Alle reviews
Bestellen
Service
Prijs
Levering
47.6% Zou hier weer kopen
Je kent het wel: net een dag hard gewerkt en dan moet je thuis ook nog koken. Daar heb je niet altijd zin in. Of andersom: je bent een restaurant met fantastische gerechten, maar niemand weet je te vinden. Dan is het handig dat er een website is waar deze mensen elkaar vinden. Maar hoe goed werkt de website, is het aanbod groot en de levering snel? Voordat je straks met een weeïge pizza zit en alsnog zelf moet koken, is het handig om eerst te lezen hoe anderen deze dienst beoordelen. En dan eet jij vanavond misschien wel de sterren van de hemel, heerlijk in je eigen huis!
Thuisbezorgd.nl is onderdeel van het internationale Takeaway.com. Thuisbezorgd werd opgericht in 2000 uit frustratie over de beperkte mogelijkheden online iets te eten te bestellen (dat leek alleen in Amsterdam te kunnen). Inmiddels is het bedrijf marktleider op het gebied van online eten bestellen in Nederland. Meer dan vijfduizend bezorgende restaurants bieden op Thuisbezorgd.nl hun eten aan en samen zijn zij goed voor meer dan een miljoen bestellingen per maand. Onder die vijfduizend valt dat gezellige café om de hoek van de straat, maar ook grote ketens als Domino’s en New York Pizza, Spare Ribs Express, Coca-Cola, Heineken en Ben & Jerry’s.
Wat je ook wilt eten en hoeveel geld je daar ook voor over hebt, op Thuisbezorgd.nl kun je altijd wel iets vinden. Vergeleken met concurrenten heeft Thuisbezorgd.nl bovendien de meest uitgebreide dekking in Nederland. Mocht je toch in een wijk wonen zonder restaurants van Thuisbezorgd, dan kun je daar melding van maken via de website en dan doen ze er wat aan.
Eten bestellen kan bij Thuisbezorgd.nl op verschillende manieren. In vier stappen kun je op de website precies bestellen waar jij net zin in hebt. De interface is helder: je geeft je locatie door, kiest een restaurant in de buurt, selecteert van de kaart wat je wilt eten en gaat het bestelproces in. Betalen kan contant bij het bezorgen of online met iDeal, PayPal of credit card (MasterCard, VISA, American Express).
Informatie over bezorgkosten, betaalmethoden, ingrediënten en wat je maar verder wilt weten, staat duidelijk in beeld. Voor wie een account aanmaakt, zijn er meer mogelijkheden, zoals het bewaren van favoriete restaurants en het toevoegen van meerdere bezorgadressen.
De website is echter niet de enige plek waar de hongerige mens terecht kan: er zijn ook mobiele apps voor iPhone, Android en Windows Phone. Heb je eenmaal besteld, dan kun je je bestelling tot aan de deur volgen door middel van Food Tracker en zo dat gebraden kippetje steeds dichter bij zien komen. Thuisbezorgd.nl is aangesloten bij Thuiswinkel Waarborg.
Voor vragen of problemen is er een klantenservice bereikbaar van 10.00 tot 23.00, toegankelijk voor zowel consumenten als bezorgrestaurants. Wanneer het eten vies is of de service van het restaurant te wensen overlaat, dan moet je met klachten bij de desbetreffende partij zijn; Thuisbezorgd.nl is slechts tussenpersoon en doorgeefluik. Ze hebben dus geen invloed op de kwaliteit van de service, de duur van de bezorging of de kwaliteit van het door het restaurant geleverde eten.
Je kunt je klachten wel kwijt bij Thuisbezorgd.nl, maar die sturen het dan door naar het restaurant met het verzoek contact met je op te nemen om het euvel te verhelpen. Wel kun je via het beoordelingsformulier laten weten wat je van een restaurant vindt, opdat anderen een goede keuze kunnen maken. Net zoals je dat hier op NederlandReview kunt doen met Thuisbezorgd.nl zelf! Dus… heb je je honger gestild met een pizza, Chinese rijsttafel, shoarma of sushi via Thuisbezorgd.nl? Laat dan hier je beoordeling achter!
Lekker gegeten of juist niet? Makkelijk bestellen of juist een klacht? Lees ervaringen over thuisbezorgd op NederlandReview.
