NederlandReview

    Ervaringen HelloFresh

    Zit jij ook vaak verlegen om ideeën voor wat je nu weer op tafel zult zetten? Of heb je gewoon geen zin om boodschappen te doen? Voor wie geen tijd heeft of een beetje lui is als het gaat om eten maken, maar toch elke avond een gezonde en verse maaltijd wil bereiden, is er HelloFresh. Maar wat krijg je precies als je een voedselpakket bij HelloFresh bestelt? Is het inderdaad vers, gezond en lekker? Is de levering stipt en de prijs schappelijk? Zijn de recepten goed te maken en smakelijk bovendien? Lees hier hoe anderen HelloFresh beoordelen en bepaal op basis daarvan of jij ook geïnteresseerd bent om je wat betreft eten te laten leiden door HelloFresh!

    Over HelloFresh

    De naam zegt het al: HelloFresh gaat om verse producten. Heb je een lidmaatschap bij HelloFresh, dan doen zij voor jou wekelijks de boodschappen voor drie of vijf complete maaltijden en bezorgen die gratis bij jou thuis, samen met een recept opdat je weet wat je ermee moet. Eerst proberen? Bestel dan een proefbox. Producten komen slechts de selectieronde door als ze vers en lekker zijn en als het duidelijk is wat de herkomst is (en dat de leverancier met respect voor plant en dier werkt). Wat betreft de recepten zijn er ook voorwaarden. Het liefst maakt HelloFresh gebruik van groenten die niet meer bij iedereen bekend zijn (de toch weer steeds bekendere vergeten groenten) en die passen bij het seizoen. In de winter kun je dus pastinaak verwachten (misschien is niet iedereen daar blij mee), maar ook koolraap en boerenkool; in het voorjaar zul je eerder gerechten met raapstelen, postelein en asperges in de box vinden. Doordat producten direct bij de leveranciers worden ingekocht, bevatten ze meestal geen toevoegingen zoals smaakversterkers. Des te gezonder!


    Wat zit er in een hello fresh box? Beautilab.nl legt het even uit!

    Diensten van HelloFresh

    Om het gemak te vergroten zijn de recepten redelijk simpel en kosten gemiddeld dertig minuten om te bereiden. Ook handig: HelloFresh berekent de voedingswaarden vast voor je, zodat je precies weet hoeveel calorieën, koolhydraten, vetten en eiwitten je binnenkrijgt. Handig als je op een speciaal dieet bent of gewoon goed in de gaten wilt houden wat je binnenkrijgt. Ook niet onbelangrijk: om voedselverspilling tegen te gaan, worden overgebleven producten gedoneerd aan de Voedselbank. Het karton van de boxen wordt gerecycled en voor nieuwe boxen en verpakkingen wordt zo veel mogelijk gebruik gemaakt van gerecycled materiaal.

    Voor wie de recepten altijd binnen handbereik wilt houden, is er de HelloApp voor iPhone en iPad. Wanneer je je aanmeldt voor de nieuwsbrief ontvang je niet alleen recepten, maar ook €10,- korting op jouw eerste box. En als je iemand anders blij wilt maken met een duurzame doos eten, dan kun je op de website cadeaubonnen kopen.

    Klachten over HelloFresh

    Vragen over bijvoorbeeld bezorging, recepten, ingrediënten of betalingen worden met enthousiasme beantwoord. Sterker nog, ze zitten te springen om te horen wat je van hun recepten vindt. Dat kun je doen bij de klantenservice (per mail of telefonisch), op hun bezoekadres in Amsterdam, via de sociale media - omgedoopt tot HelloMedia - Facebook, Twitter en Instagram. En/of laat hier bij NederlandReview een reactie achter! Wat vind jij van HelloFresh?

    Ervaringen van consumenten over de hellofresh box. Hoe was het eten? Was het vers en de levering op tijd? Lees & schrijf ervaringen op NederlandReview!

    HelloFresh
    Beoordelingen, klachten, ervaringen en reviews (66)

    5.2
    42% Zou hier weer kopen!
    Bestellen
    rating
    5.6
    Service
    rating
    4.8
    Prijs
    rating
    4.6
    Leveren
    rating
    5.6

    Alle reviews

    Lees hier onafhankelijke reviews, klachten en ervaringen. Wees op de hoogte waar u uw aankoop kunt doen of beoordeel zelf een winkel waar u een (online) aankoop heeft gedaan. Zo bepaalt tegenwoordig heel Nederland zelf welke winkels slecht en goed zijn!

