Ben
Alle reviewsBen
Alle reviews (56)
Nog geen reviews!
Ga op zoek naar bedrijven waar je ervaring mee hebt en schrijf er reviews over! Je reviews dragen bij aan een transparantere markt en zorgt voor betere betrouwbaarheid van bedrijven
Unable to order abonament with Ben because of customer service
I have been Ben customer for over 10 years. Recently I decided to change from sim only to phone abonament and I wanted to stick with Ben. I ordered the phone but I couldn't receive it because it turned out that my passport was expired in the system (I couldn't update it and even though I showed old and new document, the courier didn't give me a phone, which turned out afterwards to be against the rules). I called the customer service: the lady there tried to update my document and cancel the order (so I could make a new one). She had troubles and forwarded me to another person who immediately said she have made a mistake which will cost even more time. This person tried to fixed it and I waited couple of days before calling again to check if it worked. I talked to two people: the first one said that the ordered was still not canceled and I couldn't make a new one. They forwarded me to the next person who gave me an email address to send a scan of a document (apparently the only right way to update it, which previous people didn't know) and advised to wait again for the cancelation to go through. During next weeks via e-mail I was talking to a person who assured me that the passport is updated (according to my scan), but when I checked on the website it was not there. I called again and I was told that there is still my old passport number in the system, moreover the data package with a phone I was trying to order for weeks is no longer available. The person was still not sure whether they can update my passport. Turns out that simple action of updating the document number was beyond capacity of multiple people from customer service of Ben. Their overal lack of competence costed me weeks of waiting and hours in calling time. At the end I gave up trying to extend my contract with them and I changed the provider. I am extremely disappointed.
sim only abonnement
Ben is echt een ramp. zeer slecht 4G netwerk ook sms'jes komen niet meteen maar 3 dagen later met vertraging..hoe kan ? Ik begrijp niet dat volgens de Consumentenbond Ben is de beste internet provider van 2022..dit zijn zeker nep reviews want Ben in allee niveaus is echt WAARDELOZE BEDRIJF
sim only abonnement
ik heb sim only abonnement met basis 4G verbinding..zeer zeer slecht internet ook in de binnenstad. Het netwerk is van de " bertrouwbaar" T Mobile...zeker niet een aanrader..goedkoop is duurkoop
Oplichterij
Veel onzin kosten
BEN
Na 2 maanden nog steeds niet bereikbaar. Het antwoord van BEN is dat mijn telefoon niet goed meer is. De sim werkt ook niet in de telefoon van mijn werk of echtgenoot, maar hier heeft BEN lak aan.
Na het uitproberen in een nieuwe telefoon blijft het antwoord van BEN “het ligt aan uw telefoon”.
Wat een slechte en onvriendelijke service hier!30 jaar BEN gehad
Plotseling + € 15.00 bij een account van € 12.00 gelijk kontact gezocht werd mij medegedeeld dat is een boete! Ik o ja? Ben incasseert maandelijks via automatische incasso!. Dus ik heb niets verkeerds gedaan
BEN steelt dus van mij kunt u het rechtzetten? Neen. Ik oké zeg nu ogenblikkelijk mijn abonnement op en dit na 30 jaar zonder problemen met BEN gehad. Ik ben genezenBen-abonnement simonly
Ik kan niet anders zeggen dan dat ik heel tevreden ben met Ben.
Ik ben inmiddels al meerdere jaren lid, met een piepklein simonly abonnement, want ik bel niet zo veel.
Ik heb inmiddels mijn moeder, vader én broer ook over laten stappen naar Ben.
Gewoon nooit problemen gehad met rekeningen, betalen, bereik. Héél soms had ik nog weleens dat het bereik niet super was, maar daar heb ik eigenlijk ook al in geen jaren meer last van gehad.
En leuk dat je af en toe een cadeautje van ze krijgt ;)
Ik blijf zeker bij Ben zitten! Van mij dus de volle punten voor Ben.
