Typhone

8

Bestellen

6.8

Service

7.2

Prijs

6.8

Levering

60%

Zou hier weer kopen

Typhone

Op zoek naar een nieuw abonnement voor je mobiel? Sim-only of inclusief nieuwe telefoon? Dan is Typhone wellicht de website waar je je bestelling wilt plaatsen. Er zijn tal van websites via welke je een nieuw abonnement kunt afsluiten, maar hoe weet je of ze betrouwbaar zijn en jou als consument klantvriendelijk zullen behandelen? Om je hierbij te helpen kan je hieronder wat lezen over Typhone en hun manier van zaken doen.

Over Typhone

Typhone is opgericht in 2000 en is sindsdien uitgegroeid tot één van de grootste telecom retailers in Nederland. Niet voor niets hebben ze in 2014 de award voor Beste Telecom E-tailer ontvangen. Doordat ze een ontzettend gevarieerd aanbod hebben en niet een contract hebben met één bepaalde provider kunnen ze je een ruim assortiment telefoons aanbieden met verscheidenen abonnements methodes, sim-only of toch een GSM inclusief abonnement.


Bent u het eens met Alex? 

Diensten

Typhone biedt zowel particuliere als zakelijke abonnementen aan voor mobiele telefonie. Ze zitten niet vast aan één bepaalde provider maar worden ondersteund door onder andere: 
-    T-Mobile
-    Vodafone
-    KPN
-    Ben
-    Hollandsnieuwe
-    Telfort
-    Simyo
-    Tele2
 
Je hebt dus ruime keuze in je abonnement. Je kan makkelijk abonnementen vinden door te zoeken op de telefoon die je erbij zou willen hebben en je kan meteen zien wat de toestelprijs is bij verschillende providers en wat de maandelijkse kosten zouden zijn. Ook kan je zoeken op het soort abonnement dat je wilt om zo tot een juiste keuze te komen voor je mobiel en voor jouw mobielgebruik. Nummerbehoud is altijd gratis en daarbij komt dat je altijd 14 dagen bedenktijd hebt bij Typhone. Op het oog staat klantenservice dus voorop.

Klachten

Typhone streeft ernaar om klachten correct af te handelen. Via de website is duidelijk aangegeven hoe je een klacht in kan dienen via telefoon of per e-mail. Er zal altijd inhoudelijk antwoord worden gegeven binnen 5 werkdagen. Ook op klachtensites is te zien dat Typhone inderdaad alles op alles stelt om klachten correct af te handelen. Dit gebeurt erg transparant en de werkwijze wordt gewoon op de klachtensites verteld. Typhone ontkent nooit dat er een klacht is, maar doet zijn best een gepaste oplossing te zoeken. Toch kan het natuurlijk zijn dat iets langer duurt dan de bedoeling is. Over het algemeen blijkt uit ervaringen met Typhone dat er een snelle afhandeling van de bestelling is met een prima levertijd van maximaal twee werkdagen als de telefoon op voorraad is. Opvallend is dat Typhone geen Thuiswinkelwaarborg heeft. Dit waarborg is toch wel de ideale garantie om zeker te zijn van een positieve ervaring met een webshop. Meerdere klagers geven aan dat het belangrijk is hier voortaan op te letten. De klachten die langskomen zijn overigens erg gevarieerd en vaak is het eerder een defect aan de telefoon dan bijvoorbeeld problemen met facturen en dergelijke. Typhone heeft de neiging je door te sturen naar de fabrikant echter dit is hun verantwoordelijkheid. Als retailer moeten zij contact zoeken met de fabrikant mocht er iets defect geretourneerd worden.



Check onze laatste kortingen & voordelen van Typhone:
- Kortingen & aanbiedingen op de nieuwste telefoons!


Of u nu een Iphone 6 wilt, het contract verlengen of weten of Typhone betrouwbaar is; het is handig om te weten hoe zij met u omgaan als klant. Lees daarom eerst alle reviews hier!

Beoordelingen, klachten, ervaringen en reviews

Lees hier onafhankelijke reviews, klachten en ervaringen. Wees op de hoogte waar u uw aankoop kunt doen of beoordeel zelf een winkel waar u een (online) aankoop heeft gedaan. Zo bepaalt tegenwoordig heel Nederland zelf welke winkels slecht en goed zijn!

Schrijf zelf een review

Schrijf hier een review over het bedrijf, de producten en/of diensten. Gebruik max zo’n 5000 karakters

Verstuur uw review

Bestellen

Service

Prijs

Levering

Zou hier weer kopen

Totaal

10

Alle reviews (5)

Slechte service

Wat een kansloze bende. Gelijk al problemen bij dag 1. geen wifi, geen connectie niets. Klantenservice niet in staat op te lossen. Dankjewel voor deze kansloze service.

B

Boze klant

14-09-2015

0

Typhoon!

Ik ben dus fan van Typhoon en koos eigenlijk daarom voor deze provider haha. maar heb verder niks te klagen. Prima allemaal, maar vooral dus cool dat er dan Typhone in beeld staat op mijn telefoon (beetje anders gespeld maar nou en).

S

Sandra

04-08-2015

0

Eindelijk geen problemen!

Ik heb ben, vodafone en superstunt geprobeerd en keer op keer geen bereik, problemen met de facturatie, problemen met over je mb's heen gaan. Ik snap er niks van. Heb ik gewoon geen geluk of zijn ze gewoon allemaal zo slecht? Dus nu weer de volgende geprobeerd. Typhone. En eindelijk!! Ik heb nu al 6 maanden typhone en totaal geen problemen. Gewoon bellen overal en nog nooit over mijn bundel heen gegaan. Dus elke maand een vast bedrag en ik weet eindelijk een beetje waar ik toe ben. Ik blijf dus hier.

C

Chiel vd T.

03-08-2015

0

Niet doen!

Slecht. ik zat aan een 2 jarig contract vast toen na enkele maanden mijn mobiel kapot ging. Hoge kosten en nieuwe mobiel kopen. Ik ben nu overgestap naar sim-only van ben en prima tevreden mee.

P

Peter Visser

15-07-2015

0

niets te klagen

Abonnement genomen met mobiel. Niets bijzonders. Redelijk snel binnengekregen en alles werkt. Dus gewoon tevreden.

G

Gast

08-07-2015

0