Europcar
Beoordelingen, klachten, ervaringen en reviews

Cijfer7,6

U bent nu bij:

Totaal

7,6

Bestellen

8,2

Service

7,4

Prijs

7,6

Leveren

7,4
13 rating70 %Zou hier weer kopen!

Alle reviews:

Lees hier onafhankelijke reviews, klachten en ervaringen. Wees op de hoogte waar u uw aankoop kunt doen of beoordeel zelf een winkel waar u een (online) aankoop heeft gedaan. Zo bepaalt tegenwoordig heel Nederland zelf welke winkels slecht en goed zijn!

26-02-2017
  • Bestellen

    8
  • Service

    8
  • Prijs

    8
  • Levering

    8
8
Zou hier weer kopen:JA
Door: K. Beuzekom

Europcar - Mijn ervaringen met Europcar

Wij hebben meermaals een auto gehuurd en dat in de meeste van die keren bij Europcar gedaan. Eigenlijk vooral omdat er een verhuurlocatie van Europcar bij ons in de buurt zit en dan kies je voor gemak.

We hebben heel wat verschillende auto's gehad in de loop der tijden, we huren eigenlijk altijd een middenklasse. Dat rijdt fijner dan een echt kleine auto wat betreft wegligging en comfort in de auto. Een grotere auto is meestal niet zo nodig, ook vanwege de prijs. Bijna altijd kregen we gewoon de auto uit de klasse die we hadden, een enkele keer waren de middenklasse-auto's ineens op en dan kregen we een grotere wagen. Ook wel eens leuk voor de afwisseling!

Eigenlijk zijn alle auto's die we hier gehuurd hebben, naar tevredenheid geweest. Altijd erg schoon en met een lage kilometerstand (ik heb nooit helemaal begrepen hoe dat kan, er wordt toch juist veel gereden in huurauto's?). Ook altijd met een volledige gebruiksaanwijzing in de auto aanwezig, die kijk ik toch altijd even door van te voren, want voor de veiligheid is dat wel handig en soms vind je ineens leuke trucjes die je anders niet had ontdekt.

Personeel is meestal ook vriendelijk en service-gericht, ook al hebben we ook wel eens meegemaakt dat we best lang moesten wachten, omdat er een rij voor ons stond die eerst moest worden geholpen. Maar dan baal je wel, omdat je toch je reservering voor een bepaalde tijd hebt gemaakt en ergens naartoe moet. Maar het maximale dat we hebben moeten wachten is niet meer dan een halfuur op zich.

Reageer op deze review

  • De velden met * zijn verplicht


27-01-2017
  • Bestellen

    10
  • Service

    10
  • Prijs

    10
  • Levering

    10
10
Zou hier weer kopen:JA
Door: H. Kippers

Europcar - Altijd positieve ervaringen met Europcar

Wij huren altijd bij Europcar als wij in Nederland een auto huren. Tot nu toe altijd een perfecte auto meegekregen. Soms zelfs een maatje groter of luxer, maar dan altijd voor het bedrag van de kleinste categorie (waar wij altijd voor kiezen). Nog nooit verborgen kosten of problemen hiermee gehad.

Meestal boeken we telefonisch, ook wel eens via de website. Bij de verhuurlocatie zijn ze altijd vriendelijk, al kan het ook wel eens druk zijn.

In het buitenland toevallig nooit bij Europcar gehuurd, misschien daarom dat ik echt alleen maar positieve ervaringen heb met deze autoverhuurder. Wij kiezen echt bewust telkens weer voor Europcar. Ik ken die andere zoals Hertz enzo niet, maar als je zo te spreken bent over een autoverhuurder en deze ook vertrouwt, dan kies je niet zomaar voor een andere aanbieder. Ze zitten ook in de buurt, dat is natuurlijk ook mooi meegenomen.

Reageer op deze review

  • De velden met * zijn verplicht
10-01-2017
  • Bestellen

    6
  • Service

    2
  • Prijs

    2
  • Levering

    8
4,5
Zou hier weer kopen:NEE
Door: F.D

Europcar - Afzetters

Auto gehuurd in Noorwegen. Man aan de balie maakt een fout ( al dan niet expres). Met wat gedoe over het contract blijkt nadien dat we opeens €1500 meer moeten betalen.
In de chaos rond het contract hebben beide partijen een out gemaakt, maar het is natuurlijk altijd de klant die het moet betalen. We hebben veel excuses gekregen, maar die hebben we ook betaald.
Ze leveren goede auto's, maar klantvriendelijk staat niet hoog aangeschreven bij dit bedrijf.

Ouders hebben deze vakantie ook bij europecar geboekt. Bij het terugbrengen bleek het opeens dat de gevarendriehoek er niet inzat. Deze zat er bij afhaling ook niet in. Gevolg: €100.

