KPN

4.2

Bestellen

3.3

Service

3.7

Prijs

4

Levering

35.7%

Zou hier weer kopen

KPN

Wat vindt u van KPN? Of nog belangrijker, als u erover denkt om over te stappen naar KPN, wat vinden anderen van dit telecom bedrijf? Want overstappen naar nieuwe internet/televisie is niet iets waar u zo maar vanaf komt. Dus moet u een weloverwogen keuze maken wat bij u past, welke service er geboden wordt, en natuurlijk; onder welke voorwaarden. Vaak sluit u een abonnement af voor minimaal een jaar, dus dat moet een goede keuze zijn. Een normaal persoon kijkt gemiddeld 2 uur per dag televisie en dan moet u zich niet storen en langzame laad-tijd of storingen. En daarom is NederlandReview er! Wij bepalen niet wat de juiste keuze is, nee, wij blijven onafhankelijk. Maar U bepaalt dat. Samen, met beoordelingen van iedereen, bepalen we of een bedrijf wel of geen goede dienst levert. 


Over KPN 

Wie is er niet opgegroeid met KPN? Moeten wij echt nog uitleggen waar KPN vandaan komt? Nou vooruit dan, want niet iedereen is bekend met de geschiedenis. KPN is meer dan alleen een aanbieder van internet & televisie. Nee het is een telecom aanbieder. Maar daarnaast biedt het een heel scala aan ICT diensten over de hele wereld. Ze zeggen ook niet voor niks "wij geloven in communicatie". Ze bestaan sinds 1852 (begonnen als de PTT) waardoor ze een rijke geschiedenis hebben in de communicatie. In het begin waren ze één van de eersten die aan telegrafiediensten deden en zijn nu uitgegroeid tot een wereldwijde speler op het gebied van telecom en de digitale wereld. 



Diensten 

KPN heeft zowel prive als zakelijke diensten. Aangezien NederlandReview een consumenten site is, zullen wij ons alleen met de diensten voor de consument bezighouden. KPN heeft zowel alles in 1 pakketten voor televisie, internet en telefonie. Maar ze zijn ook grootaanbieder van toestellen, mobiele abonnementen en sim only producten. Ze zijn vooruitstrevend met de producten die ze aanbieden. Zoals nu het overal online tv-kijken er hot is (tv voor onderweg) op tablet, laptop en smartphone. Ook is het één van de aanbieders van het nieuwe 4G netwerk. Het tegenwoordige meest snelle netwerk voor mobiel bellen en internet. 


Klachten 

KPN neemt klachten serieus. Dat kun je zien. Vooral omdat ze toonaangevend zijn voor de telecom industrie willen ze dit ook laten zien. Op de website kun je zelf helpen de website te verbeteren. Het eerste wat we te zien krijgen bij service & contact is een pop-up met de vraag of we willen helpen de site te verbeteren. Dat geeft ons hoop op een goede klantenservice. Ze gaan niet uit de weg om de klant om hulp te vragen. Dat geeft aan dat ze de consument serieus nemen. Of dat ook zo is? Dat kunt u natuurlijk in onze reviews lezen. Net als vele andere telecom aanbieders vraag ook kpn om online uw problemen eerst op te lossen. Dit kan zowel via een handig keuze menu waardoor u na enkele vragen (waarover heb je een vraag) bij uw antwoord (hoopt te) komt(en). Komt u er niet uit? Dan kunt u ook chatten met een medewerker van de klantenservice. Er is ook een heus forum waar vele vragen worden gesteld (en beantwoord!) wat wij van NederlandReview altijd erg prettig vinden. Vaak bent u echt niet de eerste met het probleem en is deze al eens eerder gesteld. Dedesalniettemin laat van u horen en schrijf uw ervaringen over de klachten/klantenservice nu op, zodat anderen ook kunnen profiteren van uw ervaring! 


500 x 500 iPhone 6


Wilt u weten wat Nederland voor ervaringen heeft gehad bij KPN? Hoe is het internet en het televisie aanbod voor een redelijke prijs? Lees het bij NederlandReview

Beoordelingen, klachten, ervaringen en reviews

Lees hier onafhankelijke reviews, klachten en ervaringen. Wees op de hoogte waar u uw aankoop kunt doen of beoordeel zelf een winkel waar u een (online) aankoop heeft gedaan. Zo bepaalt tegenwoordig heel Nederland zelf welke winkels slecht en goed zijn!

