Telfort
Alle reviewsTelfort
Alle reviews (31)
Nog geen reviews!
Ga op zoek naar bedrijven waar je ervaring mee hebt en schrijf er reviews over! Je reviews dragen bij aan een transparantere markt en zorgt voor betere betrouwbaarheid van bedrijven
gratis films met Valentijn: Verliefd op Ibiza
heel leuk Telfort, die gratis films met Valentijn!
Ik hou niet eens echt van die suffe romkoms, maar voor een keertje is het best leuk. En we konden kiezen uit een stuk of 6 films. We hebben Verliefd op Ibiza gekeken haha, superslecht maar ook wel weer grappig.
Leuk van die verrassingen af en toe! Want dit hebben ze eerder ook gedaan. Ik schrok wel even dat ik 'een bericht'. had haha, maar het was dus een leuke verrassing.al een tijdje geen storingen
We hebben al een tijdje geen storingen gehad bij Telfort. Fijn! Wij wonen in Amsterdam en we begonnen bijna te wennen aan de vele storingen. Dan ligt het internet er rustig een paar dagen uit maar je krijgt verder geen compensatie of reactie van Telfort. Heel irritant. Nu echter al een tijdje gaat het goed. Al is het bereik van het internet vaak zwak, maar goed, als het het maar doet he. ..
Telfort geeft geen gehoor bij ontbinding contract
Bij ontbinding maak ik gebruik van mijn rechten op grond van het verzuimen van de verplichting van het leveren van de diensten door Telfort, gespecificeerd in de overeenkomst. Ik ga over tot onmiddellijke ontbinding van de desbetreffende overeenkomst. Ik heb een probleem met de router die niet oplosbaar is door het vervangen van het exemplaar door een exemplaar van hetzelfde model. Zodra ik de router belast met de snelheden zoals gedefinieerd in de overeenkomst, raakt deze defect. Ik moet ik deze router resetten om hem opnieuw te kunnen gebruiken.
Ik constateer dat dit een defect in het model is, omdat ik bij twee exemplaren van hetzelfde model exact dezelfde problemen ervaar. Ik ben van mening dat Telfort tekort is geschoten. Naar schatting heb ik ongeveer 10 maal de klantenservice gebeld heb, zonder dat er door Telfort een degelijke oplossing geboden werd. Dit heeft mij 2,5 uur van mijn tijd gekost.nieuw televisie kastje gekregen die is veel sneller!!!
Al jaren lid van Telfort
Televisie werd steeds langzamer
vooral met dingen opnemen en dan heen en weer spoelen - dan liep hij telkens vast
erg irritant
maar toen had ik gebeld en kennelijk had ik een oud kastje ofzo
ze hebben een nieuwe opgestuurd
moest ik wel eerst alles afkijken wat ik had opgenomen, want dat zou er niet meer op staan waarschijnlijk
dus het duurde even voor ik daarmee klaar was want ik neem altijd veel dingen op...
maar na een paar maanden (echt erg lang haha maar ik had echt veel en zonde om weg te gooien en ik ga ook niet de hele dag tv zitten kijken) heb ik nu eindelijk het nieuwe kastje
en die is SUPERSNEL. en loopt niet meer vast tot op heden
ik ben hier heel blij mee
en het grappigste: sommige van mijn oude opgenomen dingen staan er nog op ook! niet alles, maar wel een aantal nieuwere dingen. Heel fijn, kan ik nog eens kijken
Had niet deze goede service verwacht en dat het zoveel zou schelen in snelheid, maar dat is dus wel zo
Dus Telfort, bedankt!Slechte Service.
Slecht bedrijf, walgelijk slechte klantenservice. ongelofelijk slechte Wi-Fi op 3 verschillende adressen en als er over gevraagd wordt niks wat helpt te horen krijgen. schande dat ze geld vragen voor wat ze aanbieden.
Wat een wanprestatie van Telfort!
Afijn, de internet oplossing schijnt een soort joint venture van Telfort / KPN netwerk te zijn. Er wordt een Experia V10 box voor gebruikt. Die heeft het drie dagen vol gehouden, daarna was het op vrijdag 's avonds bij thuiskomst al afgelopen, geen internet meer en geen tv.
Met Telfort gebeld, ze gingen er de volgende week wel naar kijken. Hoe krijg je zo slechte service verzonnen!
Even gegoogeld, en nu blijkt dat de Experia V10 inderdaad bij iedereen onbetrouwbaar is, niet-werkende firmware update's en zo...
Daarna heb ik via de Telfort website proberen in te loggen met mijn gebruikersnaam en wachtwoord. Maar na het klikken op inloggen zijn daar niet eens invulvelden voor het inloggen, alleen uitleg over hulp bij inloggen op een pagina die ze niet hebben, wat een rotzooi, daar werkt echt helemaal niets: geen internet, geen tv, geen inlogpagina en geen service!
