
    rating

    too much plastic and was charged even thou the box wasn't delivered

    too much plastic, the "de-register your account" doesn't work. So, be careful, you are only de-registered when you receive a mail.

    Door: Nitesh chawla15-09-2020
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    Nee
    6
    rating

    Maaltijdbox

    Ik kreeg via een kennis een code voor hello fresh, leuk kan ik het eens proberen. Meteen al een nadeel eerst betalen en dan pas kan je maaltijden in zien. Maar ach dat zal er wel bij horen.. uiteindelijk is alles gelukt. Alles komt goed binnen zoals afgesproken. Top! De volgende dag aan de slag met de naanbrood met kip. We hadden voor drie personen, maar kregen twee naambroden, toch 1 van de hoofdgerechten en het meest vullend dus erg jammer. Na contact met hello fresh konden ze alleen geld terug zetten voor het brood op je account. Geld terug storten kan niet... Vreemde service maar ach de rest zal wel goed zijn toch? Het eten dient binnen vijf dagen geconsumeerd te worden staat op de verpakking. Op de vijfde dag beginnen we aan ons stoofvlees ( €2pp extra voor betaald!!!) 450 gram coq au vin voor 3 personen.. niet veel maar ach we hebben er een broodje bij en aardappelpuree. Oh nee toch niet. Het broodje zit al vol schimmel en een aantal wortels zijn al rot... Erg jammer dit! Wederom contact met hello fresh, wedero. Sorry we zetten geld op je account. Ik ga niet weer bestellen dus geld op mijn account heb ik niets aan... Zou niet aanraden om hier te bestellen! Het concept is leuk, eten kan verder ook goed zijn maar te veel missers!!! Erg jammer!

    Door: Annemarie14-09-2020
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    Nee
    4.5
    rating

    Niks

    Wat een slecht bedrijf dat hellofresh.
    Begin 2019 enkele boxen besteld via hellofresh, in april 2019 verhuist naar een nieuw adress. Krijg ik afgelopen week een betalings herinnering van een box die bezorgd is op 30 juni 2020 op mijn oude adress.
    Gelijk gebeld dat dit niet kan kloppen omdat ik hier al bijna 2 jaar niet meer woon. Een heel vriendelijk iemand aan de telefoon die mij uitlegd dat dit inderdaad niet klopt en ze de betaling eruit zal gaan halen.
    Gisteren kreeg ik echter tot mijn verbazing een 2e herinnering van een niet betaalde box.
    Nogmaals gebeld met de klantenservice en ook hier kreeg ik te horen dat ik me geen zorgen hoefde te maken en dat ze het uit zou gaan zoeken en mij dezelfde dag terug zou bellen.
    Echter gebeurde dit niet en heb ik vandaag maar weer opgebeld
    Hier kreeg ik iemand aan de telefoon die mij vertelde dat ik mijn acount weer heb geactiveerd op 24 april en dat ik 30 juni een box heb ontvangen.(wat best raar is, aangezien je normaal je box bij activatie diezelfde week of die week erop ontvangt. Haar uitgelegd dat dit niet zo is aangezien waarom zou ik een box activeren als ik niet meer op dat adress woon.
    Daarbij is het wel heel apart dat ik niet eens een bevestiging krijg als ik een box bestel.
    deze collega vertelde mij dat ik maar gewoon moet betalen en dat het anders naar een incassobureau gaat.
    Dat is toch te triest voor woorden? Terwijl ik kan bewijzen dat ik niks heb ontvangen omdat ik daar simpelweg niet woon!!
    Een klacht ingediend via de mail en ook daar krijg ik dezelfde reactie.
    Geen medeleven of bereidheid om een oplossing te zoeken voor dit probleem en ik moet dus nu voor iets betalen wat ik nooit heb ontvangen.

    Dus bestel nooit maar dan ook nooit bij hellofresh want het enige wat ze willen is geld cashen!!!

    Door: Kim14-08-2020
    Karin Broers29-08-2020

    Een soortgelijke reactie gekregen. Ik voel mij gewoon opgelicht door Hello Fresh. Nog nooit een bedrijf meegemaakt die zo klantonvriendelijk is.

