NederlandReview

    Ervaringen Hollandsnieuwe

    Wat vinden anderen van Hollandsnieuwe? Hollandsnieuwe is een nieuwe telefoonaanbieder van mobiele telefonie abonnementen. Ze bieden glasheldere producten en diensten aan welke altijd af te stemmen op jouw persoonlijke wensen.

    Als jij klant bent van Hollandsnieuwe of klant bent geweest dan horen we graag jouw mening over hun op NederlandReview. Door over verschillende bedrijven een beoordeling te verzamelen van vele verschillende mensen is het mogelijk voor anderen om een goed beeld van een bedrijf te krijgen. Ook voor Hollandsnieuwe doet NederlandReview dit. Je bijdrage wordt natuurlijk gewaardeerd.

    Over Hollandsnieuwe

    Flexibiliteit, transparant en natuurlijk kwaliteit! Het is allemaal belangrijk bij Hollandsnieuwe. Je kunt vanuit een bundel internetten, bellen of sms berichten verzenden. Het maakt niet uit wat je wilt. Je kunt er gewoon gebruik van maken. Ook kun je jouw abonnement altijd aanpassen. Het is gewoon wat jij belangrijk en gemakkelijk vindt. Als je trouwens buiten je bundel belt dan is het tarief niet hoger! Het bijkopen van een extra bundel is nog goedkoper dan een normaal tarief. Geweldig toch?

    Ook zijn er tal van aantrekkelijke combinaties van abonnementen en de juiste smartphone. Je kunt ook een sim only abonnement afsluiten bij Hollandsnieuwe. Hierdoor is het mogelijk om je oude telefoon gewoon te houden en gebruik te maken van een nieuw abonnement Er zijn volop mogelijkheden bij Hollandsnieuwe. Ze hebben een kwalitatief hoogwaardig netwerk en bieden dus kwaliteit en een uitstekende prijs aan. Dit in combinatie met de nieuwste smartphones en je hebt een geweldige combinatie om volop van te genieten. Je krijgt er zeker geen spijt van.

    Wanneer was u voor het laatst "blij verrast"? Hollandnieuw vraagt het!

    De diensten van Hollandsnieuwe

    Hollandsnieuwe is een telecombedrijf welke uitstekende mobiele abonnementen aanbiedt en ook de nieuwste smartphones. Ze hebben hun eigen netwerk waar je in heel Nederland gebruik kunt maken. We bedoelen het netwerk om met je smartphone mee te bellen. Ze bieden bij Hollandsnieuwe de nieuwste telefoontoestellen aan. Denk hierbij aan:

    Samsung Galaxy S4
    Apple iPhone 5s
    Samsung Galaxy S5
    Samsung Galaxy A3
    Huawei P8 Lite
    Samsung Galaxy A5
    En tal van andere modellen.
    De merken welke je aantreft in de winkel van Hollandsnieuwe zijn onder andere:

    Apple
    HTC
    Huawei
    LG
    Nokia
    Samsung
    Sony
    Je kunt bij Hollandsnieuwe uit verschillende sim only abonnementen kiezen:

    Sim Only 1 jaar
    Sim Only 2 jaar

    Klachten of tips over Hollandsnieuwe

    Er is geen aparte pagina op de website van Hollandsnieuwe waar je een compliment of een klacht kunt achterlaten. Het is echter goed om te ontdekken wat er allemaal mogelijk is. Je kunt natuurlijk altijd contact met ze opnemen. Ze hebben een klantenservice welke op verschillende manieren te bereiken is. Op die manier kun je Hollandsnieuwe bereiken om ze te informeren over een klacht of een compliment. Als het om een klacht gaat dan zal Hollandsnieuwe natuurlijk kijken of er een oplossing mogelijk is.

    Wat vind jij van Hollandsnieuwe?

