NederlandReview

    Ervaringen Bestecanvas.nl

    Bestecanvas.nl: Ervaringen
    In een tijdperk waarin iedereen overal foto’s van maakt (en vaak vooral van zichzelf) worden er nog maar bijzonder weinig foto’s afgedrukt. De meeste foto’s verdwijnen in computers en telefoons om daar niet meer uit te komen. Maar je met bloed, zweet en tranen geschoten kiekjes verdienen toch meer dan dat? Beter nog dan een simpele afdruk van 10x15 is om je foto’s af te drukken op groot formaat, zoals op canvas! Eén van de vele bedrijven die dit voor jou kan realiseren, is Bestecanvas.nl, maar voor je jouw momenten op de gevoelige plaat aan dit bedrijf overgeeft, is het zinnig om te weten wat ze eigenlijk te bieden hebben en hoe anderen dit bedrijf beoordelen. Lees hier dus alles over Bestecanvas.nl en vereeuwig je foto’s op canvas!

    Over Bestecanvas.nl
    Via de website kun je foto’s selecteren, een formaat kiezen en eventueel effecten toevoegen (zoals de kleuren aanpassen naar zwart-wit of sepia) en bestellen. Betalen kan met creditcard (MasterCard, VISA, American Express), PayPal, op factuur of met iDeal; verzending gaat via GLS. Al doet de bedrijfsnaam anders vermoeden, je kunt bij Bestecanvas.nl niet alleen terecht voor foto’s op canvas, maar ook voor afdrukken op plexiglas, aluminium, forex en poster. Wil je iets nóg originelers, dan kun je er bijvoorbeeld voor kiezen om een fotokalender te maken of een leuk fotocadeau zoals een mok, kussen, telefoonhoes, muismat of fotopuzzel. Doet het vooral heel goed bij vaders en moeders, leert de ervaring. Zit jij de volgende verjaardag verlegen om een leuk en origineel presentje voor je (groot)ouders? Dan heb je nu een idee.

    Hoe beoordeel je de kwaliteit van printen op bijvoorbeeld hout? Hier wordt het uitgelegd in dit filmpje!

    Diensten van Bestecanvas.nl
    Bestecanvas.nl biedt een laagste-prijsgarantie en laat klanten ‘tot 83% besparen’. Bestellingen zijn ‘klaar voor verzending binnen 24 uur‘ (maar wanneer ze je dan precies hebt, weet je natuurlijk niet) en bij bestelling vanaf €19,90 zijn de verzendkosten gratis. Ook niet onbelangrijk: de kwaliteit van de canvas doeken voldoen aan de hoogste kwaliteitsstandaarden: de kleur-intensieve, UV-lichtbestendige inkt en het hoge witaandeel in de doeken moeten een natuurlijke afdruk garanderen. Daarbij wordt oplosmiddelvrije inkt gebruikt.

    Klachten over Bestecanvas.nl
    Bestecanvas.nl is gevestigd in Keulen en het telefoonnummer is dan ook Duits. Reken dus op de kosten die jouw netwerk provider rekent voor een internationaal telefoongesprek. Ze zijn maandag tot en met vrijdag bereikbaar van 11 tot 16 uur. Mocht je geen zin hebben helemaal naar Duitsland te moeten bellen (we hebben niet getest of ze ook alleen Duits spreken aan de telefoon), dan kun je Bestecanvas.nl ook e-mailen (maar ook hier is het niet geheel duidelijk of je e-mails in het Duits dient te formuleren). Je kunt het bedrijf ook vinden op Facebook en Google +.

    Hangen jouw selfies op levensgrote canvasdoeken boven de bank? Of heb je je oma of moeder verrast met een fotoboek met foto’s van kinderen en/of kleinkinderen? Was je tevreden over de kwaliteit van de foto’s, de snelheid van het leveren, het gemak van het online bestellen en de service van Bestecanvas.nl? Laat je review achter op NederlandReview!

    Is bestecanvas.nl ook echt de beste? En zijn ze ook goedkoop? Lees onafhankelijke ervaringen bij NederlandReview over alle canvas bedrijven in Nederland!

    Bestecanvas.nl
    Beoordelingen, klachten, ervaringen en reviews (20)

    5,2
    40% Zou hier weer kopen!

    Bestellen

    5,6

    Service

    4,6

    Prijs

    5,8

    Leveren

    5

    Alle reviews

    Lees hier onafhankelijke reviews, klachten en ervaringen. Wees op de hoogte waar u uw aankoop kunt doen of beoordeel zelf een winkel waar u een (online) aankoop heeft gedaan. Zo bepaalt tegenwoordig heel Nederland zelf welke winkels slecht en goed zijn!

    Melden wel pakket aan bij GLS, maar geven hem niet af.

    Jeanine14-10-2018

    Sinds maandag 9 oktober is mijn bestelling al klaar en aangemeld bij GLS. Echter geven ze het pakket niet af bij GLS, dus kan het ook mijn kant niet uit. Mailen heeft geen zin, krijg geen reactie. Inmiddels behoorlijk chagrijnig en zeer ontevreden. In het pakket zaten twee verjaardagscadeau. GLS vindt nu ook niks meer op mijn tracking nummer. Dus ik vrees ervoor of ik ze ooit nog krijg.

    Dus bij deze; betaal nooit vooraf bij Beste Canvas!!!
    Eerder een canvas doek besteld met achteraf betalen en dat ging wel goed.

