Auto Europe
Alle reviewsAuto Europe
Alle reviews (35)
Nog geen reviews!
Ga op zoek naar bedrijven waar je ervaring mee hebt en schrijf er reviews over! Je reviews dragen bij aan een transparantere markt en zorgt voor betere betrouwbaarheid van bedrijven
Goedkoper huren
ALTIJD voor deze gasten gaan. Ik weet niet hoe ze het doen, maar ga maar eens vergelijken bij het daadwerkelijke bedrijf waar je de auto uiteindelijk ophaalt (sixt / europcar / hertz etc). Deze prijzen zijn echt superduur ten opzcithe van wat je betaalt bij auto europe. Terwijl ze uiteindelijk gewoon een tussenpersoon zijn voor de autoverhuur bedrijven. Ik had een prima auto van europcar uiteindelijk voor 2 weken voor maar 400 euro. Bij europcar zelf was dat over de duizend. Enige is dat je wel even moet opletten dat je bijvoobeeld geen winterbanden erbij kunt huren. Dus als je op wintersport gaat dan moet je dus wel opletten. En ik weet niet wat er gebeurd als je gesodemieter hebt of schade enzo want dat heb ik nog niet gehad. Ook krijg je waarschijnlijk niet precies de auto die je uitzocht. (altijd de " vergelijkbare" auto) maar die zijn natuurlijk ook prima, zeker voor die prijs!
Vet goedkoop
Bestel proces is echt ruk. Klopt, je moet wel een paar keer proberen voordat je je bestelling kan plaatsen. Maar goedkoop is het wel en prima (nieuwe) autos. Het afhaalpunt dat als schiphol staat aangegeven is niet echt schiphol, want ze brengen je met een busje eerst zon beetje naar haarlem. Maar dat is ok, de service is goed (brengen en halen naar het afhaalpunt) en voor die prijs heb ik best een ritje van 15 minuten in een busje voor over. Let wel op dat je je credit card bij je hebt en ook op jouw naam staat, daar doen ze nog wel eens moeilijk over. Anders dan dat, goed en goedkoop.
Auto huren vakantie
Via easyterra een auto geboekt bij centauro op Ibiza. Op de laatste dag bij inlevering van de auto, kwam ik erachter dat ze geprobeerd hebben in te breken, (schade van €550,-) direct moeten betalen. Gelukkig had ik een worry free geboekt via easy terra en heb ik het totale bedrag binnen 3 weken terug gekregen, keurig! Zeker voor herhaling vatbaar.
auto huren op vakantie
ben eigenlijk gewend om bij Europcar te huren, maar er zat een vestiging van Auto Europe dichter bij mijn vakantieadres. Alles ging goed, de reservering ging prima en we kregen een goede auto mee. We moesten wel even wachten, want het was best druk, maar goed dat kan gebeuren. Inleveren ging ook goed, geen gekke rekeningen of niks.
Huurauto
Auto gehuurd, op dag van afhalen geen auto aanwezig! Na contact met autoeurope afgesproken ( mondeling en bevestiging via e-mail) lokaal een auto te huren en dat autoeurope de kosten hiervan zou vergoeden.
Nu weken later en na vele malen contact nog steeds geen refund!! Autoeurope doet ondanks duidelijke overeenkomst geen enkele moeite om probleem op te lossen !!!!
Of hier nu sprake is van onkunde of beleid is mij nog niet duidelijk.
Weet wel dat als er wat fout gaat autoeurope je in de kou laat staan.
EU:17569773huur van een auto te Innsbruck
Het bestel proces is prima.
De service en moeite doen op de luchthaven Innsbruck was bedroevend. Mede doordat de borgbetaling niet lukte en de apparatuur mogelijk niet functioneerde probeerde we div. alternatieven. Men kon en wilde ons niet helpen. Ook niet met andere passen en contante betaling van 2.000 euro. Borgbedrag was 1.100 euro. Prijs was relatief goedkoop maar ik was mijn volledige aanbetaling kwijt ruim 200 euro en krijg geen auto mee. De levering was dus niet uitgevoerd. Maar wel volledig bedrag laten betalen (was al vooraf afgeschreven). Fijne vakantie met ruim 500 euro extra kosten en de ruim 200 euro die bij Auto Europe zijn afgeschreven. Ik was vaste klant maar ........ ik baal hier stevig van. Dit kan echt niet maar gebeurde wel.loopt altijd gesmeerd
Prima serviceverlener. Online boeken, betalen met creditcard, auto ophalen. Alles loopt altijd gesmeerd bij deze jongens.
Auto verhuur
Wat dit bedrijf aan het doen is is zich achter een paar onzinnige regels schuilen en hiermee geld verdienen. Dit is nieuw onderneming blijkbaar.
