Ben

8.1

Bestellen

7.2

Service

8.5

Prijs

7.4

Levering

75.9%

Zou hier weer kopen

Ben

‘Terreur!’ Zo noemde Youp van ’t Hek het beleid van T-Mobile, als voorbeeld van hoe eigenlijk alle telecombedrijven tegenwoordig te werk gaan, met vooral een erg slechte klantenservice. Ben valt onder T-Mobile, maar lijkt toch de grote uitzondering tussen de mobiele aanbieders. In plaats van log en onpersoonlijk, kenmerkt Ben zich door een luchtige en heldere stijl, zonder al te veel bling. Goedkope aanbiedingen, zonder mobiele telefoon maar mèt een Simkaart met goed bereik. Ben heeft fans gemaakt onder haar klantenkring, niet alleen door zeer scherpe aanbiedingen met Sim Only-abonnementen, maar ook door de opvallende stijl. En dan sturen ze je ook nog elk jaar een verjaardagskaart.


Wat is Ben?


‘Ik ben Ben.’ Weet je het nog, die rare reclame met die stem die dingen zei als ‘ik ben verliefd op je oren, ik ben verliefd op je mond’ en ‘mijn naam is Ben en ik hou van mensen’? De introductie van Ben in ons land viel op door een unieke stijl; aanvankelijk was niet eens duidelijk wat voor bedrijf dit was, maar al gauw wisten we: een nieuw telecombedrijf. Ben werd populair; veel mensen voelden zich aangetrokken door deze nieuwe aanbieder van alles voor mobiele telefoons.


Maar toen volgde een woelige periode van aan- en afwezigheid. Ben werd in 2002 overgenomen door T-Mobile en in 2003 maakte ook de naam Ben plaats voor T-Mobile. Maar gelukkig voor de fans keerde Ben weer terug in 2008, als aanbieder van Sim Only-abonnementen, prepaid en later ook weer als aanbieder van telefoonabonnementen met mobiele telefoons. Nog steeds valt Ben onder T-Mobile, en maakt gebruik van hetzelfde netwerk.


Welke diensten biedt Ben?


Sinds de terugkeer in 2008 biedt Ben vooral Sim Only-abonnementen aan. Je koopt dan per maand een aantal minuten of sms en databundels in, de telefoon regel je elders. Zo’n abonnement is per maand of per 24 maanden opzegbaar, met extra lage tarieven. Wil je toch een telefoon via Ben, dan kan dat ook: er zijn wisselende aanbiedingen met toestellen van verschillende merken, waaronder smartphones van Apple iPhone, Samsung, Sony, Microsoft, LG en Huawei. Bij alle abonnementen maak je gebruik van het betrouwbare T-mobile netwerk, internet is 3G of 4G.


Daarnaast biedt Ben gratis nummerbehoud (wel zo handig) en kun je online of in de Ben App duidelijke overzichten vinden van je verbruik. En die zijn zeer uitgebreid en gedetailleerd; zo kun je keurig terugvinden hoeveel seconden, minuten, uren, dagen je hebt gebeld of hoe vaak je hebt ge-sms’t en naar welke telefoonnummers precies. Abonnementen zijn af te sluiten via de eenvoudige website of telefonisch (werkdagen 8.00 – 20.00, zaterdag 9.00-17.30). Winkels heeft Ben niet; alles kun je zelf regelen: je abonnement aanpassen, extra bundels kopen of je Simkaart blokkeren. Niet alleen spaar je zo op kosten, ook houd je alles zelf in de hand.


Wat moet je doen als je klachten over Ben hebt?


Zoals eigenlijk alles bij Ben, kun je klachten via de website of telefonisch doorgeven. Online vind je een uitgebreide FAQ om snel geholpen te worden. Voor storingen en onderhoudswerkzaamheden is een speciale pagina aangemaakt. Ook kun je online zien hoe lang de wachttijd is voor de telefonische klantenservice, die op werkdagen tussen 9.00 en 17.00 geopend is. Aan de telefoon is Ben overigens zeer vriendelijk. Ik had per ongeluk op vakantie m’n internet aan laten staan en was nogal geschrokken van de rekening (maar ja, eigen schuld natuurlijk). Ben was vol begrip en die hele rekening werd direct kwijtgescholden. Kijk, dat is nog eens service. Youp zou trots zijn.


Hoe beoordeel jij Ben?


Ook fan van Ben? Of juist niet? Laat je mening achter over deze vreemde eend in de bijt onder de mobiele telefoonaanbieders!


