Auto Europe

4.5

Bestellen

2.8

Service

4.1

Prijs

3.4

Levering

23.7%

Zou hier weer kopen

Auto Europe

Auto Europe is een autoverhuurbedrijf. Is het verstandig om juist hier een huurauto te huren of kun je beter bij een concurrent zoals EuropCar of SnappCar terecht?


Lees reviews van klanten van Auto Europe bij NederlandReview. Zo weet je snel of dit autoverhoorbedrijf wel betrouwbaar en veilig is!


Over Auto Europe

Auto Europe is opgericht in 1954. Het bedrijf ziet dan al snel mogelijkheden voor groei in de toekomst, in de nieuwe welvaartseconomie.


Een innovatief concept om de Amerikanen te helpen om een auto in Europa te kunnen huren was geboren. En tegenwoordig is Auto Europe er ook voor Nederland en Nederlanders.


Het bedrijf is al meer dan zestig jaren actief in de autoverhuur. Het bedrijf zegt zich te onderscheiden doordat je in drie stappen een auto kunt huren met gegarandeerd de scherpste prijs. De klantenservice is 7 dagen per week te bereiken.


Er zijn geen annuleringskosten en het telefoonnummer om te annuleren is gratis. Ook zijn er geen creditcardkosten bij Auto Europe.


Sommigen mogen deze bedrijfsnaam overigens spellen als autoeurope of auto europe; het bedrijf zelf schrijft het gewoon met hoofdletters: Auto Europe, dus dat houden wij hier ook aan.


Hoe huur je een auto bij Auto Europe?

Op de website van AutoEurope kun je met een paar klikken de auto van jouw keuze selecteren. Je kunt dan meteen bekijken of er nog speciale aanbiedingen zijn.


Vervolgens kies je een van de verschillende verhuurlocaties. Daar haal je jouw huurauto op.


Bij het boeken worden geen extra creditcardkosten gerekend. Mocht onverhoopt je reis niet doorgaan, kun je tot 48 uur van tevoren je boeking kosteloos annuleren of wijzigen.


Welke diensten biedt Auto Europe aan?

Auto Europe houdt zich bezig met het verhuren van auto’s in meer dan 200 landen en op meer dan 20.000 locaties. Ook is het mogelijk om een hotel te boeken via de website. 


Het is ook mogelijk om naast een normale auto een luxe auto te huren. Dat kan met of zonder een chauffeur. Je kunt de auto kiezen die bij de situatie en bij jou past. De nieuwste service is het verhuren van een camper. Een roadtrip begint bij het boeken van een goede en sterke camper.


Auto Europe zegt altijd de laagste autohuurprijzen aan te bieden en de laagste autohuurprijzen te garanderen. Als een klant ergens anders een betere aanbieding kan vinden met dezelfde voorwaarde dan zegt Auto Europe dezelfde prijs te berekenen of zelfs een betere aanbieding te doen. 


Waar kun je terecht met klachten, tips en complimenten over en voor Auto Europe?

Heb je een klacht of opmerking over de dienstverlening van Auto Europe? Dan is het natuurlijk belangrijk dat je die klacht kenbaar maakt. Je kunt dit doen bij het lokale afhaal- en brengpunt van de auto.


Ook kun je telefonisch contact met ze opnemen of via de website. Er zijn tal van mogelijkheden om jouw klacht gehoor te geven. Het is dan aan AutoEurope om een passende oplossing te zoeken voor de klacht. 

Deel nu jouw mening over Auto Europe!

Heb je al eens gebruik gemaakt van de diensten van Auto Europe? Dan is het goed om jouw beoordeling, review en mening op NederlandReview te delen. Je helpt hier vele andere mensen mee om een goed beeld te krijgen van dit autoverhuurbedrijf dat in zovele landen actief is. 


Is het verstandig om het eigen risico af te kopen? En zijn ze de goedkoopste in autoverhuur? Lees ervaringen van consumenten die jou voor gingen! En beoordeel Auto Europe bij NederlandReview.


