Bestecanvas.nl
Alle reviewsBestecanvas.nl
Alle reviews (168)
Nog geen reviews!
Ga op zoek naar bedrijven waar je ervaring mee hebt en schrijf er reviews over! Je reviews dragen bij aan een transparantere markt en zorgt voor betere betrouwbaarheid van bedrijven
Na alle berichten met hartkloppingen afgewacht...
... maar gelukkig prima bevallen!
Na een grote bestelling te hebben gedaan las ik pas alle vreselijk teleurstellende en beangstigende berichten over beste canvas.
Met kloppend hart heb ik af zitten wachten of het wel goed zou gaan, aangezien ik anders behoorlijk wat geld kwijt zou zijn.
3 grote canvassen, 3 iets kleinere canvassen, een muismat en een mok.
Daarvan was een groot deel kadootjes, dus bij voorbaat was ik al teleurgesteld en voorbereid op dat het wel niet komen zou en zo wel dat ik dan misdrukken of iets van iemand anders zou krijgen.
Na een dag of 2 kreeg ik al mail met een track and trace code van gls en volgens de code was mijn pakket al bijna klaar voor verzending.
En inderdaad, ik kon m helemaal volgen en op dag 4 na bestelling kwam een zeer zorgvuldig ingepakt pakket binnen.
Canvas voor canvas keurig in een dik pak papier gewikkeld en daar tape omheen en dat in een stevige doos.
De canvasdoeken zijn van schitterende kwaliteit, helder, goed van kleur, helemaal heel, geen krasjes of vouwen...
Er was maar één maar en dat was dat mijn mok miste.
Meteen een mailtje gestuurd dat deze miste met de vraag of ze m zo spoedig mogelijk na konden zenden.
Daarop kreeg ik de andere dag meteen antwoord.
Niet in het Nederlands, met welgemeende excuses dat er op het moment geen Nederlands sprekende medewerker aanwezig, maar dat ze me wel graag meteen wilden helpen en hoopte dat ik de Engelse mail begreep.
Het bleek dat de mok iets langer duurde om te drukken en ze de rest daarom alvast verzonden hadden, maar de mok was wel degelijk onderweg en ze verwachtte die zelfs die dag al afgeleverd.
Daarbij de vraag of ik alsjeblieft kon laten weten of dat ook het geval was.
En dat was zeker het geval, diezelfde middag kwam ook de mok netjes ingepakt en in prima kwaliteit aan.
Hier dus zeer opgelucht, erg tevreden en blij met de geleverde service.Hier precies het zelfde. Mijn bestelling kwam niet. Beste Canvas zei mijn bestelling geretourneerd gekregen te hebben omdat mijn adres onjuist of onvolledig zou zijn. De bevestigingsmail van hen zelf gemaild en aangegeven dat adres toen ook al correct was. Zo hadden ze wel meer smoesjes. Het lag allemaal aan mij, de klant, terwijl er alleen maar fouten aan hun kant zijn gemaakt. Ik zal nooit meer daar bestellen.
Een eerste bestelling gedaan bij canvas.nl.
Was na bestelling erg huiverig omdat ik vond een erg moeilijke foto op canvas af te laten drukken.
Heb het doek ontvangen.
Perfect mensen. Wat een vakmanschap. De kleinste details in de mist nog zichtbaar.
Service uitstekend . Goed op de hoogte gehouden met de gang van zaken.
Canvas.nl is zeer aanbevelenswaardig.
Geweldig.IK schrik van sommige reacties. Ik heb twee canvas doeken besteld waarop iemand staat die van de dokters te horen heeft gekregen niet zo lang meer te leven. Het zou toch te erg zijn wanneer de doeken niet geleverd zouden worden. Ik hoop zo dat deze geliefde persoon het canvas nog bij zijn leven krijgt te zien.
prachtig toch zulke betaalde recensies :) geloof er geen flikker meer van.
11 december besteld nog niets terug. ik verwacht of canvasdoek of geld terug. 19,80 euro het ordernummer is NLA99990973716
Bestel hier niks! 2 bestellingen gedaan, betaald, nooit wat ontvangen, hebben geen track and tracé, zegt al genoeg. Klagen heeft geen zin, krijg automatisch verzonden mail, oplichters !!!
Beker na vele mails in januari ontvangen, nu krijg ik mails van Beste Canvas dat ik 2 bekers moet betalen omdat ik de bestelling opnieuw had geplaast omdat ik het zielig vond voor mn kleinzoon.
Ik heb een beker ontvangen en betaald en geen twee bekers maar Beste Canvas zegt de bestelling is geplaast dus moet betaald worden of hij ontvangen wordt niet overgesproken.