Bent je van plan een abonnement of mobiel aan te schaffen via ben.nl? Lees dan eerst de ervaringen, reviews, recensies en beoordelingen van hun klanten, voordat je overstapt!


Wil je meer achtergrondinformatie over Ben? Lees dan vooral even verder!


Zoals hierboven beschreven, verscheen begin 1998 een nieuwe telecomaanbieder ten tonele, die ontstaan was uit een samenwerkingsverband tussen Belgacom en Tele Danmark. Met vijf gsm licenties op zak introduceerde Ben zich in februari 1999 in Nederland als provider van een groot mobiel netwerk. Al vanaf het prille begin wist Ben zich duidelijk te profileren, onder andere door een opvallende televisiecampagne waarin heel veel verschillende mensen, zich met steeds andere stemmen voorstelden als zijnde Ben. Deze voor die tijd extra lange reclameboodschap zette het bedrijf direct op de kaart en opende daarmee de deuren voor een nieuw innovatief bedrijf op het gebied van telecommunicatie. 


Ben en T-Mobile

Vanaf oktober 1999 konden Ben-abonnees WAP gebruiken. Met dit Wireless Application Protocol was een methode gecreëerd om internetdiensten via mobiele telefoons te gebruiken. In het begin hield dit alleen het bekijken van eenvoudige, veelal alleen uit tekst bestaande, internetpagina’s in. Toch wekte dit succes van het jonge bedrijf al snel de interesse van een aantal serieuze overnamekandidaten. Uiteindelijk duurde het tot september 2002 voor een definitieve overname een feit was. Vanaf dat moment werd T-Mobile eigenaar van het netwerk en werd de naam Ben niet meer gebruikt.


Ben komt terug

Nadat de naam Ben begin 2003 geheel vervangen werd door T-Mobile, leek de eigenzinnige provider geheel van het toneel verdwenen. Tot 2008. In maart van dat jaar werd Ben na vijf jaar afwezigheid opnieuw geïntroduceerd als zelfstandig onderdeel van T-Mobile. Met gebruikmaking van het T-Mobile netwerk biedt Ben uitsluitend simkaarten aan. Eerst alleen SIM Only abonnementen, maar in 2010 werd dit ook uitgebreid met prepaid kaarten. Dat heeft echter niet heel lang geduurd, want al in 2013 stopte Ben daarmee en sinds die tijd kunnen bij Ben alleen nog Sim Only abonnementen afgesloten worden.


Onderscheidend

Sinds de oprichting in 1998 heeft Ben zich altijd onderscheiden van andere telecomaanbieders. Onder andere door opvallende marketingcampagnes. Ben heeft nooit een specifieke doelgroep aangesproken, maar zich altijd geprofileerd als provider voor iedereen. Deze instelling is nog steeds zichtbaar in de verschillende reclame uitingen. Ook de flexibiliteit van Ben is altijd een speerpunt geweest. Abonnees genieten veel vrijheid en kunnen hun bundels eenvoudig naar wens aanpassen. Ben hamert erop dat het plezier dat klanten ondervinden van hun mobiel voorop staat en dat dat gerealiseerd moet kunnen worden tegen een vriendelijke prijs. Ben behoort dan ook tot de voordeligste aanbieders van Sim Only abonnementen. 


Ook toestellen en accessoires

Na de herintroductie van Ben in 2008, startte het met de verkoop van Sim Only abonnementen en konden er bij Ben geen toestellen worden gekocht. Dat is inmiddels veranderd. Sinds 2010 is het ook mogelijk een los toestel aan te schaffen of deze te combineren met een abonnement. Ben probeert de kosten laag te houden door niet de allerlaatste modellen, maar wel toestellen van de bekendste merken te verkopen. Daarnaast heeft Ben het assortiment uitgebreid met diverse accessoires zoals hoesjes, powerbanks, smartwatches en koptelefoons. Alle artikelen worden aangeboden in de webshop op de site van Ben.nl.


Geen onverwachte kosten

Ben wil dat abonnees blij zijn met hun telefoon en de diensten die hen worden aangeboden en doet er daarom alles aan om hen tevreden te houden. Eén van de dingen die door alle mobiele gebruikers als erg vervelend wordt ervaren, is een onverwacht hoge rekening, terwijl je dacht een goedkoop abonnement te hebben afgesloten. In de meeste gevallen zorgt een beperkte databundel voor de onaangename verrassing en dat probeert Ben dan ook te voorkomen. Om die reden kun je tegen een voordelig tarief MB Extra’s kopen als je internetbundel op is. 


