NederlandReview

    Ervaringen Europcar

    Heb je zelf geen auto of wil je gewoon wel eens wat anders, al is het maar voor een dagje? Dan kun je een auto huren. Europcar is een van de bekendste aanbieders van huurauto’s en heeft dan ook op tal van belangrijke plaatsen vestigingen zitten. Schiphol, maar ook andere luchthavens in Nederland, zijn voorzien van een Europcarvestiging en in het hart van alle grote en niet zo grote steden kun je gemakkelijk een auto huren of terugbrengen. Een professionele verhuurder, die bovendien is onderscheiden met de 5-sterrenkwalificatie van de BOVAG, de hoogste waardering voor een autoverhuurbedrijf. Bij Europcar ben je dus in goede handen.

    Over Europcar
    Europcar International is Europees marktleider op het gebied van verhuur van personen- en bestelauto’s. Het bedrijf werd in 1949 opgericht in Parijs en heeft inmiddels vestigingen over de hele wereld: 10.000 locaties in 150 verschillende landen. Het wagenpark van Europcar is dan ook zeer uitgebreid. Personenauto’s in alle soorten en maten: sedan, hatchback, cabriolet, station, personenbussen, bestelwagens, verhuisauto’s, zelfs vrachtauto’s zijn er te huren. Je kunt selecteren op diesel, benzine of elektrisch; op automaat of handgeschakeld. En natuurlijk op de types auto. Wagens als de Kia Picanto, de Volkswagen Up, de Mini of de kennelijk populaire Citroën Cactus. Maar er zijn ook grotere en luxere varianten, zoals een Mercedes-Benz, een Nissan Qashqai, iets uit de BWM 3-serie, een Audi A3 of een hybride Toyota. Of nog groter? Range Rovers, Mitsubishi Outlanders en Jaguars behoren ook tot het assortiment. Let wel: je weet nooit helemaal zeker welk type je krijgt, want je krijgt altijd ‘of een gelijkwaardige’ wagen…

    Bent u het eens met de directeur van europcar? Wat is uw ervaring?

    Diensten van Europcar
    De diensten van Europcar zijn legio. Kort huren, lang huren, verlengen, shortlease, privélease, zakelijk, verzekeringen, gratis 24/7 pechhulp in Europa, gratis inleveren bij elke Nederlandse stadsvestiging (ideale voor roadtripjes in eigen land of verhuisklussen), een oproepauto (voor als je een paar keer per maand een auto nodig hebt), vaak scherpe aanbiedingen (zoals korting voor leden van de ANWB), een veiligheidskit voor onderweg, een vaste klantenkaart voor extra voordelen, navigatiesystemen, het toevoegen van meerdere bestuurders, kinderzitjes en het verhuren van verhuisartikelen zoals steekkarren, verhuisdekens, traplopers en verhuisdozen. Bedenk het, en ze stoppen het in de auto die je wilt huren.

    Klachten Europcar
    Om teleurstellingen te voorkomen en klachten al bij voorbaat op te vangen, zijn er op de website van Europcar allerlei artikelen te vinden over mogelijke struikelblokken bij het huren van een auto. Hoe zit dat met eigen risico of met borg? Bij welke leeftijden zijn er voorwaarden of beperkingen aan het huren van een auto? Dergelijke vragen kunnen voor problemen zorgen bij autoverhuur, maar de ingelezen automobilist hoeft dan in ieder geval niet voor verrassingen te staan. Contact opnemen met Europcar kan op vele manieren; ze zijn van alle moderne communicatiemiddelen voorzien. Facebook, Twitter, een iPhone app en een Android app: het behoort tot de mogelijkheden. Liever ouderwetse contactvormen? Geen probleem: je kunt ook gewoon langsgaan of bellen, en je wordt uitgebreid en professioneel te woord gestaan.

    Heb je ooit je droomauto gehuurd bij Europcar of kreeg je juist een wrak mee? Deel nu jouw ervaring met internationaal autoverhuurbedrijf Europcar op NederlandReview! 
     

    Nieuwsberichten:
    Check onze laatste kortingen & voordelen van Europcar:
    - 4% korting op autoverhuur

    Hoe goed is Europcar. Is het makkelijk om een auto te huren en wat zijn de voorwaarden. Lees ervaringen van consumenten

    Europcar
    Beoordelingen, klachten, ervaringen en reviews (56)

    7,6
    68% Zou hier weer kopen!

    Bestellen

    8,2

    Service

    7,2

    Prijs

    7,4

    Leveren

    7,8

    Alle reviews

    Lees hier onafhankelijke reviews, klachten en ervaringen. Wees op de hoogte waar u uw aankoop kunt doen of beoordeel zelf een winkel waar u een (online) aankoop heeft gedaan. Zo bepaalt tegenwoordig heel Nederland zelf welke winkels slecht en goed zijn!

    Was tank vol of niet?

    Marc vergroesen12-07-2018

    Auto was goed alleen nu oeverloze email wisseling. Ik lever de auto in 1 dag eerder met volle tank(34km gerede-verbruik 5/100km)

    Krijg nu een factuur dat er 16.2 liter by moest. Balie personeel heeft auto niet geinspecteerd toen ik hem terug bracht en zei dat het goed was. Nu willen ze dat ik bewijs dat hij vol was. Dat is dus niet zo! De gene die claimt moet het aantonen. Wie heeft hie ook ervaring mee.

    utaletttva18-08-2018

    [url=http://mphasset.com]plant viagra reviews[/url] viagra bottle http://mphasset.com

    ntalethzuo18-08-2018

    [url=http://mphasset.com]what does viagra have in it[/url] how to use viagra medicine http://mphasset.com

    staletzsfb18-08-2018

    [url=http://mphasset.com]best ayurvedic viagra[/url] organic viagra alternative http://mphasset.com

    Bestellen
    Service
    Prijs
    Levering
    Zou hier weer kopen
    NEE
    5

    Teleurgesteld

    Marielle Huijsman-Rijnberg23-06-2018

    Na een prima auto van europcar met een heerlijke vakantie in Portugal.
    Kom ik er een paar dagen na thuiskomst achter dat ze meer dan het dubbele bedrag van mijn creditcard willen schrijven.
    Na contact te hebben gehad komt er een mail met de uitleg.
    Ze rekenen €110,- voor schade aan de kinderstoel ik geloof mijn ogen niet als ik het lees....
    De kinderstoel stelde niet heel veel voor maar ik zou natuurlijk nooit mijn kind in een kapotte kinderstoel zetten.
    Ze proberen hier dus een hele smaak geld uit te halen voor een stoel die zelf niet meer dan €50,- zal hebben gekost al heel wat jaartjes geleden.
    Dan proberen ze ook nog een €65,- te rekenen voor een extra bestuurder wat vooraf al betaald was.
    Hier is dan bewijs van maar ik bedoel maar ze proberen het toch.
    De kinderstoel kun je dus nooit bewijzen.
    Mijn advies ga niet met dit verhuurbedrijf in zee ze zullen je keihard besodemieteren!
    Smerig spel!
    Ik zal mij niet snel gewonnen geven en ook keer op keer het geld terug vorderen.
    Maar ik zal er ook zeker voor zorgen dat andere mensen weten met wat voor bedrijf ze hier te maken hebben en overal recensies achter laten.
    Dit moeten ze goed beseffen voordat ze mensen een poot proberen uit te draaien!

