Centraal Beheer

4

Bestellen

3

Service

4

Prijs

3.4

Levering

20%

Zou hier weer kopen

Centraal Beheer

‘Even Apeldoorn bellen’, wie kent de slogan eigenlijk niet? De reclames van Centraal Beheer zijn een grote hit bij klanten. We kunnen allemaal wel lachen om de gekke scenario’s in de reclames, maar wat vinden de klanten van Centraal Beheer nadat ze de overstap gemaakt hebben? Zijn de reclames niets meer dan een grappig filmpje of heeft het bedrijf klanten nog meer te bieden? Het antwoord op deze vragen vind je op NederlandReview. Hier lees je de reviews van echte klanten. In de reviews lees je alles over de ervaringen en beoordelingen van de klanten, zodat jij weet wat je kunt verwachten als klant van Centraal Beheer.

Over Centraal Beheer

Alle klanten die op zoek zijn naar een verzekeraar met ervaring is bij Centraal Beheer op de juiste plek. In 1909 werd de eerste verzekering door het bedrijf afgesloten. In het begin richtte het bedrijf zich alleen op verzekeringen voor werkgevers, maar groeide al snel verder. Nu kun je bij Centraal Beheer terecht voor je bedrijf, jezelf of je gezin. In 1995 werd de verzekeraar onderdeel van Achmea en wilde het bedrijf meer dan alleen verzekeren, daarom bieden ze klanten nu nog veel meer diensten. Achmea is natuurlijk bekend van merken, zoals Interpolis, Zilveren Kruis en FBTO. 



De nieuwste reclame van Centraal Beheer met niemand minder dan Hulk Hogan!


Welke verzekeringen kun je eigenlijk bij Centraal Beheer afsluiten? Ze hebben een autoverzekering, inboedelverzekering, reisverzekering, aansprakelijkheidsverzekering, rechtsbijstandverzekering en overlijdensrisicoverzekering. Ze zijn echter verder gegroeid en helpen klanten nu ook bij al hun geldzaken. Je kunt bij Centraal Beheer namelijk ook sparen, beleggen, een hypotheek afsluiten, je pensioen regelen en lijfrente krijgen. Het bedrijf wil al hun klanten helpen met oplossingen en werkt daarom nauw samen met hun klanten. Verder maakt Centraal Beheer altijd duidelijke afspraken met hun klanten om verwarring te voorkomen. Je weet als klant altijd waar je aan toe bent. 

Even Apeldoorn bellen

Er zijn verschillende manieren om Centraal Beheer te bereiken. Het bedrijf wil altijd klaar kunnen staan voor klanten met vragen, klachten en opmerkingen en heeft daarom op de website een uitgebreide contactpagina. Je kunt gebruikmaken van het telefoonnummer, de chat of download de Centraal Beheer app op je telefoon. Neem wel altijd eerst even de tijd om alle informatie op de website te bekijken en het magazine te lezen. Veel vragen worden daar al beantwoord. Er is overigens een apart telefoonnummer om schade te melden. Mocht je toch niet zeker weten hoe je contact moet opnemen, dan kun je Centraal Beheer ook eerst via Social Media een vraag stellen. Ze zijn te volgen op Facebook en Twitter.

Jouw ervaringen met Centraal Beheer

Ben jij al jaren verzekerd bij de verzekeraar in Apeldoorn? Of heb jij net een hypotheek afgesloten bij Centraal Beheer? Vertel nieuwe klanten dan alles over jouw ervaringen door een review te schrijven. Is de klantenservice klantvriendelijk? Zijn de verzekeringen betrouwbaar? En ben je altijd goed op de hoogte van eventuele veranderingen? Laat het in jouw beoordeling allemaal weten. Nieuwe klanten willen namelijk graag weten of jij Centraal beheer aanraadt!


Wat vinden klanten van de verzekeringen van Centraal Beheer? Kun je schade snel melden? Lees het hier in de reviews en beoordelingen van klanten.

Beoordelingen, klachten, ervaringen en reviews

Lees hier onafhankelijke reviews, klachten en ervaringen. Wees op de hoogte waar u uw aankoop kunt doen of beoordeel zelf een winkel waar u een (online) aankoop heeft gedaan. Zo bepaalt tegenwoordig heel Nederland zelf welke winkels slecht en goed zijn!

