NederlandReview

    Ervaringen Ziggo

    Ook besparen op je televisie abonnement? Er zijn verschillende aanbieders van telefoon, mobiel, televisie en internet. Daarom is het soms lastig om erachter te komen welke aanbieder het goedkoopste is. En daarnaast is de goedkoopste aanbieder niet altijd de beste aanbieder. Soms is het verstandiger om wat meer te betalen per maand zodat je wel bepaalde service kan verwachten. Daarnaast heeft iedereen andere eisen. De één wil liever de mogelijkheid tot online film kijken. Terwijl de andere interactieve HD tv weer belangrijk vind. Is dit allemaal wel mogelijk bij Ziggo? En wil je weten hoe een alles in 1 pakket bij anderen bevalt en of ze tevreden zijn over de verleende service? Lees dan hieronder de reviews over dit bedrijf. 

    Over Ziggo
    Ziggo is een aanbieder van verschillende diensten. Het bedrijf is ontstaan doordat verschillende bedrijven samen zijn gekomen. Eerst zijn @Home, Casema en Multikabel samen gekomen. Dit resulteerde tot de naam Zesko. Vervolgens is 2008 de naam veranderd in Ziggo. In 2014 is Ziggo gefuseerd met UPC. Ziggo biedt iedere klant een netwerk aan wat voor 97% uit glasvezel bestaat. Alleen het laatste stuk bestaat uit een coax-kabel. Ziggo heeft hierdoor het grootste glasvezelnetwerk van heel Nederland. 

    Diensten 
    De diensten van Ziggo zijn erg veelzijdig. Je kan kiezen uit verschillende pakketten. Deze pakketen zijn onder andere TV, TV en internet, alles in 1 of je stelt zelf het gewenste pakket samen. Daarnaast zijn er nog extra internet diensten te verkrijgen. Denk hierbij aan wifispots of online film kijken. Er kunnen extra zenders toegevoegd worden en je kan zelf bepalen hoe snel je internet moet zijn. Ziggo biedt zelfs de mogelijkheid tot het houden van een ‘driegesprek’. Je kan dan bellen met meerdere personen. 

    De consumentenbond legt uit hoe je de ziggo horizon box installeerd (how to video)

    Klachten 
    Heb je klachten over Ziggo? Dan zijn er verschillende contact mogelijkheden. Op de website staan drie verschillende telefoonnummers die gebeld kunnen worden. Deze nummers zijn beschikbaar van 7.00 tot 23.00 uur. Het telefoonnummer voor Ziggo abonnees is geheel gratis. Evenals het telefoonnummer voor klanten van Ziggo Zakelijk. Daarnaast is er nog een telefoonnummer voor niet-leden. Dit is een 0900 nummer en valt onder een normaal tarief. Er is een apart telefoonnummer te vinden voor mensen die graag willen werken bij Ziggo en een nummer voor persvoorlichting. Zelfs het adres van het hoofdkantoor is op de pagina te vinden. Ziggo mail behoort ook tot de mogelijkheden. Als je klikt op het e-mail adres op de pagina wordt je eerst door gelinkt naar de ‘klantenservice pagina’. Hier vind je verschillende kopjes waar je vraag over kan gaan. De mogelijkheid bestaat dan om het probleem op te lossen zonder gebruik te maken van de e-mail. Er is zelfs een ‘storingschecker’ om te kijken of dat misschien de reden is van jouw Ziggo storing. Klachten kunnen ingevuld worden via een klachtenformulier. Afhankelijk van de klacht neemt Ziggo dan telefonisch of via de e-mail contact met je op.

    Heb jij al ervaringen met Ziggo en wil je deze met ons delen? Laat dan je review achter! 

    Onafhankelijke ervaringen over Ziggo van consumenten die beoordelingen schrijven over televisie, internet en interactieve tv op NederlandReview.nl!

    Ziggo
    Beoordelingen, klachten, ervaringen en reviews (19)

    7
    68% Zou hier weer kopen!

