Allopark

3.3

Bestellen

2

Service

2.9

Prijs

2.1

Levering

20%

Zou hier weer kopen

Allopark

Je auto parkeren bij een luchthaven is niet goedkoop. Je betaalt eigenlijk alleen om je auto dagen stil te laten staan. Allopark wil reizigers daarom helpen. Ze kunnen je geen gratis parkeerplek aanbieden, maar geven je wel de mogelijkheid om de goedkoopste parkeerplek te vinden. Je kunt bij Allopark eenvoudig de prijzen van verschillende parkeerplekken rondom de luchthaven vergelijken, zodat je nooit te veel betaalt. Moet jij vaak voor zaken op reis en wil je Allopark graag uitproberen? Neem dan eerst een kijkje bij de reviews van anderen die de vergelijker al gebruiken. Is Allopark namelijk wel betrouwbaar? Dat ontdek je op NederlandReview.


Over Allopark

Eigenlijk is het idee achter Allopark heel simpel, maar wel heel slim. Een online vergelijker voor parkeerplekken bij verschillende luchthavens. De wereld is door het reizen met vliegtuigen een stuk kleiner geworden. We kunnen overal heen en vliegtickets worden steeds goedkoper. Sommigen vliegen bijna elke week wel op en neer naar Londen voor werk en anderen gaan spontaan een weekendje naar Parijs om vakantie te vieren. We vliegen steeds meer en hebben daarom een parkeerplek nodig voor onze auto. Allopark zag hoe populair vliegreizen werden en heeft hier slim op ingespeeld. 




Parkeren in 3 stappen met Allopark

1. Kies jouw luchthaven: Je kunt met Allopark parkeerplekken bij de luchthavens in Frankrijk, België, Italië, Zwitserland en Nederland vergelijken.
2. Kies de datum: Nadat je de luchthaven gekozen hebt, heeft Allopark de data van je reis nodig. Vul in wanneer je de auto komt brengen en wanneer je de auto weer op komt halen.
3. Boek jouw parkeerplek: Je krijgt nu een lijst met alle parkeerplekken. Je kunt hier een plek kiezen aan de hand van de prijs of de afstand tot de luchthaven.


Diensten Allopark

Met de vergelijker van Allopark vind je altijd een goedkope parkeerplek in de buurt van jouw luchthaven. Ze hebben echter nog meer diensten voor hun gebruikers. Het vergelijken wordt nu nog makkelijker met de App voor Android en Apple. Je kunt ook gratis gebruikmaken van chauffeurs en pendeldiensten. Je betaalt ook altijd veilig met Visa, Bancontact, MisterCash, iDeal, MasterCard, Maestro, sofort of PayPal.


Klachten Allopark

Neem bij problemen altijd eerst contact op met de klantenservice van Allopark voordat je een review schrijft. De klantenservice kan je klacht misschien oplossen. Op de website vind je het telefoonnummer van Allopark. Je kunt dan direct met een medewerker spreken. Je kunt echter ook contact opnemen via de Social Media van Allopark. Neem daarom een kijkje op Facebook en Twitter.


Jouw ervaringen met Allopark

Gebruik jij altijd eerst de prijsvergelijker voordat je op reis gaat? En heb jij al veel geld bespaard door Allopark? Schrijf dan een review over jouw ervaringen met de vergelijker. Is de dienst betrouwbaar? Vind je altijd de goedkoopste parkeerplekken? En kun je de klantenservice altijd bereiken? Laat het in jouw beoordeling allemaal weten. Anderen horen graag van je!


Kun je bij alle luchthavens goedkoop parkeren? Krijg je de beste plek? En is de de dienst betrouwbaar? Lees hier reviews en ervaringen over Allopark.

Beoordelingen, klachten, ervaringen en reviews

Lees hier onafhankelijke reviews, klachten en ervaringen. Wees op de hoogte waar u uw aankoop kunt doen of beoordeel zelf een winkel waar u een (online) aankoop heeft gedaan. Zo bepaalt tegenwoordig heel Nederland zelf welke winkels slecht en goed zijn!

Schrijf zelf een review

Schrijf hier een review over het bedrijf, de producten en/of diensten. Gebruik max zo’n 5000 karakters

Verstuur uw review

Bestellen

Service

Prijs

Levering

Zou hier weer kopen

Totaal

10

Alle reviews (30)

Reservatie parking via Allopark in Zaventem

Ik wil iedereen waarschuwen voor oplichtigspraktijken van Allopark. Ik had vorig jaar in februari een parkeerplaats gereserveerd en betaald via Allopark. Twee weken voor het afreizen sturen ze een mail dat de reservatie gewijzigd werd naar Park&Go. Ik nam hiermee contact op en deze wisten nergens van en ze lieten ook hun ongenoegen blijken over Allopark. Ik nam via mail opnieuw contact op met Allopark en mijn reservatie werd zomaar geannuleerd. Op mijn vraag hoe het zat met de terugbetaling kreeg ik een mail dat dit voor 28 april 2023 zou zijn, dus 8 MAANDEN na hun annulatie. Nu is het 12 mei 2023 en nog niets teruggekregen. Ook geen antwoorden meer op mijn mails. Bellen kan op een betalend nummer aan €1,5 per minuut. Of ze opnemen is maar de vraag. Dus NOOIT boeken bij Allopark, zijn oplichters.