Ik vind het een slecht bedrijf slechte communicatie.Beker na vele mails in januari ontvangen, nu krijg ik mails van Beste Canvas dat ik 2 bekers moet betalen omdat ik de bestelling opnieuw had geplaast omdat ik het zielig vond voor mn kleinzoon.
Ik heb een beker ontvangen en betaald en geen twee bekers maar Beste Canvas zegt de bestelling is geplaast dus moet betaald worden of hij ontvangen wordt niet overgesproken.
Ik vind het een slecht bedrijf slechte communicatie.17 januari besteld, 9 februari nog niets ontvangen
Geen bericht, geen pakket tracing, weet niet waarheen te bestellen
Bestel nooit meer bij "beste"canvas
Adviseer anderen dit ook niet te doenIk ben opgelicht helaas.. Niet bestellen!
Ik lees hier zoveel negatieve ervaringen en ik heb juist goede ervaringen🤔. 3 bestellingen bij ze gedaan (totaal 4 canvassen 40x40, 1x 40x60 en 30x 20x20), snel geleverd (met track en trace), prima kwaliteit voor deze prijs. (Voor het geld waren mijn verwachtingen niet hoog maar het valt niet tegen.) Had er maar 2 van 20x20 tussen zitten waar ik van dacht: neh... onscherp foto’s, terug gekeken en ja hoor slechte kwaliteit van het beeld al.
Foto op acryl 120bij 80 cm
Foto op acryl bestel bij Bestecanvas 120 cm bij 80 cm. Toen ik de foto binnenkreeg bleek dat de foto was ingezoomd en ik dus niet het product kreeg wat ik verwachtte. Daarop een mail gestuurd met de vraag hoed dit kon. Op deze mail kreeg ik n twee werkdagen geen bericht. Daarop telefonisch contact gezocht met beste Canvas. Ik kreeg een engels sprekende telefoniste aan de lijn, die vertelde dat er vandaag nog gereageerd werd op de mail.
Toen ik de mail had gekregen wer er volgens Beste canvas na zorgvuldig onderzoek geconcludeerd dat het mijn eigen fout moest zijn. ( ik weet nog steeds niet waar het fout is gegaan).
Toch ware ze coulant en boden mij de oplossing voor een grtis herdruk (incl verzending) of bij een volgend product 40% korting. Ik heb via de mail gekozen voor de gratis herdruk. Wederom werd er na twee werkdagen niet gereageerd op de mail en heb ik de telefoon gepakt. Aangezien ik wist dat het in het engels ging , had ik me beter voorbereid. De telefonist reageerde weer in het engels, was wel aardig en vriendelijk, maar vooral daadkrachtig, ze stuurde me een duidelijke Nederlandse mail met de uitleg hoe ik de gratis herdruk kon krijgen. Deze mail gevolgd en haar na 5 minuten terug gebeld om het te bestellen. Twee dagen later kwam het gewenste product in goede orde en in perfecte kwaliteit binnen.
Pluspunten: Goed product, goede oplossing klacht, vriendelijke telefoniste.
Minpunten: langzame mail beantwoording, engels talige klantenservice, geautomatiseerd proces.Veel goedkoper en toch hele goede kwaliteit!
Foto's afdrukken lijkt wel steeds duurder te worden. Misschien omdat niemand meer foto's afdrukt, maar alleen nog maar digitaal bekijkt op al die smartphones en computers? Ik wilde weer eens een foto afdrukken en dan ook lekker groot voor boven de bank, maar dat leek echt een dure grap te gaan worden. Er zijn heel wat bedrijven waar je foto's op canvas op plexiglas of hout of dat soort dingen kunt laten printen, maar dat loopt al gauw tegen de honderd euro. Niet helemaal mijn bedoeling.
En toen kwam ik terecht bij Bestecanvas. Véél goedkoper. En dan ook nog laagsteprijsgarantie. Vind je het elders goedkoper, dan is het bij hun nóg goedkoper. Maar helaas, ik vond het nergens meer goedkoper. Heb wel nog echt gezocht daarna, haha, want ik dacht: lekker nóg meer korting krijgen hier.
Eerlijk gezegd ging ik daardoor weer twijfelen aan de kwaliteit. Ik bedoel, zó veel goedkoper, dan is het vast slechte kwaliteit toch? Toch maar gewoon geprobeerd. Het was toch niet zo duur, dus het proberen waard.