Reageer op deze review

  • De velden met * zijn verplicht
10-12-2016
  • Bestellen

    10
  • Service

    10
  • Prijs

    8
  • Levering

    10
9,5
Zou hier weer kopen:JA
Door: De Jong

Europcar - Super ervaring

Auto gehuurd in Gran Canaria. En je hoort af en toe dus verhalen dat je uiteindelijk (onbedoeld) moet bijbetalen ofzo omdat je schade had of ergens voor getekend hebt dat je niet wilde. Maar niks van dat. Bij aankomst geen rij (ook voor het eerst) dus gelijk geholpen. Alleraardigste spaanse man die prima engels sprak. Probeerde ons wel een extra verzekering aan te smeren, maarja dat doen ze allemaal. Maar ook geen probleem als je dat niet wilt. Wel een goede aanbieding gehad voor een extra chauffeur. Dat was nogal duur op internet, maar als je die dus niet neemt, dan vragen ze het aan je aan de bali en krijg je het voor de helft. Dus toen op pad naar de auto in de parkeergarage. Er staat altijd bij dat je ook een "vergelijkbare" auto kan krijgen. Wat vaak dan ook het geval is. Maar in dit geval kregen we de bmw 1 serie die we ook geboekt hadden. Er stond 3000 km op de teller dus gloednieuw. Wel even goed om de auto heengelopen. Want ze zeiden dat de auto gloednieuw was dus nog GEEN krasjes. Nou, wel dus. We hebben hem even naar voren gereden in het licht, zodat je alles goed kan zien. Ook een goede tip: als je UIT de parkeergarage bent, dan gelijk weer even kijken. Want in het daglicht zie je ineens veel meer dan alleen TL licht. Maar de krasjes aangegeven en dat was geen probleem. Aangekruist op het formulier en het meisje dat daar hielp ging zelf ook meekijken en vond zelf ook nog wat (hele kleine) krasjes die ze zelf aankruisde. Dus toen een week heel veel plezier gehad met de auto. En na een week kun je hem 's avonds gewoon wegzetten. Ik denk doordat we er bovenop zaten en zelf vantevoren al goed aangaven dat we niet voor 1 gat te vangen zijn, dat ze ook nergens problemen van maken. Want we hebben gewoon betaald wat er aangegeven was op internet en dat was ook keurig van de credit card afgeschreven en geen cent meer. Dus conclusie; wel even alle goed checken en erboven op zitten, maar het is een prima bedrijf om je auto te huren!

Reageer op deze review

  • De velden met * zijn verplicht
25-10-2016
  • Bestellen

    6
  • Service

    4
  • Prijs

    4
  • Levering

    2
4
Zou hier weer kopen:NEE
Door: mirja korsten

Europcar - niet de auto gekregen waar we speciaal europcar voor kozen

Going back to Sardinie in September 2016 we decided to hire a Car upfront from Eurocar. I read that they were a solid company a bit more expensive then the other companies but never the less of good quality. I wanted to be sure that this time that I get a Car compared to a Car that I hired upfront. This time we booked a Ford Siesta. But we found out that when we arrived at Olbia airport that they had a Fiat Panda standing ready for us. I complained that that was not a Car you can compare with a Ford Siesta but they told us that it was a simular Car because it had four doors. Well you can get into a Ford Fiesta with 4 persons including your suitcases but that is not the case with a Ford Fiesta!!!! Not even with four doors. So paying more does not mean that you get the service you expect. So I will never book again at Europcar. For this service I pay a lot less at the local companies or evena better service.

Reageer op deze review

  • De velden met * zijn verplicht
15-10-2016
  • Bestellen

    6
  • Service

    2
  • Prijs

    2
  • Levering

    4
3,5
Zou hier weer kopen:NEE
Door: Frank Mallens

Europcar - COMPLAINTS EUROPCAR

Last week we travelled to gran Canaria to enjoy my holiday, therefore i decided to rent a car so we could discover the island to the max.

Online I've compared some prices and since I am aware of the fact that if you pick the cheapest company you will get a lot of additional costs I chose for Europe car since the price looked attractive, but far not the cheapest. After entering my age (23) and all further details the total price would be €110 for a small car. Which is fine!

After arriving at the airport of Las Palmas we went to europcar desk to get our car and start celebrating our holiday. A guy known as Aday helped is and gave us a Spanish contract we had to sign. Since my Spanish is not that good I asked him where the amount of €160 extra was for. He told me not to worry since we would get that money back after returning the car. I trusted him since I was assuming that people behind the desks of Europe car speak the truth and you can trust them.

That evening when we received at the hotel I double checked and asked the people from the reception where that additional €160 euro was for. They asked my age since they told its an additional fee you have to pay since you are below 25.

The point is that my partner is 27 so if they have told me from the start I've never ever would booked this on my name but on my partners, since he has his driver licence as well...

The morning thereafter we went back to the airport since i thought it would be better to go back directly so we could solve this. The people at the desks Aday & Jonas Perez told me they could do nothing because they where not obliged to do anything (which is not my problem since Europcar should be willing to help customers). Jonas told me to go to another office the day thereafter since the chief known as Lucia Dominguez Mendoza would be in office then and she could solve this problem since we had only drove the car for one day and had 7 days left and my partner could drive the rest of the holiday.

The Day we went to that office and spoke to Celestino Leon which told me he couldn't help me since he didn't made the mistake... Again I didn't spoke to the chief Lucia but he promised she would discuss this with Aday whom made the mistake and I could contact them later. Since I did not want to spend another day solving problems Europcar made I asked them if I could call them instead of travelling to the airport again.

So I called but didn't get a reply. Then I called again but no one picked up the phone again. I called to the other office to tell that the chief doesn't picked up the phone and again Celestino Leon promised me Lucia would call me back .... But she didn't.....

After days of getting no reply and no one picking up the phone our holiday finished. While returning the car at the airport and giving back the key to Jonas Perez I told him my story again and that I am very very disappointed of this poor service and the way Europcar is treating their customers.

Jonas Perez again gave the details of Lucia Dominguez Mendoza which AGAIN didn't give any suggestion to solve this problem ......

Please never book at Europcar since when you think you have a good offer they always make you to pay extra fees which you have to pay for... And the most worst part is that I asked Aday from the service desks where the costs where for and he lied.... Which clearly presents the value of this company and how day to day they screw customers due to their corruptive way of doing business.

Hope THEY enjoy my 160€

Reageer op deze review

  • De velden met * zijn verplicht
13-10-2016
  • Bestellen

    6
  • Service

    10
  • Prijs

    8
  • Levering

    10
8,5
Zou hier weer kopen:JA
Door: Enrique

Europcar - Foutje met bestelling auto online maar toch opgelost gelukkig

Vandaag goed geholopen door Europcar
Mijn bestelling via het internet was kennelijk niet goed binnengekomen
aangekomen om mijn auto af te halen wisten ze van niks
balen ik dacht ik kan weer gaan

maar gelukkig konden ze wel een auto voor mij vrijmaken en was ik alsnog geholpen

gelukkig maar want ik had het niet voor niets vooraf geboekt! heb zelf geen auto want ik ga altijd met het openbaar vervoer maar als je dan ineens spullen moet vervoeren dan zit je toch omhoog

Reageer op deze review

  • De velden met * zijn verplicht
09-10-2016
  • Bestellen

    6
  • Service

    2
  • Prijs

    6
  • Levering

    2
4
Zou hier weer kopen:NEE
Door: Maria

Europcar - Waardeloos!

