NederlandReview

    Ervaringen Auto europe

    Lees wat anderen zeggen over Autoeurope en vorm uw eigen beeld van dit autoverhuur bedrijf. Autoeurope zorgt ervoor dat u in slechts drie stappen uw eigen auto kunt huren met gegarandeerd de scherpste prijs. Er zijn geen annuleringskosten en zelfs het telefoonnummer om te annuleren is gratis. Ook zijn er geen creditcardkosten bij Autoeurope. Autoeurope is al sinds 1954 actief en heeft een klantenservice welke 7 dagen per week uitstekend te bereiken is. Ontdek de laatste autoverhuur aanbiedingen op Autoeurope. Lees op Nederlandreview.nl de laatste beoordelingen over dit bedrijf en weet dat u voor een goed bedrijf gekozen hebt.

    Over Autoeurope

    De jaren zestig waren het begin van de welvaart. Er startte een compleet nieuw tijdperk. Autoeurope wordt opgericht en het bedrijf ziet de beste mogelijkheden voor groei in de toekomst. Een innovatief concept om de Amerikanen te helpen om een auto in Europa te kunnen huren was geboren. Nu is het dus Auto Europe geworden! Een geweldig bedrijf.

    Het bedrijf is al meer dan zestig jaren actief in de autoverhuur en ze kunnen hun klanten een goede aanbieding doen in combinatie met een geweldige klantenservice. De tevredenheid van de klanten is de belangrijkste maatstaf voor Autoeurope.

    Waarom bij Auto Europe boeken?

    AutoEurope biedt altijd de laagste autohuur prijzen aan en garanderen ook de laagste autohuur prijzen. Als een klant ergens anders een betere aanbieding kan vinden met dezelfde voorwaarde dan zal AutoEurope u dezelfde prijs berekenen of zelfs nog een betere aanbieding doen.

    Het is mogelijk om via AutoEurope in meer dan 150 landen op meer dan 20.000 locaties een auto te huren. U kunt de huurauto hier ophalen en ook weer terugbrengen. Er worden ook nooit annuleringskosten gerekend als u 48 uur voor het ophalen de boeking annuleert. Daarnaast rekent AutoEurope ook nooit creditcardkosten.
    Het is ook mogelijk om naast een normale auto een luxe auto te huren. Het kan zelfs met of zonder een chauffeur. U kunt de auto kiezen welke bij de situatie en bij u past. Ook is het mogelijk om een hotel te boeken bij uw bestemming.

    Auto europe heeft naar eigen zeggen "award winning customer service". Is dat ook echt zo? Bekijk dit filmpje en laat ons weten of u het met ze eens bent!


    Daarnaast is de nieuwste service het verhuren van een camper. Een roadtrip begint bij het boeken van een goede en sterke camper op Autoeurope.

    Diensten van Autoeurope

    AutoEurope houdt zich bezig met het verhuren van auto’s in meer dan 200 landen. Ook is het mogelijk om een hotel te boeken via de website. Sinds kort zijn er ook mogelijkheden om een camper te huren via AutoEurope.
    Ontdek de laatste autohuur en verhuur aanbiedingen op de site van Auto Europe.

    Klachten, tips en complimenten over en voor Autoeurope

    Heeft u een klacht of opmerking over de dienstverlening van AutoEurope? Dan is het natuurlijk belangrijk dat u die klacht kenbaar maakt. U kunt dit doen bij het lokale afhaal- en brengpunt van de auto. Ook kunt u telefonisch contact met ze opnemen of via de website. Er zijn tal van mogelijkheden om uw klacht gehoor te geven. Het is dan aan AutoEurope om een passende oplossing te zoeken voor de klacht.

    Uw mening over Autoeurope

    Heeft u al eens gebruik gemaakt van de diensten van Autoeurope? Dan is het goed om uw beoordeling, review en mening op Nederlandreview.nl. U helpt hier vele andere mensen mee om een goed beeld te krijgen van dit autoverhuurbedrijf wat in zovele landen actief is.

    Is het verstandig om de eigen risico af te kopen? En zijn ze de goedkoopste in auto verhuur? Lees ervaringen van consumenten die u voor gingen! En beoordeel auto europe bij NederlandReview.

