Auto Europe
Alle reviewsAuto Europe
Alle reviews (36)
Nog geen reviews!
Ga op zoek naar bedrijven waar je ervaring mee hebt en schrijf er reviews over! Je reviews dragen bij aan een transparantere markt en zorgt voor betere betrouwbaarheid van bedrijven
Auto huur in de VS
Nooit boeken hier!!! Juist via auto europe geboekt en niet rechtstreeks bij sixt om onverwachte kosten te voorkomen maar GEEN hulp. Dubbele prijs dan oorspronkelijk gerekend werd door belastingen, toeslagen en zaken die dubbel gerekend werden en nul hulp van Auto Europe. Nooit weer!!!
Huurauto
Auto gehuurd, op dag van afhalen geen auto aanwezig! Na contact met autoeurope afgesproken ( mondeling en bevestiging via e-mail) lokaal een auto te huren en dat autoeurope de kosten hiervan zou vergoeden.
Nu weken later en na vele malen contact nog steeds geen refund!! Autoeurope doet ondanks duidelijke overeenkomst geen enkele moeite om probleem op te lossen !!!!
Of hier nu sprake is van onkunde of beleid is mij nog niet duidelijk.
Weet wel dat als er wat fout gaat autoeurope je in de kou laat staan.
EU:17569773huur van een auto te Innsbruck
Het bestel proces is prima.
De service en moeite doen op de luchthaven Innsbruck was bedroevend. Mede doordat de borgbetaling niet lukte en de apparatuur mogelijk niet functioneerde probeerde we div. alternatieven. Men kon en wilde ons niet helpen. Ook niet met andere passen en contante betaling van 2.000 euro. Borgbedrag was 1.100 euro. Prijs was relatief goedkoop maar ik was mijn volledige aanbetaling kwijt ruim 200 euro en krijg geen auto mee. De levering was dus niet uitgevoerd. Maar wel volledig bedrag laten betalen (was al vooraf afgeschreven). Fijne vakantie met ruim 500 euro extra kosten en de ruim 200 euro die bij Auto Europe zijn afgeschreven. Ik was vaste klant maar ........ ik baal hier stevig van. Dit kan echt niet maar gebeurde wel.Auto verhuur
Wat dit bedrijf aan het doen is is zich achter een paar onzinnige regels schuilen en hiermee geld verdienen. Dit is nieuw onderneming blijkbaar.
Dit zou verboden moeten worden!!2x Autohuur Sixt Duitsland
Waardeloze service! Wij hebben via Autoeurope een auto gehuurd bij Sixt in Duitsland. Door de toegenomen coronabesmettingen in Nederland was Sixt Duitsland bang dat Nederlanders Duitsland niet meer in mochten. Hierdoor hebben zij alle huren van Nederlanders bij Duitse vestigingen geannuleerd. Helaas heeft Autoeurope dat alleen niet aan ons doorgeven door een fout in hun systeem!
Wij waren al bij het verhuurstation toen zij aangaven dat er geen auto was en dat de annulering door was gegeven aan Autoeurope. Ze hebben de mail naar Autoeurope laten zien. Vervolgens hebben wij meteen Autoeurope gebeld en die hebben met de medewerker van Sixt gesproken die bevestigde dat er daadwerkelijk geannuleerd was door hun 1.5 week voor de huur.
Vervolgens zij de medewerker van Autoeurope toen wij vroegen naar een oplossing: Ik kan niks doen ik moet eerst een schriftelijke bevestiging, zoek het uit! ( die schriftelijke bevestiging hadden ze al 1.5 week!) En wordt de telefoon ook zomaar opgehangen op het moment dat ze wat moeten gaan doen, om vervolgens (tot 2x toe) te zeggen dat het door de verbinding komt ( bij dezelfde medewerker).
De week erna kregen wij te horen dat de reservering (per gods gratie) gratis geannuleerd werd.
Pas na de huur periode kun je een klacht indienen, en na een week aan het lijntje gehouden te worden en steeds vragen om meer informatie, kwam eruit dat de extra kosten die wij moesten maken niet in aanmerking kwamen voor compensatie. Al met al heb ik nu een week korter vakantie gehad tegen €1000+ extra kosten.
