NederlandReview

    Ervaringen Europcar

    Heb je zelf geen auto of wil je gewoon wel eens wat anders, al is het maar voor een dagje? Dan kun je een auto huren. Europcar is een van de bekendste aanbieders van huurauto’s en heeft dan ook op tal van belangrijke plaatsen vestigingen zitten. Schiphol, maar ook andere luchthavens in Nederland, zijn voorzien van een Europcarvestiging en in het hart van alle grote en niet zo grote steden kun je gemakkelijk een auto huren of terugbrengen. Een professionele verhuurder, die bovendien is onderscheiden met de 5-sterrenkwalificatie van de BOVAG, de hoogste waardering voor een autoverhuurbedrijf. Bij Europcar ben je dus in goede handen.

    Over Europcar

    Europcar International is Europees marktleider op het gebied van verhuur van personen- en bestelauto’s. Het bedrijf werd in 1949 opgericht in Parijs en heeft inmiddels vestigingen over de hele wereld: 10.000 locaties in 150 verschillende landen. Het wagenpark van Europcar is dan ook zeer uitgebreid. Personenauto’s in alle soorten en maten: sedan, hatchback, cabriolet, station, personenbussen, bestelwagens, verhuisauto’s, zelfs vrachtauto’s zijn er te huren. Je kunt selecteren op diesel, benzine of elektrisch; op automaat of handgeschakeld. En natuurlijk op de types auto. Wagens als de Kia Picanto, de Volkswagen Up, de Mini of de kennelijk populaire Citroën Cactus. Maar er zijn ook grotere en luxere varianten, zoals een Mercedes-Benz, een Nissan Qashqai, iets uit de BWM 3-serie, een Audi A3 of een hybride Toyota. Of nog groter? Range Rovers, Mitsubishi Outlanders en Jaguars behoren ook tot het assortiment. Let wel: je weet nooit helemaal zeker welk type je krijgt, want je krijgt altijd ‘of een gelijkwaardige’ wagen…

    Bent u het eens met de directeur van europcar? Wat is uw ervaring?

    Diensten van Europcar

    De diensten van Europcar zijn legio. Kort huren, lang huren, verlengen, shortlease, privélease, zakelijk, verzekeringen, gratis 24/7 pechhulp in Europa, gratis inleveren bij elke Nederlandse stadsvestiging (ideale voor roadtripjes in eigen land of verhuisklussen), een oproepauto (voor als je een paar keer per maand een auto nodig hebt), vaak scherpe aanbiedingen (zoals korting voor leden van de ANWB), een veiligheidskit voor onderweg, een vaste klantenkaart voor extra voordelen, navigatiesystemen, het toevoegen van meerdere bestuurders, kinderzitjes en het verhuren van verhuisartikelen zoals steekkarren, verhuisdekens, traplopers en verhuisdozen. Bedenk het, en ze stoppen het in de auto die je wilt huren.

    Klachten Europcar

    Om teleurstellingen te voorkomen en klachten al bij voorbaat op te vangen, zijn er op de website van Europcar allerlei artikelen te vinden over mogelijke struikelblokken bij het huren van een auto. Hoe zit dat met eigen risico of met borg? Bij welke leeftijden zijn er voorwaarden of beperkingen aan het huren van een auto? Dergelijke vragen kunnen voor problemen zorgen bij autoverhuur, maar de ingelezen automobilist hoeft dan in ieder geval niet voor verrassingen te staan. Contact opnemen met Europcar kan op vele manieren; ze zijn van alle moderne communicatiemiddelen voorzien. Facebook, Twitter, een iPhone app en een Android app: het behoort tot de mogelijkheden. Liever ouderwetse contactvormen? Geen probleem: je kunt ook gewoon langsgaan of bellen, en je wordt uitgebreid en professioneel te woord gestaan.

    Heb je ooit je droomauto gehuurd bij Europcar of kreeg je juist een wrak mee? Deel nu jouw ervaring met internationaal autoverhuurbedrijf Europcar op NederlandReview!