    Auto europe
    Beoordelingen, klachten, ervaringen en reviews (21)

    4,6
    33% Zou hier weer kopen!

    Bestellen

    5,6

    Service

    3,6

    Prijs

    5,2

    Leveren

    4,2

    Alle reviews

    Lees hier onafhankelijke reviews, klachten en ervaringen. Wees op de hoogte waar u uw aankoop kunt doen of beoordeel zelf een winkel waar u een (online) aankoop heeft gedaan. Zo bepaalt tegenwoordig heel Nederland zelf welke winkels slecht en goed zijn!

    Auto rondreis Florida

    Auto reserveren makkelijk, alles vooraf betaald, ruim 2 maanden voor de levering, maar aangekomen in Miami, slechte service weggestuurd zonder auto, borg kon niet via betaalrekening en of Prepaid creditcard worden voldaan, alleen via American Expres??
    Weggestuurd zonder auto en ruim 3 weken later nog geen Euro terug ontvangen. Zou ook niet het volledige bedrag terug krijgen omdat ik geannuleerd heb, nee Auto Europe, ik kreeg mijn auto niet mee, na bijna 3 uur wachten midden in de nacht op Miami Airport, 24 uur service nummer onbereikbaar!!! Boek nooit maar dan ook nooit via Auto Europe!

    Door: Ed Veldhuizen31-08-2019
    Bestellen
    Service
    Prijs
    Levering
    Zou hier weer kopen
    NEE
    5

    Huurauto Turkije (SAW airport)

    Autoeurope bood erg goedkope huurauto's op Istanbul en leek online erg goede reviews te hebben... de daadwerkelijke ervaring was een drama: de lokale operator (goldcar) had een nonsens contract waar niet de voorwaarden op stonden zoals ze geboekt waren (en moest bovendien in het Turks worden getekend).
    Autoeurope gaf 0 ondersteuning hierbij: via de telefoon werd na 20minuten opgehangen door de eerste operator (die vond dat ik bij minder eigen risico gewoon moest tekenen, ook al waren de geboekte verzekeringen niet meegenomen), de tweede agent zei dat ik zelf moest zorgen dat de geboekte voorwaarden ook in het contract van de verhuurder terecht moesten komen, maar ging daar verder ook niet bij helpen... waardeloze toko. uiteindelijk geannuleerd en ter plekke bij een respectabel verhuurbedrijf alsnog een auto gehuurd.
    Nooit meer Autoeurope voor mij. Enige lichtpuntje was dat ze het geld zonder morren hebben teruggestort.

    Door: Coen W07-07-2019
    Bestellen
    Service
    Prijs
    Levering
    Zou hier weer kopen
    NEE
    4,5

    Auto huren vakantie

    Via easyterra een auto geboekt bij centauro op Ibiza. Op de laatste dag bij inlevering van de auto, kwam ik erachter dat ze geprobeerd hebben in te breken, (schade van €550,-) direct moeten betalen. Gelukkig had ik een worry free geboekt via easy terra en heb ik het totale bedrag binnen 3 weken terug gekregen, keurig! Zeker voor herhaling vatbaar.

    Door: Rick Jorges01-07-2019
    Bestellen
    Service
    Prijs
    Levering
    Zou hier weer kopen
    JA
    9

    Oplichters

    Op luchthaven Napels ben ik op een schandalige manier misleid door de organisatie van Auto Europe. Wij hadden met ons gezin een Fiat 500X gehuurd, maar kregen bij aankomst te horen dat we een Audi Q2 zouden krijgen tegen gelijke kosten. (Helaas, want we hadden liever in Italie een Fiat 500X gehad). Daarnaast nog de vraag gekregen of ik voorkeur had voor handgeschakeld of automaat en daarna met veel drukte & uitleg waar ik voor tekende op 4 plaatsen moeten ondertekenen. Bij terugkomst bleek dat zij "upgradekosten" in rekening hadden gebracht die hoger lager dan de gehele autohuur. Klagen heeft geen zin, ze beroepen zich op het feit dat er een handtekening is gezet. Pure oplichterij deze club. Ik huur hier nooit meer een auto.