    HelloFresh maaltijdboxen

    Hallo HelloFresh!

    Een paar maanden terug heb ik via Socialdeal met korting een box gekocht. De voucher heeft een tijdje geparkeerd gestaan, totdat ik me realiseerde dat hij bijna afliep. Snel De eerste box samengesteld en een bezorgmoment gekozen.

    Het was mij direct duidelijk dat het hierbij om een abonnement ging dat ik afsloot. Geen probleem, wekelijks op te zeggen! Ik heb direct de volgende week gepauzeerd en nadat de box bezorgd was, het abonnement opgezegd.

    Die week zijn we met onze eerste box aan de slag gegaan. Wat een feest! De maaltijden waren heerlijk divers. Combinaties en gerechten die we zelf niet zomaar zouden bereiden.

    We besloten (zeker met ook op de tijd waarin we nu leven) weer lid te worden :). Gisteren is de derde box bezorgd en we kunnen nu al niet wachten om weer lekker te gaan koken. Voor de komende weken zijn de gerechten al uitgekozen en elke keer is het weer een feestje om dit te mogen doen.

    Bezorgingen van HelloFresh zijn ook netjes. Er wordt goed aangegeven hoe laat je de box kan verwachten.

    Tot slot; HelloFresh is niet goedkoop, maar de variatie en het gemak dat het brengt (op dit moment) zeker waard! Het enige dat ik mis is om makkelijk extra porties bij te kunnen bestellen van een gerecht voor wanneer je extra eters verwacht.

    Door: Rik 05-05-2020
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    Ja
    9.5
    rating

    Heel tevreden

    Wij maken sinds een half jaar gebruik van Hello Fresh. Elke week weer een feestje. Nog geen recept gehad die niet lekker was. Zelfs toen we de voorkeur recepten een keer niet goed opgeslagen hadden. Waren de standaard keuzes ook lekker. De smaken zijn puur en in balans. Het valt me vooral op dat mensen reageren, die niet goed lezen en dan gelijk een negatieve recentie plaatsen. Soort negatieve genoeg doening.... Komt erg veel voor in de maatschappij...
    Ik vind dat dit bedrijf een pluim verdiend! Ik vertel het vaak tegen familie en vrienden omdat we er zo van genieten. 1x een foutje gehad in recept ( vlees voor 1 persoon ipv voor 2 personen) Gebeld, gelijk korting op volgende box. En wij aten ook veel grotere hoeveelheden vlees. Nu veel beter in balans.

    Door: Pascalle 10-02-2019
    Thomas Gravesteijn 07-04-2020

    Met de voedsel pakketten van Hello Fresh heb ik niet zoveel te melden,wel over de uitstraling die hun bezorgers hebben.Al verschillende malen ben ik op de A12 tussen Gouda en Woerden ingehaald door busjes van Hello Fresh die met hoge snelhied 130-140 km/h over de linkerbaan razen.Gisterenmiddag 6-4-20 was het helemaal prijs 5 busjes met Hello Fresh logo,s tussen Utrecht en Woerden met snelheden boven de 130 waar je 100 mag.Kortom schijt aan de wereld,wij zijn Hello Fresh. Ik weet zeker dat ik er niets meer zal bestellen!

    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    Ja
    9.5
    rating

    Wekelijks 3 a 4 maaltijden voor 4 a 5 personen

    Goede verse en gezonde maaltijd.
    Minimaal 2 ons groente pp. 100 gram vlees naar keuze. Altijd iets van pasta brood en of aardappelen. Meer dan genoeg voor iedereen. Lekkere recepten. Je moet wel weten hoe het werkt. Dat je een abonnement aangaat. Veel mensen lezen niet goed of begrijpen het niet. Handige app Weekje op vakantie dan sla je met een vingertip een weekje over. Nette klantenservice vriendelijk en beleeft. Tijdige bezorging nette verpakking. Kortom niks mis mee. Het is misschien duurder dan bij een (prijsvechter)supermarkt. Maar je krijgt er goed lekker en eerlijk voedsel voor terug. Weinig plastic er wordt nagedacht over het milieu. Geen etensresten over. Je eet ook niet te veel. Prima concept. Wij maken er graag gebruik van.