L

Lucal

12-05-2023

0

Parking to the airport

I booked and made a timeslot. Upon arrival 15 minutes before I tried to call the number on the gate but the call for rejected. I called the number on my booking form that I had to print out but the tape said nobody was available and I tied calling Allopark themselves but they never responded.... I was only met with an angry woman who lived at the house, only wanted to talk French and said I just had to call the number on the gate. After fruitless calls and precious time waiting nobody ever arrived. We waited for 20 minutes past booking time and then had to leave and had to park expensively at the airport itself.... We almost missed our flight because of this nonsens! I'm very unhappy because I'm out the money I had to pay to book but also had to pay for much more expensive parking.... It was an absolute scam....

C

Charly

27-12-2022

0

parkeren

M

Mohamed

10-12-2022

1

Parkeerplaats Brussel - Charleroi

Wij hadden een reis geboekt en vlogen vanaf Brussel - Charleroi. Keurig een parkeerplaats geboekt bij Allopark. Anderhalve dag voor vertrek werd de vlucht, en daarmee de reis, geannuleerd omdat het cabinepersoneel van Ryanair staakte. Ik heb meteen, buiten de minimale 24 uur, de parkeerplaats geannuleerd. Krijg ik na twee dagen een email waarin men aangeeft geconstateerd te hebben dat ik geen annuleringsverzekering via Allopark had. En daardoor dat men het volledige bedrag, zonder daar maar enige dienst voor geleverd te hebben, niet terugbetaald. Wat een service door een situatie waar ik als gedupeerde geen enkele invloed op heb kunnen uitoefenen. Ik zal nooit meer iemand adviseren of zelf bij Allopark te reserveren. Super slechte service!

R

René

01-05-2022

0

Parkeerplaatsen geannuleerd

3 parkeer plaatsen 1 week voor vertrek geannuleerd. Zonder rede!... Schande in de Franse taal. Reservering was in NLD.... Nu is alles vol... Brussel Zaventem... behoed u zelf niet doen aub. Monique

M

Monique

21-04-2022

0

Allopark Zaventem

I reserved a parking month of Feb. for 3 days, but our flight changed, so i cancelled my resrevation. I asked and give my account number to retrun back my money, but i got an answer that just contact them for my next travel if in case i want to reserve again a parking, but i said, i just want my money back, but they never answer me back anymore.. so my money just gone and put in their pocket... So BE CAREFUL before booking a reservation...I don't recommend this...and besides read carefully before you book, they have hidden fees.. Read the small Letter written info!!!!..

E

Emily

05-04-2022

0

Park en Go Zaventem

Ik had van 04-02-2022 t/m 07-02-2022 een parkeerplaats gereserveerd aan de Kerklaan 100 in Machelen. Helaas moest ik mijn reservering annuleren en ook ik had een annuleringsverzekering. Al een aantal keer per email contact gehad en krijg steeds hetzelfde terug. Verwijzing naar de creditnota( na een jaar wordt het bedrag teruggestort mocht je het nog gebruiken) en als ik daarna aangeef dat ik hier niet op wil wachten aangezien ik geen gebruik meer wil en denk te maken van hun diensten dit jaar. Dus heb gevraagd om een datum wanneer de refund gedaan kan worden. Hierop krijg ik alleen maar een bericht dat ze wachten op een andere partij met de datum van terugstorten. Jammer dat het zo moet want terugstorten is echt niet zo moeilijk en hoeft niet zolang te duren

G

Gerben Schuring

22-02-2022

0

Parking zaventem via allopark

Boeken en betalen gaat vlotjes, MAAR.....als je door omstandigheden moet annuleren(verzekering genomen) dan begint de LIJDENSWEG:wachten al 4 weken op terugbetaling,krijgen amper reactie, tel.contact is tegen betaling!!!!SCHANDALIG!

M

Martine

07-02-2022

0

allopark parking

terrible experience! parking was full, no one answered, allopark promised a refund already twice via email ( 7 months ago ) and still we received nothing!!

M

margo

06-01-2022

0

Geboekt 19 juni tot 10 juni

Opgelet, alloparking Charleroi zijn oplichters.! Parking geboekt van 19 juni 2021 tot 10 juli 2021 voor 108 euru. Op 18 juni bericht dat parkeren niet door kan gaan maar dat binnen de 6 weken het bedrag zal worden teruggestort. Na 3 maanden wacht ik nog steeds op de terugbetaling. Voor deze periode zijn er 40 gedupeerden. BOEK HIER NOOIT!!!

