NederlandReview

    Ervaringen Quick Parking

    Als je op vakantie gaat wil je gewoon dat je auto veilig geparkeerd staat, en dat al zeker als je met het vliegtuig vertrekt want het gemakkelijkste blijft nog altijd met je eigen auto tot aan de luchthaven rijden. Dan heb je geen gedoe met het openbaar vervoer of eventuele vertragingen. Maar waar kan je je auto achterlaten op een parking met toezicht zonder een pak geld kwijt te zijn? Bij Quick Parking kan je daarvoor terecht! Wat klanten vinden van Quick Parking lees je hier op NederlandReview!

    Over Quick Parking
    Quick Parking bestaat sinds 2007 en zij hebben in totaal ruim dertien locaties met meer dan 3.000 parkeerplaatsen tot hun beschiking. Je vindt een Quick parking in Schiphol, Eindhoven, Rotterdam, Zaventem, Charleroi, Düsseldorf, Weeze, Orly en Charles de Gaulle. Het bedrijf staat voor ‘Goedkoop, snel en comfortabel parkeren nabij luchthavens.’ Bij Quick Parking kunnen klanten die vanaf een luchthaven vertrekken hun auto 24/7 parkeren, maar ook kort parkeren is hier mogelijk vanaf één dag. Wanneer je twee dagen parkeert, hoef je zelfs maar voor één dag te betalen.

    Diensten
    Bij Quick Parking kun je lang of kort parkeren op locaties die goed bereikbaar zijn vanaf de snelweg. Het parkeerterrein is verder volledig afgesloten en wordt 24/7 bewaakt. Reserveren gaat zeer gemakkelijk:

    • Vul het online reserveringsformulier in en klik op ‘Verstuur’

    • Controleer hierna al je gegevens en kies voor de door jou gewenste betaalwijze, klik dan weer op ‘Verstuur’

    • Als laatste druk je de reserveringsbevestiging af die je als bijlage in de bevestigingsmail van je reservering ontvangt. Hierop staat ook het adres van de parkeerplaats en een wegenkaartje.

    Wanneer je bij Quick Parking parkeert houd je zelf de autosleutels in handen, tenzij de hoofdlocatie is volgeboekt. Een medewerker van Quick Parking helpt je met je bagage en met een gratis luxe shuttlebus naar de terminal van de luchthaven gebracht. Uiteraard word je na de reis ook weer opgehaald en naar de parkeerplaats gebracht.


    Annuleren
    Je kunt tot 5 uur van tevoren de reservering per e-mail annuleren als de reis niet doorgaat. Wanneer je voor een online betaling had gekozen dan dien je een e-mail te sturen naar info@quickparking.nl met vermelding van je reserveringsnummer. Voeg ook je bankgegevens toe, zodat ze het betaalde bedrag weer terug kunnen storten. Wanneer je later annuleert, wordt dit gezien als een no-show en dien je het hele bedrag te betalen.

    Betaalmogelijkheden
    Bij het reserveren kun je ervoor kiezen om online te betalen via iDeal, PayPal of creditcard (Mastercard of Visa worden aanvaard).

    Klachten
    Als je een klacht hebt over het product en/of de dienstverlening van Quick Parking, dan kan je een e-mail sturen naar klantenservice@quickparking.nl. Deze klachten worden binnen 14 dagen beantwoord. Ben je niet tevreden over de afhandeling? Dan kun je de klacht hierna voorleggen aan de Geschillencommissie Thuiswinkel.

    Wat is jouw ervaring met Quick Parking?
    Wat vond je van de prijzen, de benadering van de medewerkers en de snelheid waarmee ze je naar de luchthaven brachten? Laat hier je review achter, zodat anderen te weten komen wat ze juist mogen verwachten van Quick Parking.

    Zijn klanten blij met de service van Quick Parking? Lees het in de reviews op deze pagina!

    Een filmpje van Quick Parking in Eindhoven!

