TopParking

5.3

Bestellen

3.3

Service

5.2

Prijs

2.9

Levering

29.4%

Zou hier weer kopen

TopParking

De vraag waar je je auto moet parkeren als je binnenkort op het vliegtuig moet stappen kan je al tijden van tevoren bezighouden. Er zijn maar een bepaald aantal parkeerplekken rondom Schiphol en je moet er snel bijzijn om er eentje te bemachtigen. TopParking biedt deze parkeerplekken aan, maar zullen ze echt de snelste en goedkoopste zijn? Zal je via de website van TopParking wel gemakkelijk een parkeerplek kunnen reserveren? Zal je auto veilig staan terwijl hij op één van hun parkeerplekken geparkeerd staat? En zal de klantenservice van TopParking je helpen als iets toch niet helemaal goed geregeld is? Mensen die al eens bij TopParking hebben geparkeerd zijn de beste bestuurders om je hierover meer te vertellen. Kijk naar hun reviews om een realistische indruk van TopParking te krijgen. Hun cijfers, meningen, beoordelingen en ervaringen kunnen je laten zien of TopParking jouw beste parkeeroptie rondom Schiphol zou kunnen zijn.


Over TopParking

TopParking is een autobedrijf dat parkeergelegenheid rondom Schiphol aanbiedt. Ze zeggen te staan voor “goedkoop, snel, veilig en comfortabel parkeren”. je kunt je auto op één van hun parkeerplekken zetten (wel eerst even van tevoren reserveren) en je auto daar achterlaten. Met een shuttle wordt je dan naar de vertrekhal gebracht waar je Schiphol binnen kunt gaan en op het vliegtuig kunt stappen. Na afloop haal je hem dan gewoon weer op. Ondertussen staat de auto op een parkeerterrein dan omgeven is door hekken. Er is een beveiligingscamera aanwezig die door middel van CCTV het terrein in de gaten houdt zodat er niemand iets met je auto kan uitspoken. Dit is zowel het geval op de overdekte als onoverdekte gedeelte van het parkeerterrein. Volgens TopParking is het altijd mogelijk op als eigenaar van een auto op het terrein te komen. De receptie is namelijk 24 uur per dag geopend en dus ook bereikbaar als je weer eens op een onmogelijke tijd moet vliegen. 




Diensten van TopParking

Naast het parkeren van je auto kun je kieen voor wat extra diensten. Bij Valet parking is er bijvoorbeeld iemand die de auto voor je parkeert zodat je zelf niet hoeft te lopen zoeken naar een parkeerplek. In de tijd dat je auto daar geparkeerd staat kunnen ze de auto ook wassen of je autoruit repareren. In het geval van een elektrische auto kunnen ze deze voor €20 helemaal voor je opladen zodat je zeker weet dat je na de vakantie thuis kunt komen. En dan is er nog een TopParking klantenservice waarmee je contact kunt opnemen als er iets onverwachts gebeurd.


Klachten, Complimenten en Tips voor TopParking

Als jij je auto wel eens bij TopParking hebt geparkeerd dan kunnen we jouw review met daarin jouw ervaring goed gebruiken. Hoe veilig stond je auto daar nou echt? Kon je gemakkelijk een parkeerplaats reserveren bij TopParking? En hoe behulpzaam en vriendelijk was de TopParking klantenservice toen je een vraag voor ze had? Schrijf je eigen TopParking review en vertel ons wat jouw mening over deze parkeergelegenheid op het bekendste vliegveld van Nederland is.
 

Beoordelingen, klachten, ervaringen en reviews

Lees hier onafhankelijke reviews, klachten en ervaringen. Wees op de hoogte waar u uw aankoop kunt doen of beoordeel zelf een winkel waar u een (online) aankoop heeft gedaan. Zo bepaalt tegenwoordig heel Nederland zelf welke winkels slecht en goed zijn!