    Bestellen
    Service
    Prijs
    Levering
    Zou hier weer kopen
    NEE
    2,5

    Melden wel pakket aan bij GLS, maar geven hem niet af.

    Jeanine14-10-2018

    Sinds maandag 9 oktober is mijn bestelling al klaar en aangemeld bij GLS.
    Echter geven ze het pakket niet af bij GLS, dus kan het ook mijn kant niet uit. Mailen heeft geen zin, krijg geen reactie. Inmiddels behoorlijk chagrijnig en zeer ontevreden. In het pakket zaten twee berjaardagscadeaus. GLS vindt nu ook niks meer op mijn tracking nummer. Dus ik vrees ervoor of ik ze ooit nog krijg.
    Vo

    Dus bij deze; betaal nooit vooraf bij Beste Canvas!!!
    Eerder een canvas doek besteld met achteraf betalen en dat ging wel goed.

    Bestellen
    Service
    Prijs
    Levering
    Zou hier weer kopen
    NEE
    2,5

    canvas

    Ronja11-10-2018

    groot canvas besteld 75 bij 100. besteld op dinsdag en kreeg hem die week erop op donderdag in huis. mooie canvas. alleen gaat de bezorgdienst er niet voorzichtig mee om. voetstappen staan op dr doos en er zit een gat in het karton. gelukkig was mn canvas nog heel.

    Bestellen
    Service
    Prijs
    Levering
    Zou hier weer kopen
    JA
    6,5

    Nederlandse site, alleen Engelstalige service

    Saskia Licht09-10-2018

    Uitdrukkelijk telefonisch gevraagd naar de hoogte van de fotomok. Acht mokken besteld die toch een cm te hoog bleken. Klantenservice spreekt uitsluitend Engels, dat is geen service. Ook niet bereid mij tegemoet te komen in geld. Nu acht mokken die niet onder het koffieapparaat passen.

    Bestellen
    Service
    Prijs
    Levering
    Zou hier weer kopen
    NEE
    5

    Nóóit meer! Slechte service

    Ismay H10-07-2018

    Na meerdere malen een verdkeerde / kapotte bestelling ontvangen te hebben, kreeg ik na mijn mailtjes ook een ontzettend NIET-klantvriendelijk persoon. Dit is géén service, ik werd ronduit asociaal behandeld en zou willen dat niemand hier ooit nog zou bestellen. Daarnaast is het nooit opgelost dus ik zit met kapotte producten waar ik letterlijk niks mee kan.

    Lekker bij andere webshops bestellen dus!

    Bestellen
    Service
    Prijs
    Levering
    Zou hier weer kopen
    NEE
    3

    Mijn slechte ervaring met bestecanvas.nl

    adslben02-03-2018

    24 oktober 2017 heb ik 5 canvasdoeken gekocht bij bestecanvas.nl.

    Een paar dagen later komt het binnen, alle 5 de doeken in 1 doos. Op de doos niets van breekbaar o.i.d. erop.
    1x Foto op Canvas 90x60 cm
    4x Foto op Canvas 40x40 cm

    De 40x40 waren dus in de 90x60 gedrukt en dat kon je zien. Ook diverse doeken hadden inktvlekken of zwarte vegen. Het grote doek was het frame krom. De foto's zijn gemaakt in een fotostudio door een fotograaf en bewerkt dus zeer goede kwaliteit.

    Ik stuur een reply met foto's:
    [quote]Beste Serviceafdeling,

    Ik heb het ontvangen maar er zijn toch wat foutjes.

    Op diverse doeken zitten vlekken.
    Op 1 is de hoek ingedeukt (vermoedelijk door transport, de kleine doeken zaten achter de grote half op elkaar. Dit zat wel in bubbelfolie maar is toch niet goed gegaan.)

    Het grote doek is het frame krom, wijkt 1 cm af.

    Verder zie je op de 4 met witte achtergrond het houten frame erdoorheen, dit is simpel op te lossen door hier bijvoorbeeld eerst 100gram's wit papier achter te doen.
    Ik hoor graag van u.

    Met vriendelijke groet[/quote]

    Ik krijg een vertaalde reply:
    [quote]Beste,

    Hartelijk bedankt voor de foto's die u ons heeft toegestuurd.

    Wij bedrukken voor u nieuwe producten en zenden u deze zo spoedig mogelijk toe. De onjuiste afdrukken kunt u gewoon weggooien wanneer u uw nieuwe producten ontvangen heeft.

    U ontvangt van onze koerier automatisch een pakketnummer om uw zending online te traceren.

    Hartelijk dank voor uw medewerking bij deze reclamatie.
    Met vriendelijke groet[/quote]

    Netjes geregeld denk je dan.

    Echter komen er maar 4 doeken binnen, en helaas weer vlekken erop. Ik kan ook geen complete nette set maken. Over de voetafdruk op de doos hebben we het maar even niet :x .
    Dus weer mailen:
    [quote]
    Beste xxxxx,

    Ik heb vandaag de doos opgemaakt en verbaas mij echt dat dit zo verstuurd is. Zeker aangezien het over diversen punten gaat uit Duitsland.

    De 3 kleine doeken (waarvan en een opgestuurd is die juist niet fout was) konden alle kanten op schuiven. Het grote doek heeft op 2 hoeken een stukje piepschuim (doe het dan op alle 4 de hoeken).
    Geen enkele indicatie voor de bezorger dat het breekbaar is (zie vorige mail/foto, een mooie voetafdruk op de doos).