Na een fout van onze vliegtuigmaatschappij waren wij genoodzaakt een andere vlucht te nemen. Met als gevolg een dag later aankomen op de plaats van bestemming.
Wij dachten dit netjes even te melden bij europcar, hebben daarbij geen enkel moment om geld terug gevraagd (voor de extra dag die wij niet gingen gebruiken), maar na 2 waardeloze gesprekken met callcenters in het buitenland werd onze boeking compleet gecancelled en waren we onze aanbetaling dus ook kwijt. Met als reden, de vlucht waar u op had moeten zitten is niet gecancelled/veranderd, dus heeft u pech.
Belachelijk! De auto was al betaald alleen het ophaalmoment zou veranderen.
Als ik een hotelkamer huur en ik maar er pas een dag later gebruik van, dan is dat ook geen probleem. Het geld hebben ze dan al. En als onze vlucht een dag later zou vertrekken ipv dat wij er nu niet meer bij konden en dus met een andere vlucht meemoesten, dan was er ook geen probleem geweest.
Via een ander bedrijf alsnog een andere auto moeten gaan huren, daar gelukkig wel een normale klantenservice (in nederland). Nooit meer bij europcar!

Reageer op deze review

  • De velden met * zijn verplicht
29-09-2016
  • Bestellen

    8
  • Service

    10
  • Prijs

    10
  • Levering

    10
9,5
Zou hier weer kopen:JA
Door: Frits

Europcar - Met spoed een auto

Met spoed hadden we voor het weekend een auto nodig. Via de website geprobeerd, maar daar kwamen alleen maar grote auto's naar voren als zijnde beschikbaar. Van die gezinswagens. Dat was ons wat te gortig, dus we zijn toen naar het filiaal aan de Overtoom Amsterdam gegaan, in de hoop dat ze ook nog andere auto's zouden aan kunnen bieden. Wij hebben vaker auto's gehuurd bij Europcar en hebben gemerkt dat de website niet altijd hetzelfde is als in het filiaal.

We hebben toen online de kleinst vindbare auto geboekt, in de hoop die te kunnen inwisselen voor een kleiner model in het filiaal. Want online boeken en betalen, dat gaat nou eenmaal handiger en efficiënter dan dat dat in de winkel nog allemaal moet gebeuren.

In de winkel waren ze erg vriendelijk en er bleek toch een auto beschikbaar te zijn die wat ons wat meer paste, een kleiner model. Wij rijden altijd in kleinere auto's, dat is niet alleen goedkoper, maar vinden we ook prettiger rijden.

Herhaaldelijk is ons gebleken dat de mensen van Europcar met je meedenken en er echt hun best voor doen jou als klant te helpen. Hoe het in andere filialen is, weet ik niet, maar bij de Overtoom zijn ze gewoon heel goed.

Reageer op deze review

  • De velden met * zijn verplicht
09-09-2016
  • Bestellen

    6
  • Service

    2
  • Prijs

    2
  • Levering

    2
3
Zou hier weer kopen:NEE
Door: E.Baggen

Europcar - dubieus

Voor mijn vrouw huurde ik voor 5 dagen een Nissan Juke. Bij het ophalen werd de auto geinspecteerd op schade en de aanwezige schade werd genoteerd. Ik koos voor een eigen risico van E uro 700. Na 5 dagen de wagen terug gebracht, en ja hoor, een minuscuul deukje aan de ONDERkant van de linker-achterdeur dat wij,amateurs,waarschijnlijk over het hoofd hebben gezien, want het zat op een bijna onmogelijke plek om daar met normaal gebruik een deuk te kunnen maken.U raad het al .......weg 700 euro. Dat deukje kunnen ze de volgende keer weer gebruiken bij een argeloze klant!

Reageer op deze review

  • De velden met * zijn verplicht

Reactie op deze post:

Door: oscar k29-01-2017

Precies hetzelfde meegemaakt in Zaventhem. Gewoon klein krasje gebruikersschade... niet gezien bij het wegrijden. Bij de controle werd er direct naartoe gelopen.. normaal altijd zonder excess geboekt en nu word je opgelicht. NOOIT Europcar boeken... het is oplichting 1e klas... Krasje was amper 1 cm!!!

07-09-2016
  • Bestellen

    10
  • Service

    10
  • Prijs

    10
  • Levering

    10
10
Zou hier weer kopen:JA
Door: Jacob Boven

Europcar - Briljant!!

Ik heb echt een briljante auto meegekregen. Mijn auto was in de garage en ik heb een hele week in een Mazda MX5 gereden. Ik heb zelf een BMW Z4 en die lijkt erop maar die mazda rijdt echt 3x beter dan die BMW. Dus ik weet wat mijn volgende auto gaat worden. Was nogal toeval dat ik deze kreeg want ik had een andere klasse aangevraagd, Bleek dit het enige wat ze nog hadden staan dus ja..prima!

Reageer op deze review

  • De velden met * zijn verplicht
03-09-2016
  • Bestellen

    2
  • Service

    2
  • Prijs

    4
  • Levering

    2
2,5
Zou hier weer kopen:NEE
Door: Fam de Lint

Europcar - Zeer slechte ervaring!!!!

