NederlandReview

    Ervaringen Bankgiro Loterij

    Ben je ook benieuwd wie er weleens iets wint bij de bankgiro loterij? Als je de bankgiro loterij zelf moet geloven is de kans om te winnen bijzonder groot. Heb je zelf weleens iets gewonnen? En hoe lang speelde je toen al mee? Op NederlandReview lees je ervaringen van mensen die met de bankgiro loterij meespelen. Deze ervaring kan je helpen bij het maken van je keuze om al dan niet met de bankgiro loterij mee te gaan spelen. 

    Over bankgiro loterij
    De bankgiro loterij steunt organisaties die zich bezighouden met cultuur en met het behouden van cultureel erfgoed in ons land. Het merendeel van het geld dat uiteindelijk wordt besteed gaat naar musea, monumenten en molens. Denk hier bijvoorbeeld aan het Rijksmuseum en Vereniging de Hollandsche Molen. De rest gaat naar fondsen en organisaties zoals het Prins Bernard Cultuurfonds, dat onder andere kunst- en cultuurprojecten ondersteunt.

    Diensten
    Wat biedt de bankgiro loterij je nou eigenlijk allemaal? Het gaat hen er natuurlijk vooral om dat je meespeelt met de verschillende loterijen en games die ze aanbieden. Op de site wordt je uitgenodigd om deel te nemen aan verschillende acties. Je maakt vooral kans op gratis geldprijzen, maar je moet uiteraard wel meespelen met één of meer loten. Daarmee is deelname wat ons betreft niet echt meer gratis. Wat vind jij daar nu van? Daar zijn we bij NederlandReview namelijk pas echt benieuwd naar. Naast geldprijzen kun je ook diverse toegangskaarten winnen voor bijvoorbeeld attractieparken of musea. 

    Wel eens gezien hoe een prijsuitreiking er aan toe gaat? Zie het hier!

    Klachten
    Wanneer je de site van de bankgiro loterij voor de eerste keer bezoekt, wordt je uitgenodigd om deel te  nemen aan een tevredenheidsonderzoek. Dit duidt er voor ons op, dat de bankgiro loterij het in ieder geval belangrijk vindt hoe de bezoeker over de site denkt. Hoe denk jij erover? En werk jij mee aan zo’n onderzoek of vind je dat maar lastig? Ook dit kun je ons laten weten op NederlandReview. Jouw mening is belangrijk. Op de site zelf vinden we niets terug over klachten, maar er is wel een aparte pagina voor de klantenservice. Op de veelgestelde vragen wordt alvast antwoord gegeven. Staat jouw vraag er niet bij, dan zijn er verschillende mogelijkheden om contact te zoeken. Zo kun je het contactformulier invullen, waarna er waarschijnlijk wel contact met je wordt opgenomen. Over een termijn wordt niets gezegd. Ook kun je op werkdagen telefonisch contact opnemen tot 21.00 uur ’s avonds. Schrijf je liever een brief dan hoef je niet naar het adres te zoeken (dit zien we ook weleens anders op websites). Het postadres staat keurig voor je klaar. Wil je op meer moderne wijze contact zoeken dan kan dat nog via Twitter waar een zogenaamd webcare team voor je klaar zit. Vreemd dat we dit team elders op de site niet echt terugvinden.  Als jij nou een ervaring hebt met de bankgiro loterij, deel deze dan via NederlandReview. Zoals jij leert van de ervaring van een ander, zo leert een ander weer van jouw ervaring. Op onafhankelijke wijze welteverstaan. En zo worden we samen wijzer. 
     

    Lees hier alle ervaringen en beoordelingen van gebruikers van Nederlandse Loterijen. Wat vinden zij van de winkansen? Zijn ze betrouwbaar en welke prijzen heeft u ooit gewonnen? Lees het bij NederlandReview!

    Bankgiro Loterij
    Beoordelingen, klachten, ervaringen en reviews (42)

    4,4
    29% Zou hier weer kopen!

    Bestellen

    4,8

    Service

    4

    Prijs

    4,6

    Leveren

    4

    Alle reviews

    Lees hier onafhankelijke reviews, klachten en ervaringen. Wees op de hoogte waar u uw aankoop kunt doen of beoordeel zelf een winkel waar u een (online) aankoop heeft gedaan. Zo bepaalt tegenwoordig heel Nederland zelf welke winkels slecht en goed zijn!

    Beetje paaien, daarna in de kou laten staan

    Tine Beun10-08-2018

    De eerste maand word je gepaaid met een lullig prijsje. Dat was het dan. Sindsdien nooit meer iets " gewonnen". Ik denk er hard over om die hele zooi maar op te zeggen, kan dat geld wel beter besteden. Met een lullig kraslootje win je trouwens meer.