Schrijf zelf een review

Schrijf hier een review over het bedrijf, de producten en/of diensten. Gebruik max zo’n 500 karakters

Gelieve eerst in te loggen

Bestellen

starstarstarstarstar

Service

starstarstarstarstar

Prijs

starstarstarstarstar

Levering

starstarstarstarstar

Zou hier weer kopen

Totaal

10

Alle reviews (17)

Parkeren 10 dagen + wassen

Ontvangen bij Schiphol 1,5 uur, wassen niet gedan. Niet aanraden. Veel stress

T

Tomasz Szamrej

21-09-2019

0forum

Parkeerplaats

DUIDELIJK OPLICHTING...!!!!! Een parkeerplaats geboekt geld weg en geen parkeerplaats...!!!

M

Mariola bekel

16-09-2019

0forum

Valet parking

Heel mijn wagen aan gruzelementen gereden in 14 dagen tijd 7 verkeersboetes en 30.000,00 euro schade.

M

Mj

15-09-2019

0forum

Parkeerplek

Oplichters...ver weg van blijven...

H

Hermans

07-08-2019

0forum

Valet parking

NOOIT MEER!!! Terug van vakantie gekomen en gebruik gemaakt van de valet service. Auto terug gekregen met schade, moest een mail sturen en dan zou het binnen een week opgelost zijn. Een maand, 3 mails en 14 telefoontjes later geven ze nog steeds niet thuis. Schepen me steeds af en negeren mij. Wat een amateurs en oplichters!!

S

Stephanie Grijpink

06-08-2019

0forum

Nooit meer

Bij aankomst het verzoek mijn autosleutel in te leveren vanwege de drukte? dit geweigerd en zelf mijn auto geparkeerd. Formulier wat je moet printen en beide moet ondertekenen vanwege eventuele schade wordt niet naar gevraagd. Bij terugkeer op Schiphol volgens afspraak gebeld terwijl we bij de bagageband stonden. Het verzoek nogmaals te bellen als we onze koffer hadden. Dus nogmaals gebeld. Zeer onduidelijk waar we precies moesten staan. Daarom na een kwartier nogmaals gebeld, chauffeur was nog niet eens vertrokken! Wederom de belofte dat hij er binnen 20 minuten zou zijn. Niet dus. Dus nogmaals gebeld. Nu duurde het nog 14 minuten volgens de chauffeur, want hij moest ook mensen wegbrengen... Uiteindelijk dus ruim een uur na ons 1e telefoontje pas opgehaald. Bij aankomst op de parkeerplaats bleek er een auto vast achter de mijne te staan. Ja vanwege de drukte. Oftewel, er worden meer parkeerplaatsen verkocht dan er beschikbaar zijn. Moeten wachten tot de sleutel gevonden was en uiteindelijk in totaal zo'n 1,5 uur later pas naar huis kunnen rijden. Voor mij was dit dus zeker eenmalig. Ik betaal liever wat meer bij een partij die wel de afspraken nakomt.

S

Sylvia

18-07-2019

0forum

Sociaal deal

Nooit meer Hebben gebeld bij aankomst op Schiphol om opgehaald te worden en kregen te horen dat het nog wel even kon duren. Het was 19.30 uur. Na een uur wachten iemand van Top parking aangesproken en hij wist te vertellen dat mijn auto klem geparkeerd stond en dat andere auto's nog weg moesten. Wij konden beter binnen gaan zitten want wij zouden gebeld worden. Na weer een half uur weer gebeld om stand van zaken te horen, nog geen verandering. Ultimatum gesteld dat als er om 21.30 uur nog niets van auto bij Schiphol was wij met de trein naar huis gegaan plus taxi. Zij zouden weer terug bellen. Om het verhaal kort te maken: Zij hebben nooit terug gebeld, bij pogingen met mijn telefoon te bellen werd niet opgenomen, met andere telefoon wel. Zijn met de trein naar huis. Weer om 23.15 uur gebeld. Stand van zaken, nu is de sleutel kwijt. Of ik de volgende dag even naar Schiphol zou kunnen komen om de sleutel te brengen!! Niet mogelijk, ik moet werken en heb mijn auto nodig. Er is om 2 uur nachts een chauffeer gekomen en heeft deze opgehaald. Volgende ochtend werd mijn auto om 7.45 uur gebracht met de reservesleutel van mij. Kon gelukkig gaan werken. Maar was gebroken van deze nacht. Moet nu nog zien of de sleutel terug gevonden wordt.

