Fit for Free
Alle reviewsFit for Free
Alle reviews (95)
Nog geen reviews!
Ga op zoek naar bedrijven waar je ervaring mee hebt en schrijf er reviews over! Je reviews dragen bij aan een transparantere markt en zorgt voor betere betrouwbaarheid van bedrijven
sportschool
een vriend van mij mag in lelystad bij fit for free niet meer trainen omdat hij door een longziekte de trap niet meer op kan en ze te lui zijn om een keer of 4 per week de achterdeur open
te doen ,echt te ranzig voor woorden dat ze zo met een lid omgaan die al jaren netjes betaald ook tijdens de sluitingen .Wat een slecht bedrijf. Telefonisch niet bereikbaar.. mailen? je krijgt geen antwoord.
Abonnement
Ik wil iedereen hier waarschuwen nooit met dit bedrijf in zee te gaan. Ik ben opgelicht en er is daadwerkelijk geld van mij gestolen. Het is heel erg moeilijk om met ze in contact te komen. Ze reageren maanden niet op je mails. Het heeft mij veel geld gekost. Als je nog geen abonnement hebt: doe het niet!! Als je het wel hebt.. zeg het zo snel mogelijk op en zorg dat je voortdurend printscreens maakt van je ‘mijn fit for free’ omgeving. Sla die printscreentjes steeds goed op en houdt voortdurend je bankafschriften in de gaten.
Abonnement
Jarenlang een tevreden klant geweest, tot ik mijn abonnement opzegde. Ze blijven het bedrag incasseren ondanks dat er geen abonnement meer actief staat op mijn account. Na vele mailtjes en contact pogingen, na 5(!) maanden eindelijk contact gekregen, om vervolgens te horen dat ik maar gewoon moet betalen, ondanks dat ik geen actief abonnement heb staan. Vervolgens zetten ze m'n actieve account non-actief en maken ze een andere aan met het abonnement actief. Alle oude gegevens, zoals het originele abonnement en de opzegtermijn, hebben ze daarmee ook verwijderd. Ze doen vervolgens alsof dit een normale gang van zaken is. Heel apart, je zou denken dat je meer verdiend aan een vast klant dan met deze oplicht trucjes...
Abonnement
Fit for Free negeert corona-besmettelijke lucht in de sportschool
-------------------------------------------------------------------
Ik sport regelmatig bij Fit for Free op de Oudenoord in Utrecht. Vanwege mijn kwetsbare gezondheid en omikron besmettelijkheid sport ik er aan de randen van de dag wanneer het rustig is. Ik plaats dan steeds mijn Co2 meter in de buurt die de uitgeademde lucht in de ruimte meet. Dit is immers een bewezen indicatie voor COVID19 besmettingskansen. Dit ging maanden goed. Tot vorige week.
Sinds de laatste corona-aankondigingen van de overheid meet ik er een sterk verhoogd Co2 gehalte in de sportschool. Het verbaast me daarbij dat dat de lucht die vanuit het klimaatsysteem de ruimte in stroomt een aanmerkelijk hoger Co2 gehalte bevat dan de Co2 in de ruimte zelf. Het wijst er op dat er geen verse lucht meer wordt bijgemengd. Dit is redelijkerwijs de oorzaak van het verhoogd Co2 gehalte en de verhoogde corona-besmettelijkheid in de FitforFree ruimte. Het doet vermoeden dat er bespaard wordt op verwarmingskosten. In ieder geval is dit niet bevorderlijk voor een gezond klimaat. Lastig in een periode dat 1 op 30 nederlanders besmettelijk is.
Werkelijk zorgelijk is Fit for Free’s onverschilligheid; mijn vragen aan de filiaalhouder over verhoogde corona-besmettelijkheid door verhoogde Co2 niveau en door het gebrek aan verse lucht worden beantwoord met “we gaan hier niets aan doen”. Mijn vragen aan de Fit for Free Supportdesk worden nooit beantwoord.
