NederlandReview

    Ervaringen Knab

    Wat je ook met je spaargeld wilt doen, het moet natuurlijk wel veilig gebeuren. Daarom ben je misschien wel op zoek naar de beste financiële instelling om je hierbij te helpen. Één bedrijf dat misschien in aanmerking komt is Knab. Maar zijn hun beleggingen nou echt wel zo betrouwbaar? Zullen ze veilig omgaan met het geld dat je op een spaarrekening wilt sparen? Zijn hun hypotheken wel de goedkoopste optie? Zal het makkelijk zijn je financiële overzicht te bekijken via hun website? En wat zal de klantenservice van Knab zeggen als na het betalen je geld nooit op de rekening van de ander blijkt te zijn aangekomen? Deze vragen kunnen het beste worden beantwoord door klanten die al met Knab in aanraking zijn geweest. Lees hun reviews om een beter beeld van Knab te krijgen voor je met ze in zee gaat. Hun beoordelingen, ervaringen en meningen kunnen je helpen goed voorbereid te zijn als je met Knab om de tafel gaat.

    Over Knab

    Knab is een financiële instelling. Het bedrijf is opgericht in 2012, dus ze zijn nog niet zo heel lang actief. Ze bieden vele verschillende financiële diensten aan die met geld, inkomen en sparen te maken hebben. Het belangrijkste dat je met je geld zult doen is natuurlijk betalen. Er zijn vele rekeningen die iedere maand betaald moeten worden en ook geef je wel eens wat uit aan boodschappen, onvoorziene omstandigheden en leuke dingen zoals uitjes en nieuwe spullen. Knab kan je een compleet bankpakket aanbieden. Hiermee kun je wereldwijd betalen en kun je een gratis creditcard aanvragen. Één van je grootste vaste lasten is toch wel je hypotheek. Door die hypotheek zo gunstig mogelijk af te sluiten kun je per maand of jaar een hoop besparen. Knab helpt je daarom zoeken naar de beste hypotheek voor jouw persoonlijke situatie. Ook kan Knab je helpen om te sparen. Je kunt zoveel spaarrekeningen openen als je wilt. Het is immers altijd handig om wat spaargeld achter de hand te houden. Ook beleggen via Knab is een optie. Spaargeld groeit immers niet zo hard en op deze manier kun je je vermogen laten groeien. Zij maken de belangrijke beleggingskeuzes voor je zodat je er zelf geen omkijken naar hebt. Wel kun je via de Knab App je vermogensontwikkeling in de gaten houden. En als laatste heeft Knab nog verschillende verzekeringen. Ze helpen je uit te zoeken welke autoverzekering voor jouw voertuig het beste is.


    De nieuwe Knab app.

    Diensten van Knab

    Alle diensten van Knab zijn online te regelen. Je kunt via hun website of app online een hypotheek regelen, verzekering afsluiten, spaarrekening openen of starten met beleggen. Wel heeft Knab een klantenservice om je te helpen als je ergens niet uitkomt.

    Klachten, Complimenten en Tips voor Knab

    Wat is jouw eigen oordeel over Knab? Is de hypotheek of autoverzekering die ze voorstelde echt de beste optie voor jou? Hoe veilig is het geld dat via hen op een spaarrekening of beleggingsrekening is gestort? Gaan de betalingen altijd goed? En wat voor een klantenservice kan er van Knab verwacht worden? Schrijf je eigen review en laat ons weten wat jouw mening over Knab is.

    Knab
    Beoordelingen, klachten, ervaringen en reviews (39)

    3.2
    31% Zou hier weer kopen!
    Bestellen
    rating
    3.2
    Service
    rating
    3
    Prijs
    rating
    3.6
    Leveren
    rating
    3.2

    Schrijf nieuwe review

    Lees hier onafhankelijke reviews, klachten en ervaringen. Wees op de hoogte waar u uw aankoop kunt doen of beoordeel zelf een winkel waar u een (online) aankoop heeft gedaan. Zo bepaalt tegenwoordig heel Nederland zelf welke winkels slecht en goed zijn!

    Schrijf zelf een review over Knab

    Uw beoordeling

    korting

    wil jij ook op elke willekeurige aankoop korting krijgen ga dan naar deze link en schrijf je in

    cashbackkorting.nl/u/194467315

    Voorbeeld



    Stel u boekt een reis van € 1000 bij een reisorganisatie. Als u dit via een cashbacksite doet ontvangt u 4% cashbackkorting, wat u dus ongeveer € 40,- oplevert. Dit tegoed wordt bijgeschreven op uw account bij de cashbacksite en kunt u daarna uit laten betalen naar uw bankrekening.