Waarom een auto huren?

Het is de manier om je horizon te verbreden. En natuurlijk om even lekker los te komen van alle dagelijkse beslommeringen die het werk en een gezinsleven met zich meebrengen. Want op reis hoef je niets te plannen, de dagen vullen zich als vanzelf en je doet precies waar jij zin in hebt.


Eigenlijk hoef je gewoon even niets en dat is wel zo lekker. En als je dan een onverwachte situaties meemaakt, is dat juist een spannend onderdeel van het maken van een reis. Dit is eerder enerverend dan vervelend. 


Wat moet je doen als je problemen hebt met jouw huurauto van Auto Europe?

Wat als je plotseling met je huurauto aan de kant van de weg staat? En die pechhulp ineens niet zo heel goed geregeld blijkt te zijn? Of als je een discussie krijgt met de verhuurmaatschappij of die kras daar aan de zijkant van je auto daar nou echt wel zat?


Het is jouw woord tegen dat van het verhuurbedrijf en in het buitenland trek je doorgaans aan het kortste eind. Naast het feit dat dat je veel extra geld gaat kosten, kost het een hoop energie en kan het je plezier van je vakantie bederven.


Vervoer op je reis? Dat kun je het beste goed regelen. Lees daarom altijd eerst reviews van klanten op NederlandReview die al eens bij Auto Europe hebben gehuurd. Zo voorkom dat je voor vervelende verassingen komt te staan.


Reis je graag in luxe?

De meeste mensen kiezen bij het huren van een auto voor een standaard, simpele, maar wel degelijke auto. Toch kan het zijn dat jij het een keertje leuk vindt om lekker luxe op reis te gaan.


Misschien wel omdat je thuis al dagelijks in dat boodschappenwagentje rijdt. Op vakantie heb je zin om een keertje gek te doen. En gek doen is voor jou een week een kekke sportwagen huren.


Zin in snelheid? Zin in luxe? Dat kun je regelen bij Auto Europe. Ze hebben bijvoorbeeld meerdere sportwagens in het assortiment waaruit je kunt kiezen. Je kunt zoveel mogelijk extra’s bijboeken als je zelf wilt, dat is helemaal aan jou. 


Kun je ook zakelijke auto's huren bij AutoEurope?

Stel, je hebt een zakelijke bespreking in een dorpje vlakbij Milaan. Waarom zou je moeilijk gaan doen met uren in de rij staan bij een plaatselijk verhuurbedrijf als je aankomt op het vliegveld?


Ook voor je zakenreis kun je een auto regelen via autoeurope.nl. Goed verzekerd en snel onderweg, met een factuur voor je administratie.


Tijdens een zakenreis kan een klant al zorgen voor genoeg onverwachte dingen, daarom is het prettig als je vervoer in elk geval goed geregeld is. Zorg er dus voor dat je goed weet waar je jouw auto huurt. Ook voor een zakelijke reis.


Kun je de huurauto van AutoEurope ook ineens ergens anders inleveren?

Daar zit je mooi mee. De dingen lopen inderdaad weer eens anders tijdens je zakenreis. De bespreking vindt de eerste dagen plaats in Milaan, maar de drie dagen erna wil je klant dat je meereist naar een beurs in Bologna.


Nou is dat natuurlijk geen probleem, de gehuurde auto van Auto Europe brengt je immers overal naartoe. Alleen na die beurs terugrijden naar Milaan om daar je auto af te moeten leveren? Daar heb je niet zo’n zin in.


Gelukkig kun je bij Auto Europe in overleg altijd je auto elders afleveren als het niet anders gaat. Hiervoor rekent Auto Europe geen extra kosten. Altijd goed om hier even naar te vragen wanneer je een huurauto boekt.


Waarom zou je een camper huren?

