Bestecanvas.nl

Alle reviews

Bestecanvas.nl

37% Zou hier weer kopen

Beoordelingen, klachten, ervaringen en reviews Schrijf een review

Lees hier onafhankelijke reviews, klachten en ervaringen. Wees op de hoogte waar u uw aankoop kunt doen of beoordeel zelf een winkel waar u een (online) aankoop heeft gedaan. Zo bepaalt tegenwoordig heel Nederland zelf welke winkels slecht en goed zijn!

Alle reviews (171)

  • Nog geen reviews!

    Ga op zoek naar bedrijven waar je ervaring mee hebt en schrijf er reviews over! Je reviews dragen bij aan een transparantere markt en zorgt voor betere betrouwbaarheid van bedrijven

  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    Canvas

    Inderdaad een levertijd van lik mijn vestje, bijna twee weken voor een canvasje van 20 x 30 cm, belachelijk!!!

  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    Foto op acrylglas

    Foto op arcylglas besteld, formaat 90x60 cm. Prachtige, heldere kleuren. Helaas was hij tijdens het vervoer beschadigd, na contact met servicedesk hadden we binnen een week (!) de nieuwe foto al in huis, super service!
    Inclusief handige lijst achter de foto, zodat ophangen vlot ging.

  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    Print op doek

    Bestel hier maar niets mensen. Het printen is (als je de mails mag geloven) zo gebeurd maar daarna wachten ze daaaaaaaaaaagen met het versturen ervan. Oftewel, je krijgt je spullen nooit op tijd tenzij je weken vooraf besteld. Ik zit komend weekend dus 'mooi' zonder het verjaardagscadeau voor een goede vriend. 😡

  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    Ingelijste foto

    Let op, buitenlandse partij zonder dat ze het aangeven. Dat is per definitie misleiding. Verzending verdienen ze grof geld op. De foto kwam uiteindelijk na ruim twee weken (!) aan. Maar de lijst was helemaal kapot gegaan. Wederom klantenservice bericht. Je krijgt alleen maar van ene "Andy Baker" computer gegenereerde berichten terug en nul service. Ik heb nog steeds mijn geld niet terug. En ze reageren nergens meer op. Let op, voor de puristen, de lijst was kapot, die is niet persoonlijk gemaakt en hoort dus vergoed te worden volgens het burgerlijk wetboek.

    Absoluut hier NIET bestellen mensen. Koop gewoon bij een Nederlandse partij die met een Nederlandse vervoerder met track en trace werkt en goed bereikbaar is. Je betaald misschien iets meer maar deze oplichters moet je niet in bedrijf willen houden.

  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    Foto op canvas

    Binnen 24 uur verzendklaar staat op de website. Pas na anderhalve dag bericht dat de bestelling klaar was en gereed voor verzending. Een status kon ik wel opzoeken, maar een trackingnummer was niet beschikbaar. Het was een cadeau wat ik 4 dagen na bestelling nodig had. Toen was het niet binnen. Geklaagd via de mail, en een dag later reactie, die erg zakelijk was. Niet eens een opmerking als "vervelend dat uw bestelling er nog niet is", wat één van de eerste dingen is die je leert bij commerciële opleidingen bij het omgaan met klachten! Uiteindelijk is de bestelling na 8 werkdagen bezorgd! Weekenden heb ik niet meegerekend! Het bleek uit Duitsland te zijn verstuurd! De bezorger had het met geweld in de brievenbus gestompt, en ik kon het alleen loskrijgen door opening van de brievenbus met een tang te verbuigen!!! De verzendkosten stonden ook niet in verhouding tot het soort verzending wat gebruikt is. Na heel veel zoeken op de website kun je overigens nalezen dat verzending pakweg 5-6 werkdagen kan duren (wat bij mij dus langer was) maar ik vind het erg wazig dat de levertijd niet duidelijk vermeld wordt in het bestelgedeelte van de website. Uiteindelijk gaat het vaak om cadeau's bij dit soort artikelen, waarbij levertijd belangrijk kan zijn. Er wordt alleen vermeld dat het verzendklaar is binnen 24 uur, en aangezien het een Nederlandse website is, verwacht je dan eigenlijk wel dat je het binnen pakweg 3-4 werkdagen zou kunnen verwachten. Niet dus! Behoorlijk misleidend voor de meeste consumenten. De kwaliteit van de foto op canvas was overigens wel oké, en het losmaken van het geblokkeerde pakket uit de brievenbus heeft gelukkig ook geen schade veroorzaakt. Nu kan ik alsnog gaan regelen dat het cadeau een ruime week te laat alsnog bij de ontvanger terecht komt. Nóg weer extra kosten voor mij dus. Bestecanvas.nl was voor mij een ervaring uit de categorie "eens en nooit weer" !!!

  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    Losse foto’s

    Echt bestel hier nooit mensen. Ik heb op 6 mei een bestelling gedaan. Inmiddels nog steeds niks ontvangen op 18mei. Iedere keer krijg je te horen dat je een aantal dagen moet wachten en anders moet je weer contact opnemen. Je wordt van het kastje naar de muur gestuurd. Als je belt is alles in het Engels en ze geven alleen maar de bezorging de schuld, zelfs als je meerdere malen een bericht stuurt. Die is overigens ook zonder track en tracé dus je kan niet eens zien waar je bestelling is. Echt schandalig.