Een weekend zonder TV en internet, nou, ik ga volgende week hun hulp niet afwachten, wat een wanprestatie is dit! Ik heb per omgaande mijn abonnement via hun website opgezegd (dat werkte wonderbaarlijk wel!).
Ik raak daarmee niets kwijt, want ik heb al niets!
Moet dus naar een andere internetoplossing op zoek, want hier hebben we helemaal niets aan!
Geen pluspunten gevonden.Internetstoring Amsterdam
We hebben weer geen internet, centrum Amsterdam. Telfort, doe hier nou eens wat aan!!! Tegenwoordig kun je echt niet meer een dagje of zelfs een paar uur zonder internet.
Gelukkig heb ik mobiel internet maar dat is toch niet normaal?Problemen met Tv Telfort - nieuw kastje gekregen
veel problemen met het tvkastje - langzaam, haperen, uit het niets uitvallen, spoelen werkte niet meer. heel irritant als je probeert televisie te kijken.
we hadden natuurlijk contact opgenomen met Telfort, was gelukkig geen probleem en met een weekje ofzo hadden we een nieuw kastje in huis. Die werkt gelukkig gewoon helemaal prima, blij mee.
wel jammer dat je dan eerst al je opnames moet afkijken op het oude kastje (vooral omdat dat dus niet echt lekker gaat), maar goedTelevisie positief, internet negatief
Wij zitten al een aantal jaar bij Telfort. We zijn gedeeltelijk positief en negatief.
- De televisie vinden we erg goed. Het systeem werkt goed en is duidelijk, veel zenders en een erg goede beeldkwaliteit.
- Maar voor het internet zijn we minder positief: we hebben regelmatig storingen en dan duurt het telkens lang voordat dat verholpen is. Overigens, als het internet het doet, is het wel erg snel en dan zonder haperingen.
Overstappen lijkt me erg omslachtig en we willen ook niet wisselen van tv-provider, want daarover zijn we erg tevreden, maar voor het internet zouden we wellicht wel iets anders prefereren. Bovendien zijn ze een van de goedkoopste aanbieders...te veel internetstoringen Amsterdam
Wij overwegen nu echt om over te stappen, door alle storingen van Telfort in Amsterdam. Gisteren lag het internet er weer de hele dag uit (ik typ dit op mijn werk...), ze zeggen 'er wordt hard aan gewerkt', maar waarom duurt het dan zo lang?
Onacceptabel.
Geen internet, geen betrouwbaarheid en toch moeten we gewoon het volle pond betalen. Geen korting of niks omdat ze niet leveren waar we voor betalen.
Daarom zijn ze de goedkoopste?Telfort vs. Ziggo televisie
Wij hebben al jaren Telfort. Afgelopen tijd heb ik daar nogal wat gedoe mee gehad, vooral met het bereik. Daarom ben ik eens rond gaan kijken naar andere systemen.
In een vakantiehuisje heb ik kennis gemaakt met het televisiesysteem van Ziggo. Dat van Ziggo werkt wel goed en de beeldkwaliteit was ok, maar ik vond het er allemaal erg suf uitzien en ook langzaam. En het kastje dat erbij stond, was echt megagroot! Daar stond trouwens UPC op, dus misschien is het een oud systeem, ik weet het niet. Maar ik vond het wel goed even te vermelden wat een groot verschil er dus tussen die systemen is!
Daarom blijf ik toch maar bij Telfort. ik heb zo'n vermoeden dat het qua service en bereikbaarheid elkaar niet zo veel ontloopt, maar ik heb nu een hele andere waardering voor het televisiesysteem van Telfort, dat er echt veel frisser en moderner uitziet dan dat van Ziggo. Het kastje is ook veel kleiner en het is ook gewoon veel sneller.
Maar ik hoop wel dat het nu over is met de problemen van Telfort, want dat is toch wel echt heel slecht!Goedkoop maar ook storingen
Het is leuk dat ze zo goedkoop zijn maar een beetje jammer van al die storingen
wij hebben thuis een alles-in-een-pakket en we hebben de laatste paar weken regelmatig storingen en dan telkens ergens anders, soms geen internet, soms geen televisie. heel vermoeiend en vervelend. meestal met een dag wel weer verholpen, maar hier hebben we natuurlijk geen abonnement voor. Jammer!Storingen internet en tv
Door de afgelopen storingen van deze en afgelopen week ben ik zeer gaan twijfelen over of ik nog wel lid wil blijven van deze club. Gisteren de hele dag geen internet en ook geen televsie gehad. Vorige week hetzelfde verhaal, maar toen maar liefst TWEE dagen. Ik vind dit echt belachelijk. Internet is een eerste levensbehoefte, bovendien heb ik er toch voor betaald? Dat ze dan zo uitermate traag zijn met het fixen van het probleem vind ik onacceptabel.