S

Sonja

29-10-2021

0

16-10-2021

Parkeerplaatsen verkopen en geen Parkeerplaats te krijgen Dan heb ik het nog niet over de communicatie met de baas Ook niet dat de shuttle door werknemers gereden worden die onder invloed van een jointje zijn. Ik zeg BOEK HIER NOOIT

R

Rosita Bun

22-10-2021

0

Parkeren

Waardeloos

J

Jaap

22-10-2021

0

Parkingplaats met shuttlebus

Traumatisch ervaring. Bij aankomst bleek de parking volzet en werden we naar een ander adres gestuurd. Op dit andere adres moesten we terug opnieuw betalen omdat dit blijkbaar van een andere uitbater was. Mensen praten geen nederland wat het communiceren heel moeilijk maakt. Na veel discussiëren en uiteindelijk het bedrag betaald te hebben zijn we veel te laat naar de luchthaven gebracht.

M

marijke bollen

28-09-2021

0

Parkeerplaats

Reservering gemaakt op een parkeerplaats, maar bij aankomst niemand aanwezig en het hek dicht. Ook na bellen kwam er niemand om het hek te openen. Na het contact opnemen met de klantenservice komen we al helemaal geen steek verder. Die zeggen enkel na controle was het hek open. Ontzettend onbetrouwbaar deze partij, zou er nooit meer zaken mee doen.

M

Michel

15-09-2021

0

parkeerplek

Parkeerplek gereserveerd voor 31 juli bij Allopark Zaventem. Opgegeven tijdstip 7u ( lang van te voren want wisten toen geen vluchttijden). Komen er rond 10u aan, worden niet op het terrein gelaten want we zijn veel te laat. Wel al betaald vanaf 7u. Parking zou volzet zijn. Onze redenatie dat er betaald is vanaf 7u vind chauffeur niet zijn probleem. Probeer je te bellen naar hun telefoonnummer wordt er niet beantwoord. Zoek op zo een korte termijn maar andere parking. Op goed geluk naar parking Zaventem terrein en daar in parkeergarage gereden na eerst parkeerticket te hebben genomen. Gelukkig nog net op tijd om in te checken. Na vakantie extra rekening van €130, bovenop de €87 van Allopark. Hebben nog politie bij Zaventem aangesproken en die vertelden dat het grote oplichters zijn. Dus nooit maar dan ook nooit meer een parking buiten de luchthaven!!!

M

Martinet

16-08-2021

0

slecht

Augustus 2020 4 maanden geboekte parkeerplaats in Charleroi. Toen ik aankwam bij de Parking new jack, vond ik alleen een agressieve hond .... de parking was gesloten. Ik riskeerde het vliegtuig te verliezen en gelukkig vond ik parkeerplaats P4. aangekomen in Lamezia terme las ik een bericht op mijn e-mail waarin Allopark mijn parkeerplaats veranderde om 21:00 de dag voordat ik vertrok ... jammer dat ik het niet zag ... 55 euro gegeven aan deze oplichters en 70 besteed aan de nieuwe parkeerplaats.....

A

Antonio

04-09-2020

0

Parkeerspot

Trap er niet in, waardeloos bedrijf, annuleren gaat niet want dan geven ze aan dat er geen verzekering is afgesloten, die bieden ze namelijk niet eens aan.... geld kwijt en geen parkeerplaats!

R

Ronald

04-05-2020

0

Niets moet alles kan

Parking besteld en betaald echter nooit kunnen parkeren... Veel bla bla meer nooit geld teruggekregen. Zeker geen aanrader

F

Fangio vandoorne

27-01-2020

2

Parkeerplaats 1X nooit meer

Een keer en nooit meer. Op de heen weg receptie gesloten niemand aanwezig. Eindelijk komt busje aan. En wat denk je hij is ook de receptionist. Hij neemt plaats achter de counter en registreert voor alle klanten die inmiddels aan zijn gekomen de voertuigen. Ik stress natuurlijk denk ik mis m’n vlucht had niet gerekend op een extra uur om parkeren te regelen. Laat mij nog eens extra €2 aftikken (luchthavenbelasting). En daarna scheuren naar de airport omdat er nog meer mensen staan. Terug weg vergelijkbare S....t serves. EenX nooit meer.

F

Fouad

27-10-2019

0

Parking bij Zaventem

Via Allopark een reservering geplaatst. De Parking stuurde een mail dat het was volgeboekt, dus werd mijn parking geannuleerd. Ik zou het geld terugontvangen. Nooit gebeurd. Zowel Allopark als de Parking zelf gecontacteerd, maar geen enkel bericht terug ontvangen. Maar, Karma is een bitch... Ze zullen er op een of andere manier voor boeten.

I

Ilan

09-10-2019

0