Dat lijkt je nou echt gaaf. Op pad met een camper. Je ziet jezelf al 6 weken door Canada trekken, niet wetend in welk dorp of welke plek je die nacht zult slapen. Dat maakt namelijk niets uit, want je huis heb je altijd bij je. Is dat niet het ultieme vrijheidsgevoel?


Na een dag rijden hoef je alleen de motor uit te zetten, je stoeltjes en je tafeltje naar buiten en je kunt lekker genieten van de stilte en de prachtige natuur om je heen. Maar ja, je hebt de prijzen van het huren van zo’n camper wel eens opgevraagd en daar werd je niet vrolijk van.


Om eerlijk te zijn sloeg je er steil achterover van. Plus, dan hak je de knoop door om zo’n investering te doen, blijkt dat je de camper in Timboektoe moet ophalen.


Nee, voor jou voorlopig geen reis met een camper. Of toch wel? Misschien kun je gewoon een camper huren.


Welke drie soorten campers heeft Auto Europe?

De diversiteit die je tegenkomt bij auto’s, heb je natuurlijk ook bij campers. Op www.autoeurope.nl kun je 3 verschillende categorieën campers bekijken.


Zo heb je bijvoorbeeld de Hightop camper. Deze camper is geschikt is voor een wat kleiner gezelschap, bijvoorbeeld een leuke roadtrip met z’n tweetjes. Ruimte en comfort voor een klein prijsje.


Daarnaast heb je de C-klasse camper, voor bijvoorbeeld een gezin. In de C-klasse kunnen 4 tot 6 personen slapen, een ideale camper dus als je niet al te duur met je gezinnetje een gave rondreis wilt maken.


Maar ook voor de luxedieren heeft Auto Europe iets in de aanbieding. Als je echt wilt genieten van alle luxe, ruimte en comfort dan is de A-klasse camper echt iets voor jou. 


De camper haal je op bij jou in de buurt

Waar je de camper op kunt halen, kun je aanpassen aan jouw wensen. Wil je vanuit huis bijvoorbeeld een trip naar Zweden maken? Dan is er door de hoeveelheid verhuurpunten altijd wel een locatie te vinden dicht bij jouw huis.


Of wil je misschien een reis maken waarvoor je eerst een stuk moet vliegen? Dan regelt Auto Europe dat jouw camper voor je klaar staat op het vliegveld waar je landt.


Voor het afleveren op een bepaalde locatie worden geen extra kosten gerekend. Ook is het geen enkel probleem om je camper aan de andere kant van het land af te leveren. 

Beoordelingen, klachten, ervaringen en reviews

Lees hier onafhankelijke reviews, klachten en ervaringen. Wees op de hoogte waar u uw aankoop kunt doen of beoordeel zelf een winkel waar u een (online) aankoop heeft gedaan. Zo bepaalt tegenwoordig heel Nederland zelf welke winkels slecht en goed zijn!

Schrijf zelf een review

Schrijf hier een review over het bedrijf, de producten en/of diensten. Gebruik max zo’n 500 karakters

Gelieve eerst in te loggen

Bestellen

starstarstarstarstar

Service

starstarstarstarstar

Prijs

starstarstarstarstar

Levering

starstarstarstarstar

Zou hier weer kopen

Totaal

10

Alle reviews (38)

Auto huur in de VS

Nooit boeken hier!!! Juist via auto europe geboekt en niet rechtstreeks bij sixt om onverwachte kosten te voorkomen maar GEEN hulp. Dubbele prijs dan oorspronkelijk gerekend werd door belastingen, toeslagen en zaken die dubbel gerekend werden en nul hulp van Auto Europe. Nooit weer!!!