We hadden al wel vaker gehoord dat je indien je een auto huurt op Ibiza, je alert moet zijn dat je niet opdraait voor reeds aanwezige schades. Om deze reden meenden wij er goed aan te doen via Auto Europe een auto bij Europcar te huren, immers een groter en hopelijk professioneler bedrijf dan de kleinere spelers. We hebben bij het ophalen van onze auto aan laten tekenen dat er al de nodige lakschade zat op onze auto. Bij het inleveren zagen wij dat andere medewerkers een snel rondje om de auto liepen en aftekenden voor goede ontvangst. Onze auto werd echter aan een grondige inspectie onderworpen. Op het moment dat men begon over lakschade, gaven wij aan dat wij dit al hadden laten aantekenen en vervolgens werd dit inderdaad erkend door de manager. De inspectie ging echter voort en nu worden we belast voor een schade aan de onderzijde van de bumper. Helaas zijn wij bij het in ontvangst nemen van de auto niet zo ver gegaan dat we de onderzijde hebben geïnspecteerd . Er ontstond een discussie met de medewerker of dit een reeds bestaande of een nieuwe schade was. Toen de medewerkers merkte dat wij het niet eens waren met zijn bevindingen, sprak hij ineens geen Engels meer en zei dat het ons probleem was dat we geen Spaans spraken en werd bijzonder onvriendelijk. We werden gedwongen een schadeformulier te tekenen, en we hadden geen andere optie, want al met al kostte dit hele proces ons zoveel tijd dat wij anders onze vlucht zouden missen. We tekenden onder protest, hetgeen niet werd geaccepteerd. Ik ben absoluut teleurgesteld in de hele werkwijze en opstelling en in plaats van met plezier naar onze week op Ibiza terug te kijken, is het eerste waar je nu aan terugdenkt deze nare ervaring met Europcar!

Reageer op deze review

  • De velden met * zijn verplicht
25-08-2016
  • Bestellen

    10
  • Service

    10
  • Prijs

    10
  • Levering

    10
10
Zou hier weer kopen:JA
Door: Tevreden klant

Europcar - Scherpe prijs

Ik kreeg een scherpe prijs aangeboden omdat ik redelijk last minute een auto boekte voor een week. Ik wilde 7 dagen maar 10 dagen was dan goedkoper. (gek genoeg). En voor 85 euro kon ik hem upgraden naar een Range Rover Evogue. Nog nooit in gereden. Dus ik heb 10 dagen lol gehad. Awesommme!!

Reageer op deze review

  • De velden met * zijn verplicht
08-08-2016
  • Bestellen

    10
  • Service

    4
  • Prijs

    2
  • Levering

    2
4,5
Zou hier weer kopen:NEE
Door: H.Overbosch

Europcar - drs.

De afgelopen jaren heb ik in diverse Europese landen auto's gehuurd van Europcar. Dat ging altijd heel goed. In juni ging het in Engeland echter mis. In juni heb ik op het vliegveld van Birmingham voor een week een auto opgehaald die ik enkele maanden tevoren had gehuurd via internet. Huurprijs 314 euro. Normaal krijg ik een jonge auto, deze auto in Engeland ( een Ford Focus station) had echter al meer dan 65.000 km gereden. De auto had een achterklep die niet op slot bleek te kunnen. Op de tweede dag kreeg ik een lekke band. Met hulp van de wegenwacht is die gewisseld voor een thuiskomer. De derde dag kwam Europcar de band vervangen. Via mijn creditcard is meer dan 350 euro gereserveerd. Na enkele weken verdween de reservering, waardoor ik in redelijkheid kon aannemen dat Europcar Birmingham/Leicester mij geen extra kosten in rekening zou brengen. Ik kon dat ook aannemen omdat er in die week diverse telefoontjes zijn gepleegd met Europcar. Twee maanden later is 45 euro afgeschreven voor een parkeerboete. Ik ontving daarvoor netjes een brief met toelichting. Echter: er is nu zonder enig bericht en zonder enige specificatie 345 euro van mijn creditcard afgeschreven. Ik vind het -zeker als trouwe klant van Europcar- heel ernstig dat dit zo gebeurt. Een lekke band kost dus nog veel meer dan een week autohuur ! Afgelopen twee weken in Italië heb ik ook bij Europcar een auto gehuurd. Hoewel in Italië alles goed is verlopen heb ik door de Engelse ervaring besloten geen auto's meer te huren bij Europcar. Deze brief zal ik ook aan Europcar toesturen, want telefonische kontakten verlopen moeizaam

Reageer op deze review

  • De velden met * zijn verplicht

Reactie op deze post:

Door: H.Overbosch06-12-2016

In juli/augustus heb ik twee weken in Italië een auto gehuurd, opgehaald vliegveld Bari, ingeleverd vliegveld Pisa. Alles ging goed, geen problemen bij het inleveren. Prima dacht ik. Op 29 november, dus bijna vier maanden later, wordt er van mijn creditcard 45 euro afgeschreven, zonder nadere toelichting door Europcar Italy Roma. Ik heb ook geen briefje tevoren gekregen. Niet alleen in Engeland een slechte ervaring met Europcar, nu helaas dus ook in Italië, waar ik vaak via Europcar een auto heb gehuurd. Deze recente Italiaanse ervaring zorgt er voor dat ik geen auto meer ga huren bij Europcar. Binnenkort gaan we naar Sardinië. Ik zoek een auto bij Avis of Hertz. Ik ga nu weer de lange weg afleggen bij Europcar om te achterhalen waarvoor die 45 euro is afgeschreven. Ik kom vast weer terecht bij een Engels of Duits sprekende medewerker in Duitsland of India die weer van niets weet en je weer doorstuurt voor telefoontjes die minstens 10 cent per minuut kosten

04-08-2016
  • Bestellen

    10
  • Service

    10
  • Prijs

    8
  • Levering

    10
9,5
Zou hier weer kopen:JA
Door: Van Walsen.

Europcar - Geen wachtrij

Superchill is europcar, neem dat van mij aan!. Ik reis veel voor mijn bedrijf en huur ALTIJD bij europcar als ik in het buitenland een auto nodig heb. De rede? Omdat je bij die goedkope tegenhangers altijd 1. ontzettend veel problemen hebt bij het inleveren (schade gekregen terwijl geen schade gemaakt) en 2. omdat ik altijd LACHEND langs de rij loop van de meeste andere verhuurbedrijven. Gelijk naar het loket van europcar dat er vaak naast zit en daar geen ellelange rijen staan voordat je eindelijk weg kan rijden. Scheelt me altijd minimaal een uur. En als op dat moment het enige wat je wil, na een lange reis, je hotelkamer in en een biertje pakken, dan is dat wel heel fijn hoor!

