DELTA TV & Internet (via breedbandwinkel)
Alle reviewsDELTA TV & Internet (via breedbandwinkel)
Alle reviews (44)
Nog geen reviews!
Ga op zoek naar bedrijven waar je ervaring mee hebt en schrijf er reviews over! Je reviews dragen bij aan een transparantere markt en zorgt voor betere betrouwbaarheid van bedrijven
Glasvezel alles in 1, 100x drama
Sinds een maand overgestapt van ziggo naar delta vanwege het stabiele glasvezel netwerk wat ze beloven.
100 x spijt.
Na overstap wat al uitermate slecht was geregeld, verkeerde modem, korrelig beeld op tv, geen opzegging gedaan bij ziggo en nu ndertussen al 5 dagen zonder internet. Al 10x gebeld.
Geen enkele zinnige reactie vanuit de klantenservice. Storing in het type modem bleek niet zo te zijn We zijn er mee bezig bleek niet zo te zijn. O ik zie niks in het systeem, we maken een ticket aan geen communicatie, niks. Na 4 dagen een afspraak inplannen voor een monteur. We komen over 3 dagen.
Echt, de arrogantie die deze medewerkers hebben. U kunt compensatie krijgen het gaat mij niet op de compensatie. Ik wil stabiel internet en tv.
En maar reclame maken en meer klanten aansluiten, om bestaande klanten te laten stiken!
Waardeloos bedrijf.Jaarabonnement interactieve televisie
Sinds september abonnee op Delta glasvezel tv, in eerste instantie ging de start moeizaam, heb geen gebruik gemaakt van installatieservice, ik heb zelf alles aangesloten. WIFI was bij de start erg zwak, na telefonisch contact werd er een extra signaal versterker toegestuurd, deze werkt perfect en heeft het probleem opgelost. Het beeld was slechter dan ik gewend was bij Ziggo, na wat proberen heb ik dat opgelost door een betere HDMI kabel te gebruiken, en een ander utp kabeltje, dat scheelde heel erg veel in de kwaliteit. De internet snelheid is meer dan overeen gekomen was, via een utp, cat 6a was de snelheid 423 mbt/s, in de overeenkomst met delta glasvezel was 400 overeengekomen. Zender aanbod is grandioos, daar kunnen veel providers niet aan tippen. Dan de mindere puntjes, de interface van de settopbox is verouderd en onhandig, kijken vanaf het begin of programma terugkijken werkt niet op sommige populaire zenders en waar het hoort te werken niet vlak na de afloop van het programma, de zendervolgorde is lokaal in Zeeland misschien goed, maar in de rest van Nederland onhandig, alles staat doorelkaar. Ook staat het beeld soms een seconde stil, dat is één of twee keer per dag. Mocht je dat laatst genoemde niet boeien dan is Delta glasvezel een solide provider met een goed aanbod en een glashelder beeld. Ikzelf hoop dat genoemde minpuntjes snel opgelost worden, dan zou delta glasvezel een van de betere providers zijn voor de portemonnee althans, er is bij iedere provider wel wat, het beste is om er positief in te staan en niet direct gillen dat het niets is, dan wordt het ook nooit iets.
Delta glasvezel abonnement
Iedere dag zie ik als ik de settopbox opstart omroep Zeeland in mijn favorietenlijst, een zender die ik niet heb ingesteld, dan schakeld de settopbox iedere dag uit via stand-by timer, dat uitgeschakeld staat, opnames die ik verwijderd staan de volgende dag weer vrolijk in de lijst opnames en gewiste geplande opnames staan ook weer in de lijst gepland en dan nog steeds die belachelijke zendervolgorde. Het jaar Delta zit er gelukkig bijna op, ondanks het goede zender aanbod tegen een goede prijs is de ergenis aan de primitieve settopbox met bijbehorende storingen reden om terug te gaan naar ziggo, niet storingvrij, maar de settopbox is volledig instelbaar.
TV + Internet + Bellen
Sinds enkele maanden bij delta aangesloten op het glasvezelnetwerk en een hele verademing. De aansluiting was netjes gemaakt in de meterkast, maar duurde nog paar maand tot we die konden gebruiken.