    Heb jij wel eens een klacht of een compliment gestuurd naar Hollandsnieuwe? We horen er op NederlandReview graag meer over. Op NederlandReview delen we graag je mening, ervaring en beoordeling van een bedrijf. Ook van Hollandsnieuwe doen we dit. Door jouw mening in te sturen kunnen anderen sneller beoordelen hoe goed of slecht een bedrijf daadwerkelijk is. Iets wat zeer waardevol is.

    internet instellen of opwaarderen? Wat vindt Nederland van Hollandsnieuwe? Lees ervaringen op NederlandReview!

    Hollandsnieuwe
    Beoordelingen, klachten, ervaringen en reviews (15)

    6,4
    60% Zou hier weer kopen!
    Bestellen
    rating
    7,2
    Service
    rating
    5,4
    Prijs
    rating
    7,4
    Leveren
    rating
    5,8

    Alle reviews

    Lees hier onafhankelijke reviews, klachten en ervaringen. Wees op de hoogte waar u uw aankoop kunt doen of beoordeel zelf een winkel waar u een (online) aankoop heeft gedaan. Zo bepaalt tegenwoordig heel Nederland zelf welke winkels slecht en goed zijn!

    Huawei mobiel

    Mobiel retour gestuurd naar hollandsnieuwe, geld niet teruggekregen. Track en Trace heb ik. Tientallen telefoontjes en email wisseling gehad met hollandsnieuwe, nu is het al 2 maanden en 1 week verder en ik heb nog steeds mijn geld niet terug. Wordt telkens van het kastje op de muur gestuurd. Ik zou het zeker afraden hier nog te kopen, terwijl ik al zeker zes jaar een trouwe klant ben, en toch wordt je hier behandeld als stront door de klantenservice. Vorige week tehoren gekregen na weer een belletje dat ik mijn geld eindelijk terug zou krijgen. De dag na dat telefoongesprek weer een email gehad dat ze toch niet gaan uitbetalen. Ik ben het ondertussen wel zat, dit is diefstal. Zit nu hard na te denken om aangifte te doen van diefstal bij de politie en daarnaast juridische stappen te ondernemen.

    Door: Eline 09-12-2019
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    NEE
    2
    rating

    Overstap met nummerbehoud

    Als je je aanmeld gaat alles supersnel en wordt je overladen met berichten en status updates.

    Wanneer nummerbehoud niet lukt hoor of lees je niets meer van Hollandse nieuwe. Je moet dan zelf het betaalnummer bellen, vaak meerdere malen, omdat ook de info die daar wordt gegeven niet juist is of niet wordt nagekomen.
    Nummerbehoud is na 4 dagen nog niet in orde dit kost mij klanten en inkomsten. In een email deert Hollandse nieuwe de "tip" om simkaart vorige leverancier te gebruiken. Maar bij overgang naar de volgende maand en door overstap werkt die natuurlijk ook niet meer.
    Een datum waarop de Pöttering gaat plaatsvinden kunnen ze niets over zeggen. Echt belachelijk

    Door: Rob 03-12-2019
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    JA
    3,5
    rating

    Sim only

    Medewerker hangt telefoon op!

    Ik belde de klantenservice in verband met het einde van mijn contract van mijn abonnement bij HN. Ik gaf aan dat ik wilde overstappen omdat ik een andere goedkopere aanbieding bij een andere provider wilde overstappen. Toen er werd gereageerd van ok heeft u nog een ander vraag vond ik dit opvallend en raar dat er niet eens werd geprobeerd een klant te behouden, of om te vragen waarom die weg wil en waarom er niet een een abonnement wordt aangeboden. Dit zie je bij andere providers namelijk wel gebeuren. De manier waarop, de toon en de botte reacties hebben geleid dat ik hierover vragen stelde aan haar en zulk gedrag niet had verwacht tegenover een klant.

    Dit zei ik ook tegen haar. Ik vroeg of er eventueel een andere goedkoper abonnement kon worden afgesloten. De medewerker gaf heel korte en in mijn ogen onvriendelijke reacties waarna ik toch vroeg ik haar een andere medewerker of liever een manager/leidinggevende wil spreken over haar reacties waar ik niet mee tevreden was, vooral omdat ik haar antwoorden ook erg kortaf en ook onvriendelijk vond.