Reageer op deze review

  • De velden met * zijn verplicht
01-08-2016
  • Bestellen

    8
  • Service

    4
  • Prijs

    2
  • Levering

    8
5,5
Zou hier weer kopen:NEE
Door: Roomer

Europcar - Borg

In Portimão in Portugal een dag een scooter gehuurd, alles ging prima. Maar de borg was 500 euro, erg prijzig aangezien ik soms ook andere geldbedragen lees en dan voor een auto. Het werd van de creditcard afgeschreven en meneer verteld dat het na het inleveren van de scooter het er binnen 24-uur weer opstaat. Niet dus, nu 3 weken verder nog steeds niet. In Nederland ook weer europcars gebeld en die callcenter sloeg nergens op, de vrouw aan de telefoon liet me niet eens uitpraten ze dacht al gelijk te weten waarover ik belde, erg slecht en tevens was ze erg geirriteerd dat ze moest werken denk ik. Als zij in Portimao eerlijk hadden verteld dat het wel even kon duren had ik er minder moeite mee gehad, dat zijn geen afspraken. Ik vind Europcars verder wel betrouwbaar maar zal nu 2 x nadenken voordat ik daar weer wat huur

Reageer op deze review

  • De velden met * zijn verplicht
18-07-2016
  • Bestellen

    10
  • Service

    10
  • Prijs

    10
  • Levering

    10
10
Zou hier weer kopen:JA
Door: Bertus

Europcar - Prima service

Huur hier altijd m'n auto.

Reageer op deze review

  • De velden met * zijn verplicht
11-07-2016
  • Bestellen

    8
  • Service

    8
  • Prijs

    8
  • Levering

    8
8
Zou hier weer kopen:JA
Door: CMB Koning

Europcar - Prima ,huurauto en service in Portugal

Auto via Budgetair gehuurd incl aanvullende all riskverzekering( e50 12 dagen!!). Auto opgehaald in Lissabon en retour in Porto. Prima service bij uitgifte en inname .Niets op aan te merken . Bewaar wel altijd je laatste benzine tank rekening en kopie van getekend inname formulier totdat via je creditkaart alles goed geregeld is . We kregen een grotere auto dan besteld met 1000km op de teller.

Reageer op deze review

  • De velden met * zijn verplicht
28-06-2016
  • Bestellen

    8
  • Service

    2
  • Prijs

    6
  • Levering

    2
4,5
Zou hier weer kopen:NEE
Door: Miranda

Europcar - Review

Op 3 juni hebben wij een auto in Arezzo gehuurd. Toen wij aankwamen was het kantoor nog open en was het 12:20. We zeiden nog tegen elkaar dat we net op tijd waren. Eenmaal terug in NL zien we dat er 36 euro van de rekening is afgeschreven. Na contact blijkt dat dit een buiten openingstijd tarief is. Dit klopt niet. Op het afschrift staat 12:34 maar dit is niet de tijd die we aankwamen in kantoor.
De bestelling van Europcar is prima maar de service vinden wij helaas onjuist en onvoldoende.

Reageer op deze review

  • De velden met * zijn verplicht

Reactie op deze post:

Door: dhr. Dragt29-06-2016

Vandaag wilde wij voor de volgende dag een bus huren voor een dagdeel waar we een borg van 1050 voor moesten betalen. Met als logisch gevolg dat we onze klandizie elders zijn gaan zoeken. Bij een ander was de borg 150. Wel even een verschil. De jonge man achter de balie hielp ons overigens prima, de manager was een zak. Met vriendelijke groet, Alphons Dragt.

22-06-2016
  • Bestellen

    8
  • Service

    8
  • Prijs

    8
  • Levering

    8
8
Zou hier weer kopen:JA
Door: Hokke

Europcar - auto huren

gaat altijd goed bij deze mensen vriendelijk niet duur en online te reserveren

Reageer op deze review

  • De velden met * zijn verplicht
07-06-2016
  • Bestellen

    8
  • Service

    8
  • Prijs

    8
  • Levering

    8
8
Zou hier weer kopen:JA
Door: FvanderLinden

Europcar - andere auto meegekregen maar toch ok ervaring

We baalden een beetje dat we niet precies de auto kregen die we hadden gereserveerd.
Maar ja, dat staat ook in de voorwaarden, kan gebeuren dus en deze auto was wel even groter. Of misschien iets groter zelfs. Personeel was verder wel heel aardig en er waren geen rare verassingen achteraf, daar was ik een beetje bang voor namelijk.

Reageer op deze review

  • De velden met * zijn verplicht
27-05-2016
  • Bestellen

    8
  • Service

    8
  • Prijs

    10
  • Levering

    10
9
Zou hier weer kopen:JA
Door: Sybo

Europcar - Prima wagentje met korting ANWB

Voor een ritje naar Wenen kregen we een keurig autootje mee - een Peugeot 107. Wagen was schoon, reed prima en we kregen hem zo mee. Gereserveerd via internet. Korting van ANWB geregeld in de winkel.

Reageer op deze review

  • De velden met * zijn verplicht
20-05-2016
  • Bestellen

    10
  • Service

    10
  • Prijs

    8
  • Levering

    8
9
Zou hier weer kopen:JA
Door: Van Bremen

Europcar - Altijd goede auto's en goede service

Wij huren altijd via Europcar. Nog nooit een slechte auto meegekregen en de service is altijd goed. Daar kom je terug.