MB Extra’s zijn er in bundels van 100, 500 en 1000 MB. Met de aanschaf van zo’n extra bundel, zou je de periode tot het ingaan van de nieuwe maand en het beschikbaar worden van je nieuwe databundel kunnen overbruggen. Het is mogelijk om meerdere keren een MB Extra bundel te kopen, maar je moet er wel rekening mee houden, dat de resterende MB’s aan het einde van de maand komen te vervallen. Een andere optie om geen onverwachte kosten gepresenteerd te krijgen, is het instellen van MB Pauze. Deze dienst zorgt ervoor, dat je na het verbruiken van je internetbundel geen mobiel internet meer kunt gebruiken totdat de nieuwe maand weer van start gaat.


Best geteste 4G-netwerk

Ben maakt gebruik van het 4G-netwerk van T-Mobile dat als beste getest is. Met dit supersnelle netwerk, dat ook nog eens heel stabiel is, is het mogelijk razendsnel webpagina’s te laden, video’s en muziek te streamen en foto’s en films te delen. Door gebruik te maken van de nieuwste technologieën is de dekking van het 4G netwerk ook beter dan dat van het 3G-netwerk. Toch benadrukt Ben, dat het duurdere 4G niet voor iedereen noodzakelijk is en dat je zelf kunt kiezen of je overgaat naar het snelle netwerk of tevreden bij het huidige 3G blijft.


Aantrekkelijke acties

Ben heeft regelmatig zowel voor nieuwe als voor bestaande abonnees aantrekkelijke acties. Dit zijn bijvoorbeeld kortingen op abonnementsprijzen of interessante aanbiedingen voor de aanschaf van een nieuw toestel. Maar ook grotere databundels voor dezelfde prijs worden regelmatig aangeboden. Daarnaast promoot Ben een betrekkelijk uniek vriendenvoordeel. Met deze actie kun je geld verdienen voor elke vriend die zich bij Ben als abonnee aanmeldt. Dit kan behoorlijk wat opleveren en het enige dat je er zelf voor hoeft te doen, is een bepaalde link te delen met je vrienden. 


Nummerbehoud vrijwel altijd mogelijk

Iedereen die besluit over te stappen naar Ben, kan een verzoek indienen voor nummerbehoud. Nummerbehoud bij het overstappen naar een andere provider is vrijwel altijd mogelijk. Ben biedt aan dit te regelen bij de huidige aanbieder. Hiervoor moeten een aantal gegevens worden overlegd en wordt per email bevestigd of de overstap gelukt is en op welke datum het abonnement overgezet wordt naar Ben. Het enige waar wel rekening mee gehouden moet worden, is dat de gegevens van de oude Simkaart verloren gaan, zodra het nummer van aanbieder is gewisseld. Data tijdig overzetten, wordt daarom sterk aangeraden.  


Eenvoudig abonnement verlengen

Wanneer je bij Ben een maandabonnement hebt afgesloten, is het mogelijk deze op ieder moment te verlengen of eventueel aan nieuwe wensen aan te passen. Loopt je abonnement binnen drie maanden af, dan kun je ook snel en kosteloos via de website van Ben.nl je abonnement verlengen. Je bent dan vrij om een nieuw toestel te kiezen of kunt beslissen om alleen van SIM Only gebruik te maken en zo op kosten te besparen. Bovendien kun je bij het verlengen van je huidige abonnement van dezelfde aanbiedingen en acties gebruik maken als nieuwe klanten. 


Forum op de website

Het familiaire gevoel met en tussen klanten dat Ben vanaf het begin heeft gestimuleerd in alle reclame uitingen, wordt nog eens versterkt door het forum op de website van Ben.nl. Hier stellen niet alleen medewerkers van Ben zich voor, maar kunnen ook klanten en niet klanten kenbaar maken wie ze zijn en wat zij vinden van Ben. Ook berichten over telecommunicatie in het algemeen of producten en onderwerpen die daar al dan niet zijdelings mee te maken hebben, kunnen hier geplaatst worden. Via deze weg heeft Ben een effectieve manier gevonden om met klanten te communiceren.