Schrijf zelf een review

Schrijf hier een review over het bedrijf, de producten en/of diensten. Gebruik max zo’n 500 karakters

Gelieve eerst in te loggen

Bestellen

starstarstarstarstar

Service

starstarstarstarstar

Prijs

starstarstarstarstar

Levering

starstarstarstarstar

Zou hier weer kopen

Totaal

10

Alle reviews (140)

kpn mobiel

super onvriendelijk, egoistisch rottend bedrijf. oneerlijk EN slechte verbinding. gewoon bij Odido blijven.

R

r

13-03-2024

0forum

kpn mobiel

super onvriendelijk, egoistisch rottend bedrijf. oneerlijk EN slechte verbinding. gewoon bij Odido blijven.

R

r

13-03-2024

0forum

Sim only onbeperkt

Kpn echt oplichters 2 jaar contract sim only €25,- na 1 jaar prijs veranderd naar €27,35 per maand ik heb ze gebeld als antwoord daar kunnen wij helaas niets aan doen terwijl op www.kpn.nl nog steeds op staat €25,-

A

Abdesamad

03-11-2023

0forum

KPN thuis en mobiel

Cijfer 1 is al te hoog! Juli 2022 een thuis contract afgesloten bij KPN. Hierbij een leuke korting van 12 maanden 50% gehad. Vlak voor aflopen van het contract een telefoontje van KPN ontvangen. (juni 2023). Hierbij werd een ludieke actie genoemd. Mensen die eerder mee hebben gedaan met de KPN 12 maanden korting kregen nogmaals 12 maanden korting aangeboden. Dit contract is direct na het telefoontje via mail aan mij toegestuurd. Maar ik moest dit nog wel acepteren via de knop in de mail. Dit natuurlijk gelijk gedaan. Want waar ga ik nu nog 12 maanden korting krijgen, en dus maar €37,50 p/m betalen voor 1Gbit en TV + een gratis Plus pakket TV, en €25 voor Unlimted mobiel. 1e maand verder, 1e factuur is €74!!! Gelijk klantenservice gebeld, 3x doorverbonden en 45 min verder. Nog geen antwoord. Er is een case voor u aangemaakt. Inderaad binnen 5 werkdagen (5e dag om 16:50) teruggebeld. Het was geregeld. 2e maand verder, 2e factuur is nog steeds, je raad het nooit... €74!

S

Sander

27-09-2023

0forum

Internet en TV

Zit al 2 weken zonder internet door verkeerde adreswijziging. Aan de telefoon kunnen ze me niet helpen en monteur is eerste keer niet op komen dagen. Half uur in de wacht gestaan en half uur aan de telefoon gezeten met klantenservice en nog steeds gaan er dingen fout

T

Trudy

28-08-2023

0forum

Internet glasvezel update naar 100-Mb en KPNTV+ leveren

Had een glasvezel update 50 naar 100Mb en KPNTV+ aangevraagd. De KPN servedesk en de klachtendesk laten je gewoon barsten en geven geen informatie. Na 7 weken kon men nog niet uitleggen wat de reden was waarom alles fout liep binnen de eigen KPN organisatie. Dit is blijkbaar de nieuwe standaard hoe je met je vaste klanten omgaat. Zeer veel gelijkluidende klachten gezien via de consumenten sites.

A

A.W. Nipius

24-07-2023

0forum

Zakelijk Internet en TV

Zeer slecht en onprofessioneel bedrijf. Ze gebruiken allerlei lokkertjes om je een wurgcontract aan te smeren maar vervolgens als je klaagt over de kwaliteit die ze beloven hebben ze een simpele klantenservice medewerker die zegt dat er nog geen 4K bestaat in Nederland. Ongelofelijk.

J

Jason Li

15-06-2023

0forum

Glasvezel internet

Normaal gesproken hou ik er niet zo van om slechte reviews over een bedrijf te schrijven en los ik eventuele problemen liever anders op. Maar KPN bakt ze wel heel erg bruin. Door een fout van KPN zit ons bedrijf al sinds 2 mei zonder internet. Ik bel om de dag naar het service centrum van KPN en ik heb het Business centrum XL in Arnhem al 8 keer bezocht om een oplossing te krijgen voor ons probleem. Inmiddels zit ons bedrijf al ruim 5 weken zonder internet en is er nog een zicht op een oplossing. Het enige wat wat ik krijg te horen "We weten niet wat het technische probleem is en we weten ook niet wanneer het opgelost gaat worden". SCHANDALIG!!!