    Nieuwsberichten: Check onze laatste kortingen & voordelen van Europcar:
    - 4% korting op autoverhuur

    Hoe goed is Europcar. Is het makkelijk om een auto te huren en wat zijn de voorwaarden. Lees ervaringen van consumenten

    Europcar
    Beoordelingen, klachten, ervaringen en reviews (83)

    6.4
    55% Zou hier weer kopen!
    Bestellen
    rating
    7
    Service
    rating
    5.8
    Prijs
    rating
    6.4
    Leveren
    rating
    6.4

    Alle reviews

    Lees hier onafhankelijke reviews, klachten en ervaringen. Wees op de hoogte waar u uw aankoop kunt doen of beoordeel zelf een winkel waar u een (online) aankoop heeft gedaan. Zo bepaalt tegenwoordig heel Nederland zelf welke winkels slecht en goed zijn!

    Klacht betreffende autoverhuur maatschappij Firefly

    Oplichtingspraktijken bij Autoverhuur Firefly in Spanje
    Ik heb op 28 november 2017 bij Firefly (via Autoeurope) een auto gehuurd voor 4 weken in Spanje voor de prijs van € 302,91 (inclusief gelimiteerd aantal kilometers per dag).
    Wij kwamen op 14 februari aan op vliegveld Alicante om 9.30 uur..
    Wij waren ’s nachts om 3 uur opgestaan, omdat je om 7 uur moest vliegen en kwamen dus redelijk
    vermoeid aan.
    Vervolgens zijn wij toen, nadat wij de bagage van de band hadden gehaald, naar de balie gegaan van
    Firefly met ons boekingsformulier, waar duidelijk op vermeld stond: inclusief gelimiteerd aantal
    kilometers per dag.
    Vervolgens zoekt een baliemedewerkster mijn gegevens op, draait een formulier uit als bewijs voor
    het afhalen van de auto met de mededeling dat everything is OK, wat betreft eventuele schade aan
    de auto en wijst je 2 plekken aan op het formulier waar je moet tekenen voor ontvangst, zonder ook
    maar enige uitleg wat er allemaal in het formulier (dat in de Engelse taal is gesteld) staat vermeld.
    Intussen staat er een rij mensen achter je, dus tijd om het formulier door te lezen is er niet.
    Je bestelt dus bij deze firma een auto met een gelimiteerd aantal kilometers en vervolgens laten ze je
    een formulier tekenen waarin waarin vermeld staat dat je een auto hebt gehuurd met ongelimiteerde
    aantal kilometers, terwijl dat in feite niet zo is.
    Sterker nog: toen ik de auto terug bracht had ik veel minder gereden dan het aantal gelimiteerde
    kilometers die ik mocht rijden.
    Tevens moest je, als je de auto terug bracht de tank volgooien. Wij kwamen vanuit de richting Benidorm en daar is maar één tankstation bij Villajayosa dat 49 km voor Vliegveld Alicante ligt.
    Dat is voor een auto die wij hadden die 1 op 20 rijdt maximaal 2,5 liter benzine.
    Toen wij hem dus terugbrachten, werd er door iemand van Firefly gekeken of er geen schade aan de
    auto was en of de tank helemaal vol zat (dat zag hij op het dashboard). En die was uiteraard helemaal
    vol. Toen vroeg hij om de benzinebon en schreef vervolgens op het formulier dat ik voor die 2,5 liter
    € 6,37 moest betalen + € 25,- voor het vullen van deze 2,5 liter (excl. BTW).
    En dat terwijl ze voor de volgende huurder de auto moeten schoonmaken en wassen, wat volgens de man van FIREFLY altijd bij een tankstation gebeurde.
    Maar toen ik thuis kwam, zag ik tot mijn grote schrik, dat er € 70,94 van mijn rekening was
    afgeschreven. T.w.: € 23,96 wegens ongelimiteerde kilometers; € 25,- voor het vullen van 2,5 liter
    benzine; de kosten van de benzine, zijnde € 6,37 exclusief 21% TAKS.
    Je betaalt n.l. vooraf de huurprijs ad € 302,91 met een creditcard. En dat geeft deze firma de tools in
    handen om achteraf nog eens geld van mijn rekening af te halen
    Dat is dus een heel duidelijk geval van oplichting.