    Door: Bas Korte19-06-2019
    Bestellen
    Service
    Prijs
    Levering
    Zou hier weer kopen
    NEE
    2

    auto gehuurd Ibiza Centauro

    Let op! Indien je een auto huurt via Autoeurope en je haalt de auto op dan denk je dat ze een borg te blokken op je creditcard, achteraf wordt dit bedrag van je rekening gehaald als je thuis bent, gebeld en vernam dat dit een verzekering was. Terwijl ik bij auto europe een supercover pakket had afgesloten. Dit had ik ook laten zien toen ik de auto ging ophalen. Ook auto europe geeft niet thuis, ik had deze verzekering gewoon niet moeten nemen werd er gezegd? Ze willen en gaan er niest aan doen aan deze oplichtpraktijken, Nooit meer een auto huren bij europe en nooit meer Centauro

    Door: Marcel05-06-2019
    Bestellen
    Service
    Prijs
    Levering
    Zou hier weer kopen
    JA
    3,5

    Auto

    Auto willen huren in Alghero (Italie). In de bevestiging (kleine lettertjes) van de huurauto stond dat ik bij het ophalen €280 extra moest betalen bij aankomst, omdat de bestuurder onder de 24 is. Bij andere huurbedrijven worden deze kosten meteen verwerkt in de totaalprijs, maar dit bedrijf probeert je te lokken met mooie prijzen. Was een duur grapje geweest als we dit hadden laten door gaan. Gelukkig meteen kunnen annuleren.

    Door: Schinnen03-06-2019
    Bestellen
    Service
    Prijs
    Levering
    Zou hier weer kopen
    NEE
    5,5

    Stelletje oplichters

    Bij het ophalen van de auto waren alle (kleine) schades niet vermeld op de formulier. Bij het afgeven van de auto was er niemand aanwezig om de auto te controleren, nog iemand die óf engels óf duits (dit was in München) kon spreken. Enkele dagen erna was een veel hoger bedrag dan afgesproken van mijn creditcard afgeschreven zonder verklaring. Een klachtenprocedure loopt nu via zowel de bemiddelings agentschap als de credtricard maatschappij om het teveel betaal geld terug te krijgen. NOOIT MEER bij Autoeurop!!!

    Door: Anthony Cowl15-05-2019
    Bestellen
    Service
    Prijs
    Levering
    Zou hier weer kopen
    NEE
    3

    Huur niet bij Easyterra cq AutoEurop

    zijn enkel uit op je centen, en als er iets fout gaat zijn ze bot en heb je geen hulp van hun te verwachten

    Door: K12-05-2019
    Bestellen
    Service
    Prijs
    Levering
    Zou hier weer kopen
    NEE
    4,5

    Auto Europe. oplichter !!!

    Auto Europe. oplichter !

    Ik heb geen auto gekregen en ik kan ook mijn geld niet meer terugkrijgen van Auto Europe.

    Ik heb via AutoEurope (www.autoeurope.nl) een auto gereserveerd in Pisa. Ik heb al van te voren het volledige bedrag (417,68 euro) betaald van 15 feb. tot en met 21 feb. 2019. Vanwege de vertraging van Ryanair kwam wij op 16 feb. 2019 rond 2 uur ‘s nachts pas aan in Pisa. Ik ben direct na aankomst naar de vestiging gelopen, maar deze vestiging (locale verhuurder Keddy) was gesloten. De volgende dag ben ik nog een keer naar de vestiging gegaan. Ik kreeg te horen dat de reservering was geannuleerd. Bij de desk werd mij medegedeeld dat ik mijn geld terug zou krijgen, niet direct, maar in Nederland.

    In Nederland krijgen wij van Auto Europe te horen dat wij geen geld zullen terugkrijgen vanwege No show regeling.

    Er was voor Keddy (onderdeel van EuropCar) dus geen enkele reden de reservering te annuleren wegens No Show. Er was immers volledig betaald. Ik had de volgende dagen gewoon recht op deze auto ! Volgens mij had Keddy de reservering nooit mogen annuleren.

    Ryanair geeft aan dat zij deze kosten niet vergoeden wegens overmacht.

    Deze annulering is onterechte en Wie kan mij helpen voor het terughalen van mijn geld.

    Door: Lei08-04-2019
    Bestellen
    Service
    Prijs
    Levering
    Zou hier weer kopen
    JA
    2

    Erg klantonvriendelijk!