Heb ook wel andere ervaringen met andere telecomaanbieders gehad, dus ik zou niet gauw meer overstappen naar een ander!SimOnly
Ik ben heel tevreden met Ben en vind het leuk dat ik ieder jaar een cadeautje krijg met mijn verjaardag.
Dit keer een grappig filmpje met kaarsjes die je dan moet uitblazen. Beetje jammer alleen dat het niet werkte via mijn telefoon.... :S Maar wel leuk bedacht!Ben is waardeloos
2 week niet gebeld kunnen worden 1 week zelf niet kunnen bellen.. een maand geen internet.
En als tegemoetkoming 125 mb
Echt waardeloos.
Ben zo blij dat ik van ben af benHeel goed bereik!!!
Na 10 jaar vodafone overgestapt ivm de knullige klanten service van vodafone en Ben sim only genomen..de nummer portering ging even niet goed op 06-01 maar na chat met Ben( gesproken met jamie) was interne fout of ander iets schuld daarvan maar na 4 uur was vodafone uit de lucht en was Ben actief.
Ik nieuwsgierig naar bereik want ben daar pietje precies mee en tot mijn verbazing heb ik nu zelfs youtube in mijn berging van de flat!
Bij vodafone kon een marktplaats foto al niet verzonden worden in de berging en geen bereik behalve 20 meter vanaf de flat.. Merk ook dat bij overschakeling tijdens het bellen van wifi naar mobiel dit probleem loos nu gaat( dit teste ik even tijden s het bellen) Ben er op het moment heel blij mee met dit zeer goede bereik. Ook dank voor mobiel.nl voor snelle levering.Ben voor mijn moeder van 78!
Ik zit zelf al jaren bij Ben met een SimOnly abonnement voor een paar euro per maand. meer heb ik niet nodig. gaat al jaren goed.
Mijn moeder van 78 heeft dit jaar ook eindelijk een telefoonabonnement genomen en is eindelijk opgehouden met prepaidkaarten. Ik heb Ben voor haar afgesloten en ze is er heel blij mee. Het was in een paar dagen geregeld en ze kan nu overal bellen, en internetten.
Ze vindt het zelfs leuk om alles in de app bij te houden, kun je nagaan hoe eenvoudig die app dus werkt.Belachelijke provider
Belachelijk bedrijf is dit. I.v.m. afsluiten hypotheek moesten wij onze telefoonabonnementen opzeggen. Tot zover geen probleem. Contact gehad met Ben, uitleg gekregen, binnen een aantal minuten de "aflosnota" ontvangen en volgens de stappen beschreven in de mail het abonnement afgekocht.
Dag later volgt de bevestiging dat wij het abonnement afgekocht hebben en dat het BKR wordt geinformeerd over deze wijziging. 2 week later, nog geen BKR-wijziging. Tijd begint een beetje te dringen dus maar even telefonisch contact. Ja meneer, dat doorgeven kan 60!!!!!!!!! dagen duren. Ja daar ga ik dus niet mee akkoord, maar je hebt het er gewoon mee te doen volgens de klantenservice. Verzoeken om iemand anders aan de lijn te krijgen worden steevast genegeerd, je krijgt niet een leidinggevende aan de lijn en je kunt niet in contact komen met de afdeling die er over gaat. Vervolgens met BKR gebeld, om te kijken of hun iets kunnen betekenen, om dan vervolgens te horen dat het wettelijk verplicht is om binnen 4 weken dit door te geven aan het BKR.
Weer met Ben gebeld, die blijven gewoon lekker aan die 60 dagen hangen. 60!!!!!!!! dagen om een einddatum toe te voegen aan het BKR!!!!!! Compleet belachelijk, Vodafone ( waar ik zelf mijn abonnement had lopen, dit gaat over mijn vrouw) had het binnen een halve dag geregeld. En laten we eerlijk zijn: Zo hoort het ook. Het is een standaard brief waarin het contractnummer moet worden veranderd and that's it.