    Bestellen

    7,4

    Service

    7

    Prijs

    6,6

    Leveren

    6,8

    Alle reviews

    Lees hier onafhankelijke reviews, klachten en ervaringen. Wees op de hoogte waar u uw aankoop kunt doen of beoordeel zelf een winkel waar u een (online) aankoop heeft gedaan. Zo bepaalt tegenwoordig heel Nederland zelf welke winkels slecht en goed zijn!

    SPIJT (sluit NOOIT ziggo af)

    Britt07-10-2018

    Wat hebben wij een intense spijt van het afsluiten van een ziggo abbonoment. Eerst hadden wij kpn, nooit problemen mee gehad. We hebben nu ongeveer 2 jaar ziggo omdat mijn vader formule 1 wilde kijken en dit kon met ziggo sport. ELKE week hebben wij wel iets met ziggo. Continu storingen. Dan bel je ziggo, zijn ze mega onvriendelijk aan de telefoon, wordt er een monteur gestuurd en 3 dagen later exact hetzelfde probleem. Wéér een storing. Continu gezeur met de mediabox, zenders die het niet doen, beeld dat vast loopt, programma’s niet kunnen terug kijken enzv. Als er gezeur met de mediabox is was het helemaal lekker, dan deden ook de tv’s boven het niet. En daar betaal je dan een flink bedrag voor elke maand. Wij hebben ziggo inmiddels al wel 30 keer aan de telefoon gehad de afgelopen 2 jaar. Er is nog nooit een oplossing gekomen, totaal geen betrokkenheid van ziggo. BAH!! Vandaag hebben mijn moeder en ik acie ondernomen. Wij zetten ons abbonoment per direct stop. Hier willen wij NIET voor betalen.

    Bestellen
    Service
    Prijs
    Levering
    Zou hier weer kopen
    JA
    2

    Strond

    Norah25-09-2018

    Ik heb niks anders dan ellende gekregen door die kut ziggo, je betaald 60eu in de maand om vervolgens 3 zenders te kunnen kijken die het doen en laten we maar niet beginnen over videoland of netflix want hij laad gewoon niet. En als ik dan maar netflix wil gaan kijken op mijn telefoon loopt de wifi ook nog is vast, al met al Ziggo is strond waard. Echt spijt dat ik bij jullie zit

    Bestellen
    Service
    Prijs
    Levering
    Zou hier weer kopen
    JA
    2

    Gratis films bij Ziggo

    E. Harris22-09-2018

    Heel leuk dat je allemaal gratis films krijgt bij Ziggo.
    Handig voor als er niks op tv is. En het zijn ook gewoon recente films! Dat had mijn vorige tv aanbieder niet...

    Bestellen
    Service
    Prijs
    Levering
    Zou hier weer kopen
    JA
    8,5

    Twee jaar storingen. Kabel in straat oorzaak en Ziggo wist het.

    Hans09-08-2018

    Dit heb ik naar Ziggo klantenservice gestuurd. Dit bericht is gericht aan Robin Clements (directeur klantenservice) Lees en huiver.

    Geachte Robin Clements,

    Ik heb zojuist een collega van u aan de lijn gehad met betrekking tot het oplossen van een kabelprobleem, betreft mijn Ziggo huisaansluiting.
    U kunt weten (lees dossier) dat mijn kabel al jaren problemen geeft en dat zou opgelost worden middels een nieuwe kabel in de straat.
    Een en ander is in werking gezet werd me weken geleden medegedeeld. Tot mijn verbazing leer ik van VIB (de kabel reparateur) dat het wel tot september kan duren voordat het probleem is opgelost.
    Op mijn vraag waarom dit zo lang duurt werd geantwoord dat ligt aan de gemeente. Even later word me medegedeeld dat de aanvraag naar de gemeente niet eens is gedaan. Dat ligt aan Ziggo aldus Yvonne van VIB.

    Het traject toestemming tot graven van de gemeente is dus nog niet begonnen. Bovendien is de prioriteit van de storing van 3 naar 4 gegaan. Dat betekend dat het ineens minder erg is en dat het nog langer kan duren.

