Justlease
Alle reviewsJustlease
Alle reviews (3)
Nog geen reviews!
Ga op zoek naar bedrijven waar je ervaring mee hebt en schrijf er reviews over! Je reviews dragen bij aan een transparantere markt en zorgt voor betere betrouwbaarheid van bedrijven
mercedes
Erg tevreden met de dienstverlening.
Mercedes CLA
Ik was klant bij privatelease.com en hele goeie maatschappij die tevens is samen gaan vormen met Justlease.nl wat mij heel erg tegen viel. In het begin verliep het al niet soepel toen ik de bestelling plaatste voor een nieuwe auto waarmee ik met die gene uur lang aan de telefoon had gezeten en daarna geen bevestiging of iets kreeg. Ik belde een week later op en was het niet eens besteld. Ik zit zelf in de verkoop en begrijp dit totaal niet als je als verkoper niet eens nieuwe klanten wilt.
Nou oke bestelling geplaatst en dingen aangepast qua kleur en leren bekleding wat als optie op de website stond voor 30 euro en achteraf kon dit niet en als ik het wou dat het speciaal gemaakt moest worden en extra kosten van 120 euro bij kwamen. Dit is de tweede fout wat ze maakte en wat op hun website staat. Prima heb ik toch van afgezien vanwege de kosten en dat het niet nodig was.
Ik wou daarna nog een aanpassing maken voor andere bumpers en stuur.
Ik stuurde via whatsapp dit en kreeg als antwoord ´´Heeft u vanuit een dealer daarover een offerte, zodat wij het intern kunnen berekenen en het kunnen toepassen op uw aanvraag´´ en ´´Dan gaan we er iets moois van maken!´´. Top ik heb alles aangevraagd bij de mercedes dealer en twee weken later hoor ik dat het niet kan. Dit is dan ook de derde keer wat weer fout gaat en beloofd word en ze het niet waar kunnen maken. Dus ik bel weer en komt die gene weer aan de lijn die me bestelling eerste keer niet had verwerkt en nu ook niet met een oplossing kwam. Hij geeft alleen aan dat het niet kan qua administratief en zet me in de wacht in overleg met zijn leiding gevende. Daar laat hij me weer wachten en achteraf zeg ik kan ik ook met die leiding gevende spreken. Hij geeft aan dat dit niet kan en verbind me door met ´´klantenservice´´. De mevrouw van klantenservice geeft aan dat ik juist met 1 van de verkopers dit moet bespreken en snapt ook niet waarom ik met haar word door verbonden. Daarnaast geef ik aan dat ik dan bestelling wil annuleren en natuurlijk geven ze aan dat die tijd verstreken is van 2 weken bedenk tijd.
Al met al als ik een klant iets beloof maak ik het waar en kom ik me afspraken na en bij dit bedrijf is dit niet het geval. Daarnaast zou ik twee keer terug gebeld worden om een oplossing te bedenken.
De enige die daar mee dacht was verkoper Bart en die kwam eventueel nog met een korting maar daar heb ik ook niks meer van gehoord na het gesprek met zijn leiding gevende.
In ieder zou de leiding gevende me gisteren weer terugbellen en zou dit overleggen met de afdeling die erover ging. Zojuist weer via whatsapp een bericht gestuurd en niks van gehoord. En ik heb de auto nog niet eens en begint lekker zo. Wat ik wil zeggen met deze review doe wat aan jullie website, klantenservice en verkopers. Zo kan je niet omgaan met klanten. Je kunt niet dingen beloven en later zeggen dat je die gene aanspreekt omdat ze dingen beloven. Nee jullie moeten dit gewoon waar maken als je het ook beloofd. En niet iemand aanspreken daar heb ik niks aan.
Vandaag ook weer contact gehad met ene Thijs Schiebroek die hoge toon aansloeg aan de telefoon en in me gezicht ophing. Te belachelijk voor woorden dit. De heer Schiebroek gaf aan dat ik helemaal niet meer dingen mag aanpassen terwijl dat door zijn collega zwart op wit stond dat het mocht zonder schade aan de auto te verrichten dit is zijn collega Tobias Zijderveld. Geen 1 structuur in het bedrijf en iedereen beloofd wat en word de schuld uiteindelijk naar elkaar toegeschoven. Uiteindelijk nog steeds geen oplossing en zeer niet klant vriendelijke mensen. Tevens bel ik en word er niet meer opgenomen. Vieze oplichters dat jullie zijn en voordat er een oplossing komt gaat deze review ook niet anders worden.