    Door: Hilda van der Wal 16-04-2020
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    Ja
    9.5
    rating

    Zeer tevreden

    Wij zijn al bijna 5 jaar klant en zeer tevreden. Wij maken gebruik van 5 maaltijden per week. Nooit na te hoeven denken wat je weer gaat koken. Duidelijke recepten en elke dag weer een verrassing wat er op tafel komt. Zelfs na 5 jaar nog steeds recepten erbij welke wij nog niet hadden gehad. Uiteraard ook wel eens dubbel, maar prima. Voor Hello Fresh at ik vaker hetzelfde. Bij de enkele keer dat er iets niet goed was, direct contact en werd het geld geretourneerd of kreeg ik een aardigheidje voor het ongemak. Welgeteld 4/5 keer gebeurd in al die jaren. Bezorging perfect. Voor ons het een uitkomst en niet onbelangrijk: we eten zeer gezond en veel meer gevarieerd.

    Door: Tina 10-12-2018
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    Ja
    10
    rating

    Hello Fresh box

    Hello fresh is totaal niet flexibel en totaal niet klantgericht. Ooit een aantal jaren geleden een keertje geprobeerd en toen bij box 2 al problemen gehad waardoor ik het maar weer heb opgezegd. Nu toch maar weer eens geprobeerd om te kijken of e.e.a. positief veranderd is maar helaas. Ik heb heel bewust gevraagd om een notificatie voor het kiezen van mijn recepten omdat we met meerdere personen van de box eten en we niet alles lusten. Vorige week geen notificatie gehad en kan mijn gerechten (die ik dus 8 dagen van te voren door moet geven....) voor aankomende donderdag niet meer wijzigen en helaas zit er 3 gerechten in die we niet lusten en zelf allergisch voor zijn. Geen enkele manier van meedenken vanuit de klantenservice. Echt HEEL slecht. Ze hebben iig een klant minder al lijkt dat ze echt geen bal uit te maken. Maar als ik de reviews zo lees houden ze wel van dit soort praktijken en staat de loyaliteit naar klanten niet zo hoog in het vaandel. Jammer, want het concept is leuk. Zouden er meerdere bedrijven dit soort concepten hebben en wel klantgericht zijn...? Hmmm, ik gok van wel. Doei Hello Fresh. Hoi Marley Spoon.

    Door: Femke 30-06-2020
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    Nee
    2.5
    rating

    Hello fresh

    *** WAARSCHUWING.... LANG VERHAAL***

    #hellofresh, Hello ERGERNIS!!!!!

    Van een kennis kreeg ik de mogelijkheid om kennis te maken met Hello Fresh.
    Ik dacht, dat is niets voor mij veeeeeeeeel te duur.
    Maar nee, het kostte mij niets want het was een proef en ik kon na ontvangst gewoon weer opzeggen en zou ik nergens aan vast zitten.
    Oke, nou laat me het dan maar proberen.
    Ik een account aangemaakt en rond gaan neuzen op de site en ben gaan bestellen.
    Op 4 juni zou mijn pakket bezorgd worden.
    Maar ik, die altijd zekerheid wil hebben, heb op 2 juni contact opgenomen met de klantenservice van Hello Fresh om te vragen hoe ik op zou moeten zeggen.
    De vriendelijke meneer aan de telefoon zei me dat ik nu nog niet op moest zeggen omdat ik dan het pakket niet zou ontvangen want dan zou de computer “denken” dat het een fout was.
    Ik moest de box op pauze zetten en na het ontvangen van de box zou ik kunnen opzeggen.

    Zo gezegd zo gedaan, box op pauze gezet en wachten tot op vrijdag de box bezorgd zou worden.
    Track en trace, kon precies bijhouden wanneer het zou komen, kreeg ook berichten dat de bezorger er bijna was en ja hoor precies op tijd werd de box bezorgd.
    Zag er allemaal prima uit, was vers en zijn gelijk aan de slag gegaan.
    Jammer is wel dat je toch nog extra dingen in de keukenkastjes moet hebben staan om het gerecht ook te maken. Dus eerst nog even langs de winkel om te halen wat nodig was.