    Quick Parking
    Beoordelingen, klachten, ervaringen en reviews (10)

    4.6
    10% Zou hier weer kopen!
    Bestellen
    rating
    6.6
    Service
    rating
    3.2
    Prijs
    rating
    5.4
    Leveren
    rating
    3

    Schrijf nieuwe review

    Lees hier onafhankelijke reviews, klachten en ervaringen. Wees op de hoogte waar u uw aankoop kunt doen of beoordeel zelf een winkel waar u een (online) aankoop heeft gedaan. Zo bepaalt tegenwoordig heel Nederland zelf welke winkels slecht en goed zijn!

    Schrijf zelf een review over Quick Parking

    Uw beoordeling

    reservering nummer 18846167

    Hallo team van Quick parking Schiphol
    Eerst willen wij jullie allemaal een heel gelukkig en gezond 2019 toe wensen
    Wij zijn zeer tevreden over de service van jullie
    En al helemaal toen wij van vakantie terug kwamen en onze auto aantroffen met een plasticzak voor het raam bestuurder kant
    we moeten het met achteruit parkeren het raam laten zakken en vergeten het weer te sluiten
    Wij willen jullie hiervoor heel erg bedanken
    dank u dank u dank u wel
    Groeten Oane en Thea

    Door: v d Meer / Landman01-01-2019
    M.26-03-2020

    Helaas hebben wij een slechte ervaring. Wat een ongelofelijk slecht, niet goed functionerend bedrijf. ‘Slecht’ in de zin van: bij vertrek op 26-02 konden we het parkeerterrein niet af. We moesten bij de meneer achter de desk in kantoor, eerst ons bewijs van betaling laten zien. Zo gezegd, zo gedaan. Wat ook vreemd was, dat hij (voordat we het bewijs van betaling lieten zien) hij ons liet weten dat we hem ook contant konden betalen!!! Na het laten zien van ons bewijs, mochten we wel vertrekken en konden we het parkeerterrein af. Bij navraag waarom dit zo ging: “Tja, weet het ook niet mevrouw, zal wel een foutje in het systeem zijn”. Vandaag, op 26-03 beweren ze dat we niet betaald hebben? Responderen op hun mail blijkt ook niet mogelijk. Maak GEEN gebruik van de 'diensten' van Quickparking, er zijn genoeg anderen! I

    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    Ja
    10
    rating

    Nul service

    Per ongeluk twee keer een parkeerplek geboekt en betaald. Stom van mij. Toch maar een mailtje gestuurd om te vragen of ik het dubbel betaalde bedrag wellicht terug kon krijgen. Nul reactie. Klantenservice gebeld. Daar pakt een aardige mevrouw op die belooft het even na te kijken. En vervolgens gewoon de verbinding verbreekt. Zou netjes zijn, ook al betalen ze niet terug, als ze we even fatsoenlijk antwoord zouden geven. Dus: eens maar nooit meer.

    Door: pascale03-09-2021
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    Nee
    2
    rating

    Geen levering

    In dec een reis geboekt naar Curaçao en daarbij een quick parking gereserveerd voor het parkeren van de auto. Helaas werd de reis geannuleerd. Meteen ook doorgegeven dat het parkeren geannuleerd kon worden. Reisgelden heb ik heel netjes en snel terug gekregen, helaas tot op heden nog steeds niet van quick parking.
    Meerdere keren mail contact gehad ( telefonisch niet bereikbaar), maar telkens een standaard reactie van iemand anders na een aantal dagen dat het geld zo spoedig wordt terug gestort. Inhoudelijk wordt er niet ingegaan op de mail.