    Het signaal word per dag meer onstabiel. Ik heb soms helemaal geen tv of internet of telefoon. Zoals al eerder aangegeven dit probleem loopt al twee jaar.

    Ik vind dat Ziggo een ongelofelijk slechte klantenservice heeft en dat vaak word gedaan alsof het probleem bij de klant ligt. Ook nu word er geen (lees snelle) oplossing geboden, ook al heb ik zo nu en dan helemaal geen signaal. Maakt het jullie werkelijk niets uit dat iemand tientallen jaren Ziggo en daarvoor Home klant is ?. Ik laat nog buiten beschouwing dat ik al jaren een uitgebreid abonnement heb. Is het echt de bedoeling dat klanten via sociale platformen, internet, Tv en andere media moeten ventileren hoe beroerd julie met klanten omgaan. Klanten maanden (jaren) met een bekende storing laten zitten is ronduit schandalig.

    Ik heb gisteren een mail proberen te sturen maar kreeg deze weer terug met het bericht dat ik geen mail kan sturen naar Ziggo.contact@********.nl Waarom sturen jullie dan wel een mail vanaf dit adres als ik er niet op kan antwoorden. Weer zeer frustrerend.

    Kom op Ziggo, zo moeilijk is dit probleem niet. Doe er a.u.b. wat aan, en graag binnen normale termijn.

    Met vriendelijke groet,

    Zojuist met een aardige mevrouw van Ziggo gesproken (toevallig?). Deze heeft namens Ziggo haar verontschuldiging aangeboden en beloofd eea zo snel mogelijk op te lossen. Word vervolgd, maar zoals aangegeven is dit wel vaker beloofd. Deze keer eens zien of het werkelijk opgelost word.

    Het vervolg....

    Zoals ik al dacht. Deze aardige mevrouw heeft me belooft me terug te bellen. En dat gebeurd dus niet. Eind vorige week een andere collega gesproken. Deze keer uit Groningen. Ook deze vind de situatie vreselijk en beloofd dat eea snel word opgelost. Hij zou me dezelfde dag nog terug bellen over eventuele oplossingen. Ook die heeft niet terug gebeld. Vandaag (1 week later) zelf maar eens gebeld. Tot mijn stomme verbazing krijg ik een knaap aan de lijn die me doodleuk verteld dat zijn collega's niet de waarheid hebben gesproken en dat het nog zeker 1,5 maand duurt voordat problemen zijn opgelost. dat betekend waardeloze tv, slecht of geen internet. Onbetrouwbare telefoon.

    Wat is Ziggo een ongelooflijk slecht bedrijf op het vlak van klantenservice. Ze zijn zo groot dat een klant meer of minder niets uitmaakt. Helaas voor mij zit ik niet te wachten op glasvezel (wat wel zou kunnen) dus ben ik min of meer verbonden aan Ziggo. En eerlijk gezegd geven die ook veel keuze ten opzichte van anderen. Geen idee wanneer mijn probleem word opgelost, dit lijkt meer en meer iets voor een tv programma.

    Bestellen
    Service
    Prijs
    Levering
    Zou hier weer kopen
    NEE
    2,5

    heel tevreden

    maria kraak18-04-2018

    Ik ben eigenlijk heel tevreden met Ziggo
    Wij zijn al jaren klant bij ze en hebben geen problemen
    en ik vind het aanbod aan zenders beter dan bij andere aanbieders. maar daar hebben we ze destijds niet eens voor gekozen dus dat is een beetje een gelukje geweest
    wij hebben nog nooit storingen gehad, wel is de televisie soms een beetje langzaam maar dat duurt nooit lang eigenlijk.

    Bestellen
    Service
    Prijs
    Levering
    Zou hier weer kopen
    JA
    9,5

    Slecht pakket!!