    Luc01-01-2021

    Hallo Kim, wij hebben ook een zeer 'fijne' ervaring opgedaan, zie mijn bericht van 29-12-2020. Is het bij jou uiteindelijk nog tot een oplossing gekomen? Groet, Luc

    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    Nee
    2
    rating

    Standaard maaltijdbox Hello Fresh

    Het leek zo leuk, maar werd een drama. De porties zijn klein, voor de lekkere recepten betaal je een flinke toeslag per persoon en je moet al over allerlei ingrediënten beschikken die niet iedereen zomaar in huis heeft. Ook zit je zomaar aan een abonnement vast en het bedrijf weigert rekening te houden met dieet voorkeuren of allergieën. Sterker nog, HelloFresh doet er alles aan om je nóg meer geld af te troggelen. Zelfs 50 cent bezorgkosten om dan niet eens een plekje op maandag te kunnen krijgen.
    Het contact met de klantenservice heb ik nog nooit zo verschrikkelijk meegemaakt. Mails worden gewoon niet gelezen en je wordt doorverwezen naar een ander platform, want dan zijn ze maar van je af.

    Ik raad het iedereen sterk af! Zelfs een gratis box zorgt al voor veel ellende.

    Door: Manon28-07-2020
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    Nee
    2.5
    rating

    1 hello fresh box

    Pas op als je hier besteld, je denkt 1 box te bestellen, en klaar vervolgens zit je er aan vast, er komt pas een melding bij de 2e week als hij al. Verzonden is zodat je niet kunt anuleren, klanten service kom je niet vermee praten alleen over een opzeg datum, let op mensen als je besteld zit je er dus 2 week aan vast, ze suren je sneaky pas de bezorg bevestig zodat je de 2e week niet optijd kunt opzeggen, slecht systeem dus je word gedwongen om 1 box te bestellen ze maken gebruik van het wel bekende lees de kleine letters, kortom representatief slecht scorend en totaal geen empathie.

    Door: Stan van Dijk 27-07-2020
    Karin Broers29-08-2020

    Inderdaad, je krijgt geen bevestiging in je mail en pas op het moment dat het er is, kom je erachter dat er iets fout is gegaan en dan moet je evengoed betalen.

    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    Ja
    3
    rating

    BOYCOTT Hellofresh

    This is one of the worst service experiences in my life and I never expected it to happen in a country like Holland, which is known for its fair and decent social principals. However, what happened to me was outrageous, and I hereby share this experience in the hope that no one would ever have to go through the same ordeal.

    First of all, as a new comer in the Netherlands, I am trying my best everyday to improve my Dutch, for the purpose of better understanding the culture and avoiding certain misunderstandings throughout the day. However I didn't see Hellofresh coming at me with all their tricks and schemes in the sole goal to get extra payment from me.

    I ordered one box as a trial after I got a discount card from my friend. That means it only cost me a couple of euros to receive a box, worth 4 days of food. And that was quite a nice experience. However, one week later, I got a notice from my bank revealing a transactions to Hellofresh for 74 euros for another week of food order. I was caught in both surprise and panick. I didn't place any hellofresh order for that week! And that was in the middle of virus lockdown, I could barely pay for my rent because I hadn't been working for months. I called the customer service of Hellofresh right away, requesting a pause on this ridiculous transaction. I explained the situation to the lady on the phone, my lack of Dutch, my unawarenes of Hellofresh rules, and my financial insufficiency. I almost came to tears when I told her about my rent dilemma.

    How little did I know that hellofresh runs by cruelty and hellofresh crews care about nothing but their own benefits. She also informed me that the meal box would be delivered by the end of the day and I definitely would be ripped of that 74 euros.

    How can I pay something I never wanted in the first place and then being forced to pay for it with half of my savings?

    Over the past few months, I've asked my Dutch friend to call and plead to Hellofresh, multiple times and I even requested to speak with their supervisor. The answer is No. That's the only answer I can get from Hellofresh, always " NO"! And now, they've sent me another bill from a collecting company, asking to pay 112 euros!!!?? What? Unbelievable!!

    This experience of mine says all about this company: cruelty, self- benefit, NO to customers, and no sympathy at all.

    Boycott Hellofresh!!

    Door: Eyre Connors 27-07-2020
    Karin Broers29-08-2020

    I agree, the same things happened to me

    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    Nee
    2
    rating

    Schrijf zelf een review over HelloFresh

    Uw beoordeling

    FAQ

    Is HelloFresh een betrouwbaar bedrijf?

    Er zijn 80 ervaringen geplaatst over HelloFresh. Gemiddeld hebben zij als cijfer een 4.8 gekregen, waarbij 40% van de recensenten hebben aangegeven dat ze hier weer zouden kopen.

    In welke sectoren is HelloFresh actief?

    HelloFresh is vooral actief in de categorie Eten & Drinken en daarbinnen gespecialiseerd in de sector(en) Maaltijdboxen

    Ik heb alle reviews goed gelezen. Wat nu?

    Heb je een positieve indruk gekregen door de reviews? Dan kun je naar de website van HelloFresh gaan en je bestelling plaatsen. Zo niet, zoek dan hier verder naar een ander bedrijf.