NederlandReview

    Ervaringen Vattenfall

    Vattenfall - dat klinkt als een kast van Ikea en dat is eigenlijk niet zo gek. Vattenfall is namelijk sinds 2019 de nieuwe naam van energieleverancier Nuon, en deze naam nemen ze over van hun Zweedse moederbedrijf. Goed om te weten! Wat verandert er voor bestaande en voor nieuwe klanten? Is Vattenfall precies hetzelfde als Nuon was? Of zijn er verschillen tussen Nuon en Vattenfall? Lees hier opinies, ervaringen, reviews van klanten van Vattenfall. Is er veel voor hen veranderd nu Nuon Vattenfall is gaan heten of is veel hetzelfde gebleven? Wat valt onder de dienstverlening van Vattenfall? Levert deze energieleverancier wel echt groene stroom?

    Groene stroom

    Vattenfall is een oorspronkelijk Zweedse energieleverancier. De groene stroom komt uit energiebronnen, zoals wind, water en zon uit Nederland. Heb je (ook) gas nodig? Dan kun je kiezen kiezen voor gas met CO2-compensatie.

    Je kunt bij Vattenfall onder andere zonnepanelen kopen, maar ook huren. Daarbij regelt Vattenfall voor een vast bedrag per maand de aanschaf, de monitoring, het onderhoud en de verzekering van de panelen.

    Ook met de zogenaamde ZonBonus probeert Vattenfall klanten zo veel mogelijk gebruik te laten maken van groene stroom. Deze ZonBonus geldt voor mensen die zonnepanelen hebben. Stroom die je daarmee opwekt, maar niet zelf gebruikt, wordt vergoed (dat doen eigenlijk alle energieleveranciers). De ZonBonus geeft voor elke teruggegeven kWh 2 cent extra ZonBonus. Zo verdien je jouw zonnepanelen sneller terug.

    Een commercial van Nuon Vattenfall

    Van Nuon naar Vattenfall

    Heb je je wel eens afgevraagd waar die naam Nuon vandaan kwam? 'nu' stond voor nutsbedrijf (zoals een energieleverancier dat is), de 'o' stond voor het oosten en de laatste 'n' voor het noorden. De voorlopers van Nuon waren namelijk vooral actief in het noorden en het oosten. In 2009 werd Nuon al overgenomen door het Zweedse bedrijf Vattenfall en tien jaar later volgde dan ook de naamswijziging: van Nuon naar Vattenfall.


    Duurzame energie uit schone bronnen

    Zelf noemt Nuon in hun persbericht als belangrijkste reden voor de overname van de nieuwe naam Vattenfall het feit dat ze samen meer kunnen bereiken. In deze tijd waarin het klimaat een hot topic is (letterlijk en figuurlijk) zal de aandacht vooral op klimaatverandering komen te liggen. Betaalbare energie die is opgewekt uit schone bronnen. Vattenfall bouwt bijvoorbeeld het allereerste windpark zónder subsidie ter wereld.

    Wat verandert er voor bestaande klanten? Is Vattenfall hetzelfde als Nuon?

    Volgens Vattenfall blijft voor klanten van Nuon alles hetzelfde. Hetzelfde contract met dezelfde voorwaarden. Dezelfde dienstverlening. Bestaande kortingen voor vaste klanten, zoals Nuon Blijven Loont, blijft bestaan en punten van spaarprogramma Nuon Exclusief blijven geldig, Ben jij een bestaande klant van Nuon? Laat dan vooral even weten of er inderdaad niks voor jou veranderd is. Zijn de energieprijzen gelijk gebleven? Is er niks mis gegaan met de administratie? Is Vattenfall net zo goed als Nuon was? Laat het weten!

    Heb jij ervaring met Vattenfall?

    Deel jouw ervaringen met heel Nederland op NederlandReview! Zo help je andere mensen die misschien willen overstappen naar deze energieleverancier een weloverwogen keuze te maken. Iedere mening telt! Dus: wat is jouw ervaring met Vattenfall (voorheen Nuon)?

