Parkmobile

2.9

Bestellen

2.1

Service

2.6

Prijs

2.5

Levering

10%

Zou hier weer kopen

Parkmobile

Parkmobile: dag parkeerboetes, lange rijen en teveel betalen. Je hebt er iets over gehoord, het gezien bij anderen of al ervaren: superhandig en snel parkeren met Parkmobile. Nieuwsgierig wat anderen over deze parkeerservice zeggen? Blijf dan even hangen.


Wat is Parkmobile?

Parkmobile maakt het mogelijk om 'digitaal' te parkeren. Je parkeert snel, makkelijk en veilig met je GPS-locatie. Geen tripjes meer naar de betaalautomaat, wachten in de rij voor een parkeerkaartje of betalen voor tijd die je niet geparkeerd staat. Er zijn ruim 170 steden aangesloten bij Parkmobile en meer dan 120 garages. Er is dus altijd een Parkmobile-parkeerplek bij jou in de buurt. Daar start je per app, sms of per telefoon je parkeeractie en als je weer weggaat stop je je parkeeractie weer via jouw favoriete methode.


Hoe werkt Parkmobile?

Je kunt met Parkmobile parkeren, en zo lange wachtrijen en boetes vermijden, via de parkeerapp, via sms of door te bellen. Als je met de app parkeert, dan start en stop je jouw parkeeractie via de app en betaal je aan het eind van de maand je parkeerkosten met een automatische incasso of met creditcard. De app is er voor iPhone, Android en Windows Phone. Je kunt ook per sms parkeren. Je start en stopt je parkeeractie dan door een sms te sturen naar het aangegeven nummer. Aan het einde van de maand worden je parkeerkosten afgerekend door middel van een automatische incasso of je creditcard. Wil je liever per telefoon starten en stoppen met parkeren? Dat kan door. Door te bellen naar het nummer van Parkmobile heb je dat zo voor elkaar. Afrekenen gebeurt op dezelfde manier als bij de app en sms.




Waar kan je Parkmobile gebruiken?

Parkmobile is te gebruiken in meer dan 170 steden en in meer dan 120 garages. Superhandig. Alles wat je nodig hebt is je telefoon en je kenteken. Nooit meer een boete omdat je te laat terug was bij de auto of wachten in de regen voor de parkeerautomaat. Je kunt met deze digitale parkeerapp parkeren op straat, parkeren in een garage, op exclusieve ParkBee locaties, achter slagbomen en zelfs slim en voordelig bij Schiphol Airport Amsterdam en Eindhoven Airport.


Contact met Parkmobile

Heb je een vraag over parkeren met Parkmobile, is er iets heel goed of juist iets minder gegaan of heb je vragen, opmerkingen of suggesties voor Parkmobile? Dan kun je op verschillende manieren contact met ze opnemen. Stuur je bericht per mail naar de helpdesk, schrijf je ideeën op en verstuur ze met de post, of stuur een online post op de verschillende social media; onder andere Facebook, Twitter, LinkedIn en Instagram.


Ervaringen met Parkmobile

Heb jij het gemak al ervaren van het parkeren met de app? En hoe bevalt parkeren per minuut je? Is het starten en stoppen van je parkeeractie echt zo makkelijk of vond jij het toch nog lastig? Dit zijn dingen die mensen willen weten voor ze gaan parkeren met Parkmobile. Heb jij een antwoord op deze vragen? Deel je mening over het 'nieuwe parkeren' met anderen en laat ze weten hoe dit bevalt!


Met Parkmobile kun je digitaal parkeren. Werkt dit? Is het veilig en betrouwbaar? Lees reviews en ervaringen van klanten die de app gebruiken!

Beoordelingen, klachten, ervaringen en reviews

Lees hier onafhankelijke reviews, klachten en ervaringen. Wees op de hoogte waar u uw aankoop kunt doen of beoordeel zelf een winkel waar u een (online) aankoop heeft gedaan. Zo bepaalt tegenwoordig heel Nederland zelf welke winkels slecht en goed zijn!