De foto hangt nu boven de bank, gedrukt op canvas, en is echt supermooi! Het is een strandfoto van mij met mijn man bij zonsondergang. De kleuren zijn heel erg fel en mooi, echt een eyecatcher! Ik weet niet waarom ze hier zoveel goedkoper kunnen zijn of waarom het elders zo duur moet zijn, maar ik ben er blij mee!
Goedkoop zegt dus niets over de kwaliteit hier!foto op doek en kussens
ik heb zojuist een bestelling gedaan (me dochter) maar lees nu net veel slechte reviews. Mijn dochter maakte zelf de fout kussens te bestellen. Die ik er niet bij wilde, maar toen ik zelf ging kijken kosten deze kussens ineens van 15 euro per stuk voor 9.90 ik hoop dat het goed komt, het probleem word opgelost. Maar vrees het ergste. Mocht het netjes geregeld worden laat ik uiteraard een positieve review achter Voortaan eerst beter maar even googlen voor dat er besteld word. Maar heb nog goede hoop :) veel bedrijven zijn zuinig op hun klanten. Ik ben net nieuw en hou van dit product dus doen ze het goed? dan bestel ik vaker. Zo werkt het nu eenmaal. Door covid19 is het wachten bij vele bedrijven langer dan verwacht. Dus daar houd ik maar rekening mee. Maar hoop toch met vaderdag het binnen te hebben. Normaal bestelde ik bij herinneringen op linnen die goed en snel zijn. Nu hoop hier net zo'n goede service te krijgen. Vanwege de leuke producten. Er is dus een foute bestelling door dochter geplaatst. Deze is betaald en heb ik gecorrigeerd binnen een paar minuten. Ik kom hier terug. Of ze me netjes behandelen. :) voor nu 5 sterren want het is nog niet opgelost. Morgen weet ik meer via email.
17 januari besteld, 9 februari nog niets binnen.
Geen bericht, pakket niet te traceren, weet niet waar ik heen moet bellen.
Bestel nooit meer bij "beste" canvas.
Adviseer anderen dit ook niet te doenPrint op doek
Bestel hier maar niets mensen. Het printen is (als je de mails mag geloven) zo gebeurd maar daarna wachten ze daaaaaaaaaaagen met het versturen ervan. Oftewel, je krijgt je spullen nooit op tijd tenzij je weken vooraf besteld. Ik zit komend weekend dus 'mooi' zonder het verjaardagscadeau voor een goede vriend. 😡
Ingelijste foto
Let op, buitenlandse partij zonder dat ze het aangeven. Dat is per definitie misleiding. Verzending verdienen ze grof geld op. De foto kwam uiteindelijk na ruim twee weken (!) aan. Maar de lijst was helemaal kapot gegaan. Wederom klantenservice bericht. Je krijgt alleen maar van ene "Andy Baker" computer gegenereerde berichten terug en nul service. Ik heb nog steeds mijn geld niet terug. En ze reageren nergens meer op. Let op, voor de puristen, de lijst was kapot, die is niet persoonlijk gemaakt en hoort dus vergoed te worden volgens het burgerlijk wetboek.
Absoluut hier NIET bestellen mensen. Koop gewoon bij een Nederlandse partij die met een Nederlandse vervoerder met track en trace werkt en goed bereikbaar is. Je betaald misschien iets meer maar deze oplichters moet je niet in bedrijf willen houden.11 canvassen en 2 handdoeken
Ik begrijp niet zo goed wat er bij al die reviewers hier verkeerd gaat, maar ik heb de afgelopen 2 maanden heel wat bestellingen gedaan en iedere keer ben ik weer blij verrast dat ik voor zo weinig geld zoiets moois krijg. De kwaliteit is prima. Het enige dat niet goed werkt is het volgen van de zending, maar volgens mij is dat meer een probleem van GLS. Je moet ook op tijd bestellen en niet denken dat zoiets persoonlijks 2 dagen later al wordt geleverd. Overigens krijg ik steeds al vlot bericht dat de bestelling wordt verzonden. Blijft ook hier door de transportdienst gewoon wat lang in de pijplijn. Ben fotograaf en op dit moment hangen 7 van mijn foto’s op canvas op een expositie in Rhindern bij Kleef. Om maar even aan te geven dat de kwaliteit wat mij betreft goed in orde is. De canvassen zijn netjes en strak gespannen en het is een fijn doek. De twee bestelde handdoeken van 2x1,5 meter zijn als cadeau met veel enthousiasme ontvangen.
foto op canvas
Bestellen ging heel makkelijk, was benieuwd naar het resultaat want na het uploaden van de foto miste ik wel de rubriek: eindresultaat. Op veel van deze sites wordt dan aangegeven of de foto 'geschikt' is of scherp genoeg.