Ik werk vanuit huis en heb dat nu meerdere dagen niet kunnen doen of ik moet de deur uit. Daar betaal ik niet voor Telfort!
Dan kunnen ze nog erg goedkoop zijn, nu twijfel ik of dat het wel waard is. Nog 1 keer zo'n grap en ik ben zeker weg hier!Televisie is langzaam
Onze televisie is vaak heel erg langzaam, weet iemand waar dat aan ligt?
Niet altijd is het zo, maar vaak wel en dan gebeurt er gewoon niks als je op een knop op de afstandsbediening drukt of hij gaat heel erg lang nadenken als je op Mijn Opnames klikt. Of dat hij een pagina te ver laat zien als je daar niet heen wilt.
Best irritant. Want als hij het wel doet, dat werkt alles prima!
Maar soms doet hij ineens heel raar en ik weet niet waarom
Anyone??Tevreden met Telfort alles-in-één-pakket
Tevreden met Telfort. Wij hebben een alles-in-één-pakket.
Internet eigenlijk nooit echt storing. Soms wel wat trager.
Digitale televisie is gewoon prima beeldkwaliteit, vooral als je voor een HD-zender kiest. Wel moet ik zeggen dat dat systeem voor televisie soms erg langzaam is, vooral de laatste tijd. Misschien weer stekker er uit halen?
Prijs was destijds de laagste van alle aanbieders, daarom kozen we voor Telfort.alles-in-een-pakket alles doet het
klantenservice kan echt vele malen beter, maar ze zijn wel een goedkope partij en alles doet het goed. We hebben zo'n alles-in-een-pakket met televisie, bellen en internet.
combivoordeel afgekeurd door hun eigen fout!
ze hebben het combivoordeel afgekeurd omdat bij de afdeling mobiele telefonie het huisnummertoevoeging niet hadden en bij de adslafdeling wel hadden, waardoor het adres niet matchte en daardoor is ons combivoordeel afgewezen. door hun fout dus lopen wij nu die combikorting mis echt belachelijk stomme service.
hopelijk gaan ze het alsnog oplossen en dan nu goed anders zijn we weg bij deze mensen.Belachelijke aanbieding
Wat een belachelijke aanbieding
Door die problemen die ze zelf hebben gemaakt, krijgen we drie gratis films
Nou is dat sowieso stom op zich, maar het zijn ook nog STOMME films (het paard van Sinterklaas enzo...) en je hebt welgeteld twee dagen om die dingen te bekijken (als je dat zou willen). Zaterdag ontvingen wij de brief met deze fantastische deal, maandagavond was de uiterlijke dag om er gebruik van te maken...
Wie heeft dit bedacht joh!
Een gegeven paard kijk je niet in de bek, maar als goedmakertje voor alle problemen moet je toch echt met iets beters aankomen, Telfort!herstarten 15 minuten wachten nieuwe software
wat belachelijk, ik zet de tv aan, zo'n digitale van telfort, en ik krijg zo'n meding dat ik een kwartier moet gaan wachten omdat hij nieuwe software moet installeren ofzo, herstarten.
superstom, ik wil gewoon nieuws kijken, maar dat gaat dus niet. wat een lomp systeem.
dus nu verveel ik me en heb ik mooi de tijd om dat even hier te komen melden.
stomme telfort!Twee telefoonnummers, voor vaste klanten betaald!
Zeer onsympathiek, zo'n bedrijf dat een apart telefoonnummer heeft voor nieuwe klanten, dat gratis is, en een tweede telefoonnummer voor vaste klanten, waarvoor gewoon betaald moet worden.
Zeer, zeer onklantvriendelijk. Zo voel ik mij als klant echt belazerd.Helemaal mee eens, dat is zoo slecht
Ja dan weet je dat je als vaste klant niet meer gewaardeerd word:
ze hebben je al binnengehaald en meer moeite hoeven ze niet voor je te doen!Niet zo moeilijk doen, gewoon alsnog dat gratis nummer bellen en eisen dat je geholpen wordt. Dan leren ze het wel af
Anderen bekeken ook

Ook besparen op kosten en uitgaven? Wat is EasySwitch.nl? EasySwitch.nl is een onafhankelijke overstapservice in Nederland. Je kunt hier de v...

De grootste kosten die je per maand maakt zijn ongetwijfeld je maandelijkse vaste lasten. Iedereen zou deze vaste lasten wel graag omlaa...

Ontdek de meningen over Breedbandwinkel! Breedbandwinkel is een bedrijf welke pakketten aanbiedt voor verschillende diensten. Het gaat hier om een ...

Pricewise is een vergelijkingssite op het gebied van vier categorieën: - Energie; - Autoverzekeringen; ...
Dat kan beter!
Luister naar klanten die je voor gingen
Weer gebeld, nu betere reactie en ze gaan het oplossen met terugwerkende kracht kreeg ik te horen.