Kapperskorting.com (haibu)
Alle reviewsKapperskorting.com (haibu)
Alle reviews (12)
Nog geen reviews!
Ga op zoek naar bedrijven waar je ervaring mee hebt en schrijf er reviews over! Je reviews dragen bij aan een transparantere markt en zorgt voor betere betrouwbaarheid van bedrijven
steampod 3.0 (
-2 keer een kapotte steampod gekregen
-klantenservice trekt op niks
-ik ben al 2 maanden aan het wachten op een werkende steampod van over de 200 euro ik raad ze zeker niet aan👎🏽👎🏽Steampot
Zeer slecht al de 2e die stuk gaat.
Bel je op voor service .
Wordt deze niet geboden
Zeer slecht koop hier nooitShampoo , haarcrème
Opletten!!! De informatie van de webshop is niet juist. Goederen gekocht “ volgende dag woord bezorgd “ en na 2 weken is geen bericht met levering datum, geen goederen.
Voel ik opgelichtFactuurnummer 001193916
Jaren geen problemen met betalen van een factuur, via afterpay of direct overgemaakt. Afterpay heeft een’ nieuw’app waar ik mijn factuur niet op kan vinden! Of betalen! Aantal keren een mail terug ontvangen? En dat er een antwoord komt! en dat Ik geen mail hierover meer hoeft te zenden Kapperskorting.com geeft mij een aantal keren aan dat ik dit met afterpay moet regelen en dat zei niet aansprakelijk zijn voor mijn factuur! Terwijl zei een bedrag moeten ontvangen toch? Factuurdata is bijna verstreken, ook aan kapperskorting een rekeningnummer opgevraagd! Weer een antwoord dat ik dit moet regelen met afterpay! Ik begrijp dit hele verhaal, maar is er niemand die “even” een klant! betaalbare factuur kan sturen zonder dat ik aanmaningen of administratiekosten ga ontvangen? ...... Factuur Bedankt voor je bestelling bij Kapperskorting.com en het kiezen voor AfterPay als betaalmethode! De uiterste betaaldatum is 24-12-2021
Tondeuse
Dan koop ik een tondeuse en gaan de opzetstukjes na 2 keer gebruiken al stuk. Dan bel ik hier netjes over en bericht krijg ik te horen dat ik foto’s moet sturen. Prima gedaan en dan is het nog niet goed want ik heb de tondeuse al bijna een jaar. Ik word aan het lijntje gehouden en de medewerkers zijn nog onvriendelijk ook.
Kappersschaar ect
Dag Rebecca, ik heb ongeveer 2 maanden terug een bestelling bij jullie geplaatst, en in eerste instantie ging het mij om de kappersschaar van het merk Jaguar, de rest van de bestelling heb ik als “extra bijgekocht”. Na 2 weken kreeg ik te horen dat deze scharen nog geleverd moesten worden en dat ik langer moest wachten, we hebben toen de afspraak gemaakt om de rest van de bestelling alvast apart op te sturen. Na nog een maand gewacht te hebben werd mij gezegd dat deze schaar niet meer geleverd kon worden en kreeg ik een alternatief aangeboden, ik ben op dat alternatief ingegaan maar toen kreeg ik nog een mail waar werd gevraagd of ik daarvoor bij wil betalen. Ik vind dit echt alles behalve netjes.. Ik heb zolang moeten wachten (inmiddels al 2 maanden) en ik dacht “dat lossen ze alsnog netjes op” maar dan krijg ik ook nog zo’n verrassing te verwerken..
Haarverf tubes
Haarverftubes besteld.. geen 1+1 gratis gekregen zoals de actie was. Slechte service besloot na onbeschoft behandeld te worden door klantenservice ze te retourneren ongeacht de 9 euro aangetekend verzenden kosten.
Wordt ik gemaild dat de tubes niet van hun zijn. Ook zouden deze volgens hun oud Zijn. Dat is vreemd gezien het merk alleen bij hun verkrijgbaar is online en net op de markt is. Nu vertikken ze mij het geld terug te geven en mocht ik de producten dan terug willen mag ik de verzendkosten zelf betalen zeggen ze. Nooit bestellen hier zwaar slechte service beter betaald je elders wat meer met een betere service want blijkbaar hebben ze die “oude” tubes dan na mij gestuurd. Ik zou 1 ster geven maar helaas kon het alleen va 2Oefenhoofd Eva
