Review iPhone 7 Plus

Naast dat Apple de iPhone 7 heeft uitgebracht, is natuurlijk ook de iPhone 7 Plus te verkrijgen. De iPhone 7 Plus is een grotere variant van de iPhone 7. Niet alleen heeft de iPhone 7 Plus een groter scherm, ook heeft het toestel een dubbele camera aan de achterkant. Natuurlijk beschikt het toestel over nog veel meer nieuwe specificaties.. Op de website iPhone7wijzer.nl leest u alles over de iPhone 7!

Een dubbele camera

Natuurlijk gingen er al lang geruchten rond, over de dubbele camera. Tijdens het Apple event heeft Apple eindelijk het nieuwste toestel gepresenteerd en nu kan men zelf ook echt gebruik gaan maken van de dubbele camera. Apple heeft het toestel voorzien van twee 12 megapixel camera’s. De ene camera beschikt over een groothoeklens, terwijl de andere camera over een telelens beschikt. Doordat deze camera’s samenwerken, kan er veel beter ingezoomd worden. Ook van verder weg. Apple is op dit moment nog aan het werken aan een scherptediepte-effect. Dit speciale effect zorgt ervoor dat er prachtige foto’s van een gezicht kan worden gemaakt, terwijl de achtergrond dan juist vaag blijft. Het scherptediepte-effect zal binnenkort verkrijgbaar zijn.

Nieuwe uitvoeringen

De iPhone 7 Plus heeft een 5,5 inch scherm en is te verkrijgen met een opslaggeheugen vanaf 32GB. Gebruikers kunnen ook kiezen voor een opslaggeheugen van 128GB of 256GB. Hier zijn zo wel de iPhone 7 als de iPhone 7 Plus, zeker op vooruit gegaan. Naast dat Apple het opslaggeheugen heeft vergroot, zijn er ook twee nieuwe modellen te verkrijgen. Zo is de iPhone 7 Plus natuurlijk te verkrijgen in de standaard kleuren goud, rosegoud en zilver. Nu is de iPhone 7 Plus ook te verkrijgen in het glanzend zwart en in het mat zwart. Apple verwacht dat deze nieuwe modellen zeker goed in de smaak gaan vallen. Deze geven het toestel allebei een compleet nieuwe look.

Kijk een op deze pagina voor reviews over bedrijven waar je de iphone 7 kan verkrijgen en kies zelf het beste bedrijf op basis van ervaringen. Zoals: T-mobile, phone house,Typhone, Youfone, GSMweb of Simyo.