Al met al mijden als je kunt!auto huren
Schandalig slecht!
Door een grote fout van Auto Europe was de gereserveerde auto er niet en ze boden geen alternatief. Daardoor heb ik ruim €1000 extra kosten moeten maken aan taxi's. En niks van mijn geld terug gekregen, ook niet mijn betaling voor de auto die er niet was. En ik word nu al 3 maanden aan het lijntje gehouden. Zeer slechte klantenservice en geen klantvriendelijkheid.Nooit meer Auto Europe
Nooit meer Auto Europe en/of Interrent. Een auto gehuurd voor bijna €450,00. Buiten mijn schuld om vertraging gehad. Op het moment dat ik de auto wilde ophalen was ik te laat en was de auto niet meer beschikbaar. De enige oplossing was een nieuwe auto huren voor bijna €650,00. Klacht ingediend, aangegeven dat het een no show was (zoals geadviseerd door Auto Europe en Interrent) meer dan 10x gebeld en ze verwijzen naar elkaar en niemand reageert!
Als je een slechte review schrijft reageren ze wel direct maar 0,0 oplossingsgerichtheid, klantfocus, empathie of inlevingsvermogen. Het zijn meesters in het verwijzen naar anderen en zich verschuilen achter (dubieuze) voorwaarden.Huur Toyota Yaris Allicante
Voor 4 wkn een auto gehuurd in Allicante
Voor 4 wkn een auto gehuurd in Allicante via auto Europe bij Europcar. Hiervoor 251€ betaald. Bij aankomst Europcar Allicante moest ik plotseling 270€ voldoen. De verhuurde gaf aan dat dit voor de auto was. Dit onder grote druk. Ik moest nog een document invullen en ondertekenen ( Spaans). Achteraf bleek dat ik getekend had voor een verzekering van 271€ Dit terwijl alles al verzekerd was.Toen ik contact opnam met Aotoeurope gaf men niet thuis. Ik werd van het kastje naar de muur gestuurd. Wekenlang ben ik hiermee bezig geweest. Ik heb voor vier weken een Toyota Yaris( ( met schade) betaald voor 525,-€
Verder zijn ze slecht bereikbaar of soms zelf niet.
Nooit meer een auto via AutoEurope of Europcar.autohuur
Niet bij boeken!!! je betaald uiteindelijk 3 x zoveel als vermeld wordt als in je reservering.Beter gewoon direct huren bij een verhuurmaatschappij. Zelfde geld en scheelt enorm veel frustratie.
Rental car
NOT WORTH THE RISK! - Screwed out of € 50 - I tried to use EasyTerra to save € 4 over booking directly with Enterprise. However, it is necessary to change the reservation from the following day to the day after. I caught my mistake literally 15 minutes after booking. I tried to change it on the web site but got an error. I called, but customer service was closed. I emailed Support and got robotic responses quoting policy rather than dealing with a brand new human customer. I called Enterprise directly and they said only could not cancel the reservation. So instead of saving € 4, I lost € 50. How is that even legal? Save yourself the trouble and book directly. EasyTerra is not worth the risk.
geen antwoord na klacht en zelf betaalde band niet terug betaald
Doe het niet! Dit bedrijf doet niet aan klachtafhandeling. Ruim een jaar geleden een auto gehuurd inclusief alle te dure verzekeringen. Vervolgens krijg je een lekke bank en blijkt er geen reserveband aanwezig. Na 6 uur wachten eindelijk hulp dachten wij. Puntje bij paaltje mocht ik zelf de band betalen. Direct een klacht ingediend en u raad het al tot op heden mijn geld niet terug. Op mail of brief wordt niet gereageerd en bij telefonisch contact wordt als het te moeilijk wordt de telefoon opgegooid. Mijn tip is dus zeker hier geen auto huren.
Huur auto in penoza
Wij hebben een auto gehuurd bij Auto Europe en zijn gescammed. We hebben vooraf moeten betalen voor out of office uren welke we niet gebruikt hebben. Achteraf hebben ze ons 200 euro in rekening gebracht voor diverse krasjes die al op de auto zaten en welke zelfs vooraf gefotografeerd waren.