    Door: Droste 18-04-2018
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    Ja
    8
    rating

    Mijn ervaringen met Europcar

    Ik ben al jaren vaste klant bij Europcar. In het verleden ook wel eens bij een andere autoverhuurder een auto gehuurd, maar uiteindelijk altijd het liefst bij Europcar. Wat zijn mijn ervaringen? Altijd goed. Echt, ik snap niet dat er kennelijk ook mensen zijn, die niet helemaal tevreden zijn en dan hun spui gaan zitten gallen. Mijn ervaringen zijn in ieder geval geheel anders. Wat ik goed vind aan Europcar / waarom ik altijd terug kom bij deze verhuurder en er zelfs voor om rijdt:

    - je. kunt zeer eenvoudig een auto huren via de website. Ik kies meestal dezelfde prijsklasse, maar heb ook wel eens een grotere auto geregeld. Gaat altijd goed, ik ben bij het afhalen nog nooit teleurgesteld. Het is een keer gebeurd dat ze niet meer de auto hadden die ik precies had geregeld (basic en klein), toen hebben ze een luxer model voor me geregeld, een cabrio nog wel. Dus dat doen ze ook.
    - Ik haal mijn auto's bijna altijd af bij Overtoom, het personeel is hier altijd vriendelijk en behulpzaam en je staat zo buiten met je auto. Nooit problemen. Enig nadeel is dat het er op bepaalde tijden wat druk kan zijn, maar langer dan een half uur heb ik nooit hoeven wachten. En meestal ben ik direct aan de beurt
    - De auto die je meekrijgt is bij mij altijd netjes schoongemaakt en doorgaans is de kilometerteller erg laag. Redelijk nieuwe auto's dus. Dat is bij concurrerende autoverhuurbedrijven wel anders! En ook een reden waarom ik daar niet meer huur maar alleen bij Europcar die ik ken
    - Inleveren gaat ook altijd prima. Ik laat m vaak achter in de straat daar, drop de sleutels in de brievenbus en alles is prima.

    Ik weet niet wat mensen doen om dan achteraf allemaal problemen te krijgen, maar ik kan zeggen dat ik in al die jaren van toch echt heel wat gehuurde auto's, dat ik NOOIT dergelijke problemen heb ondervonden.

    Ik kan alleen maar zeggen dat ik de service en de klantvriendelijkheid en vooral ook het bestelgemak bij Europcar heel erg goed vind. Het is niet voor niets dat ik tegenwoordig alleen nog maar hier auto's huur en andere verhuurautobedrijven links laat liggen.

    Door: Leo 22-06-2017
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    Ja
    10
    rating