De monteur van delta heeft het tv kastje en modem geïnstalleerd en we draaien nu drie maanden storingsvrij. Het mooiste is dat het tv beeld haarscherp is. En het thuiswerken (online les kids + twee thuiswerkers) gaat zonder problemen.
Verbeterpuntje: het tv kastje heeft tussen het schakelen een seconde zwart beeld, dit kan sneller.Onbekend is niet onbemind!
Al een tijdje klant bij DELTA voor telefoon & internet . Niet zo'n bekende speler, ik hoor er tenminste nauwelijks iets van, maar ik moet zeggen: ik ben heel tevreden. Misschien wel juist omdat ze niet zo bekend zijn, dat kan ook.
Mensen wees verstandig... ga nooit een contract aan met DELTA. Uren aan de lijn zitten en dan wordt de verbinding verbroken. Weer opnieuw bellen en maar wachten! Per mail kan je niets beginnen. Opzeggen alleen telefonisch !
Ook de aansluiting en de verdere service laat veel te wensen over! Alles onder de noemer CORONA verbergen is al te makkelijk! Maar ja ... ze weten niet beter!
Slevht...Slecht ...Slecht ...60
Zeer slecht servers ze doen het om geld en tonen geen respect
Delta tv en internet
Regelmatig slecht beeld via interactieve tv...nog slechten dan met de dikle beeldbuis van vroeger...jammer...ze adverteren over heel Nederland maar zelfs in zeeland zelf hebben ze het nog niet ondercontrole
Delta Fiber
Het liefst gaf ik geen één ster. Ik kan maar een advies geven: ga hier niet mee in zee en bespaar jezelf oneindig veel ellende, telefoontjes, mailtjes, enz.
Ik denk dat Delta met het hele glasvezelproject op zijn zachts gezegd de hand heeft overspeeld. Het is duidelijk niet op orde, en het lukt ze ook niet om dit in een jaar tijd in orde te maken.
De kwaliteit van Wifi is echt niet veel beter dan een reguliere aansluiting, en t.v. beeld vonden wij gewoon ronduit minder scherp. Vervolgens ben je je Netflix app kwijt. Maar wat veel erger was, was de ellende bij dit bedrijf: ons vergeten aan te sluiten, vast telefoonnummer kwijtgemaakt hierdoor (i.v.m. niet overnemen) en een eindeloze reeks aan proberen te bellen, verkeerd aangesloten spullen, niet bereikbaar zijn, niet terug bellen, niet oplossen, WEL de hele tijd geld afschrijven, ook voor de periode dat het niet operationeel was, kortom: een drama! Bespaar jezelf dit!! Wij zijn gelukkig weg, terug naar KPN waar alles binnen een paar dagen werd opgelost, nummer terug, aansluiting in orde, kwaliteit prima. Helemaal tevreden. Maar dit, Delta Fiber mensen: niet doen!Glasvezel
Bij levering al veel problemen. Nu weer lange storing en een steeds vastlopen beeld. Dat vastlopen is ze irritant zeker dadelijk bij Olympische spelen. Kun je net het spannende deel missen. Doe er iet me aub.
Glasvezel tv
Xo blij dat ik weg ben bij Delta. Dit bedrijf loopt 100jaar achter vergeleken met andere providers. Terug naar Ziggo, alles werkt soepel. Glasvezel is een perfect product, maar alleen in combinatie met een goede providers.
delta glasvezel
Vanaf 24 september aangesloten op glasvezel. Alles werkt goed, behalve de tv. Het tv-signaal is nu al voor 4e keer gestoord geweest door "updates", die 3 of 4 uur duren, precies op zaterdagavond als niemand van delta aanwezig is om te helpen. Je hebt dan geen beeld, alleen de mededeling dat je je internetverbinding moet controleren en opnieuw proberen. Hoewel financieel alles correct is afgewikkeld(bij de overstap van coax op glasvezel van dezelfde maatschappij) ergeren mij toch die storingen. Ik eis een ongestoorde ontvangst, daar betaal ik voor. In het algemeen is zo dat telefonisch contakt met de helpdesk vaak niet mogelijk is of heel lang duurt. Chatten lukt soms. Hoewel ik niet vervelend en negatief wil zijn beveel ik Delta zeker nog niet aan bij anderen. Zijn dit beginnersfouten of blijft dit zo?
overname caiway->Delta TV en internet
Door de overname van Caiway blijken (zeer )veel programma's op NPO2 niet meer terug te zien. Ook op andere NPO's komt dit voor. Wel de abbonementen verhogen, maar beschikbare terugkijk mogelijkheden verminderen. zeer slecht. Het is dat ik niet naar een andere TV/internet provider kan, anders zou ik onmiddelijk overstappen. ik maak momenteel gebruik van de glasvezel.
