Knab

3.1

Bestellen

2.6

Service

3.2

Prijs

2.8

Levering

27.8%

Zou hier weer kopen

Knab

Wat je ook met je spaargeld wilt doen, het moet natuurlijk wel veilig gebeuren. Daarom ben je misschien wel op zoek naar de beste financiële instelling om je hierbij te helpen. Één bedrijf dat misschien in aanmerking komt is Knab. Maar zijn hun beleggingen nou echt wel zo betrouwbaar? Zullen ze veilig omgaan met het geld dat je op een spaarrekening wilt sparen? Zijn hun hypotheken wel de goedkoopste optie? Zal het makkelijk zijn je financiële overzicht te bekijken via hun website? En wat zal de klantenservice van Knab zeggen als na het betalen je geld nooit op de rekening van de ander blijkt te zijn aangekomen? Deze vragen kunnen het beste worden beantwoord door klanten die al met Knab in aanraking zijn geweest. Lees hun reviews om een beter beeld van Knab te krijgen voor je met ze in zee gaat. Hun beoordelingen, ervaringen en meningen kunnen je helpen goed voorbereid te zijn als je met Knab om de tafel gaat.


Over Knab

Knab is een financiële instelling. Het bedrijf is opgericht in 2012, dus ze zijn nog niet zo heel lang actief. Ze bieden vele verschillende financiële diensten aan die met geld, inkomen en sparen te maken hebben. Het belangrijkste dat je met je geld zult doen is natuurlijk betalen. Er zijn vele rekeningen die iedere maand betaald moeten worden en ook geef je wel eens wat uit aan boodschappen, onvoorziene omstandigheden en leuke dingen zoals uitjes en nieuwe spullen. Knab kan je een compleet bankpakket aanbieden. Hiermee kun je wereldwijd betalen en kun je een gratis creditcard aanvragen. Één van je grootste vaste lasten is toch wel je hypotheek. Door die hypotheek zo gunstig mogelijk af te sluiten kun je per maand of jaar een hoop besparen. Knab helpt je daarom zoeken naar de beste hypotheek voor jouw persoonlijke situatie. Ook kan Knab je helpen om te sparen. Je kunt zoveel spaarrekeningen openen als je wilt. Het is immers altijd handig om wat spaargeld achter de hand te houden. Ook beleggen via Knab is een optie. Spaargeld groeit immers niet zo hard en op deze manier kun je je vermogen laten groeien. Zij maken de belangrijke beleggingskeuzes voor je zodat je er zelf geen omkijken naar hebt. Wel kun je via de Knab App je vermogensontwikkeling in de gaten houden. En als laatste heeft Knab nog verschillende verzekeringen. Ze helpen je uit te zoeken welke autoverzekering voor jouw voertuig het beste is.




Diensten van Knab

Alle diensten van Knab zijn online te regelen. Je kunt via hun website of app online een hypotheek regelen, verzekering afsluiten, spaarrekening openen of starten met beleggen. Wel heeft Knab een klantenservice om je te helpen als je ergens niet uitkomt.


Klachten, Complimenten en Tips voor Knab

Wat is jouw eigen oordeel over Knab? Is de hypotheek of autoverzekering die ze voorstelde echt de beste optie voor jou? Hoe veilig is het geld dat via hen op een spaarrekening of beleggingsrekening is gestort? Gaan de betalingen altijd goed? En wat voor een klantenservice kan er van Knab verwacht worden? Schrijf je eigen review en laat ons weten wat jouw mening over Knab is.

Beoordelingen, klachten, ervaringen en reviews

Lees hier onafhankelijke reviews, klachten en ervaringen. Wees op de hoogte waar u uw aankoop kunt doen of beoordeel zelf een winkel waar u een (online) aankoop heeft gedaan. Zo bepaalt tegenwoordig heel Nederland zelf welke winkels slecht en goed zijn!

Schrijf zelf een review

Schrijf hier een review over het bedrijf, de producten en/of diensten. Gebruik max zo’n 5000 karakters

Verstuur uw review

Bestellen

Service

Prijs

Levering

Zou hier weer kopen

Totaal

10

Alle reviews (90)

janakali

If you are a victim of a scam there is a chance of getting your money back provided you got evidence of the reported scam. We guarantee you a safe and secure recovery. 100% reliable . Message me via email (dorisashley71 (@) gmail com) for more info Be careful of most of this online investment. WHATSAPP: +1---(404)--721---56--08

H

how i recover my money back

25-07-2024

0

Zakelijke en prive bankrekening

Zeer slechte ervaring, probeer maar eens een chat of telefoongesprek te krijgen met een medewerker....... wachttijd minimaal 45 minuten......echt belachelijk en dit duurt al ruim een jaar. Zodra ik al mijn klanten heb ingelicht en de wijziging van mijn nieuwe bank heb doorgevoerd sluit ik de rekeningen bij de KNAB. De KNAB vindt het blijkbaar niet zo erg dat ze klanten verliezen.