    Super ervaring

    Auto gehuurd in Gran Canaria. En je hoort af en toe dus verhalen dat je uiteindelijk (onbedoeld) moet bijbetalen ofzo omdat je schade had of ergens voor getekend hebt dat je niet wilde. Maar niks van dat. Bij aankomst geen rij (ook voor het eerst) dus gelijk geholpen. Alleraardigste spaanse man die prima engels sprak. Probeerde ons wel een extra verzekering aan te smeren, maarja dat doen ze allemaal. Maar ook geen probleem als je dat niet wilt. Wel een goede aanbieding gehad voor een extra chauffeur. Dat was nogal duur op internet, maar als je die dus niet neemt, dan vragen ze het aan je aan de bali en krijg je het voor de helft. Dus toen op pad naar de auto in de parkeergarage. Er staat altijd bij dat je ook een "vergelijkbare" auto kan krijgen. Wat vaak dan ook het geval is. Maar in dit geval kregen we de bmw 1 serie die we ook geboekt hadden. Er stond 3000 km op de teller dus gloednieuw. Wel even goed om de auto heengelopen. Want ze zeiden dat de auto gloednieuw was dus nog GEEN krasjes. Nou, wel dus. We hebben hem even naar voren gereden in het licht, zodat je alles goed kan zien. Ook een goede tip: als je UIT de parkeergarage bent, dan gelijk weer even kijken. Want in het daglicht zie je ineens veel meer dan alleen TL licht. Maar de krasjes aangegeven en dat was geen probleem. Aangekruist op het formulier en het meisje dat daar hielp ging zelf ook meekijken en vond zelf ook nog wat (hele kleine) krasjes die ze zelf aankruisde. Dus toen een week heel veel plezier gehad met de auto. En na een week kun je hem 's avonds gewoon wegzetten. Ik denk doordat we er bovenop zaten en zelf vantevoren al goed aangaven dat we niet voor 1 gat te vangen zijn, dat ze ook nergens problemen van maken. Want we hebben gewoon betaald wat er aangegeven was op internet en dat was ook keurig van de credit card afgeschreven en geen cent meer. Dus conclusie; wel even alle goed checken en erboven op zitten, maar het is een prima bedrijf om je auto te huren!

    Door: De Jong 10-12-2016
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    Ja
    9.5
    rating

    Mijn ervaringen met Europcar

    Wij hebben meermaals een auto gehuurd en dat in de meeste van die keren bij Europcar gedaan. Eigenlijk vooral omdat er een verhuurlocatie van Europcar bij ons in de buurt zit en dan kies je voor gemak.

    We hebben heel wat verschillende auto's gehad in de loop der tijden, we huren eigenlijk altijd een middenklasse. Dat rijdt fijner dan een echt kleine auto wat betreft wegligging en comfort in de auto. Een grotere auto is meestal niet zo nodig, ook vanwege de prijs. Bijna altijd kregen we gewoon de auto uit de klasse die we hadden, een enkele keer waren de middenklasse-auto's ineens op en dan kregen we een grotere wagen. Ook wel eens leuk voor de afwisseling!

    Eigenlijk zijn alle auto's die we hier gehuurd hebben, naar tevredenheid geweest. Altijd erg schoon en met een lage kilometerstand (ik heb nooit helemaal begrepen hoe dat kan, er wordt toch juist veel gereden in huurauto's?). Ook altijd met een volledige gebruiksaanwijzing in de auto aanwezig, die kijk ik toch altijd even door van te voren, want voor de veiligheid is dat wel handig en soms vind je ineens leuke trucjes die je anders niet had ontdekt.

    Personeel is meestal ook vriendelijk en service-gericht, ook al hebben we ook wel eens meegemaakt dat we best lang moesten wachten, omdat er een rij voor ons stond die eerst moest worden geholpen. Maar dan baal je wel, omdat je toch je reservering voor een bepaalde tijd hebt gemaakt en ergens naartoe moet. Maar het maximale dat we hebben moeten wachten is niet meer dan een halfuur op zich.

    Door: K. Beuzekom 26-02-2017
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    Ja
    8
    rating

    Bestelbus

    Erg slechte service. Achteraf komen er nog flinke kosten bij, die niet in het bestelproces zichtbaar zijn. Hou er rekening mee dat de kosten zo'n 25-30% hoger uit vallen als vooraf berekend!

    Door: Remco 31-03-2020
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    Nee
    2
    rating

    Huurauto in Como, Italië

    Zeer ontevreden over de prijs (E 86) voor het huren van babyzitje bij de huurauto. Dit was bijna evenveel als de huur van de auto zelf, of als de nieuwprijs van dit type stoeltje. Prijsdiscriminatie van jonge gezinnen, wat ons betreft.

