NederlandReview

    Ervaringen Fit for Free


    Wilt u ook van die extra kilootjes af of u weer lekker fit en gezond in uw lijf voelen? Bent u opzoek naar een sportschool, maar wilt u niet te diep in de buidel hoeven tasten? Bij Fit For Free bent u dan aan het goede adres! Bewegen is goed voor u, zowel voor uw gewicht als voor preventie van bijvoorbeeld hart- en vaatziekten of diabetes. Daarnaast is bewegen ook erg leuk om te doen. Als u overweegt om bij Fit For Free een sportabonnement af te sluiten, kunt u hier op NederlandReview ervaringen en reviews van klanten lezen. Hierdoor kunt u zelf bepalen of u kiest voor Fit For Free.

    Over Fit For Free

    Fit For Free is een goedkope fitnessclub die niet alleen goedkoop is, maar ook ruime openingstijden heeft. Hierdoor kunt u altijd wel een geschikt moment vinden op de dag om even te gaan sporten. In het weekend is Fit For Free geopend vanaf 9:00 tot 16:00 en doordeweeks van 7:00 tot 23:00! Er zijn 72 vestigingen over het hele land. Als u lid wordt krijgt u een pas die geldig is bij alle vestigingen. Bent u dus een keer in een andere stad en heeft u zin en tijd om te sporten, dan is dat gewoon mogelijk bij de dichtstbijzijnde Fit For Free.
    U sport al vanaf €9,95 per maand, maar dit is een pakket waarmee u alleen in de daluren kunt sporten (doordeweeks 7:00-17:00 en het hele weekend). Voor €17,95 per maand heeft u een onbeperkt fitness abonnement voor een jaar. Als u een tweejarig abonnement afsluit, betaalt u slechts €13,45 per maand. Als u wilt meedoen met groepslessen dan komt er nog €6,- bovenop het bedrag van uw gekozen abonnement.

    Bekijk wat een fitness intructeur allemaal doet bij fit for free...

    Diensten

    Fit For Free heeft een breed aanbod aan diensten. Ten eerste zijn daar de cardio en kracht apparaten waar u als lid gebruik van kunt maken. Bij Fit For Free werken goed opgeleide fitnessinstructeurs, die u altijd kunnen helpen bij vragen of problemen. Voor €10,- kunt u bij een van hen persoonlijk beweegschema laten maken. U kunt ook gratis bij een inloopspreekuur advies vragen aan een fysiotherapeut of voedingsdeskundige. Daarnaast kunt u bij Fit For Free ook meedoen aan veel verschillende groepslessen, zoals zumba, bodypump, grit, pilates, bodycombat en nog veel meer. Daarnaast kunt u ook meedoen aan een circuit training of zelfs ‘Virtual Spinning”. Een virtuele instructeur begeleidt je tijdens de les op een groot scherm, waar ook op wordt weer gegeven waar je fietst. Dit kunnen verschillende plaatsen zijn, bijvoorbeeld Afrika of een stad in Nederland.
    Tenslotte zou u ook nog gebruik kunnen maken van de zonnebank tegen een vergoeding van €4 en kunt u altijd gratis gebruik maken van de sauna!

    Klachten

    FitForFree geeft niet duidelijk aan wat u moet doen bij een eventuele klacht. U kunt wel altijd de medewerkers persoonlijk of per mail bereiken.

    Al u een minder goede ervaring heeft, willen we dit ook graag weten. Problemen met de service, begeleiding of wat dan ook, laat het de rest van Nederland weten! Uiteraard willen we ook graag de succesverhalen bij Fit For Free weten, dus deel ook uw positieve ervaringen nu op NederlandReview!

    Gezond en gespierd door FitforFree? Lees ervaringen hier hoe goed deze sportclub is. Hoe duur zijn abonnementen en kun je makkelijk opzeggen?

