Ervaringen Bliyoo

Tegenwoordig heb je altijd een goed boek om te lezen en hoef je nooit meer te zeuren dat je niets te lezen hebt. Hoe dat mogelijk is? Het is heel simpel! Neem gewoon een boekenabonnement waarbij je altijd toegang hebt tot een onbeperkt aantal e-boeken, e-tijdschriften en luisterboeken. De meeste abonnementen hebben een app voor op je telefoon of tablet, zodat je overal toegang hebt tot de onbeperkte bibliotheek. Bliyoo is een goed voorbeeld. Klinkt dit voor jou als muziek in de oren en wil je graag meer weten over Bliyoo? Dan kun je hier de recensies lezen over de ervaringen van klanten die al een abonnement hebben.

Over Bliyoo
    Het idee van Bliyoo is simpel: Neem een maandabonnement en je hebt onbeperkt toegang tot meer dan 15.000 boeken, tijdschriften, stripboeken en luisterboeken. Bliyoo is een initiatief van Bruna om mensen te inspireren om meer te gaan lezen. Je kunt de app van Bliyoo downloaden op je telefoon of tablet en hebt de bibliotheek van Bliyoo nu altijd in je broekzak zitten. Bliyoo heeft verschillende abonnementen om aan alle wensen van hun klanten te kunnen voldoen.

De reclame voor Bliyoo!

Abonnementen Bliyoo
    1. Bliyoo Boeken: Bij het boekenabonnement betaal je maandelijks 9,95 en heb je toegang tot alle e-boeken, luisterboeken en stripboeken van Bliyoo.
    2. Bliyoo Tijdschriften: Bliyoo heeft voor klanten ook een abonnement voor alleen tijdschriften. Ook voor dit abonnement betaal je maandelijks 9,95.
    3. Bliyoo Combi: Het laatste abonnement is een combinatie van het boeken en tijdschriften abonnement. Voor 14,95 per maand heb je onbeperkt toegang tot de gehele bibliotheek van Bliyoo.

Bij alle reguliere abonnementen van Bliyoo kan maximaal één gebruiker aan het abonnement gekoppeld worden en kun je maximaal 5 apparaten gebruiken. Bij het reguliere abonnement is de eerste maand nu ook gratis! Er is echter ook een familie abonnement.

Bliyoo Familie
    Je kunt met lezen niet jong genoeg beginnen, daarom heeft Bliyoo ook een familie abonnement. Je kunt nog altijd kiezen uit de drie verschillende abonnementen van Bliyoo, maar kunt nu vier verschillende gebruikers aan Bliyoo koppelen en gebruikmaken van 20 verschillende apparaten. Voor het boeken en tijdschriften abonnement worden de maandelijkse kosten dan 14,95 en het combi abonnement kost 22,45.

Klachten Bliyoo
    Wil het niet lukken om een abonnement af te sluiten bij Bliyoo? Of heb je problemen met het installeren van de app? Neem dan contact op met de klantenservice van Bliyoo. Je kunt de klantenservice alleen telefonisch bereiken. Maak gebruik van het telefoonnummer 088-7800 600 en je klacht zal meteen behandeld worden. Ook voor vragen over de verschillende abonnementen of de app kun je altijd bellen. Neem je liever via Social Media contact op, dan kun je Bliyoo volgen op Twitter en Facebook.

Schrijf een review over Bliyoo!
    Heb jij een abonnement bij Bliyoo en lees jij nu in de trein altijd een boek? Of luisteren jouw kinderen nu altijd naar hun favoriete boek voordat ze naar bed gaan? Vertel andere lezers dan alles over jouw ervaringen met de app. Is er genoeg keuze? Zijn er vaak problemen met de app? Jouw beoordeling kan andere klanten helpen!

Wat vinden lezers van de maandabonnementen bij Bliyoo? Is er genoeg aanbod? Heeft de app vaak storingen? Lees hier hun reviews en beoordelingen!

Bliyoo

10