    Cashback kortingen zijn er voor vele verschillende producten en diensten. Bij bijna iedere webwinkel is een cashback te krijgen.

    Om gebruik je van te maken moet je het naar de volgende link gaan:

    cashbackkorting.nl/u/194467315

    je komt niet voor vervelende verrassingen te staan of ingewikkelde voorwaarden

    bovenin kan je lid worden Bovendien krijg je dan ook extra een welkomsbedrag

    : Meld je aan
    Meld je gratis aan op cashbackkorting.nl/u/194467315
    Er wordt automatisch een persoonlijk account voor je aangemaakt en je hebt direct toegang tot alle webshops en de beste online deals!
    Meld je nu aan en krijg direct 7,50 CashCoins op jouw account gestort!

    2
    Stap 2: Log in
    Zorg altijd dat je bent ingelogd op cashbackkorting.nl/u/194467315 voordat je een aankoop doet bij één van de aangesloten webshops. Alleen dan kunnen wij jouw aankopen registreren en korting geven.


    Stap 3: Zoek je shop
    Zoek in het uitgebreide aanbod van aangesloten webshops en zie direct hoeveel korting jij van cashbackkorting.nl/u/194467315 krijgt. Heb je jouw shop gevonden? Klik op de groene button en shop met korting!


    Stap 4: Doe je aankoop
    Bestel de gewenste producten en/of diensten in de webshop, zoals je gewend bent, en reken af. Je doet jouw aankoop dus gewoon op de website van de aangesloten webwinkel. cashbackkorting.nl/u/194467315 registreert automatisch de naam van de webshop en het totale aankoopbedrag (zodat we kunnen berekenen hoeveel korting je van ons krijgt). We registreren niet welke producten en/of diensten je koopt.


    Stap 5: Krijg geld terug!
    Jouw aankopen en de korting die jij hiervoor van Cashbackkorting.nl ontvangt, worden geregistreerd in jouw persoonlijk account op: cashbackkorting.nl/u/194467315

    Jij kan dus altijd zien hoeveel tegoed je hebt opgebouwd en wanneer je dit kan laten storten op jouw rekening!

    Door: remco15-02-2021
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    Ja
    9.5
    rating

    Knab

    Perfecte online bank. Probleemloos een rekening geopend, goede app, goed service via mails.

    Door: Johan 02-11-2019
    Martin19-03-2020

    De Knab geeft geen extra steun vanwege de corona ! vraag me af of het wel een volwaardige bank is!

    Veronica24-04-2020

    Ha Johan jij werkt vast bij KNAB!

    Jan Gerben01-09-2020

    Wij zijn zakelijk klant bij KNAB en omdat de betaalpas vorig jaar verliep, moeten er een nieuwe pas worden aangevraagd. Inmiddels wachten wij nu bijna een jaar op de nieuwe pas. Ze hebben ze naar verschillende oude adressen gestuurd, terwijl we telefonisch keer op keer hebben verteld dat we verhuisd zijn. Na vier keer tevergeefs versturen van pas vertelde een medewerker dat we de adreswijziging zelf in onze App moesten regelen. Dat hebben we gedaan. De medewerker heeft het gecontroleerd en goed bevonden en heeft toegezegd dat er een nieuwe pas zal worden verstuurd. Helaas is ook die vijfde pas niet aangekomen. Dan probeer je weer te bellen en dat zit je steeds ruim 20 minuten in de wacht. Wat een waardeloze bank. Ze dwingen mij om de rekening op te zeggen en naar een andere bank te gaan.

    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    Ja
    10
    rating

    Bankrekening zakelijk en prive

    Hele snelle contact en goede bank

    Door: Peter Jan Rijpkema22-09-2019
    Veronica24-04-2020

    Wel heel toevallig dat alles zo perfect is, 5 sterren toe maar!!! Met andere woorden.... neppe review dit!

    Ina21-10-2020

    Aan iedereen die een KNABBANK REKENING heeft: Zeg hem op! Plotseling werkt de reader niet meer en met de app en een oudere iphone kun je ook niets meer. WEES GEWAARSCHUWD. Ons geld is nu gegijzeld en zonder de app. Kunnen we daar niet meer aan komen.

