NederlandReview

    Ervaringen T-Mobile

    Wat vinden anderen van T-Mobile? Natuurlijk zijn er volop mensen welke bekend zijn met T-mobile. Het is niet alleen in Nederland, maar eigenlijk wereldwijd een zeer grote speler op de markt van mobiele telefonie abonnementen en smartphones. Waarschijnlijk heb jij of een van je vrienden of familieleden ook een abonnement bij T-mobile. Ben (de goedkoper aanbieder van sim only abonnementen) is trouwens ook een onderdeel van T-mobile. Er zijn volop verschillende mogelijkheden om een goede deal te krijgen op de website. Een mooie smartphone of tablet in combinatie met een abonnement op maat is natuurlijk iets wat je gewoon nodig hebt vandaag de dag. Bij T-mobile kun je natuurlijk een abonnement kiezen wat bij je past met het juiste aantal belminuten, tekstberichten en dataverkeer.

    Heb jij een goede of slechte ervaring meet T-mobile? Dan is het goed om je beoordeling over T-mobile met ons te delen op NederlandReview.

    Over T-Mobile
    T-Mobile is een bedrijf welke mobiele communicatie aanbiedt voor zakelijke gebruikers en ook voor consumenten. T-Mobile heeft bijna 4 miljoen klanten in Nederland en is een onderdeel van Deutsche Telecom. Dit is een van de grootste aanbieders van mobiele communicatie in de wereld. Ze zijn toonaangevend op de markt van mobiel internet. Enkele kerngegevens van T-mobile:

    • Het hoofdkantoor zit in Den-Haag
    • Het call en service center in Arnhem
    • Er zijn 113 winkels in Nederland
    • Ze hebben 2 Samsung partnerstores
    • T-mobile  heeft 3,9 miljoen klanten
    • Er werken 1500 FTE
    • De omzet was in 2014: € 1,5 miljard
    • De EBITDA was in 2014: € 630 miljoen

    Wist u dat er een heuse t-mobile (flash) dance is? Zie hem in dit filmpje!

    De diensten van T-mobile

    T-mobile zorgt ervoor dat mensen elkaar kunnen bellen op de smartphone of meet een andere manier van mobiele communicatie. T-mobile biedt hiervoor tal van verschillende abonnementen aan waarbij je zelf je internetbundel en belbundel kunt bepalen. Het abonnement is af te sluiten in combinatie met een smartphone.
    Het is goed om te weten dat alle belminuten in heel Europa gebruikt kunnen worden.  Enkele abonnementen van T-mobile zijn:

    - Stel samen
    - Sim Only
    - PrePaid
    - Internet

    Klachten of tips over T-mobile
    Natuurlijk kan het voorkomen dat er eens iets misgaat. Het is dan natuurlijk belangrijk om goed geholpen te worden. Mocht dit niet zo zijn, dan kun je het beste een lacht indienen. T-mobile heeft een uitgebreide klantenservice. Ze zorgen er continu voor om deze klantenservice nog beter te maken.
    Een klacht kun je indienen via de website, door een mail te sturen of een brief per post. Natuurlijk kun je ook bellen. 

    Wat vind jij van T-mobile?
    Ben jij ook een klant of een klant geweest van T-mobile? Laat dan op onze website je mening achter over het bedrijf. Op die manier kunnen we een goed beeld krijgen van hoe T-mobile te werk gaat. Anderen kunnen ook kijken of een abonnement afsluiten bij T-mobile slim is. Hoe nauwkeuriger je bent in het geven van je beoordeling, hoe meer anderen hier baat bij kunnen hebben. 

    Makkelijk opwaarderen? Goed bereik (en goedkoop) in het buitenland? Lees ervaringen van consumenten over T-mobile bij NederlandReview!

    T-Mobile
    Beoordelingen, klachten, ervaringen en reviews (12)

    7,4
    75% Zou hier weer kopen!