    Om een lang verhaal niet nog langer te maken…….
    Op 9 juni dacht ik ineens, oh ik moet de box nog opzeggen.
    Via de website mijn “abonnement” welke ik op pauze had gezet opgezegd.
    Krijg direct de melding dat mijn abonnement is opgezegd maar dat er nog een box klaar staat en 11 juni om 16.30 bezorgd gaat worden?!?!?!?!
    Een box? Bezorgen? Ehhhhh mijn abo staat op pauze!
    Telefonisch contact opgenomen met de klantenservice waar ik de dame aan de telefoon mijn verhaal deed. Ik moest haar mijn e-mail adres en postcode en huisnummer doorgeven dan kon ze het nakijken.
    Ja mevrouw het klopt u heeft de box op pauze gezet maar 1 seconde erna weer geactiveerd!
    Geactiveerd? Nou dat denk ik niet. Ja dat heeft u toch gedaan.
    Dus vrijdag wordt uw box bezorgd. Ik heb tegen haar gezegd dat ik deze niet wil ontvangen en zeker niet gaat betalen. Ja zegt ze u heeft het zelf weer geactiveerd (ondertussen stoom uit mijn oren)
    Als u hem niet wil dan sturen we hem naar de voedselbank. Ik zeg prima, ja maar dan moet u het wel betalen (nog meer stoom uit mijn oren)
    Nogmaals, ik ga helemaal niets betalen. Nou dan kan ik het zo doen zei de dame aan de telefoon, dat u € 20,00 betaalt en dan nemen wij ook de helft van de kosten voor onze rekening. Ik zeg nogmaals, ik gun de mensen bij de voedselbank alles maar ik ga niet betalen. U zal wel moeten. Na het beëindigen van het telefoongesprek op mijn rekening gekeken en ja hoor, het geld was al van mijn rekening gehaald, direct gestorneerd.

    Via de app contact gehad met nog een medewerker en die kwam met het zelfde verhaal. Het was mijn eigen schuld en de boodschappen waren al gehaald.
    De boodschappen al gehaald? Ik kan tot de avond voor bezorging nog veranderen van gerechten en dan zijn nu ( 2dagen van te voren) de boodschappen al gehaald???? Vreemd verhaal.
    De man/vrouw achter de app schreef dat hij zou willen dat hij me verder kon helpen maar dat kon hij niet. Fijne avond meneer!

    Vrijdagmiddag 16.15, de bel, Hello Fresh, ik kom uw box afleveren! Meneer ik heb niets besteld en ook niet betaald dus u kunt de box weer mee terug nemen.
    25 seconden na het afwijzen werd ik gebeld door een medewerker van Hello Fresh, ik had de box geweigerd. Ik zei ja, waar ik niet voor betaal is ook niet van mij.
    De meneer, waar ik jammer genoeg de naam niet meer van weet, zei dat hij het even snel had nagekeken en zag dat ik het gepauzeerd had en daarna weer geactiveerd had. Ik nogmaals uitgelegd dat ik dat niet had gedaan en ik er vanuit ging dat als dit gebeurde de computer wel een melding zou geven om de klant te contacten of dit klopt. De man zei “JIJ bent er zelf verantwoordelijk voor om te kijken of het daadwerkelijk op pauze staat” Ik zeg dit meent u serieus? Ja dat is jouw verantwoording.
    Hij heeft aangeboden diezelfde avond de box nogmaals te bezorgen, ik heb hem nogmaals gezegd dat ik niet betaal en niets wil ontvangen.
    Hij zei dan gaat de box naar de voedselbank en jij krijgt een rekening van € 40,00.
    Ik gaf aan dat als ik al zou betalen de eerste medewerker die ik aan de telefoon had de kosten tot
    € 20,00 kon reduceren. Nee zei de man, dat kan ze niet gezegd hebben, maar ik kan het gesprek terugluisteren. Ik heb hem aangeboden mijn opgenomen gesprek naar hem te sturen. Nee dat was niet nodig.
    De man begon zijn stem te verheffen en ik heb hem aangegeven dan ik niet ga betalen. Hij gaat mij een rekening sturen… ik zeg moet u doen….. Een fijne avond meneer.

