Thuisbezorgd
Alle reviewsThuisbezorgd
Alle reviews (99)
Nog geen reviews!
Ga op zoek naar bedrijven waar je ervaring mee hebt en schrijf er reviews over! Je reviews dragen bij aan een transparantere markt en zorgt voor betere betrouwbaarheid van bedrijven
Geen oplossing
Acties niet duidelijk 2 halen 1 betalen.
Bezorging uur te laat .
Eten koud .
Thuisbezorgd niet berijdbaar voor klacht.
Restaurant met telefoonnummers die niet berijdbaar zijn .
Geven geen oplossing....Food for home delivery that never reached and I ended up having to pick it up in person
I've been a client of Thuisbezorgd for almost 2,5 years and the last week I had the following issue with their mobile app:
1. I pressed on "Order again" from the previous order at a local restaurant, which was for delivery at home (like 100% of the orders that I have in my order history), and proceeded to "Order and pay".
2. Then, the food was never delivered. After 1+ hour, I checked the app and I saw "Pick up from". Meaning, somehow the app changed it from "delivery" to "pickup".
3. So, I had to go to the restaurant to pick up the food. The restaurant staff told me that they didn't have delivery that day.
4. I reached home (2 hours after the order placement with the food cold) and I decided to repeat the same steps once again to double check whose error or mistake was that.
5. Then, I realised the error was with the Thuisbezorgd app which was displaying the "delivery" option despite the restaurant not having it that day.
6. I took screenshots and reported the issue to Thuisbezorgd asking for some sort of compensation.
7. They refused to give it to me claiming that they are not aware of any error in their system, and that the screenshots are from 2 hours after the order, so ignoring the fact that the app was not displaying correct information.
People at Thuisbezorgd prefer few miserable euros instead of keeping a good client. Too bad for them.Zoals bowl
Wij kregen onze bestelling langer dan uur later en verkeerde bestelling en het was heel koud en sla in gerecht was met water. Heel ontevreden.
LETTERLIJK ELKE KEER MIS!!! ONBETROUWBAAR DIENST
Afgelopen periode gaat het LETTERLIJK elke keer mis. Zeer onbetrouwbaar ze beloven bezorgen binnen een half uur en dan wordt het opeens 1 of 2 uur later! Ik krijg eten koud of is de order niet compleet. Gaat echt niet lekker met thuisbezorgd en als je ze belt kunnen ze er niks aan doen en zeggen ze we kunnen je order wel annuleren als je wil. Dit na al een uur te hebben gewacht.Anything from Thuisbezorgd
Have not ordered anything since October and went back today and remembered why was that.
8 chicken wings from a restaurant 17.50 from Thuisbezorgd. At the restaurant the price is 8.95. So they expect me to pay 10 euro extra on the price, plus 4 euro delivery plus service fee plus tip? Suck a dick ThuisbezorgdPizza
Ik heb een pizza bestel.
De piza had een zuur smaak, verschinlijk overdatum producten in.
Aantwoord van restaurant,
"hier is alles vers jij weet niet van smaak van pizzas"
Contact met thuisbezorgd gehad. Antwoord
Beste Daniel,
Bedankt voor je bericht omtrent de kwaliteit van je bestelling E8C2RY bij Bella Rosa.
Wat vervelend om te vernemen dat je bestelde pizza kapsalon niet vers leek te zijn en zuur van smaak was. Wij kunnen ons voorstellen dat dit een teleurstellende ervaring moet zijn geweest en begrijpen dat je hier graag een oplossing voor wilt. Helaas kunnen wij geen terugbetaling uitvoeren aangezien je bestelling contant is betaald aan de deur, wij adviseren je daarom contact op te nemen met het restaurant
Vreselijk service.Eten komt steeds uren later dan aangegeven en is niet te volgen
Tweede keer dat we via Thuisbezorgd bestellen in een paar maanden. Helaas net als vorige keer slaat de tijdsindicatie helemaal nergens op en moet je uren op je eten wachten. Dit keer 17:50 besteld, zou er uiterlijk 19:15 zijn maar inmiddels is het 20:45 en we wachten nog steeds. Restaurant om 20:11 gebeld, zou 10 tot 15 min duren. We hebben inmiddels veel trek en bestellen nooit weer via Thuisbezorgd
Pizza's besteld
Helaas ook een slechte ervaring. Mijn bestelling van 2 pizza's op 29 oktober jl. zijn niet bij het restaurant doorgekomen, wel €36,16 betaald. Op mijn bericht via de Thuisbezorgd App kreeg ik wel een reactie, met de belofte het op te lossen. Via de mail het verzoek gekregen om aanvullende gegevens te versturen, wat ik de volgende dag deed. Tot op heden geen reactie en geen geld terug. Ook geen reactie op een mailbericht daarna gekregen... Dat was mijn, en die van mijn huisgenoten, laatste bestelling via Thuisbezorgd!