    Bestellen
    Service
    Prijs
    Levering
    Zou hier weer kopen
    NEE
    3

    Oplichting

    Lommerse16-06-2018

    Auto gehuurd voor een periode van 28-05-2018
    in te leveren 09-06-2018 op Ibiza. In nederland betaald, dus alleen maar op te halen????!!!!!!. Transavia vlucht vertraging keurig opgebeld op Rotterdam airport en de vertraging medegedeeld. Bij aankomst bleek er geen auto beschikbaar. Waren n.l. 5 minuten te laat terwijl wij dat van te voren al netjes medegedeeld hadden. Wij hadden 3 echtparen voor ons met dezelfde problemen die NIET te laat waren.Na 2.00 uur te hebben moeten wachten konden wij op nieuw een auto huren voor veel meer geld. Het bedrag dat wij in Nederland al betaald hadden, hadden zij op Ibiza niets mee te maken.Dus pech geld weg Europecar verhuurt auto`s die zij niet eens hebben.De andere ochtend op de luchthaven eens even gekeken hoe het er bij europecar toen aan toe ging. Alle mensen hadden dezelfde problemen. Auto huren via internet in nederland en betalen en bij aankomst geen auto.
    Het is pure diefstal en grote oplichting. Begrijp niet, dat de BOVAG hier niet ingrijpt. Mijn advies huur alleen bij HERTZ, daar hebben wij nog NOOIT problemen mee gehad altijd netjes en korrekt en vermijdt de grote oplichters zoals EUROPCAR. want je betaald voor iets wat er niet is.

    Bestellen
    Service
    Prijs
    Levering
    Zou hier weer kopen
    NEE
    3

    Moeite met borg terugbetalen.

    Severin30-05-2018

    Bij aanvraag volgens verkoper borg binnen 2 dagen terug. Inmiddels week verder nog niks gezien.
    Bel naar hoofdkantoor, sta 6 minuten in de wacht vervolgens verbinding verbroken.

    Ben boos, wil graag mijn geld terug.

    Bestellen
    Service
    Prijs
    Levering
    Zou hier weer kopen
    NEE
    5,5

    Klacht betreffende autoverhuur maatschappij Firefly

    Droste18-04-2018

    Oplichtingspraktijken bij Autoverhuur Firefly in Spanje
    Ik heb op 28 november 2017 bij Firefly (via Autoeurope) een auto gehuurd voor 4 weken in Spanje voor de prijs van € 302,91 (inclusief gelimiteerd aantal kilometers per dag).
    Wij kwamen op 14 februari aan op vliegveld Alicante om 9.30 uur..
    Wij waren ’s nachts om 3 uur opgestaan, omdat je om 7 uur moest vliegen en kwamen dus redelijk
    vermoeid aan.
    Vervolgens zijn wij toen, nadat wij de bagage van de band hadden gehaald, naar de balie gegaan van
    Firefly met ons boekingsformulier, waar duidelijk op vermeld stond: inclusief gelimiteerd aantal
    kilometers per dag.
    Vervolgens zoekt een baliemedewerkster mijn gegevens op, draait een formulier uit als bewijs voor
    het afhalen van de auto met de mededeling dat everything is OK, wat betreft eventuele schade aan
    de auto en wijst je 2 plekken aan op het formulier waar je moet tekenen voor ontvangst, zonder ook
    maar enige uitleg wat er allemaal in het formulier (dat in de Engelse taal is gesteld) staat vermeld.
    Intussen staat er een rij mensen achter je, dus tijd om het formulier door te lezen is er niet.
    Je bestelt dus bij deze firma een auto met een gelimiteerd aantal kilometers en vervolgens laten ze je
    een formulier tekenen waarin waarin vermeld staat dat je een auto hebt gehuurd met ongelimiteerde
    aantal kilometers, terwijl dat in feite niet zo is.
    Sterker nog: toen ik de auto terug bracht had ik veel minder gereden dan het aantal gelimiteerde
    kilometers die ik mocht rijden.
    Tevens moest je, als je de auto terug bracht de tank volgooien. Wij kwamen vanuit de richting Benidorm en daar is maar één tankstation bij Villajayosa dat 49 km voor Vliegveld Alicante ligt.
    Dat is voor een auto die wij hadden die 1 op 20 rijdt maximaal 2,5 liter benzine.
    Toen wij hem dus terugbrachten, werd er door iemand van Firefly gekeken of er geen schade aan de
    auto was en of de tank helemaal vol zat (dat zag hij op het dashboard). En die was uiteraard helemaal
    vol. Toen vroeg hij om de benzinebon en schreef vervolgens op het formulier dat ik voor die 2,5 liter
    € 6,37 moest betalen + € 25,- voor het vullen van deze 2,5 liter (excl. BTW).
    En dat terwijl ze voor de volgende huurder de auto moeten schoonmaken en wassen, wat volgens de man van FIREFLY altijd bij een tankstation gebeurde.
    Maar toen ik thuis kwam, zag ik tot mijn grote schrik, dat er € 70,94 van mijn rekening was
    afgeschreven. T.w.: € 23,96 wegens ongelimiteerde kilometers; € 25,- voor het vullen van 2,5 liter
    benzine; de kosten van de benzine, zijnde € 6,37 exclusief 21% TAKS.
    Je betaalt n.l. vooraf de huurprijs ad € 302,91 met een creditcard. En dat geeft deze firma de tools in
    handen om achteraf nog eens geld van mijn rekening af te halen
    Dat is dus een heel duidelijk geval van oplichting.

    Bestellen
    Service
    Prijs
    Levering
    Zou hier weer kopen
    JA
    8

    Auto gehuurd naar Italie

    Lieke Jonasen23-09-2017

    Auto gehuurd bij Europcar Utrecht voor een weekje naar Italie. we moesten ondanks de reservering die vooraf was gemaakt wel even wachten bij het ophalen.
    We kregen een mooie nette auto mee. Bij het inleveren was alles in orde en konden we gelijk weer weg. Ik zou hier vaker huren want het ging goed en ze waren minder duur dan ik had verwacht.

    Bestellen
    Service
    Prijs
    Levering
    Zou hier weer kopen
    JA
    8,5

    krasje aangerekend

    patrick geysen09-09-2017

    onlangs een wagen gehuurd bij europcar voor een kort verblijf in Belgie. Wagen netjes afgeleverd buiten de bureeluren op de luchthaven. Na enkele weken krijg ik een brief dat er een klein krasje van 2 cm op de zijdeur staat. Rekening 250 euro + 50 euro dossierkosten. Vind ik tamelijk overdreven. Europcar verdenk ik ervan extra kosten aan te rekenen voor minuscule schade voor degenen die geen full casco verzekering hebben afgesloten.