    Bestellen

    8,4

    Service

    7,2

    Prijs

    7,4

    Leveren

    6,8

    Alle reviews

    Lees hier onafhankelijke reviews, klachten en ervaringen. Wees op de hoogte waar u uw aankoop kunt doen of beoordeel zelf een winkel waar u een (online) aankoop heeft gedaan. Zo bepaalt tegenwoordig heel Nederland zelf welke winkels slecht en goed zijn!

    verschrikkelijk

    GezinEHV17-02-2018

    Wat een verschrikkelijk bedrijf! Nooit, maar dan ook NOOIT iets kopen!!
    T-mobile had via het internet een leuke aanbieding: T-Mobile thuis alleen internet, 37,50 euro per maand voor 750Mb/s. Alles geregeld, overstap service en alles. Vervolgens probeer ik via hun website een afspraak te maken zodat er een monteur langs komt. Mijn abonnement gaat in per 05-03-2018 maar dan kan er geen moteur langs komen? Dit kan pas op 13-03-2018. Dus ik bel met de monteur service van T-mobile(Giudion) met de vraag of dit eerder kan. Betreffende mevrouw geeft aan dat dit niet kan, luistert niet naar mijn verhaal en verbindt me door met T-mobile. De mevrouw van T-mobile geeft ook aan dat dit niet kan, Ik zit dus een week zonder internet. Vervolgens ga ik een discussie met mevrouw aan, wordt ze bijzonder onbeschoft en als ik haar naam vraag hangt ze op! Dus ik denk, met zo een bedrijf wil ik geen zaken doen. Op de website staat aangegeven dat je moet bellen om op te zeggen. Dit doe ik dus. Ik krijg wederom een mederwerker van T-mobile aan de lijn, ik leg alles uit en geef aan dat ik wil opzeggen. De man verbindt mij door met een andere afdeling. Ik krijg weer een man aan de lijn, leg weer alles uit en geeft aan dat ik wil opzeggen. LET OP: mijn abonnement zou officieel pas ingaan per 05-03-2018!! Nu zegt de man dat dat niet gaat en indien ik wel opzeg, ik aan een boete van 75 zit euro! Vervolgens geeft ik aan dat ik toch recht heb op herroepingsrecht van 14 dagen?? Blijkbaar staat in hun algemene voorwaarden dat het herroepingsrecht in gaat vanaf de dag dat je het abonnement afsluit. Dus niet de dag dat je het product KRIJGT, nee de dag dat je op de internetpagina op oke drukt. Heel stiekem van T-mobile, aangezien de monteur pas na 14 dagen contact met je opneemt (dus daaaag herroeppingsrecht). Ik weer de discussie aan, vervolgens zegt meneer dat ik naar hem moet luisteren?? zit ik in een omgekeerde wereld?? ik ben toch de klant? Ik weet niet wie er personeel aanneemt bij T-mobile maar ontsla die persoon en de helft van het personeel. De betreffende man die ik als laatste sprak, sprak met een zwaar buitenlands accent, toen ik zijn naam vroeg, zei hij dat hij Kees-Jan heette en weigerde zijn achternaam te geven. Jammer dat T-mobile zo met nieuwe klanten omgaat. Natuurlijk zit ik nu aan een jaarcontract vast. Wat een enorm trietste aanfluiting van een bedrijf. Onbeleefd tegen klanten, ophangen, kleine lettertjes in het contract en achterbakse streken. Mijden als de pest!!!!!!

    04-04-2018

    Bestellen
    Service
    Prijs
    Levering
    Zou hier weer kopen
    NEE
    2

    Tevreden met T-Mobile

    Bram Lovink28-03-2017

    Ik ben eigenlijk best tevreden met T-Mobile. De rekeningen kloppen wel en ik heb altijd wel bereik. Vind het niet goedkoop alleen, maar wil graag een groot en betrouwbaar netwerk, daar betaal je voor...