    Door: Daan Huberts 02-03-2020
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    Nee
    5
    rating

    Auto's huren bij Europcar (Nederland en buitenland)

    Wij huren regelmatig bij Europcar, meestal bij een vast adres in Utrecht (dichtst bij zijnde locatie), maar ook een aantal keren op vakantie.

    Op vakantie moet je wel extra goed opletten met verzekeringen hebben wij gemerkt. Wij doen nu altijd een all-inclusive verzekering, dan ben je gewoon voor alles gedekt. Ik heb gemerkt dat het in het buitenland toch anders rijden is dan in Nederland: andere weggewoontes, vaak een veel slechter wegdek. In Nederland hebben we het maar makkelijk! Daarom doe ik in het buitenland altijd een volle dekking, dan ben je achteraf ook niet teleurgesteld. Wij hebben hier nooit problemen mee gehad, ook niet achteraf, en wij huren al meerdere jaren bij Europcar. Ik kan ze niet goed vergelijken met andere verhuurbedrijven, want ik kies altijd wel voor Europcar. en we hebben nog nooit gehad dat ze er niet waren waar wij op vakantie wilden, dus dat is goed.

    In Nederland kies ik overigens ook wel eens voor een mindere dekking, omdat er hier gewoon minder vaak wat fout gaat. We hebben een keer een kras gemaakt toch, maar daar werd achteraf niet eens iets over gezegd, hadden ze vast niet gezien of het maakte niet uit, ik weet het niet.

    Ik kan Europcar op basis van meerdere jaren ervaringen zeker van harte aanbevelen, maar ik zou wel altijd goed verzekerd zijn, vooral als je een auto huurt in het buitenland, want daar is autorijden echt vaak heel anders dan hier, heb ik gemerkt dan!

    Door: B. Fliesse 09-08-2017
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    Ja
    9.5
    rating

    Met spoed een auto

    Met spoed hadden we voor het weekend een auto nodig. Via de website geprobeerd, maar daar kwamen alleen maar grote auto's naar voren als zijnde beschikbaar. Van die gezinswagens. Dat was ons wat te gortig, dus we zijn toen naar het filiaal aan de Overtoom Amsterdam gegaan, in de hoop dat ze ook nog andere auto's zouden aan kunnen bieden. Wij hebben vaker auto's gehuurd bij Europcar en hebben gemerkt dat de website niet altijd hetzelfde is als in het filiaal.

    We hebben toen online de kleinst vindbare auto geboekt, in de hoop die te kunnen inwisselen voor een kleiner model in het filiaal. Want online boeken en betalen, dat gaat nou eenmaal handiger en efficiënter dan dat dat in de winkel nog allemaal moet gebeuren.

    In de winkel waren ze erg vriendelijk en er bleek toch een auto beschikbaar te zijn die wat ons wat meer paste, een kleiner model. Wij rijden altijd in kleinere auto's, dat is niet alleen goedkoper, maar vinden we ook prettiger rijden.

    Herhaaldelijk is ons gebleken dat de mensen van Europcar met je meedenken en er echt hun best voor doen jou als klant te helpen. Hoe het in andere filialen is, weet ik niet, maar bij de Overtoom zijn ze gewoon heel goed.

    Door: Frits 29-09-2016
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    Ja
    9.5
    rating

    Altijd positieve ervaringen met Europcar

    Wij huren altijd bij Europcar als wij in Nederland een auto huren. Tot nu toe altijd een perfecte auto meegekregen. Soms zelfs een maatje groter of luxer, maar dan altijd voor het bedrag van de kleinste categorie (waar wij altijd voor kiezen). Nog nooit verborgen kosten of problemen hiermee gehad.

    Meestal boeken we telefonisch, ook wel eens via de website. Bij de verhuurlocatie zijn ze altijd vriendelijk, al kan het ook wel eens druk zijn.