M

Maarten

19-08-2023

0forum

Huurauto

Auto gehuurd, op dag van afhalen geen auto aanwezig! Na contact met autoeurope afgesproken ( mondeling en bevestiging via e-mail) lokaal een auto te huren en dat autoeurope de kosten hiervan zou vergoeden. Nu weken later en na vele malen contact nog steeds geen refund!! Autoeurope doet ondanks duidelijke overeenkomst geen enkele moeite om probleem op te lossen !!!! Of hier nu sprake is van onkunde of beleid is mij nog niet duidelijk. Weet wel dat als er wat fout gaat autoeurope je in de kou laat staan. EU:17569773

J

J.kissing

22-04-2022

0forum

huur van een auto te Innsbruck

Het bestel proces is prima. De service en moeite doen op de luchthaven Innsbruck was bedroevend. Mede doordat de borgbetaling niet lukte en de apparatuur mogelijk niet functioneerde probeerde we div. alternatieven. Men kon en wilde ons niet helpen. Ook niet met andere passen en contante betaling van 2.000 euro. Borgbedrag was 1.100 euro. Prijs was relatief goedkoop maar ik was mijn volledige aanbetaling kwijt ruim 200 euro en krijg geen auto mee. De levering was dus niet uitgevoerd. Maar wel volledig bedrag laten betalen (was al vooraf afgeschreven). Fijne vakantie met ruim 500 euro extra kosten en de ruim 200 euro die bij Auto Europe zijn afgeschreven. Ik was vaste klant maar ........ ik baal hier stevig van. Dit kan echt niet maar gebeurde wel.

B

Bert Daamen

16-03-2022

0forum

Auto verhuur

Wat dit bedrijf aan het doen is is zich achter een paar onzinnige regels schuilen en hiermee geld verdienen. Dit is nieuw onderneming blijkbaar. Dit zou verboden moeten worden!!

M

Matt

24-10-2021

0forum

2x Autohuur Sixt Duitsland

Waardeloze service! Wij hebben via Autoeurope een auto gehuurd bij Sixt in Duitsland. Door de toegenomen coronabesmettingen in Nederland was Sixt Duitsland bang dat Nederlanders Duitsland niet meer in mochten. Hierdoor hebben zij alle huren van Nederlanders bij Duitse vestigingen geannuleerd. Helaas heeft Autoeurope dat alleen niet aan ons doorgeven door een fout in hun systeem! Wij waren al bij het verhuurstation toen zij aangaven dat er geen auto was en dat de annulering door was gegeven aan Autoeurope. Ze hebben de mail naar Autoeurope laten zien. Vervolgens hebben wij meteen Autoeurope gebeld en die hebben met de medewerker van Sixt gesproken die bevestigde dat er daadwerkelijk geannuleerd was door hun 1.5 week voor de huur. Vervolgens zij de medewerker van Autoeurope toen wij vroegen naar een oplossing: Ik kan niks doen ik moet eerst een schriftelijke bevestiging, zoek het uit! ( die schriftelijke bevestiging hadden ze al 1.5 week!) En wordt de telefoon ook zomaar opgehangen op het moment dat ze wat moeten gaan doen, om vervolgens (tot 2x toe) te zeggen dat het door de verbinding komt ( bij dezelfde medewerker). De week erna kregen wij te horen dat de reservering (per gods gratie) gratis geannuleerd werd. Pas na de huur periode kun je een klacht indienen, en na een week aan het lijntje gehouden te worden en steeds vragen om meer informatie, kwam eruit dat de extra kosten die wij moesten maken niet in aanmerking kwamen voor compensatie. Al met al heb ik nu een week korter vakantie gehad tegen €1000+ extra kosten. Al met al mijden als je kunt!

B

Bas

13-09-2021

0forum

auto huren

Schandalig slecht! Door een grote fout van Auto Europe was de gereserveerde auto er niet en ze boden geen alternatief. Daardoor heb ik ruim €1000 extra kosten moeten maken aan taxi's. En niks van mijn geld terug gekregen, ook niet mijn betaling voor de auto die er niet was. En ik word nu al 3 maanden aan het lijntje gehouden. Zeer slechte klantenservice en geen klantvriendelijkheid.