    Zij zei dat dat niet kon en dat ik kon terugbellen of kon mailen, maar ik gaf aan dat ik dit helemaal niet leuk vond hoe ik word behandeld en teleurgesteld ben en graag op die moment geholpen wil worden. Of doorverbonden word, of dat ik teruggebeld kon worden door een andere collega of liever een leidinggevende. Er werd nog steeds erg bot en kortaf geantwoord van nee of kan niet etc. En tot mijn verbazing hing zij de telefoon op! Dit vond ik heel erg vervelend en schrok er erg van.

    Dit kan toch niet. Je verwacht op zijn minst een oplossing in plaats van een klant weg te sturen, en je ook verwacht zoals andere providers dat ook doen een aanbieding aanbieden of proberen tevreden te stellen. Ik bleef immers beleefd praten.

    Zo makkelijk een klant verdienen verliezen en een mens zo behandelen zal toch niet mogen en niet passen bij zo een groot bedrijf? Ik ben erg teleurgesteld.

    Door: Menno 06-09-2019
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    NEE
    4
    rating

    Geen 4g in duitsland tijdens vakantie gedurende 11 dagen.

    Geen 4g in Duitsland, Totaal geen oplossing kosten gemaakt om via wifi wel internet te hebben
    Laatste keer dat ik verlengd heb . Waardeloos bedrijf

    Door: Gert 07-07-2019
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    NEE
    5
    rating

    overstappen van een hele slechte naar een hele goede: hollandse nieuwe

    wij hebben heel erg veel problemen gehad met een eerdere provider. echt op het niveau van verkeerde rekeningen krijgen, bakken met geld moeten betalen en ook nog boetes ontvangen als je niet betaald. daar was ook echt de klanten service superonaardig en niet helpend.

    uit deze ellende zijn we nu gelukkig ontsnapt, want wij zijn overgestapt naar Hollandse nieuwe. van te voren moet ik zeggen, ik vreesde het ergste, want er waren best wel veel mensen heel erg negatief over Hollandse nieuwe. ik zag het zelfs in de krant staan en ik had een overbuurman die ook niet echt goede ervaringen had. maar ik had ook gehoord dat het nu beter was.

    omdat de prijs echt laag was en overstappen makkelijk leek, hebben we toch maar de gok genomen en zijn overgestapt naar Hollandse nieuwe. ik bedoel veel slechter dan die andere kon het niet worden TOCH/1

    nou het overstappen was inderdaad wel snel gedaan. wel een beetje wat administratie en gedoe, maar toch ging het soepel allemaal en nu gaat het prima. we hebben altijd wel bereik hier. heb dat nog niet uitgebreid kunnen testen door heel Nederland en op gekke plaatsen ofzo, want zo lang hebben we dus niet Hollandse nieuwe nog.

    maar wat ik dan wel weer heel belangrijk vind, is dat de klantenservice vriendelijk is. en dat zijn ze hier! heb ze het hele verhaal verteld zoals ook hier en ze vonden die andere maatschappij ook heel slecht, ze hadden zelfs meer overstappers gehad vanaf die partij (ik noem geen namen, schrijf daar wel een aparte review voor ofzo)!!

    Dus ik zou zeggen: iedereen met een rotcontract en slechte service, stap gewoon lekker over naar een betere, zoals Hollandse nieuwe.

    dat is echt veel beter!!

    Door: patrick 08-12-2016
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    JA
    10
    rating

    snel en goedkoop

    Abonnement afgesloten, ging snel en goedkoop

    Door: Heike 27-08-2016
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    JA
    9
    rating

    Tevreden, had slechtere service verwacht

    Had eigenlijk veel gezeik gewacht met afsluiten en overstappen maar viel me best mee
    Ja je moet wel veel zelf opzoeken uitzoeken en checken maar dat is altijd wel zo

    Heb nu wel een betere deal en verder hoop ik ze nergens voor nodig te hebben
    Dus wel tevreden hier!