Schrijf zelf een review

Schrijf hier een review over het bedrijf, de producten en/of diensten. Gebruik max zo’n 500 karakters

Gelieve eerst in te loggen

Bestellen

starstarstarstarstar

Service

starstarstarstarstar

Prijs

starstarstarstarstar

Levering

starstarstarstarstar

Zou hier weer kopen

Totaal

10

Alle reviews (10)

alle verzekeringen

Ik geef een 0 sterren. Wat een vreselijke ervaring hebben we gehad met Centraal Beheer! Na jarenlang (meer dan 10 jaar)trouw premies te hebben betaald voor verschillende verzekeringen, waaronder een woonverzekering, fietsverzekering, aansprakelijkheidsverzekering, rechtsbijstandverzekering, doorlopende reisverzekering en bromfietsverzekering, hebben we vandaag met grote verontwaardiging besloten om al onze verzekeringen elders onder te brengen. En ik kan je vertellen dat we nooit, maar dan ook nooit meer zullen overwegen om ooit nog zaken te doen met Centraal Beheer. De reden hiervoor is dat we schade hebben opgelopen tijdens een storm, iets wat we nooit eerder hebben hoeven claimen. Maar wat doet Centraal Beheer? Ze doen er alles aan om niet uit te keren, ondanks onze jarenlange premiebetalingen. Het is gewoonweg schandalig! En alsof dat nog niet erg genoeg is, stuurden ze ons een waardeloze aannemer genaamd QBuild. Deze man kwam binnen enkele minuten binnenstormen, nam vluchtig wat notities en vertelde ons wat er volgens hem aan reparaties moest gebeuren. Maar later beweerde Centraal Beheer dat het om achterstallig onderhoud ging, zodat ze maar geen geld hoefden uit te keren. Terwijl het overduidelijk was dat de schade veroorzaakt was door de storm. We hadden lekkage aan de uitbouw, maar de aannemer richtte zich op totaal irrelevante gebreken aan het dak en de lichtstraat. Uiteindelijk heb ik zelf het gaatje in het dak laten repareren, omdat de lekkage daarvandaan kwam. En de lekkage in de gang werd veroorzaakt door een afgewaaide dakpan, waardoor er vochtplekken ontstonden. QBuild beweerde dat ze dit alleen maar hoefden te sausen, maar Centraal Beheer vond zelfs dát onder achterstallig onderhoud vallen. Terwijl er op de bon die ik van QBuild heb gekregen iets compleet anders staat. Het is echt belachelijk! We raden iedereen ten zeerste aan om naar een andere verzekeraar te kijken om dergelijke immense teleurstellingen te voorkomen. En laten we vooral duidelijk maken dat we absoluut geen behoefte hebben aan verdere contactpogingen van Centraal Beheer. We hebben meerdere malen gebeld, maar zonder enig bevredigend resultaat. Het totale gebrek aan respons en effectieve communicatie heeft alleen maar bijgedragen aan onze frustratie. We voelen ons werkelijk opgelicht door deze verzekeraar. Het gevoel dat je goed verzekerd bent, terwijl dat absoluut niet het geval blijkt te zijn, is onbeschrijfelijk teleurstellend. Een dikke 0 sterren voor Centraal Beheer!

M

maaike

03-08-2023

0forum

Doorlopende reisverzekering

Bij uitstek de meest bureaucratische en listige verzekeringsmaatschappij. Afschuwelijk hoe afgestompt en onmenselijk het merendeel van de medewerkers is. Mijn eerdere klacht over een welles-nietes-discussie die ik had met een medewerker over de dood van mijn schoonmoeder, die in coma lag, moest ik van CB offline halen. Na weigering volgde royement, maar dit deden ze op oneigenlijke gronden. Ik werd geroyeerd om fraude, terwijl ik de betreffende annuleringsmodule nooit heb gehad. Hoe kun je frauduleus claimen als er niets te claimen valt? Ik wacht nu al 5 maanden op de transcriptie van het gesprek....foutje, hoor ik net, maar nu is de klachtenbehandelaar van ACHMEA net voor een maand op vakantie. Dus of ik nog even geduld heb. Ondertussen kan ik door deze wanpraktijken geen nieuwe verzekeringen afsluiten. Dus nogmaals met klem: vermijd ACHMEA en met name CENTRAAL BEHEER

L

Luc Seton

19-07-2022

0forum

Autoverzekering

2 weken terug kreeg ik een bericht dat ik teveel heb betaald over het jaar 2021. Netjes teruggestort en telefoon gedaan of het wel klopte, alles klopte en het zou zo klaar zijn. Vervolgens wordt er een groot bedrag weer afgeschreven van de rekening terwijl maandpremie 117 euro per maand is. Je belt ze op, krijg je een onervaren medewerkster aan de lijn die je 45 min in de wacht houdt en vervolgens zegt dat ze het ook niet weet. Wat een stelletje amateurs

B

Burak

25-01-2022

0forum

Verzekering

Nog nooit in mijn leven zo’n slecht bedrijf meegemaakt. Nooit een verzekering afsluiten hier. Strooien met persoonlijke gegevens en sturen deze naar de verkeerde persoon. Dit bedrijf doet alles behalve jou helpen. Ooit een krijg bedrag van €7 vergeten te betalen. Nu heb ik een CIS melding waardoor ik nergens een verzekering kan afsluiten omdat er in de melding niet benoemt wordt om wat en hoeveel het gaat. Alles is altijd optijd betaald maar door dit karige bedragje heb ik een mega groot probleem!! Wees jezelf lief en vermijdt dit bedrijf en achmea over het algemeen!!! Ook zal ik overal een slechte review achterlaten waar kan!