Toegankelijke klantenservice

Bij Ben staat klanttevredenheid centraal en daarom is het stellen van vragen of het overbrengen van klachten op meerdere manieren mogelijk gemaakt. De klantenservice is zeer toegankelijk en is op werkdagen tussen 9.00 uur en 17.00 uur telefonisch bereikbaar. Daarnaast kan er altijd contact gezocht worden via email en wanneer een snelle reactie vereist is, kunnen vragen en opmerkingen via sociale media als Facebook en Twitter gesteld worden. Ook het Forum op de website is voor iedereen toegankelijk en wordt door zowel werknemers als klanten en andere geïnteresseerden gebruikt voor het delen of opvragen van informatie.


Duidelijke facturatie

In het kader van de klantvriendelijkheid hanteert Ben een duidelijk facturatiebeleid. De factuurperiode start bij Ben op de eerste van de maand en voor de mensen, die na deze datum abonnee worden, zullen de kosten direct naar rato worden aangepast. Facturen zullen rond de 20e van de maand verstuurd worden en tonen dan de kosten van de maand ervoor. Met een persoonlijke inlogcode kunnen klanten online hun facturen inzien en op de website zijn filmpjes te vinden met uitleg over de specificaties. Betaling van de facturen vindt altijd plaats via automatische incasso. 


Deel je mening

Ben staat er om bekend veel waarde te hechten aan de mening van klanten. Op de eigen website wordt voldoende gelegenheid geboden om berichten te plaatsen over ervaringen en om vragen te stellen of opmerkingen te maken. Toch is het, zeker voor toekomstige klanten, van belang om ook op een onafhankelijke site reviews te lezen over dit bedrijf en andere vergelijkbare ondernemingen. Zo wordt iemand zelf in staat gesteld een objectief beeld te vormen en een gefundeerde beslissing te nemen over eventueel zaken doen met het betreffende bedrijf. Deel daarom je mening op NederlandReview en help anderen met het maken van een keuze.

Beoordelingen, klachten, ervaringen en reviews

Lees hier onafhankelijke reviews, klachten en ervaringen. Wees op de hoogte waar u uw aankoop kunt doen of beoordeel zelf een winkel waar u een (online) aankoop heeft gedaan. Zo bepaalt tegenwoordig heel Nederland zelf welke winkels slecht en goed zijn!

Schrijf zelf een review

Schrijf hier een review over het bedrijf, de producten en/of diensten. Gebruik max zo’n 5000 karakters

Verstuur uw review

Bestellen

Service

Prijs

Levering

Zou hier weer kopen

Totaal

10

Alle reviews (58)

Mobile nummer

Thief company stay away ! Over charge in every invoice i get. Unrealistic charges every month.

A

Adel

17-07-2023

0

Mobiel abonnement

Complete scam! Slechte service, rekeningen voor service die je niet ontvangen hebt en vervolgens 10 jaar lang achterna jagen! VERMIJD

R

Robin

23-06-2023

0

Unable to order abonament with Ben because of customer service

I have been Ben customer for over 10 years. Recently I decided to change from sim only to phone abonament and I wanted to stick with Ben. I ordered the phone but I couldn't receive it because it turned out that my passport was expired in the system (I couldn't update it and even though I showed old and new document, the courier didn't give me a phone, which turned out afterwards to be against the rules). I called the customer service: the lady there tried to update my document and cancel the order (so I could make a new one). She had troubles and forwarded me to another person who immediately said she have made a mistake which will cost even more time. This person tried to fixed it and I waited couple of days before calling again to check if it worked. I talked to two people: the first one said that the ordered was still not canceled and I couldn't make a new one. They forwarded me to the next person who gave me an email address to send a scan of a document (apparently the only right way to update it, which previous people didn't know) and advised to wait again for the cancelation to go through. During next weeks via e-mail I was talking to a person who assured me that the passport is updated (according to my scan), but when I checked on the website it was not there. I called again and I was told that there is still my old passport number in the system, moreover the data package with a phone I was trying to order for weeks is no longer available. The person was still not sure whether they can update my passport. Turns out that simple action of updating the document number was beyond capacity of multiple people from customer service of Ben. Their overal lack of competence costed me weeks of waiting and hours in calling time. At the end I gave up trying to extend my contract with them and I changed the provider. I am extremely disappointed.

