Centraal Beheer
Alle reviewsCentraal Beheer
Alle reviews (9)
Nog geen reviews!
Ga op zoek naar bedrijven waar je ervaring mee hebt en schrijf er reviews over! Je reviews dragen bij aan een transparantere markt en zorgt voor betere betrouwbaarheid van bedrijven
Doorlopende reisverzekering
Bij uitstek de meest bureaucratische en listige verzekeringsmaatschappij. Afschuwelijk hoe afgestompt en onmenselijk het merendeel van de medewerkers is. Mijn eerdere klacht over een welles-nietes-discussie die ik had met een medewerker over de dood van mijn schoonmoeder, die in coma lag, moest ik van CB offline halen. Na weigering volgde royement, maar dit deden ze op oneigenlijke gronden. Ik werd geroyeerd om fraude, terwijl ik de betreffende annuleringsmodule nooit heb gehad. Hoe kun je frauduleus claimen als er niets te claimen valt? Ik wacht nu al 5 maanden op de transcriptie van het gesprek....foutje, hoor ik net, maar nu is de klachtenbehandelaar van ACHMEA net voor een maand op vakantie. Dus of ik nog even geduld heb. Ondertussen kan ik door deze wanpraktijken geen nieuwe verzekeringen afsluiten. Dus nogmaals met klem: vermijd ACHMEA en met name CENTRAAL BEHEER
Autoverzekering
2 weken terug kreeg ik een bericht dat ik teveel heb betaald over het jaar 2021. Netjes teruggestort en telefoon gedaan of het wel klopte, alles klopte en het zou zo klaar zijn. Vervolgens wordt er een groot bedrag weer afgeschreven van de rekening terwijl maandpremie 117 euro per maand is. Je belt ze op, krijg je een onervaren medewerkster aan de lijn die je 45 min in de wacht houdt en vervolgens zegt dat ze het ook niet weet. Wat een stelletje amateurs
Verzekering
Nog nooit in mijn leven zo’n slecht bedrijf meegemaakt. Nooit een verzekering afsluiten hier. Strooien met persoonlijke gegevens en sturen deze naar de verkeerde persoon. Dit bedrijf doet alles behalve jou helpen. Ooit een krijg bedrag van €7 vergeten te betalen. Nu heb ik een CIS melding waardoor ik nergens een verzekering kan afsluiten omdat er in de melding niet benoemt wordt om wat en hoeveel het gaat. Alles is altijd optijd betaald maar door dit karige bedragje heb ik een mega groot probleem!! Wees jezelf lief en vermijdt dit bedrijf en achmea over het algemeen!!!
Ook zal ik overal een slechte review achterlaten waar kan!8 verzekeringen
30 jaar verzekerd geweest bij Centraal Beheer met een uitgebreid verzekeringspakket (8 verzekeringen). Nu bij een reisschade een meningsverschil over een bedrag van € 18.35 (18 euro en 35 cent). Zeer starre, harde, klantonvriendelijke, niet coulante benadering van de afdeling klachtenbehandeling. Men laat je liever al je polissen opzeggen, met een totale premie van ruim € 2400,- per jaar dan dat men overweegt om enige coulance toe te passen voor een bedrag van € 18.35. Men past gewoon een korting op een schadeuitkering toe omdat de leeftijd van een gestolen product, een gewoon gebruiksproduct onvoldoende is bewezen. Er is geen aankoopnota meer aanwezig !! Ik ben hierdoor het vertrouwen in Centraal Beheer volledig kwijtgeraakt. Je vraagt je dan af hoe de opstelling van Centraal Beheer zal zijn bij een eventuele volgende schade, als het niet om zo’n flutbedrag gaat. Ik moet er niet aan denken dat ik dan, naast alle ellende die een gebeurtenis met zich meebrengt, weer zo’n discussies zou moeten voeren met iemand die zich niet kan/wil inleven in een situatie. De keuze is aan u of u daar wel op zit te wachten. De slogan van Centraal Beheer “ Hulp nodig, we staan altijd voor u klaar.. “ geldt blijkbaar niet voor alle medewerkers van Centraal Beheer.
Even Apeldoorn bellen... misschien liever niet !!Autoverzekering
Vorig jaar ben ik resoluut mijn verzekering uit gegooid door centraal beheer omdat de premies niet op tijd betaald werden.