    Vattenfall
    Beoordelingen, klachten, ervaringen en reviews (69)

    4.6
    43% Zou hier weer kopen!
    Bestellen
    rating
    4.8
    Service
    rating
    3.8
    Prijs
    rating
    4.2
    Leveren
    rating
    5.4

    Alle reviews

    Lees hier onafhankelijke reviews, klachten en ervaringen. Wees op de hoogte waar u uw aankoop kunt doen of beoordeel zelf een winkel waar u een (online) aankoop heeft gedaan. Zo bepaalt tegenwoordig heel Nederland zelf welke winkels slecht en goed zijn!

    Niet alleen een andere naam maar ook ineens groen?

    Wij zitten al vele jaren bij Nuon en wilden eigenlijk gaan overstappen naar een aanbieder van groene energie. Want Nuon leverde grijze energie en ik vind dat in deze tijd niet meer kunnen. Dit jaar eindelijk dan de stoute schoenen aangetrokken en opgezegd bij Nuon.

    Werden we vlak daarna benaderd door Vattenfall - dat dat het nieuwe Nuon is en dat ze dus wel groen zijn. Ik dacht eigenlijk dat Vattenfall de nieuwe naam was alleen en dat er dus niks zou veranderen, zo was dat ook gecommuniceerd naar ons toe. Alleen een nieuwe naam.

    Maar dus ook een andere vorm van energie? Dat is toch heel wat anders dan alleen een nieuwe naam? Ik vind het een beetje vaag, maar ik vond het wel ok zo, want het scheelde ons om over te stappen. Dat is toch best wel wat werk om uit te zoeken en daar had ik eigenlijk geen zin in.

    Nou ja een lang verhaal kort we zijn gewoon bij Vattenfall gebleven dat dus Nuon was maar nu anders heet en dus ineens groene energie had. Want dat hadden ze toch niet eerst, of ben ik nou gek? Verder maakt het mij niet zoveel uit waar mijn stroom vandaan komt en volgens mij zijn ze allemaal toch even duur (niet goedkoop). Maar ik vind het wel belangrijk dat de stroom groen is want het gaat niet goed zo met de wereld en dan is het minste wat je kunt doen toch groene energie nemen.

    Voelt toch een beetje als overstappen want nieuwe naam en nieuwe energie en de stijl is ook helemaal anders.

    Door: Laura van Opdam 12-11-2019
    captainpeacock 21-11-2019

    Beste Laura, wist je dan niet dat Vattenfall in Diemen een mega biocentrale heeft of krijgt. Misschien hoef ik je niet uit te leggen dat biocentrales vele malen schadelijker zijn voor het klimaat en milieu.

    captainpeacock 21-11-2019

    En het gekke is: we moeten allemaal van het gas af, maar Vattenfall stimuleert dat bepaald niet. Voor de consument die alleen stroom verbruikt is er geen welkomstcadeau. Keuze voor groene stroom levert in mijn geval een voordeel van € 0,10 per maand op. Voor stroom/gas verbruikers heeft men wel prachtige welkomstaanbiedingen. Iets stimuleren waar je vanaf wilt is de wereld op zijn kop. Nog afgezien dat van het gas af de consument in de toekomst tot hoge kosten zal leiden.

    Karin 22-11-2019

    BIOcentrale klinkt toch juist goed of heb ik het dan mis?

    Ton van der Rest 12-12-2019

    Ik tracht U tevergeefs te bereiken om te melden dat er Valse Meter opnemers onderweg zijn. En Kan U niet bereiken . Wat een Onzinnige toestand. !

    J DE HAAN 13-12-2019

    wij hebben wel een kontracht bij jullie aan gevraagt wij dachten van 3 jaar blijven minder betalen met cadeau

    alice sahuleka 26-12-2019

    nou geen kontakt kunnen krijgen via social media telefoon, blijkt ook dat de jaarrekening overdreven hoog is gauw overstappen dus

    Frans 31-01-2020

    Wat een verschrikkelijk bedrijf. Steld eenzijdig (idioot hoog ) maandbedrag vast bij verhuizing. Is daarna niet te bereiken via inyernet en telefoon. Wil overstappen maar heb nog een contract. Zo gauw als dat afgelopen is ben ik weg. Wat een flutbedrijf

    Hofman 07-02-2020

    Na 3 maandwn srap ik over na essent, nu schijn ik +200€ oververbruik te hebben. Ik krijg jullie niet te pakken telefonisch

    Honden 07-03-2020

    Kanker oplichters

    Diana 07-03-2020

    Ik had een contract voor onbepaalde tijd. In de woning werd niet gewoond. Nu na 2 maanden zeg ik op en moet 238,44 bij betalen. En waarvoor moet ik dit betalen dan want een gespecificeerde factuur heb ik niet ontvangen!!