H

Hilde Terlingen

09-07-2019

0forum

Topparking voucher

Topparking levert waardeloze service! Terugbrengen duurt erg lang. Bovendien auto beschadigd! Herhaalde verzoeken om schade netjes af te handelen zijn genegeerd. Kortom: boeven, NIET DOEN!

O

Olaf

04-07-2019

0forum

15 dagen parkeren

Nooit meer. Minpunten: Wat niet.. Korte samenvatting. Bijna 3 uur voor vertrek vlucht aangekomen in nieuw Vennep. Helaas zijn we gestuurd naar verkeerde locatie. 25 min rijden naar Uithoorn. Hier bijna uur wachten voor busje aanwezig is. In Uithoorn geen organisatie ter plaatse. Chauffeur dient alles te doen waardoor kostbare tijd verloren gaat. Uiteindelijk met meer geluk dan wijsheid en door flexibiliteit van andere gasten vlucht gehaald. Administratie voor topparking heeft bij chauffeur meer prioriteit dan halen vlucht. Uiteindelijk door commentaar van de passagiers in busje werd administratie tijdens het rijden ingevuld en verwerkt en op aanwijzen van chauffeur verwerkt. Op Schiphol hadden we slechts 4 min over om vlucht te haken. Indien andere passagiers niet hadden geholpen hadden we onze vlucht (huwelijksreis naar Bali) gemist ondanks dat we ruimschoots van te voren aanwezig waren. Wij betwijfelen of Topparking competent genoeg is in service te verlenen. Chauffeur maakte zich met name druk om eigen administratie en wees ons erop dat zijn eigen collega’s nog minder bekwaam waren... omdat organisatie niet is geregeld/georganiseerd op aankomstadres in Uithoorn gaat daar heel veel tijd verloren. Advies: het halen van vlucht indien je 2.45 min voor vertrek vlucht in Uithoorn aanwezig bent is een loterij. Wil je gebruik maken van Topparking reserveer in je planning 2 uur extra..

L

Lazeroms

29-06-2019

0forum

Valet service

Prima service, van te voren gebeld voor onze auto en die van mijn ouders. Stonden ons netjes op te wachten op Schiphol in de bocht. Maakten een rondje voor foto's van de auto en namen de km stand op. Bij terugkomst gebeld en niet heel lang hoeven wachten tot ze hem weer kwamen voorrijden.

