SnappCar
Alle reviewsSnappCar
Alle reviews (35)
Nog geen reviews!
Ga op zoek naar bedrijven waar je ervaring mee hebt en schrijf er reviews over! Je reviews dragen bij aan een transparantere markt en zorgt voor betere betrouwbaarheid van bedrijven
sharing = caring
Ik vind SnappCar echt een topinitiatief. Erg goed idee om in plaats van allemaal zelf een auto te moeten hebben, die met je buren te delen. Dat was voor mij echt een reden om dit te gaan doen. Ook met het oog op milieu en klimaat.
Soms heb je pech en zijn er inderdaad alleen vieze ragbakken beschikbaar in de buurt, maar als ik eerlijk ben, heb ik daar nooit echt last van gehad. Ik woon ook in een goede buurt, scheelt misschien.
Ik vind het ook echt een leuk idee dat ik zo meer in verbinding sta met mijn buurt en buurtgenoten; ik deel echt hun auto en vind dat een goed en sociaal idee. Verbinding en contact is zo belangrijk tegenwoordig.Echt oplichters en afttogelaars .
handig en goed voor milieu toch!
Met de feestdagen heb ik nu drie keer gebruik gemaakt van een SnappCar. Ik had het hiervoor slechts een keertje gedaan eerder in het jaar. Het is dus best een handige service, maar je moet een beetje geluk hebben. Ik had alles best vroeg geregeld en alles ging echt prima.
Ik heb zelf geen eigen auto voor het milieu en door parkeerproblemen (ik woon in het centrum van de stad). Maar soms moet je gewoon toch ergens heen waar geen treinen rijden. Dus een goed initatief naar mijn idee, ook voor het milieu!Auto huren via SnappCar is veel goedkoper
Paar keer een auto gehuurd via SnappCar en dat bevalt goed, vooral de prijs.
De auto's die ik tot nu toe had, waren ook gewoon schoon en alles werkte naar behoren.
Oke, eerlijk is eerlijk: je krijgt niet zo'n splinternieuwe blinkende huurauto hier, maar daar hoef je dan ook niet voor te betalen.
Ik wil gewoon van A naar B en als ik veel geld bespaar door het via SnappCar te doen, dan heb je aan mij een tevreden mens!Wil ik voor het eerst een auto huren kan ik niet op de pagina komen helaas.Ik hoop dat het snel opgelost is .
Auto's delen afhankelijk van woonplaats
Ik woon in de stad en ik kan altijd makkelijk aan een auto komen via SnappCar. Erg handig initiatief.
Maar als ik bij mijn ouders ben, die wonen in een dorp in Gelderland, dan vind ik het heel wat minder handig, want daar wordt het gewoon niet echt gedaan, zeker niet in de buurt.
Maar al met al handig, goedkoper dan een een auto huren of hebben!Niks
Rot site trekken 5 eur vn je af.. wil je luxe auto blokkeren ze je.. je kan alleen rot autos huren
Auto huren
Ik heb een auto gehuurd hier, netjes gebruikt, netjes weer teruggebracht, geen schade. Volgende dag een SMS'je van Snappcar dat ik 1200 EUR eigen risico moet aftikken omdat de auto ernstige schade zou hebben. Snappcar kan geen foto's sturen van de schade, geen toelichting wat er aan de hand is met de auto.
Niet betaald natuurlijk, juridisch advies ingewonnen bij de Rechtsbijstandverzekering, en na de eerste brief van de Rechtsbijstand in 1x een SMS'je dat ik niet meer hoef te betalen.. Rechtsbijstand krijgt geen antwoord meer van Snappcar, en Snappcar heeft mijn account permanent gebanned. Ondertussen weet ik nog steeds niet wat er met de auto was, en horen we nog steeds niks. Ik vind t prima zo, zou hier toch al nooit meer huren.verdienen aan je auto in plaats van dat het alleen maar geld kost
Wegens geldgebrek hebben wij onze auto op SnappCar gezet
Het is een handig systeem en werkt voor ons goed
Vind het wel een spannend idee hoe onze auto telkens terugkomt. Soms ruikt het niet zoals ik gewend ben.
Maar daar staat tegenover dat we er een beetje aan kunnen verdienen in plaats van dat onze auto alleen maar geld kost.Goede auto
Ik dacht serieus dat ik een rammelbak zou huren bij dit bedrijf (wie leent nu zijn goede auto uit??). Je kan een rammelbak huren als je wil, maar bleek dat je ook prima goede autos voor wintersport enzo kan huren. Alles is goed verzekerd dus ging eigenlijk bovenverwachting goed!
nothing because they wont verify my bank details!