    Bestellen
    Service
    Prijs
    Levering
    Zou hier weer kopen
    NEE
    4

    Continue foutieve gegevens 2e VIP kaart

    G. Naaijer18-07-2018

    Wij zijn nu een paar weken lid van de bank-giroloterij maar hebben nog steeds maar 1 VIP kaart in ons bezit. Het lukt ze kennelijk niet om een goede 2e VIP kaart op mijn naam naar ons te sturen. Constant is mijn voorletter onjuist of mijn geboortedatum hebben ze ineens veranderd. Nu al voor de derde keer gebeld maar de voorletter blijft onjuist in hun systeem staan. Zitten nu aan opzegging te denken maar als ik voorgaande reacties lees dan vrees ik dat dat een hele opgave gaat worden.

    Bestellen
    Service
    Prijs
    Levering
    Zou hier weer kopen
    NEE
    2

    Vipkaart

    Tess L05-07-2018

    Voor de toegang van een museum was het goedkoper om via de Vipkaart een kaartje te kopen. De jongen die ons het verkocht verzekerde ons dat als we voor een bepaalde datum de Vipkaart weer op zouden zeggen, het geen extra geld zou kosten. Keurig voor deze tijd gedaan (wel een gedoe trouwens, staat nergens aangegeven!) uiteindelijke een stuk meer betaald dan de toegang van het museum. Degene aan de telefoon deelt ons vriendelijk mee dat zij er niets aan kan doen, want zij was niet bij het afsluiten van de Vipkaart en 'weet niet wat voor praatjes er worden gehouden'.

    Bestellen
    Service
    Prijs
    Levering
    Zou hier weer kopen
    NEE
    2,5

    Wat een gedoe

    M14-06-2018

    Gratis lot gekregen via werk. Dus volgende dag maar gelijk opzeggen. Maar dan moet je weer gaan bellen, en wordt je alsnog van al 'die leuke prijzen' verteld. Sorry hoor, daar trap ik niet in. Ik bel toch om op te zeggen en niet om nog 5 maanden door te betalen? Toen ik dan wat directer werd, werd de vrouw hartstikke boos en onbeleefd. Ik vroeg of ik wel gewoon met mijn gratis lot deze maand mee deed en hoe dat dan gaat, werd ze pissig dat ik dus wel gratis mee wil doen maar niet betaald. Ach joh, nooit weer!

    Bestellen
    Service
    Prijs
    Levering
    Zou hier weer kopen
    NEE
    2

    Oplichters

    Imke Van der Lubbe06-06-2018

    Vandaag is mij een lot aangesmeerd die ik direct kon opzeggen door een link en dat ik toch gebruik kon maken van een vipkaart.. de link om het op te zeggen heb ik nooit gehad.. en telefonisch kan ik nog niet opzeggen.. pas na 5 tot 7 werkdagen.. wat zijn dat voor afspraken?? Die vipkaart stelt ook helemaal niks voor...

    Bestellen
    Service
    Prijs
    Levering
    Zou hier weer kopen
    NEE
    2

    Deur aan deur afzetters

    Paolo14-05-2018

    Mooi verhaal van gratis loten en makkelijk geen abonnement. Niets van waar. Kost gewoon geld en opzeggen is een ramp. Zeker niet aan te raden.

    Bestellen
    Service
    Prijs
    Levering
    Zou hier weer kopen
    NEE
    2

    Vreselijk

    J.T Troost11-04-2018

    werd met een mooi koop praatje verleidt tot het kopen van mijn lot
    1 keer en nu nooit meer. wordt binnen een week twee keer 13,50 van je rekening afgeschreven zonder dat je het weet. als je dan de klantenservice belt dat je wilt afmelden proberen ze hetzelfde verkooppraatje en als je daar geen interesse in hebt behandelen ze je heel brutaal. ik had een schreeuwende bijna jankende jonge dame aan de telefoon die niet alleen mij beledigde maar ook mijn moeder
    daarna heb ik op de site me gelijk uitgeschreven en hun rekeningnummer geblokkeerd

    ik hoor alleen maar slechte verhalen, dit was eenmalig maar nooit meer dat ik iets met de bankgiroloterij te maken wil hebben

    Bestellen
    Service
    Prijs
    Levering
    Zou hier weer kopen
    NEE
    2

    niet trasparant

    L.M. Godijk02-03-2018

    Deed in de gulden tijd lang mee. Gelijk bij de eerste trekking 10 gulden gewonnen daarna jaren lang niks meer. Uiteindelijk opgezegd. Bij een bezoek aan een museum toch weer ingeschreven en de geschiedenis herhaalde zich. Of eigenlijk niet want twee maal een verrassings-prijs gewonnen. tja..... Wat natuurlijk al vreemd is dat de trekking altijd een maand later is.
    Trekking is niet te volgen. Al met al voelt dit niet echt transparant aan. Het riekt naar bedrog. Moet wel zeggen dat online opzeggen prima gegaan is.