Rond dezelfde periode was er voor mij bewindvoering in gang gezet omdat er meerdere aandoeningen bij mij gediagnotiseerd zijn. Ondanks dat mijn bewindvoerder de situatie had uitgelegd aan centraal beheer en dat de premies voortaan op tijd betaald zouden worden en dat ik ruim 10 schadevrije jaren heb opgebouwd. Daar had centraal beheer geen boodschap aan en ik was niet meer welkom mede omdat ik bewindvoering heb en dan ben je per definitie niet welkom bij centraal beheer!!!
Geweldig beleid hanteren ze bij centraal beheer!!!
Ga zo door.....Hypotheek
Het afsluiten van een hypotheek gaat vrij snel. Helaas na een scheiding wachten we al 20 werkdagen in te weten wat er met onze hypotheek gaat gebeuren. Dit terwijl Centraal Beheer zelf aangeeft binnen 10 werkdagen aanvragen te behandelen. Zelf krijg je geen contact met Centraal Beheer maar als hypotheekadviseur word je ook gewoon niet snel en adequaat geholpen.
Een hypotheek aanbieder die niet met de tijd mee gaat
In eerste instantie tevreden over de hypotheek en de voorwaarden. Echter loopt CB in klantcontact wel heel erg achter. Communicatie gaat hoofdzakelijk met de post en zeer traag. Een verzoek om meer dan de limiet af te lossen laat weken op zich wachten Ook weinig mogelijkheden om online uitgebreide informatie in te zien. Telefonische klantenservice wel erg vriendelijk.
Achmea rechtsbijstand
Achmea Rechtsbijstandsverzekering houdt zich absoluut niet aan termijnen van 2 resp. 5 werkdagen die op hun website voor beoordeling van geschillen genoemd worden (de laatste voor een gemotiveerde afwijzing). Ze lieten ons langer dan 1 maand zonder woonkamer en keuken zitten ivm stankoverlast door PUR schuim, zonder inhoudelijk te reageren op onze klacht of ook maar enig advies te verstrekken. Achmeas advies dient puur hun eigen commercieel belang, niet het gegronde belang van de klant, en wordt niet o.g.v. juridische criteria verstrekt. We hebben de klantrelatie met Achmea inmiddels beëindigd. Een nuttelozere - en bovendien nog irritant dure - rechtsbijstandsverzekering kan ik mij niet voorstellen. Niet doen dus!!
inboedelverzekering
Onze inboedelverzekering loopt via Centraal Beheer, wegens de dekking en gezien het feit dat wij meerdere verzekeringen al hadden lopen bij dezelfde verzekeraar. Vonden wij handig en veiliger. Communicatie verloopt keurig en het bedrag is niet al te hoog.
Bedankt voor je mooie cijfer voor onze inboedelverzekering! Daar doen we het voor! Hartelijke groet,
Nanette, Centraal Beheer Webcarekeep-hope@hushmail.com
Rechtsbijstandsverzekering Achmea houdt zich niet aan de termijnen van 2 t/m 5 werkdagen die op hun website genoemd worden (de laatste voor een gemotiveerde afwijzing). Ze lieten ons langer dan 1 maand zonder woonkamer en keuken zitten (ivm met stankoverlast door PUR isolatieschuim) zonder inhoudelijk te reageren of ook maar iets te adviseren!! Het bouwbedrijf zette ons zelfs nog onder druk de order volledig te betalen, dat hebben wij uiteraard niet gedaan. Advies dient slechts Achmeas eigen commercieel belang, niet het gegrond belang van de klant, en wordt absoluut niet op juridische gronden verstrekt.
De klantrelatie zowel met Achmea als het bouwbedrijf in kwestie heb ik beëindigd.
Anderen bekeken ook


Waarom zou u kopen bij dit bedrijf: Hema verzekeringen? Hema verzekeringen is een organisatie welke er al vele jaren is. Natuurlijk zijn ze bekend ...

Wilt u ook weten wat andere mensen vinden van RouteMobiel? Route Mobiel is een in 2004 opgerichte organisatie met als doel om pechhulp een nieuwe d...

Ook besparen op kosten en uitgaven? Wat is EasySwitch.nl? EasySwitch.nl is een onafhankelijke overstapservice in Nederland. Je kunt hier de v...
Hoi Annet,
Ik kan me gelet op je verhaal voorstellen dat je niet tevreden bent. Geschillen die via onze Rechtsbijstandsverzekering verzekerd zijn worden afgehandeld door Stichting Achmea Rechtsbijstand (SAR). Dit is een onafhankelijke stichting. Ik vind het vervelend om te lezen dat je lang hebt moeten wachten op een reactie van de stichting. Als er nu iets is wat ik voor je kan doen hoor ik het graag. Je kunt me dan een e-mail sturen. Je e-mail mag naar webcare@centraalbeheer.nl.
Vriendelijke groet, Remco
Webcare Centraal Beheer