" Maar u kunt het betalingsbewijs wel overleggen aan de geldverstrekker" aldus de medewerker van de klantenservice. Ja zo ver was ik inmiddels zelf ook al. Dit levert echter natuurlijk vertraging op in het aanvraagproces, iets waar wij niet op zitten te wachten ( en met ons, een heleboel mensen die een hypotheekaanvraag de deur uit willen doen).
Dus bij deze: Ben ziet mij door deze schandalige behandeling nooit als klant weer en ik hoop dat iedereen die dit leest nog even 3 keer nadenkt voordat ze een contract bij ben afsluiten.prima klantenservice Ben
Maandag 20 augustus abonnement afgesloten met nummerbehoud , 21 augustus kwam de koerier met de simkaart , 23 augustus nummer omgezet, en kon ik al met mn abonnement bellen
Prima service zowel aan de telefoon als op Facebook
11 euro kost mijn abonnement en is onbeperkt bellen en 1000 mb internet , geen duur abonnement en deze maand geen aansluitkosten , vooralsnog zeer tevredenBen is heel best!
Voordelsn
-Niet duur
-Prima bereik
-Makkelijk contact via
facebook chat
-Bel of dataplafond niet
nodig
-Makkelijk op je eigen
pagina je verbruik te
bekijken
Nadelen
-Internetsnelheid up/down
is niet zo heel snel als bij
sommige andere
providers, maar ja is dat
KAN een nadeel zijn...Ben aanrader
Heb mijn moeder Ben aangeraden want zij had nog altijd prepaid (kan echt niet meer) en met Sim Only is ze goedkoper uit.
Snel afgesloten en ze belt nu gewoon met Ben net als ik
Ze betaalt maar een paar euro per maand want ik heb het kleinste abonnement geregeld voor haar.SIM only goedkoopste
Zelfde netwerk als T-mobile dus dat werkt goed
Maar bij Ben vind ik ze vele malen klantvriendelijker
App werkt nu ook lekker
En ze zijn voor mij de goedkoopste want ik ben SIM onlygratis MB's internet
Heel leuk dat ik vorige week gratis MB's internet kreeg!
Dank je wel, Ben!!Al jaren klant bij Ben
Ik ben al jaren klant bij Ben en ik ben zeer tevreden.
Ik betaal niet veel per maand en er zijn geen problemen.
Vroeger was er nog wel eens een storing, daar heb ik tegenwoordig nooit meer last van.telefoon sim only goedkoop
Door tip van een vriendin overgestapt op een SIM Only van Ben,
mijn abonnement bij Vodafone was al een paar maanden verlopen maar ik had nog geen nieuw abonnement gekozen, drukdruk.
Toen had ik ineens een ingeving en ben ik online wat gaan kijken en binnen no-time zat ik bij Ben, heel handig geregeld.
Ik had toch geen nieuwe telefoon nodig eigenlijk en nu ben ik serieus voor ongeveer een tientje per maand klaar, terwijl ik hiervoor ruim boven de 40 euro zat!!slecht
ze lichten de boel op en laten je dubbel betalen voor Wifi en whatsapp die je jaarlijks al betaald aan whatsapp zelf
ze mogen dat niet in rekening brengen bij je internet maar doen dat wel en daar maak ik werk van
Anderen bekeken ook

Heeft u elektronica of gadgets nodig maar kunt u dat niet vinden in de winkels? Dan kunt u gadgets via de webshop geeektech.com gadgets bestellen. ...



Expert: Ervaringen Koop je nieuwe elektronica, dan doe je dat natuurlijk graag bij een betrouwbare partij, het liefst bij eentje die ook nog goede...
Betalen voor Whatsapp? Denk dat u het een en ander niet helemaal begrepen heeft...