    Bestellen
    Service
    Prijs
    Levering
    Zou hier weer kopen
    NEE
    5

    boeven

    annemiek van dulmen02-03-2018

    boeven zijn het...met misleidende teksten. IPV winnen is het kopen en als je er dan vanafwil krijg je niemand te pakken.

    Bestellen
    Service
    Prijs
    Levering
    Zou hier weer kopen
    NEE
    2

    Aanvulling voorgaande melding

    E. de Vos24-02-2018

    Aanvulling op voorgaande melding:

    Middels telefoon - wel lang wachten.... - perfect opgelost!

    Bestellen
    Service
    Prijs
    Levering
    Zou hier weer kopen
    NEE
    3,5

    Verkopen aan bejaarden lukt aardig

    E. de Vos23-02-2018

    Voor de 2e keer maken wij nu meer dat de BGL bejaarden belt en verleid tot het meedoen aan de loterij.....
    Laatste voorbeeld mijn vader van 93 die ruim in een verzorgingstehuis zit.
    Je kan toch echt wel horen als je zo iemand belt dat hij niet meer de jongste is.....
    Vraag desnoods naar een leeftijd en beperkt je in de jacht op het verkopen van loten
    Gaan meteen storneren en opzeggen

    Bestellen
    Service
    Prijs
    Levering
    Zou hier weer kopen
    NEE
    2

    Opzeggen Bankgiroloterij praktisch onmogelijk

    Sacha M24-01-2018

    Ik speel al jaren mee met de bankgiroloterij maar besloot op te zeggen omdat ik nog nooit iets had gewonnen wat de moeite waard was. Heb op 25 oktober 2017 opgezegd via de site (ik kan de klantenservice niet bellen omdat ik in het buitenland verblijf). Krijg een voorlopige bevestiging van de opzegging via e-mail (twee e-mails voor twee loten), en vervolgens blijft de bankgiroloterij geld afschrijven! Heb hen via Twitter benaderd omdat ik niet kan bellen, zeggen ze doodleuk dat de gegevens niet kloppen in hun systeem en dat ze daarom de opzegging niet hebben kunnen bevestigen? En nu herkent de site mijn e-mail ook niet meer?? Grote oplichters zijn het - begin er niet aan!

    Bestellen
    Service
    Prijs
    Levering
    Zou hier weer kopen
    NEE
    2

    oplichters

    jan molenaar20-01-2018

    40 jaar meegedaan nooit een cent gewonnen.
    Toen heb ik besloten om op te zeggen,dit is al enkele jaren geleden.
    Er was toen een site in omloop en als je die invulde was je van die oplichters af( die site zal inmiddels wel verdwenen zijn)
    Een paar dagen later kreeg ik een bericht met de vraag waarom ik gestopt was.
    Ik vertelde dat ik na 40 jaar nog niks gewonnen had dus ik had hier geen zin meer in.
    De eerst volgende trekking had ik 15 euro gewonnen na 40 jaar niks gewonnen te hebben en dat terwijl ik me al uitgeschreven had.
    Kortom,de bank giro loterij kan zelf de uitslag beinvloeden(ik denk hoofdprijzen laten vallen op loten van familie,kennissen,enz).
    Daarom zijn het voor mij een bende oplichters.

    Bestellen
    Service
    Prijs
    Levering
    Zou hier weer kopen
    NEE
    3

    Wees gewaarschuwd !

    Frank08-01-2018

    Na al die geweldige...pfffff...reacties hier, heb ik maar besloten om niet met deze club in zee te gaan.

    Let op --> dit bedrijf heeft al valse meldingen op de website ! Er staat op de website vermeld dat je op verschillende manieren kunt opzeggen. NIETS is minder waar, want bij doorklikken blijkt dat je alleen telefonisch kunt opzeggen.
    Dus ja, het is wel duidelijk dat ze niet eerlijk handelen, of in ieder geval valse info vermelden.

    Tja.... en al die reacties hier lezend, is dat telefonisch opzeggen dus het grootste drama.

    Dus voor mij....nee bedankt, hier trap ik niet in !

    Bestellen
    Service
    Prijs
    Levering
    Zou hier weer kopen
    NEE
    3

    Klacht over misleidende reclame

    Janine de Groot03-01-2018

    Geachte Bankgiro Loterij,

    Werkelijk schandalig hoe jullie op deze manier aan klantenwerving doen. Een gratis lot blijkt helemaal niet gratis te zijn. Alleen als je lid wordt. Dit is absoluut niet correct! Chantal Janzen moest eens weten hoe haar goede naam wordt gebruikt om consumenten te misleiden.