  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    Foto’s op canvas

    5 mei besteld 6 mei met post mee
    Nu nog steeds niets binnen en geen reactie op mails
    Wil mijn geld teruggestort!
    Nooit meer bestellen hier !

  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    2 muismatten met foto

    27 april verzonden vanuit dit bedrijf. Cadeau voor Moederdag. Paar dagen voor Moederdag contact opgenomen met het bedrijf via mail. Reageren heel traag ( of niet). Ze zeggen alleen maar dat ik nog even geduld moet hebben. Vrijdag neem ik weer contact op, en alles wat ze zeggen is dat ik geduld moet hebben, en daarna de mail of ok tevreden ben met de service. Nou nee dus, dus weer mail gestuurd. Krijg antwoord dat ik 30% korting krijg op een volgende bestelling. Alsof ik daar weer zou bestellen!! Zijn nu 12 mei. Moederdag is geweest, geen cadeau. Dus ik bel want op mijn mail reageren ze niet meer. Klantenservice is alleen in het Engels!! Hoe slecht is dat??!! Ze hebben beloofd vandaag terug te mailen, ik ben benieuwd. Ik wil mijn geld terug en mensen waarschuwen hier niet te bestellen!

  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    Mok met foto

    Dit is geen nederlandse site. Als je al krijgt wat je besteld hebt: de leertijden zijn laaaaang! Track en trace werkt ook niet.

    Klantenservice is niet nederlands, onverstaanbaar en begrijpt je niet aan de telefoon.

    Beter een website kiezen met webwinkelkeur of thuiswinkelwaarborg.

  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    Foto op canvas met lijst

    Koop er nooit!!!!
    Het is geen Nederlands bedrijf maar schijnbaar Duits.

    Bestelling gedaan en wordt beloofd binnen 24uur te verzenden
    Mooi niet, de 14de besteld en de 23ste nog niet binnen en toen had ik het nodig.
    Ik zou met lege handen staan dus de 23ste nog naar de fotozaak gegaan en hun hebben me super geholpen!
    Ik had de 21ste al de koop via een mail ontbonden.
    Ik kreeg daarna te horen dat het pakket uit Polen moest komen?????
    Nu kreeg ik net een mail dat omdat het een Duits bedrijf is en ik met de Duitse wetgeving te maken heb en gewoon moet betalen.
    Kreeg net een mail dat het donderdag geleverd wordt..
    Ze liegen en bedriegen alles bijelkaar dus koop er alsjeblieft niets!!!

  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    Canvas doeken en foto op plexiglas

    Het duurde 17 werkdagen voor ik het binnen had ondertussen nog gebeld waar het bleef en er werd weer gezegd 2 werkdagen te wachten en dan weer te bellen dit is 3 keer gebeurt ik bestel niet meer hier
    Ook 1 foto is niet mooi afgedrukt heel donker met schaduwen

  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    Kussen met foto

    Bestellen ging prima, vervolgens werd het stil. Artikel nog steeds niet ontvangen en er wordt op mails niet gereageerd. Het was een cadeau, dat is nu dus te laat.

  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    foto kaartclub 80 x 40 op canvas

    verleden week besteld en nu nog steeds niet binnen, waarschijnlijk komt er nog een bestelling van stuk of 30 mokken, maar dat gaat denk ik niet gebeuren, daar het veel te lang duurt dat de bestellingen geleverd worden.

  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    Canvas 40x60

    Na 2 weken, mailen en contact zoeken ben ik het zat. Ik heb nog steeds niks ontvangen en wordt continu afgewimpeld met we zijn bezig.
    Ik heb zojuist het bedrijf 48 uur gegeven om mij mijn geld terug te storten, zodat ik elders kan bestellen.
    NOOIT weer bij dit bedrijf!

  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    Muismat met foto

    Heb het na 5 dagen nog niet binnen en het is voor een verjaardag over 2 dagen..
    Dat duurt veel te lang, dus voor mij nooit meer!

  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    Kussen met foto

    Weet iemand het mailadres van bestecanvas? Kan hem zelf nergens vinden. Ik wacht nu al een paar weken op mijn kussen en zou hun graag hierover mailen.

  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    Mok met foto

    Ik heb een mok besteld met foto en die is op 10 februari verzonden volgens beste canvas. Nu nog niet aangekomen. Leuk als het voor een verjaardag is. Nu dus geen cadeautje. Bestelnummer: NLA99991230115

  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    Mokken met foto

    Hele slechte bezorgservice
    En geen track en tracé
    Hele lange levertijd
    Daarom mijn pakket niet bezorgd
    Maar retour gezonden door dhl
    Na twee bezorgpogingen
    Had niet retour gemoeten maar naar afhaalpunt

  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    Mok

    Heb een mok besteld bij bestecanvas.nl. De prijs en levering was (wat op de site stond) erg kort en goedkoop waardoor ik een mok heb besteld. De mok was een cadeau voor een vriend die een half jaar op reis ging. Na 3 weken wachten nog geen mok en mijn vriend is vertrokken. Ik wil graag mijn geld terug, alleen bestecanvas wil het bedrag niet terugstorten. Extreem slechte services.