Reageer op deze review

  • De velden met * zijn verplicht
14-05-2016
  • Bestellen

    2
  • Service

    2
  • Prijs

    2
  • Levering

    2
2
Zou hier weer kopen:NEE
Door: Isabelle van rijn

Europcar - Verschrikkelijk

Wat wij hebben mee gemaakt is verschrikkelijk! Wij hebben ieder jaar een bus gehuurd bij multirent.
Altijd heel goed gegaan, bus voor 9 personen voor de wintersport, dus veel bagage mee. 3 maanden voor de datum dus bus gehuurd. Vervolgens kregen we een mail waarin werd aangegeven dat multirent was overgenomen door Europecar. Ongeveer 2 weken van te voren kreeg ik twijfels of het nog wel allemaal goed zou gaan en de bus groot genoeg zou zijn. Mijn vader is langs gegaan en er werd hem verteld dat er een Opel vivaro werd meegegeven. Deze was iets kleiner, vervelend, maar ok het was te doen. Vervolgens mochten wij een uur voordat we weggingen onze gehuurde bus ophalen. En dat was dus echt belacheljk...... Wij kregen een Mercedes vito mee. Met de woorden " take iT of leave iT". Dus geen kofferruimte geen snowboardster of ski s mee. En als laatste de woorden van de man " nou, jullie kunnen luxe op vakantie! ". Nou lekker luxe, 9 personen gepropt in een veel te kleine bus, bagage overal op en onder en daarnaast nog alles moeten huren ,met dus extra kosten!!!!!! 1100 km afzien, dat was het, niet meer en niet minder! Dit is dus de laatste keer geweest dat wij iets huren bij deze maatschappij, oplichters zijn het! Jammer maar waar!

Reageer op deze review

  • De velden met * zijn verplicht

Reactie op deze post:

Door: Europcar Nederland17-05-2016

Hallo mevrouw van Rijn, Ik las uw bericht en ik betreur uw ervaring. Kunt u mij uw reserveringsgegevens sturen via e-mail? Ik zoek het dan graag nader voor u uit. Met vriendelijke groet, Yvonne Gielisse Europcar Nederland

10-05-2016
  • Bestellen

    10
  • Service

    10
  • Prijs

    10
  • Levering

    10
10
Zou hier weer kopen:JA
Door: Daisy

Europcar - Goede service

Snelle service, erg vriendelijk en super blij met mijn gratis upgrade!

Reageer op deze review

  • De velden met * zijn verplicht
09-01-2016
  • Bestellen

    10
  • Service

    8
  • Prijs

    8
  • Levering

    10
9
Zou hier weer kopen:JA
Door: Frank van Veere

Europcar - eigenlijk altijd goed, geen noemenswaardige problemen hier

wij huren altijd bij europcar, geen noemenswaardige problemen. hoogstens dat je een wat grotere auto meekrijgt dan je eigenlijk wilde, maar is dat niet bij alle verhuurders zo?
korting met anwb-pas en je kunt heel eenvoudig online reserveren. gaat eigenlijk altijd goed
auto's zelf ook altijd prima, we hebben van alles gehad, van twingo's tot bestelbusjes tot peugeot, groot klein en alles ertussenin!

Reageer op deze review

  • De velden met * zijn verplicht
17-10-2015
  • Bestellen

    8
  • Service

    10
  • Prijs

    8
  • Levering

    10
9
Zou hier weer kopen:JA
Door: Carissa

Europcar - auto gehuurd

Auto gehuurd
Gezegd wat ik mee ging nemen
Advies over hoe groot de auto dan moest zijn
Alles pastte ook nog, ruimte over
Goede ervaringen

Reageer op deze review

  • De velden met * zijn verplicht
07-10-2015
  • Bestellen

    8
  • Service

    6
  • Prijs

    10
  • Levering

    2
6,5
Zou hier weer kopen:NEE
Door: vdAkker

Europcar - groter is niet beter want duurder

Grotere auto dan gereserveerd klinkt misschien relaxt maar dat is dan ook meer benzineverbruik duso ondanks meer ruimte was ik daar niet echt blij mee

Reageer op deze review

  • De velden met * zijn verplicht
06-10-2015
  • Bestellen

    2
  • Service

    10
  • Prijs

    8
  • Levering

    10
7,5
Zou hier weer kopen:JA
Door: Kristi

Europcar - Toch gelukt

Al liep het bestelproces online volledig in de soep, toen ik in de winkel kwam, stond er toch een autootje voor mij om mee te nemen. Na een ochtend vol irritatie was dat erg fijn!

Reageer op deze review

  • De velden met * zijn verplicht
06-10-2015
  • Bestellen

    10
  • Service

    8
  • Prijs

    8
  • Levering

    10
9
Zou hier weer kopen:JA
Door: Hans

Europcar - Gisteren een Peugeot 107 gehuurd

Zocht een klein wagentje om ff mee naar Utrecht te tuffen. Kreeg een Peugeot 107 mee, keurig wagentje, schoon ook. Online gereserveerd en kreeg 'm snel mee.

Reageer op deze review

  • De velden met * zijn verplicht
03-10-2015
  • Bestellen

    8
  • Service

    8
  • Prijs

    10
  • Levering

    10
9
Zou hier weer kopen:JA
Door: Hendrik

Europcar - Altijd goed en korting

Ben al jaren klant en ze stellen mij nooit teleur. Altijd goede wagens en goede service. En nog korting ook.

Reageer op deze review

  • De velden met * zijn verplicht
02-10-2015
  • Bestellen

    10
  • Service

    4
  • Prijs

    6
  • Levering

    10
7,5
Zou hier weer kopen:JA
Door: Arno

Europcar - Top

Topwagentje weer meegekregen hoor vandaag, niks mis mee! Wel irritant lang moeten wachten daar, het is altijd druk.

Reageer op deze review

  • De velden met * zijn verplicht
01-10-2015
  • Bestellen

    10
  • Service

    2
  • Prijs

    10
  • Levering

    2
6
Zou hier weer kopen:NEE
Door: Jeannine

Europcar - Vieze auto!

Had eigenlijk meer verwacht van mij huurauto bij Europcar. Ja, het was wel hetzelfde type als ik had gereserveerd (wel net een ander merk maar ok dat stond er bij....), maar ik vond dus een lollystokje onder de stoel. Gatver! We zijn toch geen derdewereldland? Maak die auto gewoon even schoon voor je verhuurt...........