    Bestellen
    Service
    Prijs
    Levering
    Zou hier weer kopen
    NEE
    6

    Onbeschoft personeel

    M. oomens30-08-2017

    Graag wil ik mijn ervaring van zojuist met het personeel van Europcar Overtoom delen. Deze vestiging is geopend tot 19:00u. Om 18:00u heb ik gebeld dat ik onderweg was maar het wellicht op het nippertje wel of niet zou gaan halen. Om 18:50 heb ik nog een keer gebeld en Dennis gesproken, die overigens vriendelijk was, en gezegd dat ik er naar verwachting om 19:00u precies zou zijn. Om 19:00u precies was ik er, de garagedeuren (allebei) waren open. Er stond echter een vrouw die mij lachend vertelde dat ze gesloten waren en ik de auto maar op de overtoom moest parkeren. Waarbij de parkeerkosten en eventuele schade die zou ontstaan die nacht voor mijn rekening zouden zijn. Ik vroeg haar waarom ik niet naar binnen kon rijden, aangezien de deuren open waren en zij zei: we zijn gesloten. Het kwam tot een discussie waarbij ik weld uitgelachen, ze haar naam niet wilde geven en uiteindelijk wegrende en de deur voor mijn neus dicht deed.
    Ik vind dit alles behalve klantvriendelijk en kom dan ook nooit meer terug bij europcar.

    Marjolijn31-08-2017

    Zojuist heb ik een gesprek gehad met de vestigingsmanager Ahmed die mij op een zeer professionele manier heeft benaderd en excuses heeft gemaakt. Zij zullen eea oppakken met de desbetreffende medewerker. Het is erg te waarderen dat dit op deze manier wordt opgelost en gecommuniceerd door EuropCar Overtoom

    Bestellen
    Service
    Prijs
    Levering
    Zou hier weer kopen
    NEE
    4,5

    Auto's huren bij Europcar (Nederland en buitenland)

    B. Fliesse09-08-2017

    Wij huren regelmatig bij Europcar, meestal bij een vast adres in Utrecht (dichtst bij zijnde locatie), maar ook een aantal keren op vakantie.

    Op vakantie moet je wel extra goed opletten met verzekeringen hebben wij gemerkt. Wij doen nu altijd een all-inclusive verzekering, dan ben je gewoon voor alles gedekt. Ik heb gemerkt dat het in het buitenland toch anders rijden is dan in Nederland: andere weggewoontes, vaak een veel slechter wegdek. In Nederland hebben we het maar makkelijk! Daarom doe ik in het buitenland altijd een volle dekking, dan ben je achteraf ook niet teleurgesteld. Wij hebben hier nooit problemen mee gehad, ook niet achteraf, en wij huren al meerdere jaren bij Europcar. Ik kan ze niet goed vergelijken met andere verhuurbedrijven, want ik kies altijd wel voor Europcar. en we hebben nog nooit gehad dat ze er niet waren waar wij op vakantie wilden, dus dat is goed.

    In Nederland kies ik overigens ook wel eens voor een mindere dekking, omdat er hier gewoon minder vaak wat fout gaat. We hebben een keer een kras gemaakt toch, maar daar werd achteraf niet eens iets over gezegd, hadden ze vast niet gezien of het maakte niet uit, ik weet het niet.

    Ik kan Europcar op basis van meerdere jaren ervaringen zeker van harte aanbevelen, maar ik zou wel altijd goed verzekerd zijn, vooral als je een auto huurt in het buitenland, want daar is autorijden echt vaak heel anders dan hier, heb ik gemerkt dan!

    Bestellen
    Service
    Prijs
    Levering
    Zou hier weer kopen
    JA
    9,5

    Klacht over autoverhuur op 7-7-2017

    Meijer31-07-2017

    Wij zijn zeer ontevreden over europcar.

    Van te voren hadden wij netjes een reservering gemaakt. Toen wij aankwamen op het Alicante op 7-7-2017 kregen wij geen auto mee. We waren te laat. We hadden geen exacte aankomsttijd ingevuld maar een vluchtnummer. We moesten maar contact opnemen met de helpdesk die overigens niet te bereiken was. Er was geen enkele oplossing mogelijke en kregen geen auto mee. Na een discussie met de baliemedewerker van Goldcar gaf zij aan de polite te gaan bellen. Wij konden een veel duurdere auto huren bij een ander bedrijf!

    Vervolgens is er €402,00 van obe creditcard geschreven. Op mijn schriftelijke klacht heb ik nog steeds geen reactie gehad. Wat een service! Ga dus niet in zee met dit bedrijf. Mafiapraktijken. Leuk begin van je vakantie!

    Troll04-08-2017

    Wat zielig voor u. Had u maar Op tijd moeten zijn

    Bestellen
    Service
    Prijs
    Levering
    Zou hier weer kopen
    NEE
    2

    Vakantie huurauto Spanje

    Robert Koot11-07-2017

    Voor een trip door Spanje een auto gehuurd van Europcar. We konden daardoor verblijven buiten de toeristische locaties, een zeer groot voordeel. We hebben een nette auto meegekregen en op verzoek een witte auto kunnen selecteren, die we graag wilden in verband met de warmte. Ik kan niet anders zeggen dat het personeel erg vriendelijk en ruimdenkend was hiermee. Het was wel vrij druk bij de verhuurder (bij een vliegveld).
    De auto na een enerverende reis weer ingeleverd en alles was in orde.

    Dit zou ik nog een keer doen.

    Autorijden in Spanje is een hele belevenis, met andere regels en hard rijdende medeweggebruikers. Maar ook met een bijzonder landschap en benzine is niet duur.

    Bestellen
    Service
    Prijs
    Levering
    Zou hier weer kopen
    JA
    8,5

    europcar

    Robin06-07-2017

    Ik heb nu voor de 4e keer voor langere periode gehuurd bij Europcar. Ik moet eerlijk zeggen dat ik altijd een soort van ''angst'' heb dat mij een schade aangerekend wordt die ik niet zelf gereden zou hebben. Maar ik heb dit nog nooit meegemaakt! Ik krijg altijd netjes mijn geld terug..... Wel krijg ik soms een auto mee met aardig wat schade(wie dat doet?) Geen flauw idee maar vast een of andere idioot. Echter maak ik wel even voor eigen administratie foto's vt voren en zorg ik dat we duidelijk een rondje rond de auto gemaakt hebben. Verder nooit problemen gehad met huren bij europcar 5 stars dus))

    Bestellen
    Service
    Prijs
    Levering
    Zou hier weer kopen
    JA
    10

    Aardig

    Madelies29-06-2017

    Ik lees af en toe dat men krasjes aangerekend krijgt die e niet gemaakt hebben en daar (veel) voor moeten betalen. Nu had ik een heel klein krasje gereden in de garage waar ik uitreed. Dus gelijk teruggereden en melding van gemaakt. Ze wilden het door de vingers zien! Nieuw formulier opgemaakt inclusief dat krasje, dus uiteindelijk geen bijbetaling! Bedankt europcar!

    Bestellen
    Service
    Prijs
    Levering
    Zou hier weer kopen
    JA
    10

    Slechte ervaring met dubbele incasso waarborgsom

    Lex25-06-2017

    Op 9 juni een auto voor 1 dag in Nerja gehuurd. Op 10 juni was er dubbel € 300 aan waarborgsom ingehouden. Sindsdien zijn wij bezig om eenmaal terug te krijgen. Ook met NL contact gehad maar na een uitleg in kindertaal schijnen ze het al wel te begrijpen alleen een terugboeking ho maar! Echt heel slecht.
    De normale terugboeking welke na 3 a 4 dagen zou plaatsvinden is na 1 week teruggeboekt. Met het incasseren op de creditcard is niets mis mee. Zo gepiept maar andersom....

