DELTA Mobiel

5.9

Bestellen

3.5

Service

3.4

Prijs

4

Levering

15.4%

Zou hier weer kopen

DELTA Mobiel

DELTA Mobiel is een aanbieder van abonnementen voor mobiele telefonie. DELTA biedt ook energie aan en pakketten voor televisie en internet. Zie daarvoor DELTA Energie en DELTA TV & Internet.


Wat zijn de klantenervaringen met DELTA Mobiel?

Hoe beoordelen klanten van DELTA Mobiel de mobiele abonnementen die DELTA aanbiedt? Wat is de dekking en de bereikbaarheid van DELTA Mobiel? Hoe kun je een abonnement bij DELTA Mobiel wijzigen tijdens de looptijd? Hoe ervaren hun eigen klanten de service van dit bedrijf? Lees reviews op NederlandReview en kom erachter hoe klanten dit telecombedrijf beoordelen met cijfers!


Waar komt DELTA vandaan?

DELTA komt oorspronkelijk uit Zeeland, maar groeit sinds 2018 ook buiten deze provincie. DELTA levert zowel glasvezelverbindingen als energie. DELTA levert aan consumenten en aan zakelijke klanten. Het moederbedrijf van DELTA, maar ook van Caiway, is DELTA Fiber Nederland. De Zeeuwse herkomst blijkt onder andere uit de sponsoring van Zeeuwse evenementen, zoals de Kustmarathon van Zeeland, de DELTA Ride for the Roses en de DELTA Dikke Banden Races.


Wat biedt DELTA Mobiel aan?

DELTA Mobiel biedt sim-only-abonnementen en abonnementen met een telefoon. Bij zowel een sim-only-abbonement als een abonnement met een telefoon kun je bij DELTA kiezen voor nummerbehoud, dus je kunt je oude telefoonnummer gewoon behouden als je overstapt naar DELTA.


Je kiest voor een sim-only-abonnement als je jouw oude telefoon nog prima kunt gebruiken of als je liever zelf los een nieuwe telefoon aanschaft. Dat kan veel geld schelen! De sim-only-abonnementen zijn maandelijks aanpasbaar en opzegbaar, dus je kunt het ook gewoon een maandje proberen en als het niet bevalt, weer een andere telefoonaanbieder kiezen. Bij Sim only kun je daarnaast kiezen voor extra data: 4 GB, 10 GB of 30 GB.


Kies je voor een abonnement met een telefoon, dan kun je bijvoorbeeld kiezen voor een Samsung Galaxy S10, een Apple iPhone 11, een Huawei P Smart 2019 of een van de andere modellen.


Klanten die meerdere diensten van DELTA afnemen, dus klanten die bijvoorbeeld ook internet van DELTA gebruiken of een energiecontract van DELTA hebben, krijgen extra's. Zo krijg je dan dubbele data, kun je onbeperkt bellen, is je internet thuis extra snel, krijg je een extra tv-pakket en ontvang je maandelijks extra korting. 


Hoe is de service van DELTA Mobiel? Waar kun je storingen melden?

Je kunt contact maken met DELTA Mobiel via de website door in te loggen bij MijnDELTA. Storingen kun je melden en opzoeken via de website. Daar kun je ook gepland onderhoud en de status daarvan terugvinden. En opzoeken wat je bijvoorbeeld moet doen als je wifiverbinding traag is of als je router niet werkt. Daarnaast is DELTA bereikbaar via een online chat, via Facebook, Twitter en op vaste tijden ook telefonisch.




Heb jij ervaring met DELTA Mobiel?

Wij zijn op zoek naar alle meningen, beoordelingen en ervaringen met DELTA Mobiel. Dus heb jij een mobiel abonnement bij DELTA lopen, dan horen wij graag van jou hoe jij over de klantenservice, het bestelgemak, de voorwaarden en alle andere onderdelen van DELTA oordeelt. Laat dus gauw een review achter op NederlandReview en deel jouw ervaringen met DELTA Mobiel!

Beoordelingen, klachten, ervaringen en reviews

Lees hier onafhankelijke reviews, klachten en ervaringen. Wees op de hoogte waar u uw aankoop kunt doen of beoordeel zelf een winkel waar u een (online) aankoop heeft gedaan. Zo bepaalt tegenwoordig heel Nederland zelf welke winkels slecht en goed zijn!