    Annemiek 10-03-2020

    Wat een klote bedrijf, regeling / afspraken, helemaal niet , mooie praatjes , ZEEEEEEEEEEEEEEEEEEEER slecht Vieze gasten

    Jan Hamers 12-03-2020

    Vanaf dat nuon fattenfall is geworden is het een verschrikking. ben eigenlijk een zakelijke klant maar er is totaal geen communicatie mogelijk jawel tussen 9.00 en 15.00 uur als de meeste mensen werken. Contact mogelijkheid via facebook of de chat. Maar ook daar geen antwoord. Weet niet wat ze daar aan t doen zijn maar ik heb al diverse offertes aangevraagd. Bij Nuon zeer tevreden maar vanaf vattenfall is het gewoon waardeloos

    Anoniem 26-03-2020

    zeer slecht!

    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    Ja
    8.5
    rating

    WEL tevreden

    Sorry hoor, maar zit nu iedereen hier alleen maar te zeuren omdat ze een stomme gratis ledlamp niet hebben ontvangen? Wat een onzin! Ik vraag me af of dit één persoon is...

    Zelf ben ik heel blij met de verandering van Vattenfall. Ik vind dat ze dit heel netjes hebben gecommuniceerd naar de oude klanten, bovendien vind ik de hele nieuwe omgeving van Vattenfall ook veel prettiger werken. Ziet er toch veel gezelliger uit allemaal? Ik ben dus blij met de verandering. Die lamp heb ik ook gekregen en kon ik gewoon ophalen. Er zit alleen geen Blokker bij mij in de buurt, dus ik heb de lamp laten ophalen door mijn zusje; die kon m beter gebruiken.
    Mensen moeten gewoon niet zo zeuren!

    Door: Annemieke Buys 16-11-2019
    W. Van Zetten 14-01-2020

    Wacht maar tot je je eindafrekening krijgt

    W.van Zetten 14-01-2020

    Wacht maar tot je je eindbedrag krijgt. Dan piep je wel anders.

    Grans 31-01-2020

    Vertel op verjaardagen en feestjes wat een ...bedrijf dit is . Al kan ik maar een iemand overtuigen om GEEN contract af te sluiten nen ik al blij

    Vattenfall 05-02-2020

    Hallo Annemieke, bedankt voor je review en voor het feit dat je een tevreden klant bent. Groet, Vattenfall

    Coeris 06-02-2020

    Het ziet er gelikter uit maar wacht maar tot je de eindafrekening krijgt en daar draait het uiteindelijk om!!

    lazour 14-02-2020

    bij vattenfall is hetzelfde als balletje balletje spel ? niet in trappen 250 euro cashback bij eindafrekening bij meer geld kwijt bij vattenfall

    Klaas van den Berge 16-02-2020

    Geen emailadres voorhanden of klachtenform ( alleen zakelijk ) Telefonisch niet bereikbaar. Dat zou toch anders en beter kunnen. Via Whatsapp worden verschillende antwoorden gegeven waar je niet op kunt reageren.

    Klaas van den Berge 16-02-2020

    Goedemiddag Klaas! Goed dat je ons hier even over appt. Je hebt je termijnbedrag aangepast naar € 35,-. Maar dat is gedaan per de termijnfactuur van februari. Omdat op dat moment al een factuur klaar stond voor januari. Ik heb nu de termijnfactuur van januari alsnog voor je aangepast naar € 35,-. Dat bedrag zal automatisch van je rekening worden afgeschreven, tegelijk met de betaling van de termijnfactuur van februari. Neem in de toekomst gerust weer contact met ons op. We staan ook dan weer graag voor je klaar. na 2 dagen kreeg ik een aanmaning of ik 59 euro wilde betalen ? Nadien weer het volgende bericht : Goedenavond! Goed dat je even contact opneemt! Ik zie dat het maandbedrag nu €35,- is. Echter, is dat vanaf volgende maand. Nu staat er nog 1 open van €59,-. Dit is dan ook de laatste keer. Hierna zal het €35,- zijn. De communicatie bij Vattenfall loopt niet zo goed geloof ik tegenstrijdige berichten via whatsapp ...