    Fit for Free
    Beoordelingen, klachten, ervaringen en reviews (65)

    4,6
    45% Zou hier weer kopen!
    Bestellen
    rating
    4,6
    Service
    rating
    4
    Prijs
    rating
    5,4
    Leveren
    rating
    4,4

    Alle reviews

    Lees hier onafhankelijke reviews, klachten en ervaringen. Wees op de hoogte waar u uw aankoop kunt doen of beoordeel zelf een winkel waar u een (online) aankoop heeft gedaan. Zo bepaalt tegenwoordig heel Nederland zelf welke winkels slecht en goed zijn!

    Monthly membership


    Gill, Mitchell
    Wed, Oct 30, 4:02 PM
    to me

    I transferred my membership over to a friend on the 30th Sept at the Looiersgracht gym. I was told there would be no more charges to my bank account and that membership fees would now only be withdrawn from the new member from now on. On the 16th Oct, a month’s membership fee was withdrawn from my account. I called 0900 3483673733 on the day but was met with a 30min + wait time. As I work through the day, I couldn’t just wait on hold for that long. I sent an email that day as well (16th Oct) – I still have not received a response (that is 2 weeks to the day). I have tried calling on the 18th, 23rd and 25th Oct as well. Every time there was a 30min + wait time. On the 25th I even tried waiting it out and was on hold for 40min before I gave up. I went into the Looiersgracht gym on the evening of 28th Oct to see if they could help me. I was very unhelpfully and rudely told I had to come back to that specific gym between 9-5pm so he could call the same number I had been trying to call for the last two weeks. I explained due to work that was difficult for me (I work 9-5:30 and am a 30min cycle from the Looiersgracht location), and if there was any alternative to help resolve this. Let’s just say I was met with a very disappointing response to that question (just a thought - maybe you could have taken my details and followed this up for me through the day? Seeing as I am apparently still a paying customer).

    I returned two weeks later (Fri 8th Nov) at 3:30pm. I was told the manager was not there, even though i had done exactly what was asked previously (return between 9-5, Mon-Fri). He called HQ, and they told him they would contact me about it. No time frame given, and no idea how they would contact me.

    Today, i have been charged another months memberships fee (13th Nov).

    I’m just hoping to have someone reach out at this point as I have no idea how to get in touch with the head office of this gym to discuss this issue. It is becoming exhausting, and just bizarre at this point.

    Door: Mitchell Gill 13-11-2019
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    JA
    2
    rating

    Monthly membership

    I transferred my membership over to a friend on the 30th Sept at the Looiersgracht gym. I was told there would be no more charges to my bank account and that membership fees would now only be withdrawn from the new member from now on. On the 16th Oct, a month’s membership fee was withdrawn from my account. I called 0900 3483673733 on the day but was met with a 30min + wait time. As I work through the day, I couldn’t just wait on hold for that long. I sent an email that day as well (16th Oct) – I still have not received a response (that is 2 weeks to the day). I have tried calling on the 18th, 23rd and 25th Oct as well. Every time there was a 30min + wait time. On the 25th I even tried waiting it out and was on hold for 40min before I gave up. I went into the Looiersgracht gym on the evening of 28th Oct to see if they could help me. I was very unhelpfully and rudely told I had to come back to that specific gym between 9-5pm so he could call the same number I had been trying to call for the last two weeks. I explained due to work that was difficult for me (I work 9-5:30 and am a 30min cycle from the Looiersgracht location), and if there was any alternative to help resolve this. Let’s just say I was met with a very disappointing response to that question (just a thought - maybe you could have taken my details and followed this up for me through the day? Seeing as I am apparently still a paying customer).

    I’m just hoping to have someone reach out at this point as I have no idea how to get in touch with the head office of this gym to discuss this issue. But in general, after this experience I wouldn’t recommend this gym.

    Door: Mitch 31-10-2019
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    NEE
    2
    rating

    1 Month's gym membership

    I signed up for a 1 month's gym membership with Fit for Free gym at their Bijlmer Arena branch back in September 2019. I explicitly stated to the staff member serving me there at that time that I only needed 1 month's gym membership, and not any of their other packages or commitments.