H

HQ Daksystemen

21-08-2023

0

lopende prive en zakelijke rekeningen

jarenlang klant bij deze bank dus ook flink betaald. Maar nu een vraag beantwoorden zit er niet in. Telefoon wordt niet opgenomen en chat wordt niet beantwoordt. Het is dus eenzelfde bank geworden als die andere graaiers.

L

lenie verwijs

08-08-2023

0

lopende zakeliJke rekening

kansloze service! al Jaren klant en kan niet inloggen. ze zeggen 24 uur bereikbaar te ziJn...... sta 5 kwartier in de wacht terwiJl de wachttiJd 10 minuten is zeggen ze..... of stel Je vraag in een chat waar NIET wordt gereageerd

C

chris willemstein

31-07-2023

0

Mijn aegon lijfrente is overgenomen door KNAB. Nu wil ik advies hoe over mijn geld te kunnen beschikken. Klantenservice reageert niet op mijn mails en zijn telefonisch niet te bereiken. s

zie boven

03-04-2023

1

KNAB zakelijke rekening

KNAB app werkt nu redelijk. Maar belofte was om de reader niet meer nodig te hebben. Die belofte is met meer dan 2 jaar overschreden. Erger is dat op de website sstaat dat er iemand voor je klaar staat: menselijke service. Alleen er neemt bijna nooit iemand op binnen 10 minuten (en daarna hou ik het niet meer vol). Ik snap niet dat je op je website mag zetten dat er iemand voor je klaar staat en je daarna maar moet wachten of er iemand op gaat nemen? Verder, als je geen vragen hebt, werkt het allemaal redelijk, al hebben ze nog neit het niveau van de ING app gehaald

H

HJ Molenkamp

13-10-2022

0

Zakelijk bankieren

24 SEPTEMBER KNAB was een prima bank voor mijn bedrijfsrekeningen. Nu zijn echter mijn rekeningen geblokkeerd omdat ze iets met fraude vermoeden. Ik bankier hier al sinds lange tijd, nooit problemen gehad, en opeens komen ze met dit verhaal. Zonder überhaupt mij ook eerst te waarschuwen. De e-mails die ze hebben gestuurd heb ik nooit ontvangen, ik ben nooit gebeld, ik heb geen enkele SMS gehad. Normaal zijn ze daar wel goed in. Nu laten ze me echt zitten. Ik moest binnen 5 werkdagen reageren, dat heb ik gedaan. Helaas geldt dat voor KNAB niet. Zij mogen je rekening blokkeren en hoeven geen verantwoording af te leggen. Erg teleurgesteld in KNAB. Inmiddels een rekening geopend bij een andere bank. Na tal van storingen in de digitale omgeving is dat eigenlijk ook wel prima. Kortom: prima bank, wel storingsgevoelig. Voor klantenservice hoef je hier blijkbaar niet terecht. EDIT: De reactie geeft aan dat ik moet bellen of moet chatten. Via daar word ik niet verder geholpen, dit in verband met privacy. Mooi niet dus, ze laten je er prima mee zitten. 30 SEPTEMBER 2022 Inmiddels nog steeds helemaal niks gehoord van KNAB, sinds de 24e geen toegang. We wachten af, gelukkig kan ik deze rekening opzeggen en zit ik bij een nieuwe bank. Ik ben wel benieuwd wat er met de tegoeden gaat gebeuren. Het vertrouwen in KNAB? Dat is compleet weg. Meest schandalige bank ooit. Niet eens door de geblokkeerde rekening, nu meer door het gebrek aan communicatie. Gewoon helemaal 0. Schandalig. 1 OKTOBER KNAB schrijft prima pakketkosten af, daar zijn ze wel goed in. Een reactie blijft nog altijd uit. Op deze review zal wel weer goed gereageerd worden. Verwacht dat niet als je echt hulp nodig hebt. Kortom: wel betalen, niks krijgen. UPDATE: Via hier zeggen ze weer 'Bel naar ons telefoonnummer' en 'Je krijgt een mail van de desbetreffende afdeling'. Niks gehad, niks gekregen. Het is goed voor het imago om direct op negatieve reviews te reageren, maar liegen naar potentiele klanten lijkt me niet eerlijk. Ik plaats iedere 24 uur deze review opnieuw, net zolang tot iemand van Knab überhaupt contact met mij heeft opgenomen.

J

J.

04-10-2022

0

Betaalrekening en spaarrekeningen

Had Rabo en \iNg als bank. Doordat daar de services steeds slechter werden ben ik overgestapt naar KNAB. Het bevalt me nu al 9 maanden erg goed. Makkelijke app. mooi overzichtelijk en moeiteloos meerdere rekening openen. Eerste kost geld, daarna kun je tot 5 rekeningen openen. Zelfs het bankpasje dat thuisgestuurd werd was een beleving, alsof je een cadeautje uitpakte. Ik ben zeer tevreden en herken niet de misere die ik hier lees.