    Klaas van den Berge 16-02-2020

    Natuurlijk kunt u een contract afsluiten bij Vattenfall ... bedenk daarbij dat de communicatie naar en van Vattenfall slecht is en bijna niet mogelijk als er problemen zijn.

    miranda van der wahl 01-04-2020

    oplichters allemaal

    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    Ja
    10
    rating

    Klantenservice

    Het viel me mee dat ik meteen iemand te pakken kreeg van de klantenservice, ik stond echt maar een paar minuten in de wacht en dat in zulke drukke tijd. misschien had ik geluk maar ik was er blij mee.
    ik had namelijk paar vragen over overstappen want wij gaan weg bij onze oude aanbieder en moeten dus snel een nieuwe hebben maar dat valt dus precies nu net te gelijk met alle andere overstap dingen. Maar dus goed geholpen hier en wij gaan nu bij Vattenvall!

    Door: Anneke R 31-12-2019
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    Ja
    9
    rating

    duurzame energie

    Persoonlijk ben ik erg tevreden over de overstap naar Vattenfall. Ik weet niet of het dezelfde mensen zijn die er werken als bij Nuon, maar ik heb echt het idee veel beter geholpen te worden. Ze zijn vriendelijker en behulpzamer dan bij Nuon. Onze rekening en afname is verder precies gelijk gebleven aan wat wij hadden, maar wat mij betreft is de service omhoog gegaan.
    En goed om nu duurzame energie te hebben!

    Door: Karen Geursen 10-12-2019
    Klaasvaak 22 17-12-2019

    bio centrale.

    Herman 17-12-2019

    Karen Let op je jaar nota,zeker vele tientjes bij betalen en duurzaam,? hum, Diemen nieuwe Bio centrale laten bouwen gestookt met pallethout lekker hoor.

    Marian 18-12-2019

    Ben zelf al meer dan 45 jaar bij Nuon aangesloten geweest! Kan dan wel soms wat duurder zijn geweest,maar uitermate tevreden al die jaren geweest! Ben dus meegegaan naar Vattenfall! Word er goed en netjes behandeld! Dus neem aan dat het ook zo zal blijven functioneren als bij Nuon

    Adri 02-01-2020

    graag wil ik weten hoe ik jullie kan bereiken. via telefoon lukt niet, chat op facebook ook niet en email ook niet.

    fj 06-01-2020

    ik heb gewoon vattenfall@gmail.com gedaan en hij is verstuurt ??? of iemand het leest weet ik niet !!!!

    Johan 06-01-2020

    Zelden zo beroerd en onrespectvol behandeld. Mailen kan niet. Telefoon geeft eindeloos wachten, niet 1x maar zeker al 20x deze ervaring. Beloften worden niet nagekomen. Antwoorden worden niet gegeven. En wij blijven zitten met een veel te hoge rekening. Wat een ellende die Vattenfall!

    Vattenfall 05-02-2020

    Hallo Karen, sinds kort hebben we de naam van ons moederbedrijf Vattenfall overgenomen. Verder is er niets veranderd. Goed te lezen dat je tevreden bent over onze service en onze producten. Vattenfall

    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    Ja
    9.5
    rating

    stroom

    Zeer slecht bedrijf, waardeloos, komen afspraken niet na

    Door: annemiek 30-03-2020
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    Nee
    3.5
    rating

    Contract met 250,- retour

    Informatie op het moment van afsluiten was niet correct of onduidelijk.
    Nu 2 dagen aan het appen met de helpdesk, die geen duidelijkheid geven en aangeven dat ik geen gegevens kan overleggen.
    Gegevens die niet verstrekt zijn.
    Hoogst misleidend.
    Zit nog in de eerste 14 dagen, wil het contract beëindigen, via web chat doorverwezen,, wederom naar een contactpagina, via welke je na 15.00 niemand kunt bereiken.
    Waardeloos!