Het resultaat is me 100% meegevallen, scherp en geen randen weggevallen terwijl dezelfde foto op andere sites maar 3 van de 5 sterren kreeg qua helderheid en scherpte. Zo zie je maar...
Levering was ook veel vlotter dan verwacht en de prijs viel me alleszins mee, alleen wel heel erg jammer dat ik de dag na de bestelling aanbiedingen van bestecanvas in mijn mailbox kreeg waarin het zelfde formaat foto op canvas voor de helft van het geld werd aangeboden, dat is dan weer jammer, toch ben ik heel tevreden.Fotoboek besteld aanbieding
Fotoboek besteld op bestecanvas. Ik had ze gevonden omdat ze een goede aanbieding hadden en daar wilde ik wel gebruik van maken. Scheelde daardoor best veel geld met andere bedrijven waar je een fotoboek kunt laten afdrukken.
Het was best een gedoe om het hele boek te maken want ik ben niet heel handig met die dingen, maar uiteindelijk is het toch gelukt dus dat is fijn. Er zitten heel veel foto's in nu.
Ik had het boek trouwens met iets meer dan een weekje weer in huis, dat is best snel, toch?
En in het echt ziet het fotoboek er gewoon supermooi uit, alles staat waar het moet staan en ik vind de kleuren ook mooi.Mixprint 20x20 en mixblok 5x5
Eerst 10 mixprint fotoafdrukken besteld en paar dagen 10 mixblokjes. De 2e bestelling was er na 5 werkdagen in volle tevredenheid.!
Maar de eerste bestelling kwam maar niet. Oorzaak: de letters vd postcode waren niet vermeld. Er was geen track en trace. Na wat heen en weer gemail heeft Bestcanvas de mixprinten opnieuw gemaakt en opgestuurd, nu wel met track en trace. Na 5 werkdagen kwam het keurig binnen tegelijk met de verloren zending zonder postcode en track en trace. Super kwaliteit en keurig verpakt en goede service!Foto op canvas
Binnen 24 uur verzendklaar staat op de website. Pas na anderhalve dag bericht dat de bestelling klaar was en gereed voor verzending. Een status kon ik wel opzoeken, maar een trackingnummer was niet beschikbaar. Het was een cadeau wat ik 4 dagen na bestelling nodig had. Toen was het niet binnen. Geklaagd via de mail, en een dag later reactie, die erg zakelijk was. Niet eens een opmerking als "vervelend dat uw bestelling er nog niet is", wat één van de eerste dingen is die je leert bij commerciële opleidingen bij het omgaan met klachten! Uiteindelijk is de bestelling na 8 werkdagen bezorgd! Weekenden heb ik niet meegerekend! Het bleek uit Duitsland te zijn verstuurd! De bezorger had het met geweld in de brievenbus gestompt, en ik kon het alleen loskrijgen door opening van de brievenbus met een tang te verbuigen!!! De verzendkosten stonden ook niet in verhouding tot het soort verzending wat gebruikt is. Na heel veel zoeken op de website kun je overigens nalezen dat verzending pakweg 5-6 werkdagen kan duren (wat bij mij dus langer was) maar ik vind het erg wazig dat de levertijd niet duidelijk vermeld wordt in het bestelgedeelte van de website. Uiteindelijk gaat het vaak om cadeau's bij dit soort artikelen, waarbij levertijd belangrijk kan zijn. Er wordt alleen vermeld dat het verzendklaar is binnen 24 uur, en aangezien het een Nederlandse website is, verwacht je dan eigenlijk wel dat je het binnen pakweg 3-4 werkdagen zou kunnen verwachten. Niet dus! Behoorlijk misleidend voor de meeste consumenten. De kwaliteit van de foto op canvas was overigens wel oké, en het losmaken van het geblokkeerde pakket uit de brievenbus heeft gelukkig ook geen schade veroorzaakt. Nu kan ik alsnog gaan regelen dat het cadeau een ruime week te laat alsnog bij de ontvanger terecht komt. Nóg weer extra kosten voor mij dus. Bestecanvas.nl was voor mij een ervaring uit de categorie "eens en nooit weer" !!!
Losse foto’s
Echt bestel hier nooit mensen. Ik heb op 6 mei een bestelling gedaan. Inmiddels nog steeds niks ontvangen op 18mei. Iedere keer krijg je te horen dat je een aantal dagen moet wachten en anders moet je weer contact opnemen. Je wordt van het kastje naar de muur gestuurd. Als je belt is alles in het Engels en ze geven alleen maar de bezorging de schuld, zelfs als je meerdere malen een bericht stuurt. Die is overigens ook zonder track en tracé dus je kan niet eens zien waar je bestelling is. Echt schandalig.