Ik heb lang gespaard voor een oefenhoofd Eva met menselijk haar. Deze koste €116 voor mij veel geld. Toen hij binnen kwam had ik al mijn twijfels daar het haar aardig futloos was, helaas heb ik hier geen foto van gemaakt. Ik wilde het haar in stukken blonderen met swarskof blonde me met olaplex en 2%. Normaal gebruik ik voor mijn eigen haar 9% en mijn haar ziet er nog heel gezond uit. Dit heb ik 30 minuten laten zitten. Bij het uitspoelen vielen er enorme plukken uit en bij het drogen vielen alle haren eruit. Ik heb gesproken met 1 van de medewerkers via de chat, die ging al gelijk in verdediging dat ik niet te hoge persentage moet gebruiken en niet te lang moet laten zitten... Uhm 2% met olaplex er zelfs nog bij 30 min?? Lijkt mij moeten kunnen. Na een half uur discussie te hebben gevoerd ging zij het bij de leverancier navragen. En zoals ik al had verwacht "nee dit hebben zij nog nooit gehoord dus wij kunnen niks doen" geen enkele oplossing. Enige oplossing voor mij was een nieuwe! Heb dus 0,0 fun gehad met Eva en ben hier echt verdrietig om. Ook ziet het haar er op de foto heel anders uit dan in het echt. Ik vind het echt schandalig dat hier geen oplossing voor komt en ik in twijfel wordt getrokken met alles. Eerlijk ben ik hier echt kapot van, daar ik hier lang voor heb moeten sparen. Ik weet echt wel wat ik doe, ik kleur en ontkleur al 15 jaar mijn eigen haar in alle regenboog kleuren en vrienden en familie. Nu een pop en na 1x ontkleuren 30 min met 2% en olaplex helemaal uit elkaar valt. Uit boosheid heb ik de hele pop lopen verknippen want ik ben echt kwaad!!! Bij deze raad ik deze winkel echt af want service is nergens te vinden. Ook noemde de leverancier het hun beste kwaliteit ? mag ik hier keihard om lachen. En nee 100 euro is niet duur voor 100% echt haar, maar wel als het al super slecht binnen komt en na 30 min helemaal uit elkaar valt.
Steampod
Service super rapide et moins cher. Parfait
hoe gaat het nu verder ?????
Je zal stilletjes aan mijn naam al wel kennen, ik zou graag weten hoe het nu zit met mijn steampod.
10 jan besteld
11 jan geleverd
5 febr gemeld dat hij niet meer stoomt
8 febr verstuurd
14 febr jullie ontvangen
28 febr na altijd dezelfde mailtjes nog steeds geen oplossing, 3 keer gebruikt en dan ook nog niet voor heel veel of heel lang haar, helemaal volgens de gebruiksaanwijzing!!. Ik weet ook wel hoe het allemaal moet, ben zelf kapster geweest, mijn dochter is kapster en een heel deel van onze vriendenkring die ook in het vak zitten vinden dit verre van normaal dat iemand zo behandeld word over een toestel van 186 euro, dat moet gewoon werken en niet hersteld worden en terug gestuurd , echt nog nooit in mijn leven zoiets meegemaakt, echt van kastje naar de muur. Jammer dat een mens zich zo druk moet maken in iets dat eigenlijk allemaal vlot zou moeten verlopenVerzendkosten
Heb twee duure scharen en een tas gekocht . Tas wilde ik terug sturen omdat die te klein was, ik krijg te horen dat ik verzendkosten zelf moet betalen.
Ben een nieuwe klant en aldus voor ongeveer 180€spullen gekocht. Dus kan ik opdraaien voor verzendkosten.
Dit was de eerste en laatste keer bij kappers korting. Nooit meerGladjakkers Shaving Soap
Mijn man gebruikt altijd de Gladjakkers Shaving Soap waar hij al jaren erg blij mee is. Maar is altijd lastig vinden maar nu hier gevonden en net iets goedkoper dan in een gewone winkel in amsterdam. Was volgende dag in huis dus dat was prima.
Anderen bekeken ook


Wanneer u wat ouder wordt kan het gebeuren dat u niet meer alles goed kunt horen. Heel vervelend, want niemand wil graag met een hoortoestel rondlo...

Wanneer je geblesseerd bent, of een blessure juist wilt voorkomen, kun je soms wat extra hulpmiddelen gebruiken. Als je wat extra ondersteuning nod...

Wilt u beginnen met het openen van een fitnessketen of voor u persoonlijk? Dan kunt u de apparaten bemachtigen via de website www.fitnessdelivery.n...
zelfde hier heb al 2 keer een kapotte steampod gekregen en nu al 2 maanden aan het wachten op een werkende