Schrijf zelf een review

Schrijf hier een review over het bedrijf, de producten en/of diensten. Gebruik max zo’n 500 karakters

Gelieve eerst in te loggen

Bestellen

starstarstarstarstar

Service

starstarstarstarstar

Prijs

starstarstarstarstar

Levering

starstarstarstarstar

Zou hier weer kopen

Totaal

10

Alle reviews (13)

Delta unlimited mobiel 5g

Afgelopen december ivm unlimited internet van deltafiber. Mobiele abonnement rammelt aan alle kanten.  Om de paar minuten wordt de dataverbinding verbroken op een iPhone 13 Pro Max. Jaren lang klant geweest bij kpn nog nooit voor gekomen ophing netwerk. Ik begrijp uit een boel verhalen dat hun netwerk naam deze problemen kan veroorzaken. Ben er niet zo blij mee omdat dit abonnement ook nog eens 2 jaar duurt. Hoop dat er gauw een oplossing komt voor dit drama.

R

Rene

06-02-2024

0forum

Mobiel

Beloven van alles met afsluiten van een abonnement. Helaas moeten doen i.v.m. de aanleg van Glasvezel. Had voorheen een contract bij vodafoon zakelijk. vaste telefoon kosten en nooit een probleem gehad factuur kort en altijd hetzelfde, Na oversluiting blijkt het een heel ander contract te zijn als bij Vodafoon en moet ik bellen naar het buitenland ineens gaan betalen. ( waarom dan een zakelijk contract ). Ik zou nu graag meteen terug gaan naar Vodafoon. Maar ja das contract breuk en je hangt er dus 2 jaar aan vast. LEES EERST GOED DE VOORWAARDEN.

P

Peter

08-05-2023

0forum

Mobiel

M

M

23-03-2023

0forum

Delta mobiel abonnement

In augustus heb ik een abonnement bij Delta Mobiel afgesloten. Helaas bleek de app het al vanaf het eerste moment heel slecht te doen, 9 van de 10 niet kunnen inloggen vanwege ‘een probleem met de server’. Tot zover dus zicht hebben op je kosten. In November was ik klaar met Delta. Slechte verbinding, qua telefoon en internet. En tot mijn schrik bleek mijn laatste factuur ineens over de €70 te zijn, op een abonnement van €20. Als ik de specificatie wil bekijken kost me dat een paar uur aan inlogpogingen en de app afsluiten en opnieuw opstarten. Op de eerste van de maand, om 2 uur snachts, zit ik al buiten mijn bundel. Knap werk, als ik slaap en mijn telefoon verbonden is met de WiFi thuis. Zo staan er meerdere rare dingen op de factuur. Ook vind ik het erg vervelend dat ‘internet buiten je bundel’ automatisch aan staat, op het hoogste bedrag. Geen leuke verrassing! Ik ben er klaar mee en wil mijn abonnement opzeggen. Volgens de site kan dat telefonisch, dus bellen maar. Na een half uur aan de telefoon te moeten hebben wachten eindelijk iemand aan de lijn. Slecht verstaanbaar, moeilijk te volgen en 20 minuten verder wordt ik doorverbonden naar een collega, want schijnbaar kan zij me ineens niet meer verder helpen. De collega die ik dan aan de lijn krijg, gelukkig wel te verstaan, maakt me duidelijk dat ik gewoon een abonnement moet afsluiten bij een andere provider en dat Delta dan automatisch opgezegd wordt. Niemand die de behoefte voelt om te vragen wáárom ik überhaupt opzeg, maar okay. Vervolgens word ik 2 weken later gebeld door Delta, nu wel met de vraag waarom ik opzeg. Als ik mijn verhaal doe, geeft de medewerker aan mij volledig te snappen. Hij weet niet goed wat te zeggen, kan de factuur niet uitleggen en doet geen poging om me bij Delta te houden. We doet hij de belofte dat iemand van Tele2 (waarom zij??) me terug gaat bellen om mijn factuur uit te leggen. Dat zou fijn zijn. Helaas tot op vandaag nog niet gebeld. Wel een betaalherinnering gekregen. Mijn antwoord op die mail, met nogmaals mijn vraag om uitleg over de factuur, wordt genegeerd. Even later krijg ik een aanmaning, weer geen reactie op mijn vragen… erg jammer dit. Ik stop met contact zoeken, ik geef het op. Klaar met Delta. Mocht iemand nog een provider zoeken, ik raad Ben aan. En het leuke aan Ben, van hen kreeg ik in de eerste week al een mail: “ Ik wil dat je zorgeloos gebruik kunt maken van mobiel internet. Daarom staat MB Pauze voor je aan. MB Pauze zorgt ervoor dat je geen gebruik kunt maken van internet wanneer je internetbundel op is. Zo voorkom je onverwachte kosten!” Kijk Delta, dát is service en klantgerichtheid…