Fit for Free adverteert met “Al sinds mensenheugenis werken we aan de fysieke gezondheid”. Wanneer een klant echter een simpele vraag stelt over de ongezonde klimaatbeheersing is het oorverdovend stil. Dat geeft te denken voor ieder die overweegt bij Fit for Free te gaan sporten.1 year plan
I just added from someone else but since many people complain about the same things this means this company is a scam:
Automatic 2nd year extension while I asked them how not to get an extension after my yearly subscribtion. No contact possible with customer service, but constant reminders. This club does not have a working contact number and as a result your questions/comments will be completely ignored. I think this is purely a scam.
Stay away from this organization!!Stealing money
They have taken money from every customer for jan/feb/March which they were legally not aloud to do and refuse to pay any back. They have also shut down their phone lines and any email you do get will be a no-reply email.
If u are upset that fitforfree has taken money from your account while they were closed and are ignoring you/refusing to refund. Here is a link to read more.
www.consumentenbond. nl/juridisch-advies/rechten-bij-aankoop/sportschool-abonnement-tijdens-coronaLidmaatschap Fit For Free
Slechte communicatie bij het bedrijf op elk vlak. Voor het aanvragen van een persoonlijke begeleiding ging het vier maal mis en per mail en telefoon zijn zij niet tot nauwelijks te bereiken. Laatst kreeg ik twee maanden later reactie op een mail. Tijdens de pandemie geen enkele update ontvangen. Word geen lid van deze rommelige organisatie!
Fit For Free
Echt een heel slecht bedrijf. Ze lichten klanten op door ze vantevoren te laten betalen en zeggen dan met terugwerkendekracht het abonnement op en houden de al betaalde kosten. GA NIET IN ZEE MET DIT BEDRIJF. Zie ook de twee aflevering over deze malafide onderneming op het bnn programma BOOS.
abonnement
Automatisch 2 jarige verlenging terwijl maandelijk nu opzegbaar. Geen contact mogelijk met klantenservice, maar wel voortdurend aanmaningen. Deze club heeft geen werkend contactnummer met als gevolg dat je vragen/opmerkingen volledig genegeerd worden.
Wegblijven bij deze organisatie!!Bij het aangaan van dat contract loopt het af na 2jaar. Als je een 1-jarig of 2-jarig betaling hebt aangeslagen betaal je vooruit voor het 1 of 2 jaar. Natuurlijk als je eerder opzegt krijg je het resterende bedrag wat buiten je contract valt terug.
hi, Same experience for me as well, its stressful with fit for free, what is the solution for this , should pay for two years ? it will be helpful if you could reply.
abonement stopzetten
het sporten zal er wel goed zijn
maar opzeggen is een drama
al weken bezig
ze reageren niet op mail en op telefoonnummers staat een bandje dat ze telefonische niet bereikbaar zijn
het is vakantie periodeAbonement
Wat een waardeloos bedrijf. De faciliteiten zijn okay maar ik sportte er via bedrijfs fitness. En omdat ik wel 2 hele euro's korting kreeg kwam ik niet in aanmerking voor compensatie toen het bedrijf 4 maanden gesloten was ivm Corona. Dit boden ze enkel aan als extra gratis tijd als ik een nieuw jaar contract zou aangaan. En toen ze op het einde een maand te vroeg mijn toegang tot de club uitzetten en daar 2 weken overheen gingen voordat ik weer mocht gaan sporten werd ook die maand netjes helemaal afgetikt. Dus waar je als klant maar moet betalen en je bek houden is dit bedrijf absoluut niet van plan om enige coulance of flexibiliteit te tonen. Dus Fit for Free veel plezier met die 90€
Abonnement
Jaren lid geweest en best tevreden. Goede prijs/kwaliteit verhouding. Tijdens de eerste lockdown in 2020 hebben zij het initiatief genomen om de incasso te stoppen. Tijdens de 2e lockdown in dec 2020 tot april of mei 2021, bleven zij zelfs 2x per maand incasseren. Ik heb dat zelf rechtgetrokken. In januari 2021 werd ik aan mijn voet geopereerd en probeerde mijn abonnement stop te zetten.. Nou wat een onzin! Hoe kan ik een verklaring laten zien op de locatie.? TIJDENS LOCKDOWN!!! Uiteindelijk mijn abonnement opgezegd de dame aan de telefoon was niet vriendelijk maar vergat te zeggen dat het via een email moest. Daar kwam ik achter nadat FFF bleef incasseren. Uiteindelijk een email ontvangen en opgezegd....En ja hoor.....ze blijven mij lastigvallen ....dit is in en intriest. Wat een naar nasmaak geeft dit. Ik ben heel lang lid geweest en daarna een tijdje niet maar toch weer in 2018 teruggegaan naar FFF.. NOU NU DUS NIET MEER!!!!