    Bij de nieuw geleverde doeken zit weer inkt spetter/vegen op 2 doeken, en een doek is niet mooi gespannen (dit is niet duidelijk op de foto te krijgen).
    Ook een van de vieze doeken van de eerste levering zit dus niet bij deze levering.

    Ik ben niet tevreden over deze kwaliteit.
    Zie bestanden in de wetransfer link.

    Ik stel voor dat ik mijn geld terug krijg en toch maar iets meer betaal bij de lokale fotowinkel.

    Met vriendelijke groet,[/quote]

    Er gaan diverse mailtjes over en weer, eerst kunnen ze geen wetransfer openen en dan moet ik er weer een wit vel naast houden en ineens gaan kunnen ze niet meer in het Nederlands reageren, ook heb ik ineens een andere naam GORDON :lol: (lijkt erop dat ze een verkeerde copy/paste hebben gedaan).

    [quote]Beste heer Gordon,
    Hartelijk dank voor uw bericht.

    Het spijt ons dat u met de geleverde afdruk niet tevreden bent.

    Om uw bezwaren te kunnen inschatten is het voldoende als u een digitale foto opstuurt van de geleverde print die volgens u niet in orde is. Deze foto('s) kunt u dan per e-mail als bijlage naar ons toesturen.
    Legt u alstublieft bij het maken van de foto, een vel wit papier naast uw canvas.

    Stuur de print alstublieft niet terug. Aangezien het bij het geleverde artikel om een gepersonaliseerd fotoproduct gaat kunnen wij het niet terugnemen.

    Zodra wij feedback hebben ontvangen van de productieafdeling nemen wij contact met u op en informeren wij u over de mogelijkheden.

    Alvast bedankt voor uw medewerking.
    Met vriendelijke groet,[/quote]

    Ze reageren nu ook niet meer en ik kan niets anders dan maar een slechte review op de link die ze bij de bestelling hebben gegeven invullen.
    Ook daar komt geen reactie op.

    Ik neem mijn verlies maar en bestel bij de lokale fotoboer nieuwe doeken.

    Maar ineens op 2 februari 2018 een reactie op de review, denk dat ze het zo druk hebben met klachten dat ze er nu pas aan toe komen :roll:

    [quote]I'm sorry but my Dutch colleague is absent today. However, I would like to solve the issue before he returns!
    Thank you for your honest feedback. Only after your comment on TrustedShops we were able to comprehend your dissatisfaction as part of our quality management and review the problems caused with your order. We regret to hear that you are not satisfied with your order.

    Our highest goal is your 100% satisfaction. We would like to help you with your issue.

    In order for us to determine the fault, we would like to kindly ask you to send us a picture of the delivered canvas via email. We will surely find a solution which is satisfactory to you.

    We look forward for your response and wish you a nice day.

    Met vriendelijke groet[/quote]

    Ik reageer dat ze in het NL mogen reageren en krijg de mail door google translate vertaald binnen.

    [quote]Bedankt voor je eerlijke feedback. Pas na uw commentaar op TrustedShops konden we uw ontevredenheid begrijpen als onderdeel van ons kwaliteitsbeheer en de problemen bekijken die zijn veroorzaakt met uw bestelling. Het spijt ons te horen dat u niet tevreden bent met uw bestelling.

    Ons hoogste doel is uw 100% tevredenheid. We willen je graag helpen met je probleem.

    Om ons te helpen de fout te bepalen, willen we u vriendelijk vragen om ons via e-mail een foto van het geleverde canvas te sturen. We zullen zeker een oplossing vinden die voor u bevredigend is.

    We kijken uit naar uw reactie en wensen u een mooie dag.

    Met vriendelijke groet[/quote]

    Ik reply met dit:

    [quote]Bij deze een aantal voorbeelden, ook de 2e levering was niet goed. Vlekken en vergen, inktdrops, kromme frames.
    Conform uw eigen regels op uw site zou ik mijn geld terug moeten krijgen maar helaas geeft u geen thuis.

    Ik heb inmiddels al bij de lokale fotowinkel besteld en zou het erg waarderen mijn geld alsnog te krijgen.[/quote]

    Krijg dit als antwoord:

    [quote]bedankt voor je bericht
    Het spijt ons dat we uw ervaring met de bestelling hebben gehoord.
    We willen u de afdrukken aanbieden met een andere motivatie.
    Of een tegoedbon voor een gratis product naar keuze van onze website.
    Laat ons alstublieft uw keuze weten.

    Met vriendelijke groet[/quote]

    Mijn reactie:
    [quote]Aangezien het allemaal zo moeizaam en traag ging/gaat heb ik al zoals eerder gemeld nieuwe gekocht bij een ander bedrijf.

    Een tegoedbon zit ik niet op te wachten.

    Graag geld retour conform uw eigen voorwaarden.

    Mijn rekeningnummer is[/quote]

    Antwoord:
    [quote]Helaas kunnen we u geen restitutie aanbieden.
    Laat het ons weten als je geïnteresseerd bent in de andere aanbiedingen.

    Met vriendelijke groet[/quote]

    Ik reageer weer:
    [quote]Ik wil u ook verwijzen naar uw eigen voorwaarden. https://www.bestecanvas.nl/hulp/
    Als uw product beschadigd is of onderdelen van de levering ontbreken, neem dan contact op met onze klantenservice. Natuurlijk doen wij er alles aan om ervoor te zorgen dat een geschikte oplossing wordt gevonden. In het onwaarschijnlijke geval dat we na twee pogingen nog steeds geen perfect product kunnen leveren, zijn wij uiteraard bereid, zoals wettelijk verplicht, om uw geld terug te storten.