    Zij hebben het factuurbedrag twee keer van onze rekening afgeschreven. Reageren sindsdien niet meer op mail en telefoon.

    Door: Frank Wouters18-09-2018
    Bestellen
    Service
    Prijs
    Levering
    Zou hier weer kopen
    NEE
    2

    indolent en niet duidelijk

    uiteindelijk moet je toch weer extra bijbetalen, zogenaamd omdat je over de grens met frankrijk rijdt.....staat nergens vermeld.
    Daarnaast leggen ze veel te lang een claim op je creditcard

    Door: mb de vos09-07-2018
    Bestellen
    Service
    Prijs
    Levering
    Zou hier weer kopen
    NEE
    2

    Zwaar opgelicht

    Zwaar opgelicht!
    Ik huur een auto bij EasyTerra. (uiteindelijke verhuurder Avis) en verzekerd bij AutoEurope.

    Het lijkt er op dat je relatief gezien goedkoop uit bent, goed gedekt bent en een prima service ontvangt maar niets blijkt waar te zijn..

    Krijg na het huren van de auto een schrijven waarbij op staat dat ik alsnog luchthaventoeslag moet betalen bij aankomst van 12%.
    (ben niet anders gewend dat het normaliter bij het bedrag in zit maar oke kan ik fout hebben) dus ik bel naar EasyTerra en stel de vraag of het klopt dat ik die kosten ter plaatse nog moet betalen.
    Er wordt mij letterlijk verteld: meneer maakt u zich niet druk want deze kosten hoeft u alleen te betalen zodra je op het vliegveld nog extra diensten afneemt. en betreft de verzekeringen (ik had alle verzekeringen er bij afgesloten die je maar kon) bent u echt goed gedekt en ga ter plaatse niet nog een verzekering af sluiten.

    Nu kom ik aan op het vliegveld en haal mijn huurauto op.
    Moet ik 81,50 dollar bij betalen anders krijg ik de auto niet mee!!
    12% luchthaven toeslag zou uitkomen op ± 40 euro.
    Dus in alle irritatie en discussie heb ik maar betaald, dacht ik los dit later wel op met het bedrijf (kwam in de avond aan, kon ook Easyterra niet bereiken op dat moment).

    Blijkt achteraf dat ze me verkeerd verrekend hebben want het moest de 40 euro zijn i.p.v. 81,50 dollar. dus ik kreeg een klein gedeelte retour.
    Nog steeds niet tevreden omdat mij beloofd/gezegd was dat ik geen luchthaventoeslag hoefde te betalen. naar vele mails en pogingen tot telefonisch contact met zowel de aanbieder Easyterra als verhuurder Avis geen tegemoetkoming waardoor zij daad bij woord zouden kunnen voeren.

    dan de verzekeringen die je bij kunt boeken wat blijkt te lopen bij AutoEurope.
    Zoals eerder vermeldt had ik 2 verzekeringen er op lopen, cover en ik geloof super cover. kosten: ± 85 euro.
    Band, wiel, dak, raam etc schades allemaal gedekt!
    En LET OP! er wordt meerdere malen zwaar geadviseerd om bij de verhuurder ter plaatse geen extra verzekeringen af te sluiten want meneer u bent zo goed verzekerd als dat u maar kunt zijn.
    nou prima.. en wat gebeurd er.. ik krijg een lekke band.. nou geen problemen ik bellen naar de verhuurder ter plaatse Avis.
    Die kwam naar een enige periode langs om de band te verwisselen.
    En wij weer door (kosten €75 euro) en thuis konden we dan om restitutievragen bij AutoEurope.
    Zogezegd zo gedaan.. naar 2 á 3 weken tijd komt AutoEurope met de conclusie dat ze niet tot betalen over kunnen gaan want Road Assistance zat er niet bij in begrepen...
    En ik maar denken dat ik volledig verzekerd was en echt geen extra verzekering ter plaatse af hoef te sluiten (wat wel Road Assistance dekt)
    Dus ook hier wederom voegen ze geen daad bij hun woord.
    Want nee meneer geen extra verzekering afsluiten ter plaatse! u bent goed gedekt!!