Anderen bekeken ook

Webprint
1 reviews

Jouw mooiste momenten leg je natuurlijk vast met foto’s die je maakt met je digitale camera of je smartphone. Soms zijn daar plaatjes bij die...

Pixum
2 reviews

Als je zelf allemaal digitale foto’s op je desktop of laptop hebt verzameld, maak je regelmatig een selectie, waardoor je de mooiste overhoud...

MyPhotoFun
4 reviews

Lees nu ervaringen over dit bedrijf! NederlandReview is een verzamelplek van reviews en beoordelingen over bedrijven en organisaties. Het is goed o...

123TuinPoster
8 reviews

Heb jij al een tuinposter in de tuin? De laatste jaren hebben tuinposters erg aan populariteit gewonnen. Maar waar kun je nou de beste tuinposters ...

Bestecanvas.nl

Bestecanvas.nl: Ervaringen
In een tijdperk waarin iedereen overal foto’s van maakt (en vaak vooral van zichzelf) worden er nog maar bijzonder weinig foto’s afgedrukt. De meeste foto’s verdwijnen in computers en telefoons om daar niet meer uit te komen. Maar je met bloed, zweet en tranen geschoten kiekjes verdienen toch meer dan dat? Beter nog dan een simpele afdruk van 10x15 is om je foto’s af te drukken op groot formaat, zoals op canvas! Eén van de vele bedrijven die dit voor jou kan realiseren, is Bestecanvas.nl, maar voor je jouw momenten op de gevoelige plaat aan dit bedrijf overgeeft, is het zinnig om te weten wat ze eigenlijk te bieden hebben en hoe anderen dit bedrijf beoordelen. Lees hier dus alles over Bestecanvas.nl en vereeuwig je foto’s op canvas!

Over Bestecanvas.nl
Via de website kun je foto’s selecteren, een formaat kiezen en eventueel effecten toevoegen (zoals de kleuren aanpassen naar zwart-wit of sepia) en bestellen. Betalen kan met creditcard (MasterCard, VISA, American Express), PayPal, op factuur of met iDeal; verzending gaat via GLS. Al doet de bedrijfsnaam anders vermoeden, je kunt bij Bestecanvas.nl niet alleen terecht voor foto’s op canvas, maar ook voor afdrukken op plexiglas, aluminium, forex en poster. Wil je iets nóg originelers, dan kun je er bijvoorbeeld voor kiezen om een fotokalender te maken of een leuk fotocadeau zoals een mok, kussen, telefoonhoes, muismat of fotopuzzel. Doet het vooral heel goed bij vaders en moeders, leert de ervaring. Zit jij de volgende verjaardag verlegen om een leuk en origineel presentje voor je (groot)ouders? Dan heb je nu een idee.


Diensten van Bestecanvas.nl
Bestecanvas.nl biedt een laagste-prijsgarantie en laat klanten ‘tot 83% besparen’. Bestellingen zijn ‘klaar voor verzending binnen 24 uur‘ (maar wanneer ze je dan precies hebt, weet je natuurlijk niet) en bij bestelling vanaf €19,90 zijn de verzendkosten gratis. Ook niet onbelangrijk: de kwaliteit van de canvas doeken voldoen aan de hoogste kwaliteitsstandaarden: de kleur-intensieve, UV-lichtbestendige inkt en het hoge witaandeel in de doeken moeten een natuurlijke afdruk garanderen. Daarbij wordt oplosmiddelvrije inkt gebruikt.

Klachten over Bestecanvas.nl
Bestecanvas.nl is gevestigd in Keulen en het telefoonnummer is dan ook Duits. Reken dus op de kosten die jouw netwerk provider rekent voor een internationaal telefoongesprek. Ze zijn maandag tot en met vrijdag bereikbaar van 11 tot 16 uur. Mocht je geen zin hebben helemaal naar Duitsland te moeten bellen (we hebben niet getest of ze ook alleen Duits spreken aan de telefoon), dan kun je Bestecanvas.nl ook e-mailen (maar ook hier is het niet geheel duidelijk of je e-mails in het Duits dient te formuleren). Je kunt het bedrijf ook vinden op Facebook en Google +.

Hangen jouw selfies op levensgrote canvasdoeken boven de bank? Of heb je je oma of moeder verrast met een fotoboek met foto’s van kinderen en/of kleinkinderen? Was je tevreden over de kwaliteit van de foto’s, de snelheid van het leveren, het gemak van het online bestellen en de service van Bestecanvas.nl? Laat je review achter op NederlandReview!

Is bestecanvas.nl ook echt de beste? En zijn ze ook goedkoop? Lees onafhankelijke ervaringen bij NederlandReview over alle canvas bedrijven in Nederland!

}