    Everything seemed to go well and as per my requests (or I thought it did) and I was told to pay their 27 Euros fee for their one month only gym membership (which coincidentally seemed to match their tariff on their website too at that time). I was then told by the staff member to cancel my membership the very next day in order to get out of the automatic commitment, which I actually found quite strange, since I only requested for one month's membership anyway! But still duly followed the staff member's instructions nevertheless.

    No where in the Fit for Free literature, or on their website, does it define 1 month as being only 4 weeks, or 28 days. So it came to my total shock and surprise when Fit for Free automatically withdrew another 2.89 Euros from my bank account towards the end of my 1 month contract with them. I initially rejected this withdrawal request and successfully got a refund from my bank.

    I then contacted Fit for Free head office to query this transaction and why they were trying to charge this additional fee (which by the way, I was left waiting in their phone queue for more than 40 minutes before someone decided to pick up the telephone and serve me). It is only then that I came to realise the deception, and Fit for Free's definition of 1 month (and no, I'm not referring to the month of February here either, but for the month of September!).

    As I mentioned above, none of this was made clear and many would rightly assume 1 month to be defined as, well, 1 entire calendar month of typically 30 or 31 days (unless it is February). It is very deceptive and scandalous for Fit for Free to be claiming 27 Euros fee for 1 month, when it is actually referring it to a 4 week / 28 day charge, and where Fit for Free automatically then charge you an additional fee to cover for the remaining days of that month!

    In short, and after a heated discussion with head office staff on the phone on this matter, I was forced to pay this extra charge, which by now somehow had surprisingly had increased to 3.89 Euros! Again, utterly ridiculous and scandalous of Fit for Free!

    This monthly fee which, as I have point out is actually closer to 30 Euros per month rather than 27 Euros, is exorbitant in its own right! For that sort of monthly fee anywhere else (and especially in the UK) I would typically get access to, not only gym facilities, but spa and swimming facilities too. But yet, both the clubs that I visited (in Bijlmer Arena and Loosduinseweg in Den Haag) didn't have these facilities at all.

    The Loosduinseweg club that I visited the most had a good range of gym equipment and was hardly busy around the time I visited, around 9:30 pm till 11 pm (but I wouldn't expect it to be anyway). That is as much positive my experience gets to using this club.

    Shockingly, the club in Loosduinseweg didn't even have a drinking water fountain, and when I asked about this I was told the only options were to either pay for it using their drinks machines, or to get it from the toilet sink.

    Their storage lockers are ridiculously narrow too, and hardly have the width to even fit even a standard size sports backpack in them.

    The showers operate on a token based system, which I thought at first was another chargeable fee to use, until I was told by the staff members at the club (towards the end of my month's membership) that it was actually free, but only limited to a maximum of 10-12 minutes usage (2 tokens provided).

    In conclusion, I can't help but stop wondering that everything this club / organisation / staff and management team do is to solely (and ruthlessly) maximise and line its own pockets. Whether it is by deception on its written terms and conditions, or staff members not informing you and over complicating things / taking advantage of uninformed foreigners joining their gym, to even limiting the use of their showers and providing poor and inadequate facilities; Everything it does is to solely and ruthlessly squeeze as much money out of you where they can, regardless of whether it is considered morally or ethically correct, or not. It is an absolute travesty that this club is named 'Fit for Free', when the organisation and their staff / management team's attitude is anything but that! 'Fit for Free'?! - Hardly. More like 'Fit for (exorbitant) Fee'.

    All i'll say to those considering joining this club (and especially if you are a foreigner like myself) is to be very careful, and make sure as to what you are being informed and signing up to!

    Door: Manish 29-10-2019
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    JA
    3
    rating

    jaar abonnement

    SUPERSLECHTE KLANTENSERVICE, sta al 30 minuten in de wachtrij via telefonisch contact. Zit ondertussen op klant nummer 8, waarvan klant nummer 9, 28 minuten aan het bellen was.
    Staat nergens duidelijk iets aangegeven over een betalingsregeling, maar als ze je een betalingsherinnering moeten sturen, dan weten ze je wel te vinden.
    Ze maken het je extra moeilijk, zodat ze zoveel mogelijke extra kosten kunnen trekken!