    En dan kan er terug worden gekomen op de moeilijk te vinden kleine letters waarbij Road Assistence niet gedekt wordt maar moet je dan bij alles oppassen dat je niet gewoon genaaid wordt en ze niet op hun woord mogen vertrouwen en geloven..

    Totale kosten voor 9 dagen huur (goedkoopste klasse auto) in Curacao: € 490,-

    PS: als je telefonisch contact wil is het ten aller tijden in het Engels want er is toevallig nooit maar dan ook nooit een Nederlands iemand aanwezig.

    Door: Martin22-06-2018
    Bestellen
    Service
    Prijs
    Levering
    Zou hier weer kopen
    NEE
    2

    maffia

    AUTO EUROPE , pikken je geld in en bij ophalen zeggen ze dat als je 1 uur later bent ze de auto mogen weggeven. En dit gebeurd natuurlijk altijd bij Locauto bij Pisa airport. Kortom geen auto maar wel geld kwijt. 2 andere koppels overkwam precies hetzelfde terwijl wij daar stonden. Ze zeggen dat het in de voorwaarden staat maar het is nergens terug te vinden. ADVIES VERMIJD EN AUTO EUROPE EN LOCAUTO

    Door: Jean-Pierre Bergmans21-09-2017
    Bestellen
    Service
    Prijs
    Levering
    Zou hier weer kopen
    NEE
    2

    Schande Dieven Zijn Het

    Schande dat zo'n bedrijf bestaat. Stelen van hun gebruikers. Ze werken samen met Easy Terra nog zo'n slecht bedrijf en hun voorwaardens zijn niet gelijk en duidelijk. Had online netjes betaald met mn prepaid Visa kaart kom ik aan bij de balie van het uiteindelijke auto verhuur bedrijf en wordt mijn pas geweigerd voor de borg. Dus auto niet mee gekregen en paar dagen later ga ik toch kijken op mn afschriften...en ja hoor Auto Europe/Easy Terra heeft gewoon het hele bedrag gehouden en willen ze het niet terug geven omdat ze verwijzen naar hun voorwaardens die niet kloppen. Gelukkig wilde mijn creditcard bedrijf goed meewerken en ook het auto verhuur bedrijf die mijn kaart had geweigerd. Echt stelen vind ik dit en dat dit kan in Nederland is een schande. Ga nooit meer via een van jullie websites een auto huren.

    Door: Jaap26-12-2016
    Bestellen
    Service
    Prijs
    Levering
    Zou hier weer kopen
    NEE
    2

    Auto Huren Misleiding en extra kosten!

    We hebben via AutoEurope een auto gehuurd voor 8 dagen in Spanje. Om op de luchthaven in Spanje onze reis meteen te kunnen vervolgen hebben we alles geregeld en betaald in Nederland via AutoEurope (153 Euro). Het leek allemaal prima geregeld totdat daags na onze thuiskomst een bedrag van maar liefst 180 Euro van onze creditcard was afgeschreven. Het verhuurbedrijf waar AutoEurope zaken mee doet heeft ons bij het afhalen van de auto in Spanje een handtekening laten zetten -naar wat wij dachten een bewijs van ophalen van de auto (we hadden immers alles al geregeld en betaald)- maar het bleek een extra verzekering. Geen uitleg, Spaans document! Zeer kwalijk! Zo denk je (nota bene goed opgeleid) alles goed te hebben geregeld en worden we er toch nog ingeluisd. Wij zijn het vertrouwen totaal verloren in AutoEurope!! Wij adviseren toekomstige klanten geen auto via AutoEurope te huren!

    Door: Fam de Vetter30-11-2016
    Bestellen
    Service
    Prijs
    Levering
    Zou hier weer kopen
    NEE
    3,5

    geen service, misleidende informatie, fouten in bookingsysteem

    I had a bad experience with Autoeurope and their client"service".
    I wanted to upgrade a booking I made 3 days before. All went fine, but when I confirmed the change, a popup informed me that there was a systemerror. I tried several times but the popup kept coming. I then could have booked the upgraded car for the same price directly via the website, but I also got an email that the bookingrequest was processed so I decided to wait.
    After a few hours, the confirmation came, but it was the same old booking. So I sent a screendump of my booking change request.
    The "mitarbeiter" replied by: YES, same car, no change. Wow, that's really very helpful !
    In a second email he confirmed: YES, systemerrors...
    If I like, I could call him, but the car I wanted was probably not available anymore... Wow, again, very helpful, thank you Autoeurope for this "service". After one last try to convince Autoeurope to solve the problem their system created, Tobias only responded on my order to fully cancel the bookings, since the online cancellation option was not working either!
    So, that is the Autoeurope "service". Next time I go directly to Rentalcars and I advise you to do the same, if you want avoid hazzle and bad service. It saves you the review time :-)