J

Jarno

25-06-2019

0forum

reserveren parkeerplaats

Op 18 maart 2019 hebben wij via het bedrijf TopParking een parkeerplaats gereserveerd ivm onze vakantie. De periode liep van vrijdag 17 mei t/m zaterdag 1 juni 2019. Kosten 49 Euro. Best goedkoop eigenlijk, toch. Wij zijn, zoals vele andere klanten bleek later, bij dit bedrijf terechtgekomen via Social Deal. Hadden we dit maar nooit gedaan, maar zoals iedere Nederlander dachten wij ook hier te maken te hebben met een echte aanbieding, maar dat viel vies tegen. Het maken van de reservering via Internet ging op zich prima. Meteen na de reservering volgde de bevestiging met een parkingvoucher. Tot zover niets aan de hand. Op de parkingvoucher stond onder het kopje “instructies” vermeld dat het ivm planning belangrijk was, dat er 30 minuten voor aankomst aan de Staringstraat 46 te Nieuw Vennep werd gebeld met 020-2442517. Op vrijdag 17 mei 2019 belden wij, zoals gevraagd, ongeveer 30 minuten voor aankomst in Nieuw Vennep naar TopParking. Geen probleem we zouden naar Schiphol worden gebracht. Daar aangekomen bleek er helemaal niemand te zijn. Het adres leek een soort bedrijventerrein met een grote open loods waar auto’s in geparkeerd stonden, maar er stonden nog veel meer auto’s rondom de loods geparkeerd. Weer gebeld met TopParking. Bleek dat we op het verkeerde adres waren, we moesten na het nieuwe adres van ze, namelijk Ondernemingsweg 100 te Uithoorn. Bleek toch een rit te zijn van ruim 22 kilometer met een rijtijd van circa 25 minuten. Maar goed dat we ruim op tijd waren vertrokken. Daar hadden ze tijdens het eerste telefoontje, een half uur van te voren, niets over gezegd. Toen ik daar een opmerking over maakte, werd er gezegd dat het op de website stond. Mooi, maar dat doet toch niemand meer. Als je een reservering hebt gemaakt, zoals wij op 18 maart, en je hebt het adres gekregen waar je moet zijn, ga je er vanuit dat het goed is toch. Het bedrijf had ons, en al die andere mensen moeten informeren over de verhuizing en de andere locatie van het bedrijf. We bleken echt niet de enigen te zijn bleek later. Echt waardeloos en zeer klantonvriendelijk. Aangekomen op het nieuwe adres, kom je voor een dicht hek te staan dat bij een ander bedrijf hoort. Maar weer gebeld met TopParking (duurde een tijd voordat de telefoon werd opgenomen). Er zou al iemand op het bedrijf zijn. Wij hebben niemand gezien. Pas na enige tijd kwam er een man naar het hek en toen konden we eindelijk parkeren. De rit naar Schiphol duurde meer dan 20 minuten. Na onze vakantie bij terugkomst op Schiphol gebeld voor de shuttlebus. Zou 10 minuten tot een half uur duren. Uiteraard duurde dit weer veel langer. We hebben 45 minuten gewacht voordat de bus kwam. Waardeloos, want wat wil je als je de koffers hebt; zo snel mogelijk naar huis en niet eerst drie kwartier wachter en dan nog 20 minuten moeten rijden voordat je bij de auto komt. De chauffeur die ons naar Uithoorn zou brengen, stond met behulp van een Walkie Talkie in verbinding met zijn bedrijf. Wij hoorden, nadat we ingestapt waren dat het niet de bedoeling was dat we eerst naar Uithoorn reden, maar omdat er nog andere (Valet parking) chauffeurs zouden moeten worden opgehaald op Schiphol moest de chauffeur maar een rondje moest rijden zodat zijn collega’s ook mee konden rijden. Toen was voor mij de maat vol en schoot ik uit mijn slof zogezegd. De chauffeur pakte dit signaal zeer goed op en vertelde zijn collega dat hij ons eerst naar Uithoorn zou brengen om ruzie te voorkomen. Dat had hij goed ingeschat. Resumé, dit bedrijf is een jong bedrijf en wil graag groter groeien, daar is niets mis mee. Het bedrijf mist ten enenmale de uitgangspunten van het verlenen van service (met uitzondering van de chauffeur die ons vanaf Schiphol naar Uithoorn reed). Dat begrip, service, komt niet in hun vocabulaire voor. Wij denken, dat doordat het bedrijf heeft meegedaan met de Social Deal aanbieding ze het grote aanbod van klanten behoorlijk hebben onderschat. Kortom ga met dit bedrijf niet in zee en kies een ander, wellicht iets duurder, maar beter bedrijf. Het bespaard je een hoop ellende, frustratie, boosheid en veel wachttijd.

F

fred

06-06-2019

0forum

Parkeervoucher

Wegbrengen en na vakantie ophalen ging zonder problemen, maar je moet een formulier printen waarop de staat van je auto zou moeten worden aangegeven en hiermee wordt niets gedaan, je moet direct in het shuttlebusje stappen. En bij het ophalen van de auto moet je direct achter het busje aan rijden om voorbij de slagboom te kunnen komen, zodat je geen tijd hebt om je auto te controleren. Zodat je als je thuiskomt merkt dat iemand het mistachterlicht uit je achterbumper heeft gejat! Dus duidelijk geen camerabewaking op de parkeerplaats. Laatst keer geweest.

