Quick Parking

4.9

Bestellen

2.8

Service

4

Prijs

2.6

Levering

22.2%

Zou hier weer kopen

Quick Parking

Als je op vakantie gaat wil je gewoon dat je auto veilig geparkeerd staat, en dat al zeker als je met het vliegtuig vertrekt want het gemakkelijkste blijft nog altijd met je eigen auto tot aan de luchthaven rijden. Dan heb je geen gedoe met het openbaar vervoer of eventuele vertragingen. Maar waar kan je je auto achterlaten op een parking met toezicht zonder een pak geld kwijt te zijn? Bij Quick Parking kan je daarvoor terecht! Wat klanten vinden van Quick Parking lees je hier op NederlandReview!  

Over Quick Parking  
Quick Parking bestaat sinds 2007 en zij hebben in totaal ruim dertien locaties met meer dan 3.000 parkeerplaatsen tot hun beschiking. Je vindt een Quick parking in Schiphol, Eindhoven, Rotterdam, Zaventem, Charleroi, Düsseldorf, Weeze, Orly en Charles de Gaulle. Het bedrijf staat voor ‘Goedkoop, snel en comfortabel parkeren nabij luchthavens.’ Bij Quick Parking kunnen klanten die vanaf een luchthaven vertrekken hun auto 24/7 parkeren, maar ook kort parkeren is hier mogelijk vanaf één dag. Wanneer je twee dagen parkeert, hoef je zelfs maar voor één dag te betalen. 

Diensten  
Bij Quick Parking kun je lang of kort parkeren op locaties die goed bereikbaar zijn vanaf de snelweg. Het parkeerterrein is verder volledig afgesloten en wordt 24/7 bewaakt. Reserveren gaat zeer gemakkelijk: 

  • Vul het online reserveringsformulier in en klik op ‘Verstuur’ 

  • Controleer hierna al je gegevens en kies voor de door jou gewenste betaalwijze, klik dan weer op ‘Verstuur’ 

  • Als laatste druk je de reserveringsbevestiging af die je als bijlage in de bevestigingsmail van je reservering ontvangt. Hierop staat ook het adres van de parkeerplaats en een wegenkaartje. 

Wanneer je bij Quick Parking parkeert houd je zelf de autosleutels in handen, tenzij de hoofdlocatie is volgeboekt. Een medewerker van Quick Parking helpt je met je bagage en met een gratis luxe shuttlebus naar de terminal van de luchthaven gebracht. Uiteraard word je na de reis ook weer opgehaald en naar de parkeerplaats gebracht. 



Annuleren  
Je kunt tot 5 uur van tevoren de reservering per e-mail annuleren als de reis niet doorgaat. Wanneer je voor een online betaling had gekozen dan dien je een e-mail te sturen naar info@quickparking.nl met vermelding van je reserveringsnummer. Voeg ook je bankgegevens toe, zodat ze het betaalde bedrag weer terug kunnen storten. Wanneer je later annuleert, wordt dit gezien als een no-show en dien je het hele bedrag te betalen. 

Betaalmogelijkheden  
Bij het reserveren kun je ervoor kiezen om online te betalen via iDealPayPal of creditcard (Mastercard of Visa worden aanvaard). 

Klachten  
Als je een klacht hebt over het product en/of de dienstverlening van Quick Parking, dan kan je een e-mail sturen naar klantenservice@quickparking.nl. Deze klachten worden binnen 14 dagen beantwoord. Ben je niet tevreden over de afhandeling? Dan kun je de klacht hierna voorleggen aan de Geschillencommissie Thuiswinkel

Wat is jouw ervaring met Quick Parking?  
Wat vond je van de prijzen, de benadering van de medewerkers en de snelheid waarmee ze je naar de luchthaven brachten? Laat hier je review achter, zodat anderen te weten komen wat ze juist mogen verwachten van Quick Parking. 

Zijn klanten blij met de service van Quick Parking? Lees het in de reviews op deze pagina!  

Beoordelingen, klachten, ervaringen en reviews

Lees hier onafhankelijke reviews, klachten en ervaringen. Wees op de hoogte waar u uw aankoop kunt doen of beoordeel zelf een winkel waar u een (online) aankoop heeft gedaan. Zo bepaalt tegenwoordig heel Nederland zelf welke winkels slecht en goed zijn!

Schrijf zelf een review

Schrijf hier een review over het bedrijf, de producten en/of diensten. Gebruik max zo’n 500 karakters

Gelieve eerst in te loggen

Bestellen

starstarstarstarstar

Service

starstarstarstarstar

Prijs

starstarstarstarstar

Levering

starstarstarstarstar

Zou hier weer kopen

Totaal

10

Alle reviews (18)

Quickparking Amsterdam Schiphol

Zeer slecht bedrijf. Klantenservice is zeer slecht. Onvriendelijk en niets is mogelijk. Een dag voor onze vlucht werd onze boeking geannuleerd. Toen konden we online overnieuw boeken maar was het ineens 80 euro duurder. Nooit meer Quickpark, echt een afrader voor iedereen. Oplichters!