    Door: Marit31-08-2016
    Bestellen
    Service
    Prijs
    Levering
    Zou hier weer kopen
    NEE
    3

    Vet goedkoop

    Bestel proces is echt ruk. Klopt, je moet wel een paar keer proberen voordat je je bestelling kan plaatsen. Maar goedkoop is het wel en prima (nieuwe) autos. Het afhaalpunt dat als schiphol staat aangegeven is niet echt schiphol, want ze brengen je met een busje eerst zon beetje naar haarlem. Maar dat is ok, de service is goed (brengen en halen naar het afhaalpunt) en voor die prijs heb ik best een ritje van 15 minuten in een busje voor over. Let wel op dat je je credit card bij je hebt en ook op jouw naam staat, daar doen ze nog wel eens moeilijk over. Anders dan dat, goed en goedkoop.

    Door: Mike14-08-2016
    Bestellen
    Service
    Prijs
    Levering
    Zou hier weer kopen
    JA
    8,5

    slechte ervaringen bestelproces

    ik heb minder positieve ervaringen met het huren hier, vooral met het bestelproces. kom er gewoon niet doorheen, je moet zoveel meuk invullen en telkens als je dat allemaal hebt gedaan, valt het weg. ERG irritant. Ik koos voor ze omdat ze goede prijzen hebben en nette auto's, maar als het zo lastig is om te bestellen of reserveren, dan haak ik af!

    Door: Joachim10-01-2016
    Bestellen
    Service
    Prijs
    Levering
    Zou hier weer kopen
    NEE
    5

    Goedkoper huren

    ALTIJD voor deze gasten gaan. Ik weet niet hoe ze het doen, maar ga maar eens vergelijken bij het daadwerkelijke bedrijf waar je de auto uiteindelijk ophaalt (sixt / europcar / hertz etc). Deze prijzen zijn echt superduur ten opzcithe van wat je betaalt bij auto europe. Terwijl ze uiteindelijk gewoon een tussenpersoon zijn voor de autoverhuur bedrijven. Ik had een prima auto van europcar uiteindelijk voor 2 weken voor maar 400 euro. Bij europcar zelf was dat over de duizend. Enige is dat je wel even moet opletten dat je bijvoobeeld geen winterbanden erbij kunt huren. Dus als je op wintersport gaat dan moet je dus wel opletten. En ik weet niet wat er gebeurd als je gesodemieter hebt of schade enzo want dat heb ik nog niet gehad. Ook krijg je waarschijnlijk niet precies de auto die je uitzocht. (altijd de " vergelijkbare" auto) maar die zijn natuurlijk ook prima, zeker voor die prijs!

    Door: Jordy Hoppema07-01-2016
    Bestellen
    Service
    Prijs
    Levering
    Zou hier weer kopen
    JA
    9

    auto huren op vakantie

    ben eigenlijk gewend om bij Europcar te huren, maar er zat een vestiging van Auto Europe dichter bij mijn vakantieadres. Alles ging goed, de reservering ging prima en we kregen een goede auto mee. We moesten wel even wachten, want het was best druk, maar goed dat kan gebeuren. Inleveren ging ook goed, geen gekke rekeningen of niks.

    Door: Manon Bakker05-11-2015
    Bestellen
    Service
    Prijs
    Levering
    Zou hier weer kopen
    JA
    9

    loopt altijd gesmeerd

    Prima serviceverlener. Online boeken, betalen met creditcard, auto ophalen. Alles loopt altijd gesmeerd bij deze jongens.

    Door: XanderBoers19-10-2015
    Bestellen
    Service
    Prijs
    Levering
    Zou hier weer kopen
    JA
    10

    Schrijf zelf een review over Auto europe

    Uw beoordeling