Hertz
Alle reviewsHertz
Alle reviews (31)
Nog geen reviews!
Ga op zoek naar bedrijven waar je ervaring mee hebt en schrijf er reviews over! Je reviews dragen bij aan een transparantere markt en zorgt voor betere betrouwbaarheid van bedrijven
Te veel gedoe met een grotere auto
Uiteindelijk kwam het goed,maar er was veel gedoe over de auto die we wilden huren
We kregen aanvankelijk een 'vergelijkbare auto'. Stom, maar je weet dat dat kan.
Deze was echter veel groter dan besteld, er was kennelijk niks anders, 'fijn toch!' zei de verkoper, nou maar ik vind groter niet fijner. Want die heeft veel meer tankbeurten nodig, dus duurder.
Na heel veel zeuren kregen we toch en kleinere auto mee en kwam het dus goed maar ik huur liever ergens waar het wat sneller en efficienter gaat en waar de verkopers meer met je meedenken.Auto gehuurd bij Hertz
Auto gehuurd bij Hertz
Het ging met het reserveren een aantal keer fout. Reservering niet doorgekomen en in alle consternatie heb ik toen zelf een fout gemaakt in de boeking met het formaat van de auto, waar ik pas achter kwam bij het afhalen van de wagen.
Gelukkig werd uiteindelijk alles goed geregeld door Hertz. Ik had het geluk dat er nog een wagen van mijn voorkeur klaar stond en deze heb ik direct kunnen meenemen.
Personeel vriendelijk en behulpzaam, wel druk.Ford gehuurd
De auto die we de laatste meekregen, was netjes en had een lage kilometerstand. Was ook conform wat we hadden besteld, dat is niet altijd zo. De auto geregeld via de website van Hertz, want zo doe ik het eigenlijk altijd. Gaat snel en kan op eigen tijden. Ik kies meestal voor Hertz omdat ik ook weleens ergens anders heb gehuurd maar toen met slechte ervaringen en dan kom je daar niet meer terug. Hertz is tot nu toe altijd goed bevallen. Inleveren ook altijd snel en correct.
Opgelicht door Hertz in Edinburgh centrum
Bedrag van de huurauto netjes aan Sunnycars betaald. Proberen ze me bij Hertz een verzekering aan te smeren, duidelijk nee op gezegd. Medewerker Hertz was niet blij en bleef pushen. Ik nee gezegd nogmaals. Ineens word er 200 euro van mijn rekening afgeschreven voor de huur van deze auto. Dus in totaal 300 euro betaald voor 3 dagen auto huur, wat normaal 100 euro kost.
Nooit meer. Oplichterijen bij HertzJeep gehuurd Lisabon
Afschuwelijke tent. Auto vooraf via Booking.com gereserveerd en betaald. Auto die gereserveerd was is niet voorradig u krijgt een vervangende vergelijkbare auto. Na inlevering van de auto werd twee weken later ruim € 2000,= van mijn rekening afgeschreven omdat ik een upgrade geaccepteerd zou hebben. Op klachten wordt niet gereageerd, mails worden niet beantwoord. Ik ga vervolgstappen ondernemen. Aan een ieder die van plan is een auto te huren, doe dit NOOIT bij hertz
Huurwagen
Aankomst op 3/1/2022 in Tenerife en meer dan 2 uur moeten wachten/aanschuiven aan de balie op onze wagen. Alles nochtans vooraf geregeld en betaald. Gevolg overzet naar La Gomera niet gehaald en paar 100 euro betaald voor een overnachting. Hertz, nee niet meer.
Goede service bij Hertz
Gewoon goed geholpen bij Hertz. We hadden een auto nodig voor een weekend weg en daarbij gekozen voor Hertz wegens de grote naam. Dat geeft toch meer betrouwbaarheid.
We kregen een mooie wagen mee, schoon aangeleverd. Lage kilometerstand, altijd prettig. Voelt toch meer als een nieuwe auto dan!Prima service. Dus heel tevreden.
We hebben de auto bij het vliegveld van Chania op Kreta gehuurd. Het ophalen ging vlot en het afhalen net zo. Prettig is dat bij ons er niet gesproken werd over afkopen eigen risico en dergelijke onzichtbare kosten. In het huurbedrag zat alles.
