Ben
Alle reviewsBen
Alle reviews (54)
Nog geen reviews!
Ga op zoek naar bedrijven waar je ervaring mee hebt en schrijf er reviews over! Je reviews dragen bij aan een transparantere markt en zorgt voor betere betrouwbaarheid van bedrijven
Abonnement aanpassen, problemen online = bellen
Ik wilde mijn abonnement aanpassen op internet met inloggen in mijn account. Dat heb ik vaker gedaan en dat is best wel makkelijk.
Soms verwacht ik binnenkort meer kosten te zullen maken, zakelijk of privé, en dan pas ik direct mijn bundel aan, waardoor ik goedkoper uit ben en in ieder geval beter toegerust ben voor wat ik precies nodig denk te hebben.
Maar vandaag was er kennelijk iets mis bij Ben, want mijn abonnement stond er verkeerd tussen. Had ik ineens een tweejarig abonnement MET telefoon in plaats van SimOnly. Direct gebeld met Ben, na een korte wacht en twee telefonistes ben ik uiteindelijk goed geholpen. Abonnement aangepast en ik kan weer verder.
Voor maar 50 cent per maand extra kan ik nu veel meer bellen en internetten op beter niveau; daar ben ik zelf erg tevreden mee.
Goede service van Ben, en als het op internet niet werkt, is het goed dat je ze kan bellen en dat ze het dan voor je oplossen.Supergoedkoop SIM only abonement met iPhone
Vroeger was ik al lid, daarna een tijdje andere aanbieders gehad en sinds een jaar zit ik weer bij Ben voor mijn telefoon.
Ik heb voor Ben gekozen omdat ik niet zo veel wil betalen voor een mobiele telefoon. Je bent veel voordeliger uit als je los een telefoon koopt en dan gewoon een SIM only abonnement erbij zoekt.
Zelf heb ik de nieuwe iPhone gewoon los betaalt, met een abonnement van SIM only voor een paar euro per maand. Dat heb je dan zo terugverdiend ten opzichte van een abonnement waarbij je je telefoon 'krijgt'.
Bereik is over het algemeen goed en ik heb verder weinig te maken met Ben, betaal de rekeningen automatisch en hoef ze niet te checken, want het is toch altijd maar een paar euro. heel relaxed.
Heb zelf geen hoge belkosten, ik doe vooral Appen enzo en dat kan gewoon op de WiFIHeel goed bereik!!!
Na 10 jaar vodafone overgestapt ivm de knullige klanten service van vodafone en Ben sim only genomen..de nummer portering ging even niet goed op 06-01 maar na chat met Ben( gesproken met jamie) was interne fout of ander iets schuld daarvan maar na 4 uur was vodafone uit de lucht en was Ben actief.
Ik nieuwsgierig naar bereik want ben daar pietje precies mee en tot mijn verbazing heb ik nu zelfs youtube in mijn berging van de flat!
Bij vodafone kon een marktplaats foto al niet verzonden worden in de berging en geen bereik behalve 20 meter vanaf de flat.. Merk ook dat bij overschakeling tijdens het bellen van wifi naar mobiel dit probleem loos nu gaat( dit teste ik even tijden s het bellen) Ben er op het moment heel blij mee met dit zeer goede bereik. Ook dank voor mobiel.nl voor snelle levering.Ben-abonnement simonly
Ik kan niet anders zeggen dan dat ik heel tevreden ben met Ben.
Ik ben inmiddels al meerdere jaren lid, met een piepklein simonly abonnement, want ik bel niet zo veel.
Ik heb inmiddels mijn moeder, vader én broer ook over laten stappen naar Ben.
Gewoon nooit problemen gehad met rekeningen, betalen, bereik. Héél soms had ik nog weleens dat het bereik niet super was, maar daar heb ik eigenlijk ook al in geen jaren meer last van gehad.
En leuk dat je af en toe een cadeautje van ze krijgt ;)
Ik blijf zeker bij Ben zitten! Van mij dus de volle punten voor Ben.
Heb ook wel andere ervaringen met andere telecomaanbieders gehad, dus ik zou niet gauw meer overstappen naar een ander!sim only abonnement
ik heb sim only abonnement met basis 4G verbinding..zeer zeer slecht internet ook in de binnenstad. Het netwerk is van de " bertrouwbaar" T Mobile...zeker niet een aanrader..goedkoop is duurkoop
Oplichterij
Veel onzin kosten
Ben voor mijn moeder van 78!