Schrijf zelf een review

Schrijf hier een review over het bedrijf, de producten en/of diensten. Gebruik max zo’n 500 karakters

Gelieve eerst in te loggen

Bestellen

Service

Prijs

Levering

Zou hier weer kopen

Totaal

10

Alle reviews (20)

Parkmobile

Waardeloze klantenservice. Na een storing in de app is er onterecht te veel geld van mijn rekening afgeschreven. Ik hier 7 augustus jl. over gebeld en gemaild. Op 17, 22 en 28 augustus een herinnering gestuurd en nog twee keer telefonisch contact gehad. Ik wacht momenteel nog steeds op een passende reactie en vooral mijn geld.

J

Josephine

19-09-2023

0

Parkmobile

Ik heb mijn auto in Amsterdam geparkeerd en parkeeractie gestart , de parkeeractie is bij een andere zone gestart , met klantenservice contact opgelegd maar zij kunnen niks voor mij betekenen . Ik moet onterecht €28, 60 betalen en een boete nog die ik moet krijgen . Zéér klantonvriendelijkheid, heel slecht service!!!!!! Ik raad aan om parkmobile app absoluut niet gebruiken

M

Marjan

25-01-2023

0

Parkere

Ik heb bij de Sheraton in de luchthaven geparkeerd voor 50 min. Bij het uitgaan van de parkeerplaats ging de boom niet open, ik heb 4 keer open barrier geclik op die app, toen kwam ik er achter dat er 4 keer een nieuwe parkeer actie was begonnen terwijl ik niet eens uit dat perkeerplaats was gekomen, hoe is dit mogelijkt? Daarna met klantenservice gebeld en hun zelf konden die slagboom niet open kregen, maar volgens hun kunnen ze niets doen met die extra parkeeracties die gestart waren en ik moet toch 20 euro betalen. Heel klantonvriendelijk, slechte service

J

Jhon

21-05-2022

0

Parkeerapp

Slechte klantenservice ik zou deze app niet gebruiken. Om een of andere reden kwam ik nadat ik een parkeeractie had gestart de app niet meer in en heb ik moeten betalen voor 16 uur parkeren terwijl ik maar 1 uur nodig had. Volgende dag dus eindelijk de parkeeractie kunnen stoppen. Geprobeerd die avond te bellen met klantenservice geen gehoor natuurlijk. Het leukste is dat ik nu van de klantenservice te horen krijg “sorry ik zie geen bewijs dat u in de app de parkeeractie heeft geprobeerd te beëindigen” nou mevrouw dat was me hele issue namelijk en moet ik gewoon betalen. Wat een grap.

M

Mickey

20-05-2022

0

Parking Amsterdam

For a parking spot on the same street sometimes it automatically stops at midnight, sometimes you have to cancel it... we were charged 75 Euros - when we called customer service twice they were not helpful.. Even though our invoice was wrong. Would never use this app again.

R

Rachael Monahan

11-04-2022

0

Parkmobile

Het bedrijf parkmobile heeft een zeer slechte functioneerde app en server. Bij het stoppen van een parkeeractie loopt deze gewoon door waarna een onterechte torenhoge rekening als gevolg. Wanneer je contact opneemt met het bedrijf reageren de callcentermedewerkers met een standaard antwoord met, dat ze de logging op de server hebben gecontroleerd en nemen dit als waarheid aan. Wanneer feiten en bewijslast wilt bespreken hangen deze medewerkers bruut te tel op in je oor. Een klacht indien via email word pas na twee maanden behandeld. Dit nadat ze getriggerd zijn door de site klacht.nl. wanneer je het teveel geboekte bedrag terug stort word je account geblokeerd en kan je zelf bij andere aanbieders geen account aanmaken omdat je ineens als wanbetaler staat gemeld. Vreemd dat een consumentenbedrijf dit mag met als gevolg vele andere schades die ze klanten toedoen. Tevens worden de betaalmethodes niet volgens de wet nageleefd of eigenlijk gezegt totaal niet..parkmobile speelt hiervoor eigen wethouder en rechtertje. Het regent klachten over dit bedrijf die ook onderdeel is van parkmobile. Je account word gewoon meteen geblokeerd dat kan en mag wettelijk helemaal niet..stel je telefoonrekening niet betaald dan krijg je daar netjes bericht over en gaat men niet over tot het blokkeren van je tel. Klachten word met een standaard teks afgedaan als opgelost terwijl er niks is opgelost. Dit bedrijf fraudeert op een zeer sluwe wijze en dient naar mijn mening afgesloten te worden en beboet te worden voor alle klanten die het de afgelopen jaren en heden dupeert. De klantenservice is echt schandalig..maar eigen rechter spelen gaat te ver. Dit soort bedrijven mogen niet zoveel macht aan worden toegekend. De bedragen zijn vaak net onder de 50euro waardoor rechtsgang niet mogelijk is. Een frauduleuze bedrijf die tactieken hanteert en zichzelf zo verrijkt. Ik hoop dat dit bedrijf voor het nog meer schade aanricht aangepakt zal worden..ook zal worden overgegaan tot het doen van aangifte..

