Raisin
Alle reviewsRaisin
Alle reviews (91)
Nog geen reviews!
Ga op zoek naar bedrijven waar je ervaring mee hebt en schrijf er reviews over! Je reviews dragen bij aan een transparantere markt en zorgt voor betere betrouwbaarheid van bedrijven
Deposit
Lower earlier presented intetest rate just before deposit starts. No response to queries by their very slow customer support. Meanwhile deposit rolled at lower rate and unclear when funds are returned. Poor customer service. Would not recommend.
Spaarrekening Raisin Klarna bank
Woensdag ochtend een bedrag teruggeboekt van de Raisin Klarna bank spaarrekening naar de Raisin tussen rekening, het is nu vrijdag avond en het bedrag is nog niet binnen. Dat wordt pas a het weekend op z’n vroegst en dat is veel meer dan de een of twee werkdagen die ze zelf aangeven. Ik ben hier niet blij mee en dat geeft geen vertrouwen.
Deposito Banco Progretto
Money is gone for a week now. No reaction on ticket and/or email.
I am not able to cancel the transactiën.
DO NOT OPEN A DEPOSITO AT BANCO PROGRETTODeposito
I made a transfer of my money 3 weks ago to open Deposito in Italian Bank. The Deposito is still not open, they do not answer emails. I reached out via telephone several time and they keep telling different things. I made a request to cancel opening this Deposito and return my money 3 days ago and money still in the italian bank. If I knew it I would never open Raisin account! Right now I have sleepless nights thinking when I get my money back ( the amount is big)
deposito Raisin
Raisin bood een deposito met een gunstige rente aan. Alle formulieren heb ik op 28 12 2022 via de link op hun website geüpload. Het bedrag heb ik begin dit jaar gestort. Er gebeurt niets. De datum van de aanbieding is inmiddels verlopen. Ik heb elke dag een mailtje gestuurd om opheldering en krijg een automatische reactie maar GEEN ANTWOORD.
Ik raad iedereen af zaken met deze 'bank' te doen.spaarrekening
Wat een onbeschofte en arrogante partij. Identificatie proces is een kansloos verhaal. Helpdesk is ook kansloos. Ze zijn genegen om een handleiding te sturen maar als verificatie al niet lukt dan heeft het geen zin. Blij maken met een dooie mus heet dat. Gewoon een nette betrouwbare partij zoeken die misschien iets minder rente geeft maar wel zaakjes netjes op orde heeft.
Raisin sparen
Communicatie is voor RAISIN een vreemd woord want ik probeer al een week contact te krijgen tlf(uren aan de lijn..maar je bent nog steeds de eerstvolgend) lukt niet en via Email krijg een standard mail terug met dat het wel even kan omdat er zoveel nieuwe klanten aanmelden..maar dan worden de andrren vergeten....hier snap ik niets van..
deposito
Onmogelijk om een rekening te openen. Klantenservice, zowel telefonisch of per email, onbereikbaar. Komt op deze manier erg onbetrouwbaar over.
Opening Raisin rekening
Na een tweede poging lukte de identificatie procedure. De tweede, meest simpele, check lukt nog steeds niet. Het uploaden van een, in mijn geval, belasting document voor de adrescheck blijft hangen. Wel de mededeling dat het document succesvol is ontvangen maar vervolgens loopt afronding van het proces dood. Bellen lukt niet, je bent altijd als de eerstvolgende aan de beurt maar de eerstvolgende komt nooit aan de beurt.
Op emails wordt niet gereageerd behalve de automatische reactie dat de email is ontvangen.
Geen fijne ervaring om je spaargeld aan toe te vertrouwen.Spaarrekening via Renault Bank.
Het verificatie proces was ingewikkeld maar bij de 3e keer bellen was het dan toch gelukt.
Daarna verliep alles soepel en netjes: eerst voor zekerheid 5 euro overgemaakt. Dit stond de dag erna op mijn nieuwe spaarrekening.
Vervolgen mijn spaargeld overgemaakt wat ook een dag later gestort was op de nieuwe spaarrekening.