16-09-2022

0

Bankrekening

Waardeloze flutbank, stelen 2,50 euro van je rekening, ook als je niet in het rood mag staan. Je kan alleen rekening sluiten als je negatieve saldo betaalt. OPLICHTERS

S

Smits

29-03-2022

0

Bankrekening

Onvriendelijke klantenservicemedewerker, geeft nauwelijks info. Moeilijk werkende app, kan niet bij mijn gegevens en de zeer gebrekkige behulpzaamheid van klantenservicemedewerker heeft me doen besluiten om naar een andere bank te gaan voor mijn bankzaken.

M

M.Bujdoso

02-03-2022

0

Rekening

LET OP! DOE GEEN ZAKEN MET KNAB!!! KNAB Blokkeert onterecht rekeningen van klanten zodat ze niet bij je eigen geld kan! Vervolgens trekken ze wel elke maand service kosten van je account af (waar je zelf niet bij kan). Dit is gewoon diefstal, KNAB Steelt je account leeg terwijl ze jou onterecht blokkeren! Service van Knab is onbereikbaar, reageren niet op emails. Hebben compleet schijt aan de klanten. KNAB STEELT GELD VAN HUN KLANTEN! LET OP! DOE ER GEEN ZAKEN MEE!

J

Joery

01-02-2022

0

Zakelijke rekening 'om veiligheidsredenen' openen niet mogelijk

Erg jammer dit, wat slecht. Via een vriend gehoord dat ik bij Knab moest zijn voor het openen van en zakelijke rekening. Goede voorwaarden, alles online, snel regelen, prima tarieven, etc etc Dus...aangevraagd en wat blijkt?! Om veiligheidsredenen kunnen ze me geen rekening verstrekken?! Ik ben juist de kleine ondernemer waar Knab zo mee adverteert. Slecht slecht slecht. Valt volledig door de mand.

R

Robert

24-01-2022

0

Rekening -geen diensten

NIET NAAR OVERSTAPPEN! HEEFT NOGSTEEDS NIKS GEDAAN MET IDIN. DIT IS TEGENWOORDIG GEWOON NODIG! Let op! je kan je horloge niet koppelen. Let op! werkt niet samen met grip app voor deze jonge hippe bank enorme tegenvaller van dit alles. Ik heb zelf Idin maar even gemaild maar waar dit nou fout gaat..?? Idin geeft aan dat de bank zo toegevoegd kan worden echter wil de bank dat zelf niet om onverklaarbare eigenwijze reden.

L

Lont

17-01-2022

0

Bankrekening

Zelden zo veel irritatie tegengekomen bij een bank: Het aantal hoepels waar ze je door laten springen is ongekend. Mijn partner heeft al eerder de -zakelijke- rekening bij KNAB opgezegd maar ik dacht 'dat het wel mee zou vallen'. Helaas. Ze heeft gelijk!.

R

Reinier Waardenburg

12-01-2022

0

Rekening lopen

Prima bank met prima app en iets lastiger site, die na even wennen eigenlijk helemaal niet lastig is. Prima service en ondersteuning bij vernieuwingen zoals contactloos betalen. ALTIJD overzicht in je bankzaken en diverse meldingen zodat je altijd up-to-date bent. Aanrader voor prive, maar zeker ook voor de zakelijke gebruiker !! Kortom knab pot. ( Top bank !!)

M

Marcel Loose

10-01-2022

0

Wat een rukbank

Als je je een keer lekker wilt ergeren moet je een knab rekening openen. Wat een klungel site. Niets werkt, niets lukt, online openen mislukt, scannen van documenten lukt niet via de app.... kortom: Een totale rukbank.

E

Eddy Willemsen

16-12-2021

0

bedrijfsmatig

Deze bank gebruik ik voor mijn bedrijf en ik ben totaal niet tevreden! Inloggen lukt heel vaak niet! Buitenlandse betalingen zijn onmogelijk, zelfs in Euro naar Turkije Het is niet mogelijk een andere valuta te kiezen, enz, enz. Dus wanneer je vertrouwt op deze bank, zal het behoorlijk tegenvallen! Ik stap binnenkort over naar een andere bank!

P

pietje puk

06-12-2021

0

Van Alles

Zeer slechte bank. Heel vaak storingen en inloggen is een ramp. Ook is de prijs die je moet betalen abnormaal hoog. Heb deze bank dan ook opgezegd. Volgens knab moet je dan nog 15 maanden bij je gegevens kunnen komen. Helaas is na een week inloggen niet meer mogelijk. Om opnieuw aan te melden lukt dus ook al niet. Scan van paspoort maken. Gezichtsscan word dus niet herkent. Ben nu weer klant bij mijn oude bank ING. Alles wekt hier perfect en is vergleken met Knab heel goedkoop.

A

A.J. de Ruiter

02-12-2021

0

zakelijk en prive

Prima bank met een slimme app een wat minder overzichtelijke site maar fijne afhandeling van zaken en snelle reactie. Erg tevreden.

C

Carl van Kuijck

01-12-2021

0

rekening

Waardeloze bank, niet mee in zee gaan.

B

Bas van Berkel

01-11-2021

1