Youfone
Alle reviewsYoufone
Alle reviews (33)
Nog geen reviews!
Ga op zoek naar bedrijven waar je ervaring mee hebt en schrijf er reviews over! Je reviews dragen bij aan een transparantere markt en zorgt voor betere betrouwbaarheid van bedrijven
Simonly
Slecht bedrijf, onterecht internetbundel verkend. Factuur niet gecorrigeerd, 5 keer poging naar klantenservice gemaakt en toch moet ik de enorme kosten betalen en niet eens bewijs heb ontvangen dat daadwerkelijk mijn gebruik was en ze geven de schuld aan kpn netwerk terwijl ben ik al jaren klant met inyernet van kpn en nooit probleem met factuur heb gehad. De prijs vechter zegt niet de goedkoop zijn en uiteindelijk sta ik met die opluchter van een jaar contract. Denk heel goed na voor dat naar deze bedrijf overstap.
aanvraag wijziging
Ik geeft één ster, maar zou eigenlijk nul sterren willen geven.
We hadden één klantnummer met daaronder twee 06-nummers. Omdat we op één nummer teveel spam ontvingen het verzoek gedaan om dat nummer te vervangen voor een ander nummer. Mijn zoon regelde dit en gaf daarbij een foutief klantnummer door.
Vervolgens werd niet het gewenste nummer aangepast, maar het andere!
Dagen bezig geweest met pogingen om mijn nummer weer terug te krijgen. Niet gelukt. We kregen het verwijt dat we het verkeerde klantnummer hadden doorgegeven. Interessant, maar hoe bestaat het dan dat de wijziging toch werd doorgezet? Youfone blundert en geeft de klant daarvan de schuld.
Daarnaast is het natuurlijk merkwaardig dat mijn oude nummer meteen weg was. Dat betekent dat iedere keer als Youfone een fout als deze maakt, de klant zijn telefoonnummer kwijt is. Er moet natuurlijk een correctiemogelijkheid zijn!
De manier waarop we werden benaderd door sommige medewerkers (Michiel), daar lusten de honden geen brood van. Onbeschoft gewoon.
Wij zijn er klaar mee. Alle onze Youfone-abonnementen zijn binnen een maand weg. Deze recensie is bedoeld als een waarschuwing voor anderen.Sim only
Rekening kloppen niet er word gewoon maar wat gedaan je word hier iegelijk opgelicht hulp krijg je niet wamd de telfoon word er gewoon opgegroeid zeer slechte communicatie voor af en dit is volgens wet gewoon rechtsgeldig om voor een dergelijke reden u abenement stop te zeten zonder eventueele andere kosten
2 jaar sim only
WAARSCHUWING! Ga alsjeblieft niet met YouFone in zee, ze brengen onverwachts hoge kosten in rekening omdat je zogenaamd over je databundel bent heen gegaan. Wanneer je ze vraagt om het verbruik te onderbouwen dan beroepen ze zich op de AVG wet. Grotendeels van mijn verbruik vindt volgens de facturen plaats terwijl ik slaap. Ze stelen bewust van consumenten en de klantenservice is allesbehalve een service te noemen.
Hoge extra kosten buiten je bundelT
Als je een keer per ongeluk buiten je bundel komt, krijg je geen waarschuwing via sms. In ons geval 700 mb en dat kost je € 70,- buiten je bundel. Je kunt een waarschuwing krijgen, maar daar moet je voor betalen (data of belplafond). In januari kreeg mijn dochter een sms met een waarschuwing, maar nu dus niet. Dat doen ze niet elke keer, aldus de klantenservice.
bestelling internet
Gratis klantenservice schrijven ze op hun site maar dat klopt niet. wil je ze bellen met die 088 nummer dan kost je dit een hoop geld. misleidende info op hun website. Afknapper en wegwezen.
Contactgegevens zijn moeilijk te vinden op hun site en chat staat altijd uit.18 december 2020
Sinds eind vorig jaar klant bij Youfone, maar ik heb veel spijt. Slechte of onjuiste informatie en niet bereikbaar. Op mails geen reactie, telefonisch uren wachten tot de openingstijden verloopt en ook via de chat kom je geen steek verder. Ook levering eigenlijk 0 sterren
Sim Only abonnement
Nooit meer Youfone!
Ik heb 2 simkaarten ontvangen in plaats van 1.