    J08-04-2018

    Ga je naar ziggo om formule1 te kunnen zien. Loopt de replay continu vast.... en dat probleem us naveen seizoen EN n stop nog steeds niet verholpen. Slecht!!! Overstappen!!! Niet de moeite waard. Weinig formule1

    Bestellen
    Service
    Prijs
    Levering
    Zou hier weer kopen
    NEE
    2

    Ziggo gratis gratis gratis

    Dennis15-05-2017

    Per 30 juni ga ik overstappen van Ziggo naar NLe.
    Ziggo geeft maar gratis extra's gratis sport kanaal formule1 Voetbal enzv..
    films series als je meer van ze neemt kan je nog meer gratis krijgen..
    Nou dat gratis mogen ze allemaal van mij allemaal houden.. Ik wil gewoon hebben wat ik zelf neem niks meer of minder.. Als ik formule1 wil kijken neem ik het sport pakket wel..
    of als ik een FIlm wil kijken Huur ik die wel ondemand.
    Constant wordt Ziggo duurder dit omdat de service kosten duurder worden... Als ze nou eerst es niet al dat extra crapp aanbieden.. Zullen de service kosten waarschijnlijk ook meevallen Tis maar een tip voor ZIggo...
    Dan houden ze vast wel geld over om ook Discovery op de buis te houden.
    Ze hebben mij Tig keer gebeld met aanbieding
    normale 45 euro pakket de eerste 6 maanden voor 19 euro zelfs en geen extra service kosten te rekenen een jaar lang dus geen verhoging van dikke 2 euro..

    Ik heb het in ieder geval helemaal gehad met Ziggo en hun gratis extra's
    Jaren lang klant geweest van ZIggo maar nu toch maar es even ADSL proberen.
    Gewoon simpel van interactieve TV genieten met Internet en een telefoon lijn.
    Dit voor 30eu p/m en genoeg pakketten bij te bestellen.

    Bestellen
    Service
    Prijs
    Levering
    Zou hier weer kopen
    NEE
    6,5

    Goede service

    ine bartels23-04-2017

    Na wat slechte reviews gelezen te hebben is mijn ervaring bij ziggo het tegendeel na een verkeerde communicatie zeer beleefd en aardig te woord gestaan, en bellen je ook terug als je dat wilt ,dat is bij veel bedrijven wel eens anders .

    Bestellen
    Service
    Prijs
    Levering
    Zou hier weer kopen
    JA
    9

    Veel meer zenders

    Corinda 10-12-2016

    Veel meer zenders dan bij andere systemen die je verkrijgt met een alles-in-één-pakket!
    Veel meer waar voor je geld

    Systeem is soms tikje langzaam, maar dat vind ik niet erg omdat je er zoveel voor terug krijgt!

    Bestellen
    Service
    Prijs
    Levering
    Zou hier weer kopen
    JA
    9,5

    Televisie systeem van Ziggo beter dan die van KPN en Telfort!

    A. Kemper27-09-2016

    wat ik heel handig vind aan het televisie systeem van Ziggo is dat het opnemen veel secuurder gaat dan bij het televisie systeem van KPN en Telfort. Dat hadden we eerst.

    Bij dat andere systeem neemt hij veel te veel eromheen ook op, dat is vast voor de zekerheid ofzo maar gewoon best onhandig want dan moet je heen en weer spoelen.

    Nou bij het Ziggo systeem hoeft dat niet, want het past gewoon precies.

    Gisteren had ik Winter's Bone opgenomen, want dat begon pas laat (00.00 ofzo!), en dat was heel goed gegaan. Het stond er precies op en de HD kwaliteit was ook top!

    En ze hebben veel meer zenders dan Telfort en KPN ook volgens mij, zoals BBC First en Ziggo Sport.

    Goed televisie systeem dus!

    Bestellen
    Service
    Prijs
    Levering
    Zou hier weer kopen
    JA
    10

    Formule 1

    Karel23-08-2016

    Fantastisch dat formule 1 weer terug is in nederland met olaf mol!! Toppakket zo!