Advies: kijk naar betere provider en TV-aanbieder.Internet/TV
Het bestellen van een pakket gaat via de telefoon heel handig en begripvol. Leuke medewerker waar goed mee te praten viel.
Maar dan: een week voor de oplevering nog geen ROUTER ontvangen. Dus bellen. Ai... daar gaat wat mis.
Maar in plaats van snel een oplossing bedenken (nog tijd genoeg voor immers). Vertellen ze me doodleuk dat op de dag dat het contract ingaat ze de router zullen versturen. Dat ik aangeef dat ik daardoor een paar dagen geen internet zal hebben is als praten tegen een muur.
Ze kunnen niets beslissen, ze mogen niet beslissen. Als je een leidinggevende wilt spreken (dat kan bijna nergens meer want juist dat zijn mensen die niet met klanten kunnen omgaan) kan dat technisch niet. Knap he? Voor een communicatie bedrijf...
Begin er niet aan!interneten digitale televisi
de duure oplossing voor een instabiel en verouderd verhaal
elke prijsvechter op het kpn netwerk leverd gemiddeld genomen meer stabilitijd constantere leverering voor aanmerkelijk minger geld
kort gezegt, nooit aan beginnenTv, internet & bellen
NIET AAN BEGINNEN!!
(ervaringsdeskundige)
Het is dat ik een ster moet geven, maar ze verdienen überhaupt géén ster.alles in 1 tv,internet, mobiel abonnement
Er in getuind. Na aan een zogenaamde enquete per telefoon meegedaan te hebben, bleek ik ineens aan een nieuwe provider vast te zitten. Daarover contact per email. Geen respons.
Dan maar in zee gegaan met Delta.
Wat een ..... bedrijf, storing op internet, storing met TV ontvangst. Na 18 uur nog steeds geen TV ontvangst. Traag .
Conclusie : Bagger. Spijt.Trap er niet in.aansluiting glasvezel na debacle met coax
Ben in maart klant geworden bij delta fiber , wat een vergissing is dat geweest van mij.
niets dan ellende , stistaande tv beelden storingen aardige klantenservice maar wel zonder oplossingen.
na de ellende met de coax verbinding dacht ik stap over naar glasvezel helaas is het nog steeds niet aangesloten door bepaalde problemen bij aansluitkast in de wijk geen signaal en mogelijke storing in modem of kabelbreuk
tig x gebeld en ze zouden het oplossen maar tot nu toe niets
wachten op telefoontjes en. beloftes gehad maar het is gewoon kut
wat jammer dat een bedrijf als delta schijt aan zijn klanten heeft
hoop op een snelle oplossing
Anderen bekeken ook

Ook besparen op kosten en uitgaven? Wat is EasySwitch.nl? EasySwitch.nl is een onafhankelijke overstapservice in Nederland. Je kunt hier de v...

Pricewise is een vergelijkingssite op het gebied van vier categorieën: - Energie; - Autoverzekeringen; ...

Budget alles-in-1 stelt goedkope service te bieden op het gebied van internet, tv en bellen via het KPN-netwerk. Ga jij na het lezen van de reviews...

Wat vinden consumenten van Canal Digitaal? En zou jij graag willen weten wat anderen voor abonnement hebben bij Canal Digitaal? Als je overstapt na...
DELTA TV & Internet (via breedbandwinkel)
Vergelijk reviews en bekijk DELTA TV & Internet (via breedbandwinkel)
Zijn binnenkort nieuwe klant. Altijd heel vriendelijke medewerkers aan de lijn gehad, tot zonet. Heel arrogant mens aan de lijn. Zo gaan we niet lang klant blijven. Jammer