    Bestellen
    Service
    Prijs
    Levering
    Zou hier weer kopen
    NEE
    3

    opgelicht

    bijna08-12-2017

    Mijn BankGiroLoterij Jurney:
    * Informatie / communicatie bij verkoop is zeer slecht geweest (je weet niets over de trekkingen, wanneer/hoe vaak);
    * Het systeem achter de schermen is gewoon niet professioneel: duurt 2 weken totdat je een account op de website aan kan maken (terwijl je al vanaf dag 1 de email krijgt met de stelling dat het kan/moet).
    * Intussen, de klantenservice kan jouw gegevens in het systeem niet vinden... geen postcode/bankrekening/achternaam, niets
    * Als je eindelijk een account aanmaakt, zodat je kan zien waar je aan toe bent, en de mail met activatie binnen krijgt, dan klik je op de activatielink, copy-paste je de link, gebruik je Safari, Chrome, MSiE, of je eigen postduif - je krijg je account NOOIT geactiveerd. Gewoon een dead-link!
    * Dan ben je boos, je probeert in te loggen... nee, eerst activeren...
    * Je probeert "wachtwoord vergeten"... nee, eerst activeren...
    * Je klikt op opzeggen - GUESS WHAT: DEAD-LINK!
    * Je belt de beroemde klantenservice en vertelt dat je met de DRMA service en DRAMA website niets meer te maken wilt, en dan proberen ze jou op te lichten: die toegangskaartjes waarmee je de actie begonnen waren gratis, dus je moet minimaal nog een keer meespelen. NEE, bedankt. Ja, maar... NEE! Nu opzeggen! ... Band opnemen, opzeggen, heel RUDE... komt er een bevestiging aan? Ja, die komt er aan...
    * Mail van die bgl ontvangen met een welkom-bericht (voor die ene "gratis" trekking). Mail omtrent de stopzetten NIET ontvangen.
    * Ik durf, natuurlijk niet in te loggen, maar toch... proberen activeren, inloggen, wellicht nu werkt het? NEE, tuurlijk niet.
    * Klantenservice bellen; deze keer een heel aardige dame aan de lijn. Zij activeert mijn account remote, bevestigd de opzegging, op mijn verzoek stuurt ook een separate mail naar mij met een bevestiging dat ik de boel in goede orde opgezet heb. Ik krijg zelfs een retentiemail met "bel ons, we willen een afscheidscadeau geven"...

    Mamma mia.

    P.S. na ontvangst van de welkomsmail, meteen nog 4 spam mails op hetzelfde adres gekregen! Dus je gegevens worden meteen verkocht aan een 3e partij! Iets leuks over privacy. Ben nu bezig dit verder met autoriteit persoonsgegevens te behandelen.

    Nooit Never Meer zal ik EUR 14 willen besparen om met zo'n onprofessioneel, en eerlijk gezegd wellicht een beetje illegaal bedrijf "zaken" te doen.

    Bah.

    Bestellen
    Service
    Prijs
    Levering
    Zou hier weer kopen
    NEE
    4,5

    Opzeggen is een drama

    Kuijper06-12-2017

    Wat een onvriendelijke klantenservice, je moet zelf 4 keer opniew bellen omdat niemand je kan helpen. Dan wordt je nog onbeschoft te woord gestaan ook. Dan wil je opzeggen, goed had het bedrag gestorneerd na 15 jaar lidmaatschap, krijg je een brief dat je deelname is beeindigd en vervolgens wordt je doorgestuurd naar het incassobureau en moet je 25 euro incasso kosten betalen. Dat is echt klantvriendelijk toch, pffffffffffffffffffffffff

    Bestellen
    Service
    Prijs
    Levering
    Zou hier weer kopen
    NEE
    2

    DRAMMERS

    Brenda17-10-2017

    Ik ben er helaas ook ingetrapt. Bij Artis stonden ze te verkopen. Je vult maar 1 formuliertje in maar dan blijkt dat je twee loten koopt omdat je ook twee toegangskaartjes nodig hebt voor Artis. Maandenlang 27 EUR per maand betaald. Nooit iets gewonnen. Kom ik erachter dat ik zoveel betaald heb (check mijn rekeningen niet vaak), denk ik gelijk opzeggen die handel. Aan de telefoon, in de wacht, dan zeer manipulatieve en hautaine dame die ernstig getraind is op klantenbinding aan de lijn. Ene mevrouw M. Bergisch. Ik heb meerdere keren nadrukkelijk aangegeven dat ik ervan af wilde en waarom, blijft gedurende twintig minuten aandringen haar verhaal te kunnen doen, of ik wel weet waar ik nee tegen zeg. Ondanks dat ik meerdere keren benoemd heb dat ik verder geen interesse heb en geen klantenbinding op prijs stel dramt ze maar door. Ik heb haar aangeraden dat er eens een training komt LUISTEREN NAAR JE KLANTEN en verteld dat ze me nu helemaal kwijt is. Er was nog een kans geweest dat ik later weer in zou stappen. NO WAY nu.