We kunnen geen enkele minpunt opnoemen of bedenken.Huurauto Rome Ciampino
Applaus voor Hertz. Na een zeer onbeschofte behandeling op Rome Ciampino door Europcar, waar ik een betaalde huurauto niet meekreeg zonder een fatsoenlijk argument, werd ik door de vriendelijk jongeman van Hertz netjes aan een huurauto geholpen. Hertz, dank je wel !
Mooie bak hoor
Moest gisteren met spoed een auto want een vriend had hulp nodig bij een verhuizing en dat was geen enkel probleem. Had niet zoveel keuze meer qua auto's maar reed weg in een keurige BMW, daar kon ik in ieder geval mee aankomen. Volgende keer ga ik weer naar Hertz.
Autohuur
Belachelijk hoge administratiekosten bij verkeersboete (net zo hoog als de verkeersboete in mijn geval).
Goede service en redelijke auto maar dit achteraf graaien staat me tegen.Autohuur
Picked up the car at London Heathrow and returned at London City Airport. There was nobody to inspect the car at the returning point. Delivered the Keys to Hertz office and within 30 minutes they semd me an invoice where it's stated that I had caused damage on left front rim. First of all I've been from Heathrow to Essex and from Essex back to London City Airport and used motorway only, so I am wondering how this happened. Obviously they refer to the general terms and conditions and I have signed for it. So I have to pay.
I will pay 110GBP for the damage with a smile, well done Hertz, today you've earned 110GBP but will loose a customer worth 25 business trips a year plus holidays.
I rather prefer to pay a bit more without hassle then using Hertz ever again.Huur auto
Ik moet mijn review van 20-07-2021 herzien .
Na nogmaals contact te hebben gehad met Hertz is mij toe gezegd de extra overnachting plus de helft van de autohuur terug te geven .
Voor ons is de zaak zo netjes afgehandeld.
Dus voor ons is het geen probleem om in het vervolg weer bij Hertz te huren.
Bij een grote organisatie kunnen altijd dingen fout gaan,maar dit is op professionele wijze afgehandeld.
Jos BeentjesHuur auto
Bij pech in het buitenland waardeloze hulp.
Je krijgt een telefoonnummer van een Italiaanse hulpdienst die geen woord Engels spreekt..
Vervolgens wordt de beloofde Email met een eventuele oplossing niet verstuurd.
Het komt er eigelijk op neer dat je het zelf maar uit moet zoeken.
Voor mij de laatste keer geweestOppassen bij HERTZ autoverhuur
Via officiële website van HERTZ auto geboekt. In het buitenland helaas problemen ondervonden. Zo werd een factuur achtergehouden en ondanks dat ik had aangegeven dat ikgeen additionele verzekeringen wilde werd dit op een zeer geraffineerde manier aan mijn creditcard afschrijving toegevoegd. Resultaat een aanzienlijk hogere eindafrekening. Zeer louche praktijken van een bedrijf waarvan je dit niet zou verwachten. Ik heb meteen na thuiskomst contact gezocht met HERTZ via de website waarop ik ook de boeking had gemaakt. Een aantal emails verder laten zij weten dat de auto is gehuurd bij een lokale vertegenwoordiger van HERTZ en dat zij verder niets aan mijn klacht kunnen doen. Kortom ik moet het maar uitzoeken met het lokale bedrijf. Er is dus geen enkele reden om te denken dat huren via de officiële website van HERTZ enigzins betrouwbaar is. Klantenservice bestaat hier niet. Ik ben heel diep teleurgesteld. Een hoge rekening met leugens en bedrog!!
Autohuur voor een maand in Nieuw-Zeeland (Februari 2020)
Hertz breekt eigen voorwaarden.
Plus: goede auto, soepele pick up en drop off.
Zeker niet de goedkoopste, maar dat is van ondergeschikt belang.