T

Triple-D

07-06-2023

0forum

Internet en TV

Heb sinds paar jaar diensten van de KPN. En als ik problemen heb komt er netjes een monteur langs. Een monteur komt hier om de half jaar en is erg deskundig. Echter sinds een jaar zijn die deskundige monteurs gewoon verdwenen. Bleef maar storingen houden en de monteurs zijn niet bekwaamd genoeg om het op te lossen. Via facebook de persoon kunnen bereiken, bleek langdurig ziek te zijn maar kwam even langs om te kijken. En ja hoor, hij was half uurtje bezig en hij had het opgelost. Vertelde me dat KPN puur verkopers wilde hebben en deskundige monteurs die niets verkopen eruit hebben gegooid. In verband met hun quota die ze moeten halen. Nou, ik heb liever een monteur die alles kan oplossen dan stomme wifi versterkers willen verkopen. Heb er 5 monteurs gehad en ze boden allemaal hetzelfde aan. Maar storing oplossen nee. Die beste man kwam langs, kijk even mee, doet een aanpassing in modem en meteen gehele huis perfecte wifi zonder nieuwe wifi versterkers. Manager in kwestie bleek ook niet meer te werken van regio Eindhoven. Die moet zich schamen. Echte vakmensen eruit werken en verkopers inzetten voor technische dingen. De persoon in kwestie gaat naar de concurrent toe om te werken binnenkort en heb gelijk overstap aangevraagd. Ik wil deskundige monteurs.

P

Peter

02-06-2023

0forum

Aanpassing abonnement

Ongelooflijk maar bij mij vrijwel hetzelfde verhaal. Ik ben al bezig sinds midden april en ga morgen telefonisch nog een allerlaatste poging ondernemen om mijn abonnement in orde te krijgen. Enkel telefonisch te bereiken. Geen mogelijkheid om een klacht in te dienen. Via 'mijn KPN' enkel mogelijkheid om bij te kopen. In de andere richting... enkel telefonisch. Ik zit zelf in het management van een bedrijf. Ik ben 60 en heb in mijn leven nog nooit met zo'n klantonvriendelijk bedrijf te maken gehad!

V

Van Hove F.R.

23-05-2023

0forum

Tv + internet

Met de kwaliteit van internet + tv is echt niks mis. Maar de service is echt wanstaltig slecht! Je komt nooit meer van ze af. Opzeggen kan alleen telefonisch en heel toevallig maken de medewerkers dan 'geen aantekeningen' waardoor je nog 4 maanden voor Jan lul mag betalen. Als je met overduidelijk tegenbewijs aankomt weigeren ze alsnog eerlijk te zijn en sturen ze incasso achter je aan. Walgelijke machtsmisbruik!

L

Linda

11-05-2023

1forum

Kpn internet en mobiel

Het meest onprofessionele bedrijf wat er bestaat. Na mijn verhuizing, was er niet de goede aansluiting in mijn woning voor het kastje wat ik mee had genomen uit mijn vorige woning. Ongeveer een hele middag met een medewerker aan de telefoon gezeten om het kastje aan de praat te krijgen, niet gelukt. Besloten om een monteur te sturen, waar ik de kosten van terug zou krijgen(dit heb ik duidelijk meerdere keren gevraagd en is bevestigd). Volgende dag ben ik gebeld door een andere medewerker om te checken of ik recht had op die monteur, weer de kosten besproken en kwam met hetzelfde verhaal als zijn collega. Inmiddels is de monteur geweest, kastje is aangesloten. (70!) euro is toch in rekening gebracht. Ik begon met bellen en het verhaal uitgelegd, doorverwezen, terugbel verzoek, niet gebeurd. Weer bellen, zelfde verhaal. Inmiddels ben ik een stuk of 6 medewerkers verder. 3 maanden later een mail dat ik word afgesloten vanwege niet betalen. Weer gebeld, medewerker geeft weer duidelijk aan; u hoeft niks te doen, u hoeft niet te betalen het is in orde. Volgende dag afgesloten. Weer bellen, en hier begint het; als u nu betaalt, sluiten we u weer aan. Ik leg meerdere medewerkers uit dat ik zoveel contact heb gehad, alles wat mij gezegd en beloofd is maar nee geen enige vorm van begrip. Ik moet betalen. Uiteraard gaan de emoties de lucht in wanneer je word weg gezet als wan betaler. Klacht ingediend, en mijn contract stop gezet. Medewerker verteld mij uit coulance storten ze alsnog de 70 euro terug. De week erop(vandaag) word ik gebeld door een uiterst onvriendelijk persoon, die mij verteld, jammer voor mij maar ze gaan het geld niet terug storten. Wat de collega’s ook hebben gezegd, mijn verlies. Dat is de TOP service van KPN.

M

Manon

03-05-2023

0forum

KPN Glasvezel

Ga verhuizen dus moet mijn KPN glasvezel opzeggen. Waar je alles online kunt regelen moet je bellen om op te zeggen waarna de medewerker een vraag en antwoord spelletje gaat spelen. En als je een vraag fout hebt mag je niet opzeggen. Belachelijk.