Lees hier onafhankelijke reviews, klachten en ervaringen. Wees op de hoogte waar u uw aankoop kunt doen of beoordeel zelf een winkel waar u een (online) aankoop heeft gedaan. Zo bepaalt tegenwoordig heel Nederland zelf welke winkels slecht en goed zijn!
Moest de sterren nog aanpassen Geen bestelling en geen geld retour via Thuisbezorgd door Sandwich Hub Haarlem. Een bestelling geplaatst. 2 uur gewacht, geen bestelling. Bedrijf telefonisch niet bereikbaar en tijdelijk zelfs uit de lucht. Bij Thuisbezorgd verschillende mails en klacht ingediend. Zij hebben contact met de Sandwich Hub Haarlem opgenomen. Zij willen niet compenseren. Geen reden. Thuisbezorgd schaart zich achter hen. Kortom geen bestelling en geen geld retour.
Remke
28-10-2024
Bestellen
Service
Prijs
Levering
Zou hier weer kopen
Nee
Totaal
Geen bestelling en geen geld retour via Thuisbezorgd door Sandwich Hub Haarlem. Een bestelling geplaatst. 2 uur gewacht, geen bestelling. Bedrijf telefonisch niet bereikbaar en tijdelijk zelfs uit de lucht. Bij Thuisbezorgd verschillende mails en klacht ingediend. Zij hebben contact met de Sandwich Hub Haarlem opgenomen. Zij willen niet compenseren. Geen reden. Thuisbezorgd schaart zich achter hen. Kortom geen bestelling en geen geld retour.
Remke
28-10-2024
Bestellen
Service
Prijs
Levering
Zou hier weer kopen
Ja
Totaal
Ik geef ze toch 1 luttige ster maar die 1 ster is gelijk 0 waard. Zelfde geldt ook voor het bedrijf waar ik via Niet Thuisbezorgd bestelde. Helaas laat nog het bedrijf nog Niet Thuisbezorgd een normaal gesprek te willen wensen. Op google ook al lekker reviews geschreven en we gaan gewoon lekker door. Niet Thuisbezorgd verdient daarom 0 (NUL) sterren
William Melissen
22-07-2023
Bestellen
Service
Prijs
Levering
Zou hier weer kopen
Nee
Totaal
Dit bedrijf verdient nul sterren. Mijn kritiek is als werknemer. Niemand is zich bewust van de arbeidsuitbuiting die het is. Zo, ik zal jullie vertellen over mijn korte verblijf bij thuisbezorg. De vernederingen die ik heb ondergaan en de schade die ze me hebben toegebracht. Allereerst. Misleidende publiciteit. In de vacature beloven ze een salaris tussen de 11 en 18 euro. Iets wat niet de realiteit is. Je houdt altijd de 11 euro. Ze beloven je alle essentiële apparatuur te geven om mee te werken. Wat niet helemaal waar is. Ze zeggen dat ze een elektrische fiets geven. Maar de realiteit is, als je geen eigen fiets hebt, elektrisch of niet. Je hebt de baan niet. Ze verwachten dat je net zo snel bent als een fietser met een elektrische fiets. Ze willen dat je meer dan twee bestellingen per uur plaatst. Met gemiddeld maximaal 12 minuten tussen restaurant en klant. Zoals iedereen weet, worden veel straten voortdurend gerenoveerd. En hun applicaties werken niet goed. Ze hadden het lef om te eisen dat ik een swapfiets moest huren en de Android-telefoon moest achterlaten en een appel moest hebben om sneller te zijn. Allemaal op mijn kosten. Ze eisen van je alsof ze slaven bezaten. Maar ze verwachten wel dat je de instelling hebt van een zelfstandige werker. Ze verzekeren je niet voor de persoonlijke bezittingen die je voor je werk gebruikt: Fiets + mobiele telefoon. Ze betalen je geen mobiele data. Als gevolg van deze activiteit brak mijn mobiele telefoon tijdens de dienst. En ze zeiden dat ze niet verantwoordelijk zijn voor deze dingen. Een andere leugen die ze in vacatures verkondigen, is flexibiliteit. Ze zeggen dat je werkt wanneer je wilt, afhankelijk van je beschikbaarheid. Maar als je de baan wilt, dwingen ze je om het in de late namiddag te doen. Minimaal 4 uur, en in het weekend. Ze zijn niet geïnteresseerd in mensen die doordeweeks willen werken, ook al zeggen ze dat ze flexibel zijn. Zij zijn niet. Als ze op een aantal fouten wijzen, raken ze geïrriteerd door jou en, als je hun schuld betwist. Ze zeggen dat de baan niet bij je past. Ze zeggen ook dat je recht hebt op drie weken ervaring. Wat gebeurt er in de praktijk niet. Mijn eerste dag was half theoretisch en half praktisch. En het was maar één keer in de eerste week. Ze telden dit als de eerste week ervaring. Volgens mij. Ze ontzegden me 10 dagen ervaring. En in de afgelopen week hebben ze me ontslagen en me mijn diensten niet laten afmaken. Hun app crasht altijd. En als we geen systeem hebben en als we niet werken, rekenen ze dat ook mee in het weekgemiddelde van onze productie. Dit is wat mij is overkomen. Het is slecht betaald werk, met een gebrek aan respect van de kant van thuisbezorg voor de arbeiders. En met risico voor persoonlijke eigendommen en het fysieke lichaam. Ik bleef achter met een verlies van 200 euro. En toch ontslaan ze mensen met walgelijke minachting en arrogantie. Ik raad het niemand aan. Klanten wachten veel, want soms wachten we meer dan 20 minuten op eten en staan we onder grote druk.