Snappcar will NEVER respond to your messages. the will never send email reset messages. they do not answer questions like 'how do i get my bank account verified'. The WEIRDEST business I have ever encountered.
account maken kan niet
Snappcar is v.z.v. mij bekend het enige bedrijf dat met internetbankieren werkt en dan een gezamenlijke rekening (en/of) niet accepteert! Je kunt niet eens een account aanmaken als je een en/of rekening hebt. Terwijl het toch duidelijk is dat een van de twee namen zal overeenkomen. Je zou het zelfs handmatig kunnen checken, het hoeft maar eenmalig en er komen echt geen duizenden nieuwe accounts per dag bij.
O ja, en je betaalt 5 euro voor deze handige procedure van aanmelden!
Misschien kan Snappcar eens kijken hoe iedere andere internetbedrijf dat doet??Addertjes onder het gras zijn alleen zichtbaar via social media
Super initiatief, goeie zaak op zich, maar....
Als je bepaalde voorwaarden wilt lezen moet je aanmelden met apple id of via facebook
Zoals bijvoorbeeld eigen risico voorwaarden
Ze adverteren dan wel dat je die kan "beperken tot" 250 euro, wat het werkelijk kost en wat je extra moet betalen om die laag te houden kan je alleen zien als je via social media aanmeld
De ervaring leert dat als dergelijke dingen verborgen zijn er iets niet helemaal oke is
En misschien is het bedrijf dan toch niet zo geweldig als ze zich voordoenAuto
Plus punten:
-Je kan makkelijk met verhuurders in contact komen.
Minpunten:
- veel verhuurders die auto’s verhuren zonder foto.
Of deze zijn na meerdere keren op telefoon/computer niet te zien na meerdere keren verversen.
- niet telefonisch bereikbaar.
- borg duurt veel te lang om terug te krijgen. We zijn inmiddels 7 dagen verder
- je betaald 5 euro om je te verifiëren, slaat nergens op, dit kan ook met 1cent zoals telefoon aanbieders het doen. Bovendien moet je een foto uploaden met je rijbewijs, ook hier uit kan je het zien of het allemaal klopt. Dus de 5 euro verificatie “regel” slaat nergens op..Tesla
Veel tijd kwijt en daarna geblokkeerd omdat ik een Tesla wilde huren. "Dat is fraude gevoelig."
Auto proberen te huren
Het is niet mogelijk om je rijbewijs te uploaden in de app, continu foutmelding dat de resolutie te laag is wat ik ook probeer
Huren van bestelbus
+ Snelle reactie van verhuurder om auto te verhuren
- Omslachtige aanmeld procedure en je moet zelfs 5 Euro betalen voor een account ......
- Je krijgt je borg van 250 Euro niet zo maar terug. Je moet dat omslachtig aangeven in je profiel dat je je borg terug wilt. Waanzin, het is mijn eigen geld! En dan kan het nog 8 dagen duren voordat de borg wordt terug gestort.
- SnappCar is telefonisch niet bereikbaarHuren snappcar
Categorieën
Blog
Mijn Reviews
Mijn Instellingen
Help
UITLOGGEN
Arthur Izeboud
NL
Voor bedrijven
Jouw review telt!
Je hebt een review over SnappCar geschreven
Voeg foto toe
Arthur Izeboud
6 reviews
1 ster: zeer slecht
Zojuist
Na dat ik een auto probeerde te huren…
Na dat ik een auto probeerde te huren moest ik mijn rijbewijs updaten omdat dat verlopen was en ik het bij snappcar nog niet veranderd had probeerde ik dat te veranderen.
Netjes mijn nieuwe geldige rijbewijs gefotografeerd maar dit werd niet geaccepteerd.
Vervolgens heb ik netjes het formulier ingevuld omdat Snappcar blijkbaar je telefonisch te woord staat.
Hierop kreeg ik de volgende mail
Hi Arthur,
Tijdens het registratieproces bij SnappCar controleren wij de gegevens van iedere nieuwe deelnemer. Wij doen dit ter bescherming van onze huurders en verhuurders en om de veiligheid en betrouwbaarheid van de SnappCar Community zo goed mogelijk te kunnen waarborgen.
De controle van een nieuwe deelnemer bestaat, onder andere, uit een identiteitscheck in de vorm van een verificatie van rijbewijs en bankgegevens en een controle van de door jou ingevulde profiel- en contactgegevens.
In een aantal gevallen kan het voorkomen dat de ingevulde gegevens niet voldoen aan de eisen die wij stellen aan onze gebruikers. Deelname aan SnappCar is dan helaas niet mogelijk.
Helaas hebben wij geconstateerd dat jouw profiel met de daarin door jou ingevulde gegevens helaas niet voldoen aan de minimale richtlijnen die wij hanteren om deel te kunnen nemen aan SnappCar. Op basis hiervan hebben wij jouw profiel gedeactiveerd. Helaas kun je dus geen gebruik maken van SnappCar.