    Ik zal niet snel dit soort berichten plaatsen maar dit vind ik echt niet kunnen.
    Ik zet het op pauze, zoals aangegeven door een hele vriendelijke medewerker, ik doe dit naar eer en geweten en dan krijg ik dit.

    Hello Fresh een dikke koude douch voor jullie, zal ook aan iedereen mijn verhaal laten horen.

    Door: Ghislaine de looze 13-06-2020
    Femke 30-06-2020

    Heel herkenbaar. Wat een slechte service dit bedrijf. Ik ga de box ook weigeren en niet betalen. Hoop dat je idd niet hoeft te betalen en dit nu klaar is.

    sylvia kortlevers 04-07-2020

    klantenservice zijn zeer onbeschoft. Ik heb het zelfde verhaal geen box gehad dan ga ik niet betalen. Loopt nog steeds ga vandaag wederom een klachtenformulier invullen. Volgens klantenservice hebbik pech gehad. Hoe lekker het ook was NOOIT MEER HELLO FRESH.

    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    Nee
    6
    rating

    kilo's afvallen met voedselpakketten

    Het was niet eens de bedoeling, maar sinds ik de pakketten van HelloFresh gebruik, ben ik echt iets van 8 kilo afgevallen!
    Denk dat het komt omdat het gezondere maaltijden zijn dan dat ik normaal maakte.

    Als ik geen tijd had, was ik wel eens geneigd een patatje te gaan halen ofzo.

    Nu krijg ik een paar keer per week een pakket thuis en dan maak ik dat, want dan moet je wel.

    En zo dwong ik mezelf gezonder te eten en krijg daar als gratis beloning bij, dat ik ook ineens van die kilo's af ben.

    Daar kan geen dieet tegenop!

    Door: Paula 13-09-2016
    Niels 14-04-2020

    Kan ik inkomen weinig voor veel geld. Kun je in elk geval geen snoepgoed meer kopen om dik te worden wan je bent rap door je centen heen

    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    Ja
    10
    rating

    Nieuwe aanbieding weer lid van Hello Fresh

    Ik was gestopt met Hello Fresh omdat ik het toch teveel vond. Was best een gedoe, maar uiteindelijk gelukt.

    Toen kreeg ik van het jaar een nieuwe aanbieding... en ik miste de pakketten wel een beetje want het is ook wel weer handig.

    Dus nu ben ik toch weer lid geworden. Tot nu toe bevalt het goed. Het lijkt alsof de communicatie ook beter is, want ik heb al een paar keer goed contact gehad met Helo Fresh hierover, en dat ging steeds prima.
    Dus als ik het zat ben, dan zeg ik het gewoon weer op en wacht op een volgende aanbieding

    Door: Rosa van Berg 12-12-2018
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    Ja
    8.5
    rating

    Kwaliteit is weer goed!

    Ik was opgestapt omdat ik de kwaliteit achteruit vond gaan en daar betaal ik niet voor....
    Toen kreeg ik een paar maanden later toch weer een aanbieding en toen heb ik het nog een keertje geprobeerd. Want het is toch wel handig dat je vanzelf eten krijgt toegestuurd..

    Maar ik vind dus echt dat ze beter zijn geworden. Hier tenminste. De groente en fruit ziet er gewoon weer goed uit. Dat vind ik het belangrijkste.

    Hoop dat het zo blijft dit keer!

    Door: Annemarie 21-04-2018
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    Ja
    8.5
    rating

    box

    We hebben een paar maanden genoten van hello fresh, maar zijn ermee gestopt, omdat we vonden dat er teveel koolhydraten (aardappelen, pasta, gort) bijzat en te weinig groente.
    Als er een keuzemogelijkheid was voor meer groente en veel minder koolhydraten, dan zou ik daarvoor kiezen, ook als ik daarvoor een paar euro extra moet betalen. Als jullie dat gaan aanbieden kom ik meteen weer terug bij jullie! Hartelijke groet, Barbara

    Door: Barbara 03-07-2019
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    Nee
    7.5
    rating

    Niks

    Lang verhaal.....
    Ik bestel niks, krijg toch wat, annuleer het, moet wel.betalen, doe ik niet, krijg ik een boete en een incassobureau op de stoep. Gezond bedrijf.????....ze maken de klant gek.

    Door: Anton 10-06-2020
    Ghislaine 13-06-2020

    Het zijn boeven. Hoe uurs het afgelopen met de incasso?