Reageer op deze review

  • De velden met * zijn verplicht
30-09-2015
  • Bestellen

    10
  • Service

    10
  • Prijs

    10
  • Levering

    10
10
Zou hier weer kopen:JA
Door: Europcar

Europcar - Topservice bij auto huren

Europcar, dat zijn echte pro's. Ze denken mee met welke auto ik ga huren. Voor een verhuisklus weten ze de precieze maten en laten mij niet wegrijden met een te grote of juist te kleine bak. Erg tevreden, dus!

Reageer op deze review

  • De velden met * zijn verplicht
29-09-2015
  • Bestellen

    10
  • Service

    10
  • Prijs

    10
  • Levering

    10
10
Zou hier weer kopen:JA
Door: EvertS.

Europcar - Autootjes

Ja hoor, gewoon efficient, goede auto's, vriendelijk personeel en heel schappelijke prijzen. Van een tevreden klant!

Reageer op deze review

  • De velden met * zijn verplicht
12-08-2015
  • Bestellen

    10
  • Service

    10
  • Prijs

    10
  • Levering

    10
10
Zou hier weer kopen:JA
Door: Mark van Noten

Europcar - Geen klachten

Eigenlijk alleen omdat ik lid ben van de ANWB huur ik altijd mijn auto bij de Europcar. Nooit problemen gehad en dus ook nooit een andere verhuurder geprobeerd eigenlijk. Wel zo makkelijk.

Reageer op deze review

  • De velden met * zijn verplicht
08-08-2015
  • Bestellen

    8
  • Service

    10
  • Prijs

    10
  • Levering

    8
9
Zou hier weer kopen:JA
Door: Thomas

Europcar - gewoon goed

Europcar is voor mij het voorkeursbedrijf. Krijg er korting met ANWB en dat scheelt toch altijd wat. Daarnaast is het gewoon een gerenommeerd bedrijf met voldoende vestigingen en veel keuze in de wagens. Geen reden om een andere verhuurder te kiezen.

Reageer op deze review

  • De velden met * zijn verplicht
03-08-2015
  • Bestellen

    10
  • Service

    10
  • Prijs

    10
  • Levering

    10
10
Zou hier weer kopen:JA
Door: J. de Boer

Europcar - Europcar denkt altijd mee

Bij Europcar Amsterdam huur ik altijd een auto of busje. De website is erg handig, maar telefonisch zijn ze ook erg aardig. Als er een probleem is lossen ze dat altijd goed op. Ook denken ze met je mee. Zo had ik bijvoorbeeld een keer een auto gehuurd voor het weekend. De verkoper kwam zelf met de weekend-deal waarmee ik toch een paar tientjes heb bespaard, wegens de gratis verhoging van vrije kilometers.
Inleveren is ook altijd handig, ik lever vaak pas 's nachts de auto in, dan zet ik em gewoon in de straat neer en doe de sleutels in de sleutelbox, dan zoeken ze de volgende dag de auto zelf wel weer op.

Reageer op deze review

  • De velden met * zijn verplicht
23-07-2015
  • Bestellen

    8
  • Service

    10
  • Prijs

    8
  • Levering

    8
8,5
Zou hier weer kopen:JA
Door: F. de Jong

Europcar - Gratis winterbanden!

Ik heb een kleine ford K en daar wilde ik niet mee op skivakantie. Dus een auto gehuurd via Europcar. Viel op zich mee kwa prijs voor 1,5 week (als je iets langer huurt dan een week krijg je aardige korting op de dagen). Maar ik had dus geen winterbanden gehuurd van te voren! Gelukkig zaten deze er al op en kreeg ik zonder extra kosten gewoon mee. Dankjewel europcar!

Reageer op deze review

  • De velden met * zijn verplicht
15-07-2015
  • Bestellen

    10
  • Service

    10
  • Prijs

    8
  • Levering

    8
9
Zou hier weer kopen:JA
Door: Gast

Europcar - prima & alles ging makkelijk

Prima auto meegekregen bij filiaal in amsterdam arena. Snel opgehaald, geen poespas, week gehuurd en inleveren was zo gedaan. Stuk goedkoper om te huren dan zelf te kopen als je maar een paar weken per jaar een auto nodig hebt (voor vakantie!)

Reageer op deze review

  • De velden met * zijn verplicht
08-07-2015
  • Bestellen

    10
  • Service

    10
  • Prijs

    10
  • Levering

    10
10
Zou hier weer kopen:JA
Door: Christina van Klink

Europcar - Audi

Haha echt grappig en goede service van Europcar. We hadden een auto gehuurd, gewoon de kleinste klasse, maar die waren op toen we aankwamen (een online storing met het bestelproces kennelijk). Kregen we de enige auto mee die er nog stond, een superdeluxe Audi, cabrio ook nog. Met Belgisch kenteken. We moesten mn vader ophalen, die vond dat maar wat mooi natuurlijk. Goede service dus: wij werden zo in ieder geval niet de dupe van hun storinkjes, sterker nog: we kregen nu ineens een dikke Audi mee. :))

Reageer op deze review

  • De velden met * zijn verplicht

Reactie op deze post:

Door: fl29-09-2015

oh, dat wil ik ook!! Ik krijg nooit een cabrio Audi mee bij Europcar :((((

08-07-2015
  • Bestellen

    8
  • Service

    2
  • Prijs

    8
  • Levering

    2
5
Zou hier weer kopen:NEE
Door: P.A. Soomers

Europcar - Echt slecht > verkeerde auto

Ik had een auto voor de wintersport gehuurd. Via internet en dacht dat ik een volvo meekreeg. Toen ik daar aankwam en het papierwerk had ingevuld en naar de auto liepen, bleek het een renault te zijn. Echt superslecht! Wij hadden heel erg uitgekeken naar deze wintervakantie wilde graag met een goede, snelle auto vandaar dat we huurde. We kregen te horen dat het plaatje op de site één van de autos is in die klasse die je zou kunnen krijgen. Maar dat je dus ook iets vergelijkbaars zou kunnen krijgen. Wisten wij veel dat een renault in dezelfde klasse als een volvo zit? Pure oplichting! Doen we nooit meer.