    Frank11-07-2017

    Wij hebben het vorig jaar ook een auto gehuurd in Malaga, nadat we de auto teruggebracht hadden zeiden ze dat er schade aan de auto zat, wij meegelopen naar de auto om te kijken zat er inderdaad een krasje onderaan de bumper, betalen! maar zij waren niet in de wetenschap dat wij voor nog maar één centimeter met de auto gereden te hebben zeker 35-40 foto's van de auto hadden gemaakt waarop de schade duidelijk te zien was. Toen wij die foto met de datum erop lieten zien zei de mevrouw "When you have the pictures than is oke" en de zaak was geregeld. Wat als wij de foto's niet gemaakt hadden...kijk zo kan ik ook een wielerploeg sponseren Dus altijd foto maken ook onder de bumpers! Trouwens op Ibiza een super ervaring gehad vandaar dat we terug gingen, maar nu nooit meer.

    Bestellen
    Service
    Prijs
    Levering
    Zou hier weer kopen
    NEE
    8

    Mijn ervaringen met Europcar

    Leo22-06-2017

    Ik ben al jaren vaste klant bij Europcar. In het verleden ook wel eens bij een andere autoverhuurder een auto gehuurd, maar uiteindelijk altijd het liefst bij Europcar. Wat zijn mijn ervaringen? Altijd goed. Echt, ik snap niet dat er kennelijk ook mensen zijn, die niet helemaal tevreden zijn en dan hun spui gaan zitten gallen. Mijn ervaringen zijn in ieder geval geheel anders. Wat ik goed vind aan Europcar / waarom ik altijd terug kom bij deze verhuurder en er zelfs voor om rijdt:

    - je. kunt zeer eenvoudig een auto huren via de website. Ik kies meestal dezelfde prijsklasse, maar heb ook wel eens een grotere auto geregeld. Gaat altijd goed, ik ben bij het afhalen nog nooit teleurgesteld. Het is een keer gebeurd dat ze niet meer de auto hadden die ik precies had geregeld (basic en klein), toen hebben ze een luxer model voor me geregeld, een cabrio nog wel. Dus dat doen ze ook.
    - Ik haal mijn auto's bijna altijd af bij Overtoom, het personeel is hier altijd vriendelijk en behulpzaam en je staat zo buiten met je auto. Nooit problemen. Enig nadeel is dat het er op bepaalde tijden wat druk kan zijn, maar langer dan een half uur heb ik nooit hoeven wachten. En meestal ben ik direct aan de beurt
    - De auto die je meekrijgt is bij mij altijd netjes schoongemaakt en doorgaans is de kilometerteller erg laag. Redelijk nieuwe auto's dus. Dat is bij concurrerende autoverhuurbedrijven wel anders! En ook een reden waarom ik daar niet meer huur maar alleen bij Europcar die ik ken
    - Inleveren gaat ook altijd prima. Ik laat m vaak achter in de straat daar, drop de sleutels in de brievenbus en alles is prima.

    Ik weet niet wat mensen doen om dan achteraf allemaal problemen te krijgen, maar ik kan zeggen dat ik in al die jaren van toch echt heel wat gehuurde auto's, dat ik NOOIT dergelijke problemen heb ondervonden.

    Ik kan alleen maar zeggen dat ik de service en de klantvriendelijkheid en vooral ook het bestelgemak bij Europcar heel erg goed vind. Het is niet voor niets dat ik tegenwoordig alleen nog maar hier auto's huur en andere verhuurautobedrijven links laat liggen.

    Bestellen
    Service
    Prijs
    Levering
    Zou hier weer kopen
    JA
    10

    belasten van een niet gemaakte deuk en onklantvriendelijk

    Verhoeven18-06-2017

    Eind april een busje, Mercedes vito, gehuurd bij Europcar, locatie Den Haag West (De Sarvornin Lohmanplein) i.v.m. een verhuizing.
    Na inlevering van de auto is er een deuk gevonden in het dak, die zeer moeilijk zichtbaar was. Wij weten dat we nergens tegen aan gereden zijn en kunnen ons voorstellen dat deze deuk niet eerder zichtbaar is geweest, omdat het nu ook alleen zichtbaar was in de volle zon. Dit hadden we nooit van te voren kunnen noteren/zien. We waren het niet eens met deze deuk. De manier waarop we vervolgens behandeld zijn is niet correct en onklantvriendelijk.

    Om wat concreter te zijn, we moesten gelijk betalen en als we niet mee eens zijn een klacht indienen via telefoonnummer op algemene site. Dit bleek niet correct te zijn, want vervolgens werden we terug gestuurd naar de locatie. Toen we daar eindelijk de juiste persoon aan de lijn hadden (2 weken laten), is de reactie dat ze hij (teammanager) er niet bij was en weinig aan kan doen. Zijn medewerkers hebben dit gezien en zo gehandeld en daar moeten we het mee doen. Ondertussen hebben we ook een klacht ingediend op de site, waar we geen reactie op hebben gekregen. Nadat we hebben gebeld, blijkt dat de klacht niet goed binnen is gekomen. Ze hebben toen het verhaal bekeken en geconcludeerd op papierwerk, dat we correct belast zijn.

    Wat ons betreft zijn we niet serieus genomen, is de manier waarop met klanten omgegaan wordt onklantvriendelijk als het niet gaat zoals het zou moeten gaan. Daarnaast hebben wij het voorgevoel dat europcar als het even kan een deuk herbruikt om kosten te ontfutselen van klanten. Hier hebben we helaas geen bewijs voor, waardoor we niet verder kunnen, behalve evt. juridische stappen te nemen.

    Bestellen
    Service
    Prijs
    Levering
    Zou hier weer kopen
    NEE
    4,5

    Heel chill

    Wolsma18-04-2017

    Auto gehuurd in Italie. Zijn richting Napoli gereden. Ik had geen extra verzekering gedaan. Want de fiat 500 (waarmee je natuurlijk MOET rijden in italie) was zelf 89 euro voor 5 dagen, dus goedkoop. Maar de volle-dekking verzekering was 210 euro dus dan vond ik een beetje te gortig. Vrouw achter de bali vroeg er wel 2x om en vroeg waar we heen gingen. Uiteindelijk begreep ik waarom ze het zo vaak vroeg, want die italianen zijn echt GEK!! Ze scheuren als gekke. Ik ben ingehaald via de vluchtstrook en tot 2x een scooter moeten ontwijken anders waren ze dood geweest. Zelf geen krasje gereden, was een supernieuwe auto, dus zaten er ook nog geen krasjes op. TOTDAT we de auto aan het hotel meegaven en terugkregen. Had zo'n domme italiaan een kras gereden op de spiegel. Dus wij niks zeggen bij het terugbrengen en gelukkig hebben ze het niet gezien. Dus voor 89 euro een hele week gereden. Superchill!