    Bestellen
    Service
    Prijs
    Levering
    Zou hier weer kopen
    NEE
    2

    Opzeggen lastig, vervelend en duur

    De jong13-10-2017

    Ik heb in een museum twee vipkaarten c.q. Loten gekocht omdat die goedkoper waren dan de entreekaarten. Er werd bij gezegd dat via de site opgezegd kon worden. De tijdelijke kaarten zouden per post vervangen worden door plastic pasjes. Nu ik wil opzeggen kan ik nauwelijks vinden waar ik digitaal kan opzeggen. Dit moet telefonisch. Na een wachttijd van 5 minuten neemt ene Colin op. Hij vraagt mijn postcode en huisnummer en daarna blijft het stil. Heel stil. Twee minuten lang. Geen contact meer te krijgen. Maar het 0900-nr. tikt door.... Verbinding verbroken en een terugbelverzoek ingediend. Vervolgens werd ik nderdaad teruggebeld maar kan ik achteraan de nieuwe wachtrij (“langer dan gebruikelijk”... sure) aansluiten. Dus maar naar het formulier gekeken. Maar ja, daar moet je je lotnummers invoeren en ik heb maar 1 pasje toegestuurd gekregen. Dus ik weet het nr. Van het andere lot/pasje niet meer. Want ik zou tenslotte vervanging krijgen. Inmiddels, na ca. 6 minuten een medewerkster aan de telefoon. Er wordt gevraagd waarom ik opzeg. Dus ik zeg dat dit een goedkopere optie was dan twee toegangskaarten. Krijg ik een hele riedel waaruit haar afkeur blijkt. Daarna een reden waarom meespelen heel gunstig zou zijn. Sorry, ik speel nooit mee met loterijen en wil gewoon opzeggen zonder dat belerende gedoe. Of ik haar niet wil afsnauwen. Nou.... als je dit al afsnauwen noemt.
    Mijn buik vol van de bankgiroloterij. Als jullie zelf zo’n domme actie voeren en een slimme consument maakt daar gebruik van, wees dan zo sportief om je verlies te nemen!
    Voor mij nooit meer meedoen aan dit soort acties. De telefoonkosten hebben mijn voordeeltje in elk geval verdampt. Als dat jullie wat lol kan geven....

    Bestellen
    Service
    Prijs
    Levering
    Zou hier weer kopen
    NEE
    4,5

    Valse informatie

    Tim22-09-2017

    Kreeg een actie om goedkoper paleis het Loo in te kunnen. Zou erna een email krijgen waarin ik kon beslissen te blijven spelen of het maar éénmalig te doen. Nooit een email gekregen om te beslissen en moet nou mooi nog een keer betalen. Ze lokken je met een mooie deal en valse informatie. Moest overigens ook bijna een kwartier aan de lijn hangen om op te zeggen.

    Bestellen
    Service
    Prijs
    Levering
    Zou hier weer kopen
    NEE
    2

    ruk om op te zeggen..

    hans24-07-2017

    sta al 10 minuut in de wacht... wat een drama... en als ik hierboven zo lees, tussen alle gepluste reacties door van medewerkers of bankgiro loterij zelf, is het bij vele niet anders..

    Bestellen
    Service
    Prijs
    Levering
    Zou hier weer kopen
    NEE
    2

    ruk om op te zeggen..

    hans24-07-2017

    sta al 10 minuut in de wacht... wat een drama... en als ik hierboven zo lees, tussen alle gepluste reacties door van medewerkers of bankgiro loterij zelf, is het bij vele niet anders..