    Door: anoniem 24-10-2019
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    JA
    3
    rating

    Abo 1 jr opzeggen.

    Als je lid wilt worden, dan heb je echt direct reactie per mail.
    Wil je opzeggen, dan 0,0 reactie. Ook niet na 3 mailtjes.

    Ik weet nu al dat ik over 4 weken reactie ga krijgen met : u heeft niet betaald (ik ga het blokkeren, jaartermijn is voorbij) en dat ze zullen zeggen: wij hebben niks ontvangen.

    geldklopperij.

    jaar of 8 geleden kreeg ik aanmaningen nadat ik had opgezegd. Dacht dat het een foutje was. Kan gebeuren. Nu besef ik, dat het structureel lijkt. Een verdienmodel.

    Door: remco formal 07-10-2019
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    JA
    3,5
    rating

    abonnement

    Oplichters opgezegd en per mail bevestigd gekregen dat er is opgezegd na 2x 45 minuten aan de telefoon gehangen te hebben tot je iemand eraan krijgt en nog incasseren ze het abonnements geld nooit aan beginnen

    Door: edwin 28-09-2019
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    NEE
    2
    rating

    abbo

    Blijven incasseren ondanks opzegging. Zijn telefonisch niet bereikbaar.

    Door: Martijn O 20-09-2019
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    JA
    2
    rating

    Dagpas

    Dagpas voor 9 euro gekocht. Kom een paar weken later om hem te gebruiken, medewerkster zegt dat ze hem niet kan vinden. Ik zoek in bankafschriften die afschrijving op, op dezelfde datum als in de mail €8,99 aan SportCity. Zij zeggen: wij zijn geen SportCity, vroeger zat hier een SportCity. U heeft geen dagpas en moet een nieuwe kopen.

    VETTE OPLICHTING DUS

    Door: Kristina 18-09-2019
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    NEE
    2
    rating

    Recensie F4F Zomerhofstraat

    Het personeel op de Zomerhofstraat is niet bepaald vriendelijk. Vooral de laatste jaren is de sfeer stukken minder geworden en wordt er met 2 maten gemeten;

    Mensen met petjes mogen niet naar binnen omdat ze zogezegd niet herkenbaar genoeg in beeld zouden zijn op de beveiligingscamera, maar mensen met bijv rastaharen in zo’n panty of een tulband mogen wél zo naar binnen. Heel apart.

    Vandaag werd ik bij binnenkomst afgesnauwd door een medewerkster die qua leeftijd m’n dochter had kunnen zijn. Ze vroeg letterlijk... Wat kom je doen? Waarop ik antwoordde....”trainen”. Toen zei ze: die zonnebril moet nu dan wel af waarop ik dus zei: “Hallo... Ik stap net binnen en ben nog niet eens het poortje door”

    Ik was het ineens zo zat dat ik me omgedraaid heb en zo weg ben gelopen en zo zijn er nog wel meer van die dingen dat ik denk: Klaar nu!

    Ik ga wel naar de concurrent waar ze nog wel daluren hebben voor slechts €10 per maand bij een contract van 3 jaar. Dat dan weer wel, maar ach... moet toch trainen. Train al sinds 1995.

    Bij F4F heb ik ook 8 jaar gezeten dus ach... die 3 jaar maak ik toch wel vol. :-) En nog wel meer ook. :-)

    Even wat nadelen van F4F:

    - je hebt sinds kort nog maar 1 type abonnement.
    - je mag alleen stoten op de zak en niet trappen
    - je mag geen petje op. Belachelijk!
    - betaald parkeren :-(
    - toestellen zijn vaak bezet waardoor je moet wachten
    - assortiment shakes en sportdrank is zeer beperkt. Was voorheen veel beter.
    - Zonnenbank abonnement gaat eruit als ik het goed heb begrepen.
    - meeste personeel is niet bepaald vriendelijk.
    - Zonnenbank is vaak ranzig: sterker nog: vorige zomer zaten er gewoon wespen in de luchtkanalen van de Zonnenbank waardoor er toen meerdere mensen gestoken zijn.
    En maar beweren dat dat niet kon, maar dat kon dus wel want ik heb er toen zelf 2 doodgeslagen nadat mijn vriendin en ik zelf ook gestoken waren
    Genoeg is genoeg!
    De leukste tijd op de Zomerhofstraat was toch wel toen het nog Lifeline was.