S

Sjamke de Voogd

28-09-2020

0forum

Nooit meer Auto Europe

Nooit meer Auto Europe en/of Interrent. Een auto gehuurd voor bijna €450,00. Buiten mijn schuld om vertraging gehad. Op het moment dat ik de auto wilde ophalen was ik te laat en was de auto niet meer beschikbaar. De enige oplossing was een nieuwe auto huren voor bijna €650,00. Klacht ingediend, aangegeven dat het een no show was (zoals geadviseerd door Auto Europe en Interrent) meer dan 10x gebeld en ze verwijzen naar elkaar en niemand reageert! Als je een slechte review schrijft reageren ze wel direct maar 0,0 oplossingsgerichtheid, klantfocus, empathie of inlevingsvermogen. Het zijn meesters in het verwijzen naar anderen en zich verschuilen achter (dubieuze) voorwaarden.

P

Paulo

14-05-2020

0forum

Huur Toyota Yaris Allicante

Voor 4 wkn een auto gehuurd in Allicante Voor 4 wkn een auto gehuurd in Allicante via auto Europe bij Europcar. Hiervoor 251€ betaald. Bij aankomst Europcar Allicante moest ik plotseling 270€ voldoen. De verhuurde gaf aan dat dit voor de auto was. Dit onder grote druk. Ik moest nog een document invullen en ondertekenen ( Spaans). Achteraf bleek dat ik getekend had voor een verzekering van 271€ Dit terwijl alles al verzekerd was.Toen ik contact opnam met Aotoeurope gaf men niet thuis. Ik werd van het kastje naar de muur gestuurd. Wekenlang ben ik hiermee bezig geweest. Ik heb voor vier weken een Toyota Yaris( ( met schade) betaald voor 525,-€ Verder zijn ze slecht bereikbaar of soms zelf niet. Nooit meer een auto via AutoEurope of Europcar.

C

Cindy Vos

25-02-2020

0forum

autohuur

Niet bij boeken!!! je betaald uiteindelijk 3 x zoveel als vermeld wordt als in je reservering.Beter gewoon direct huren bij een verhuurmaatschappij. Zelfde geld en scheelt enorm veel frustratie.

I

ilse

01-02-2020

0forum

Rental car

NOT WORTH THE RISK! - Screwed out of € 50 - I tried to use EasyTerra to save € 4 over booking directly with Enterprise. However, it is necessary to change the reservation from the following day to the day after. I caught my mistake literally 15 minutes after booking. I tried to change it on the web site but got an error. I called, but customer service was closed. I emailed Support and got robotic responses quoting policy rather than dealing with a brand new human customer. I called Enterprise directly and they said only could not cancel the reservation. So instead of saving € 4, I lost € 50. How is that even legal? Save yourself the trouble and book directly. EasyTerra is not worth the risk.

J

J. Ray Sparks

26-11-2019

0forum

geen antwoord na klacht en zelf betaalde band niet terug betaald

Doe het niet! Dit bedrijf doet niet aan klachtafhandeling. Ruim een jaar geleden een auto gehuurd inclusief alle te dure verzekeringen. Vervolgens krijg je een lekke bank en blijkt er geen reserveband aanwezig. Na 6 uur wachten eindelijk hulp dachten wij. Puntje bij paaltje mocht ik zelf de band betalen. Direct een klacht ingediend en u raad het al tot op heden mijn geld niet terug. Op mail of brief wordt niet gereageerd en bij telefonisch contact wordt als het te moeilijk wordt de telefoon opgegooid. Mijn tip is dus zeker hier geen auto huren.

B

beau

21-11-2019

0forum

Huur auto in penoza

Wij hebben een auto gehuurd bij Auto Europe en zijn gescammed. We hebben vooraf moeten betalen voor out of office uren welke we niet gebruikt hebben. Achteraf hebben ze ons 200 euro in rekening gebracht voor diverse krasjes die al op de auto zaten en welke zelfs vooraf gefotografeerd waren.