    Margriet21-01-2021

    Trap er niet in. Stap vooral niet over. Slechtste service ooit meegemaakt. Voor de zoveelste keer niet te bereiken. Beller nummer 14, chat wordt niet beantwoord...
Als de klantenservice zo ontzettend druk is, zijn er blijkbaar nogal wat klanten waarbij iets aan de hand is. 'Het gemak van KNAB' is toch niet zo gemakkelijk blijkbaar.
En vooral geen vragen stellen die niet bij veelgestelde vragen staan, want dan wordt t wel héél lastig?

    j.p. 23-01-2021

    sinds 6 jaren vaste en volledige klant met betaalrekeningen ( waarvan 4 jaren zakelijk tot 2019 en ca. 4 jaren privé ca. 2017-nu ). Betalen en sparen. Bijna nooit problemen ! Fantastisch betrouwbaar en buitengewoon behulpzaam i.m.o. geen verdere ervaringen.

    Tine Roos27-01-2021

    Ook ik ben al jaren klant bij KNAB. De eerste jaren ging het goed en had ik voldoende service. De laatste maanden is dat stukken minder. Ik sta steeds in de wachtrij met 14 tot 16 personen voor mij. Dan krijg je steeds te horen dat je vragen ook beantwoord kunnen worden via de chat. Nou vergeet het maar. OF je krijgt geen antwoord. Vorige keer kreeg ik na 40 minuten wachten pas antwoord. Als dit zo doorgaat zeg ik mijn rekeningen op en kies ik een andere bank. Er zijn genoeg aanbieders. Voor de rente hoef je het ook niet meer te laten.

    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    Ja
    10
    rating

    Rekening

    Vandaag geprobeerd rekening te openen bij deze internet bank. Drama. Site werk moeizaam tot niet. Helpdesk weet het niet en bij help lijn na 45 min inde wacht opgehangen. Je mag toch bij een internet bank iets meer verwachten

    Door: A Boom28-04-2021
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    Nee
    3
    rating

    zakelijke betaalrekening

    Wat een zeer klantonvriendelijk bedrijf dat KNAB
    Had al vele jaren daar een zakelijke betaalrekening die ze van de ene op de andere dag opzeggen omdat ik niet meer in hun profiel zou passen, zonder overigens ooit maar 1 conflict te hebben gehad.
    Na een andere bank te hebben gevonden en ik via die bank de overstapservice had aangevraagd, kan dat ook al niet omdat volgens KNAB de rekening nog actief moet zijn voor de overstapservice ingaat, maar zij heb deze rekening zelf versneld afgesloten. Neigt naar crimineel gedrag, wat een amateurs.

    Door: Hans van der Schaft19-04-2021
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    Nee
    3
    rating

    Knab rekening

    Al 3 maanden bezig met het identificeren, maar het lukt niet. Rekening hebben ze geblokkeerd. Ze snappen hun eigen systeem niet. Nieuwe rekening geopend bij een andere bank. Identificeren was geregeld binnen 2 minuten.

    Door: J. Dijkhuis13-04-2021
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    Ja
    2
    rating

    KNAB rekening

    Pluspunt is het aanmaken van meerdere spaarpotjes. Vervelende nadelen zijn;
    - Lange wachtrijen bij het bellen klantenservice
    - Moet gom de tijd in de app mij opnieuw verivieren
    - Heb geen cardreader gekregen, met gevolg dat ik geen nieuw wachtwoord kan veranderen. Dat kan dus alleen als ik bel met de klantenservice, maar ja, duurt meestal 30min voordat je iemand te spreken krijgt :(

    Hopelijk ziet KNAB dit als verbeterpunten en gaat er ook wat aan doen!

    Door: Armando Scheffer01-04-2021
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    Ja
    6.5
    rating

    Bankrekening

    Gezamenlijke rekening geblokkeerd door Knab omdat we niet gereageerd hebben op een identificatie verzoek, die ALLEEN via mail verstuurd is naar mijn echtgenote (aangezien voor spam)

    Knab heeft MIJ geen mail gestuurd, ook geen melding op mijn Knab app (mijn echtgenote heeft geen app). Ze hebben geen van ons beide gebeld, ge-sms't of brief gestuurd.

    Ongelooflijk dat een bank dit doet!!