Inschrijving met 2 jongeren
1e keer mail 23 juni na de sportschool te hebben bezocht. Geen probleem om een 13 en 15 jarige in te schrijven is daar toen gezegd. Eenmaal online is de inschrijving vanaf geboortejaar 2005. Bellen lukt niet om te overleggen. Te druk. Mailen ook niet. Balen geen reactie op niets. Super slecht te bereiken !!
abo fit for free
jammer jammer jammer,
op 16 februari 2020 een jaar abonnement gesloten. 1 jaar vooruitbetaald. Maar toen kwam covid op bezoek.
Kort na de 1e sluiting gebeld door locatie Arena Amsterdam, of ik gecompenseerd wilde worden, nou ja dat hoe je niet te vragen, graag.
Maar een bevestiging, no way. Daarna gelukkig weer kunnen sporten.
MMm weer sluiting door covid. Meerdere mails ontvangen over de compensatie, aan te vragen op de website, heel vreemd, moet je dus alle gegevens, van naam, adres, telefoon, geboortedatum etc etc invullen. Die gegevens zijn toch bekend en ze kunnen toch zo zelf het aantal dagen compensatie bepalen. Maar een bevestiging van het invullen, weer niet. In januari maar eens gaan mailen om het aantal compensatie dagen vast te leggen. Komen onbegrijpelijk op totaal verschillende weken uit. Om die reden mijn abonnement met de compensatie in het verschiet maar opgezegd.
Hoera, 19 mei er kan weer gesport worden, maar voor de compensatie moet je wel even langs bij een medewerker op de vestiging. Maar die heeft werkelijk geen flauw benul. Die heeft het eerst over een half jaar compensatie in 2022. Na dat wil ik niet, wil nu gewoon graag de compensatie benutten. Gelukkig dat kan ook, maar dan is de periode in eens maar 22 weken. maar dat vind ik dan oké. Maar de medewerker geeft aan dat ik dan binnen een paar dagen een code ontvang. Waarvoor en wat daar mee te doen????
Maar een mail gestuurd over het hoe en wat, geen antwoord. De zelfde medewerker nogmaals gesproken, antwoord nog even geduld. En nu zie ik net tot mijn verrassing, weet u nog, abonnement is opgezegd, is er fijntjes zonder toestemming een jaarbedrag geïncasseerd. Zoals in eerdere reacties als genoemd, de klantenservice is een drama.
Nu het sporten, ik ga naar verschillende locaties, bij sommige is het prima toeven en krijg je goede hulp van het aanwezige personeel. Maar bij andere, veel te harde muziek. Op verzoek gaat het volume dan even wat zachter maar het volume daarna al weer gauw om hoog. Dan de toestellen, ik maak regelmatig gebruik van de hardloopband. Vooral locatie Arena tamelijk verouderd en maken bij het neerkomen veel te veel lawaai.Terrible service
Horrible customer service. Prepare to be charged after you have cancelled. Prepare for them to wait 4 months between replies. Prepare for them to copy and paste generic replies without reading your questions. It has been a nightmare. I recommend any other gym.
Lidmaatschap
Oplichters!
Fit For Free incasseert onterecht
Sinds dinsdag 15 december 2020 is het niet meer mogelijk om te sporten in de clubs van Fit For Free.
De clubs zijn namelijk gesloten!
De contributie van de gehele maand december van 2020 was toen al voldaan aan Fit For Free.
Dat betekent dat er van de maand december 17 dagen zijn waarvan ik niet heb kunnen sporten “maar wel voor betaald is”
Geen probleem!
Maar tot mijn verbazing is er op 05-01-2021 weer een automatische incasso uitgevoerd voor de maand januari 2021. En dat terwijl we in een Lock down zitten, en dan ook nog eens in de wetenschap dat de clubs voorlopig nog wel gesloten zullen blijven.
