Raisin
Alle reviewsRaisin
Alle reviews (101)
Nog geen reviews!
Ga op zoek naar bedrijven waar je ervaring mee hebt en schrijf er reviews over! Je reviews dragen bij aan een transparantere markt en zorgt voor betere betrouwbaarheid van bedrijven
Deposito en spaarrekening
Het is inderdaad allemaal omslachtig en duurt wel een tijd allemaal. Ik heb een flink bedrag als deposito ingelegd en dat was binnen een dag geregeld bij lhv pank evenals de spaarrekening bij renault bank. Omdat het buitenlandse betalingen betreft duurt het soms wel 3 dagen voordat het geld ergens gestort wordt. Nadat mijn identificatie slecht liep gebeld en kreeg een belgische mevrouw aan de lijn die alles heeft opgelost. Tot nu toe tevreden
Sparen
Let goed op met Raisin. Er wordt een welkomstbonus in het vooruitzicht gesteld. Men houdt zich strikt aan de voorwaarden. In mijn geval werd abusievelijk eerst een spaarrekening geopend en een dag later werd dit gewijzigd in een deposito. De 2 maal € 50,00 bonus wordt niet uitgekeerd. Alleen het eerste spaarproduct geldt. Echt duits: Regel is Regel. Dit belooft wat wanneer er grotere vragen komen. Men is niet flexibel, niet klantvriendelijk. Pas dus op!!
Heeft iemand ervaring met het uitkeren van het vastgezette bedrag op een deposito rekening na afloop van de termijn
Renault spaarrekening
Ik heb het geld op mijn Raisin rekening gestort maar krijg het niet op de gekoppelde spaarrekening in de app. Al 2 tickets ingediend bij de klantenservice, maar geen reactie. Ben toch blijer met Bunq, veel makkelijker en sneller. En als iets niet lukt ook direct antwoord. Helaas, jammer dat ik hier mn geld naar toe heb gebracht.
Deposito sparen
Had aanvraag ingediend voor depostio sparen. Bij het identificatieproces ging het al mis. Een chagrijnige Oost-Europese dame sprak heel onduidelijk Engels. Ik verstond haar nauwelijks en ze verbrak de verbinding. Ik heb gegeten en gedronken met deze organisatie. Wat een waardeloze service,
Deposito rekening
Wacht al eens tijdje net als meer mensen zie ik in de reviews op verificatie van de adresgegevens, die opeens verdwijnt in het portaal.
Ik heb gebeld met de klantenservice, maar kreeg daar een behoorlijk denigrerend persoon aan de lijn, die niet luisterde en zei dat ik gewoon maar geduld moest hebben en dat in plaats van met mij te bellen ze beter hun tijd konden besteden aan echt werk. Vervolgens wil ik hem dit duidelijk maken en hangt hij op. Dit wekt erg weinig vertrouwen in de organisatie op.Rekeningen geopend
Eind 2022 een rekening geopend. De aanvraag vereiste aandacht en nauwkeurigheid, maar verliep soepel. Bij het checken van mijn gegevens werd ik gebeld door een medewerker die alleen Engels sprak. De aanvraag was daarna snel afgerond, maar ik ben benieuwd hoe dat gaat als je die taal niet beheerst.
Nadat de rekening toegankelijk was heb ik wat kleine bedragen heen en weer geboekt tussen de vaste tegenrekening en de Raisin rekening. Toen ook dat probleemloos bleek te verlopen heb ik bij verschillende banken een deposito en spaarrekening geopend en ook dat verliep soepel en ruim binnen de beloofde 3 tot 4 dagen. So far so good dus.
SeniorDeposito
4 maanden geleden een rekening geopend bij Raisin. Duurde wel lang, zeker omdat er ook nog cijfer verkeerd stond in mijn telefoonnummer welke je nodig hebt voor de tan-codes. Zonder communicatie is dit wel verholpen maar duurde in totaal toch een drietal weken.
Al met al wekt dat geen vertrouwen, en heb alles een paar maandjes laten bezinken. Toen de ECB voor de derde keer de rente verhoogde toch maar een lange termijn deposito geopend. Ik moet zeggen dat dit alles snel en soepel verliep. Binnen drie dagen was het helemaal rond.
Voor mezelf verklaar ik het rommelend begin met het feit dat Raisin geen bank is en slechts een intermediair. Ze verdienen slechts bemiddelingskosten en zullen wat betreft personeel onderbezet zijn. Maar omdat alles Europees geregeld is maak ik me geen zorgen. En dit terwijl het toch om een behoorlijk hoog bedrag gaat wat ik heb ingelegd.Deposito
Edit. Ik heb gister gebeld over het vasthangend adresbewijs, en het werd meteen opgelost. Ik moest wel een half uur in de wacht staan, voordat ik iemand te pakken kreeg, maar dat moest ik er dan maar voor over hebben. Verder een vriendelijke mevrouw, die het in no time had opgelost. Ik kreeg meteen mijn IBAN dus kan aan de slag. Dik tevreden nu.
Indentificatie
Ik heb precies hetzelfde aan de hand als Rob Janssen. Indentificatie loopt prima, en het uploaden van het bewijs van je adres (in mijn geval ook een belastingformulier) hangt al meer dan een week vast, en er staat dat het nu gecontroleerd wordt....maar niets....
Deposit
Lower earlier presented intetest rate just before deposit starts. No response to queries by their very slow customer support. Meanwhile deposit rolled at lower rate and unclear when funds are returned. Poor customer service. Would not recommend.