Foto’s op canvas
5 mei besteld 6 mei met post mee
Nu nog steeds niets binnen en geen reactie op mails
Wil mijn geld teruggestort!
Nooit meer bestellen hier !2 muismatten met foto
27 april verzonden vanuit dit bedrijf. Cadeau voor Moederdag. Paar dagen voor Moederdag contact opgenomen met het bedrijf via mail. Reageren heel traag ( of niet). Ze zeggen alleen maar dat ik nog even geduld moet hebben. Vrijdag neem ik weer contact op, en alles wat ze zeggen is dat ik geduld moet hebben, en daarna de mail of ok tevreden ben met de service. Nou nee dus, dus weer mail gestuurd. Krijg antwoord dat ik 30% korting krijg op een volgende bestelling. Alsof ik daar weer zou bestellen!! Zijn nu 12 mei. Moederdag is geweest, geen cadeau. Dus ik bel want op mijn mail reageren ze niet meer. Klantenservice is alleen in het Engels!! Hoe slecht is dat??!! Ze hebben beloofd vandaag terug te mailen, ik ben benieuwd. Ik wil mijn geld terug en mensen waarschuwen hier niet te bestellen!
Mok met foto
Dit is geen nederlandse site. Als je al krijgt wat je besteld hebt: de leertijden zijn laaaaang! Track en trace werkt ook niet.
Klantenservice is niet nederlands, onverstaanbaar en begrijpt je niet aan de telefoon.
Beter een website kiezen met webwinkelkeur of thuiswinkelwaarborg.Foto op canvas met lijst
Koop er nooit!!!!
Het is geen Nederlands bedrijf maar schijnbaar Duits.
Bestelling gedaan en wordt beloofd binnen 24uur te verzenden
Mooi niet, de 14de besteld en de 23ste nog niet binnen en toen had ik het nodig.
Ik zou met lege handen staan dus de 23ste nog naar de fotozaak gegaan en hun hebben me super geholpen!
Ik had de 21ste al de koop via een mail ontbonden.
Ik kreeg daarna te horen dat het pakket uit Polen moest komen?????
Nu kreeg ik net een mail dat omdat het een Duits bedrijf is en ik met de Duitse wetgeving te maken heb en gewoon moet betalen.
Kreeg net een mail dat het donderdag geleverd wordt..
Ze liegen en bedriegen alles bijelkaar dus koop er alsjeblieft niets!!!Canvas doeken en foto op plexiglas
Het duurde 17 werkdagen voor ik het binnen had ondertussen nog gebeld waar het bleef en er werd weer gezegd 2 werkdagen te wachten en dan weer te bellen dit is 3 keer gebeurt ik bestel niet meer hier
Ook 1 foto is niet mooi afgedrukt heel donker met schaduwenKussen met foto
Bestellen ging prima, vervolgens werd het stil. Artikel nog steeds niet ontvangen en er wordt op mails niet gereageerd. Het was een cadeau, dat is nu dus te laat.
foto kaartclub 80 x 40 op canvas
verleden week besteld en nu nog steeds niet binnen, waarschijnlijk komt er nog een bestelling van stuk of 30 mokken, maar dat gaat denk ik niet gebeuren, daar het veel te lang duurt dat de bestellingen geleverd worden.
Canvas 40x60
Na 2 weken, mailen en contact zoeken ben ik het zat. Ik heb nog steeds niks ontvangen en wordt continu afgewimpeld met we zijn bezig.
Ik heb zojuist het bedrijf 48 uur gegeven om mij mijn geld terug te storten, zodat ik elders kan bestellen.
NOOIT weer bij dit bedrijf!
Anderen bekeken ook



Lees nu ervaringen over dit bedrijf! NederlandReview is een verzamelplek van reviews en beoordelingen over bedrijven en organisaties. Het is goed o...

Heb jij al een tuinposter in de tuin? De laatste jaren hebben tuinposters erg aan populariteit gewonnen. Maar waar kun je nou de beste tuinposters ...
wees blij! Hier was onze eerste bestelling (canvas) goed en snel, mijn vrouw haar bestelde product sinds 21 april nog steeds niet gearriveerd (12-5 vandaag). Dan komen ze met vage opmerkingen dat het adres onjuist was. Terwijl er in de bevestigingsmail gewoon het goede adres stond. Ja zo blijf je geen klant!