    In het buitenland toevallig nooit bij Europcar gehuurd, misschien daarom dat ik echt alleen maar positieve ervaringen heb met deze autoverhuurder. Wij kiezen echt bewust telkens weer voor Europcar. Ik ken die andere zoals Hertz enzo niet, maar als je zo te spreken bent over een autoverhuurder en deze ook vertrouwt, dan kies je niet zomaar voor een andere aanbieder. Ze zitten ook in de buurt, dat is natuurlijk ook mooi meegenomen.

    Door: H. Kippers 27-01-2017
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    Ja
    10
    rating

    Heel chill

    Auto gehuurd in Italie. Zijn richting Napoli gereden. Ik had geen extra verzekering gedaan. Want de fiat 500 (waarmee je natuurlijk MOET rijden in italie) was zelf 89 euro voor 5 dagen, dus goedkoop. Maar de volle-dekking verzekering was 210 euro dus dan vond ik een beetje te gortig. Vrouw achter de bali vroeg er wel 2x om en vroeg waar we heen gingen. Uiteindelijk begreep ik waarom ze het zo vaak vroeg, want die italianen zijn echt GEK!! Ze scheuren als gekke. Ik ben ingehaald via de vluchtstrook en tot 2x een scooter moeten ontwijken anders waren ze dood geweest. Zelf geen krasje gereden, was een supernieuwe auto, dus zaten er ook nog geen krasjes op. TOTDAT we de auto aan het hotel meegaven en terugkregen. Had zo'n domme italiaan een kras gereden op de spiegel. Dus wij niks zeggen bij het terugbrengen en gelukkig hebben ze het niet gezien. Dus voor 89 euro een hele week gereden. Superchill!

    Door: Wolsma 18-04-2017
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    Ja
    9
    rating

    Auto huur europcar

    Auto gehuurd via sunny Cars ( Europcar ) 29-11. Tot 6-12. Prijs goed alles goed geregeld ook ter plekke Alleen tot mijn schrik na die tijd 70 euro afgeschreven van mijn credit card. Omdat mijn vrouw ook bestuurder was zeggen ze 70 extra belachelijk. Oplichters !!!!nooit weer !!

    Door: Jelle klok 23-12-2019
    lolo 16-01-2020

    Als je een extra bestuurder wilt meld, je dat van te voren. dat is bij alle autoverhuurder. Nu klaag je omdat je niet aan de regels houdt. niet echt mannelijk van je. draag je fouten ook dan gewoon > L

    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    Nee
    8.5
    rating

    hele grote huurauto

    Wij kregen een GROTERE auto mee dan we hadden besteld. Een hele klasse groter, wat een enorme bak. Leuk voor een keertje. Thuis rijd ik een kleine wagen dus grappig. Prijs was gelijk. Volledig verzekerd dus de kras die we hadden gemaakt werd niet eens naar gekeken.

    Door: H. Jacobse 12-12-2019
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    Ja
    8.5
    rating

    Huur auto in Sevilla airport

    De auto was er niet en een andere auto werd de dubbele prijs.Na 2 maanden de borg nog niet terug gehad.Dieven zijn het

    Door: Marian Scheerder 22-11-2019
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    Nee
    3
    rating

    6 dagen autohuur

    Opgelicht bij terugbrengen huurauto Europcar Malaga Airport. Moesten schades betalen die wij niet gemaakt hadden. 220 euro betaald.

    Door: willie 31-10-2019
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    Nee
    4.5
    rating

    autohuur bij vliegveld Montpellier (Fr).

    Bij aankomst een gratis upgrade van Lancia Ypsilon naar Peugeot 208; borg €800,--. Dit was OK, Maar......
    Bij controle inleveren een schade geconstateerd (veeg amper te zien) op de linker buitenspiegel.
    Na 14 dagen een factuur ontvangen van €249,97 (incl. €60,-- administratiekosten??!), ingehouden op mijn creditcard.
    Schandalig, waarschijnlijk wordt deze auto opnieuw - zonder reparatie - verhuurd waarna een volgende huurder met het zelfde euvel te maken krijgt.