    De 2 pogingen zijn geweest dus conform uw eigen voorwaarden heb ik recht op mijn geld.[/quote]

    Ik denk ondertussen waar ben ik nu weer in beland, en denk even kijken hoe ze daar werken en replay op de allereerste email van de levering met de klachten. En krijg direct een mail dat ze alles opnieuw sturen en dat doen ze dan ook... Ik val nog net niet van mijn stoel.
    De kwaliteit was wederom niet ok, maar ik vind het best en ga lekker verder met de mailtjes over de review. :mrgreen:

    Ik krijg dus na mijn laatste reactie dat ik conform hun eigen voorwaarden mijn geld behoor te krijgen deze reactie:
    [quote]Bedankt voor je bericht.
    Stuur ons alsjeblieft een foto van alle 3 producties samen, zodat we de beschadigde plaatsen kunnen zien.
    Wij danken u voor uw geduld.Met vriendelijke groet[/quote]

    Ik denk wat willen ze nu? Dat ik van alle drie de leveringen foto's maak op 1 foto? Dat is lastig aangezien ik de oude doeken al heb weg gegooid (dit op verzoek van bestecanvas zelf).
    Voor mijn gevoel zitten ze nu echt te trollen in de hoop dat ik het opgeef en ik ga er lekker in mee. Ik had mijn verlies toch al genomen.

    Ik reply:
    [quote]Zijn jullie nu echt moeilijk aan het doen om het moeilijk doen?

    Ik heb al nieuwe en het nu al uren gemaild en minimaal 5x foto's gestuurd.

    Of ik krijg mijn geld terug of ik ga het uit handen geven aan mijn rechtsbijstand.

    Kom je eigen regels gewoon na![/quote]

    Antwoord:
    [quote]bedankt voor je bericht.


    Om het geld naar uw rekening terugstorten, maakt u alstublieft een digitale foto van 3 beschadigde artikelen en stuur ons de foto's via email.


    bedankt voor je medewerking.

    Met vriendelijke groet[/quote]

    Ik stuur alle foto's die ik eerder al heb gestuurd in en krijg deze reply:

    [quote]Maakt u alstublieft een (1) digitale foto met alle beschadigde artikelen samen zichtbaar zijn.
    Let erop dat het exacte probleem gebied en foto motief zichtbaar zijn.

    Met vriendelijke groet[/quote]

    Ze gaan steeds korter reageren dus doe ik dat ook maar:
    [quote]Nee die heb ik niet. Ik ben er nu wel klaar mee.

    Ik wil het ook uit handen geven aan mijn verzekering?

    Zeg het maar. Maar stop met dit vertragen.[/quote]

    Antwoord:
    [quote]Helaas kunnen we geen terugbetaling uitvoeren als u ons de foto niet stuurt.

    Met vriendelijke groet[/quote]

    Ik weer een reply:
    [quote]Ik heb wel 10 x foto's toegestuurd.
    Dus of terugbetalen of ik geef het uit handen.

    Dan spreek ik mijn rechtsbijstand aan.

    Ik heb nu wel genoeg kansen gegeven toch?[/quote]

    Antwoord:
    [quote]Helaas kunnen we u niet verder helpen als u onze instructies niet opvolgt.[/quote]

    Ik reageer weer:
    [quote]Ik heb nu meerdere malen instructie opgevolgd.
    Ik heb meerdere malen foto's gestuurd.

    Wat is de volgende instructie? Dat ik naakt de horlepiep dans en dan een folm maak van de troep die jullie leveren?

    Jullie weigeren de eigen voorwaarden na te leven. Jullie leveren meerdere malen slechte kwaliteit.

    Ik volg alles op maar jullie verzinnen telkens een nieuwe opdracht. Het is toch geen escaperoom?

    Moet ik nu echt de klacht over heel het internet gooien? Ik wil een nette oplossing maar als dat niet mogelijk os hoor ik het wel![/quote]

    Krijg ik dit weer:
    [quote]Bedankt voor het bericht.
    Zoals we in de vorige e-mail schreven, moeten we de 3 beschadigde doeken in één digitale foto bekijken om een teruggave te doen. Helaas kunnen we niet doorgaan als u niet aan de vereisten voldoet.
    Als u over het product klaagt, moet u natuurlijk een procedure volgen.
    Het spijt ons te horen dat u niet blij bent met onze services.
    Als we 3 keer beschadigde doeken hebben weggegooid, moeten we een digitale foto van alle drie samen op één foto bekijken.
    We zijn op zoek naar forwar voor u antwoord en bedankt voor het begrip.[/quote]

    Mijn reply:
    [quote]
    Ik heb geen begrip. Ik heb hele duidelijke foto's gestuurd.
    Ik ontvang graag een voorbeeld van hoe u de foto wil ontvangen.
    Ik heb deze procedure niet op uw website of algemene voorwaarden gelezen.
    Ik heb wel gelezen dat ik geld terug krijg na 2 foute leveringen.
    Er is gevraagd om de beschadigingen te laten zien en daar is aan voldaan.
    U vraagt telkens om iets nieuws aan te leveren. U heeft ook erkend dat de leveringen fout zijn door nieuwe te sturen.[/quote]

    Ik pak maar 3 foute doeken die nog achter de bank stonden, de kids gebruiken ze namelijk als kleurplaat :lol: En deze had ik nog staan.