M

Maurice

03-06-2019

0forum

SERVICE EN BEREIKBAARHEID O/10

Voucher gekocht via social deal, bij invullen gegevens is er geen mogelijkheid om vouchercode in te voeren, men stuurt wel een faktuur voor volle bedrag, op mails en telefoons antwoord men niet Zal de eerste en laatste keer zijn dat ik via hun parkeer

F

Franky Thienpont

06-05-2019

0forum

Super slechte service!!

Bespaar jezelf een hoop stress en vertrouw niet op topparking. Vooraf gebeld of bij shuttle parking de sleutel niet ingeleverd hoefde te worden (gezien leasecontract dit niet toelaat), sleutel bleek idd met eigenaar mee te gaan. Zoals afgesproken 30 minuten van tevoren gebeld, een chauffeur zou bij aankomst aanwezig zijn. Bij aankomst in Uithoorn was nergens een aanduiding dat het om een terrein van topparking ging. Het adres betrof een afgesloten terrein waar niemand aanwezig was. Gebeld; locatie bleek vol (er waren meerdere vrije plekken te zien achter het hek). Er zou iemand komen die ons weg zou brengen en de auto's elders zou parkeren. Aangegeven dat het leasecontract dit niet toelaat en dit niet de afspraak was. We werden verwezen naar een locatie in Nieuw Vennep (30 min rijden). Er werd ons verzekerd dat bij aanvang de shuttlebus klaar zou staan om ons direct naar het vliegveld te brengen. Ook in Nieuw Vennep bleek niemand aanwezig, na 10 min telefonisch contact gekregen, we zouden zo snel mogelijk teruggebeld worden. Na 15 min eindelijk opnieuw contact gekregen. Er zou over 10 minuten een chauffeur zijn. Inmiddels begon de tijd te dringen (15 min bellen in Uithoorn+30 min rijden+10+15+10 minuten = 1 uur en 20 minuten verder), ook het stresslevel steeg, wij hebben uiteindelijk gekozen voor een veel duurdere parkeerplaats om net op tijd op Schiphol te zijn. Zijn vervolgens ook niet meer gebeld dat de chauffeur aanwezig was, goede keuze geweest dus. Topparking weigert de veel duurdere parkeerkosten te vergoeden, via social deal wel de aankoopprijs van de voucher teruggekregen. Kortom: niet doen dus!

M

M

29-04-2019

0forum

Nooit meer

's ochtends vroeg geprobeerd de chauffeur te bereiken een half uur voor aankomst bij het parkeerterrein. De chauffeur nam niet op. Aangekomen bij het terrein was het hek nog dicht en de chauffeur nam nog steeds niet op. 3 kwartier later dan afgesproken kwam de bus. Toen bleek dat de bus stuk was en er een andere bus moest komen. Uiteindelijk konden we pas 1,5 later dan afgesproken vertrekken naar Schiphol. De nieuwe chauffeur wist de weg niet eens en ik heb mijn eigen navigatie moeten gebruiken om de weg te wijzen! Had als extra optie overdekt parkeren maar mijn auto heeft alle dagen buiten gestaan.

D

Dennis

15-04-2019

0forum

Gemiste vlucht

De poort van de parking was niet open, ondanks dat we 30 minuten op voorhand gebeld hebben. Er werd geen uitleg gegeven over waar en hoe we mochten parkeren. We stonden met ongeveer 25 man te wachten in de kou tot dat er 1 shuttle kwam???? Het lijkt me normaal dat er genoeg shuttles voorzien worden voor het aantal mensen aanwezig. Door deze slechte organisatie hebben wij onze vlucht gemist. Nooit meer opnieuw!

S

Sabine

14-04-2019

0forum

Top!

Snel geholpen en super service. Prijzen zijn goed en voelt veilig aan dankzij terrein en vriendelijk personeel.

S

Sergio Nieuwland

04-03-2019

1forum