F

Frank

13-11-2019

0forum

Auto huur Rome

We zijn door Auto Europe en Interrent belazerd. We hadden een auto gehuurd in Rome. Op de website stond dat de auto op het vliegveld klaar zou staan. Dit was niet het geval: we moesten met een shuttlebus naar een andere plek. Daar bleek het bedrog nog véél erger: we kregen geen auto mee omdat op onze creditcard onze initialen stonden i.p.v. onze voornaam. Dit is echter bij iedere Nederlandse creditcard het geval. We kregen geen auto mee en naar ons geld konden we ook fluiten. We hebben, ook achteraf, niets teruggekregen. BOEK NIET VIA DEZE ORGANISATIE!

A

Anke

03-11-2019

0forum

auto huur bij euro europe

Geachte dames en heren, Hierbij wil ik u mijn ervaringen met deze organisatie delen. Afgelopen zomer hebben wij een heerlijke vakantie gehad in Valencia. Door ons zijn per ongeluk verkeerde gegevens voor de autohuur ingevuld. Vol vertrouwen heb ik de creditcard van mijn man gebruikt. Totdat ik bij aankomst in Spanje, bemerkte dat ik hier onjuist in had gehandeld. Ik heb contact gezocht met de klantenservice. Hieruit bleek dat de organisatie op geen enkele manier bereid was om de gegevens aan te passen. Vervolgens hebben wij getracht een andere auto te huren. Tot onze schrik bleek er geen auto beschikbaar. Ondanks onze reservering was er geen auto voor ons beschikbaar! Wij hebben 180 euro betaald en er geen enkele dienst van Auto Europe voor teruggekregen. Sterker, de door ons gereserveerde auto, is achtergebleven en waarschijnlijk dubbel verhuurd aan een andere huurder. Wij erkennen dat wij de aanvraag niet correct hebben ingevuld. Dat betekent in onze ogen niet dat wij geen medewerking meer konden krijgen. Wij hebben zonder enige tegenprestatie 180 euro betaald. Het citaat ‘uw autoverhuur stressvrij en zorgeloos te maken, heeft voor ons de hoogste prioriteit’....’ ervaren wij nu wel als heel tegenstrijdig en niet correct met de werkelijkheid. Wij verzochten dan ook om enige compensatie van de door ons geleden schade. Een tegemoetkoming van 50% van de geleden schade van 180,-- euro achtten wij alleszins redelijk. Dat past ook in lijn met het door ons veroorzaakte ongemak van de verkeerde gegevens. Helaas zag Auto Europe dit niet zo en kunnen wij fluiten naar ons geld.

M

Marlon Bosch

31-10-2019

0forum

Huurauto bij Sixt Bologna via AutoEurope

Trap er niet in!! Via Sixt direct boeken was achteraf veel voordeliger en duidelijker geweest. Dubbel betaald voor diensten (zowel aan AutoEurope als aan Sixt). Daarnaast ook meer betaald aan AutoEurope dan door hen is doorgegeven aan Sixt als "voucher value". Ik ben nu al twee maanden aan het proberen te achterhalen waar mijn geld gebleven is. Customer Service is dramatisch. Eerst een telefoonnummer bellen, daar krijg je een website door om documenten (bewijs) te uploaden. Vervolgens wekenlang stilte, daarna komen irrelevante tegenvragen en leugens via e-mail (steeds minimaal een week op antwoord wachten). Geen persoonlijk contact, altijd anoniem ondertekend met "Customer Service Team". De prijzen waarmee men adverteert zijn misleidend laag, onder de streep helaas veel duurder uit, met onprettige verrassingen bij het ophalen van de auto en slechte klantenservice achteraf. Nooit meer!

M

M.S.