13-04-2023

0forum

Bestelling

Zenderkastje was defect, na telefonisch contact(binnen 1 minuut)uiterst vriendelijk geholpen en binnen 24 uur nieuw zenderkastje kosteloos opgestuurd gekregen.Super service.

L

L.van Kooy

07-04-2023

0forum

Helpen met kpn app

Na verschillende medewerker te hebben gesproken maar die niet konden helpen. Kregen we Viren vriendelijke medewerker aan de telefoon. Hij weet waar over heeft. Helpt je en belt je terug. En zoekt het allemaal voor je uit. Vraag naar Viren als je niet uit komt. Super bedankt voor je hulp

E

Esther

28-03-2023

0forum

Extremely unprofessional service/Useless Customer Support

Extremely unprofessional service. Called them to port my subscription from Vodafone to KPN as well as report the cancellation for move. I have never regretted the decision so much as this. The agent forgot to port one of the numbers so i needed to pay two extra bills for vodafone. He also forgot to cancel the Internet at my home and here I am still paying the internet costs after 2 months of moving away from my home. Please dont use their service because even the customer support is of no use and you will be left helpless and on your own.

S

Sagar

08-02-2023

0forum

Had geen wifi omdat zelf heb tussen 2.3Hz en 5Hz verbinding geklooid. Om 1:30 s nachts gewoon binnen paar mintuten een medewerker kunnen berijken die gaf duidelijke instructies over wat moet ik doen om weer wifi te hebben. Binnen kwartier weer wifi!

A

Anna

20-01-2023

0forum

KPN Thuis

Wat ik meegemaakt heb KPN, is de meest negatieve ervaring die ik in mijn leven ervaren heb. Glasvezel laten installeren in mijn huis, bijpassend ook een hussel aanbod genomen. Internet viel constant weg en daar is in totaal 4 keer een monteur langsgeweest. na de 2e monteur gaf ik aan dat het vermoedelijk weleens in de buitenlijn zou kunnen liggen, maar volgens KPN absoluut niet. Dus de kennis van de monteurs is van een bedroevend niveau. Je zit iedere keer met een ander persoon aan de lijn en bij iedereen mag je weer opnieuw je verhaal doen. Uiteindelijk kreeg ik als compensatie een aanbod voor 9 maanden korting. Deze ging ik mee akkoord. Iets in het systeem was niet goed doorgelopen. Ik bellen naar KPN, 20 telefoontjes verder en een paar keer de verbinding verbroken met doorverbinden werd mij verteld dat helaas het contract welke ik in mijn mail had, niet meer geldig was. Maar ze konden me wel een "fantastisch" aanbod doen van 3 maanden korting. KPN heeft steekjes laten vallen bij het doorvoeren van mijn order en willen vervolgens niet erkennen dat zij een fout hebben gemaakt. Opgesomd: - Monteurs hebben weinig tot geen kennis. - Klantenservice amateuristisch. - Niemand heeft beslissingsbevoegdheid bij KPN. - Lange wachttijden (onderbezet of veel klachten?). - Ze doen er alles aan om je te houden met allerlei omwegen. Kan me voorstellen dat veel mensen zoiets hebben van "het is wel prima zo", maar voor mij zijn dit principekwesties. Hopelijk lezen mensen dit voordat ze een contract afsluiten bij KPN. Mijn advies: ga NOOIT met deze partij in zee. Gr, Ronald

R

Ronald

08-12-2022

0forum

kpn thuis

ze beloven je korting om je als klant te behouden maar dan blijkt dat je de korting niet krijgt omdat het niet kan en ze doen ook niets en service geven is er niet bij het gaat alleen maar om nieuwe klanten bestaande klanten zijn niet belangrijk echt wat is het slecht kpn kan niet wachten tot ik weg kan met gierende banden

M

mike

30-11-2022

0forum

Modem

Goedendag ik heb bij kpn glasvezel abonnement van 1000mb maar in de plaatst dat ik een modem xperia v12 hoor te krijgen wifi 6 om die snelheid te kunnen halen op 2.4 ghz hebben ze mij xperia v10 gestuurd en die haalt op kanaal 2.4 ghz max 300 mb in plaats van 1000mb ik had ze gebeld en wat krijg ik voor antwoord we gaan jou die modem niet sturen ik zei ja maar wat heb ik dan aan die abonnement van 1000mb sorry dan ga je maar een klacht indienen andere klanten die hebben gewoon de modem v12 gekregen wifi 6

A

Abdel

21-10-2022

0forum