    En reply weer:
    [quote]Ik heb 3 doeken op 1 foto 2 x gemaakt, met de fouten welke overigens op de andere eerder aangeleverde foto's veel duidelijker te zien zijn welke u al eerder heeft gevraagd. Maar goed aangezien u zo star blijft heb ik het maar gedaan.

    Ik heb nu dus detailfoto's en 3 doeken op 1 foto foto's gemaakt. Ik doe de eerder aangeleverde foto's er ook weer bij.

    Hierbij nogmaals uw voorwaarden:
    Ik wil u ook verwijzen naar uw eigen voorwaarden. https://www.bestecanvas.nl/hulp/
    Als uw product beschadigd is of onderdelen van de levering ontbreken, neem dan contact op met onze klantenservice. Natuurlijk doen wij er alles aan om ervoor te zorgen dat een geschikte oplossing wordt gevonden. In het onwaarschijnlijke geval dat we na twee pogingen nog steeds geen perfect product kunnen leveren, zijn wij uiteraard bereid, zoals wettelijk verplicht, om uw geld terug te storten.[/quote]

    Krijg ik een heel verhaal terug:
    [quote]Hartelijk dank voor uw bericht.

    Wij betreuren het dat u niet tevreden bent over het geleverde product.

    Na een zorgvuldige afweging van uw klacht door onze grafische afdeling en na overleg met de productiemanager, hebben we geconcludeerd dat het item dat u heeft ontvangen overeenkomt met de gegevens die u naar onze website hebt geüpload.

    Kwaliteit: ons systeem toont u automatisch alle mogelijke afdrukformaten die relevant zijn voor uw geüploade beeldgegevens (op basis van pixels, maar niet van de kwaliteit). We drukken de producten af ??met een resolutie van 72-300 dpi. Om een ??bevredigende kwaliteit te garanderen, raden we aan een afbeelding te uploaden met 75-150 dpi en om een ??zo hoog mogelijke kwaliteit te garanderen, raden we aan een foto te uploaden met 150-300 dpi.

    Bewerken: houd er rekening mee dat uw afbeeldingsgegevens nooit handmatig worden bewerkt of bijgesneden voordat ze worden afgedrukt. Als onderdeel van het bestelproces toont ons systeem u alle mogelijke afdrukformaten die relevant zijn voor uw geüploade afbeeldingsgegevens, d.w.z. alle afdrukformaten die overeenkomen met de beeldverhouding en resolutie van uw geüploade foto's en die daarna automatisch in productie worden genomen.

    Voorbeeld: Houd er alstublieft rekening mee dat het essentieel is om het voorbeeldveld te bekijken tijdens de opmaakselectie, omdat uw item wordt afgedrukt zoals het wordt getoond, vooral als de ascpect-verhouding niet overeenkomt met de door u gekozen grootte. Het verlies van een motief kan worden veroorzaakt door de keuze van het betreffende randeffect of door de keuze van het formaat, niet compatibel met de fotoresolutie (bijvoorbeeld als het "gevouwen" effect is gekozen, wordt het beeld groter afgedrukt en om randen gewikkeld).

    Scherpte: houd er rekening mee dat het aanbrengen van verf op het canvas voor afdrukken op glanzend fotopapier hoger is. Dit betekent dat vanwege de structuur van het canvas er meer kleur moet worden aangebracht om een ??redelijke inktdekking te garanderen. Het is onvermijdelijk dat sommige details, vooral in donkere gebieden, verloren gaan. Ook de toepassing van verf is extra hoger om een ??veel betere helderheid van kleuren te garanderen.

    Houd er alstublieft rekening mee dat het systeem wazige afbeeldingsgegevens en een zware pixelresolutie niet kan herkennen vanwege een kunstmatig hoge resolutie en dit kan resulteren in een slechte afdrukkwaliteit (in dergelijke gevallen geen reden tot reclamatie).

    Vanwege het geautomatiseerde productieproces kunnen we uw afdrukgegevens niet vooraf controleren, omdat deze tijdens het bestelproces automatisch worden overgedragen aan onze server en in productie worden genomen. Uw artikel wordt op precies dezelfde manier geproduceerd als u het op onze website heeft geüpload.[/quote]
    Ik ga steeds meer lol erin krijgen, ze zijn er nu echt zo lang mee bezig en leveren 3 maal slechte kwaliteit en bieden tegoedbonnen aan en nu dit.

    Ik reply weer:
    [quote]Dus als ik het goed begrijp zitten de vlekken en vouwen in het origineel volgens jullie?
    Hoe kan het dan bij elke levering op andere plekken zitten?
    Het is slecht gespannen en verpakt. Het ene doek heeft in het andere doek gedrukt en daardoor schade.

    De foto's zijn gemaakt door een professionele fotograaf voor een wittw achtergrobd in een studio.

    Ik ontvang graag mijn originele bestanden waarin u kunt zien dat de vouwen en vlekken er al op zitten.

    Het is zeer knap dat u meerdere malen nieuwe prints stuurt en het nu ineens in de originelen zit.

    Voor de goede orde, ik werk zelf als engineer in de printing wereld dus weet echt wel hoe inktvlekken eruit zien.