Auto huur Rome
We zijn door Auto Europe en Interrent belazerd. We hadden een auto gehuurd in Rome. Op de website stond dat de auto op het vliegveld klaar zou staan. Dit was niet het geval: we moesten met een shuttlebus naar een andere plek. Daar bleek het bedrog nog véél erger: we kregen geen auto mee omdat op onze creditcard onze initialen stonden i.p.v. onze voornaam. Dit is echter bij iedere Nederlandse creditcard het geval. We kregen geen auto mee en naar ons geld konden we ook fluiten. We hebben, ook achteraf, niets teruggekregen. BOEK NIET VIA DEZE ORGANISATIE!
auto huur bij euro europe
Geachte dames en heren,
Hierbij wil ik u mijn ervaringen met deze organisatie delen. Afgelopen zomer hebben wij een heerlijke vakantie gehad in Valencia. Door ons zijn per ongeluk verkeerde gegevens voor de autohuur ingevuld. Vol vertrouwen heb ik de creditcard van mijn man gebruikt. Totdat ik bij aankomst in Spanje, bemerkte dat ik hier onjuist in had gehandeld.
Ik heb contact gezocht met de klantenservice. Hieruit bleek dat de organisatie op geen enkele manier bereid was om de gegevens aan te passen. Vervolgens hebben wij getracht een andere auto te huren. Tot onze schrik bleek er geen auto beschikbaar. Ondanks onze reservering was er geen auto voor ons beschikbaar!
Wij hebben 180 euro betaald en er geen enkele dienst van Auto Europe voor teruggekregen. Sterker, de door ons gereserveerde auto, is achtergebleven en waarschijnlijk dubbel verhuurd aan een andere huurder.
Wij erkennen dat wij de aanvraag niet correct hebben ingevuld. Dat betekent in onze ogen niet dat wij geen medewerking meer konden krijgen. Wij hebben zonder enige tegenprestatie 180 euro betaald.
Het citaat ‘uw autoverhuur stressvrij en zorgeloos te maken, heeft voor ons de hoogste prioriteit’....’ ervaren wij nu wel als heel tegenstrijdig en niet correct met de werkelijkheid.
Wij verzochten dan ook om enige compensatie van de door ons geleden schade. Een tegemoetkoming van 50% van de geleden schade van 180,-- euro achtten wij alleszins redelijk. Dat past ook in lijn met het door ons veroorzaakte ongemak van de verkeerde gegevens. Helaas zag Auto Europe dit niet zo en kunnen wij fluiten naar ons geld.Huurauto bij Sixt Bologna via AutoEurope
Trap er niet in!! Via Sixt direct boeken was achteraf veel voordeliger en duidelijker geweest. Dubbel betaald voor diensten (zowel aan AutoEurope als aan Sixt). Daarnaast ook meer betaald aan AutoEurope dan door hen is doorgegeven aan Sixt als "voucher value". Ik ben nu al twee maanden aan het proberen te achterhalen waar mijn geld gebleven is. Customer Service is dramatisch. Eerst een telefoonnummer bellen, daar krijg je een website door om documenten (bewijs) te uploaden. Vervolgens wekenlang stilte, daarna komen irrelevante tegenvragen en leugens via e-mail (steeds minimaal een week op antwoord wachten). Geen persoonlijk contact, altijd anoniem ondertekend met "Customer Service Team". De prijzen waarmee men adverteert zijn misleidend laag, onder de streep helaas veel duurder uit, met onprettige verrassingen bij het ophalen van de auto en slechte klantenservice achteraf. Nooit meer!
Auto rondreis Florida
Auto reserveren makkelijk, alles vooraf betaald, ruim 2 maanden voor de levering, maar aangekomen in Miami, slechte service weggestuurd zonder auto, borg kon niet via betaalrekening en of Prepaid creditcard worden voldaan, alleen via American Expres??