    Door: Rocco Perez 24-08-2019
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    NEE
    2
    rating

    S’bam

    Ben 6 weken niet naar groepsles geweest van S’bam wegens gezondsheidsproblemen. Instructrice is hier van op de hoogte. Maar geen een keer gevraagd hoe het met mij gaat, terwijl groepsleden dit wel deden. Komt bij mij over als oppervlakkig, onpersoonlijk, ongeïnteresseerd en heel erg commercieel. Ik ga nu uitsluitend voor de bewegingen die bevordelijk zijn voor reumatoïde artritis en spierziekte.

    Door: Gaby van Kerkvoorde-Tuinsma 20-06-2019
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    NEE
    6,5
    rating

    Review

    Pluspunten: -prijs, - ruimte openingstijden.
    Minpunten: - verouderde apparatuur, - op bepaalde tijden echt te druk bij bepaalde secties (gewichten/ dumbells) . Ook is het vreemd dat er veel zware dumbells liggen 25 plus gewichten, terwijl bijna iedereen tussen de 7 en 20 kg. gewichten pakt. Wie gaat er 40/45 kg. dumbells pakken, maar die liggen er dus echt! Al met al geen verkeerde sportschool, ik ben er meerdere malen contracten mee aangegaan, als je minimaal een jaar lid blijft is opzeggen geen probleem, nu heb ik weer opgezegd omdat Basic Fit hier ook zit (ruimer, nieuwe apparatuur, zelfde openingstijden en iets scherpere prijs), maar anders zou ik er waarschijnlijk zijn gebleven. Wel zijn er uit de kleedkamers spullen gestolen van medesporters, waaronder autosleutels (!!!) die ook echt gebruikt zijn om auto's mee te nemen en joy te rijden. Een kluisje is dus absoluut geen overbodige luxe Ik heb nu weer opgezegd, maar verwacht geen problemen.

    Door: Marcel v L 24-03-2019
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    JA
    5,5
    rating

    Contract voortijdig afgekocht, maar toch dreigen met kosten.

    Wij hadden een 2-jarig contract afgesloten en besloten eerder te stoppen. Wij kregen netjes een mail met het terugbetalen van de genoten korting. Kort hierna bleven de dreig- sms'jes en mails komen
    , maar na een telefoontje met F4F werd ons verzekerd dat wij deze konden negeren.

    Dit hebben wij gedaan op 12 mei 2018 totdat wij dreigmails begonnen te krijgen van Flanderijn namens F4F of wij even 70 euro de man konden lappen. Het mooie was dat de bedragen in de dreigbrieven zo willekeurig als wat waren. De ene keer moesten we 50 euro betalen, andere keer 30. Echt te hilarisch voor woorden!

    Ik schrijf nu deze recensie nadat wij WEER een mail hebben ontvangen van Flanderijn waarin vermeldt wordt dat wij voor 11 maart 2019 moeten betalen, en anders er een rechtzaak komt.
    Net contact gehad met Flanderijn en ook zij snappen niks van de openstaande schuld en nemen voor de zoveelste keer contact op met F4F. Even afwachten dus, maar even voor de duidelijkheid, dit loopt al vanaf 12 mei 2018 tot 8 maart 2019. Ik heb wel iets beters in mijn weekend te doen dan opgelicht te worden door dit 'bedrijf'.

    Ik raad niemand aan om ook maar een contract af te sluiten bij Fit4Free. Wanneer je er sport is het allemaal leuk en aardig, totdat je er klaar mee bent door wat voor reden dan ook. Dan komt het gezeik en de dreigementen.