I

Ingrid

11-02-2023

0forum

Mobiel abonnement

Vreselijk, had ik hier maar nooit besteld: factuur zou gecorrigeerd worden, wordt niet gedaan, korting toegezegd, krijg beloofde korting niet, betaal 2x zoveel en krijg helft minder. Had ik de beoordelingen maar eerder gelezen…. Ik hoop echt dat ze hun fatsoen terugvinden

A

Anne

17-09-2022

0forum

Delta mobiel

Firma list en bedrog. Weinig data voor hoge abonnementskosten en buiten de bundel kosten. Beloofde dubbele data (1GB + 1 GB) blijkt toch maar 1 GB te zijn volgens de kleine lettertjes..... De reclames zijn zeer misleidend. Nu wordt ook het abonnementstarief eenzijdig verhoogd met een "inflatiecorrectie" terwijl de contractueel bedongen korting niet in het voordeel van de klant gecorrigeerd wordt. Zeer, zeer slecht Delta!!!! De klantenservice werkt hierin volledig niet mee en verschuild zich achter de kleine lettertjes van het contract.Dit ruikt bijna naar oplichting. Voor een ieder die overweegt via Delta mobiel een abonnement te nemen mijn dringend advies: NIET DOEN!!!!! (je kan elders veel beter krijgen)

R

R. Arendse

26-08-2022

0forum

Databundel

Voorheen bij Ben. Nooit klachten, nooit over de bundel heen. Nu zelfde aantal mb's, iedere maand eroverheen. Ik wil terug naar Ben maar moet 2 jaar uitzitten. Kan ook niet via mijndelta mb's bijkopen.

M

Marlies Heijkoop

25-07-2021

1forum

20 mei

Delta mobiel afgesloten voor 15 €. En geen afsluitkosten Rekening gehad van 16€ en afsluitkosten. Aantal keren gebeld hier over. Antwoord we nemen contact op met u. Is nooit gebeurd. ? je wordt gewoon belazerd. Nooit aan beginnen !!!!

V

V den braber

23-06-2021

0forum

delta mobiel

heb nu 1 dag delta mobiel maar alles gaat fout wat er fout kan gaan!!!! waardeloos!!

A

arjen de ridder

06-02-2021

0forum

Slechte overstap

Voel mij echt belazerd door Delta Mobiel. Ik ben in september over gestapt en had getekend voor een contract wat normaal 11,50 zou kosten , maar hierop zou ik 12 maanden met de korting 2,50 betalen en na 12 maanden 6,50 De eerste factuur valt nu binnen en er wordt nu 13,25afgeschreven . Heb hierover contact gehad via de chat maar die had allerlei smoezen. Bij mij is 2x 2,50 nog steeds 5 euro en geen 13.25 Komt bij mij dan ook over als misleidende reclame n beraadt mij om maar alle contracten met delta niet meer te verlengen cq op te zeggen

J

J.Schout

28-10-2020

0forum

Delta mobiel en internet

Nooit eerder in mijn leven heb ik kennis gemaakt met zo'n rattenbedrijf als Delta. Je wordt opgelicht waar je bij staat. Je wordt niet ingelicht over welke abonnementen je krijgt waardoor je opeens mega veel betaald voor helemaal niets. Er zou niets veranderen voor mij, dat was de garantie. Toen veranderde mijn onbeperkte abbo naar 12 gig per maand. Aangezien ik nog al veel data gebruik was dit een dure grap en moest ik 3 keer een 2gig bundel bijkopen voor 12 euro + alles wat ik aan data overschreed om uit te zoeken hoe ik een bundel moest bijkopen. Het zijn allemaal Charlatans. In de maand dat ik er bij zat (ik ben gelukkig bevrijd uit de klauwen van dit monster) werd ik 100 keer naar het kastje van de muur gestuurd. Delta is een schande voor Zeeland en haat overduidelijk hun eigen mensen. Iedereen die aan de telefoon werkt is altijd heel vriendelijk en neem ik niets kwalijk. Iedereen met een rang hoger dan dat zou zich moeten schamen dat ze moedwillig mensen bedriegen met hun charlatans bedrijf.

J

Jelle de Korte

20-08-2020

1forum

Delta mobiel

Bellen redelijk goed , internet in 1 woord: waardeloos. Ligt volgens delta aan mijn telefoon. Terwijl ik hiervoor met ben het zelfde netwerk (t mobile) gebruikte zonder problemen met dezelfde telefoon. Nu overal slecht bereik, super traag.

V

Van Cadsand

16-07-2020

1forum

Delta Mobiel

In Zwitserland onmogelijk te bellen met Delta mobiel! Roaming uit terwijl juist veel aanbidders adviseren AAN! Alleen maar veel kosten en gesteggel over buitenbundel.

A

A.M. Heeris-Eggers

24-02-2020

0forum