    Bestellen
    Service
    Prijs
    Levering
    Zou hier weer kopen
    JA
    9

    Niet tevreden

    Guillermo Montero12-04-2017

    In januari hebben we via europcar een auto gehuurd in Buenos Aires, alles was op voorhand geboekt.
    Het bestellen enz verliep allemaal goed maar nu dat we toch al 4maanden verder zijn, komt er via de afschriften van visa nog een betaling bij... toen in januari hadden we 484euro betaald voor de goedkoopste wagen voor een week en we hebben wel een grotere wagen gekregen... Helaas was die vuil binnenin (blikje?flesje frisdrank) maar dat doet er niet toe. Wat mij stoort is dat je bij de afschriften ziet dat er nog een aanrekening werd gedaan van 107,25euro. (3 maanden later)Meermaals geprobeerd om contact op te nemen met de mensen in Buenos Aires maar tot nu toe geen respons gekregen, zowel telefonisch of via email.

    diep teleurgesteld in Europcar die ons toch wel betrouwbaar leek te zijn

    Bestellen
    Service
    Prijs
    Levering
    Zou hier weer kopen
    NEE
    4

    Mijn ervaringen met Europcar

    K. Beuzekom26-02-2017

    Wij hebben meermaals een auto gehuurd en dat in de meeste van die keren bij Europcar gedaan. Eigenlijk vooral omdat er een verhuurlocatie van Europcar bij ons in de buurt zit en dan kies je voor gemak.

    We hebben heel wat verschillende auto's gehad in de loop der tijden, we huren eigenlijk altijd een middenklasse. Dat rijdt fijner dan een echt kleine auto wat betreft wegligging en comfort in de auto. Een grotere auto is meestal niet zo nodig, ook vanwege de prijs. Bijna altijd kregen we gewoon de auto uit de klasse die we hadden, een enkele keer waren de middenklasse-auto's ineens op en dan kregen we een grotere wagen. Ook wel eens leuk voor de afwisseling!

    Eigenlijk zijn alle auto's die we hier gehuurd hebben, naar tevredenheid geweest. Altijd erg schoon en met een lage kilometerstand (ik heb nooit helemaal begrepen hoe dat kan, er wordt toch juist veel gereden in huurauto's?). Ook altijd met een volledige gebruiksaanwijzing in de auto aanwezig, die kijk ik toch altijd even door van te voren, want voor de veiligheid is dat wel handig en soms vind je ineens leuke trucjes die je anders niet had ontdekt.

    Personeel is meestal ook vriendelijk en service-gericht, ook al hebben we ook wel eens meegemaakt dat we best lang moesten wachten, omdat er een rij voor ons stond die eerst moest worden geholpen. Maar dan baal je wel, omdat je toch je reservering voor een bepaalde tijd hebt gemaakt en ergens naartoe moet. Maar het maximale dat we hebben moeten wachten is niet meer dan een halfuur op zich.

    Bestellen
    Service
    Prijs
    Levering
    Zou hier weer kopen
    JA
    8

    Altijd positieve ervaringen met Europcar

    H. Kippers27-01-2017

    Wij huren altijd bij Europcar als wij in Nederland een auto huren. Tot nu toe altijd een perfecte auto meegekregen. Soms zelfs een maatje groter of luxer, maar dan altijd voor het bedrag van de kleinste categorie (waar wij altijd voor kiezen). Nog nooit verborgen kosten of problemen hiermee gehad.

    Meestal boeken we telefonisch, ook wel eens via de website. Bij de verhuurlocatie zijn ze altijd vriendelijk, al kan het ook wel eens druk zijn.

    In het buitenland toevallig nooit bij Europcar gehuurd, misschien daarom dat ik echt alleen maar positieve ervaringen heb met deze autoverhuurder. Wij kiezen echt bewust telkens weer voor Europcar. Ik ken die andere zoals Hertz enzo niet, maar als je zo te spreken bent over een autoverhuurder en deze ook vertrouwt, dan kies je niet zomaar voor een andere aanbieder. Ze zitten ook in de buurt, dat is natuurlijk ook mooi meegenomen.

    Bestellen
    Service
    Prijs
    Levering
    Zou hier weer kopen
    JA
    10

    Afzetters

    F.D10-01-2017

    Auto gehuurd in Noorwegen. Man aan de balie maakt een fout ( al dan niet expres). Met wat gedoe over het contract blijkt nadien dat we opeens €1500 meer moeten betalen.
    In de chaos rond het contract hebben beide partijen een out gemaakt, maar het is natuurlijk altijd de klant die het moet betalen. We hebben veel excuses gekregen, maar die hebben we ook betaald.
    Ze leveren goede auto's, maar klantvriendelijk staat niet hoog aangeschreven bij dit bedrijf.

    Ouders hebben deze vakantie ook bij europecar geboekt. Bij het terugbrengen bleek het opeens dat de gevarendriehoek er niet inzat. Deze zat er bij afhaling ook niet in. Gevolg: €100.

    Bestellen
    Service
    Prijs
    Levering
    Zou hier weer kopen
    NEE
    4,5

    Super ervaring

    De Jong10-12-2016

    Auto gehuurd in Gran Canaria. En je hoort af en toe dus verhalen dat je uiteindelijk (onbedoeld) moet bijbetalen ofzo omdat je schade had of ergens voor getekend hebt dat je niet wilde. Maar niks van dat. Bij aankomst geen rij (ook voor het eerst) dus gelijk geholpen. Alleraardigste spaanse man die prima engels sprak. Probeerde ons wel een extra verzekering aan te smeren, maarja dat doen ze allemaal. Maar ook geen probleem als je dat niet wilt. Wel een goede aanbieding gehad voor een extra chauffeur. Dat was nogal duur op internet, maar als je die dus niet neemt, dan vragen ze het aan je aan de bali en krijg je het voor de helft. Dus toen op pad naar de auto in de parkeergarage. Er staat altijd bij dat je ook een "vergelijkbare" auto kan krijgen. Wat vaak dan ook het geval is. Maar in dit geval kregen we de bmw 1 serie die we ook geboekt hadden. Er stond 3000 km op de teller dus gloednieuw. Wel even goed om de auto heengelopen. Want ze zeiden dat de auto gloednieuw was dus nog GEEN krasjes. Nou, wel dus. We hebben hem even naar voren gereden in het licht, zodat je alles goed kan zien. Ook een goede tip: als je UIT de parkeergarage bent, dan gelijk weer even kijken. Want in het daglicht zie je ineens veel meer dan alleen TL licht. Maar de krasjes aangegeven en dat was geen probleem. Aangekruist op het formulier en het meisje dat daar hielp ging zelf ook meekijken en vond zelf ook nog wat (hele kleine) krasjes die ze zelf aankruisde. Dus toen een week heel veel plezier gehad met de auto. En na een week kun je hem 's avonds gewoon wegzetten. Ik denk doordat we er bovenop zaten en zelf vantevoren al goed aangaven dat we niet voor 1 gat te vangen zijn, dat ze ook nergens problemen van maken. Want we hebben gewoon betaald wat er aangegeven was op internet en dat was ook keurig van de credit card afgeschreven en geen cent meer. Dus conclusie; wel even alle goed checken en erboven op zitten, maar het is een prima bedrijf om je auto te huren!