A

Aouwi

21-03-2022

0

Park mobiel

Zeer slecht. Mijn rekening was ineens 30 euro voor 1 uur parkeren bij een park. Meteen mijn abonnement op gezegd. Ik weet zeker dat ik mijn park mobiel had uitgezet of eigenlijk, hij deed het vanuit zich zelf. Je wordt echt genaaid. Verder kun je ze moeilijk bereiken, of helemaal niet. Vandaar deze mail.

E

ellenvanabbe50@gmail.com

08-03-2022

0

Parkmobile zeer slechte ervaringen!

NIET in zee gaan met Parkmobile! Heb meerdere keren rekeningen gehad die niet van mij waren en er is geen contact te krijgen om geld terug te krijgen. Rekeningen blijven binnen komen en zoals te lezen zijn er veel meer mensen die hetzelfde hebben mee gemaakt!! Parkmobile licht op!

B

Berna

21-02-2022

0

Parkmobile

Ik maakte met tevredenheid gebruik van parkmobile. Ik voegde in jaar tijd 21 kentekens op voor mijn gasten. Hiervoor betaalde ik al 1 euro per kenteken voor het toevoegen. Dat waren kosten die ik begreep, ook in de app staan en dus duidelijk. Wat echter nergens duidelijk in de app naar voren komt , is dat je voor de toegevoegde incidentele kentekens na de proefperiode ook nog eens abonnementskosten a 2.50 per kenteken moet betalen !!! Bah wat een boeven

M

Mike

07-01-2022

0

Rotterdam

Oplichters alert ! Gaan zaken doen! Krijg zomaar rekeningen die niet bestaan !

A

Anoniem

04-11-2021

0

Park Mobile

Wat een waardeloos bedrijf!. Vorige week in Amsterdam door een storing bij Park Mobile is mijn parkeeractie 2x gestart. Ter plekke 16 euro betaald en bij thuiskomst een uur later nog eens 24 euro! Gebeld en de fout is toegegeven. Toen een mail van ene Luca, dat ik het had kunnen zien in mijn sms berichten?!?!?! Ofwel: ik moet beide bedragen betalen. Een paar dagen ervoor is in Scheveningen een parkeeractie door Park Mobile afgesloten, waardoor ik een bekeuring heb gekregen. Neem een andere parkeerapp, niet deze!!!

A

Astrid De Reus

10-09-2021

0

Parkeren in Rotterdam

Ga niet in zee met Park Mobile. Het zijn oplichters. Ze laten je reserveren in parkeergarages waar geen afspraken mee zijn. Dus sta je voor een dichte deur, maar ze brengen je wel kosten inrekening!!' Bellen helpt niet ze reageren niet op je klachten en luiten je account af en dreigen met hoge incassokosten als je niet betaald. Leuk verdienmodel! Pas op voor deze organisatie

J

J.C. Buisman

26-08-2021

0

Parkmobile

Niet doen mensen! Laten parkeer acties doorlopen en zadelen je met de kosten plus extra incasso kosten op. Geen communicatie alleen maar dreigen! Cib zelfde verhaal, na indienen bezwaar binnen 2 uur reactie dat deze is afgewezen, bijna lachwekkend.