Spaarrekening Raisin Klarna bank
Woensdag ochtend een bedrag teruggeboekt van de Raisin Klarna bank spaarrekening naar de Raisin tussen rekening, het is nu vrijdag avond en het bedrag is nog niet binnen. Dat wordt pas a het weekend op z’n vroegst en dat is veel meer dan de een of twee werkdagen die ze zelf aangeven. Ik ben hier niet blij mee en dat geeft geen vertrouwen.
Zelfde ervaring. De overschrijvingen vanaf de spaarrekening naar je Raisinrekening duurt dagen. Ik heb deze ervaring met de Renault bank.
Raisin kan daarover duidelijker zijn. Extra opvallend (bold) schrijft Raisin: Je kunt onbeperkt geld storten en opnemen wanneer je wilt.
Echter: bijna onderaan: Uitbetalingstermijn 7 werkdagen.
Ik had het dus kunnen weten.
Vertrouwen in Raisin is er zeker.Deposito Banco Progretto
Money is gone for a week now. No reaction on ticket and/or email.
I am not able to cancel the transactiën.
DO NOT OPEN A DEPOSITO AT BANCO PROGRETTODeposito
I made a transfer of my money 3 weks ago to open Deposito in Italian Bank. The Deposito is still not open, they do not answer emails. I reached out via telephone several time and they keep telling different things. I made a request to cancel opening this Deposito and return my money 3 days ago and money still in the italian bank. If I knew it I would never open Raisin account! Right now I have sleepless nights thinking when I get my money back ( the amount is big)
deposito Raisin
Raisin bood een deposito met een gunstige rente aan. Alle formulieren heb ik op 28 12 2022 via de link op hun website geüpload. Het bedrag heb ik begin dit jaar gestort. Er gebeurt niets. De datum van de aanbieding is inmiddels verlopen. Ik heb elke dag een mailtje gestuurd om opheldering en krijg een automatische reactie maar GEEN ANTWOORD.
Ik raad iedereen af zaken met deze 'bank' te doen.spaarrekening
Wat een onbeschofte en arrogante partij. Identificatie proces is een kansloos verhaal. Helpdesk is ook kansloos. Ze zijn genegen om een handleiding te sturen maar als verificatie al niet lukt dan heeft het geen zin. Blij maken met een dooie mus heet dat. Gewoon een nette betrouwbare partij zoeken die misschien iets minder rente geeft maar wel zaakjes netjes op orde heeft.
Raisin sparen
Communicatie is voor RAISIN een vreemd woord want ik probeer al een week contact te krijgen tlf(uren aan de lijn..maar je bent nog steeds de eerstvolgend) lukt niet en via Email krijg een standard mail terug met dat het wel even kan omdat er zoveel nieuwe klanten aanmelden..maar dan worden de andrren vergeten....hier snap ik niets van..
deposito
Onmogelijk om een rekening te openen. Klantenservice, zowel telefonisch of per email, onbereikbaar. Komt op deze manier erg onbetrouwbaar over.
Opening Raisin rekening
Na een tweede poging lukte de identificatie procedure. De tweede, meest simpele, check lukt nog steeds niet. Het uploaden van een, in mijn geval, belasting document voor de adrescheck blijft hangen. Wel de mededeling dat het document succesvol is ontvangen maar vervolgens loopt afronding van het proces dood. Bellen lukt niet, je bent altijd als de eerstvolgende aan de beurt maar de eerstvolgende komt nooit aan de beurt.
Op emails wordt niet gereageerd behalve de automatische reactie dat de email is ontvangen.
Geen fijne ervaring om je spaargeld aan toe te vertrouwen.Ik onderschrijf de reactie van Rob volledig ! Het enthousiasme en vertrouwen die ik had is gedaald tot nul.
Spaarrekening via Renault Bank.
Het verificatie proces was ingewikkeld maar bij de 3e keer bellen was het dan toch gelukt.
Daarna verliep alles soepel en netjes: eerst voor zekerheid 5 euro overgemaakt. Dit stond de dag erna op mijn nieuwe spaarrekening.
Vervolgen mijn spaargeld overgemaakt wat ook een dag later gestort was op de nieuwe spaarrekening.
Tussendoor had ik nog wat vragen gesteld en hierop kreeg is binnen 5 dagen keurig antwoord. Ook werd ik gebeld voor extra toelichting op mijn vragen. Heel netjes!!
De rente wordt netjes per kwartaal bijgeschreven.
Ook het opnemen van geld gaat soepel. Je stort eerst geld naar tussenrekening waar het 1 dag later zichtbaar is.
Vervolgens stort je het naar je eigen rekening. Verloopt prima !!
Ik ben een tevreden klant.
Anderen bekeken ook


Je werkt in het buitenland en wilt geld naar je familie thuis sturen. Als je dit via een bank doet, gaat daar helaas veel geld aan verl...

Voor sommige zaken is het verstandig je te laten adviseren door de consumenten voor jou. Hier lees je beoordelingen en reviews van ervaringen van (...

Wat zeggen anderen over Bigbank? Wat zijn hun ervaringen? Bigbank is opgericht in 1992 in Estland. Ze hebben zich gespecialiseerd in deposito&rsquo...
U doet liever zaken met een bank die zich niet aan de voorwaarden houdt...... ?
Het is niet zo dat men bij Raisin niet flexibel is, maar u wilde liever twee maal 50 Eurootjes "toucheren"......Typisch Nederlands....."het onderste uit de kan willen hebben".