D

Dilek

20-08-2021

0forum

8 verzekeringen

30 jaar verzekerd geweest bij Centraal Beheer met een uitgebreid verzekeringspakket (8 verzekeringen). Nu bij een reisschade een meningsverschil over een bedrag van € 18.35 (18 euro en 35 cent). Zeer starre, harde, klantonvriendelijke, niet coulante benadering van de afdeling klachtenbehandeling. Men laat je liever al je polissen opzeggen, met een totale premie van ruim € 2400,- per jaar dan dat men overweegt om enige coulance toe te passen voor een bedrag van € 18.35. Men past gewoon een korting op een schadeuitkering toe omdat de leeftijd van een gestolen product, een gewoon gebruiksproduct onvoldoende is bewezen. Er is geen aankoopnota meer aanwezig !! Ik ben hierdoor het vertrouwen in Centraal Beheer volledig kwijtgeraakt. Je vraagt je dan af hoe de opstelling van Centraal Beheer zal zijn bij een eventuele volgende schade, als het niet om zo’n flutbedrag gaat. Ik moet er niet aan denken dat ik dan, naast alle ellende die een gebeurtenis met zich meebrengt, weer zo’n discussies zou moeten voeren met iemand die zich niet kan/wil inleven in een situatie. De keuze is aan u of u daar wel op zit te wachten. De slogan van Centraal Beheer “ Hulp nodig, we staan altijd voor u klaar.. “ geldt blijkbaar niet voor alle medewerkers van Centraal Beheer. Even Apeldoorn bellen... misschien liever niet !!

G

Guido

28-10-2020

0forum

Autoverzekering

Vorig jaar ben ik resoluut mijn verzekering uit gegooid door centraal beheer omdat de premies niet op tijd betaald werden. Rond dezelfde periode was er voor mij bewindvoering in gang gezet omdat er meerdere aandoeningen bij mij gediagnotiseerd zijn. Ondanks dat mijn bewindvoerder de situatie had uitgelegd aan centraal beheer en dat de premies voortaan op tijd betaald zouden worden en dat ik ruim 10 schadevrije jaren heb opgebouwd. Daar had centraal beheer geen boodschap aan en ik was niet meer welkom mede omdat ik bewindvoering heb en dan ben je per definitie niet welkom bij centraal beheer!!! Geweldig beleid hanteren ze bij centraal beheer!!! Ga zo door.....

D

Dave

17-04-2020

0forum

Hypotheek

Het afsluiten van een hypotheek gaat vrij snel. Helaas na een scheiding wachten we al 20 werkdagen in te weten wat er met onze hypotheek gaat gebeuren. Dit terwijl Centraal Beheer zelf aangeeft binnen 10 werkdagen aanvragen te behandelen. Zelf krijg je geen contact met Centraal Beheer maar als hypotheekadviseur word je ook gewoon niet snel en adequaat geholpen.

S

Stefan Schuring

22-02-2020

0forum

Een hypotheek aanbieder die niet met de tijd mee gaat

In eerste instantie tevreden over de hypotheek en de voorwaarden. Echter loopt CB in klantcontact wel heel erg achter. Communicatie gaat hoofdzakelijk met de post en zeer traag. Een verzoek om meer dan de limiet af te lossen laat weken op zich wachten Ook weinig mogelijkheden om online uitgebreide informatie in te zien. Telefonische klantenservice wel erg vriendelijk.

D

Daan

06-04-2019

0forum

Achmea rechtsbijstand

Achmea Rechtsbijstandsverzekering houdt zich absoluut niet aan termijnen van 2 resp. 5 werkdagen die op hun website voor beoordeling van geschillen genoemd worden (de laatste voor een gemotiveerde afwijzing). Ze lieten ons langer dan 1 maand zonder woonkamer en keuken zitten ivm stankoverlast door PUR schuim, zonder inhoudelijk te reageren op onze klacht of ook maar enig advies te verstrekken. Achmeas advies dient puur hun eigen commercieel belang, niet het gegronde belang van de klant, en wordt niet o.g.v. juridische criteria verstrekt. We hebben de klantrelatie met Achmea inmiddels beëindigd. Een nuttelozere - en bovendien nog irritant dure - rechtsbijstandsverzekering kan ik mij niet voorstellen. Niet doen dus!!

A

Annet

25-03-2019

1forum

inboedelverzekering

Onze inboedelverzekering loopt via Centraal Beheer, wegens de dekking en gezien het feit dat wij meerdere verzekeringen al hadden lopen bij dezelfde verzekeraar. Vonden wij handig en veiliger. Communicatie verloopt keurig en het bedrag is niet al te hoog.

J

Janssen

27-11-2017

2forum