I

Izabela Slodka

10-01-2023

0

sim only abonnement

Ben is echt een ramp. zeer slecht 4G netwerk ook sms'jes komen niet meteen maar 3 dagen later met vertraging..hoe kan ? Ik begrijp niet dat volgens de Consumentenbond Ben is de beste internet provider van 2022..dit zijn zeker nep reviews want Ben in allee niveaus is echt WAARDELOZE BEDRIJF

G

Guy

31-08-2022

0

sim only abonnement

ik heb sim only abonnement met basis 4G verbinding..zeer zeer slecht internet ook in de binnenstad. Het netwerk is van de " bertrouwbaar" T Mobile...zeker niet een aanrader..goedkoop is duurkoop

C

Charles

17-04-2022

0

Oplichterij

Veel onzin kosten

J

Jaffar

27-11-2021

0

BEN

Na 2 maanden nog steeds niet bereikbaar. Het antwoord van BEN is dat mijn telefoon niet goed meer is. De sim werkt ook niet in de telefoon van mijn werk of echtgenoot, maar hier heeft BEN lak aan. Na het uitproberen in een nieuwe telefoon blijft het antwoord van BEN “het ligt aan uw telefoon”. Wat een slechte en onvriendelijke service hier!

H

Harold

19-11-2021

0

30 jaar BEN gehad

Plotseling + € 15.00 bij een account van € 12.00 gelijk kontact gezocht werd mij medegedeeld dat is een boete! Ik o ja? Ben incasseert maandelijks via automatische incasso!. Dus ik heb niets verkeerds gedaan BEN steelt dus van mij kunt u het rechtzetten? Neen. Ik oké zeg nu ogenblikkelijk mijn abonnement op en dit na 30 jaar zonder problemen met BEN gehad. Ik ben genezen

J

Jakob Bos

19-05-2021

0

Ben-abonnement simonly

Ik kan niet anders zeggen dan dat ik heel tevreden ben met Ben. Ik ben inmiddels al meerdere jaren lid, met een piepklein simonly abonnement, want ik bel niet zo veel. Ik heb inmiddels mijn moeder, vader én broer ook over laten stappen naar Ben. Gewoon nooit problemen gehad met rekeningen, betalen, bereik. Héél soms had ik nog weleens dat het bereik niet super was, maar daar heb ik eigenlijk ook al in geen jaren meer last van gehad. En leuk dat je af en toe een cadeautje van ze krijgt ;) Ik blijf zeker bij Ben zitten! Van mij dus de volle punten voor Ben. Heb ook wel andere ervaringen met andere telecomaanbieders gehad, dus ik zou niet gauw meer overstappen naar een ander!

T

Tamara Bekking

04-05-2020

0

SimOnly

Ik ben heel tevreden met Ben en vind het leuk dat ik ieder jaar een cadeautje krijg met mijn verjaardag. Dit keer een grappig filmpje met kaarsjes die je dan moet uitblazen. Beetje jammer alleen dat het niet werkte via mijn telefoon.... :S Maar wel leuk bedacht!

S

Siebert

15-03-2020

0

Ben is waardeloos

2 week niet gebeld kunnen worden 1 week zelf niet kunnen bellen.. een maand geen internet. En als tegemoetkoming 125 mb Echt waardeloos. Ben zo blij dat ik van ben af ben

N

Nick Olthoff

17-02-2020

0

Heel goed bereik!!!

Na 10 jaar vodafone overgestapt ivm de knullige klanten service van vodafone en Ben sim only genomen..de nummer portering ging even niet goed op 06-01 maar na chat met Ben( gesproken met jamie) was interne fout of ander iets schuld daarvan maar na 4 uur was vodafone uit de lucht en was Ben actief. Ik nieuwsgierig naar bereik want ben daar pietje precies mee en tot mijn verbazing heb ik nu zelfs youtube in mijn berging van de flat! Bij vodafone kon een marktplaats foto al niet verzonden worden in de berging en geen bereik behalve 20 meter vanaf de flat.. Merk ook dat bij overschakeling tijdens het bellen van wifi naar mobiel dit probleem loos nu gaat( dit teste ik even tijden s het bellen) Ben er op het moment heel blij mee met dit zeer goede bereik. Ook dank voor mobiel.nl voor snelle levering.

K

kees jansen

08-01-2020

0

Ben voor mijn moeder van 78!

Ik zit zelf al jaren bij Ben met een SimOnly abonnement voor een paar euro per maand. meer heb ik niet nodig. gaat al jaren goed. Mijn moeder van 78 heeft dit jaar ook eindelijk een telefoonabonnement genomen en is eindelijk opgehouden met prepaidkaarten. Ik heb Ben voor haar afgesloten en ze is er heel blij mee. Het was in een paar dagen geregeld en ze kan nu overal bellen, en internetten. Ze vindt het zelfs leuk om alles in de app bij te houden, kun je nagaan hoe eenvoudig die app dus werkt.