S

Sarah

13-05-2021

0

-

Belofte, begrip en toezeggingen via de telefoon gekregen. Dit zou ik in een mail bevestigd krijgen, nooit deze mail ontvangen. Week later mail gekregen met een conclusie wat hier pal tegenover staat. Los van de vervelende roddels over mij TERWIJL ik in de wacht zit, is dit een bijzonder vervelende en frustrerende manier van klachtenafhandeling bij Park Mobile. Ik ben bezig met het opbouwen van een kwestie inclusief geluidsfragmenten van het desbetreffende gesprek. De rillingen lopen over je lijf bij het aanhoren van hoe het daadwerkelijk achter de schermen gaat bij Parkmobile. Hier zal ik op mogelijk terugkomen in de vorm van social media en kassa of dergelijks. Daarbij zal ik iedereen in mijn omgeving en kring ten strengste afraden om Parkmobile als parkeer app te gebruiken.

R

RM

19-02-2021

0

Gratis parkeren kostte mij meer dan 30 euro door falende app

Ik heb ongeveer ergens 10 minuten gestaan, ik heb de actie stopgezet en enige tijd later krijg ik een factuur voor meer dan 30 euro voor deze actie terwijl ik zelf letterlijk alleen hun standaard fee te zien kreeg. Klantenservice is absoluut bagger. Ik vermoed zelfs dat ze dit met opzet in hun app laten zitten zodat ze meer kunnen verdienen aan gebruikers! Er zijn zat andere apps waarmee je betaald kan parkeren, ga niet in zee met deze oplichters! Daarnaast sta ik open om contact mee te zoeken om te kijken naar een groepsvordering voor gedupeerde die dezelfde ervaring hebben als ik.

N

Neal Perez

11-11-2020

0

parkeren

ls je parkmobile.nl opstart is het eerste wat opvalt, nooit meer teveel betalen. Dat is niet waar. ik heb mijn auto geparkeerd rond 1915uur, waar betaald parkeer tijd eindigt om 1930uur. In dit specifieke geval was ik 1 uur op bezoek, De rekening was ruim 15 euro (normaal ,33 eurocent). Ik heb de parkeer actie niet gestopt en de teller loopt andere dag gewoon weer door tot een max tijd. Dan stopt deze automatisch. Parkmobile geeft aan dat je zelf de actie moet stoppen. Er klopt iets niet. Stel dat ik mijn auto wel had laten staan paar dagen dan had ik mooi een boete gehad na 24 uur. want parkmobile stopt de actie automatisch. Ik heb dus na 1 uur geen gebruik van gemaakt van de stopactie, omdat er van uit ging dat de parkeeractie automatisch stopte, nadat betaald parkeren voorbij was. Dat was zeker in het begin zo. Iemand verdiend hier aan. dit is niet klantvriendelijk, Parkmobile geeft gemeente de schuld. lekker makkelijk.

J

john

04-06-2020

0

15,- euro...

Oplichters!!! En bagger klantenservice!!! Ik moest 15,- euro betalen voor 7 minuten parkeren....

R

Rodin

28-12-2019

0

Parkmobile

Vandaag in Dokkum de parkeerapp gestart. Na 1 uur is deze automatisch gestopt? Nu vette parkeerbon gekregen......terwijl ik bij aankomst pas de app heb beëindigd. Hier snap ik niets van!

M

M van rooij

16-07-2019

1

Eruit gekickt

Keurig de app opgestart. Bij terugkeer blijkt ie maar tien minuten gelopen te hebben. Mooi een bon van 62 euro! Dank u, Parkmobile.

H

Henri

20-01-2018

0

Dubbel betalen en geen antwoord

Keurig via de app mijn parkeertransactie gestart en gestopt. Krijg ik 's avonds een e-mail van hen dat mijn transactie ruim een uur later is gedeactiveerd. Beide transacties staan in mijn geschiedenis. ParkMobile netjes een Whatsapp gestuurd. Ze zijn de volgende dag online, maar reageren helemaal niet. Daarnaast blijft de app vaak hangen en loopt je parkeertijd onnodig lang door. Ben overgestapt naar een andere aanbieder, bevalt een stuk beter.

C

Carla

11-10-2017

0