Dit zou verboden moeten worden!!2x Autohuur Sixt Duitsland
Waardeloze service! Wij hebben via Autoeurope een auto gehuurd bij Sixt in Duitsland. Door de toegenomen coronabesmettingen in Nederland was Sixt Duitsland bang dat Nederlanders Duitsland niet meer in mochten. Hierdoor hebben zij alle huren van Nederlanders bij Duitse vestigingen geannuleerd. Helaas heeft Autoeurope dat alleen niet aan ons doorgeven door een fout in hun systeem!
Wij waren al bij het verhuurstation toen zij aangaven dat er geen auto was en dat de annulering door was gegeven aan Autoeurope. Ze hebben de mail naar Autoeurope laten zien. Vervolgens hebben wij meteen Autoeurope gebeld en die hebben met de medewerker van Sixt gesproken die bevestigde dat er daadwerkelijk geannuleerd was door hun 1.5 week voor de huur.
Vervolgens zij de medewerker van Autoeurope toen wij vroegen naar een oplossing: Ik kan niks doen ik moet eerst een schriftelijke bevestiging, zoek het uit! ( die schriftelijke bevestiging hadden ze al 1.5 week!) En wordt de telefoon ook zomaar opgehangen op het moment dat ze wat moeten gaan doen, om vervolgens (tot 2x toe) te zeggen dat het door de verbinding komt ( bij dezelfde medewerker).
De week erna kregen wij te horen dat de reservering (per gods gratie) gratis geannuleerd werd.
Pas na de huur periode kun je een klacht indienen, en na een week aan het lijntje gehouden te worden en steeds vragen om meer informatie, kwam eruit dat de extra kosten die wij moesten maken niet in aanmerking kwamen voor compensatie. Al met al heb ik nu een week korter vakantie gehad tegen €1000+ extra kosten.
Al met al mijden als je kunt!auto huren
Schandalig slecht!
Door een grote fout van Auto Europe was de gereserveerde auto er niet en ze boden geen alternatief. Daardoor heb ik ruim €1000 extra kosten moeten maken aan taxi's. En niks van mijn geld terug gekregen, ook niet mijn betaling voor de auto die er niet was. En ik word nu al 3 maanden aan het lijntje gehouden. Zeer slechte klantenservice en geen klantvriendelijkheid.Nooit meer Auto Europe
Nooit meer Auto Europe en/of Interrent. Een auto gehuurd voor bijna €450,00. Buiten mijn schuld om vertraging gehad. Op het moment dat ik de auto wilde ophalen was ik te laat en was de auto niet meer beschikbaar. De enige oplossing was een nieuwe auto huren voor bijna €650,00. Klacht ingediend, aangegeven dat het een no show was (zoals geadviseerd door Auto Europe en Interrent) meer dan 10x gebeld en ze verwijzen naar elkaar en niemand reageert!
Als je een slechte review schrijft reageren ze wel direct maar 0,0 oplossingsgerichtheid, klantfocus, empathie of inlevingsvermogen. Het zijn meesters in het verwijzen naar anderen en zich verschuilen achter (dubieuze) voorwaarden.Huur Toyota Yaris Allicante
Voor 4 wkn een auto gehuurd in Allicante
Voor 4 wkn een auto gehuurd in Allicante via auto Europe bij Europcar. Hiervoor 251€ betaald. Bij aankomst Europcar Allicante moest ik plotseling 270€ voldoen. De verhuurde gaf aan dat dit voor de auto was. Dit onder grote druk. Ik moest nog een document invullen en ondertekenen ( Spaans). Achteraf bleek dat ik getekend had voor een verzekering van 271€ Dit terwijl alles al verzekerd was.Toen ik contact opnam met Aotoeurope gaf men niet thuis. Ik werd van het kastje naar de muur gestuurd. Wekenlang ben ik hiermee bezig geweest. Ik heb voor vier weken een Toyota Yaris( ( met schade) betaald voor 525,-€
Verder zijn ze slecht bereikbaar of soms zelf niet.
Nooit meer een auto via AutoEurope of Europcar.autohuur
Niet bij boeken!!! je betaald uiteindelijk 3 x zoveel als vermeld wordt als in je reservering.Beter gewoon direct huren bij een verhuurmaatschappij. Zelfde geld en scheelt enorm veel frustratie.