Ik zit zelf al jaren bij Ben met een SimOnly abonnement voor een paar euro per maand. meer heb ik niet nodig. gaat al jaren goed.
Mijn moeder van 78 heeft dit jaar ook eindelijk een telefoonabonnement genomen en is eindelijk opgehouden met prepaidkaarten. Ik heb Ben voor haar afgesloten en ze is er heel blij mee. Het was in een paar dagen geregeld en ze kan nu overal bellen, en internetten.
Ze vindt het zelfs leuk om alles in de app bij te houden, kun je nagaan hoe eenvoudig die app dus werkt.Al jaren een tevreden klant
Heel tevreden met Ben, al jaren. Ze zijn goedkoop, ik heb gewoon goed bereik (woonachtig in Amersfoort) en verder heb ik niet zoveel met ze te maken. Ik betaal minder dan een tientje per maand, ideaal.
Ik moet zeggen dat ik vorig jaar wel wat problemen had met rekeningen af en toe, maar dat is telkens rechtgezet, gelukkig. Verder nooit problemen. In al die jaren alleen twee keer een fout op de rekening noem ik weinig. Vooral als je de verhalen leest van andere telecomaanbieders...telefoon sim only goedkoop
Door tip van een vriendin overgestapt op een SIM Only van Ben,
mijn abonnement bij Vodafone was al een paar maanden verlopen maar ik had nog geen nieuw abonnement gekozen, drukdruk.
Toen had ik ineens een ingeving en ben ik online wat gaan kijken en binnen no-time zat ik bij Ben, heel handig geregeld.
Ik had toch geen nieuwe telefoon nodig eigenlijk en nu ben ik serieus voor ongeveer een tientje per maand klaar, terwijl ik hiervoor ruim boven de 40 euro zat!!geen bereik meer
heb al jaren Ben, een prepaid, want ik bel niet zo vaak, maar ik heb nu ineens geen bereik meer thuis. ik woon ook afgelegen (onder apeldoorn), maar toch raar, want had eerst geen enkele klacht en altijd goed bereik. De communicatie met Ben verloopt wel heel goed: ze reageren uitgebreid en behulpzaam, zowel telefonisch als per post, maar ik zou natuurlijk graag wat beter bereik willen hier, want soms is het gewoon helemaal weg (maar soms doet het het wel gewoon weer)...
ja heb mn simkaart in een andere telefoon gedaan maar dat hielp dus niet helaas. Nu heb ik trouwens wel weer bereik. ik snap er niks van!
hm dat is wel raar ja.
wat zei ben?Een uitgebreide lijst met wat ik moest doen. Dingen intypen en dan noteren wat er dan gebeurt. En dan dat doorgeven aan Ben. Het is nog niet klaar, maar nu ik toch vaak weer gewoon bereik heb, laat ik het maar even. Dank voor je aandacht!!
No problem!
BEN
Na 2 maanden nog steeds niet bereikbaar. Het antwoord van BEN is dat mijn telefoon niet goed meer is. De sim werkt ook niet in de telefoon van mijn werk of echtgenoot, maar hier heeft BEN lak aan.
Na het uitproberen in een nieuwe telefoon blijft het antwoord van BEN “het ligt aan uw telefoon”.
Wat een slechte en onvriendelijke service hier!30 jaar BEN gehad
Plotseling + € 15.00 bij een account van € 12.00 gelijk kontact gezocht werd mij medegedeeld dat is een boete! Ik o ja? Ben incasseert maandelijks via automatische incasso!. Dus ik heb niets verkeerds gedaan
BEN steelt dus van mij kunt u het rechtzetten? Neen. Ik oké zeg nu ogenblikkelijk mijn abonnement op en dit na 30 jaar zonder problemen met BEN gehad. Ik ben genezenSimOnly
Ik ben heel tevreden met Ben en vind het leuk dat ik ieder jaar een cadeautje krijg met mijn verjaardag.
Dit keer een grappig filmpje met kaarsjes die je dan moet uitblazen. Beetje jammer alleen dat het niet werkte via mijn telefoon.... :S Maar wel leuk bedacht!Ben is waardeloos
2 week niet gebeld kunnen worden 1 week zelf niet kunnen bellen.. een maand geen internet.
En als tegemoetkoming 125 mb
Echt waardeloos.