Toen ik de medewerker via de chatfunctie vroeg wat ik moest doen zij hij dat ik de tweede simkaart moest weggooien. Ik had aan het begin van die chat ook veel informatie moeten doorgeven (telefoonnummer en email).
Een maand later is die simkaart van zichzelf geactiveerd. Toen ik contact opnam met Youfone konden ze ondanks al de informatie die ik tijdens de chat had gegeven de chat niet terugvinden. Daarom heb ik screenshots van het gesprek naar hun toegestuurd. Later hebben ze me zonder reden aan te geven verteld dat ze mij verder niet kunnen helpen. Ik wil kosteloos af van die ongewenste abonnement. Ik weet ook zeker dat ik nooit meer met Youfone in zee zal gaan.gratis nieuwe TV-ontvanger en HDMI-kabel
Als abonnee voor internet en tv kreeg ik gratis een nieuwe TV-ontvanger en HDMI-kabel om dat ze op een nieuw systeem overgingen. Aansluiten lukte van geen kant. Klantenservice gebeld, daarna technische dienst. Die luisterde mee bij het installeren, kwam met 10 oplossingen die allemaal niet werkten, en wist het toen: de HDMI-kabel was niet goed. Ze zouden z.s.m. een nieuwe sturen.
Enkele dagen later arriveerde... een e-mail. Ze gaven geen garantie en ik moest er zelf aar een kopen.
Ik ben er maar niet op ingegaan. Ik had me genoeg geërgerd.Vast TV Internet
Haperend beeld. Al 6 weken dagelijkse storing. Klachtenservice onbereikbaar en op emails wordt helemaal niet gereageerd.
TV
Waardeloze klantenservice. Komt pas na 10 minuten bij je terug en heeft me net 25 minuten laten wachten! Iedere keer excuses aanbieden voor het te lang wachten. Daar hebben we niks aan.
Ook is de vernieuwde versie van tv niet verbeterd. Je kunt niet vooruit opnemen omdat er geen programma in staat en als je al kan opnemen en doorspoelen dan na gepauzeerd te hebben kun je niet meer doorspoelen maar moet je opnieuw vanaf begin doorspoelen. En nadat je afgesloten hebt en op een later tijdstip weer wilt kijken moet je weer opnieuw vanaf begin doorspoelen.
Dit was niet bij de ouder versie zo.
Ik raad niemand dit aan! Als iets verbeterd is zorg dat er dan meteen verbetering in zit en niet nog allerlei complicaties die nog opgelost moeten worden. Gooi de nieuwe versie er dan nog niet in!Tv en internet
+makkelijk installeren
-niet stabiel, TV loopt zeer vaak vast
-wifi ook niet stabiel
-zappen zeer traag
-overstap service
-klantenserviceInternet
Sterk af te raden.
Nul flexibiliteit in datum van levering na het bestellen.
Zeer klantonvriendelijk bij de klantenservice.
Vanwege het coronavirus moest ik vroegtijdig verhuizen (partner teruggeroepen naar het buitenland en ik mn baan kwijt).
Mijn huisbaas is zo vriendelijk ons contract vroegtijdig te stoppen. Mijn energiemaatschappij wil een uitzondering maken omdat dit buiten mijn macht is. Van Youfone krijg ik te horen dat ik de resterende maanden moet betalen PLUS 25 euro administratiekosten.
Als ik vraag of er wellicht iets geregeld kan worden omdat ik er vrij weinig aan kan doen dat ik eerder moet verhuizen, krijg ik "Ja maar U had nou eenmaal een contract afgesloten" te horen.
Ik raad ten zeerste aan bij een andere provider je geld uit te gevengoedkoop sim only abonnement
Ik ben zelf heel tevreden met Youfone... had me aangemeld via een vriend voor de korting en ben gebleven omdat ze gewoon echt goedkoper zijn dan andere abonnementen maar wel gewoon hetzelfde netwerk hebben als kpn..
mijn bereik is altijd goed, dus geen klachten hier!abonnement
Oplichters! Verzinnen data die je niet hebt gebruikt. Uiteindelijk met dreigen rechtszaak hebben ze mijn abonnement kosteloos beëindigd.
NOOIT in zee gaan met deze mensen.simonly
Je krijgt een te hoge rekening, dan zouden ze een coulance aanbieden, wat ze vervolgens niet doen.Klopt niet, ze schrijven in een week af wat je normaal in 1,5 maand ergens anders verbruikt en dan nog een rekening van buiten je bundel kosten.