Tussendoor had ik nog wat vragen gesteld en hierop kreeg is binnen 5 dagen keurig antwoord. Ook werd ik gebeld voor extra toelichting op mijn vragen. Heel netjes!!
De rente wordt netjes per kwartaal bijgeschreven.
Ook het opnemen van geld gaat soepel. Je stort eerst geld naar tussenrekening waar het 1 dag later zichtbaar is.
Vervolgens stort je het naar je eigen rekening. Verloopt prima !!
Ik ben een tevreden klant.deposito
Binnen de bedenktijd van 14 dagen een deposito geannuleerd op 6-12-22. Op 12-2-22 door Raisin bevestigd. Zit nog te wachten op 28-12-22 op terugbetaling. Heb 4 mailtjes gestuurd via de inbox en naar emailadres. Wordt niet op gereageerd. Vandaag 50 minuten in de wacht gehangen via de telefoon. Toen maar opgegeven. Bizar slecht.
Raisin Spaarrekening
Tevreden klant. Het was eenvoudig om je aan te ,elden. De verificatie wa moeilijker als je geen smartphone of tablet hebt, maar die moest ik dus lenen. Daarna ging dit heel eenvoudig, de medewerker sprak Duits, wat het makkelijkste was voor mij. Geen klagen. De rente wordt netjes ieder kwartaal bijgeschreven. Een solide organisatie. Een ander pluspunt is dat je niet per se een NL tegenrekening nodig hebt, wat veel andere spaarbankjes die in NL opereren wel eisen. Ik heb mijn NL bank er uit gegooid omdat ik niet bereid ben maandelijks een bedrag te betalen wat onnodig is. Met Raisin kan je gewoon sparen met een buitenlandse bank als tegenrekening. Klasse!
Spaarrekening
Ik ben totaal geen type om een review schrijven maar door mijn Raisin ervaring maak ik hier graag een uitzondering voor.
Aangemeld en videoverificatie doorlopen. (Heeft 4 weken geduurd) Na het openen van een rekening en een het doen van een eerste storting kreeg ik enkele dagen later de volgende mail van Raisin.
--
Hierbij moeten wij u mededelen dat de verificatie van uw identiteit en daarmee de legitimiteit die vereist is voor de opening van de Raisin-rekening, volgens de informatie van onze onderaannemer niet succesvol werd afgerond.
Om die reden moeten wij overgegaan tot vervroegde beëindiging van uw spaarrekening bij RCI Banque met kenmerk OMA_*****. Het saldo op uw Raisin-rekening (EUR *****,**) zal zo spoedig mogelijk naar uw tegenrekening worden overgemaakt.
Tot onze spijt moeten wij bovendien bevestigen dat wij uw relatie bij Raisin GmbH zullen beëindigen en uw Raisin-rekening bij Raisin Bank AG met onmiddellijke ingang zullen sluiten. We hebben de toegang tot uw Raisin Online Banking omgeving gedeactiveerd en zullen het resterende saldo zo snel mogelijk naar uw gekoppelde tegenrekening overmaken.
Wij verontschuldigen ons ten zeerste voor het ongemak.
---
Hoe kan het zijn dat Rasin aangeeft dat ik mijn verificatie juist is uitgevoerd maar dat de zogenaamde onderaannemer aangeeft dat deze niet juist is uitgevoerd?
Ik ben zelf werkzaam in de financiële sector en begrijp heel goed dat controles streng zijn. Echter; wanneer er voor de 'onderaannemer' extra aanvullende documenten nodig zijn dan is het op zijn minst netjes om deze eerst op te vragen bij de klant i.p.v. zonder nadere toelichting het complete account te sluiten.
Ik heb geen enkel vertrouwen meer in deze partij. Laat staan om via Raisin een deposito te openen met een hoge inleg.
Mijn advies: breng je spaargeld rechtstreeks onder bij een bank en doe dit niet via Raisin.Heb dezelfde ervaaring gedaan, lijkt geen echt shady business te zijn, wegblijven!!
Spaarrekening
sparen
Helaas is deze bank onbereikbaar voor vragen. Mogelijk inderdaad een onbetrouwbare partner.
raisin deposito en spaarrekening renault
Een grote teleurstelling. Bedragen die om onduidelijke redenen worden geweigerd bij een deposito en wil je geld van de spaarrekening dan gaat dat in 2 stappen waarbij je de hele tijd geen rente beurt.