    Bestellen
    Service
    Prijs
    Levering
    Zou hier weer kopen
    JA
    9,5

    Foutje met bestelling auto online maar toch opgelost gelukkig

    Enrique 13-10-2016

    Vandaag goed geholopen door Europcar
    Mijn bestelling via het internet was kennelijk niet goed binnengekomen
    aangekomen om mijn auto af te halen wisten ze van niks
    balen ik dacht ik kan weer gaan

    maar gelukkig konden ze wel een auto voor mij vrijmaken en was ik alsnog geholpen

    gelukkig maar want ik had het niet voor niets vooraf geboekt! heb zelf geen auto want ik ga altijd met het openbaar vervoer maar als je dan ineens spullen moet vervoeren dan zit je toch omhoog

    Bestellen
    Service
    Prijs
    Levering
    Zou hier weer kopen
    JA
    8,5

    Met spoed een auto

    Frits 29-09-2016

    Met spoed hadden we voor het weekend een auto nodig. Via de website geprobeerd, maar daar kwamen alleen maar grote auto's naar voren als zijnde beschikbaar. Van die gezinswagens. Dat was ons wat te gortig, dus we zijn toen naar het filiaal aan de Overtoom Amsterdam gegaan, in de hoop dat ze ook nog andere auto's zouden aan kunnen bieden. Wij hebben vaker auto's gehuurd bij Europcar en hebben gemerkt dat de website niet altijd hetzelfde is als in het filiaal.

    We hebben toen online de kleinst vindbare auto geboekt, in de hoop die te kunnen inwisselen voor een kleiner model in het filiaal. Want online boeken en betalen, dat gaat nou eenmaal handiger en efficiënter dan dat dat in de winkel nog allemaal moet gebeuren.

    In de winkel waren ze erg vriendelijk en er bleek toch een auto beschikbaar te zijn die wat ons wat meer paste, een kleiner model. Wij rijden altijd in kleinere auto's, dat is niet alleen goedkoper, maar vinden we ook prettiger rijden.

    Herhaaldelijk is ons gebleken dat de mensen van Europcar met je meedenken en er echt hun best voor doen jou als klant te helpen. Hoe het in andere filialen is, weet ik niet, maar bij de Overtoom zijn ze gewoon heel goed.

    Bestellen
    Service
    Prijs
    Levering
    Zou hier weer kopen
    JA
    9,5

    Briljant!!

    Jacob Boven07-09-2016

    Ik heb echt een briljante auto meegekregen. Mijn auto was in de garage en ik heb een hele week in een Mazda MX5 gereden. Ik heb zelf een BMW Z4 en die lijkt erop maar die mazda rijdt echt 3x beter dan die BMW. Dus ik weet wat mijn volgende auto gaat worden. Was nogal toeval dat ik deze kreeg want ik had een andere klasse aangevraagd, Bleek dit het enige wat ze nog hadden staan dus ja..prima!

    Bestellen
    Service
    Prijs
    Levering
    Zou hier weer kopen
    JA
    10

    Zeer slechte ervaring!!!!

    Fam de Lint03-09-2016

    We hadden al wel vaker gehoord dat je indien je een auto huurt op Ibiza, je alert moet zijn dat je niet opdraait voor reeds aanwezige schades. Om deze reden meenden wij er goed aan te doen via Auto Europe een auto bij Europcar te huren, immers een groter en hopelijk professioneler bedrijf dan de kleinere spelers. We hebben bij het ophalen van onze auto aan laten tekenen dat er al de nodige lakschade zat op onze auto. Bij het inleveren zagen wij dat andere medewerkers een snel rondje om de auto liepen en aftekenden voor goede ontvangst. Onze auto werd echter aan een grondige inspectie onderworpen. Op het moment dat men begon over lakschade, gaven wij aan dat wij dit al hadden laten aantekenen en vervolgens werd dit inderdaad erkend door de manager. De inspectie ging echter voort en nu worden we belast voor een schade aan de onderzijde van de bumper. Helaas zijn wij bij het in ontvangst nemen van de auto niet zo ver gegaan dat we de onderzijde hebben geïnspecteerd . Er ontstond een discussie met de medewerker of dit een reeds bestaande of een nieuwe schade was. Toen de medewerkers merkte dat wij het niet eens waren met zijn bevindingen, sprak hij ineens geen Engels meer en zei dat het ons probleem was dat we geen Spaans spraken en werd bijzonder onvriendelijk. We werden gedwongen een schadeformulier te tekenen, en we hadden geen andere optie, want al met al kostte dit hele proces ons zoveel tijd dat wij anders onze vlucht zouden missen. We tekenden onder protest, hetgeen niet werd geaccepteerd. Ik ben absoluut teleurgesteld in de hele werkwijze en opstelling en in plaats van met plezier naar onze week op Ibiza terug te kijken, is het eerste waar je nu aan terugdenkt deze nare ervaring met Europcar!

    Bestellen
    Service
    Prijs
    Levering
    Zou hier weer kopen
    NEE
    2,5

    Scherpe prijs

    Tevreden klant25-08-2016

    Ik kreeg een scherpe prijs aangeboden omdat ik redelijk last minute een auto boekte voor een week. Ik wilde 7 dagen maar 10 dagen was dan goedkoper. (gek genoeg). En voor 85 euro kon ik hem upgraden naar een Range Rover Evogue. Nog nooit in gereden. Dus ik heb 10 dagen lol gehad. Awesommme!!

    Bestellen
    Service
    Prijs
    Levering
    Zou hier weer kopen
    JA
    10

    Geen wachtrij

    Van Walsen.04-08-2016

    Superchill is europcar, neem dat van mij aan!. Ik reis veel voor mijn bedrijf en huur ALTIJD bij europcar als ik in het buitenland een auto nodig heb. De rede? Omdat je bij die goedkope tegenhangers altijd 1. ontzettend veel problemen hebt bij het inleveren (schade gekregen terwijl geen schade gemaakt) en 2. omdat ik altijd LACHEND langs de rij loop van de meeste andere verhuurbedrijven. Gelijk naar het loket van europcar dat er vaak naast zit en daar geen ellelange rijen staan voordat je eindelijk weg kan rijden. Scheelt me altijd minimaal een uur. En als op dat moment het enige wat je wil, na een lange reis, je hotelkamer in en een biertje pakken, dan is dat wel heel fijn hoor!

    Bestellen
    Service
    Prijs
    Levering
    Zou hier weer kopen
    JA
    9,5

    Borg

    Roomer01-08-2016

    In Portimão in Portugal een dag een scooter gehuurd, alles ging prima. Maar de borg was 500 euro, erg prijzig aangezien ik soms ook andere geldbedragen lees en dan voor een auto. Het werd van de creditcard afgeschreven en meneer verteld dat het na het inleveren van de scooter het er binnen 24-uur weer opstaat. Niet dus, nu 3 weken verder nog steeds niet. In Nederland ook weer europcars gebeld en die callcenter sloeg nergens op, de vrouw aan de telefoon liet me niet eens uitpraten ze dacht al gelijk te weten waarover ik belde, erg slecht en tevens was ze erg geirriteerd dat ze moest werken denk ik. Als zij in Portimao eerlijk hadden verteld dat het wel even kon duren had ik er minder moeite mee gehad, dat zijn geen afspraken. Ik vind Europcars verder wel betrouwbaar maar zal nu 2 x nadenken voordat ik daar weer wat huur

    Bestellen
    Service
    Prijs
    Levering
    Zou hier weer kopen
    NEE
    5,5

    Prima service

    Bertus18-07-2016

    Huur hier altijd m'n auto.

    Bestellen
    Service
    Prijs
    Levering
    Zou hier weer kopen
    JA
    10

    Prima ,huurauto en service in Portugal

    CMB Koning11-07-2016

    Auto via Budgetair gehuurd incl aanvullende all riskverzekering( e50 12 dagen!!). Auto opgehaald in Lissabon en retour in Porto. Prima service bij uitgifte en inname .Niets op aan te merken . Bewaar wel altijd je laatste benzine tank rekening en kopie van getekend inname formulier totdat via je creditkaart alles goed geregeld is . We kregen een grotere auto dan besteld met 1000km op de teller.