J

Janine

08-10-2019

0

Belachelijke provider

Belachelijk bedrijf is dit. I.v.m. afsluiten hypotheek moesten wij onze telefoonabonnementen opzeggen. Tot zover geen probleem. Contact gehad met Ben, uitleg gekregen, binnen een aantal minuten de "aflosnota" ontvangen en volgens de stappen beschreven in de mail het abonnement afgekocht. Dag later volgt de bevestiging dat wij het abonnement afgekocht hebben en dat het BKR wordt geinformeerd over deze wijziging. 2 week later, nog geen BKR-wijziging. Tijd begint een beetje te dringen dus maar even telefonisch contact. Ja meneer, dat doorgeven kan 60!!!!!!!!! dagen duren. Ja daar ga ik dus niet mee akkoord, maar je hebt het er gewoon mee te doen volgens de klantenservice. Verzoeken om iemand anders aan de lijn te krijgen worden steevast genegeerd, je krijgt niet een leidinggevende aan de lijn en je kunt niet in contact komen met de afdeling die er over gaat. Vervolgens met BKR gebeld, om te kijken of hun iets kunnen betekenen, om dan vervolgens te horen dat het wettelijk verplicht is om binnen 4 weken dit door te geven aan het BKR. Weer met Ben gebeld, die blijven gewoon lekker aan die 60 dagen hangen. 60!!!!!!!! dagen om een einddatum toe te voegen aan het BKR!!!!!! Compleet belachelijk, Vodafone ( waar ik zelf mijn abonnement had lopen, dit gaat over mijn vrouw) had het binnen een halve dag geregeld. En laten we eerlijk zijn: Zo hoort het ook. Het is een standaard brief waarin het contractnummer moet worden veranderd and that's it. " Maar u kunt het betalingsbewijs wel overleggen aan de geldverstrekker" aldus de medewerker van de klantenservice. Ja zo ver was ik inmiddels zelf ook al. Dit levert echter natuurlijk vertraging op in het aanvraagproces, iets waar wij niet op zitten te wachten ( en met ons, een heleboel mensen die een hypotheekaanvraag de deur uit willen doen). Dus bij deze: Ben ziet mij door deze schandalige behandeling nooit als klant weer en ik hoop dat iedereen die dit leest nog even 3 keer nadenkt voordat ze een contract bij ben afsluiten.

J

joyce

20-03-2019

0

prima klantenservice Ben

Maandag 20 augustus abonnement afgesloten met nummerbehoud , 21 augustus kwam de koerier met de simkaart , 23 augustus nummer omgezet, en kon ik al met mn abonnement bellen Prima service zowel aan de telefoon als op Facebook 11 euro kost mijn abonnement en is onbeperkt bellen en 1000 mb internet , geen duur abonnement en deze maand geen aansluitkosten , vooralsnog zeer tevreden

E

edith

24-08-2018

0

Ben is heel best!

Voordelsn -Niet duur -Prima bereik -Makkelijk contact via facebook chat -Bel of dataplafond niet nodig -Makkelijk op je eigen pagina je verbruik te bekijken Nadelen -Internetsnelheid up/down is niet zo heel snel als bij sommige andere providers, maar ja is dat KAN een nadeel zijn...

W

Willemien Versteeg

07-08-2018

0

Ben aanrader

Heb mijn moeder Ben aangeraden want zij had nog altijd prepaid (kan echt niet meer) en met Sim Only is ze goedkoper uit. Snel afgesloten en ze belt nu gewoon met Ben net als ik Ze betaalt maar een paar euro per maand want ik heb het kleinste abonnement geregeld voor haar.

L

Lieke Paulussen

30-07-2018

0

SIM only goedkoopste

Zelfde netwerk als T-mobile dus dat werkt goed Maar bij Ben vind ik ze vele malen klantvriendelijker App werkt nu ook lekker En ze zijn voor mij de goedkoopste want ik ben SIM only

A

anneke

22-06-2018

0

gratis MB's internet

Heel leuk dat ik vorige week gratis MB's internet kreeg! Dank je wel, Ben!!

L

Lisa

26-05-2018

0

Al jaren klant bij Ben

Ik ben al jaren klant bij Ben en ik ben zeer tevreden. Ik betaal niet veel per maand en er zijn geen problemen. Vroeger was er nog wel eens een storing, daar heb ik tegenwoordig nooit meer last van.

M

M. Horsten

09-04-2018

0