09-10-2019

0forum

Auto rondreis Florida

Auto reserveren makkelijk, alles vooraf betaald, ruim 2 maanden voor de levering, maar aangekomen in Miami, slechte service weggestuurd zonder auto, borg kon niet via betaalrekening en of Prepaid creditcard worden voldaan, alleen via American Expres?? Weggestuurd zonder auto en ruim 3 weken later nog geen Euro terug ontvangen. Zou ook niet het volledige bedrag terug krijgen omdat ik geannuleerd heb, nee Auto Europe, ik kreeg mijn auto niet mee, na bijna 3 uur wachten midden in de nacht op Miami Airport, 24 uur service nummer onbereikbaar!!! Boek nooit maar dan ook nooit via Auto Europe!

E

Ed Veldhuizen

31-08-2019

0forum

Huurauto Turkije (SAW airport)

Autoeurope bood erg goedkope huurauto's op Istanbul en leek online erg goede reviews te hebben... de daadwerkelijke ervaring was een drama: de lokale operator (goldcar) had een nonsens contract waar niet de voorwaarden op stonden zoals ze geboekt waren (en moest bovendien in het Turks worden getekend). Autoeurope gaf 0 ondersteuning hierbij: via de telefoon werd na 20minuten opgehangen door de eerste operator (die vond dat ik bij minder eigen risico gewoon moest tekenen, ook al waren de geboekte verzekeringen niet meegenomen), de tweede agent zei dat ik zelf moest zorgen dat de geboekte voorwaarden ook in het contract van de verhuurder terecht moesten komen, maar ging daar verder ook niet bij helpen... waardeloze toko. uiteindelijk geannuleerd en ter plekke bij een respectabel verhuurbedrijf alsnog een auto gehuurd. Nooit meer Autoeurope voor mij. Enige lichtpuntje was dat ze het geld zonder morren hebben teruggestort.

C

Coen W

07-07-2019

0forum

Auto huren vakantie

Via easyterra een auto geboekt bij centauro op Ibiza. Op de laatste dag bij inlevering van de auto, kwam ik erachter dat ze geprobeerd hebben in te breken, (schade van €550,-) direct moeten betalen. Gelukkig had ik een worry free geboekt via easy terra en heb ik het totale bedrag binnen 3 weken terug gekregen, keurig! Zeker voor herhaling vatbaar.

R

Rick Jorges

01-07-2019

0forum

Oplichters

Op luchthaven Napels ben ik op een schandalige manier misleid door de organisatie van Auto Europe. Wij hadden met ons gezin een Fiat 500X gehuurd, maar kregen bij aankomst te horen dat we een Audi Q2 zouden krijgen tegen gelijke kosten. (Helaas, want we hadden liever in Italie een Fiat 500X gehad). Daarnaast nog de vraag gekregen of ik voorkeur had voor handgeschakeld of automaat en daarna met veel drukte & uitleg waar ik voor tekende op 4 plaatsen moeten ondertekenen. Bij terugkomst bleek dat zij "upgradekosten" in rekening hadden gebracht die hoger lager dan de gehele autohuur. Klagen heeft geen zin, ze beroepen zich op het feit dat er een handtekening is gezet. Pure oplichterij deze club. Ik huur hier nooit meer een auto.

B

Bas Korte

19-06-2019

0forum

auto gehuurd Ibiza Centauro

Let op! Indien je een auto huurt via Autoeurope en je haalt de auto op dan denk je dat ze een borg te blokken op je creditcard, achteraf wordt dit bedrag van je rekening gehaald als je thuis bent, gebeld en vernam dat dit een verzekering was. Terwijl ik bij auto europe een supercover pakket had afgesloten. Dit had ik ook laten zien toen ik de auto ging ophalen. Ook auto europe geeft niet thuis, ik had deze verzekering gewoon niet moeten nemen werd er gezegd? Ze willen en gaan er niest aan doen aan deze oplichtpraktijken, Nooit meer een auto huren bij europe en nooit meer Centauro

M

Marcel

06-06-2019

0forum