    Bestellen
    Service
    Prijs
    Levering
    Zou hier weer kopen
    NEE
    2

    steunt goede organisaties

    anne joris10-05-2017

    ik ben lid omdat BankGiro allemaal organisaties steunt die ik hoog heb zitten, zoals sommige musea.
    ik vind het leuk om aan te geven en dat ik zo ook zelf iets kan winnen nog

    maar ik vind de post vaak wel een beetje veel en storend

    Bestellen
    Service
    Prijs
    Levering
    Zou hier weer kopen
    JA
    7,5

    Moeizaam om op te zeggen

    Kramer09-05-2017

    Bij de entree van Burgers zoo werd ons een korting aangeboden op de entreeprijs en konden 1x mee spelen met de bankgiroloterij. Opzeggen zou slechts 1druk op de knop zijn. Zo gezegd zo gedaan , leuke dag gehad en wachten op de mail om op te zeggen. Echter zo gemakkelijk is het opzeggen niet. Na lang doorklikken en zoeken kwam ik bij de klantenservice ,daar hang je vervolgens lekker lang in de wacht. De dame aan de telefoon was erg manipulatief en drong enorm aan . Het was bijna niet mogelijk om van deze loterij af te komen. De aanhouder wint ,dus ik hoop dat ik snel de bevestiging krijg. Wij vertrouwde het van te voren niet zo.....dat gevoel was juist.

    Bestellen
    Service
    Prijs
    Levering
    Zou hier weer kopen
    NEE
    2

    Opzeggen onmogelijk gemaakt

    wim kamphorst28-04-2017

    Via de deur toch meegedaan om 1 keer gratis mee te spelen aangezien er 15 euro terug zou gestort worden.
    Ook werd meerdere malen herhaald dat je online kon opzeggen.

    Via facebook en mail (online) wordt er niet gereageerd op de vraag wat de volgcode is van onze lot. Dit hebben we nodig om op te zeggen. We kunnen nu dus niet opzeggen omdat we eerst moeten wachten op het moment dat er geld van onze rekening wordt afgehaald... daar zou dan de volgnummer opstaan. (website informatie).

    Kortom we moeten nu extra betalen aan loten omdat we niet kunnen opzeggen op tijd. 3 dagen geen reactie van facebook medewerkers... Ze negeren allemaal de vraag om op te zeggen.. Erg jammer en erg onbeleefd en erg niet goed?

    Ik vertrouw dat het een bedrijf is dat goed voor zijn mensen zorgt.. indien alles toch uitloopt dat we vast zitten aan iets wat we niet willen en niet kunnen opzeggen op tijd dan zullen we moeten kijken of er meerdere mensen hiervan last hebben en juridisch kijken of we daar iets aan kunnen doen. Want zoals het nu gaat is het wel een beetje erg.......

    Bestellen
    Service
    Prijs
    Levering
    Zou hier weer kopen
    NEE
    4

    gekke dingen gewonnen

    Jacqueline 18-04-2017

    Ook hier al jaren lid en vooral gekke dingen gevonden, kaartjes, spulletjes. Veel reclame ook.
    We hopen nog steeds op een knaller van een prijs en dan houden we ermee op

    Bestellen
    Service
    Prijs
    Levering
    Zou hier weer kopen
    JA
    7,5

    Een grote prijs gewonnen, verder vooral kleine prijzen

    K. Tillingen11-04-2017

    Wij behoorden een keer tot de winnaars en hebben toen een mooie prijs gewonnen. Geen miljoenen, maar wel een paar duizend euro! Heel bijzondere ervaring. We spelen al jaren mee en dan is het leuk als je eens echt wint.

    We zijn blijven meespelen, daarna nooit meer zo'n grote prijs, wel vaak kleinere prijzen. Blijft spannend!
    Maar ik ga niet nog meer meedoen, zoals het nu is, is het goed.
    We doen mee voor de spanning.

    Bestellen
    Service
    Prijs
    Levering
    Zou hier weer kopen
    JA
    8

    Heel goed

    Roos E31-03-2017

    Ik ben heel tevreden over hen. Heb al heel vaak dagjes uit gewonnen en geldprijs. Ik zat bij de postcode maar Heb t geruild v d bankgiroloterij. Heb geen last v reclame. En ik geniet ook v hun vipkaart heerlijk genieten. Veel meer winkans dan bij de postcodeloterij of staatsloterij. Ga zo door!

    Bestellen
    Service
    Prijs
    Levering
    Zou hier weer kopen
    JA
    9

    mauritshuis

    J. Vos27-03-2017

    Trap er niet in. In februari bezochten mijn vrouw en ik het Mauritshuis. Bij de kassa stonden dames van de Bankgiroloterij. We konden i.p.v. entree betalen 1-malig een lot kopen, wordt maar 1 keer afgeschreven. Gegarandeerd: als u tussen 10 en 15 maart opzegt, bent u ervan af. 14 maart opgezegd. Op 27 februari, 8, 15 en 24 maart werd € 27.00 afgeschreven, totaal dus € 108,00 betaald als entree Mauritshuis voor 2 personen. Regelrechte oplichterspraktijken. Niet te vergeten de uren die je aan de telefoon hangt, ben benieuwd of ik nog wat terugkrijg.