Chinees eten
Heel slecht had 79 euro betaald. Niks aangekomen bij het bedrijf ben er meerdere keren er achteraan gegaan. Uiteindelijk zou ik een coupon van 20% van thuisbezorgd zelf. Nooit gekregen heb nog een mail verstuurd maar heb ik geen antwoord op gekregen. Het is nu een week verder. Vind het heel slecht van hun
Partnership
Thuisbezorgd is een werkelijke dictatoriaal bedrijf. Met name tegen restaurants die aangesloten zijn. Allerlei spelregels gelden wel voor restaurants maar niet voor hun. Zij mogen alles. En als je er iets van wilt zeggen dreigen ze dat ze je van het platform afgooien. Hierdoor durven veel restaurants niets te zeggen omdat ze afhankelijk zijn van thuisbezorgd. Hele rare regels hebben ze en hun 14% commissie is eigenlijk 20% bruto commissie door alle toeslagen erboven. Ook als consument betaal je er veel te veel. Gewoon een stront bedrijf.
14% commissie
Prijs van bezorgkosten gevraagd om te verlagen, maar jullie Sharon wijzen ons op het Prijsgelijkheid garantie.
Welke prijsgelijkheid wil je hebben als je goedkoper mag verkopen?🙄mc donalds
Bestellen: Prijs is veel hoger dan bij Mc zelf
Dan komen er nog bezorgkosten bij
Daar bovenop komen bankkosten
2 mc menu's halen en thuisbrengen (patatjes bleven heet/warm) 18,50
2 mc menu's laten bezorgen (patatjes waren laatste keer lauw) 28,50Happy-Wings
verkeerd bestelling bezorgd , vergeet wisselgeld , moet terug komen en geef geen zorg dat het was de verkeerd beselling
Dinner ( Kwalitaria damare en thuisbezorgd)
Ik heb besteld en na meer dan uur bel ik om te vragen over mijn eat hij was nog niet klaar en ze zegen over 5 minuten dus wacht ik 15 minuten bel ik weer en was in de weg nog 15 minuten was niet dus meer dan 80 minuten wacht en nog niet , dus heb ik gebeld en gecanceld ze zegen oké , was ik weg naar mijn afspraak en 15 minuten later ze bel me dat de bezorge voor de deur , ik heb gezegd ik heb de dat gecanceld en ik ben niet meer thuis was oké , volgende dag bel ik voor mijn geld ze zegen jij kreeg de geld niet terug omdat de order is gemakt , ik woon 3 minuten verder van de restaurant en de eat kom zo laat en heb ik gecanceld en na alles ik mag mijn geld niet terug !!!! Heb ik thuis bezorg gebeld ze zegen wij moet toestemming kregen van de restaurant om de geld te given anders jij kreeg de geld niet , de restaurant zeg ja wij waren laat en ik heb 4 keer gebeld en ja ik heb de order gecanceld en ze hebben heel druk dat is daroom is laat en ze weten is zijn fout maar nee jij kreeg jouw geld niet terug ,, wij kunnen jouw 20 percent given in volgende besteling dat was zijn oplossing ,,, !!! dus nooit meer daar bestelen en nooit mee bij thuis bezorg dat ze agree met dat dus thuis bezorg account verwijderd ook , is niet te vertrouwen , heel slechte ervaringen met ze .
eten/afhaal/bezorging maaltijd
Dit bedrijf verwijderd keer op keer mijn account zonder enige reden. Elke keer als ik wat wilt bestellenmoet ik een nieuw account aanmaken wel met zelfde email adres dat verwijderd is. Daarnaast blijkt bij navraag van restaurants dat men nogal wat fees moet betalen aan thuisbezorgd, ik gebruik thuisbezorgd nu alleen om te zien wat er in de buurt is en bestel telefonisch of als men een eigen website heeft via hun eigen website. Ik vermijd nu dus thuisbezorgd ook om een bestelling te plaatsen. Blijf hier verre van weg ook omdat je dus niet weet wat zij met jou gegevens doen. Je hoeft ook geen contact te zoeken want men zegt dan doodleuk "weet ik niet"maak maar nieuw account aan maar ondertussen ben je wel al je gespaarde punten kwijt.
