NederlandReview

    Ervaringen DELTA TV & Internet

    Wat vinden klanten van de telecom-diensten van DELTA TV & Internet? Lees hier alles over de ervaringen van klanten. Je wilt natuurlijk zorgeloos naar al je series en films kunnen kijken. Je wilt ook zeker weten dat je internet altijd werkt. De beoordelingen van de klanten op NederlandReview zullen je dan helpen om meer zekerheid te krijgen over de diensten van DELTA TV & Internet. Zo kun jij een verstandige keuze maken voor jouw TV, internet en telefonie.

    Over DELTA TV & Internet

    DELTA is natuurlijk bekend als de energieleverancier uit Zeeland. Het bedrijf hecht veel waarde aan groene energie en kijkt altijd naar de toekomst. DELTA TV & Internet is dan ook uitgegroeid tot een bedrijf dat niet alleen gas, water en licht levert. Ze leveren nu ook telecom-diensten. Ze bieden klanten een telecom-dienst waarbij internet, TV en telefonie apart of in een pakket aangeboden wordt. DELTA energie verbindt mensen met de wereld, maar nu zijn klanten door DETLA TV & Internet ook met elkaar verbonden.


    Reclame voor de telecom-diensten van DELTA TV & Internet. 

    Pakketten

    – TV & Internet: Dit pakket bevat meer dan 60 zenders, waarvan 27 in HD; een gratis TV-module (CI+); de optie om op meerdere schermen tv te kijken en live TV op smartphone, tablet, laptop en PC binnen Nederland.
    – Alles-in-1 Instap: Dit pakket bevat dezelfde extra’s als TV & Internet, maar heeft ook een gratis WiFi-punt en je kunt onderling gratis bellen.
    – Alles-in-1 Premium: Dit pakket biedt hetzelfde als het Instap-pakket, maar je kunt nu ook programma’s opnemen en programma gemist en begin gemist terugkijken met de DETLA TV-App.
    – Alles-in-1 Super: Het laatste pakket biedt hetzelfde als het Premium pakket, maar heeft meer dan 95 zenders en klanten hebben nu ook toegang tot het DELTA Pluspakket.

    Diensten DELTA TV & Internet

    De verschillende pakketten hebben allemaal hun eigen voordelen, maar er zijn een aantal diensten die DELTA aan alle klanten beloofd. DELTA heeft het snelste internet van Zeeland, je krijgt altijd gratis digitale TV-apparatuur en gratis installatie. Alle TV-abonnementen zijn inclusief kabel waar verder geen settopbox voor nodig is. DELTA zegt de minste storingen te hebben en er is altijd de mogelijkheid je zenderpakket uit te breiden. Mocht je ervoor kiezen een alles-in-1 pakket te nemen bij DELTA TV & Internet, dan hoef je nooit bang te zijn dat TV-kijken of bellen invloed zal hebben op de snelheid van je internet.

    Klachten DELTA TV & Internet

    Heb je een klacht voor DELTA TV & Internet of eventuele vragen? Neem dan altijd direct contact op. Op de website vind je op de contactpagina alle gegevens. Je vindt hier ook de veelgestelde vragen en extra informatie die je misschien al meteen op weg kan helpen. Kun je hier de informatie niet vinden, dan kun je van maandag tot en met vrijdag van 08:00 tot 21:00 of in het weekend van 09:00 tot 21:00 bellen op telefoonnummer 0118-22 55 00.

    Of je kunt bij DELTA langsgaan.
    Poelendaelesingel 10
    4335 JA Middelburg

    Jouw ervaringen met DELTA TV & Internet

    Maak jij gebruik van de telecom-diensten van DELTA? Schrijf dan een review over jouw ervaringen van DELTA TV & Internet. Zijn er vaak storingen en worden de storingen snel verholpen? Is de klantenservice makkelijk bereikbaar? Is het aansluiten van alle apparatuur eenvoudig en snel gegaan? Geef met jouw beoordeling antwoord op al deze vragen. Nieuwe klanten zullen jouw mening op prijs stellen.

    DELTA TV & Internet heeft telecompakketten voor TV, internet en telefonie, maar wat zijn de ervaringen van klanten? Lees hier hun reviews en beoordelingen.