    Door: Marnix Overvoorde 08-03-2019
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    NEE
    4
    rating

    Keiharde (dreun) muziek bij Fit For Free.

    Sinds een aantal jaren ga ik (indien mogelijk s'morgens vroeg) 2 x per week bij FFF sporten/fitnessen.
    Het sporten/fitnessen op zich bevalt mij wel.
    Waar ik (en wat ik ook hoor van andere mensen) mij mateloos aan stoor is het keiharde volume van de muziek die daar wordt gespeeld. Los van het feit dat de gespeelde muziek niet mijn smaak is, is dit hoogst irritant, zeker in combinatie met de dreunende bas.
    Als je vraagt om de volume knop terug te draaien, dan gebeurt dit wel, maar de keer erop weer hetzelfde irritante hoge volume.
    Als je dan ook nog ziet dat de meeste sporters hun eigen muziek/koptelefoon gebruiken, dan zou voor mij logisch zijn: laat die muziek achterwege en als FFF vindt dat muziek erbij hoort dan als achtergrond muziek.
    Medio mei loopt mijn jaar contract af en als de muziek blijft zoals het nu is, overweeg ik om bij FFF te stoppen.

    Door: Piet 29-01-2019
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    JA
    2
    rating

    geen daluren meer

    Leuke sportschool. Was tot voor kort qua prijs heel aantrekkelijk, vooral de dalurenabonnementen waren interessant geprijsd. Helaas zijn de abonnementen vanaf februari 2019 flink veranderd. De goedkope dalurenabonnementen zijn er niet meer. En de overige abonnementen gelden niet meer per maand, maar per 4 weken (dus niet 12x per jaar, maar 13x per jaar betalen). Voor mensen met een kleine uitkering daardoor niet meer interessant. Jammer!
    Blijkbaar wil de nieuwe eigenaar zo gauw mogelijk flink binnenlopen?!

    Door: Ger 20-01-2019
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    JA
    8
    rating

    Twee kanten

    Heel aardig personeel, hygienische sportschool en veel verschillende apparaten op de plek waar ik een half jaar gesport heb. Helaas na dat half jaar kreeg ik iets aan mijn knie en dacht ik mijn jaarabbonement opgezegd te hebben, maar kreeg eind december een rekening van nog een jaar abbonement. En raad eens, een maand opzegtermijn. Dus heb een half jaar niet gesport en daar boven op komt nog eens een maandje aan kosten om het even lekker uit te melken.

    Locatie: 5/5
    FFF financiele praktijken: 0/5

    Door: Casper 18-01-2019
    Casper 18-01-2019

    Naast dat hebben ze een ledenstore waar het lijkt alsof je producten voor met ledenkorting kan kopen. Als je deze producten op andere sites opzoekt blijkt dit niet waar te zijn. Naast dat staat er onder elk artikel 'Nog X artikelen in voorraad'. Dit is een doorzichtige sales tactic wat de 'consument' een gevoel van tijdsdruk geeft. Dit geeft aan dat het goed behandelen van de 'leden' een illusie is en je aan het eind van de dag voor FFF een sportende portomonnee bent. Houd hier wel rekening mee dat de mensen die voor FFF werken en geen onderdeel zijn van marketing wel gewoon mensen kunnen zijn die je ook daadwerkelijk als mens behandelen.

    Wim 01-02-2019

    Als je alle reacties hier leest bekruipt mij gevoel dat het allemaal zinloos is om hier iets te schrijven. Er zijn geen reacties van FFF, het laat ze blijkbaar allemaal koud. Zoals er ook geen reacties worden gegeven op emails en vragen. Het is een groepje onopgevoed en ongemanierd gepeupel dat waarschijnlijk druk is met Pokémon of zoiets dergelijks maar niet met de klanten. Het beste advies dat ik kan geven is bepaal je eigen positie en laat het er dan maar op aan komen. Alle incasso's kun je tegenwoordig toch terugdraaien.