    Door: Co Vavier 19-10-2019
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    Nee
    5
    rating

    Autohuur Europcar

    Auto gehuurd via cartrawler,

    Kon bij aankomst in Bari Italie, niet betalen met de creditcard,dat kukte op dat moment niet, dus gingen we maar naar een andere partij. ,echter wordt na een week wel het gehele huurbedrag van 160 euro afgeschreven van mn rekening,terwijl je niets ervoor gehad hebt.
    kortom, gewoon oplichterij en niet anders.!!!!
    GA NOOIT MET DEZE PARTIJ IN ZEE !!!!

    Door: Aart Klok 16-10-2019
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    Nee
    2
    rating

    OPGELICHT EUROPCAR

    NOOIT MEER !!!!!
    Ze hebben ons echt opgelicht.
    Wij wilden helemaal geen premium verzekering.
    En kost dat met 2 kinderstoelen €420,60 eur???

    Door: Angela Krijgsman 15-10-2019
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    Nee
    2
    rating

    OPGELICHT EUROPCAR

    We hebben een uur moeten wachten met 3 kinderen.

    Wij zijn zwaar opgelicht eerst paste de koffers niet de 7 pers auto dus moesten we een bus nemen.

    We hebben dat niet gedaan en toen bleek dat het gewoon paste.
    (Met alle koffers en 3 pers en 3 kids)

    Hij zei dat ik 800 eur borg moest betalen.
    Uiteindelijk heeft hij voor 420,60eur ons opgelicht met 2 kinderstoelen en een premium verzekering.
    Dat was absoluut niet de afspraak.
    We hebben duidelijk nee gezegt.
    Ik zou de borg terug krijgen op mijn creditcard.

    Behalve de kinderstoelen natuurlijk wel die we nodig hadden.


    Hij praatte zo snel en het duurde allemaal zo lang dat ik met vertrouwen getekend heb.
    3 kinderen waren al een halfuur aan het huilen...
    Wat een oplichters!

    Door: Angela Krijgsman 15-10-2019
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    Ja
    2
    rating

    Huur auto in Sevilla airport

    Wij hadden een auto gehuurd via Doyouspain.Bij Europcar.Toen we aankwamen in Spanje Sevilla op het vliegveld,was de touran niet beschikbaar.Vervolgens hebben ze op een heel rare manier een andere auto geregeld bij Europcar.Zelfde prijs.....100%.Nou niet dus.Uiteindelijk zijn we de mist in gegaan door Europcar voor ruim 200 euro.Wat een afzetters.Ik zou niemand aan raden om hier te huren.

    Door: Marian Scheerder 14-10-2019
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    Nee
    2
    rating

    Huurauto Rome Ciampino

    Wat een drama en een onbeschoft bedrijf, Europcar. Omdat niet mijn volledige voornaam maar wel correcte voorletters op de creditcard stonden kreeg ik de reeds betaalde auto niet mee. Geen enkele uitleg, alleen onbeschoft gedrag. Europcar ( Emanuel van vestiging Rome Ciampino ) , jullie zijn een waardeloos bedrijf, ga je schamen !

    Door: ciscadegraaf 14-10-2019
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    Ja
    2
    rating

    Schrijf zelf een review over Europcar

    Uw beoordeling


    FAQ

    Is Europcar een betrouwbaar bedrijf?

    Er zijn 83 ervaringen geplaatst over Europcar. Gemiddeld hebben zij als cijfer een 6.4 gekregen, waarbij 55% van de recensenten hebben aangegeven dat ze hier weer zouden kopen.

    In welke sectoren is Europcar actief?

    Europcar is vooral actief in de categorie Autodiensten en daarbinnen gespecialiseerd in de sector(en) Autoverhuur, Autolease

    Ik heb alle reviews goed gelezen. Wat nu?

    Heb je een positieve indruk gekregen door de reviews? Dan kun je naar de website van Europcar gaan en je bestelling plaatsen. Zo niet, zoek dan hier verder naar een ander bedrijf.