    Door: Vissers 20-03-2020
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    Nee
    3
    rating

    Energie

    De prijzen en de cashback beetje misleidend hier.
    Ik dacht dat ik minder ging betalen dan daarna bleek.

    Maar de overstap werd door Vattenfall overgenomen. Dat was heel fijn. Ik zit al jaren vast in een rot contract bij de concurrent en daar ben ik dan dus van af.

    Ook goed dat het groen is, maar dat is overal nu wel denk ik

    Door: Maaike 20-12-2019
    Vattenfall 05-02-2020

    Hallo Maaike, wat vind je precies onduidelijk aan de prijzen en de cashback? Al onze tarieven en de cashback benoemen we in onze contractbevestiging. Of je meer of minder gaat betalen hangt ook af van de tarieven van dat moment en je verbruik. We geven je graag alle uitleg. Op onze website geven we aan hoe je in contact kunt komen. Vattenfall

    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    Ja
    8.5
    rating

    Ik ben heel tevreden

    ik ben heel tevreden met de overstap naar Vattenfall eigenlijk. Ik snap niet helemaal waarom mensen ontevreden zijn. Ze hebben mij gewoon overgezet en alles werkt prima.

    Zelf vind ik de communicatie juist heel prettig, zakelijk maar ook informeel. Open en prettige stijl. Smaken verschillen misschien, maar ik ben erg tevreden tot nu toe.

    Door: Marina van Zanten 23-10-2019
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    Ja
    8.5
    rating

    Zeer tevreden

    Mijn oude leveranciers (Engie) deed moeilijk alhoewel contract wel zou aflopen. En omdat overstappen altijd loont, toch maar rond gaan neuzen. Na een belletje kreeg ik bij vattenfall te horen dat je dan kan overstappen en daar hebben ze me top bij geholpen. Net iets lagere premie dan vorig jaar, naja, prima gaan we dat dit jaar weer eens proberen!

    Door: Van Peek 11-12-2019
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    Ja
    10
    rating

    energiecontract 2020

    Overstappen was snel geregeld en ik kreeg hier een betere prijs dan elders met 200 euro directe korting.
    Anders dan de anderen hier vond ik de klantenservice prima bereikbaar en ook behulpzaam bij het afsluiten van een nieuw energiecontract..
    Dus ik ben eigenlijk gewoon tevreden!

    Door: Hans Rijneveld 19-12-2019
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    Ja
    9.5
    rating

    levering / aanbod energie

    Wat een klote bedrijf, regeling/afspraken vreselijk

    Door: Annemiek van den Eijnden 10-03-2020
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    Ja
    2
    rating

    Vaste klant

    Slechte klantenservice. Meter stuk..
    Zelf gemeld en laten verhelpen. Maar kunnen mij geen realistische inschatting van de standen geven. Moet wachten tot de eindafrekening in november 2019. Terwijl de schatting van de vier maanden na aanleiding naar de standen van 2018 gaan ????

    Door: Jessica 03-03-2020
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    Nee
    2
    rating

    Energie vattenfall

    Super slecht!
    Voel me letterlijk opgelicht.
    Ik woon in een appartement van nog geen 50m2 samen met mijn zoontje.
    Ik ben n jaar geleden overgestapt naar Vattenfall. Inmiddels terug naar mijn vroegere leverancier. Bij vattenfall kreeg ik afgelopen maand de eind afrekening na de overstap. Ze beweren dat ik alleen al aan gas 300€ pm heb verbruikt?Nu sinds n maand is mijn verbruik slechts 38€ voor t gas bij mijn vorige leverancier, vreemd genoeg is dat ik precies hetzelfde doe thuis als toentertijd bij vattenfall!
    Heb in mijn hele leven nog nooit hoeven bijbetalen, ik kreeg altijd geld terug! Behalve bij vattenfall betaalde ik ineens 210€ pm termijnkosten en moest ik alsnog bijbetalen!!
    Nu dus 180€ per maand en aangezien mijn energie verbruik nu van de afgelopen maand word dit binnenkort verminderd!
    Gewoon oplichters kan niet anders!! Nooit meer vattenfall voor mij.