    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    NEE
    6
    rating

    Vriendelijk personeel

    Ik ben sinds 2 jaar lid bij de Fit For Free, ik vind het personeel erg vriendelijk en de persoonlijke begeleiding is ook prettig. Wanneer ik incheck met mij pasje spaar ik ook nog eens voor punten waarvan ik leuke producten kan kopen met korting. Jammer dan als je een jaar abbonement afsluit en je wilt voor een maandje groepslessen doen dat het gelijk voor een jaar word afgeschreven met terugwerkende kracht. Over het algemeen ben ik tevreden!

    Door: Pieter M 03-01-2019
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    NEE
    7
    rating

    Prima sporten

    Na een gezondheids probleem moest ik toch echt gaan sporten.
    Mijn ex wilde mee sporten dus meteen 2 jaar abonnementen afgesloten.
    Helaas is mijn ex nooit wezen sporten dus na een maand opgezegd, ja natuurlijk dus een jaar voor niets betaald maar goed.
    Zelf ga ik wel en voel me er erg goed bij.
    Ook nog een jaarabonnement voor mijn zoon gekocht die het ook binnen 2 maanden voor gezien hield dus ook hierbij fff een jaar gesponsord zonder tegenprestatie maar goed.
    Het zou fijn zijn als ze ook andere vormen van abonnementen zouden invoeren. Voor een maand of een soort strippenkaart bijvoorbeeld.
    Dat zou het makkelijker maken om mijn zoon toch af en toe mee te krijgen.

    Door: Robert 28-12-2018
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    JA
    9
    rating

    Onterechte afschrijvingen!

    Fit for free blijkt al lange tijd geld van mijn rekening te incasseren. Maar ik ben nooit lid geweest! Geld terug,? Nee hoor. Een incassobureau inschakelen. Idiote kosten. Dreigen met zaken. Wel erkennen dat ik nooit lid ben geweest en nimmer een pas heb gehad.... terugbellen? Nee hoor. Lekker blijven dreigen met zaken. Bijzonder onfatsoenlijke leiding bij dit bedrijf. Slechte moraliteit.

    Door: Robert 23-11-2018
    Edris Hernandez 21-12-2018

    Als ik je review lees zie ik mijn verhaal terug, het zijn hele grote oplichters. Hetzelfde hebben die mieren porno acteurs bij mij gedaan met ultimoo incasso als gevolg. zie mijn review. Ik hoop dat ze falliet gaan met zulke praktijken. Groet Edris Hernandez

    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    NEE
    2,5
    rating

    OPLICHTER en GROTE MIEREN NEUKERS

    Voor mensen die hun gezondheid en conditie willen verbeteren opgepast met Fit for free, bij een betalingsachterstand sturen zij geen herinnering maar gelijk een incasso dreiging met € 40,00 incasso kosten ook bij betaling geven ze aan dat klanten zicht niet aan afspraak houden.

    Ik raad iedereen af om lid te worden en de mensen die al lid zijn opzeggen, er zijn genoeg opties om te sporten met professionele apparatuur en goedkoper dan deze oplichters makers van mieren porno.

    Ik heb telefonisch Fit for free aangegeven slechte reviews te schrijven ook via social media en daar hadden ze maling/schijt aan volgens hun genoeg stomme sukkels waarvan ze kunnen stelen.

    wees gewaarschuwd


    Door: Edris Hernandez 23-11-2018
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    NEE
    2
    rating

    OPLICHTERS

    Een maand terug sloot ik een abonnement af bij Fit For Free. Ik heb meermalen gevraagd of het geen jaar abonnement was, wat volgens hun absolúút niet zo was. Vorige maand heb ik mijn abonnement opgezegd, werd gebeld dat ik voor een jaar contract had getekend en er voor een jaar lang 19,99 euro per maand van mijn rekening werd afgeschreven.

    Door: S.T. 12-11-2018
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    NEE
    2
    rating

    Schrijf zelf een review over Fit for Free

    Uw beoordeling