    Moet ik nu echt naar Radar, consumentenbond, enz gaan?
    [/quote]

    Ik ben niet zo van gelijk online klagen maar dit verhaal is toch wel zo bizar aan het worden dat ik het toch ga delen.

    Ik krijg dit antwoord:

    [quote]Je hebt ons twee keer foto's van de dezelfde-productie gegeven.
    Zie het bijgevoegde screenshot.Met vriendelijke groet[/quote]

    Oftewel ze beweren dat ik iets heb aangeleverd waar ze zelf om vragen en daarom krijg ik niets... Ik ga nu echt stuk.
    JA dat klopt, ik heb niets anders meer en ik heb niet alle doeken van de 3 leveringen. Ze zoeken het maar uit verder en ik zou zeggen voordat je met Bestecanvas.nl zaken doet denk nog even 3 keer na.

    Ik mail ze nog een keer de voorbeelden dat ze zelf hebben aangeven de foute doeken weg te gooien maar 0,0 reactie.

    Wat ze nog wel doen is in het engels mailen:
    [quote]We have delivered the canvases 3 times. Last delivery was on the 14.12.2017.
    You have provided us with the pictures of proof from 2 productions.


    Your request for a refund has been denied, so we are closing this reputation case.
    We would like to thank you for your coorporation.[/quote]

    En ook op de review [url]https://nl.trustpilot.com/reviews/5a2be5fa12f98f0810e41b42?utm_swu=8205[/url]

    Dit schrijven:
    [quote]we already gave you several free reprints. When we asked you for proof of your ongoing complaints, you tried to trick us. We're sorry but we have to stop our efforts now. Thank you for your understanding.[/quote]

    Mijn advies, koop lekker lokaal. Is niet eens veel duurder en de kwaliteit is echt beter!

    Bestellen
    Service
    Prijs
    Levering
    Zou hier weer kopen
    NEE
    2

    Klacht.. niet leveren

    Semsi eseryel25-01-2018

    Jullie moeten je schamen....mensen laten betalen en niet leveren...en ook niet de moeite doen om het op te lossen
    Te triest voor woorden

    Bestellen
    Service
    Prijs
    Levering
    Zou hier weer kopen
    NEE
    2

    folie op aluminium ipv print

    Waterman02-01-2018

    Zeer teleurgesteld over de kwaliteit van de afdrukken op aluminium. Normaal gesproken (bij andere leveranciers wordt de foto echt afgedrukt op het aluminium, maar niet bij Bestecanvas.nl Wat ze doen is gewoon een afdruk van de foto op een goedkoop folietje op een plaatje aluminium plakken. Echt zo lelijk. Voel me bekocht, maar krijg geen reactie van de klantenservice. En nu ik hier de ervaringen lees snap ik dat ik er ook niets van hoef te verwachten. Zonde van het geld.

    Bestellen
    Service
    Prijs
    Levering
    Zou hier weer kopen
    NEE
    4

    Slechte service

    Ben09-12-2017

    Bestelling van 5 doeken in oktober gedaan. 4 waren fout. Vlekken of krom.

    Mail naar klanten service, ik kreeg de bestelling opnieuw.

    Krijg de levering niet compleet, dus nog steeds een doek niet goed.
    Echter bij de nieuwe levering weer vlekken en slecht gespannen.

    Weer naar de klantenservice, ineens spreken ze geen Nederlands meer, gaan in het engels mailen en dit soort info:
    ===============
    thank you for your message.

    Please note that a refund of your money is not possible for individually manufactured products.

    Our products are manufactured only according to your specifications and thus can not be further used upon return.

    According to the Article §312, Section 4, Nr.1 of the German Civil Code, there is no right of revocation when ordering goods which are manufactured according to customer specifications or are clearly tailored to the customer requirements.

    For this reason, according to the German Civil Code relating to the service contract, there is no right of revocation when ordering products with individual imprint.

    In the event of justified complaints, we are endeavoured to provide you with an adequate remedy.

    In case, we have still not delivered an impeccable product after two subsequent improvements, we are ready to reimburse your money, for as long as required by law.
    =========
    Terwijl ze zelf dit op de site hebben staan in de voorwaarden:
    =========
    Als uw product beschadigd is of onderdelen van de levering ontbreken, neem dan contact op met onze klantenservice. Natuurlijk doen wij er alles aan om ervoor te zorgen dat een geschikte oplossing wordt gevonden. In het onwaarschijnlijke geval dat we na twee pogingen nog steeds geen perfect product kunnen leveren, zijn wij uiteraard bereid, zoals wettelijk verplicht, om uw geld terug te storten.
    =======

    Ik krijg nu geen reactie meer op mail en zit nog steeds met canvasdoeken met vlekken.

    Ik zou hier dus niet kopen.

    Bestellen
    Service
    Prijs
    Levering
    Zou hier weer kopen
    NEE
    2

    mooi, snel en goede prijs

    Louise Hoffmann28-10-2017

    Heb al 2 keer iets besteld. Prijs/kwaliteitsverhouding prima. Snelle levering, stevig verpakt. Zal hier zeker vaker iets bestellen.
    Misschien zou het wel een optie zijn, als programma laat zien of de geladen foto uitstekend/goed van kwaliteit is. Kan teleurstelling voorkomen.