Ben zo blij dat ik van ben af benBelachelijke provider
Belachelijk bedrijf is dit. I.v.m. afsluiten hypotheek moesten wij onze telefoonabonnementen opzeggen. Tot zover geen probleem. Contact gehad met Ben, uitleg gekregen, binnen een aantal minuten de "aflosnota" ontvangen en volgens de stappen beschreven in de mail het abonnement afgekocht.
Dag later volgt de bevestiging dat wij het abonnement afgekocht hebben en dat het BKR wordt geinformeerd over deze wijziging. 2 week later, nog geen BKR-wijziging. Tijd begint een beetje te dringen dus maar even telefonisch contact. Ja meneer, dat doorgeven kan 60!!!!!!!!! dagen duren. Ja daar ga ik dus niet mee akkoord, maar je hebt het er gewoon mee te doen volgens de klantenservice. Verzoeken om iemand anders aan de lijn te krijgen worden steevast genegeerd, je krijgt niet een leidinggevende aan de lijn en je kunt niet in contact komen met de afdeling die er over gaat. Vervolgens met BKR gebeld, om te kijken of hun iets kunnen betekenen, om dan vervolgens te horen dat het wettelijk verplicht is om binnen 4 weken dit door te geven aan het BKR.
Weer met Ben gebeld, die blijven gewoon lekker aan die 60 dagen hangen. 60!!!!!!!! dagen om een einddatum toe te voegen aan het BKR!!!!!! Compleet belachelijk, Vodafone ( waar ik zelf mijn abonnement had lopen, dit gaat over mijn vrouw) had het binnen een halve dag geregeld. En laten we eerlijk zijn: Zo hoort het ook. Het is een standaard brief waarin het contractnummer moet worden veranderd and that's it.
" Maar u kunt het betalingsbewijs wel overleggen aan de geldverstrekker" aldus de medewerker van de klantenservice. Ja zo ver was ik inmiddels zelf ook al. Dit levert echter natuurlijk vertraging op in het aanvraagproces, iets waar wij niet op zitten te wachten ( en met ons, een heleboel mensen die een hypotheekaanvraag de deur uit willen doen).
Dus bij deze: Ben ziet mij door deze schandalige behandeling nooit als klant weer en ik hoop dat iedereen die dit leest nog even 3 keer nadenkt voordat ze een contract bij ben afsluiten.prima klantenservice Ben
Maandag 20 augustus abonnement afgesloten met nummerbehoud , 21 augustus kwam de koerier met de simkaart , 23 augustus nummer omgezet, en kon ik al met mn abonnement bellen
Prima service zowel aan de telefoon als op Facebook
11 euro kost mijn abonnement en is onbeperkt bellen en 1000 mb internet , geen duur abonnement en deze maand geen aansluitkosten , vooralsnog zeer tevredenBen is heel best!
Voordelsn
-Niet duur
-Prima bereik
-Makkelijk contact via
facebook chat
-Bel of dataplafond niet
nodig
-Makkelijk op je eigen
pagina je verbruik te
bekijken
Nadelen
-Internetsnelheid up/down
is niet zo heel snel als bij
sommige andere
providers, maar ja is dat
KAN een nadeel zijn...Ben aanrader
Heb mijn moeder Ben aangeraden want zij had nog altijd prepaid (kan echt niet meer) en met Sim Only is ze goedkoper uit.
Snel afgesloten en ze belt nu gewoon met Ben net als ik
Ze betaalt maar een paar euro per maand want ik heb het kleinste abonnement geregeld voor haar.SIM only goedkoopste
Zelfde netwerk als T-mobile dus dat werkt goed
Maar bij Ben vind ik ze vele malen klantvriendelijker
App werkt nu ook lekker
En ze zijn voor mij de goedkoopste want ik ben SIM onlygratis MB's internet
Heel leuk dat ik vorige week gratis MB's internet kreeg!
Dank je wel, Ben!!
Anderen bekeken ook


Heeft u elektronica of gadgets nodig maar kunt u dat niet vinden in de winkels? Dan kunt u gadgets via de webshop geeektech.com gadgets bestellen. ...


Expert: Ervaringen Koop je nieuwe elektronica, dan doe je dat natuurlijk graag bij een betrouwbare partij, het liefst bij eentje die ook nog goede...
Heb je geprobeerd met een andere telefoon? Want dat had ik ook, en toen bleek het dus aan mijn telefoon te liggen en niet aan de provider....