27-10-2023

0forum

quickparking brussel

Een van de dingen die wel echt verbeterd moet worden is de Quick parking bij Brussel. Heen reis is nog OK. Dat wijst zich vanzelf, (je komt namelijk altijd wel op Zaventem aan, met welke shuttle bus dan ook) maar ook dan is al het niet Nederlands sprekende personeel en zeer gebrekkige Engels spreken een probleem. Ook is er geen duidelijke parkeer veld en vak nummering, je moet dus maar goed onthouden waar je auto staat… toen wij aankwamen, was het grote parkeerveld vrijwel leeg. De terugreis vanaf Zaventem naar de parking is echter allerbelabberdst , zeer slecht geregeld. Of dat kwam omdat we pas rond middernacht aankwamen, weet ik niet, maar als je de procedure volgt op de parkeervoucher ga je echt fout. Je moet een nummer bellen , dat blijkbaar buiten kantooruren al niet werkt, dan wordt je doorverbonden en moetje kiezen tussen vliegvelden, dan weer doorverbonden naar chauffeur… 8 minuten in de wachtstand en dan neemt er weer iemand op duie geen NL spreekt en nauwelijks Engels. Toevallig hebben we zelf “busperron E” gevonden en konden we toch instappen… (Tip, een duidelijke bewegwijzering naar perron E of een paar borden quickparking zouden al helpen) Bij aankomst bij quickparking rijdt de shuttle bus dus de hele grote parking rond en moet je maar net weten/herinneren waar ongeveer je auto staat. Er is namelijk geen duidelijke nummering/borden of vaknummers… Er wordt wel geroepen door de chauffeur , parking Un, deux, trois, etc, maar dat was nu net nergens aangegeven . Je kan niks navragen, want niemand praat dus Nederlands en ook geen Engels En bovendien is het ruw terrein met bij regen dus veel waterpoelen en slechte verlichting. Met doorlopend klikken op de automatische vergrendeling hebben we slepend met de koffers en schoenen vol water de auto gevonden. Ook de andere reizigers waren allemaal zichtbaar geïrriteerd Jammer en een smet op de verder perfect verlopen en geregeld vakantie. Daar moet Corendon echt andere eisen gaan stellen aan deze partner quickparking, want dat kan zo niet.

D

D

31-07-2023

0forum

Parking

Via TUI deze parkeerplaats geregeld. Er zou een bus om de 20 minuten rijden. Toen we aankwamen om 04:55 (2,5 uur voor vertrek van de vlucht, zoals aangeraden) hebben we deze net gemist. Pas een uur later (!!) was de volgende bus er. In de tussentijd de aangegeven noodnummer gebeld, maar deze kon de chauffeur telefonisch niet bereiken. We zijn pas om 06:30 afgezet bij Schiphol. Wat een stress, zo vlak voor de vakantie. Nooit meer Quick Parking voor ons!

W

Warsha

31-07-2023

0forum

Absoluut ondermaats; chaos s’morgens. Zeer onvriendelijk, brutaal en alleen Franstalig personeel. Vieze vuile parking. Overvolle, snikhete opeengestapelde mensen en koffers op de bus die voortdurend wegschoven. Gevaarlijk rijstijl. ECHTE AFRADER!!!

B

Bart Van Calster

22-06-2023

0forum

quick parking vallet

Omdat ik met een klein kindje midden in de nacht vertrok vanop schiphol en snachts terug ging komen heb ik met een klein hartje mijn wagen aan de normaal geziene "professionele chauffeurs" van quickparking toevertrouwd. DIT DOE IK NOOIT MEER!!! Om te weten wat er tussentijds met mijn wagen gebeurde heb ik een GPS tracker geïnstalleerd, deze gaf aan dat er met mijn wagen verschillende stops zijn geweest en dat er met een koude motor op een baan van 50/u snelheden van 106 km/u werd gereden. bij vertrek naar huis bleek dat ze ook iedere instelling van de wagen hadden veranderd. Mailtjes gestuurd met bewijzen en nooit reactie gekregen. NOOIT ZAL IK NOG GEBUIK MAKEN VAN QUICK PARKING!! Spijtig van de verplichte sterren

R

Robion

12-04-2023

1forum

Parking Eindhoven

Op de voorwaarden staat we wachten bij vertraging.. We hadden say express overdag all gebeld.. Moest goedkomen.. Sta nu dus op Eindhoven airport niemand te bereiken.. Echt extreem slechte service!!!

D

Dennis verdaasdonk

04-09-2022

1forum

Parking Marconistraat Rotterdam

Slechte service bij in en uitladen koffers.Daarnaast is de parking verouderd/verpauperd, op 2e en 3e parkeerlaag geen verlichting, lift buiten werking en daardoor met alle koffers naar beneden moeten lopen. Geen aanrader om daar je auto te parkeren.

R

R. HOEGEE

18-06-2022

0forum

Busrit

Bus zou iedere 20 minuten rijden. Nu 45 minuten staan wachten. Slechte zaak.