Omdat de meeste checks geautomatiseerd worden uitgevoerd, kan ons team helaas geen specifieke inhoudelijke mededeling doen over de gegevens of de uitkomst van deze identiteitscontrole.
Het spijt ons jou niet beter te kunnen berichten. Wij willen je bedanken voor je interesse in SnappCar en wensen je succes met het elders invulling geven aan jouw mobiliteitsbehoefte.
Jammer van snappcar dat ze niet weten dat je een bestaande klant bent die altijd netjes betaald heeft en niet fraudeerde.
Heb vervolgens weer een mail gestuurd en uitgelegd dat dit anders ligt.
Lucinda
Ik maakte al gebruik van snappcar
Al een paar jaar.
Mijn rijbewijs heb ik net geüpdate omdat ik zag dat het verlopen was.
Dus ik ik snap niet dat ik nu geweigerd wordt.
Vervolgens deze mail!
Arthur,
Helaas kunnen we je niet meer informatie geven. Je zal helaas geen gebruik meer kunnen maken van SnappCar.
Groet, Kasper
SnappCar Community Support
Check ook ons Helpcenter voor een antwoord op Veelgestelde vragen!
Als ze vinden dat je geen gebruik mag maken heb dan de ballen om te vertellen waarom.
Ook is de prijs misleidend .
Als je gaat boeken komt er een bedrag boven op.
Ik hoop dat ze het op deze manier vol gaan houden .
Ook in mindere tijden.
Ben zeer teleurgesteld .
Snappcar doet overkomen als een sociale groene partij maar is gewoon een broodje verdien model .
Ik wil niet eens meer deelnemen !huur van een auto
Je moet meteen bij het afsluiten van de overeenkomst € 250,- borg betalen. Die krijg je niet meteen na afloop van de overeenkomst terug. Heel raar. Daar nemen ze maximaal 8 dagen voor. Zal ik dat ook eens doen als ik een auto huur?? "Ik betaal u de borg tussen nu en 8 dagen". Ik denk niet dat je dan een auto kunt huren. Daar komt nog bij dat je direct na afloop van de overeenkomst de borg kunt terugvragen maar het is heel raar dat ze daar dan geen mailadres of telefoonnr. bijzetten en dan moet je echt de site doorspitten voor je een van die 2 gevonden hebt.
PAS OP! NIET AAN BEGINNEN!
PAS OP ALSJEBLIEFT! DEZE WEBSITE NIET VERTROUWEN!
Deze website moet je nooit aan beginnen. Ik heb een account aangemaakt en netjes 5 Euro betaald met mijn vriendin haar rekening, nu hebben zij de rekening geweigerd en ze weigeren het geld terug te storten en moet ik met mijn eigen rekening opnieuw 5 Euro betalen. Wat een slecht bedrijf zeg. Slaat echt nergens op.
Dit ook nog na al mijn persoonlijke gegevens en kopieen van mijn Rijbewijs geupload te hebben!!!
Daarna gaf ik aan dat het niet meer hoefde en dat ik het geld terug wilde ontvangen, en kijk hun reactie:
"Wanneer je besluit de registratie vroegtijdig af te breken of je deelname aan SnappCar te beëindigen, dan kunnen wij de betaalde kosten voor verificatie niet aan jou terugstorten. Deze kosten zijn immers gemaakt voor de verificatie van jouw profiel. Dit geldt ook voor inschrijvingen die niet voldoen aan onze Algemene voorwaarden."
Anderen bekeken ook

Wil je een keer op vakantie naar Groot-Brittannië of Ierland en ben je er nog nooit geweest? Wat zijn de leuke plekjes om te bezoeken, en waar...

Wat vinden de klanten die je voorgingen van CarDelMar? Is het niet prettig om vooraf te lezen over ervaringen die andere consumenten gehad hebben. ...

Heb je zelf geen auto of wil je gewoon wel eens wat anders, al is het maar voor een dagje? Dan kun je een auto huren. Europcar is een van de bekend...

Wat zeggen anderen over dit bedrijf? Wat zeggen anderen over het parkeren van je auto op schiphol.nl? Of de autoverhuur van Schiphol parkeren? Het ...
We hebben een vrachtwagen gehuurd de 16e een bestelauto gehuurd. Maar we krijgen de borgsom van 250 niet meteen terug!! Moeten 17 dagen wachten om te verzoeken de borgsom te willen terughebben. En dan kan het nog 14 dagen voordat wij het op onze bankrekening hebben. Dit is belachelijk! Dus snappcar, nooit meer. Dit is niet normaal!