Rental car
NOT WORTH THE RISK! - Screwed out of € 50 - I tried to use EasyTerra to save € 4 over booking directly with Enterprise. However, it is necessary to change the reservation from the following day to the day after. I caught my mistake literally 15 minutes after booking. I tried to change it on the web site but got an error. I called, but customer service was closed. I emailed Support and got robotic responses quoting policy rather than dealing with a brand new human customer. I called Enterprise directly and they said only could not cancel the reservation. So instead of saving € 4, I lost € 50. How is that even legal? Save yourself the trouble and book directly. EasyTerra is not worth the risk.
geen antwoord na klacht en zelf betaalde band niet terug betaald
Doe het niet! Dit bedrijf doet niet aan klachtafhandeling. Ruim een jaar geleden een auto gehuurd inclusief alle te dure verzekeringen. Vervolgens krijg je een lekke bank en blijkt er geen reserveband aanwezig. Na 6 uur wachten eindelijk hulp dachten wij. Puntje bij paaltje mocht ik zelf de band betalen. Direct een klacht ingediend en u raad het al tot op heden mijn geld niet terug. Op mail of brief wordt niet gereageerd en bij telefonisch contact wordt als het te moeilijk wordt de telefoon opgegooid. Mijn tip is dus zeker hier geen auto huren.
Huur auto in penoza
Wij hebben een auto gehuurd bij Auto Europe en zijn gescammed. We hebben vooraf moeten betalen voor out of office uren welke we niet gebruikt hebben. Achteraf hebben ze ons 200 euro in rekening gebracht voor diverse krasjes die al op de auto zaten en welke zelfs vooraf gefotografeerd waren.
Auto huur Rome
We zijn door Auto Europe en Interrent belazerd. We hadden een auto gehuurd in Rome. Op de website stond dat de auto op het vliegveld klaar zou staan. Dit was niet het geval: we moesten met een shuttlebus naar een andere plek. Daar bleek het bedrog nog véél erger: we kregen geen auto mee omdat op onze creditcard onze initialen stonden i.p.v. onze voornaam. Dit is echter bij iedere Nederlandse creditcard het geval. We kregen geen auto mee en naar ons geld konden we ook fluiten. We hebben, ook achteraf, niets teruggekregen. BOEK NIET VIA DEZE ORGANISATIE!
Anderen bekeken ook

Wil je een keer op vakantie naar Groot-Brittannië of Ierland en ben je er nog nooit geweest? Wat zijn de leuke plekjes om te bezoeken, en waar...

Wat vinden de klanten die je voorgingen van CarDelMar? Is het niet prettig om vooraf te lezen over ervaringen die andere consumenten gehad hebben. ...

Heb je zelf geen auto of wil je gewoon wel eens wat anders, al is het maar voor een dagje? Dan kun je een auto huren. Europcar is een van de bekend...

Wat zeggen anderen over dit bedrijf? Wat zeggen anderen over het parkeren van je auto op schiphol.nl? Of de autoverhuur van Schiphol parkeren? Het ...
Voor 4 wkn een auto gehuurd in Allicante
Voor 4 wkn een auto gehuurd in Allicante via auto Europe bij Europcar. Hiervoor 251€ betaald. Bij aankomst Europcar Allicante moest ik plotseling 270€ voldoen. De verhuurde gaf aan dat dit voor de auto was. Dit onder grote druk. Ik moest nog een document invullen en ondertekenen ( Spaans). Achteraf bleek dat ik getekend had voor een verzekering van 271€ Dit terwijl alles al verzekerd was.Toen ik contact opnam met Aotoeurope gaf men niet thuis. Ik werd van het kastje naar de muur gestuurd. Wekenlang ben ik hiermee bezig geweest. Ik heb voor vier weken een Toyota Yaris( ( met schade) betaald voor 525,-€
Verder zijn ze slecht bereikbaar of soms zelf niet.
Nooit meer een auto via AutoEurope of Europcar.
Bewerk
Verwijderen
Voor 4 wkn een auto gehuurd in Allicante
Voor 4 wkn een auto gehuurd in Allicante via auto Europe bij Europcar. Hiervoor 251€ betaald. Bij aankomst Europcar Allicante moest ik plotseling 270€ voldoen. De verhuurde gaf aan dat dit voor de auto was. Dit onder grote druk. Ik moest nog een document invullen en ondertekenen ( Spaans). Achteraf bleek dat ik getekend had voor een verzekering van 271€ Dit terwijl alles al verzekerd was.Toen ik contact opnam met Aotoeurope gaf men niet thuis. Ik werd van het kastje naar de muur gestuurd. Wekenlang ben ik hiermee bezig geweest. Ik heb voor vier weken een Toyota Yaris( ( met schade) betaald voor 525,-€
Verder zijn ze slecht bereikbaar of soms zelf niet.
Nooit meer een auto via AutoEurope of Europcar.
Bewerk
Verwijderen
Delen