Hoe kies je een aanbieder? Hertz was de enige die aanbood dat je auto op het Noordereiland opgehaald kon worden en op het Zuidereiland ingeleverd. Daarom kozen we Hertz en boekten een overtocht incl. auto. Eenmaal in NZ aangekomen kregen we een formulier met de mededeling: If you are going one way, you are not permitted to bring your Hertz vehicle on the Ferry, even if your booking confirmation suggesties this is possible. Dan zakt je broek af. (jammer dat ik hier geen foto van dat document kan plaatsen). Gelukkig was Inter Islander zo sympathiek het deel voor de auto-overtocht terug te boeken. Voor ons dus nooit meer Hertz.Huren van een voertuig Hertz (THRIFTY)
Bij het receptionneren van het voertuig in GERONA werd ons een bijkomende verzekering aangesmeerd alhoewel in ons contract reeds een full verzekering was inbegrepen. De balie verantwoordelijke aan de vlieghaven verzekerde ons : "Het is te nemen of het voertuig (dat reeds betaald was) te laten".... Dus : bijbetalen 300 € + BTW! Van bij de start huurperiode ondervonden wij problemen met de koppeling. Dit ging van kwaad naar erger. Wij namen telefonisch contact om dit probleem te melden. Na verschillende rappels kwam een depannage naar ons hotel (wij durfden het voertuig niet meer gebruiken). De depanneur kon niets vinden. Na lang aandringen werd een proefrit uitgevoerd. De depanneur bevestigde ons dat er een probleem was met de schakeling. Er ontstond een intens getelefoneer tussen de depanneur en TRIFTY (Hertz). Resultaat : het voertuig rijd nog en wordt aldus NIET vervangen! Zoals gezegd durfden wij het voertuig niet meer gebruiken tenzij het de laatste dag terug binnen te brengen op de vlieghaven. Het laat zich raden, wij vielen in panne op de terugweg naar GERONA. Opnieuw een depanneur en een taxi welke ons net voor het vertrek van ons vliegtuig heeft afgezet (oefff). Bij onze terugkomst hebben wij klacht neergelegd bij onze reisagent. Deze bekwam een kleine commerciële tussenkomst voor genotsderving van HERTZ (bravo!). 1 maand later ontvingen wij van HERTZ een factuur van 800 € voor herstelkosten van de koppeling.... Wij zagen ons verplicht om de diensten van onze advocaat in te roepen ons bij te staan omdat HERTZ dreigt ons op de zwarte lijst te zetten en een gerechtsprocedure aan te smeren. BRAVO HERTZ wij zullen vanaf nu uw publiciteit behartigen.
autohuur Hertz
In 2012 heb ik problemen gehad met Hertz autohuur in Johannesburg Zuid Afrika. (onterecht geclaimde schade)
Na anderhalf jaar ben ik in het gelijk gesteld en heb het geld teruggekregen dat ten onrechte van mijn creditcard was gehaald.
Ik nam mij voor nooit meer een auto te huren bij Hertz.
Begin dit jaar heb ik online, via Budget car rental, een auto gehuurd in Zuid Afrika bij FireFly op Nelspruit airport.
Ik heb deze betaald en kreeg keurig het huurcontract waarbij niets verwees naar Hertz.
Aangekomen op Nelspruit Airport kan ik FireFly niet vinden en wordt naar het kantoor van Hertz verwezen.
Hier blijk FireFly een onderdeel van Hertz te zijn, wat ik niet wist.
Ik geef mijn contract en een bedrag wordt op de card geblokkeerd.
Vervolgens moet het laatste contract geprint worden wat niet lukt omdat ik op de zwarte lijst van Hertz blijk te staan.
Waarschijnlijk vanwege het voorval in 2012 waarin ik in het gelijk ben gesteld (Hertz blijkt een slechte verliezer)
Alles (behalve het laatste contract) ligt voor mij klaar maar ik krijg – de al betaalde – auto niet mee.
De balie medewerker kan niet zeggen waarom ik blacklisted ben, er is geen profiel van mij (zou wel moeten, zegt hij).
Hij zegt dat het toentertijd niet goed is afgehandeld, maar kan de auto niet meegeven.
Op het hoofdbureau van Hertz (het is zaterdag),niemand aanwezig.
