Voor consumenten

NederlandReview: Het échte verhaal

Wij zijn NederlandReview, aangenaam! De verzamelwebsite voor reviews, ervaringen, feedback en klachten over alle bedrijven, winkels en webwinkels. Op ons platform kun je gemakkelijk en snel een review achterlaten en duizenden reviews bekijken.

Laat andermans ervaringen een leidraad zijn voor toekomstige aankopen en return the favour door zelf als ervaringsdeskundige reviews te schrijven over bedrijven waar je klant van bent (geweest)!

Waarom je mening achterlaten bij NederlandReview?

Onafhankelijk, gemakkeijk én overzichtelijk

Deel jouw échte verhaal en help andere consumenten bij het maken van de juiste keuzes

NederlandReview voldoet aan de laatste regelgeving van mei 2022

Een eigen dashboard met al je reviews

Maak een gratis account aan

Laatst geplaatste reviews

multifocale briel

Ik ben heel goed geholpen door Brian van Hans Anders filiaal fahrenheitstraat in Den Haag. Brian heeft de oogmeting gedaan en brillen naar mijn wens laten maken.

Dure jas

Achteraf blijkt het een bekende oplichterstruc bij Miinto; verkopers beschadigen zelf de geretourneerde producten om maar niet te hoeven refunden en Miinto beschermt de oplichters altijd. Helaas is mij dit nu ook overkomen.

iPad Pro 12,9'' 3rd generation 64 GB - WiFi - Space Gray (nieuwstaat)

Voor onze dochter een iPad besteld bij Backmarket. Deze bleek problemen te hebben met de camera, het instellen van Face ID ging niet omdat de camera niet kon focussen. Na contact de iPad opgestuurd ter reparatie, paar dagen later kregen we bericht dat de reparatie was afgewezen omdat de iPad beschadigd was. We zijn nu al 2 maanden met een ''chatbot'' aan het communiceren en krijgen telkens dezelfde belofte dat ze ons tegemoet gaan komen maar concreet gebeurd er niets. Slecht bedrijf!!

Kaart met bonbons

Uitgedroogde bonbons hier een mail van gestuurd met foto's nagelbed zeggen ze we moeten de mail nog krijgen en die is 4 dagen geleden gestuurd tijd zat voor reactie Dit noem ik oplichting!! Doe niet zo moeilijk en geef het geld terug.

Roompot

❌ ❌ Kijk uit voor deze oplichters mensen! Bij Bungalow specials een vakantie geboekt bij Roompot. Door familieomstandigheden ruim van te voren de vakantie geannuleerd maar alle kosten werden niet terug gestort. Diverse malen contact proberen te zoeken met de klantenservice maar deze is slecht tot niet bereikbaar. Volgens hun krijgen we niks terug ondanks alles. BOEK NOOIT BIJ DIT BEDRIJF!

Kaart met chocolade

Er was iets fout gegaan met de verzending, maar Hallmark heeft het snel en keurig opgelost! Zeer tevreden zo.

Sportschoenen

Waardeloze service!! Het lukt werkelijk op geen enkele manier om een retourzending te regelen!! En bij de klantenservice sturen je ze opnieuw het bos in. Mijn beoordeling is een 0, geen 2!

Samsung wasmachine

Na 4 weken begon de machine te lekken, na diverse contacten met Coolblue, Samsung en de service organisatie: NEE rubberen onderdelen vallen niet onder de garantie want de klant kan door verkeerd gebruik beschadigd hebben. Er is nog geen monteur aan huis geweest die heeft gezegd dat dit onderdeel het probleem is. De eerste monteur stelde vast dat er geen probleem met deze machine is. Totaal niet klantgericht deze organisatie: wegblijven.

E visa

Snel geregeld . Communicatie ging ook goed .

fietstas

Fietstas van mijn dochter gekregen voor mijn verjaardag, helaas is deze niet geschikt voor een elektrische fiets waar de accu op bagagedrager zit. Ik heb nu 3 vriendelijke mails geschreven of ik deze kan ruilen of retourneren maar krijg hier gewoon geen antwoord, Ik vind dit te gek voor woorden, dat je naar 3x mailen simpelweg geen antwoord krijg. Voor ons dus nooit meer Joybuy!!

Heb je onlangs een (online) aankoop gedaan of een dienst afgenomen? Vertel gemakkelijk en snel op NederlandReview wat je hiervan vond!

Login om een review achter te laten

Wist je dat er duizenden bedrijven zijn aangesloten op ons platform? We hebben ze overzichtelijk voor je ingedeeld in verschillende categorieën.

Bekijk alle categorieën en reviews