DELTA TV & Internet (via breedbandwinkel)
Alle reviewsDELTA TV & Internet (via breedbandwinkel)
Alle reviews (48)
Nog geen reviews!
Ga op zoek naar bedrijven waar je ervaring mee hebt en schrijf er reviews over! Je reviews dragen bij aan een transparantere markt en zorgt voor betere betrouwbaarheid van bedrijven
Glasvezel
Contract afgesloten.. nu na een jaar gaan ze aanleggen. Stroomkabel geraakt halve dag geen stroom.
Klantenservice intetnet en bellen zegt je moet bij Delta fiber zijn.
Detlta fiber zegt je moet bij energie zijn.
Delta energie zegt ook je moet bij fiber zijn.
Schade viel mee omdat stedin snel was en we de 3 vriezertjes (hond, moestuin, aanbiedingen) dicht hebben gehouden. Maar koelkast waren wel wat etenswaren kapot na 5u geen stroom.
Kwalijkste is dat het contract nog niet gestart is en je wordt nu al van het kastje naar de muur gestuurd en het was al een leugen dat je perse bij hun contract moest hebben voor glasvezel aanleg.. het had sowieso worden aangelegd.. diensten waren niet verplicht.
Nu al spijt..Internet glasvezel
Glasvezel van Delta? Niet doen! 1,5 maand later nog steeds niks geregeld. 3 monteurs langs geweest, tuin ligt nog open. Bij elkaar minimaal 4 uur gebeld. waarvan 2,5 in de wacht gestaan. Delta, delta netwerk, caiway, liander, ik heb iedereen al gesproken.. Ik weet inmiddels ook wat een patchkabeltje is... Net klantenservice gebeld, ik wilde opzeggen, maar ook dat blijkt niet te kunnen...
internet
Kan al bijna 5 dagen niet internetten, problemen met IP adressen bij hun, geen oplossing, maar kan geen websites openen. Altijd wat...en we kunnen niet wisselen want hangen aan deze partij vast via glasvezel buitenaf, waar we ook nog extra voor moeten betalen..Lang wachten klantenservice om vervolgens verbroken te worden of afgescheept met u krijgt wel mail wanneer het opgelost is...
Geen
Glasvezel alles in 1, 100x drama
Sinds een maand overgestapt van ziggo naar delta vanwege het stabiele glasvezel netwerk wat ze beloven.
100 x spijt.
Na overstap wat al uitermate slecht was geregeld, verkeerde modem, korrelig beeld op tv, geen opzegging gedaan bij ziggo en nu ndertussen al 5 dagen zonder internet. Al 10x gebeld.
Geen enkele zinnige reactie vanuit de klantenservice. Storing in het type modem bleek niet zo te zijn We zijn er mee bezig bleek niet zo te zijn. O ik zie niks in het systeem, we maken een ticket aan geen communicatie, niks. Na 4 dagen een afspraak inplannen voor een monteur. We komen over 3 dagen.
Echt, de arrogantie die deze medewerkers hebben. U kunt compensatie krijgen het gaat mij niet op de compensatie. Ik wil stabiel internet en tv.
En maar reclame maken en meer klanten aansluiten, om bestaande klanten te laten stiken!
Waardeloos bedrijf.60
Zeer slecht servers ze doen het om geld en tonen geen respect
Delta tv en internet
Regelmatig slecht beeld via interactieve tv...nog slechten dan met de dikle beeldbuis van vroeger...jammer...ze adverteren over heel Nederland maar zelfs in zeeland zelf hebben ze het nog niet ondercontrole
Delta Fiber
Het liefst gaf ik geen één ster. Ik kan maar een advies geven: ga hier niet mee in zee en bespaar jezelf oneindig veel ellende, telefoontjes, mailtjes, enz.
Ik denk dat Delta met het hele glasvezelproject op zijn zachts gezegd de hand heeft overspeeld. Het is duidelijk niet op orde, en het lukt ze ook niet om dit in een jaar tijd in orde te maken.
De kwaliteit van Wifi is echt niet veel beter dan een reguliere aansluiting, en t.v. beeld vonden wij gewoon ronduit minder scherp. Vervolgens ben je je Netflix app kwijt. Maar wat veel erger was, was de ellende bij dit bedrijf: ons vergeten aan te sluiten, vast telefoonnummer kwijtgemaakt hierdoor (i.v.m. niet overnemen) en een eindeloze reeks aan proberen te bellen, verkeerd aangesloten spullen, niet bereikbaar zijn, niet terug bellen, niet oplossen, WEL de hele tijd geld afschrijven, ook voor de periode dat het niet operationeel was, kortom: een drama! Bespaar jezelf dit!! Wij zijn gelukkig weg, terug naar KPN waar alles binnen een paar dagen werd opgelost, nummer terug, aansluiting in orde, kwaliteit prima. Helemaal tevreden. Maar dit, Delta Fiber mensen: niet doen!Glasvezel
Bij levering al veel problemen. Nu weer lange storing en een steeds vastlopen beeld. Dat vastlopen is ze irritant zeker dadelijk bij Olympische spelen. Kun je net het spannende deel missen. Doe er iet me aub.
Glasvezel tv
Xo blij dat ik weg ben bij Delta. Dit bedrijf loopt 100jaar achter vergeleken met andere providers. Terug naar Ziggo, alles werkt soepel. Glasvezel is een perfect product, maar alleen in combinatie met een goede providers.
delta glasvezel