Reageer op deze review

  • De velden met * zijn verplicht

Reactie op deze post:

Door: antoinette04-08-2015

nou sorry hoor, maar dat staat er toch altijd heel duidelijk bij? Dat je een VERGELIJKBARE auto huurt? Vind het niet helemaal eerlijk dat je daarom zulke lage cijfers geeft aan Europcar. Een 2 voor de service en levering? Ik vind ze in ieder geval altijd heel relaxed! Naja, iedereen heeft recht op zijn mening, maar ik dus ook en ik vind Europcar veel beter dan wat jij aan cijfers geeft!

26-06-2015
  • Bestellen

    6
  • Service

    10
  • Prijs

    8
  • Levering

    8
8
Zou hier weer kopen:JA
Door: P. Immerzeel

Europcar - Weekje Frankrijk met Europcar

Een auto huren is iets wat ik eigenlijk nog nooit gedaan had, maar samen met wat vrienden hebben we besloten bij Europcar een personenauto te huren en hier mee naar Frankrijk te rijden voor een weekje weg. En ja hoor, het ergste gebeurde... We waren er bijna en auto kreeg pech. We konden niet meer verder. Gelukkig konden we de 24-uurs service bellen en binnen no-time stond er iemand naast ons die de auto heeft gerepareerd. De rest van de week totaal geen problemen ondervonden, dus zeker een aanrader voor iedereen die een auto wilt huren.

Reageer op deze review

  • De velden met * zijn verplicht

Anderen bekeken ook:

Schrijf zelf een Review

Over Europcar

Uw beoordeling:

  • Bestellen
  • Service
  • Prijs
  • Levering

Zou u nogmaals kopen bij Europcar?

  • De velden met * zijn verplicht

Info over Europcar

Ervaringen Europcar

Heb je zelf geen auto of wil je gewoon wel eens wat anders, al is het maar voor een dagje? Dan kun je een auto huren. Europcar is een van de bekendste aanbieders van huurauto’s en heeft dan ook op tal van belangrijke plaatsen vestigingen zitten. Schiphol, maar ook andere luchthavens in Nederland, zijn voorzien van een Europcarvestiging en in het hart van alle grote en niet zo grote steden kun je gemakkelijk een auto huren of terugbrengen. Een professionele verhuurder, die bovendien is onderscheiden met de 5-sterrenkwalificatie van de BOVAG, de hoogste waardering voor een autoverhuurbedrijf. Bij Europcar ben je dus in goede handen.

Over Europcar
Europcar International is Europees marktleider op het gebied van verhuur van personen- en bestelauto’s. Het bedrijf werd in 1949 opgericht in Parijs en heeft inmiddels vestigingen over de hele wereld: 10.000 locaties in 150 verschillende landen. Het wagenpark van Europcar is dan ook zeer uitgebreid. Personenauto’s in alle soorten en maten: sedan, hatchback, cabriolet, station, personenbussen, bestelwagens, verhuisauto’s, zelfs vrachtauto’s zijn er te huren. Je kunt selecteren op diesel, benzine of elektrisch; op automaat of handgeschakeld. En natuurlijk op de types auto. Wagens als de Kia Picanto, de Volkswagen Up, de Mini of de kennelijk populaire Citroën Cactus. Maar er zijn ook grotere en luxere varianten, zoals een Mercedes-Benz, een Nissan Qashqai, iets uit de BWM 3-serie, een Audi A3 of een hybride Toyota. Of nog groter? Range Rovers, Mitsubishi Outlanders en Jaguars behoren ook tot het assortiment. Let wel: je weet nooit helemaal zeker welk type je krijgt, want je krijgt altijd ‘of een gelijkwaardige’ wagen…

Bent u het eens met de directeur van europcar? Wat is uw ervaring?

Diensten van Europcar
De diensten van Europcar zijn legio. Kort huren, lang huren, verlengen, shortlease, privélease, zakelijk, verzekeringen, gratis 24/7 pechhulp in Europa, gratis inleveren bij elke Nederlandse stadsvestiging (ideale voor roadtripjes in eigen land of verhuisklussen), een oproepauto (voor als je een paar keer per maand een auto nodig hebt), vaak scherpe aanbiedingen (zoals korting voor leden van de ANWB), een veiligheidskit voor onderweg, een vaste klantenkaart voor extra voordelen, navigatiesystemen, het toevoegen van meerdere bestuurders, kinderzitjes en het verhuren van verhuisartikelen zoals steekkarren, verhuisdekens, traplopers en verhuisdozen. Bedenk het, en ze stoppen het in de auto die je wilt huren.

Klachten Europcar
Om teleurstellingen te voorkomen en klachten al bij voorbaat op te vangen, zijn er op de website van Europcar allerlei artikelen te vinden over mogelijke struikelblokken bij het huren van een auto. Hoe zit dat met eigen risico of met borg? Bij welke leeftijden zijn er voorwaarden of beperkingen aan het huren van een auto? Dergelijke vragen kunnen voor problemen zorgen bij autoverhuur, maar de ingelezen automobilist hoeft dan in ieder geval niet voor verrassingen te staan. Contact opnemen met Europcar kan op vele manieren; ze zijn van alle moderne communicatiemiddelen voorzien. Facebook, Twitter, een iPhone app en een Android app: het behoort tot de mogelijkheden. Liever ouderwetse contactvormen? Geen probleem: je kunt ook gewoon langsgaan of bellen, en je wordt uitgebreid en professioneel te woord gestaan.

Heb je ooit je droomauto gehuurd bij Europcar of kreeg je juist een wrak mee? Deel nu jouw ervaring met internationaal autoverhuurbedrijf Europcar op NederlandReview! 
 

Nieuwsberichten:
Check onze laatste kortingen & voordelen van Europcar:
- 4% korting op autoverhuur

Als eerste alle nieuwtjes en acties

Schrijf zelf een Review

Schrijf nuEn win een diner voor 2!