Chaya
06-06-2023
Bestellen
Service
Prijs
Levering
Zou hier weer kopen
Nee
Totaal
Acties niet duidelijk 2 halen 1 betalen. Bezorging uur te laat . Eten koud . Thuisbezorgd niet berijdbaar voor klacht. Restaurant met telefoonnummers die niet berijdbaar zijn . Geven geen oplossing....
Rens
21-05-2023
Bestellen
Service
Prijs
Levering
Zou hier weer kopen
Nee
Totaal
I've been a client of Thuisbezorgd for almost 2,5 years and the last week I had the following issue with their mobile app: 1. I pressed on "Order again" from the previous order at a local restaurant, which was for delivery at home (like 100% of the orders that I have in my order history), and proceeded to "Order and pay". 2. Then, the food was never delivered. After 1+ hour, I checked the app and I saw "Pick up from". Meaning, somehow the app changed it from "delivery" to "pickup". 3. So, I had to go to the restaurant to pick up the food. The restaurant staff told me that they didn't have delivery that day. 4. I reached home (2 hours after the order placement with the food cold) and I decided to repeat the same steps once again to double check whose error or mistake was that. 5. Then, I realised the error was with the Thuisbezorgd app which was displaying the "delivery" option despite the restaurant not having it that day. 6. I took screenshots and reported the issue to Thuisbezorgd asking for some sort of compensation. 7. They refused to give it to me claiming that they are not aware of any error in their system, and that the screenshots are from 2 hours after the order, so ignoring the fact that the app was not displaying correct information. People at Thuisbezorgd prefer few miserable euros instead of keeping a good client. Too bad for them.
Alvaro
30-03-2023
Bestellen
Service
Prijs
Levering
Zou hier weer kopen
Ja
Totaal
Wij kregen onze bestelling langer dan uur later en verkeerde bestelling en het was heel koud en sla in gerecht was met water. Heel ontevreden.
Oksana
16-03-2023
Bestellen
Service
Prijs
Levering
Zou hier weer kopen
Ja
Totaal
Afgelopen periode gaat het LETTERLIJK elke keer mis. Zeer onbetrouwbaar ze beloven bezorgen binnen een half uur en dan wordt het opeens 1 of 2 uur later! Ik krijg eten koud of is de order niet compleet. Gaat echt niet lekker met thuisbezorgd en als je ze belt kunnen ze er niks aan doen en zeggen ze we kunnen je order wel annuleren als je wil. Dit na al een uur te hebben gewacht.
Reda Alnoueimi
06-01-2023
Bestellen
Service
Prijs
Levering
Zou hier weer kopen
Nee
Totaal
Have not ordered anything since October and went back today and remembered why was that. 8 chicken wings from a restaurant 17.50 from Thuisbezorgd. At the restaurant the price is 8.95. So they expect me to pay 10 euro extra on the price, plus 4 euro delivery plus service fee plus tip? Suck a dick Thuisbezorgd
23-12-2022
Bestellen
Service
Prijs
Levering
Zou hier weer kopen
Nee
Totaal
Ik heb een pizza bestel. De piza had een zuur smaak, verschinlijk overdatum producten in. Aantwoord van restaurant, "hier is alles vers jij weet niet van smaak van pizzas" Contact met thuisbezorgd gehad. Antwoord Beste Daniel, Bedankt voor je bericht omtrent de kwaliteit van je bestelling E8C2RY bij Bella Rosa. Wat vervelend om te vernemen dat je bestelde pizza kapsalon niet vers leek te zijn en zuur van smaak was. Wij kunnen ons voorstellen dat dit een teleurstellende ervaring moet zijn geweest en begrijpen dat je hier graag een oplossing voor wilt. Helaas kunnen wij geen terugbetaling uitvoeren aangezien je bestelling contant is betaald aan de deur, wij adviseren je daarom contact op te nemen met het restaurant Vreselijk service.