Wees wijs en neem een andere provider.prepaid abbo
Ik heb betaald voor een prepaid abonnement met nummerbehoud. Dit kon niet vanuit mijn huidige provider waardoor ik een ander nummer van youfone heb gekregen en waarvoor ik moet betalen! Dit wil ik niet en kan ik niets mee. Enige optie? Volledige abonnement afkopen! YouFone wenst niet mee te denken en wil met geen enkele oplossing komen. 'Dien maar een klacht in' en 'dit zijn nu eenmaal de voorwaarden'. Ik ben witheet. Waar slaat dit op!? Slechte service, een onbruikbaar product geleverd. Ik heb nog nooit ergens een klacht ingediend over een dienst of product, maar ik nog nooit zo slecht behandeld.
youfone nternet + bellen 19 euro
geen bereik in woning. kan niet opzeggen omdat ze zeggen dat ze in huis geen bereik garanderen. mideeleeywse praktijken. niet afsluiten, woon n grote stad in de randstad niet in afgelegen gebied. niet kopen tenzij je in een tent in je tuin gaat wonen en niet in woonhuis bent. j kan niet opzeggen dus moet wel betalen. kpn doet ook niets. zeer slechte service
sim only
verreweg de duurste en meest waardeloze provider ooit!!!!
ze lokken je met een prachtig maandabonnement om je vervolgens stilletjes en geruisloos buiten je bundel te laten gaan.
klantenservice weet niks en kan niks alsof ze allemaal een cursus afschuiven hebben gehad. Na een keer goed kwaad worden toch nog iets van 20 euro korting gehad. Dus als tip dit kan werken.
uiteindelijk na 3 maanden m'n abonnement afgekocht.
Een enorm duur geintje noooooit meer youfonemobiel internet en tv
Van meet af aan problemen. Monteur klungelde en kon aansluiting niet realiseren (terwijl er toch altijd een werkende aansluiting gezeten had), bleek verkeerde aderpaar getest te hebben. Dagen zonder aansluiting. 2e monteur krijgt aansluiting werkend maar constateert dat afstandsbedieningen niet werken, ook de vervangende afstandsbedieningen functioneren niet. Medewerkers spreken elkaar tegen (als je al iemand aan de lijn krijgt want de wachttijden zijn 40 minuten of langer). Nu sinds een week hortend en stotend tv kijken, storing wordt maar niet opgelost. Eerste medewerker gooit het op een landelijke storing bij alle providers (vreemd want daar is niks van te vinden op de site of op internet), 2e medewerker weet van geen landelijke storing en vraagt via mail op vrijdag of ik EVEN terug wil bellen.... van 16.15 in de wacht gestaan en ja hoor vanaf 17.00 eruit geflikkerd omdat ze gesloten zijn. Weer een weekend zonder TV en maandag (vandaag dus) opnieuw een poging en ja hoor het standaard bandje: op dit moment is de wachttijd langer dan je van ons gewend bent"... Nou inmiddels ben ik dat dus wel gewend. Vreselijke service en spijt van het overstappen. Heb ze via de mail opdracht gegeven om binnen 3 dagen alles op te lossen zoniet dan ontbinding contract, kijken hoe ze daarop reageren.
Heel herkenbaar!
Anderen bekeken ook

Heeft u elektronica of gadgets nodig maar kunt u dat niet vinden in de winkels? Dan kunt u gadgets via de webshop geeektech.com gadgets bestellen. ...



Expert: Ervaringen Koop je nieuwe elektronica, dan doe je dat natuurlijk graag bij een betrouwbare partij, het liefst bij eentje die ook nog goede...
Hallo Heijkamp,
Eindelijk iemand die beschrijft wat ik ook ondervonden heb en nog steeds tegen aan loop. Heel herkenbaar dat toen die programma informatie nog niet beschikbaar was en je dus nog niets op kon nemen. Probleem waar ik nu tegen aan loop is dat als je een film kijkt en je bent zo rond de 30 minuten dat het beeld weer naar voren springt. Doorspoelen kan natuurlijk niet dus moet je van voor af aan alles bekijken.
Zelf dat wat je opneemt kun je niet doorspoelen. Alleen op de Npo zenders.
Als ik youfone wil bellen of chatten duurt het heel lang om contact te krijgen.
Ben met u eens dat zelfs de vorige versie beter was!
Kunt u mij laten weten of u bovenstaand ook ervaart? Ik lees niet heel veel berichten over hoe andere mensen dit ervaren.