    Hopelijk kan quick parking nu wel inhoudelijk reageren en terug betalen

    Door: Femke Schepers24-02-2021
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    Nee
    2
    rating

    Slecht

    Zonder overleg omgeboekt naar een ongunstige locatie. Na het annuleren krijg ik een mail dat IBAN niet klopt(onzin). Na het juiste IBAN door gegeven te hebben duurt het weken voordat je je geld terug krijgt. Als je erachter aan belt, krijg je door dat het bij de financiële administratie ligt en dat het nog paar weken duurt. Waardeloos

    Door: Laurens24-08-2020
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    Nee
    4
    rating

    Parkeren

    Heen bij het parkeren bijna een uur op de shuttle bus moeten wachten, bij terugkomst ging de slagboom niet omhoog
    Dus.... niet meer!

    Door: Ina Van den Berg08-10-2019
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    Nee
    4
    rating

    Parking Amsterdam

    Ik heb inmiddels 3 mails gestuurd naar Quick Parking, maar geen reactie mogen ontvangen van de klanten service, de klanten service is er waarschijnlijk niet.

    Door: Gerard21-09-2019
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    Nee
    5
    rating

    Parking Basic

    Boeken ging zonder moeite.
    Bij aankomst wachtte de bus niet en reed zonder passagiers weg. Na ongeveer een kwartier was er een volgende bus. Tot zover geen problemen.
    De terugreis ruim een uur op de bus moeten wachten. Continu zeiden de chauffeurs van de bussen naar de andere Quick Parking locaties dat de chauffeur van onze bus had gemeld dat hij achter hun zat en de volgende bus zou zijn. Dit is 5x gebeurd. Telefonisch was Quick Parking niet te bereiken.
    Zeer slecht, ik boek niet nog een keer bij Quick Parking en raad iedereen aan om iets anders dan Quick Parking te zoeken. Beter iets meer geld uitgeven dan op deze manier genaaid te worden.

    Door: Klaassen17-09-2019
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    Nee
    5
    rating

    Parkeerplaats Europoint Rotterdam

    -vuile parking
    -parking niet afgesloten - poorten staan dag en nacht open
    -klantendienst van Quickparking niet bereikbaar
    -op een mail met klachten wordt niet gereageerd

    +transfer naar en van luchthaven Rotterdam verliep vlot

    Door: Martine L02-09-2019
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    Nee
    4.5
    rating

    Chauffeur rijdt gewoon weg van parking zonder mensen in te laten stappen

    Chauffeur rijdt gewoon weg van parking zonder mensen in te laten stappen.
    Hierdoor meer dan half uur extra op parking staan wachten voor er weer een bus kwam.

    Waardeloos als je naar Schiphol noet.

    Door: Dirk14-07-2019
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    Nee
    4
    rating

    Lang wachten

    Op de heenreis moesten wij met zeker 15 mensen langer wachten dan ons was toegezegd. Zeker 40 minuten. Je knijpt hem dan wel, want je wil je vlucht niet missen. Diegene bij de poort gaf summiere en onjuiste informatie en sprak geen Engels. Ik had nog niet betaald en heb dat bij de aankomst gedaan. Bij het terugrijden ging de slagboom niet voor mij open. Er werd gemeld dat ik nog niet betaald had. In het huisje bij de slagboom was niemand aanwezig. Na verloop van tijd kwam er een chauffeur. Doordat ik op mijn mobiel kon laten zien dat ik betaald had konden wij eindelijk naar huis.

    Door: Jorina van Leeuwen06-05-2019
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    Nee
    5
    rating

    FAQ

    Is Quick Parking een betrouwbaar bedrijf?

    Er zijn 10 ervaringen geplaatst over Quick Parking. Gemiddeld hebben zij als cijfer een 4.6 gekregen, waarbij 10% van de recensenten hebben aangegeven dat ze hier weer zouden kopen.

    In welke sectoren is Quick Parking actief?

    Quick Parking is vooral actief in de categorie Autodiensten en daarbinnen gespecialiseerd in de sector(en) (Vliegveld) Parkeren

    Ik heb alle reviews goed gelezen. Wat nu?

    Heb je een positieve indruk gekregen door de reviews? Dan kun je naar de website van Quick Parking gaan en je bestelling plaatsen. Zo niet, zoek dan hier verder naar een ander bedrijf.