    Brenda17-10-2017

    Ik ben er helaas ook ingetrapt. Bij Artis stonden ze te verkopen. Je vult maar 1 formuliertje in maar dan blijkt dat je twee loten koopt omdat je ook twee toegangskaartjes koopt voor Artis. Maandenlang betaald 27 EUR per maand. Nooit iets gewonnen. Kom ik erachter dat ik zoveel betaald heb (check mijn rekeningen niet vaak), denk ik gelijk opzeggen die handel. Aan de telefoon, in de wacht, dan zeer manipulatieve en hautaine dame die ernstig getraind is op klantenbinding aan de lijn. ene mevrouw M. Bergisch. Ik heb meerdere keren nadrukkelijk aangegeven dat ik ervan af wilde en waarom, blijft gedurende twintig minuten aandringen haar verhaal te kunnen doen, of ik wel weet waar ik nee tegen zeg. Ondanks dat ik meerdere keren benoemd heb dat ik verder geen interesse heb en geen klantenbinding op prijs stel dramt ze maar door. Ik heb haar aangeraden dat er eens een training komt LUISTEREN NAAR JE KLANTEN en verteld dat ze me nu helemaal kwijt is. Er was nog een kans geweest dat ik later weer in zou stappen. NO WAY nu.

    Bestellen
    Service
    Prijs
    Levering
    Zou hier weer kopen
    NEE
    2

    Lid voor het goede doel

    Linda Zevenkamp04-02-2017

    Lid geworden voor het goede doel. Ze steken veel geld in natuur- en cultuurprojecten en dat vind ik belangrijk.

    Vind ze soms wel nogal opdringerig in hun stijl, dat is echt jammer.

    Bestellen
    Service
    Prijs
    Levering
    Zou hier weer kopen
    JA
    8

    Lid geworden van de Bankgiro...

    Lauren Castricum30-12-2016

    Wij zijn zojuist lid geworden van de Bankgiro via een aanbieding die wij tegenkwamen.

    Toch wel spannend, want misschien win je iets. En anders gaat het geld gewoon naar een goed doel, dus dan is het ook goed.

    Lid worden gaat in ieder geval heel makkelijk en ik vond ze ook heel vriendelijk.

    Bestellen
    Service
    Prijs
    Levering
    Zou hier weer kopen
    JA
    8,5

    nog geen grote prijs, wel kleine prijsjes

    Marianne van de Sande16-12-2016

    oh ik vind het wel leuk om lid te zijn van de Bankgiro.

    Ik wacht nog steeds tot we eens echt een grote prijs winnen, maar in de tussentijd vind ik het aardig om " kleine prijsjes " te winnen. Meestal niet voor mijzelf, ik geef veel weg aan mij kinderen en buren.

    Bestellen
    Service
    Prijs
    Levering
    Zou hier weer kopen
    JA
    8

    Mevr.

    Bloothoofd17-11-2016

    Aan de theedoeken heb je helemaal niets. Een flut kwaliteit. Gelijk rijp voor de vuilnisbak, zonde van het geld. Ook kook boeken heb ik genog hoef niet meer.

    Bestellen
    Service
    Prijs
    Levering
    Zou hier weer kopen
    NEE
    2

    kut loterij

    Mieke Hooymans08-11-2016

    je wint prijzen waar je totaal niets aan hebt, in stukken terug gestuurd, bellen ze je op, met een vraag, heeft u een ander adres, nee, je krijgt je prijs terug in stukken gescheurd, maak eens de enveloppe open die ik gestuurd heb, zelfs daar zijn ze te lui voor, alleen maar van die kut prijzen uitdelen. liever geen prijs als die k.. prijzen.

    Bestellen
    Service
    Prijs
    Levering
    Zou hier weer kopen
    NEE
    2

    Soms winnen we en soms niet

    Appingedam27-08-2016

    Wij doen al jaren mee. Soms winnen we wat. Soms niet. We vinden het allemaal goed. Het is leuk als we iets winnen en als we een tijdje niets winnen dan is het ook goed. Het is ook best spannend als je meedoet zonder te winnen.

    Bestellen
    Service
    Prijs
    Levering
    Zou hier weer kopen
    JA
    8

    Oplichters !!!!!

    Mathijs16-06-2016

    BEGIN ER NIET AAN !! Ook niet als men met een mooi verhaal aan de deur komt... Ik heb nog nooit loten ontvangen en ben inmiddels al 6 maand aan het storneren. Contact leggen heeft geen nut, zeggen letterlijk dat ze hun incasso opdracht niet kunnen annuleren bij de bank. MAAR, wees gerust we storten het echt weer terug. Yeah right....

    Wees gewaarschuwd !