Dani
19-12-2022
Bestellen
Service
Prijs
Levering
Zou hier weer kopen
Ja
Totaal
Tweede keer dat we via Thuisbezorgd bestellen in een paar maanden. Helaas net als vorige keer slaat de tijdsindicatie helemaal nergens op en moet je uren op je eten wachten. Dit keer 17:50 besteld, zou er uiterlijk 19:15 zijn maar inmiddels is het 20:45 en we wachten nog steeds. Restaurant om 20:11 gebeld, zou 10 tot 15 min duren. We hebben inmiddels veel trek en bestellen nooit weer via Thuisbezorgd
Karen
20-11-2022
Bestellen
Service
Prijs
Levering
Zou hier weer kopen
Nee
Totaal
Helaas ook een slechte ervaring. Mijn bestelling van 2 pizza's op 29 oktober jl. zijn niet bij het restaurant doorgekomen, wel €36,16 betaald. Op mijn bericht via de Thuisbezorgd App kreeg ik wel een reactie, met de belofte het op te lossen. Via de mail het verzoek gekregen om aanvullende gegevens te versturen, wat ik de volgende dag deed. Tot op heden geen reactie en geen geld terug. Ook geen reactie op een mailbericht daarna gekregen... Dat was mijn, en die van mijn huisgenoten, laatste bestelling via Thuisbezorgd!
Roy
08-11-2022
Bestellen
Service
Prijs
Levering
Zou hier weer kopen
Nee
Totaal
Heel slecht had 79 euro betaald. Niks aangekomen bij het bedrijf ben er meerdere keren er achteraan gegaan. Uiteindelijk zou ik een coupon van 20% van thuisbezorgd zelf. Nooit gekregen heb nog een mail verstuurd maar heb ik geen antwoord op gekregen. Het is nu een week verder. Vind het heel slecht van hun
Iris
04-11-2022
Bestellen
Service
Prijs
Levering
Zou hier weer kopen
Nee
Totaal
Thuisbezorgd is een werkelijke dictatoriaal bedrijf. Met name tegen restaurants die aangesloten zijn. Allerlei spelregels gelden wel voor restaurants maar niet voor hun. Zij mogen alles. En als je er iets van wilt zeggen dreigen ze dat ze je van het platform afgooien. Hierdoor durven veel restaurants niets te zeggen omdat ze afhankelijk zijn van thuisbezorgd. Hele rare regels hebben ze en hun 14% commissie is eigenlijk 20% bruto commissie door alle toeslagen erboven. Ook als consument betaal je er veel te veel. Gewoon een stront bedrijf.
Anoniem
06-10-2022
Bestellen
Service
Prijs
Levering
Zou hier weer kopen
Nee
Totaal
Prijs van bezorgkosten gevraagd om te verlagen, maar jullie Sharon wijzen ons op het Prijsgelijkheid garantie. Welke prijsgelijkheid wil je hebben als je goedkoper mag verkopen??