    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    Nee
    2
    rating

    Hellofresh

    Juiste tweede box gekregen. Wist niet dat ok voor een weekelijkse abbo. had onderschreven. Directe stopzetting en melden heeft niet geholpen. Hun klanten dienst doet parapluie open.... eerste en laatste keer. Jammer want het product zelf viel nog mee, maar met zo een houding, is mijn vertrouwen weg

    Door: franklin 30-05-2020
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    Ja
    2
    rating

    maaltijdbox met spaaractie gratis fruitbox

    na weken van plakken voor het ontvangen van een ( naar keuze )gratis fruitbox , kreeg ik te horen dat ik geen recht had op die box , aangezien ik net te vroeg mijn lidmaatschap had opgezegd!!!! WTF ik heb toch mijn kaart vol en iets van in totaal 75 boxen ontvangen ? Ze rijden niet voor alleen 1 gratis fruitbox af te leveren ....... Als ik nu mijn lidmaatschap weer heractiveer dan ontvang ik de gratis fruitbox. nou dan maar geen fruit ...... echt klaar mee

    Door: miranda grent 28-05-2020
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    Nee
    4.5
    rating

    Hello Fresh box met maanden lange kosten.

    Ongelofelijk maar waar. Naar maanden krijg je nog herinneringen, aanmaningen enz enz waar andere afspraken voor zijn gemaakt. Binnen Hello Fresh word blijkbaar totaal niet gecommuniceerd. Ze zijn per mail niet bereikbaar. Wel stellen ze hun vragen via daar. Mochten ze je bellen, dan doen ze dat vanuit een buitenlands nummer dat op je telefoon word gezien als spam. Je word opgelicht waar je bij staat. Ze zijn niet te bereiken als je klachten hebt. Maar de kosten blijven doorlopen. Pas op voor dit bedrijf. Ik heb alleen negatieve ervaringen hier mee!

    Door: Joes 26-05-2020
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    Nee
    2
    rating

    ‘Gratis’ box bij HelloFresh

    Wat een waardeloze oplichters! Door het aanbod van een gratis Maaltijdbox is mijn account uit 2016 geheractiveerd, er werd mij een maaltijdbox bezorgd waarvan ik dacht dat hij gratis was, maar de dag erna werd er door HelloFresh een incasso van € 40,69 van mijn Betaalrekening gehaald zonder dat ik hiervoor akkoord had gegeven.
    Waardeloze klantenservice die alleen via messenger van Facebook te bereiken is of via mail. Blijkbaar had ik in 2016 al een keer kennisgemaakt met een box van HelloFresh, wat inhoudt dat dat 4 jaar later dus niet meer kan. Ondanks dat ze dus je gegevens bewaren, word je dat dus niet verteld op het moment dat je je gratis box bestelt!
    Ze verwijderen mijn gegevens pas als ik dit bedrag betaal. Nou, mooi niet! Ik ga dit tot op de bodem uitzoeken en zal anderen waarschuwen via Facebook voor deze oplichterij!
    Dus . . . NOOOOOIT met HelloFresh in zee gaan!

    Door: Regina van der Sloot 25-05-2020
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    Nee
    2
    rating

    Niet

    Ik ging via een kortingsactie naar de site en aangezien ik al eerder klant was geweest bij Hello Fresh had ik gelijk de kortingsactie geactiveerd. Nadat ik mij dat bewust was, heb ik mijn lidmaatschap direct opgezegd. Daarna kwam er een mail dat er een box onderweg zou zijn. Daarop heb ik gereageerd dat ik mijn lidmaatschap opgezegd had en geen box wil ontvangen. Nu kreeg ik een sms van Hello fresh dat er morgen een box bezorgd wordt. En het geld is afgeschreven. Het geld heb ik gestorneerd en daarna gebeld, maar daar kwam ik niet verder mee. Toen heb ik via messenger een bericht gestuurd. Er werd mij gevraagd om een screenshot van de mail die ik gestuurd had. Die gestuurd, daarna werd er doodleuk gezegd dat ik niet meer gecommuniceerd wordt via de mail alleen via alle andere kanalen. Dus zelf wel communiceren via de mail maar de klanten kunnen niet communiceren via de mail. Dit is echt apart. Ik kan alleen kiezen uit krediet op mijn lidmaatschap (welke, ik heb opgezegd) of levering van de box. Dus ik word met mijn rug tegen de muur gezet. Klantenservice is geen groot goed binnen Hello fresh. ERG JAMMER.