Ik bel met Budget car rental in Nederland en die gaan het uitzoeken. Ik probeer de huur te annuleren maar dat gaat niet omdat de huurperiode al is ingegaan.
Ik wil het bedrag op mijn cc gedeblokkeerd hebben en de medewerker zegt dat mijn bank in Nederland dat moet doen.
Ik bel met mijn bank, maar die zeggen dat Hertz dat moet doen en dat gaat zo even heen en weer. Ik laat uiteindelijk de medewerker een verklaring ondertekenen waarin hij beloofd geen geld van mijn cc te halen.
Als laatste probeer ik nog om met Hertz Nederland te bellen maar ook daar is niemand aanwezig. Tenslotte huur ik op het vliegveld bij een ander verhuurbedrijf een auto.
Deze auto kost mij 2 keer zoveel maar ik heb geen andere keus.
Wat mij het meest irriteerde, is dat in Nederland bij het boeken van de auto men mij gewoon liet betalen en een contract toestuurde.
Er werd niets gezegd over een zwarte lijst. Alles leek in orde.
Intussen heb ik via Budget Car rental het huurbedrag terug gekregen.
Ik wil mensen waarschuwen voor het huren van een auto bij Hertz, Zuid Afrika. Ik heb al vaak een auto gehuurd in Zuid Afrika. Hertz is het enige bedrijf dat mij opgelicht heeft (vooral in Johannesburg was echt fraude gepleegd)Huurauto
Mocht je denken dat je met een bevestiging op mail helder hebt wat je betaalt voor je huurauto in de aangegeven huurperiode en dat alles wat op je bevestiging staat ook daadwerkelijk inclusief is dan heeft Hertz een verrassing voor je: je betaalt namelijk gewoon bijna het dubbele. In discussie gaan met de betreffende medewerker/manager met als ondersteuning de bevestiging heeft dan geen zin: er wordt gewoon gezegd dat men in NL bij Hertz niet kan weten hoe het er in andere landen bij Hertz aan toe gaat. Bel je vervolgens de NL klantenservice dan kunnen ze je niet helpen met “een lopende reservering”. Stuur je op hun advies een mail, heb je 3 weken later nog geen enkele reactie. Maar ondertussen wel een zeer fors bedrag incasseren van je credit card. Dus: huur hier niet!
Schade geclaimd na inleveren
Bij Hertz in Stockholm Skavsta staat een Herz automaat waar je je sleutel krijgt. Als je de auto gaat inleveren moet dat bij diezelfde automaat (gesloten van 00:00 - 07:00). Dit verliep redelijk ok, het is een beetje zoeken. Maar nadat ik de auto had ingeleverd kreeg ik na 2 dagen een mail dat ze schade hadden geconstateerd aan de auto.
Heb deze niet geaccepteerd maar op deze manier willen ze gewoon extra geld verdienen.
Als je toch met Hertz in zee wilt adviseer ik om vooraf en bij inlevering foto's te maken met getuige.
Anderen bekeken ook

Wil je een keer op vakantie naar Groot-Brittannië of Ierland en ben je er nog nooit geweest? Wat zijn de leuke plekjes om te bezoeken, en waar...

Wat vinden de klanten die je voorgingen van CarDelMar? Is het niet prettig om vooraf te lezen over ervaringen die andere consumenten gehad hebben. ...

Heb je zelf geen auto of wil je gewoon wel eens wat anders, al is het maar voor een dagje? Dan kun je een auto huren. Europcar is een van de bekend...

Wat zeggen anderen over dit bedrijf? Wat zeggen anderen over het parkeren van je auto op schiphol.nl? Of de autoverhuur van Schiphol parkeren? Het ...
Reeds vele jaren huur ik in diverse landen een auto bij Hertz. Altijd ben ik zeer tevreden over de service. Een top bedrijf. Ook nu reserveerde ik een auto in Portugal. Door de coronacrisis werd mijn vlucht geannuleerd. Na de annulering van de reservering bij Hertz werd het betaalde bedrag binnen twee weken terug gestort. Dit verdient een groot compliment. Ik hoop snel weer gebruik te kunnen maken van de klantvriendelijkheid van Hertz. Top.