Weggestuurd zonder auto en ruim 3 weken later nog geen Euro terug ontvangen. Zou ook niet het volledige bedrag terug krijgen omdat ik geannuleerd heb, nee Auto Europe, ik kreeg mijn auto niet mee, na bijna 3 uur wachten midden in de nacht op Miami Airport, 24 uur service nummer onbereikbaar!!! Boek nooit maar dan ook nooit via Auto Europe!Huurauto Turkije (SAW airport)
Autoeurope bood erg goedkope huurauto's op Istanbul en leek online erg goede reviews te hebben... de daadwerkelijke ervaring was een drama: de lokale operator (goldcar) had een nonsens contract waar niet de voorwaarden op stonden zoals ze geboekt waren (en moest bovendien in het Turks worden getekend).
Autoeurope gaf 0 ondersteuning hierbij: via de telefoon werd na 20minuten opgehangen door de eerste operator (die vond dat ik bij minder eigen risico gewoon moest tekenen, ook al waren de geboekte verzekeringen niet meegenomen), de tweede agent zei dat ik zelf moest zorgen dat de geboekte voorwaarden ook in het contract van de verhuurder terecht moesten komen, maar ging daar verder ook niet bij helpen... waardeloze toko. uiteindelijk geannuleerd en ter plekke bij een respectabel verhuurbedrijf alsnog een auto gehuurd.
Nooit meer Autoeurope voor mij. Enige lichtpuntje was dat ze het geld zonder morren hebben teruggestort.Auto huren vakantie
Via easyterra een auto geboekt bij centauro op Ibiza. Op de laatste dag bij inlevering van de auto, kwam ik erachter dat ze geprobeerd hebben in te breken, (schade van €550,-) direct moeten betalen. Gelukkig had ik een worry free geboekt via easy terra en heb ik het totale bedrag binnen 3 weken terug gekregen, keurig! Zeker voor herhaling vatbaar.
Oplichters
Op luchthaven Napels ben ik op een schandalige manier misleid door de organisatie van Auto Europe. Wij hadden met ons gezin een Fiat 500X gehuurd, maar kregen bij aankomst te horen dat we een Audi Q2 zouden krijgen tegen gelijke kosten. (Helaas, want we hadden liever in Italie een Fiat 500X gehad). Daarnaast nog de vraag gekregen of ik voorkeur had voor handgeschakeld of automaat en daarna met veel drukte & uitleg waar ik voor tekende op 4 plaatsen moeten ondertekenen. Bij terugkomst bleek dat zij "upgradekosten" in rekening hadden gebracht die hoger lager dan de gehele autohuur. Klagen heeft geen zin, ze beroepen zich op het feit dat er een handtekening is gezet. Pure oplichterij deze club. Ik huur hier nooit meer een auto.
auto gehuurd Ibiza Centauro
Let op! Indien je een auto huurt via Autoeurope en je haalt de auto op dan denk je dat ze een borg te blokken op je creditcard, achteraf wordt dit bedrag van je rekening gehaald als je thuis bent, gebeld en vernam dat dit een verzekering was. Terwijl ik bij auto europe een supercover pakket had afgesloten. Dit had ik ook laten zien toen ik de auto ging ophalen. Ook auto europe geeft niet thuis, ik had deze verzekering gewoon niet moeten nemen werd er gezegd? Ze willen en gaan er niest aan doen aan deze oplichtpraktijken, Nooit meer een auto huren bij europe en nooit meer Centauro
Anderen bekeken ook

Wil je een keer op vakantie naar Groot-Brittannië of Ierland en ben je er nog nooit geweest? Wat zijn de leuke plekjes om te bezoeken, en waar...

Alamo: Ervaringen Kekke kar nodig om indruk te maken op je verkering of schoonfamilie? Voor wie tijdelijk behoefte heeft aan een auto, kan een huu...

Heb je zelf geen auto of wil je gewoon wel eens wat anders, al is het maar voor een dagje? Dan kun je een auto huren. Europcar is een van de bekend...

Bent u ook benieuwd wat anderen zeggen van dit bedrijf? Momondo.nl is een bedrijf welke vakanties aanbiedt. Het vergelijkt de vliegticket aanbieder...