    Bestellen
    Service
    Prijs
    Levering
    Zou hier weer kopen
    JA
    10

    Geen klachten, vooral Ziggo Sport is goed!

    Van der Meij11-06-2016

    Geen klachten over Ziggo van onze kant!
    Alles werkt zoals het moet en we zijn blij met Ziggo Sport, dat is beter dan al die andere Sportzenders!

    Bestellen
    Service
    Prijs
    Levering
    Zou hier weer kopen
    JA
    9,5

    Verouderd systeem digitale televisie

    Ferdinand de Glas24-05-2016

    Het systeem voor digitale televisie dat Ziggo levert, is hopeloos verouderd.
    Als je drukt op het knopje 'gids' dan duurt het ongeveer een half uur (!!) voordat je die gids krijgt.
    Bij andere systemen, bijvoorbeeld van Telfort, is dat gewoon direct in beeld.
    Heel raar dat dit zo slecht is, het is namelijk ideaal voor tv kijken.
    Ook al is de rest goed, voor mij is zoiets een reden om te kiezen voor een andere aanbieder.

    Bestellen
    Service
    Prijs
    Levering
    Zou hier weer kopen
    NEE
    7,5

    Max Verstappen kijken op tv dankzij Ziggo Sport!!

    Hartog20-05-2016

    Volgens mij kun je alleen maar naar de Formule 1 kijken als je bij Ziggo zit, want die zenden dat gewoon gratis uit voor eigen klanten. Wij hebben daardoor afgelopen zondag gezien hoe hij voor het eerst had gewonnen, supergaaf!!!
    Als we niet Ziggo hadden gehad, was dat niet gelukt. Dus bedankt, Ziggo! Zo maak je tevreden klanten! Eerst had ik geen mening over Ziggo, het deed het gewoon maar verder niks, maar nu ga ik het echt aanraden.

    Bestellen
    Service
    Prijs
    Levering
    Zou hier weer kopen
    JA
    10

    Veel duurder

    Laura Vermeulen16-11-2015

    Sinds UPC Ziggo is geworden, is alles veel duurder

    Ik begrijp niet dat dat zo maar mag, maar baal er behoorlijk van!!

    Bestellen
    Service
    Prijs
    Levering
    Zou hier weer kopen
    NEE
    3,5

    Ziggo

    Anton17-10-2015

    Alles doet het

    Bestellen
    Service
    Prijs
    Levering
    Zou hier weer kopen
    JA
    8

    Goede klantenservice

    Mulder09-10-2015

    Overgestapt van KPN op Ziggo. Wat een verademing, deze klantenservice! Veel vriendelijker en ik hoefde ook niet zo lang te wachten.

    klant met andere ervaringen09-10-2015

    Het is toch allemaal een pot nat, die klantenservices van telecombedrijven? Kan me niet voorstellen dat het zo veel scheelt. Je hebt gewoon geluk gehad. Of bederf ik daarmee de pret van je nieuwe provider?

    Bestellen
    Service
    Prijs
    Levering
    Zou hier weer kopen
    JA
    9

    Ziggo kan niet eens tegen veertienjarigen op?

    van Vliet08-10-2015

    BLijkt nu ineens dat ik geen internet had omdat een paar veertienjarigen ziggo hadden gehackt. Ik wil erop kunnen vertrouwen dat mijn provider daar tegen bestand is! Dat vertrouwen ben ik nu kwijt.

    Bestellen
    Service
    Prijs
    Levering
    Zou hier weer kopen
    NEE
    5

    Prima opzich

    Herman24-09-2015

    Beetje jammer dat ze laatst er een paar avonden uit lagen door die D-dos aanval (en ook dat ze zich daar niet tegen kunnen wapenen) voorderest is het best wel betrouwbaar. Niet de goedkoopste volgens mij, maarja zoveel keuze is er niet.

    Bestellen
    Service
    Prijs
    Levering
    Zou hier weer kopen
    JA
    8

    Schrijf zelf een review over Ziggo

    Uw beoordeling