Dit is de eerste keer en tevens de laatste keer dat ik bij Just lease lease en ben benieuwd wat er allemaal nog gaat komen wanneer ik de auto moet inleveren over 3 jaar. Nadat ik de reviews vandaag heb gezien.Auto
Ben je opzoek naar een privatelease maatschappij die je betaalde rekeningen kwijt raakt, slechte communicatie en knowledge wat betreft de medewerkers op de chat betreft, teveel betaalde facturen zou verrekenen op de volgende factuur niet nakomt en nadat je vraagt al je betaalde rekeningen te laten sturen, je daarna gewoon negeert, geen excuses durft aan te bieden nadat de facturen toch gevonden zijn, dan moet je bij Justlease.nl zijn.
Om het verhaal even te verduidelijken:
Normaal gesproken kan je bij Justlease 7 maanden voor het einde van het contract een nieuwe auto uitkiezen. Nu zag ik in juni 2020 een mooie st variant van de auto die ik nu rijd als occasion. Via de chat functie de wel hele vriendelijke mevrouw gesproken en het verhaal uitgelegd, dat ik nog 9 maanden over heb en graag de auto zou willen omruilen voor de ST. Mevrouw zegt dat ze blij is dat ik daar wil blijven en dat het geen enkel probleem moet zijn en dat de resterende maanden gewoon bij het nieuwe contract gevoegd kan worden. Zodat ik ook geen boete hoef te betalen. Heel belangrijk was hetzelfde e-mail adres te gebruiken, zodat het “snel” behandeld kan worden. Het is immers maar 1 auto op voorraad. Dus ik alles geregeld, werkgevers verklaring snel geregeld, alle papieren in scannen, uitprinten tekenen weer inscannen en versturen. Dag later: Justlease belt na de goedkeuring, maar meneer, wil je deze ST als tweede auto? Euh. Nee, was duidelijk met het inruilen. Maar meneer, dat kan helemaal niet. Want dan moet je een boete betalen. Dus ik zeg, maar mevrouw op de chat heeft aangegeven dat het geen probleem zou zijn, aangezien ik toch bij hun blijf. Ohhh zegt de meneer aan de telefoon, ze is net nieuw, kan wel eens een foutje maken. Dus ik vraag, is er dan geen supervisor die er op let of inwerkt, daar wilde meneer geen antwoord op geven. Dus dan weet je wel genoeg.
Daarna begint Justlease ineens weer rekeningen kwijt te raken. Dreigbrieven sturen met boetes, rentes en zelfs dat ze de auto op willen halen. Dus de bankrekening weer uitgepluist. Alles verstuurd, en ja hoor. Zonder excuses word er gezegd, we hebben hem afgeboekt en het klopt weer. Had zelfs 6 euro teveel betaald. Deze zou de maand erna verrekend worden, maar kreeg netjes de factuur en wat zie ik. Gewoon standaard bedrag. Dus ik een mail gestuurd. Een of ander vaag antwoord dat ze die verrekening weer bij een andere had toegevoegd. En of ik het resterende bedrag van 400 euro nog even over kan maken. Dus ik kon weer m’n rekeningen opzoeken en verstuurd. Met daarbij de vraag of ik alle betalingen die hun hebben ontvangen naar me toe willen mailen. Daarna word je dus gewoon genegeerd. Uiteraard zit er wel iets van mijn kant, het opgegeven rekening nummer heb ik niet meer, dus al 4x via mail en telefonisch nieuw rekening nummer doorgegeven. Maar helaas snappen ze dat niet in aan te passen. Dus betaal ik zelf de facturen maar. Maar dat is blijkbaar ook te moeilijk voor ze.
Voor mij nooit meer Justlease en ik hoop dat iedereen er over nadenkt om met Justlease in zee te gaan.
Anderen bekeken ook


Bij Sterke Actie is een actiewebsite van Peugeot-dealer Nefkens. Hier vind je de nieuwste Peugeot-modellen die klaar staan voor de v...

Ben je zoekende naar een online platform waar je wereldwijd een auto kunt huren? Wellicht is EasyRentCars voor jou een mooie uitkomst. Lees hier wa...

Zoek je een autoleasebedrijf? Wil je dat jouw medewerkers een goede auto kunnen leasen? Wellicht is DutchLease voor jou dan wel een interessante or...