    Door: Bart 17-08-2016
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    JA
    8
    rating

    Slecht 3g netwerk / problemen opzeggen abonnement

    De dekking voor data/netwerk met 3g was zeer slecht bij Hollandsnieuwe en dat zelfs in Amsterdam waar ik woon. Het was zo'n enorm trage verbinding iets opzoeken met google was echt niet te doen, het enige wat het ongeveer deed was een WhatsApp bericht mits het zonder afbeelding/video was en nog een paar andere apps. Terwijl met de mensen waar mee ik samen was op dat moment wel een prima 3g verbinding hadden via hun provider. Ik ben daarom ook laatst zo'n twee maanden geleden met mijn aflopende abonnement overgestapt naar een andere provider en nu heb ik wel goede data/netwerk verbinding met hetzelfde mobiel toestel.

    Overigens heb ik nu zelfs problemen met die Hollandsnieuwe dat ze nog rekeningen indienen alsof ik nog steeds een abonnement bij hen afneem wat niet zo is. Het contract/abonnement was aflopende eind mei 2016, ruimschoots een maand voor die tijd via de nieuwe provider de overstap aangevraagd met nummerbehoud en de portering is toen eind mei gedaan en daarmee is normaliter ook gelijk de overstap tussen de providers geregeld en het oude contract/abonnement ten einde en is het nieuwe contract/abonnement bij de huidige provider ingegaan.

    Van mijn huidige provider ik inmiddels vernomen dat zij en vele andere providers problemen hebben met Hollandsnieuwe van mensen die overstappen met hen abonnement naar een andere provider. Al die providers zijn hun problemen hierover aan het verzamelen en gaan dit gezamenlijk aanpakken tegen Hollandsnieuwe die overduidelijk hun administratie niet op orde hebben.

    Door: Rene.V 05-08-2016
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    NEE
    2
    rating

    Internetbundel groter

    Telefoonkosten zijn bij mij echt alleen internetkosten
    Bellen en smsen doe ik gewoon echt nooit
    Ik wilde dus een grotere internetbundel en zo kwam ik via de reclame bij Hollands Nieuwe terecht.
    Die hadden een betere deal dan andere providers. En het afsluiten ging eigenlijk best handig.

    Door: Stefan 27-06-2016
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    JA
    10
    rating

    Klachten zijn voorbij

    Veel gedoe gehad met Hollandse Nieuwe met aansluiten en rekeningen.

    Alles is nu gelukkig eindelijk opgelost al een tijdje en het werkt gewoon weer.

    Hopelijk blijft dat zo want nu ben ik er wel tevreden over!

    Door: Mieke 21-06-2016
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    JA
    8
    rating

    goedkoper uit, daar gaat het om toch

    Ook ik had wat probleempjes met afsluiten en overzetten.
    Maar nu ben ik wel goedkoper uit, dat vind ik het belangrijkste.

    Door: Gerardse 29-05-2016
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    JA
    8
    rating

    nieuwe simkaart

    moest een nieuwe simkaart voor een nieuwe smartphone maar nou kan ik niet meer bellen en ze kunnen het niet fixxen

    Door: Lea 25-05-2016
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    JA
    7
    rating

    problemen met opwaarderen

    heel irrirant als je probeert op te waarderen en het wordt WEL afgeschreven maar NIET bijgeschreven
    afsluiten ging heel goed toen maar nu heb ik weinig service...

    Door: Jilko 24-05-2016
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    NEE
    6,5
    rating

    geen een streepje bereik

    Al twee dagen geen een streepje bereik. ik ben het zat. Ze waren de goedkoopste destijds, ik begrijp nu waarom

    Door: f.Zoneren 08-10-2015
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    NEE
    4,5
    rating

    de eerste

    Ben ik de eerste met een review over Hollands Nieuwe! Macht!! hahaha

    Nou ik heb dus net een nieuw abonnement afgesloten hier, met mijn oude telefoon, want die deed het nog en dan hoef ik niet alles om te zetten enzo. Ging eigenlijk heel makkelijk en ik ben nu iets goedkoper uit. Dus ik ben wel positief.

    Door: Celine 06-10-2015
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    JA
    9
    rating

    Schrijf zelf een review over Hollandsnieuwe

    Uw beoordeling