    Bestellen
    Service
    Prijs
    Levering
    Zou hier weer kopen
    JA
    9

    Bestecanvas.nl klantensurvice

    Michel Pronk17-07-2017

    Bestelling gedaan maar na op ok gedrukt te hebben zag ik ohh foto toch fout voor mijn 5 jarig trouwen.
    Netjes alles gelezen en normaal gesproken kun je je order nog aanpassen tot het in productie genomen wordt. eerder zelf boeken laten maken bij ander bedrijf en dat was briljant. maar blijkbaar zodra je op ok drukt heb je nergens geen recht meer op. in weekend bestelling gedaan en meteen nadat ik fout zag gemaild met vraag of ik order kon wijzigen maar volgens hun is het onmogelijk.

    Bestellen
    Service
    Prijs
    Levering
    Zou hier weer kopen
    NEE
    2

    zeer trage levering

    ron smit14-05-2017

    ik heb een foto besteld en ondanks dat op de site staat verzonden binnen 24uur krijg je het pas na meer dan een week

    ze melden alleen bij de verzender aan dat ze een pakketje hebben daar krijg je een nummer van het verzenden zelf duurt meer dan een week dit is echt misleidend en bij een klacht geven ze aan dat je bij de transportmaatschappij moet zijn die zijn traag maar ze verstuuren het gewoon te laat en waarschijnlijk ook te goedkoop zodat het meer dan een week duurt voor je het in huis hebt

    als ze dat duidelijk zouden vermelden op de site eventueel met spoed toeslag dan zouden er minder teleurstellingen zijn

    zeer slechte ervaring en had niet nodig geweest een misleidend bedrijf

    Bestellen
    Service
    Prijs
    Levering
    Zou hier weer kopen
    NEE
    4

    Na alle berichten met hartkloppingen afgewacht...

    Pris12-05-2017

    ... maar gelukkig prima bevallen!
    Na een grote bestelling te hebben gedaan las ik pas alle vreselijk teleurstellende en beangstigende berichten over beste canvas.
    Met kloppend hart heb ik af zitten wachten of het wel goed zou gaan, aangezien ik anders behoorlijk wat geld kwijt zou zijn.
    3 grote canvassen, 3 iets kleinere canvassen, een muismat en een mok.
    Daarvan was een groot deel kadootjes, dus bij voorbaat was ik al teleurgesteld en voorbereid op dat het wel niet komen zou en zo wel dat ik dan misdrukken of iets van iemand anders zou krijgen.
    Na een dag of 2 kreeg ik al mail met een track and trace code van gls en volgens de code was mijn pakket al bijna klaar voor verzending.
    En inderdaad, ik kon m helemaal volgen en op dag 4 na bestelling kwam een zeer zorgvuldig ingepakt pakket binnen.
    Canvas voor canvas keurig in een dik pak papier gewikkeld en daar tape omheen en dat in een stevige doos.
    De canvasdoeken zijn van schitterende kwaliteit, helder, goed van kleur, helemaal heel, geen krasjes of vouwen...

    Er was maar één maar en dat was dat mijn mok miste.
    Meteen een mailtje gestuurd dat deze miste met de vraag of ze m zo spoedig mogelijk na konden zenden.
    Daarop kreeg ik de andere dag meteen antwoord.
    Niet in het Nederlands, met welgemeende excuses dat er op het moment geen Nederlands sprekende medewerker aanwezig, maar dat ze me wel graag meteen wilden helpen en hoopte dat ik de Engelse mail begreep.
    Het bleek dat de mok iets langer duurde om te drukken en ze de rest daarom alvast verzonden hadden, maar de mok was wel degelijk onderweg en ze verwachtte die zelfs die dag al afgeleverd.
    Daarbij de vraag of ik alsjeblieft kon laten weten of dat ook het geval was.
    En dat was zeker het geval, diezelfde middag kwam ook de mok netjes ingepakt en in prima kwaliteit aan.

    Hier dus zeer opgelucht, erg tevreden en blij met de geleverde service.

    Bestellen
    Service
    Prijs
    Levering
    Zou hier weer kopen
    JA
    9,5

    Fotoboek besteld aanbieding

    Cindy Bennekom28-02-2017

    Fotoboek besteld op bestecanvas. Ik had ze gevonden omdat ze een goede aanbieding hadden en daar wilde ik wel gebruik van maken. Scheelde daardoor best veel geld met andere bedrijven waar je een fotoboek kunt laten afdrukken.

    Het was best een gedoe om het hele boek te maken want ik ben niet heel handig met die dingen, maar uiteindelijk is het toch gelukt dus dat is fijn. Er zitten heel veel foto's in nu.

    Ik had het boek trouwens met iets meer dan een weekje weer in huis, dat is best snel, toch?

    En in het echt ziet het fotoboek er gewoon supermooi uit, alles staat waar het moet staan en ik vind de kleuren ook mooi.

    Bestellen
    Service
    Prijs
    Levering
    Zou hier weer kopen
    JA
    8

    foto op canvas

    Frederiek02-12-2016

    Bestellen ging heel makkelijk, was benieuwd naar het resultaat want na het uploaden van de foto miste ik wel de rubriek: eindresultaat. Op veel van deze sites wordt dan aangegeven of de foto 'geschikt' is of scherp genoeg.
    Het resultaat is me 100% meegevallen, scherp en geen randen weggevallen terwijl dezelfde foto op andere sites maar 3 van de 5 sterren kreeg qua helderheid en scherpte. Zo zie je maar...
    Levering was ook veel vlotter dan verwacht en de prijs viel me alleszins mee, alleen wel heel erg jammer dat ik de dag na de bestelling aanbiedingen van bestecanvas in mijn mailbox kreeg waarin het zelfde formaat foto op canvas voor de helft van het geld werd aangeboden, dat is dan weer jammer, toch ben ik heel tevreden.