    Door: Andrea van Aart 12-05-2020
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    Nee
    2
    rating

    Box

    Deze organisatie zou geen ster moeten krijgen. Erg slechte ervaringen met dit bedrijf. Raad aan hier echt niet mee in zee te gaan en gewoon lekker te bestellen bij locale organisaties.

    In 2018 lid geweest van hello fresh. Vanwege een aanbieding wilde ik een box bestellen, bij inloggen wordt je lidmaatschap gelijk geheractiveerd (anders kun je ook geen gerechten inzien) en wordt er een box bezorgd. Na contact om aan te geven hier geen akkoord voor te geven, geeft de organisatie aan dat je akkoord bent gegaan met alle voorwaarden en schrijven ze het geld ook automatisch van je rekening zonder nieuwe toestemming / nieuw akkoord voor een incasso. Deze mogelijkheid hebben ze in mijn geval blijkbaar omdat ik al eerder lid bent geweest en hello fresh nog in het bezit is van je gegevens (door lidmaatschap in 2018) en eerder gegeven toestemmingen. Ook indien je aangeeft telefonisch hier geen akkoord voor te geven. Hele slechte ervaring met de informatieverschaffing zowel op de site als in de mail. Moeilijk af te komen van deze organisatie en ze bewaren je persoonsgegevens zoals je rekeningnummer nog 2 jaar naar dato en gebruiken deze toestemming die destijds is gegevens voor een nieuwe automatische incasso. Je geeft op de website met onduidelijke informatie makkelijk akkoord op de algemene voorwaarden. Na telefonisch contact beroepen ze zich enkel op feit dat je akkoord hebt gegeven.

    Door: Sanne 24-04-2020
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    Nee
    4
    rating

    Box 50%

    Oplichting met flexibele abonnementen. Ongevraagd, niet besteld, toch ontvangen en verplicht om te betalen.

    Door: Henk 17-04-2020
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    Ja
    2
    rating

    Proefbox 3 dagen

    Blijkbaar is een proefbox (3 dagen) een abonnement. Als slecht ervaren en daarom geen herhaalde bestelling. Ondanks pauzeren van en beëindigen van nog steeds gehouden aan abonnement. Sturen zomaar eten op zonder keuze of gewenst en verwachten dat je betaal. Zeer slechte klantenservice, willen vooral niks voor je doen, gericht om je af te wimpelen. GEEN AANRADER.

    Door: Van katwijk 07-04-2020
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    Nee
    2
    rating

    2 dozen met korting

    De dozen wilden ze niet leveren, hebben mijn account geblokkeerd, me over niets geïnformeerd en nu krijg ik niet eens mijn geld terug. Met de klantenservice in gesprek die zien het allemaal wat.anders natuurlijk. Ik app met hen via Whatsapp en geef allemaal mogelijkheden voor alternatieven, maar ze zijn koppig en denken alleen in problemen en niet ij oplossingen. Ik zou hier niet bestellen. Waardeloos klantenservice

    Door: Marie 07-04-2020
    David 07-04-2020

    OPLICHTERS serieus. Zo veel klanten trappen er in maar zeggen niks

    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    Ja
    2
    rating

    Schrijf zelf een review over HelloFresh

    Uw beoordeling

    FAQ

    Is HelloFresh een betrouwbaar bedrijf?

    Er zijn 66 ervaringen geplaatst over HelloFresh. Gemiddeld hebben zij als cijfer een 5.2 gekregen, waarbij 42% van de recensenten hebben aangegeven dat ze hier weer zouden kopen.

    In welke sectoren is HelloFresh actief?

    HelloFresh is vooral actief in de categorie Eten & Drinken en daarbinnen gespecialiseerd in de sector(en) Maaltijdboxen

    Ik heb alle reviews goed gelezen. Wat nu?

    Heb je een positieve indruk gekregen door de reviews? Dan kun je naar de website van HelloFresh gaan en je bestelling plaatsen. Zo niet, zoek dan hier verder naar een ander bedrijf.