B

Bootsman

26-02-2022

0forum

Nul service

Per ongeluk twee keer een parkeerplek geboekt en betaald. Stom van mij. Toch maar een mailtje gestuurd om te vragen of ik het dubbel betaalde bedrag wellicht terug kon krijgen. Nul reactie. Klantenservice gebeld. Daar pakt een aardige mevrouw op die belooft het even na te kijken. En vervolgens gewoon de verbinding verbreekt. Zou netjes zijn, ook al betalen ze niet terug, als ze we even fatsoenlijk antwoord zouden geven. Dus: eens maar nooit meer.

P

pascale

03-09-2021

0forum

Geen levering

In dec een reis geboekt naar Curaçao en daarbij een quick parking gereserveerd voor het parkeren van de auto. Helaas werd de reis geannuleerd. Meteen ook doorgegeven dat het parkeren geannuleerd kon worden. Reisgelden heb ik heel netjes en snel terug gekregen, helaas tot op heden nog steeds niet van quick parking. Meerdere keren mail contact gehad ( telefonisch niet bereikbaar), maar telkens een standaard reactie van iemand anders na een aantal dagen dat het geld zo spoedig wordt terug gestort. Inhoudelijk wordt er niet ingegaan op de mail. Hopelijk kan quick parking nu wel inhoudelijk reageren en terug betalen

F

Femke Schepers

24-02-2021

0forum

Slecht

Zonder overleg omgeboekt naar een ongunstige locatie. Na het annuleren krijg ik een mail dat IBAN niet klopt(onzin). Na het juiste IBAN door gegeven te hebben duurt het weken voordat je je geld terug krijgt. Als je erachter aan belt, krijg je door dat het bij de financiële administratie ligt en dat het nog paar weken duurt. Waardeloos

L

Laurens

24-08-2020

0forum

Parkeren

Heen bij het parkeren bijna een uur op de shuttle bus moeten wachten, bij terugkomst ging de slagboom niet omhoog Dus.... niet meer!

I

Ina Van den Berg

08-10-2019

0forum

Parking Amsterdam

Ik heb inmiddels 3 mails gestuurd naar Quick Parking, maar geen reactie mogen ontvangen van de klanten service, de klanten service is er waarschijnlijk niet.

G

Gerard

21-09-2019

0forum

Parking Basic

Boeken ging zonder moeite. Bij aankomst wachtte de bus niet en reed zonder passagiers weg. Na ongeveer een kwartier was er een volgende bus. Tot zover geen problemen. De terugreis ruim een uur op de bus moeten wachten. Continu zeiden de chauffeurs van de bussen naar de andere Quick Parking locaties dat de chauffeur van onze bus had gemeld dat hij achter hun zat en de volgende bus zou zijn. Dit is 5x gebeurd. Telefonisch was Quick Parking niet te bereiken. Zeer slecht, ik boek niet nog een keer bij Quick Parking en raad iedereen aan om iets anders dan Quick Parking te zoeken. Beter iets meer geld uitgeven dan op deze manier genaaid te worden.

K

Klaassen

17-09-2019

0forum

Parkeerplaats Europoint Rotterdam

-vuile parking -parking niet afgesloten - poorten staan dag en nacht open -klantendienst van Quickparking niet bereikbaar -op een mail met klachten wordt niet gereageerd +transfer naar en van luchthaven Rotterdam verliep vlot

M

Martine L

03-09-2019

0forum

Chauffeur rijdt gewoon weg van parking zonder mensen in te laten stappen

Chauffeur rijdt gewoon weg van parking zonder mensen in te laten stappen. Hierdoor meer dan half uur extra op parking staan wachten voor er weer een bus kwam. Waardeloos als je naar Schiphol noet.

D

Dirk

14-07-2019

0forum

Lang wachten

Op de heenreis moesten wij met zeker 15 mensen langer wachten dan ons was toegezegd. Zeker 40 minuten. Je knijpt hem dan wel, want je wil je vlucht niet missen. Diegene bij de poort gaf summiere en onjuiste informatie en sprak geen Engels. Ik had nog niet betaald en heb dat bij de aankomst gedaan. Bij het terugrijden ging de slagboom niet voor mij open. Er werd gemeld dat ik nog niet betaald had. In het huisje bij de slagboom was niemand aanwezig. Na verloop van tijd kwam er een chauffeur. Doordat ik op mijn mobiel kon laten zien dat ik betaald had konden wij eindelijk naar huis.

J

Jorina van Leeuwen

06-05-2019

0forum

reservering nummer 18846167

Hallo team van Quick parking Schiphol Eerst willen wij jullie allemaal een heel gelukkig en gezond 2019 toe wensen Wij zijn zeer tevreden over de service van jullie En al helemaal toen wij van vakantie terug kwamen en onze auto aantroffen met een plasticzak voor het raam bestuurder kant we moeten het met achteruit parkeren het raam laten zakken en vergeten het weer te sluiten Wij willen jullie hiervoor heel erg bedanken dank u dank u dank u wel Groeten Oane en Thea

V

v d Meer / Landman

01-01-2019

1forum