JeMa
18-09-2022
Bestellen
Service
Prijs
Levering
Zou hier weer kopen
Nee
Totaal
Bestellen: Prijs is veel hoger dan bij Mc zelf Dan komen er nog bezorgkosten bij Daar bovenop komen bankkosten 2 mc menu's halen en thuisbrengen (patatjes bleven heet/warm) 18,50 2 mc menu's laten bezorgen (patatjes waren laatste keer lauw) 28,50
J
10-09-2022
Bestellen
Service
Prijs
Levering
Zou hier weer kopen
Nee
Totaal
verkeerd bestelling bezorgd , vergeet wisselgeld , moet terug komen en geef geen zorg dat het was de verkeerd beselling
Maha van der Velden
08-08-2022
Bestellen
Service
Prijs
Levering
Zou hier weer kopen
Ja
Totaal
Ik heb besteld en na meer dan uur bel ik om te vragen over mijn eat hij was nog niet klaar en ze zegen over 5 minuten dus wacht ik 15 minuten bel ik weer en was in de weg nog 15 minuten was niet dus meer dan 80 minuten wacht en nog niet , dus heb ik gebeld en gecanceld ze zegen oké , was ik weg naar mijn afspraak en 15 minuten later ze bel me dat de bezorge voor de deur , ik heb gezegd ik heb de dat gecanceld en ik ben niet meer thuis was oké , volgende dag bel ik voor mijn geld ze zegen jij kreeg de geld niet terug omdat de order is gemakt , ik woon 3 minuten verder van de restaurant en de eat kom zo laat en heb ik gecanceld en na alles ik mag mijn geld niet terug !!!! Heb ik thuis bezorg gebeld ze zegen wij moet toestemming kregen van de restaurant om de geld te given anders jij kreeg de geld niet , de restaurant zeg ja wij waren laat en ik heb 4 keer gebeld en ja ik heb de order gecanceld en ze hebben heel druk dat is daroom is laat en ze weten is zijn fout maar nee jij kreeg jouw geld niet terug ,, wij kunnen jouw 20 percent given in volgende besteling dat was zijn oplossing ,,, !!! dus nooit meer daar bestelen en nooit mee bij thuis bezorg dat ze agree met dat dus thuis bezorg account verwijderd ook , is niet te vertrouwen , heel slechte ervaringen met ze .
Nemo
31-07-2022
Bestellen
Service
Prijs
Levering
Zou hier weer kopen
Ja
Totaal
Dit bedrijf verwijderd keer op keer mijn account zonder enige reden. Elke keer als ik wat wilt bestellenmoet ik een nieuw account aanmaken wel met zelfde email adres dat verwijderd is. Daarnaast blijkt bij navraag van restaurants dat men nogal wat fees moet betalen aan thuisbezorgd, ik gebruik thuisbezorgd nu alleen om te zien wat er in de buurt is en bestel telefonisch of als men een eigen website heeft via hun eigen website. Ik vermijd nu dus thuisbezorgd ook om een bestelling te plaatsen. Blijf hier verre van weg ook omdat je dus niet weet wat zij met jou gegevens doen. Je hoeft ook geen contact te zoeken want men zegt dan doodleuk "weet ik niet"maak maar nieuw account aan maar ondertussen ben je wel al je gespaarde punten kwijt.
danny
08-07-2022
Bestellen
Service
Prijs
Levering
Zou hier weer kopen
Ja
Totaal
Ik bestel om tien voor7. eten zou er om 1945 zijn. Om 2015 zie ik dat het er nu pas 2045 zal zijn. Ik fiets zelf naar het restaurant,ben daar om 2025 waar de bestelling vanuit thuisbezorgd net vijf minuten binnen is.Ik moet dus extra betalen voor het eten,extra voor de bezorging om het uiteindelijk zelf te moeten halen Ik krijg de volgende reactie"Bedankt voor je bericht omtrent je vertraagde bestelling bij McDonald's Amsterdamse Poort. Allereerst onze excuses voor de late reactie omtrent jouw melding. Wij vinden het vervelend om te vernemen dat je bestelling later geleverd zou worden dan dat je wilde waardoor je ervoor gekozen hebt om de bestelling zelf af te gaan halen. Je geeft aan dat je rond 20:25 bij de McDonald's Amsterdamse Poort was. Daarentegen heb je ons om 20:44 gemaild, terwijl onze bezorger om 20:31 al richting het restaurant is gereden. Het is voor ons dan ook helaas niet mogelijk om de bezorgkosten terug te storten.' Even op volgorde.- de bestelling zou later worden geleverd dan zij hadden aangeven. Niks te maken met wat ik wilde - ik heb gekozen om het zelf te halen,omdat de aflever tijd bleef veranderen - ik trof de bezorger bij de McDonalds. Hij was er net omdat hij ook net pas de bestelling had door gekregen. Maw een half uur nadat het bezorgd had moeten worden,kreeg hij hem pas binnen - om 20:44 was ik weer thuis,met m'n bestelling. Wanneer hadden ze dan voorgesteld dat ik zou mailen? Het kost blijkbaar vier dagen om te reageren dus vtv mailen was net zo nutteloos als achteraf.
stokely
05-06-2022
Bestellen
Service
Prijs
Levering
Zou hier weer kopen
Nee
Totaal