    DELTA TV & Internet
    Beoordelingen, klachten, ervaringen en reviews (8)

    4
    50% Zou hier weer kopen!
    Bestellen
    rating
    4.6
    Service
    rating
    3.8
    Prijs
    rating
    4.6
    Leveren
    rating
    3

    Alle reviews

    Lees hier onafhankelijke reviews, klachten en ervaringen. Wees op de hoogte waar u uw aankoop kunt doen of beoordeel zelf een winkel waar u een (online) aankoop heeft gedaan. Zo bepaalt tegenwoordig heel Nederland zelf welke winkels slecht en goed zijn!

    Onbekend is niet onbemind!

    Al een tijdje klant bij DELTA voor telefoon & internet . Niet zo'n bekende speler, ik hoor er tenminste nauwelijks iets van, maar ik moet zeggen: ik ben heel tevreden. Misschien wel juist omdat ze niet zo bekend zijn, dat kan ook.

    Door: Sanne26-07-2017
    Greta De Meyst20-02-2020

    Zijn binnenkort nieuwe klant. Altijd heel vriendelijke medewerkers aan de lijn gehad, tot zonet. Heel arrogant mens aan de lijn. Zo gaan we niet lang klant blijven. Jammer

    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    Ja
    9
    rating

    Delta glasvezel tv &telefonie

    Vanaf het begin ellende. Ten eerste duurde het een eeuwigheid alvorens de aansluiting in orde werd gebracht. Nog geen enkele keer de beloofde internet snelheid bereikt (op zijn best 50%)
    Klantenservice nauwlijks te bereiken tenzij je een dag de tijd hebt. Als je het via de chat doet, omdat je tegelijkertijd gewoon moet werken (telefonisch vergaderen) dan wordt je telkens eruit gegooid en kun je je verhaal telkens opnieuw beginnen. Maar zelf terug reageren ho maar. TE SLECHT VOOR WOORDEN, en dit is nu al 2 maanden zo.

    Door: Saskia16-09-2020
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    Nee
    2
    rating

    Flexpakket

    Zeer slecht nogmaals zeer slecht!

    Vanaf het begin al fout. 10-aug verhuisd en gelijk bestelling geplaatst. Toen pas achtergekomen dat het maximaal 3 weken kon duren. En toen al gelijk spijt. Maar goed we bleven geduldig wachten. 25-aug pakketten binnen en toen achtergekomen dat we nog een installatie afspraak zelf moeten gaan plannen met Guidion (de partij die installaties verricht namens Delta). Guidion kon pas 2-sep langskomen. Wij hadden weer spijt. Maar goed gewacht tot 2-sep.

    Guidion komt niet opdagen, belt en mailt niet dat het afspraak niet doorgaat. Wij meerdere keren gebeld zonder hulp zowel van Delta en Guidion, met een aantal keren zelf een uur te hebben gewacht. Waarna een medewerker van Guidion ook nog de telefoon in ons oor heeft opgevangen. Wij hadden weer spijt.

    Gelijk Delta gebeld om te annuleren we werden van de ene afdeling naar de andere gestuurd. Uren zitten bellen met hun. Niemand neemt verantwoordelijkheid. Delta schuift het over naar Guidion. En ik heb zoiets maar ik heb een contract met jullie, Delta, en niet Guidion dus lost het op. Nee zo werkt het niet.

    Uiteindelijk heeft een medewerker van Delta ons overhaalt om toch te wachten want de week erna gaan ze het oplossen. Nou goed vooruit laten we nog maar even wachten (dachten wij tenminste), en misschien bij een andere partij moeten we ook lang wachten. Wat hebben we spijt dat we het toen niet hebben geannuleerd.

    8-sep nieuwe afspraak Guidion. Dit keer wel gekomen maar blijkt dat we geen signaal hebben in de woning dus een netwerkbeheerder moet komen. Wat hebben wij weer pech zeg. Met beetje mazzel kon de netwerkbeheer 9-sep komen tussen 13-17uur. Ra ra ra deze is ook niet komen opdagen. Schijnt wel dat bij Delta in het systeem staat dat hij heeft aangebeld maar niemand was thuis. Dit terwijl we met het hele gezin thuis waren. Er wordt dus blijkbaar ook nog eens gelogen.

