Voor consumenten

NederlandReview: Het échte verhaal

Wij zijn NederlandReview, aangenaam! De verzamelwebsite voor reviews, ervaringen, feedback en klachten over alle bedrijven, winkels en webwinkels. Op ons platform kun je gemakkelijk en snel een review achterlaten en duizenden reviews bekijken.

Laat andermans ervaringen een leidraad zijn voor toekomstige aankopen en return the favour door zelf als ervaringsdeskundige reviews te schrijven over bedrijven waar je klant van bent (geweest)!

Waarom je mening achterlaten bij NederlandReview?

Onafhankelijk, gemakkeijk én overzichtelijk

Deel jouw échte verhaal en help andere consumenten bij het maken van de juiste keuzes

NederlandReview voldoet aan de laatste regelgeving van mei 2022

Een eigen dashboard met al je reviews

Maak een gratis account aan

Laatst geplaatste reviews

Haarproducten

5 weken op terugbetaling wachten Producten besteld, deze zijn al 2 weken “onderweg” dus telefonisch contact opgenomen. Blijkt dat er iets is misgegaan en het aankoopbedrag teruggestort wordt. Maar hiervoor wordt eerst nog binnen 2 weken contact opgenomen. Geen producten, maar ik moet dus wel 4 tot 5 weken op mijn geld wachten terwijl het om een behoorlijk bedrag gaat.

Popsocket

Koop niet bij popsocket. Je krijgt een uur om je bestelling te annuleren, maar ze doen twee dagen om op je mail te reageren. Uiteraard mag je het wel weer terug sturen, maar op eigen kosten. En als je aangeeft dat je niet voor die kosten wil opdraaiien omdat ze zelf niet op tijd reageren, kan je meerdere malen als antwoord "op dit moment kunnen we de bestelling niet meer annuleren, maar je kan het nog wel weer terug sturen!" verwachten.

Gordijnen laten maken

We hebben gordijnen laten maken via Kwantum. Hoewel ze bij ons thuis zijn gekomen om op te meten, zijn de gordijnen van Kwantum niet op de juiste maat gemaakt. Ondanks dat we herhaaldelijk contact met hen hebben opgenomen, hebben we nog steeds geen reactie ontvangen. Wat een vreselijke service.

Agenda met seasons aanbieding

Met een bon uit mijn agenda heb ik een agenda met 3 nummers van Seasons gekocht voor 25 euro deze heb ik betaald 8oktober. Een maand later 20 november wordt er plots 32.99 van mijn rekening gehaald. Dit bleek na een telefoon een abonnement bedrag te zijn voor de Seasons Dit is schandalig ik heb het bedrag gestorneerd en heel erg boos en verdrietig geweest..

Meerdere waaronder Takkie Kerstbal

Bestelling gedaan met o.a Takkie kerstbal. Zaterdag 22 nov. bericht binnengekregen dat de bestelling binnen was. Vandaag dinsdag 52 nov. naar De Hema Koopmansplein 1 in Assen om het op te halen. Bestelling nergens te vinden. Aangeboden oplossing: Ik moet maar weer opnieuw bestellen, maar ja dan komt Takkie -waarom het te doen is- voor 5 dec. niet binnen. Advies : bestel NOOIT online iets bij de Hema. Voor mij is het successievelijk de tweede keer dat er iets mis gaat. Erg slechte services.

Retour jeans

Ik wacht al vanaf 27 september 2025 op mijn geld! Heb al 9x het formulier online ingevuld maar 0 response! Naar Engeland gebeld maar die verwijzen mij naar de winkel waar het retour is gegeven. Alexandrium Rotterdam nemen niet op! Echt heel slecht!!!

vliegticket

Wanneer je een ticket koopt houdt de site ruim een maand in de gaten ivm prijs fluctuaties want eenmaal geboekt is geboekt. KLM zal geen compensatie geven als blijkt dat de prijs van het aangekochte basis ticket ineens het duurste ticket blijkt te zijn. Maw voor het zelfde bedrag had je een ticket kunnen kopen met meer faciliteiten.

Halogeenbuizen

Dit bedrijf is volstrekt onbetrouwbaar, wel geld innen maar niet leveren. Op mail wordt niet gereageerd. Bestel hier niks!

horloge

mijn man heeft een dure horloge voor mij in Maastricht gekocht als cadeau, maar wilde het retourneren in Swarovski van de Mall In Leiden. De medewerkers spraken allemaal gebroken Nederlands of helemaal niet, ze gaven aan dat ik het niet daar moest retourneren, moet in de zelfde winkel terug waar het gekocht is, terwijl het in hún beleid zwart op wit staat dat je bij de dichtstbijzijnde swarovski winkel terug mag retourneren. Personeel deed niet eens moeite om uit te leggen. ben zeer ontevreden

DE kadokaart

Heb een DE kadokaart gekregen. Deze valt onder Wonderbox. Omdat je het haast nergens kan gebruiken zonder eerst om te zetten in andere kadobon geprobeerd deze om te zetten naar Zalando. Tot op heden nog niets ontvangen. Tientallen telefoontjes verder en mails ben ik dus mijn tegoed kwijt en geen bon Waardeloos bedrijf. Dit lijkt echt op oplichterij. Blijkbaar ben ik via de DE kaart de zoveelste die zijn geld kwijt is en waarschijnlijk nooit meer wat hoort Nooit kopen dus!!!!

Heb je onlangs een (online) aankoop gedaan of een dienst afgenomen? Vertel gemakkelijk en snel op NederlandReview wat je hiervan vond!

Login om een review achter te laten

Wist je dat er duizenden bedrijven zijn aangesloten op ons platform? We hebben ze overzichtelijk voor je ingedeeld in verschillende categorieën.

Bekijk alle categorieën en reviews