    Bestellen
    Service
    Prijs
    Levering
    Zou hier weer kopen
    JA
    8

    Review

    Miranda 28-06-2016

    Op 3 juni hebben wij een auto in Arezzo gehuurd. Toen wij aankwamen was het kantoor nog open en was het 12:20. We zeiden nog tegen elkaar dat we net op tijd waren. Eenmaal terug in NL zien we dat er 36 euro van de rekening is afgeschreven. Na contact blijkt dat dit een buiten openingstijd tarief is. Dit klopt niet. Op het afschrift staat 12:34 maar dit is niet de tijd die we aankwamen in kantoor.
    De bestelling van Europcar is prima maar de service vinden wij helaas onjuist en onvoldoende.

    dhr. Dragt29-06-2016

    Vandaag wilde wij voor de volgende dag een bus huren voor een dagdeel waar we een borg van 1050 voor moesten betalen. Met als logisch gevolg dat we onze klandizie elders zijn gaan zoeken. Bij een ander was de borg 150. Wel even een verschil. De jonge man achter de balie hielp ons overigens prima, de manager was een zak. Met vriendelijke groet, Alphons Dragt.

    Bestellen
    Service
    Prijs
    Levering
    Zou hier weer kopen
    NEE
    4,5

    auto huren

    Hokke22-06-2016

    gaat altijd goed bij deze mensen vriendelijk niet duur en online te reserveren

    Bestellen
    Service
    Prijs
    Levering
    Zou hier weer kopen
    JA
    8

    andere auto meegekregen maar toch ok ervaring

    FvanderLinden07-06-2016

    We baalden een beetje dat we niet precies de auto kregen die we hadden gereserveerd.
    Maar ja, dat staat ook in de voorwaarden, kan gebeuren dus en deze auto was wel even groter. Of misschien iets groter zelfs. Personeel was verder wel heel aardig en er waren geen rare verassingen achteraf, daar was ik een beetje bang voor namelijk.

    Bestellen
    Service
    Prijs
    Levering
    Zou hier weer kopen
    JA
    8

    Prima wagentje met korting ANWB

    Sybo27-05-2016

    Voor een ritje naar Wenen kregen we een keurig autootje mee - een Peugeot 107. Wagen was schoon, reed prima en we kregen hem zo mee. Gereserveerd via internet. Korting van ANWB geregeld in de winkel.

    Bestellen
    Service
    Prijs
    Levering
    Zou hier weer kopen
    JA
    9

    Altijd goede auto's en goede service

    Van Bremen20-05-2016

    Wij huren altijd via Europcar. Nog nooit een slechte auto meegekregen en de service is altijd goed. Daar kom je terug.

    Bestellen
    Service
    Prijs
    Levering
    Zou hier weer kopen
    JA
    9

    Verschrikkelijk

    Isabelle van rijn14-05-2016

    Wat wij hebben mee gemaakt is verschrikkelijk! Wij hebben ieder jaar een bus gehuurd bij multirent.
    Altijd heel goed gegaan, bus voor 9 personen voor de wintersport, dus veel bagage mee. 3 maanden voor de datum dus bus gehuurd. Vervolgens kregen we een mail waarin werd aangegeven dat multirent was overgenomen door Europecar. Ongeveer 2 weken van te voren kreeg ik twijfels of het nog wel allemaal goed zou gaan en de bus groot genoeg zou zijn. Mijn vader is langs gegaan en er werd hem verteld dat er een Opel vivaro werd meegegeven. Deze was iets kleiner, vervelend, maar ok het was te doen. Vervolgens mochten wij een uur voordat we weggingen onze gehuurde bus ophalen. En dat was dus echt belacheljk...... Wij kregen een Mercedes vito mee. Met de woorden " take iT of leave iT". Dus geen kofferruimte geen snowboardster of ski s mee. En als laatste de woorden van de man " nou, jullie kunnen luxe op vakantie! ". Nou lekker luxe, 9 personen gepropt in een veel te kleine bus, bagage overal op en onder en daarnaast nog alles moeten huren ,met dus extra kosten!!!!!! 1100 km afzien, dat was het, niet meer en niet minder! Dit is dus de laatste keer geweest dat wij iets huren bij deze maatschappij, oplichters zijn het! Jammer maar waar!

    Europcar Nederland17-05-2016

    Hallo mevrouw van Rijn, Ik las uw bericht en ik betreur uw ervaring. Kunt u mij uw reserveringsgegevens sturen via e-mail? Ik zoek het dan graag nader voor u uit. Met vriendelijke groet, Yvonne Gielisse Europcar Nederland

    Bestellen
    Service
    Prijs
    Levering
    Zou hier weer kopen
    NEE
    2

    Goede service

    Daisy10-05-2016

    Snelle service, erg vriendelijk en super blij met mijn gratis upgrade!

    Bestellen
    Service
    Prijs
    Levering
    Zou hier weer kopen
    JA
    10

    eigenlijk altijd goed, geen noemenswaardige problemen hier

    Frank van Veere09-01-2016

    wij huren altijd bij europcar, geen noemenswaardige problemen. hoogstens dat je een wat grotere auto meekrijgt dan je eigenlijk wilde, maar is dat niet bij alle verhuurders zo?
    korting met anwb-pas en je kunt heel eenvoudig online reserveren. gaat eigenlijk altijd goed
    auto's zelf ook altijd prima, we hebben van alles gehad, van twingo's tot bestelbusjes tot peugeot, groot klein en alles ertussenin!

    Bestellen
    Service
    Prijs
    Levering
    Zou hier weer kopen
    JA
    9

    auto gehuurd

    Carissa17-10-2015

    Auto gehuurd
    Gezegd wat ik mee ging nemen
    Advies over hoe groot de auto dan moest zijn
    Alles pastte ook nog, ruimte over
    Goede ervaringen

    Bestellen
    Service
    Prijs
    Levering
    Zou hier weer kopen
    JA
    9

    groter is niet beter want duurder

    vdAkker07-10-2015

    Grotere auto dan gereserveerd klinkt misschien relaxt maar dat is dan ook meer benzineverbruik duso ondanks meer ruimte was ik daar niet echt blij mee

    Bestellen
    Service
    Prijs
    Levering
    Zou hier weer kopen
    NEE
    6,5

    Toch gelukt

    Kristi06-10-2015

    Al liep het bestelproces online volledig in de soep, toen ik in de winkel kwam, stond er toch een autootje voor mij om mee te nemen. Na een ochtend vol irritatie was dat erg fijn!

    Bestellen
    Service
    Prijs
    Levering
    Zou hier weer kopen
    JA
    7,5

    Gisteren een Peugeot 107 gehuurd

    Hans06-10-2015

    Zocht een klein wagentje om ff mee naar Utrecht te tuffen. Kreeg een Peugeot 107 mee, keurig wagentje, schoon ook. Online gereserveerd en kreeg 'm snel mee.

    Bestellen
    Service
    Prijs
    Levering
    Zou hier weer kopen
    JA
    9

    Altijd goed en korting

    Hendrik03-10-2015

    Ben al jaren klant en ze stellen mij nooit teleur. Altijd goede wagens en goede service. En nog korting ook.