    Door: Idrissi20-02-2021
    barry de vries 26-02-2021

    kut bank iedereen moet het opzeggen is er weer een storting

    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    Nee
    2
    rating

    Slechte bank

    Bevriezen gewoon je ZAKELIJKE rekening......Kennelijk moest 1 van de 2 rekeninghouders zich opnieuw identificeren maar omdat hij de app nog niet had (de andere rekeninghouder wel) en ook de app niet kon installeren omdat er een gewoon telefoonnummer in hun systeem stond werd de rekening gewoon finaal bevroren.....Als je belt wordt je afgepoeiert en moet je maar wachten tot zij het probleem hebben opgelost. SCHANDALIG

    Door: Sandy Gortzak19-02-2021
    Marjolein19-02-2021

    Bij mij hetzelfde. Zakelijke rekening geblokkeerd, omdat mijn voormalige vennoot zich niet had geïdentificeerd. Die is al twee jaar geen mede-eigenaar meer van het bedrijf waar ze niet de juiste gegevens van hadden. Enorme bende en het duurt heel lang voordat het is opgelost. Zodra ik weer bij mijn geld kan, ga ik naar een bank waar ze de moeite nemen hun klant even te bellen wanneer er iets met de rekening is.

    Frits19-02-2021

    Verwachtte al niet de enige te zijn, maar voor ons dus precies hetzelfde geval. Als ondernemer in de foodproductie hebben we het zwaar. We maken prachtige producten, maar door Corona verkopen we alleen aan particulieren en dat is als producent dubbel hard werken. Ik vond het al vreemd dat vanmiddag binnenkomende betalingen niet doorkwamen die we heel hard nodig hebben om onze kosten te kunnen betalen. Vanmiddag kreeg ik pas een berichtje dat mijn rekeningen waren geblokkeerd omdat mijn medevennoot zich niet heeft geïdentificeerd. In het bericht stond ook dat ik me wel keurig had geïdentificeerd. Waarom dan voor mij ook alles blokkeren waardoor ik niets meer kan betalen, maar ook niet meer binnenkrijg? Het is ook niet snel te regelen, want bij de identificatie van mijn medevennoot wordt een officieel NL legitimatie door KNAB niet geaccepteerd. Schande in deze tijd waarin we het al zo moeilijk hebben en hard werken om aan ons geld te komen, dat een bank geld van je steelt. Anders kan ik het niet noemen.

    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    Ja
    2
    rating

    KNAB

    Dit is echt de meest onvriendelijke bank ooit. De frustratie is torenhoog over hun bereikbaarheid en bereidheid te helpen bij problemen. We waren nummer 18 in de wachtrij en hebben 30 minuten in de wacht gestaan.
    Probleem nog steeds niet opgelost en mijn bankrekening onbereikbaar.

    Door: john17-02-2021
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    Nee
    2
    rating

    Knab bank is niet ideaal

    Ik weinig vertrouwen in deze bank
    Heb twee rekening privé en een zaakselijk elke keer via de app proberen hun uitleggen stuurt mijn heen en weer dus ik besloten dat ik weg gaan van deze knab bank voor is niet ideaal biij hun zaken te doen deze zijn mijn minpunten

    Door: Steven03-02-2021
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    Nee
    2
    rating

    KNAB zakelijk

    Trap er niet in. Stap vooral niet over. Slechtste service ooit meegemaakt. Voor de zoveelste keer niet te bereiken. Beller nummer 14, chat wordt niet beantwoord...
Als de klantenservice zo ontzettend druk is, zijn er blijkbaar nogal wat klanten waarbij iets aan de hand is. 'Het gemak van KNAB' is toch niet zo gemakkelijk blijkbaar.
En vooral geen vragen stellen die niet bij veelgestelde vragen staan, want dan wordt t wel héél lastig?

    Door: Margriet21-01-2021
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    Nee
    2
    rating

    Knab bankieren

    "Er zit niets anders op dan een nieuw paspoort aanvragen" omdat her-identificeren niet lukt.

    Ik viel bijna van m'n stoel van het lachen. Wat een klantenservice. Er zit een fout in jullie systeem waardoor de scan bij sommige mensen niet lukt. Vervolgens moet ik een nieuw paspoort aanvragen.

    De goodwill die jullie in jaren hebben opgebouwd is nu in een klap weg dankzij het her-identificatieproces. De klantenservice medewerker blijft hetzelfde riedeltje herhalen en is niet bereid om mee te denken in oplossingen.

    Door: Ilona15-01-2021
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    Nee
    2
    rating

    Slechtste bank ooit

    Totaal geen hulp aan de telefoon of via chat.
    Je krijgt antwoorden gelezen vanuit een script.
    Op vragen kan niet eens beantwoord worden.