    Door: Hoyer 27-02-2020
    Yvonne de jong 31-03-2020

    Kan u mij vertellen bij welke leverancier u nu zit .zit erover te denken om over te stappen

    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    Nee
    3
    rating

    Gas en licht

    Heel slecht. Oude, in mijn moeders geval,duidelijk dementerentt die wel aangeven geen ander energiecontract te willen toch een contract aansmeren. Walgelijk.

    Door: Peter 26-02-2020
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    Ja
    2
    rating

    Heel slechte bedrijf

    Heel slechte bedrijf, ik adviseer iedereen over te stappen, vanuit de Vattenfall! Gasprom is veel betere bedrijf, want Vattenfall rekent veel onterechte kosten, en ze sturen geen facturen naar mij, wat ze hadden beloofd.

    Door: Wahe Zacharian 20-02-2020
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    Ja
    2
    rating

    energiecontract

    waardeloze klanteservice

    Door: lamin sanha 18-02-2020
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    Nee
    2
    rating

    n.v.t.

    Services naar klanten is slecht ..

    Door: Klaas van den Berge 16-02-2020
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    Nee
    2.5
    rating

    zeker geen

    Er was vanmiddag in Zeewolde een zeer opdringerige door to door verkoper van Vattenfall aan mijn deur. Hij gluurde eerst binnen voordat hij aanbelde. Hij luisterde helemaal niet, ik heb hem wel vijf keer bedankt, maar hij kwam alsmaar dichter bij me staan. Hij had zijn voet tussen de deur. Toen heb ik de deur krachtig dichtgedaan. Wat een handelswijze: respectloos en minstens verdacht en erg opdringerig. Moet Vattenfall zo aan zijn klanten komen???

    Door: Rita Bee 12-02-2020
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    Ja
    2
    rating

    Energie,gas

    Slecht voorgelicht.

    Door: I.lambregts 05-02-2020
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    Ja
    2.5
    rating

    vattenvall

    Weg gegaan bij vattenfall en krijg eerst een brief dat ik geld terug krijg en dan moet ik ineens bij betalen doordat ze mij te vroeg hebben afgemeld zonder dat te vermelden waardoor ik de laatste weken in een variabel contract kwam zonder toestemming, en die liep langer door dan mijn contract was (dus een fout maken en niet goed oplossen). Zodra mijn contract afgelopen was had de enexis dit verder moeten regelen.. hiervan geven ze hun fout niet in aan en ook geen sorry.. uit eindelijk moet ik fix bij betalen door dit voorval... en ook zijn de kosten zo hoog voor die 4 weken wat totaal niet haalbaar is voor 1 persoon in een klein appartement.. hier over telefonisch en chat contact gehad zonder oplossing en enig begrip.. of ze zijn niet heel snugger of ze maken grote fouten waar de klant de dupe van is.. Dus ik raad het zeker niemand aan hier klant te worden en of te blijven...

    Door: Mirjam van Eden 29-01-2020
    Vattenfall 05-02-2020

    Hallo Mirjam, we kijken graag naar de situatie. Opzegkosten en een variabel contract klinkt onwaarschijnlijk. Er is nog veel onduidelijkheid bij je. Stuur ons een privébericht via Facebook of Twitter. Bellen kan natuurlijk ook; 0900 0808. Wij zijn telefonisch bereikbaar van 8.00 uur tot 15.00 uur. Vattenfall

    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    Nee
    2
    rating

    Schrijf zelf een review over Vattenfall

    Uw beoordeling


    FAQ

    Is Vattenfall een betrouwbaar bedrijf?

    Er zijn 69 ervaringen geplaatst over Vattenfall. Gemiddeld hebben zij als cijfer een 4.6 gekregen, waarbij 43% van de recensenten hebben aangegeven dat ze hier weer zouden kopen.

    In welke sectoren is Vattenfall actief?

    Vattenfall is vooral actief in de categorie Energie en daarbinnen gespecialiseerd in de sector(en) Groene energie, Goedkope energie

    Ik heb alle reviews goed gelezen. Wat nu?

    Heb je een positieve indruk gekregen door de reviews? Dan kun je naar de website van Vattenfall gaan en je bestelling plaatsen. Zo niet, zoek dan hier verder naar een ander bedrijf.