Een vreselijk en amateurische bank, waar ik grote vraagtekens zet mbt de betrouwbaarheid. Dit soort amateurtjes mogen geen bescherming krijgen van de Nederlandse Bank. Ik probeer al drie dagen in te loggen middels een identificatie proces zonder succes. Overdag lukt niet, na 16u krijg je een Indiër die roept dat hij me niet kan horen en verbreekt de verbinding. De dag daarop na meerder malen proberen krijg ik een Afrikaanse vrouw die 15 minuten niets zegt. Alles bij elkaar, deze bank moet zich schamen om zich een bank te noemen. Nog schokkender is dat stellen dat je beloond wordt als je een vriend vindt die een spaarrekening opent. Wat een grap, het lukt mij niet eens. Stel je voor dat je veel geld op die rekening hebt staan, en iets lukt niet. Wat dan? Juist, je bent je knaken kwijt.
Spaarrekening openen is volledig drama, niet doen via Raisin!
Ben 2 dagen bezig geweest om een spaarrekening te openen via Raisin maar wat alleen maar geleid heeft tot veel frustratie. Conclusie een amateuristische club waar ik voor geen goud mij spaargeld bij ga onderbrengen want ze zijn onprofessioneel en dus onbetrouwbaar!!!
Ben hoopvol begonnen aan het aanmeld proces omdat de rentes die geboden worden zeker de moeite waard zijn. Echter na de app downloaden en een inlog aangemaakt te hebben moet je je paspoort scannen wat al lastig is maar daarna begint de ellende met video identificatie met een medewerker omdat dat volgens de Duitse wet verplicht is.....
Als je al na 2x een half uur in de wacht te hebben gestaan met iemand verbinding krijgt doen ze net of ze je niet verstaan al kan ik prima Duits en wordt de verbinding gewoon verbroken. Na nog 2 pogingen een klacht per mail ingediend zonder reactie terug! Een dag later telefonisch contact gekregen met het hoofdkantoor maar na het aanhoren van mijn klacht is de verbinding wederom verbroken...
Wees dus gewaarschuwd als je toch in zee wilt gaan met deze amateuristische instelling, als je van je geld af wilt kan je het beter in de openhaard steken dan heb je nog even van kunnen genieten. Ik ga een instantie zoeken die wel klantgericht en service verlenend is, dan maar een iets lagere rente!spaar
Identificeren is tot nu onmogelijk gebleken. Eerst het fotos maken, waarbij je net je gehele scherm kan gebruiken maar een kleine spleet, waardoor je je toestel op een verre afstand moet houden waardoor de kwaliteit van de fotos slecht is. Dan de diverse medewerkers, die geen Nederlands spreken en waarvan twee ook niets zeiden tijdens de sessie, die ik dan ook maar afgebroken heb.|
Ga not een keer proberen. Als het dan niet is gelukt stop ik er mee.Deposito afgelopen maar geen rente ontvangen
Het is bijzonder droevig gesteld met deze dienstverlener die op geen enkele vraag antwoord. Mijn deposito van een jaar liep onlangs af en dan ontvang je normaal gesproken de toegezegde rente denk je. Maar niet bij Raisin je krijgt hier helemaal niets, Geen toegezegde rente en al helemaal geen antwoord op mijn vele vragen hierover. Zéér teleurstellend.
Anderen bekeken ook


Je werkt in het buitenland en wilt geld naar je familie thuis sturen. Als je dit via een bank doet, gaat daar helaas veel geld aan verl...

Voor sommige zaken is het verstandig je te laten adviseren door de consumenten voor jou. Hier lees je beoordelingen en reviews van ervaringen van (...

Een lening afsluiten, doe je natuurlijk niet zomaar. Je wilt van tevoren alle informatie hebben en zeker weten dat je niet in financiële probl...
Ik onderschrijf de reactie van Rob volledig ! Het enthousiasme en vertrouwen die ik had is gedaald tot nul.