    Bestellen
    Service
    Prijs
    Levering
    Zou hier weer kopen
    JA
    9

    Top

    Arno02-10-2015

    Topwagentje weer meegekregen hoor vandaag, niks mis mee! Wel irritant lang moeten wachten daar, het is altijd druk.

    Bestellen
    Service
    Prijs
    Levering
    Zou hier weer kopen
    JA
    7,5

    Vieze auto!

    Jeannine01-10-2015

    Had eigenlijk meer verwacht van mij huurauto bij Europcar. Ja, het was wel hetzelfde type als ik had gereserveerd (wel net een ander merk maar ok dat stond er bij....), maar ik vond dus een lollystokje onder de stoel. Gatver! We zijn toch geen derdewereldland? Maak die auto gewoon even schoon voor je verhuurt...........

    Bestellen
    Service
    Prijs
    Levering
    Zou hier weer kopen
    NEE
    6

    Topservice bij auto huren

    Europcar30-09-2015

    Europcar, dat zijn echte pro's. Ze denken mee met welke auto ik ga huren. Voor een verhuisklus weten ze de precieze maten en laten mij niet wegrijden met een te grote of juist te kleine bak. Erg tevreden, dus!

    Bestellen
    Service
    Prijs
    Levering
    Zou hier weer kopen
    JA
    10

    Autootjes

    EvertS.29-09-2015

    Ja hoor, gewoon efficient, goede auto's, vriendelijk personeel en heel schappelijke prijzen. Van een tevreden klant!

    Bestellen
    Service
    Prijs
    Levering
    Zou hier weer kopen
    JA
    10

    Geen klachten

    Mark van Noten12-08-2015

    Eigenlijk alleen omdat ik lid ben van de ANWB huur ik altijd mijn auto bij de Europcar. Nooit problemen gehad en dus ook nooit een andere verhuurder geprobeerd eigenlijk. Wel zo makkelijk.

    Bestellen
    Service
    Prijs
    Levering
    Zou hier weer kopen
    JA
    10

    gewoon goed

    Thomas08-08-2015

    Europcar is voor mij het voorkeursbedrijf. Krijg er korting met ANWB en dat scheelt toch altijd wat. Daarnaast is het gewoon een gerenommeerd bedrijf met voldoende vestigingen en veel keuze in de wagens. Geen reden om een andere verhuurder te kiezen.

    Bestellen
    Service
    Prijs
    Levering
    Zou hier weer kopen
    JA
    9

    Europcar denkt altijd mee

    J. de Boer03-08-2015

    Bij Europcar Amsterdam huur ik altijd een auto of busje. De website is erg handig, maar telefonisch zijn ze ook erg aardig. Als er een probleem is lossen ze dat altijd goed op. Ook denken ze met je mee. Zo had ik bijvoorbeeld een keer een auto gehuurd voor het weekend. De verkoper kwam zelf met de weekend-deal waarmee ik toch een paar tientjes heb bespaard, wegens de gratis verhoging van vrije kilometers.
    Inleveren is ook altijd handig, ik lever vaak pas 's nachts de auto in, dan zet ik em gewoon in de straat neer en doe de sleutels in de sleutelbox, dan zoeken ze de volgende dag de auto zelf wel weer op.

    Bestellen
    Service
    Prijs
    Levering
    Zou hier weer kopen
    JA
    10

    Gratis winterbanden!

    F. de Jong23-07-2015

    Ik heb een kleine ford K en daar wilde ik niet mee op skivakantie. Dus een auto gehuurd via Europcar. Viel op zich mee kwa prijs voor 1,5 week (als je iets langer huurt dan een week krijg je aardige korting op de dagen). Maar ik had dus geen winterbanden gehuurd van te voren! Gelukkig zaten deze er al op en kreeg ik zonder extra kosten gewoon mee. Dankjewel europcar!

    Bestellen
    Service
    Prijs
    Levering
    Zou hier weer kopen
    JA
    8,5

    prima & alles ging makkelijk

    Gast15-07-2015

    Prima auto meegekregen bij filiaal in amsterdam arena. Snel opgehaald, geen poespas, week gehuurd en inleveren was zo gedaan. Stuk goedkoper om te huren dan zelf te kopen als je maar een paar weken per jaar een auto nodig hebt (voor vakantie!)

    Bestellen
    Service
    Prijs
    Levering
    Zou hier weer kopen
    JA
    9

    Audi

    Christina van Klink08-07-2015

    Haha echt grappig en goede service van Europcar. We hadden een auto gehuurd, gewoon de kleinste klasse, maar die waren op toen we aankwamen (een online storing met het bestelproces kennelijk). Kregen we de enige auto mee die er nog stond, een superdeluxe Audi, cabrio ook nog. Met Belgisch kenteken. We moesten mn vader ophalen, die vond dat maar wat mooi natuurlijk. Goede service dus: wij werden zo in ieder geval niet de dupe van hun storinkjes, sterker nog: we kregen nu ineens een dikke Audi mee. :))

    fl29-09-2015

    oh, dat wil ik ook!! Ik krijg nooit een cabrio Audi mee bij Europcar :((((

    Bestellen
    Service
    Prijs
    Levering
    Zou hier weer kopen
    JA
    10

    Echt slecht > verkeerde auto

    P.A. Soomers08-07-2015

    Ik had een auto voor de wintersport gehuurd. Via internet en dacht dat ik een volvo meekreeg. Toen ik daar aankwam en het papierwerk had ingevuld en naar de auto liepen, bleek het een renault te zijn. Echt superslecht! Wij hadden heel erg uitgekeken naar deze wintervakantie wilde graag met een goede, snelle auto vandaar dat we huurde. We kregen te horen dat het plaatje op de site één van de autos is in die klasse die je zou kunnen krijgen. Maar dat je dus ook iets vergelijkbaars zou kunnen krijgen. Wisten wij veel dat een renault in dezelfde klasse als een volvo zit? Pure oplichting! Doen we nooit meer.

    antoinette04-08-2015

    nou sorry hoor, maar dat staat er toch altijd heel duidelijk bij? Dat je een VERGELIJKBARE auto huurt? Vind het niet helemaal eerlijk dat je daarom zulke lage cijfers geeft aan Europcar. Een 2 voor de service en levering? Ik vind ze in ieder geval altijd heel relaxed! Naja, iedereen heeft recht op zijn mening, maar ik dus ook en ik vind Europcar veel beter dan wat jij aan cijfers geeft!

    Bestellen
    Service
    Prijs
    Levering
    Zou hier weer kopen
    NEE
    5

    Weekje Frankrijk met Europcar

    P. Immerzeel26-06-2015

    Een auto huren is iets wat ik eigenlijk nog nooit gedaan had, maar samen met wat vrienden hebben we besloten bij Europcar een personenauto te huren en hier mee naar Frankrijk te rijden voor een weekje weg. En ja hoor, het ergste gebeurde... We waren er bijna en auto kreeg pech. We konden niet meer verder. Gelukkig konden we de 24-uurs service bellen en binnen no-time stond er iemand naast ons die de auto heeft gerepareerd. De rest van de week totaal geen problemen ondervonden, dus zeker een aanrader voor iedereen die een auto wilt huren.

    Bestellen
    Service
    Prijs
    Levering
    Zou hier weer kopen
    JA
    8

    Schrijf zelf een review over Europcar

    Uw beoordeling