    Door: Hakan11-01-2021
    Edwin Knook11-01-2021

    4 jaar lang heb ik samen met mijn vrouw een gezamenlijke rekening bij Knab maar we zijn druk bezig met overstappen. 1e slechte ervaring was dat we opeens niet meer geld konden overboeken naar Roemeense bankrekeningen toen we dat wilde, we moesten een verzoek indienen of de bank alsjeblieft ons geld wilde overmaken. Die situatie heeft een paar maanden geduurd. 2e slechte ervaring was dat de Bank besloot van creditcard leverancier over te stappen en dat onze creditcard daarom voortijdig ongeldig werd , we hadden hem net gebruikt voor een reservering van een vakantiehuisje. Dankzij de medewerking van de website waar was geboekt en de eigenaar van het huisje was het gelukkig zo geregeld. Maar dit was buiten gewoon lullig 3e slechte ervaring is de extra stappen die zijn verzonnen voor mensen die geen app willen gebruiken. Ik begon op een geven ogenblik weer terug te verlangen naar die overschijvingskaarten van de giro daar was je zo mee klaar. Het diepte punt was dat je op een geven ogenblik bij een ideal transactie het totaal bedrag in moest vullen op de cardreader. Dat valt niet mee aangezien er geen komma op de cardreader zit. 4e en laatste slechte ervaring is de identificatie, ondanks herhaaldelijk uitgelegd te hebben dat ik een smartphone geen geschikt medium vind om mee te bankieren en ik gevraagd heb voor een alternatieve manier van identificeren. Blijft men door middel van standaard dreigmailtjes te dwingen tot het gebruiken van de app. Sinds een paar dagen kunnen we ons geld niet meer naar andere bankrekeningen overmaken. Waar ze de AROGANTIE van dan halen weet ik niet. Maar zodra we onze nieuwe bankrekening hebben zullen we 1 keer een verzoek indienen voor het overmaken van ons geld. Als dat niet lukt schakelen we een deurwaarder in.

    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    Nee
    2
    rating

    betaalrekening

    4 jaar lang heb ik samen met mijn vrouw een gezamenlijke rekening bij Knab maar we zijn druk bezig met overstappen. 1e slechte ervaring was dat we opeens niet meer geld konden overboeken naar Roemeense bankrekeningen toen we dat wilde, we moesten een verzoek indienen of de bank alsjeblieft ons geld wilde overmaken. Die situatie heeft een paar maanden geduurd.
    2e slechte ervaring was dat de Bank besloot van creditcard leverancier over te stappen en dat onze creditcard daarom voortijdig ongeldig werd , we hadden hem net gebruikt voor een reservering van een vakantiehuisje. Dankzij de medewerking van de website waar was geboekt en de eigenaar van het huisje was het gelukkig zo geregeld. Maar dit was buiten gewoon lullig
    3e slechte ervaring is de extra stappen die zijn verzonnen voor mensen die geen app willen gebruiken. Ik begon op een geven ogenblik weer terug te verlangen naar die overschijvingskaarten van de giro daar was je zo mee klaar. Het diepte punt was dat je op een geven ogenblik bij een ideal transactie het totaal bedrag in moest vullen op de cardreader. Dat valt niet mee aangezien er geen komma op de cardreader zit.
    4e en laatste slechte ervaring is de identificatie, ondanks herhaaldelijk uitgelegd te hebben dat ik een smartphone geen geschikt medium vind om mee te bankieren en ik gevraagd heb voor een alternatieve manier van identificeren. Blijft men door middel van standaard dreigmailtjes te dwingen tot het gebruiken van de app. Sinds een paar dagen kunnen we ons geld niet meer naar andere bankrekeningen overmaken. Waar ze de AROGANTIE van dan halen weet ik niet. Maar zodra we onze nieuwe bankrekening hebben zullen we 1 keer een verzoek indienen voor het overmaken van ons geld. Als dat niet lukt schakelen we een deurwaarder in.

    Door: Edwin Knook06-01-2021
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    Ja
    2
    rating

    FAQ

    Is Knab een betrouwbaar bedrijf?

    Er zijn 39 ervaringen geplaatst over Knab. Gemiddeld hebben zij als cijfer een 3.2 gekregen, waarbij 31% van de recensenten hebben aangegeven dat ze hier weer zouden kopen.

    In welke sectoren is Knab actief?

    Knab is vooral actief in de categorie Financieel en daarbinnen gespecialiseerd in de sector(en) Sparen, Beleggen, Hypotheek, Creditcards & Bankpassen

    Ik heb alle reviews goed gelezen. Wat nu?

    Heb je een positieve indruk gekregen door de reviews? Dan kun je naar de website van Knab gaan en je bestelling plaatsen. Zo niet, zoek dan hier verder naar een ander bedrijf.