    L Krijgsman19-05-2017

    DIRECT OM 12.00 UUR GEBELD. BETREFT DE PANDA BEZOEKEN. kRIJG ALS REACTIE WIJ HEBBEN UW GEGEVENS NIET. TERWIJL AANGEGEVEN WORDT DE LINK IN DE MAIL TE GEBRUIKEN. VERDER LUKT NIETS MEER. SCHANDE.

    Frank10-10-2017

    Bank giro loterij zijn oplichters. Opzeggen van loten wordt onmogelijk gemaakt. 1. Je kunt ze niet mailen. 2. Als je ze belt nemen ze niet of na zeer lange tijd op (bij mij een uur). Ze zeggen dan dat het wordt opgezegd maar je hoort er niets meer van en afschrijvingen gaan door. 3. Als je ze een brief stuurt reageren ze niet. Koop geen loten, het is een corrupte organisatie.

    Bestellen
    Service
    Prijs
    Levering
    Zou hier weer kopen
    NEE
    2

    Opzeggen is makkelijk

    Treintje10-02-2016

    Ik kon het niet meer betalen, dus moest helaas opzeggen. Dit was de eerste loterij (ooit!) waar het makkelijk is om op te zeggen. Je moet wel even bellen en ze proberen je dan nog een betere aanbieding te doen. Maar gewoon sterk zijn en nee zeggen en dan kun je gewoon telefonisch direct er van af. Ik krijg nu heel af en toe een brief binnen met reclame van ze, maar dat is ok. Geen gestalk ofzo.

    Irma10-02-2016

    Oh, dat had ik niet verwacht, wat goed zeg! Dacht altijd dat opzeggen bij zo'n loterij-abonnement ongeveer onmogelijk was. Wel stom dat je nog wel steeds reclame krijgt, kun je dat niet ook stoppen?

    Loes den Hollander29-07-2016

    Nou gemakkelijk telefonisch opzeggen?? Per direct kun je opzeggen, uiteraard moet er geen batch voor een incasso klaarstaan. Eergisteren is juli afgeschreven, dus dan denk je op tijd te zijn voor augustus. Nou vergeet het maar, ik moet een extra trekking betalen en dan ook nog eind augustus. Ze zeggen je betaald vooruit, maar hij staat al klaar ( een maand van te voren?). Ben er helemaal klaar mee, goed doel .....nou echt niet.

    Bestellen
    Service
    Prijs
    Levering
    Zou hier weer kopen
    JA
    7

    Geen geluk

    Mayra25-01-2016

    Ik speel al 15 jaar mee en nog altijd geen geluk. Ik wil het eigenlijk opzeggen maar durf niet. Stel dat het nu toch ineens lukt, dan heb ik mijn investering er wel weer uit. Maar had ik dit 15 jaar geleden geweten, dan had ik natuurlijk niet gekocht bij ze.

    Bestellen
    Service
    Prijs
    Levering
    Zou hier weer kopen
    NEE
    6,5

    topvakantie gehad

    Hannie03-01-2016

    Ik was 1 van die gelukkige winnaars van 10.000 euro!!!! Ik heb het in een keer helemaal opgemaakt aan een vakantie van 3 weken. Heeel veel luxe en echt helemaal fantastisch. Ach je leeft maar 1 keer!

    Bestellen
    Service
    Prijs
    Levering
    Zou hier weer kopen
    JA
    9

    Betrouwbaar?

    Melanie18-12-2015

    Kan iemand mij vertellen hoe betrouwbaar de bank giro loterij is? Ik speel al een tijdje mee. 1 x wel al 100 euro gewonnen maar het is mij allemaal niet zo duidelijk hoe alles nou in zijn werk gaat. Is dit een officiële instelling die goedgekeurd is door de overheid en hoef ik mij geen zorgen te maken om valse voorlichting?

    Bestellen
    Service
    Prijs
    Levering
    Zou hier weer kopen
    JA
    9

    Gewonnen!

    Maartje S.30-09-2015

    Klopt, ze stalken je helemaal dood met reclame. Maar ik speel al mee. En...ik heb 50 euro gewonnen! Toch zo'n beetje mijn hele inleg weer teruggewonnne...dus ik kan weer een jaartje meespelen!

    Bestellen
    Service
    Prijs
    Levering
    Zou hier weer kopen
    JA
    8

    Stalkers zijn het!

    Stephan H.09-08-2015

    ok, ik blijf nog wel gewoon lid enzo, maar ik wordt een beetje moe van de hoeveelheid post bankgiro loterij. kunnen jullie daar niet mee stoppen? ik ben al lid!!!!

    Bestellen
    Service
    Prijs
    Levering
    Zou hier weer kopen
    NEE
    6

    Schrijf zelf een review over Bankgiro Loterij

    Uw beoordeling