Vanaf 24 september aangesloten op glasvezel. Alles werkt goed, behalve de tv. Het tv-signaal is nu al voor 4e keer gestoord geweest door "updates", die 3 of 4 uur duren, precies op zaterdagavond als niemand van delta aanwezig is om te helpen. Je hebt dan geen beeld, alleen de mededeling dat je je internetverbinding moet controleren en opnieuw proberen. Hoewel financieel alles correct is afgewikkeld(bij de overstap van coax op glasvezel van dezelfde maatschappij) ergeren mij toch die storingen. Ik eis een ongestoorde ontvangst, daar betaal ik voor. In het algemeen is zo dat telefonisch contakt met de helpdesk vaak niet mogelijk is of heel lang duurt. Chatten lukt soms. Hoewel ik niet vervelend en negatief wil zijn beveel ik Delta zeker nog niet aan bij anderen. Zijn dit beginnersfouten of blijft dit zo?
overname caiway->Delta TV en internet
Door de overname van Caiway blijken (zeer )veel programma's op NPO2 niet meer terug te zien. Ook op andere NPO's komt dit voor. Wel de abbonementen verhogen, maar beschikbare terugkijk mogelijkheden verminderen. zeer slecht. Het is dat ik niet naar een andere TV/internet provider kan, anders zou ik onmiddelijk overstappen. ik maak momenteel gebruik van de glasvezel.
Advies: kijk naar betere provider en TV-aanbieder.Internet/TV
Het bestellen van een pakket gaat via de telefoon heel handig en begripvol. Leuke medewerker waar goed mee te praten viel.
Maar dan: een week voor de oplevering nog geen ROUTER ontvangen. Dus bellen. Ai... daar gaat wat mis.
Maar in plaats van snel een oplossing bedenken (nog tijd genoeg voor immers). Vertellen ze me doodleuk dat op de dag dat het contract ingaat ze de router zullen versturen. Dat ik aangeef dat ik daardoor een paar dagen geen internet zal hebben is als praten tegen een muur.
Ze kunnen niets beslissen, ze mogen niet beslissen. Als je een leidinggevende wilt spreken (dat kan bijna nergens meer want juist dat zijn mensen die niet met klanten kunnen omgaan) kan dat technisch niet. Knap he? Voor een communicatie bedrijf...
Begin er niet aan!interneten digitale televisi
de duure oplossing voor een instabiel en verouderd verhaal
elke prijsvechter op het kpn netwerk leverd gemiddeld genomen meer stabilitijd constantere leverering voor aanmerkelijk minger geld
kort gezegt, nooit aan beginnenTv, internet & bellen
NIET AAN BEGINNEN!!
(ervaringsdeskundige)
Het is dat ik een ster moet geven, maar ze verdienen überhaupt géén ster.alles in 1 tv,internet, mobiel abonnement
Er in getuind. Na aan een zogenaamde enquete per telefoon meegedaan te hebben, bleek ik ineens aan een nieuwe provider vast te zitten. Daarover contact per email. Geen respons.
Dan maar in zee gegaan met Delta.
Wat een ..... bedrijf, storing op internet, storing met TV ontvangst. Na 18 uur nog steeds geen TV ontvangst. Traag .
Conclusie : Bagger. Spijt.Trap er niet in.aansluiting glasvezel na debacle met coax
Ben in maart klant geworden bij delta fiber , wat een vergissing is dat geweest van mij.
niets dan ellende , stistaande tv beelden storingen aardige klantenservice maar wel zonder oplossingen.
na de ellende met de coax verbinding dacht ik stap over naar glasvezel helaas is het nog steeds niet aangesloten door bepaalde problemen bij aansluitkast in de wijk geen signaal en mogelijke storing in modem of kabelbreuk
tig x gebeld en ze zouden het oplossen maar tot nu toe niets
wachten op telefoontjes en. beloftes gehad maar het is gewoon kut
wat jammer dat een bedrijf als delta schijt aan zijn klanten heeft
hoop op een snelle oplossingInteractieve tv verbinding
Regelmatig problemen met interactieve tv verbinding, beeld staat stil of slaat stukken over. Afgelopen week waren opgenomen programma's slecht te zien of sprongen beelden stukken over.
Ik heb meerdere keren klachten gehad dan krijg je een service medewerker aan de lijn die vertel je dat het modem opnieuw opgestart moet worden of je delta tv verbinding met een paperclips moet resetten. Telkens krijg je dezelfde verhalen welke ik allang gedaan heb om verbinding te krijgen, maar dan moet je het nogmaals doen ze denken dat je een beetje achter loop. Krijg nooit iemand meer aan de lijn die werkelijk de zaak goed na kan zien. Begrijp niet dat ze op dergelijke klungelige manier door gaan.Compleet delta paket
Geen pluspunten, minpunten: bij storing van ontvangst, geen tv en internet
De monteur komt voor de afspraak niet opdagen, zonder bericht
Nieuwe afspraak pas na 14 dagen aan de beurt
Reactie van delta: sorry sorry en sorry, maar probleem werd daarmee niet verholpen.Totaalpakket
Teveel storingen waardeloos
Anderen bekeken ook

Ook besparen op kosten en uitgaven? Wat is EasySwitch.nl? EasySwitch.nl is een onafhankelijke overstapservice in Nederland. Je kunt hier de v...

De grootste kosten die je per maand maakt zijn ongetwijfeld je maandelijkse vaste lasten. Iedereen zou deze vaste lasten wel graag omlaa...

Ontdek de meningen over Breedbandwinkel! Breedbandwinkel is een bedrijf welke pakketten aanbiedt voor verschillende diensten. Het gaat hier om een ...

Pricewise is een vergelijkingssite op het gebied van vier categorieën: - Energie; - Autoverzekeringen; ...
DELTA TV & Internet (via breedbandwinkel)
Vergelijk reviews en bekijk DELTA TV & Internet (via breedbandwinkel)