Ben het er daarom dan ook niet mee eens en vind het ongepast dat Fit For Free blijft incasseren. Heb daarom dan ook de automatische incasso gestorneerd en de automatische machtiging van Fit For Free geblokkeerd.
Het lijkt mij een beter idee de incasso’s van alle leden te bevriezen, tot dat de clubs de deuren weer openen.
Ben een overeenkomst aangegaan met Fit For Free waarbij beide partijen moeten presteren. Fit For Free levert niet, dus hoef ik dan ook niet te betalen. (zou je denken)
Wil de overeenkomst ontbinden gedurende de periode dat ik niet volgens de voorwaarden kan sporten.
Dus niet mijn contract compleet beëindigen, Nee !!, gewoon even bevriezen zeg maar. Heb via E-mail contact gehad met Fit For Free en heb gevraagd wat er bedoelt wordt met die 5 weken compensatie.
De reactie van Fit For Free is als volgt: De einddatum hoef je niet aan te vragen, Het gaat er om als je bij ons opzegt dan zullen we de 5 weken aan je opzegdatum vast zetten zodat je 5 weken langer bij ons kan sporten als compensatie. Dus met andere woorden... ik betaal bijna anderhalve maand contributie om ooit eens in de toekomst een compensatie te krijgen om 5 weken te mogen trainen.
Een sigaar uit eigen doos dus!
Het is duidelijk wat er aan de hand is, Fit For Free kan geen diensten verlenen maar wilt wel geld hebben, dus dan maar op een hele slinkse gemene manier mensen van hun geld te ontdoen door ze 5 weken sporten te beloven (ooit eens in de toekomst) Mits je het formulier ingevuld hebt, want anders kan je helemaal naar je geld fluiten !
Om in aanmerking te komen het recht te krijgen op die 5 weken sporten "als compensatie" moet je op een link klikken en vervolgens je privé gegevens invullen. Raar want ik hoefde dat ook niet te doen toen ze het geld van mijn rekening afschreven. Je zou dan ook verwachten dat het vanzelfsprekend is je daar automatisch recht op hebt.
Heb vandaag op die link geklikt en werd doorverbonden naar een pagina waarop ik de melding kreeg: HET FORMULIER IS GESLOTEN
Dus met andere woorden.... ik kan fluiten naar mijn 5 weken sporten in een van de clubs van Fit For Free op het moment wanneer ik ooit eens in de toekomt mijn contract beëindig.
Alles samengevat; Het komt er dus op neer dat ik (en vele anderen met mij) op een slinkse wijze bestolen zijn door Fit For Free.
Heel sportief Fit For Free !
Wil dat alle incasso’s van alle leden bevroren worden tot dat de clubs weer open mogen.
Tot slot wil nog even kwijt dat ik het heel frustrerend vind dat Fit For Free sinds enige tijd telefonisch niet meer bereikbaar is.
er wordt gezegd dat ze telefonisch niet meer bereikbaar zijn vanwege de drukte.
Vreemd want het lijkt mij dat er meer dan genoeg personeel is nu alle clubs gesloten zijn.Three month contract
DONT EVER SIGN A CONTRACT WITH FIT FOR…
DONT EVER SIGN A CONTRACT WITH FIT FOR FREE.
I signed a contract for three months. Now they tell me that I ow them money for the months after three months and they hired a collect agency to go after the payment. This is ridiculous. They trick you, lie to you, and find a way to ask for more money. DONT TRUST THEM!2 yr subscription
Dealing w/ back office/HQ is unnecessarily unpleasant and takes for ever to getting anything done.
Just short of rude.
Gym/clubs are okay, most of them. Will eventually change because of organization behind it.
Anderen bekeken ook


Viata.nl, geliefd of gehaat? Lees het hier! Vind jij het ook heerlijk om een review te lezen of een beoordeling van een bedrijf om daarna te beslis...


Snel afvallen is iets wat iedereen graag zou willen. Er zijn verschillende webwinkels waar je allerlei producten kunt kopen om snel en gezond af te...
Dat kan beter!
Luister naar klanten die je voor gingen
'Zou hier weer' kopen hoort 'NEE' te zijn.