mcdonalds
Ik bestel om tien voor7. eten zou er om 1945 zijn. Om 2015 zie ik dat het er nu pas 2045 zal zijn. Ik fiets zelf naar het restaurant,ben daar om 2025 waar de bestelling vanuit thuisbezorgd net vijf minuten binnen is.Ik moet dus extra betalen voor het eten,extra voor de bezorging om het uiteindelijk zelf te moeten halen
Ik krijg de volgende reactie"Bedankt voor je bericht omtrent je vertraagde bestelling bij McDonald's Amsterdamse Poort.
Allereerst onze excuses voor de late reactie omtrent jouw melding. Wij vinden het vervelend om te vernemen dat je bestelling later geleverd zou worden dan dat je wilde waardoor je ervoor gekozen hebt om de bestelling zelf af te gaan halen. Je geeft aan dat je rond 20:25 bij de McDonald's Amsterdamse Poort was. Daarentegen heb je ons om 20:44 gemaild, terwijl onze bezorger om 20:31 al richting het restaurant is gereden. Het is voor ons dan ook helaas niet mogelijk om de bezorgkosten terug te storten.'
Even op volgorde.- de bestelling zou later worden geleverd dan zij hadden aangeven. Niks te maken met wat ik wilde
- ik heb gekozen om het zelf te halen,omdat de aflever tijd bleef veranderen
- ik trof de bezorger bij de McDonalds. Hij was er net omdat hij ook net pas de bestelling had door gekregen. Maw een half uur nadat het bezorgd had moeten worden,kreeg hij hem pas binnen
- om 20:44 was ik weer thuis,met m'n bestelling. Wanneer hadden ze dan voorgesteld dat ik zou mailen? Het kost blijkbaar vier dagen om te reageren dus vtv mailen was net zo nutteloos als achteraf.Pizzas
Pizza besteld, pizza kwam na 2,5 uur pas aan en er was geen optie om te annuleren (er was 1 nummer dat gebeld kon worden, maar dit was een nummer dat niet bestond). Tegen de tijd dat het aankwam was iedereen al weg. Klacht over ingediend en voordat het opgelost was is mijn ticket gesloten vanuit de kant van thuisbezorgd. Daarna is er om feedback gevraagd en heb ik alles uitgelegd en hier heb ik nooit meer iets van gehoord. Zeer slechte service en 40 euro aan pizza weg gegooid.
Kapsalon
Ze kwamen te snel, ik heb al in me broek gepoept
Restaurant bestelling
Een ster is al te veel. Ze geven nu zelfs de restaurants de schuld terwijl zijn jou eten al 45 minuten hebben klaar staan maar nog steeds wachten op de bezorgen en dan is de bezorger er eindelijk en dan is het eten koud. Daarnaast is Thuisbezorgd NIET te bereiken, geen telefoon nummer, slechte email communicatie en ook geen chat! En dan krijg je nadat de bezorgen weg is gedaan een email dat ze je bestelling hebben geannuleerd! Nee dat is de oplossing! Ik ben altijd trouw geweest maar ik bestel NOOIT meer bij Thuisbezorgd!
iets wat niet te vreten is
Het eten is te duur en niet te eten je kunt beter zelf iets maken
Anderen bekeken ook

Heb je zin om lekker te eten maar geen zin in al het gedoe wat daarbij komt kijken? Dan kun je uit eten gaan of eten laten bestellen. Dat kun je on...

Ben je op zoek naar een bedrijf welke een borrel tot aan de deur verzorgt? Wellicht is Borrel Experience een mooie uitkomst voor je. Bekijk via Ned...

Ben je op zoek naar een online natuurshop? Een website waar je online superfoods kunt kopen? Wellicht is Spiruella.nl een mooie uitkomst voor je. B...

Houdt u ook van een gezellige gourmet of barbecue, maar vindt u de voorbereidingen en afwas vreselijk? Deze klanten deelden uw mening en bestelden ...