    Bestellen
    Service
    Prijs
    Levering
    Zou hier weer kopen
    JA
    8

    Beoordeling

    Tobias Franssen15-10-2016

    Bereik : goed
    Kosten: prima. Volgens mij niet duurder dan andere providers, ook niet echt goedkoper?
    Klantenservice: hoef ik nooit te bellen
    Abonnement afsluiten ging makkelijk.

    Bestellen
    Service
    Prijs
    Levering
    Zou hier weer kopen
    JA
    9

    service en kwaliteit is goed weer

    Michalina 13-09-2016

    ik denk dat ze echt verbeterd hebben de kwaliteit en de klantenservice want vroeger was het toch slecht nou nu niet meer hoor ik vind het een goede kwaliteit en aardig aan de telefoon!

    Bestellen
    Service
    Prijs
    Levering
    Zou hier weer kopen
    JA
    10

    Prima provider

    Isolde08-09-2016

    Gewoon een prima provider, heb overal waar ik kom prima bereik en mn abonnement is zeker niet duur

    Bestellen
    Service
    Prijs
    Levering
    Zou hier weer kopen
    JA
    10

    bereik niet optimaal

    Chris K.18-05-2016

    Mijn bereik is nog steeds niet optimaal
    Ze zijn wel aardiger bi de klantenservice dan eerst
    En waarom zo duur als het niet eens goed genoeg is?

    Bestellen
    Service
    Prijs
    Levering
    Zou hier weer kopen
    JA
    8

    bereik valt weg

    bellertje14-05-2016

    Het abonnement was goedkoper dan KPN maar mijn bereik valt vaak weg.
    Bij de klantenservice kunnen ze me niet helpen.

    Bestellen
    Service
    Prijs
    Levering
    Zou hier weer kopen
    NEE
    7,5

    eigenlijk best tevreden over tmobile

    nina27-11-2015

    ik snap niet waarom iedereen zo negatief is over tmobile ik ben eigenlijk best tevreden heb altijd bereik en ik vind ze niet onaardig als ik ze soms bel ze zijn niet zo heel erg goedkoop ok maar volgens mij zijn zo ook niet de duurste ofzo

    Bestellen
    Service
    Prijs
    Levering
    Zou hier weer kopen
    JA
    8

    Langzaamste internet ooit T-mobiel!

    Dena F,10-10-2015

    Dataverkeer is nog nooit zo langzaam geweest. Ik heb een iphone, dus daar ligt het niet aan. Stomme T-mobiel!

    Bestellen
    Service
    Prijs
    Levering
    Zou hier weer kopen
    NEE
    3,5

    Ik word GEK van die reclame berichtjes!

    Anna04-10-2015

    Beste T-Mobile,
    Hou toch eens op met die irritante reclame berichtjes die jullie mij steeds sturen. Aanbiedingen voor extra belminuten enzo, ik ben er NIET van gediend en word er GEK van. Ik betaal toch gewoon voor mijn minuten?!

    Bestellen
    Service
    Prijs
    Levering
    Zou hier weer kopen
    JA
    4,5

    Geleerd van hun fouten?

    Elvire29-09-2015

    In de jaren dat ik lid ben, heb ik T-Mobile zien veranderen. Misschien bang voor Youp geworden? Ik bel niet vaak met de klantenservice, maar wordt daar altijd wel goed geholpen (al duurt het wel vaak lang). En mijn bereik is altijd goed.

    Bestellen
    Service
    Prijs
    Levering
    Zou hier weer kopen
    JA
    9,5

    Bij mij prima

    Silvia P.14-09-2015

    Waarom hoor ik zoveel klachten over t-mobile want ik heb alleen maar goede ervaring met ze. Al 2 jaar klant en net gewoon mijn mobiel verlengt met een nieuwe samsung S6 voor een schappelijke prijs.

    Bestellen
    Service
    Prijs
    Levering
    Zou hier weer kopen
    JA
    9

    Schrijf zelf een review over T-Mobile

    Uw beoordeling