    Dit was voor ons het druppel. Genoeg is genoeg, als jullie niet kunnen leveren dan laat het maar zitten. Dus 10-sep gebeld om maar te annuleren, is het niet meer mogelijk omdat de 14 dagen zijn verstreken. Waarna ik zeg jullie hebben ons vorige week beloofd dat het deze week zou opgelost zijn maar dat is dus niet gebeurd. Nu worden weer afspraak gemaakt voor de volgende week. We zijn een maand verder kom op zeg. Zegt ze ja maar dan moet bij de technische afdeling zijn. Want je kan niet meer annuleren.

    Het grappige van dit hele verhaal is dat we niet van plan waren om te annuleren maar delta dwingt ons dit te doen door de slechte service ooit ter allen tijde en niet nakomen van afspraken. Hier was er geen begrip voor, de 14 dagen zijn voorbij dus we zitten nu 1 jaar vast met Delta. Als we toch willen annuleren brengen ze 1 jaar aan kosten in rekening. En dan vraag ik aan de medewerker kosten voor wat? we hebben niks geen internet en geen TV. Antwoord: Ja dat snap ik, ik begrijp hoe verveel het is. Zulke antwoorden hebben we al 100 keer gehoord bij delta. En nog steeds geen internet en geen TV.

    Conclusie ze snappen mijn situatie, ze begrijpen het heel goed, ze snappen dat het heel heel maar heel vervelend is maar ik mag niet meer annuleren dus ik ben gedwongen te wachten totdat Delta zin en tijd heeft om de boel hier te komen fixen. En ik vraag me af hoe een zo grote bedrijf zo'n slechte service kan hebben, medewerkers die geen begrip tonen en alleen maar weten te zeggen ze snappen het maar kunnen verder niks doen.

    Door: Timothy10-09-2020
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    Nee
    2
    rating

    Glasvezel abonnenment

    Ik ga nog nog niet eens meer de moeite nemen om alles op te sommen, ik ben 43 en dit is de meest kansloze organisatie waar ik ooit met te maken heb gehad!! Ze kunnen niets anders dan je van het kastje naar de muur sturen, niemand lost iets op, niemand kan iets op lossen.

    Helaas hebben zij hier het alleenrecht, deze monopolie positie zou wettelijk verboden moeten zijn. Ik zou zeggen dat deze club geen kabel meer mag leggen en geen abonnement meer mag afsluiten. Ze moeten eerst maar eens zorgen dat ze intern het één aan ander onder de loep nemen.

    Door: Jeroen Peeters14-08-2020
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    Nee
    2
    rating

    flexpakket

    we wachten al heel lang op het pakket, klantenservice kun je onmogelijk aan de lijn krijgen tenzij je na 6-en belt en dan zijn de juiste afdelingen niet open. enorm frustrerende ervaring met Delta die alleen maar wil chatten met je

    Door: margie 23-06-2020
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    Ja
    3
    rating

    Delta Internet only

    Het wordt een geweldig archief! Compensatie van 25 eurootjes heb ik afgewezen...lijkt me wel op z'n plaats om wat meer tegemoet te komen. Bijvoorbeeld enkele maanden gratis internet áls het tzt een keer gaat werken:


    - 11 mei email van Delta met de mededeling "uw internet is live".
    - 12 mei gebeld met Delta dat het nog niet werkt, er zou nog gepatched moeten worden. Zou een spoedopdracht maken.
    - 18 mei contact gehad met Delta chat, mij werd aangegeven dat er wel gepatched was maar geen diensten waren gekoppeld aan mijn account (hoeveel werk kan dat zijn?!). Geen idee hoelang dat gaat duren, "er is spoed achter gezet"...
    - 18 mei gebeld met klantenservice, ik zou af moeten wachten. Gevraagd om geld niet op 22/5 af te schrijven, eerst maar eens het internet werken opleveren. Toen gaf facturatie aan dat hier geen oplossing voor was dat het achteraf pas gecorrigeerd kan worden. ZIJ zag overigens ineens weer dat ik tóch NIET was gepatched en dat het daar aan lag. Weer een spoedopdracht gemaakt.
    - 26 mei email ontvangen "u geniet al een tijdje van ons internet" (?!) met verzoek tot review te geven. Heb nog helemaal géén internet. Er is ook geen contact opgenomen terwijl ik dit wel had verzocht toen dat gevraagd werd.
    - 5 juni monteur geweest en lijnmeting was wederom (net als bij de oplevering voor de verzegeling) goed. Er zou een modem opgestuurd worden (#not). Waarom heeft de monteur niet end-to-end gecheckt? Waarom heeft de monteur geen modem in de bus, al is het maar om te testen?!
    - 8 juni email van Caiway "afmelding van uw storing"...?!...pas afmelden als het werkt!
    - 11 juni gebeld...modem/router nog niet ontvangen. Was niet gebeurd..."wordt 11 juni verstuurd en is er voor zaterdag meneer" (niet gekomen)
    - 15 juni gebeld...Caiway geeft weer aan een modem/router op te sturen.
    - 16 juni gebeld...modem is er en doet het MAAR het adres bij de aanmeldprocedure klopt niet. Kabelkruising..."19/6 (ochtend) komt een monteur meneer".
    - 17 juni email van Caiway "afmelding van uw storing"...de monteur moet notabene nog komen!
    - 19 juni om 11h45 nog geen monteur gezien. Er schijnt wel wat patchwerk gedaan te zijn want de router heeft nu helemaal geen transmissie meer.
    - 19 juni gebeld met klantenservice...men gaf aan de kruisverbinding hersteld te hebben in de wijkcentrale. Niks laten weten "en pas volgende week dinsdag kan er weer een monteur gepland worden om naar de wijkcentrale te gaan". wederom krijg ik de email:
    De afspraak staat gepland op: dinsdag 23 juni 2020 tussen 13:00 - 17:00 uur
    De monteur bezoekt u op het volgende adres: #mijn-adres
    Waarschijnlijk komt er dan weer niemand. Ook verwacht ik vandaag of morgen nog een email met "afmelding van uw storing" terwijl de monteur nog moet komen. Lekker tickets afmelden en doorbelasten onderling maar oplossen ho maar!

    Groeten,
    Jako

    Door: Jako19-06-2020
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    Nee
    4
    rating

    Interactieve TV + internet en bellen

    Door delta zelf geleverd, aangesloten en ingesteld en nog altijd storingen, interactieve TV die 3 tot 5 keer op een avond gereset moet worden. Wij hebben avonden dat het beeld iedere 10 seconde bevriest en dan 30 seconde bevroren blijft, 10 seconde beeld, 30 seconde vast. Werkelijk zeldzaam slechte techniek. Niet kunnen inloggen in je klantenpagina en ga zo maar door. Het wordt tijd dat het kabelnetwerk vrijgegeven wordt aan andere providers dan moet Delta eindelijk een keer gaan leveren voor die 72,50 euro per maand, anders bestaan zij binnen een jaar niet meer. Ik heb in het buitengebied gewoond waar geen kabel was, wij hadden 4mb adsl en digitenne van KPN en dat werkte 10x beter dan die "high speed, high tech" rotzooi van Delta.
    En ja we hebben de TV decoder ook al 100x gereset.

    Door: Henry14-05-2020
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    Ja
    2.5
    rating

    Internet

    Net contact gehad om internet af te nemen bij Delta. Tot nu toe een goed contact gehad met de verkoopafdeling. Het vervolg is vanzelfsprekend ook belangrijk. Immers 'een zwaluw maakt nog geen zomer'. 'De eerste klap is echter wel een daalder waard!'

    Door: Jan Heijman14-01-2020
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    Ja
    7
    rating

    Schrijf zelf een review over DELTA TV & Internet

    Uw beoordeling

    FAQ

    Is DELTA TV & Internet een betrouwbaar bedrijf?

    Er zijn 8 ervaringen geplaatst over DELTA TV & Internet. Gemiddeld hebben zij als cijfer een 4 gekregen, waarbij 50% van de recensenten hebben aangegeven dat ze hier weer zouden kopen.

    In welke sectoren is DELTA TV & Internet actief?

    DELTA TV & Internet is vooral actief in de categorie Telecom en daarbinnen gespecialiseerd in de sector(en) Alles-in-één-pakketten, Telefoon, TV & Film, Internet & Hosting

    Ik heb alle reviews goed gelezen. Wat nu?

    Heb je een positieve indruk gekregen door de reviews? Dan kun je naar de website van DELTA TV & Internet gaan en je bestelling plaatsen. Zo niet, zoek dan hier verder naar een ander bedrijf.