    Bestellen
    Service
    Prijs
    Levering
    Zou hier weer kopen
    JA
    8,5

    Voel mij opgelicht..

    Iris12-11-2016

    Ik voel mij gewoon opgelicht, na een 3e bestelling voor de 3e keer een vaag canvas gekregen en na afgesproken te hebben een nieuwe te krijgen gaf mwvrouw mij de stappen door die ik moest opvolgen.. Dit heb ik precies zo gedaan, alleen ze had er niet bij verteld dat je geen geld op je Paypal account mocht hebben!! Ik heb nu dus dubbel betaald & een slecht canvas. Na meerdere emails waarop geen gehoor werd gegeven over een week tijd kreeg ik alleen de reactie dat ik niet had moeten betalen. De vorige 2 bestellingen waren over de 100,- en nu om een canvas van 24,- doen ze zo.. Plus ik heb verzendkosten van 7,- er bovenop betaald.. Alsof ik dan niet nog iets zou maken om aan die 40,- te komen..

    Men komt niet met een oplossing, geen refund en daarna word je compleet genegeerd.. Met andere woorden bekijk het maar! Dubbel betaald & een slecht canvas.

    De geuploade foto's zijn van hoge resolutie maar je krijgt geen voorbeeld te zien of het een vaag resultaat gaat worden! Dit is een nare verassing.

    Ook is communicatie zeer lastig omdat men alleen engels of duits spreekt. Geen NL aanspreektpunt hebben. Mogelijkheid tot annuleren van je bestelling bestaat er gewoon niet.

    Als je van een gokje houdt & een onbeschofte afhandeling/oplossing zou ik zeggen hier moet je zijn!

    Bestellen
    Service
    Prijs
    Levering
    Zou hier weer kopen
    NEE
    3

    Veel goedkoper en toch hele goede kwaliteit!

    Marjolein 28-09-2016

    Foto's afdrukken lijkt wel steeds duurder te worden. Misschien omdat niemand meer foto's afdrukt, maar alleen nog maar digitaal bekijkt op al die smartphones en computers? Ik wilde weer eens een foto afdrukken en dan ook lekker groot voor boven de bank, maar dat leek echt een dure grap te gaan worden. Er zijn heel wat bedrijven waar je foto's op canvas op plexiglas of hout of dat soort dingen kunt laten printen, maar dat loopt al gauw tegen de honderd euro. Niet helemaal mijn bedoeling.

    En toen kwam ik terecht bij Bestecanvas. Véél goedkoper. En dan ook nog laagsteprijsgarantie. Vind je het elders goedkoper, dan is het bij hun nóg goedkoper. Maar helaas, ik vond het nergens meer goedkoper. Heb wel nog echt gezocht daarna, haha, want ik dacht: lekker nóg meer korting krijgen hier.

    Eerlijk gezegd ging ik daardoor weer twijfelen aan de kwaliteit. Ik bedoel, zó veel goedkoper, dan is het vast slechte kwaliteit toch? Toch maar gewoon geprobeerd. Het was toch niet zo duur, dus het proberen waard.

    De foto hangt nu boven de bank, gedrukt op canvas, en is echt supermooi! Het is een strandfoto van mij met mijn man bij zonsondergang. De kleuren zijn heel erg fel en mooi, echt een eyecatcher! Ik weet niet waarom ze hier zoveel goedkoper kunnen zijn of waarom het elders zo duur moet zijn, maar ik ben er blij mee!

    Goedkoop zegt dus niets over de kwaliteit hier!

    Bestellen
    Service
    Prijs
    Levering
    Zou hier weer kopen
    JA
    10

    Misdrukken

    Nancy14-09-2016

    Bestelling komt binnen. Blijkt misdruk te zijn. Mail gedaan met foto. Er zou een nieuwe canvas worden gestuurd. Deze komt binnen en wat denk je.....wederom een misdruk gedaan.
    Weer een mail gestuurd met foto en nog een mailtjes met het verzoek om geld terug.
    In de reactie van hen wordt alleen gereageerd op mijn geld terug verzoek. Dit kan niet. Er wordt niets gezegd over de 2e misdruk. Hier kan ik het mee doen??

    Stacey 15-09-2016

    Mocht je al die misdrukken wel gewoon houden? Want dat had ik ook een keer (bij een ander bedrijf) en toen had ik dus allemaal extra afdrukken. Wel met een foutje, maar toch leuk gratis extraatje! Hoop wel dat je de juiste alsnog krijgt!

    Bestellen
    Service
    Prijs
    Levering
    Zou hier weer kopen
    NEE
    2,5

    Pretpakket voor mijn ouders zeer geslaagd

    Veen22-08-2016

    Pretpakket voor onze ouders gemaakt, met twee mokken, een kussenhoes (haha) en losse foto's.

    Zeer geslaagd!

    Snel geleverd, goede kwaliteit.

    Bestellen
    Service
    Prijs
    Levering
    Zou hier weer kopen
    JA
    9,5

    aj

    jacob19-10-2015

    jqa

    Bestellen
    Service
    Prijs
    Levering
    Zou hier weer kopen
    JA
    7,5

    Schrijf zelf een review over Bestecanvas.nl

    Uw beoordeling