Sunny Cars
Beoordelingen, klachten, ervaringen en reviews

Cijfer6,6

Totaal

6,6

Bestellen

7

Service

7

Prijs

5,6

Leveren

6,4
13 rating67 %Zou hier weer kopen!

Alle reviews:

Lees hier onafhankelijke reviews, klachten en ervaringen. Wees op de hoogte waar u uw aankoop kunt doen of beoordeel zelf een winkel waar u een (online) aankoop heeft gedaan. Zo bepaalt tegenwoordig heel Nederland zelf welke winkels slecht en goed zijn!

08-01-2018
  • Bestellen

    2
  • Service

    2
  • Prijs

    2
  • Levering

    2
2
Zou hier weer kopen:NEE
Door: Anne

Sunny Cars - Loze reclame van Sunny Cars

Voor de periode tussen 23 december tot 6 januari, had ik via Sunny Cars een auto gehuurd voor een rondreis beginnend en eindigend bij Malaga airport. Als vaste klant van Sunny Cars (2 keer per jaar) ben ik altijd vanuit gegaan dat ik het beste verzekerd was, mocht het nodig zijn.

Op 26 december in Granada kwam buiten mijn schuld in eens een beweegbare paal uit de weg en beschadigde het de radiator van de auto. Om geen verdere schade aan de motor te veroorzaken, heb ik de auto aan de kant gezet en zowel Sunny Cars als het lokale verhuurbedrijf (CarGest) gebeld. De auto zou worden opgehaald.
Tegen mijn verwachting in bleek ik op geen enkele wijze recht te hebben op een vervangende auto! Men kondigde aan, dat wij zouden worden opgehaald door een taxi die ons zal terugbrengen naar Malaga om zelf een andere auto op te halen. Ik heb beide bedrijven uitgelegd, dat ik zowel Granada als Cordoba reserveringen had, waardoor ik de reis niet kon onderbreken. Bovendien stond ik op dat moment samen met mijn vrouw en drie kleine kinderen en bagage langs de weg in de stromende regen. Geen enkel begrip, een gesprek was onmogelijk. De medewerkers van zowel Sunny Cars als CarGest die ik aan de lijn kreeg, herhaalden steeds de zelfde zin zonder in te gaan op onze situatie.

Op 27 december kondigde CarGest op eens aan, dat ik de dag daarna zal worden opgehaald door een taxi, die mij naar een andere autoverhuurbedrijf bij het treinstation in Granada zal brengen. Daar zou ik een auto krijgen waarmee ik door het doolhof van de nauwe straten van het centrum van Granada terug kon rijden naar mijn gezin om hen op te halen. Vervolgens moest ik naar Malaga airport rijden, om daar een vervangende auto te krijgen. En oh ja: de benzine- en tolkosten waren voor mijn eigen rekening.
Daarop belde ik Sunny Cars om dit te bespreken. De medewerker die ik aan de lijn kreeg bleef mij onderbreken en liet mij steeds niet uitpraten. Toen ik haar vroeg om daarmee op te houden en eerst naar mijn verhaal te luisteren, werd mevrouw boos en gooide de hoorn neer. Tot mijn verbijstering kon geen hulp meer verwachten van Sunny Cars.

De ochtend daarna moesten we het appartement verlaten. In de stromende regen stonden we weer op straat op die taxi te wachten die maar niet kwam. Na 1 uur belde ik weer CarGest. CarGest beweerde dat de taxi was geweest en zelfs had getoeterd maar wij waren er niet! Na een half uur kwam de taxi met de excuses van de chauffeur dat hij te laat was. En de kinderen die in de regen stonden mochten ook mee. Bij het treinstation van Granada, kregen we de sleutels van een auto die twee straten verderop was geparkeerd. Weer stonden we in de regen op straat met drie kleine kinderen en bagage.

De reclamekreten van Sunny Cars zijn: ‘direct en all inclusief verzekerd’ en: ‘zorgeloze autohuur; dat is waar wij voor staan. Daarom is je huurauto bij ons standaard optimaal verzekerd. Bij Sunny Cars hanteren we de Rent a Smile filosofie. Voor ons is er niets belangrijker dan tevreden klanten die in een 100% zorgeloze huurauto van hun vakantie kunnen genieten.’

Behalve de extrakosten heeft deze behandeling ons veel, heel veel stress bezorgd tijdens een reis die een onbezorgde vakantie had moeten zijn. Een van de kinderen raakte verkouden en we raakten één dag van onze vakantie kwijt.
Maar boven alles heeft het mij bijzonder geraakt dat een meisje, dat mijn dochter kan zijn in een noodgeval mij zo beledigt door de hoorn neer te gooien. En dat ook nog namens een bedrijf doet dat zich professioneel noemt en de beste garantievoorwaarden beweert te hebben.

Om deze klacht hoeven wij nergens voor gecompenseerd te worden. Wij hoeven geen waardebonnen of vergoedingen van geen van deze twee bedrijven te hebben. Met geld maakt u het niet goed. Ons als klant bent u sowieso voor goed kwijt.
Onze enige wens is, mocht er in een van deze twee bedrijven überhaupt iemand zijn die zich verantwoordelijk voelt, dat hij/ zij zich diep, diep schaamt.

Reageer op deze review

  • De velden met * zijn verplicht


05-09-2017
  • Bestellen

    10
  • Service

    8
  • Prijs

    8
  • Levering

    8
8,5
Zou hier weer kopen:JA
Door: Luuk

Sunny Cars - autootje in Spanje gehuurd

Vakantie Spanje - autootje gehuurd voor door de bergen te rijden. Inclusieve verzekering afgesloten, geen problemen verder. Makkelijk geregeld, niet supergoedkoop, maar wel goed.

Reageer op deze review

  • De velden met * zijn verplicht
28-07-2017
  • Bestellen

    4
  • Service

    2
  • Prijs

    2
  • Levering

    2
2,5
Zou hier weer kopen:NEE
Door: I. de Koning

Sunny Cars - Geen gehoor.

Op de site van Sunny Cars staat in de Compact klasse een Hyundai Accent (4 deurs)of Ford Focus als je een auto in Vancouver huurt. Je krijgt echter een fiat 500 2-deurs klein model auto aangeboden. Na half uur praten, een Toyota Yaris. Vind ik niet vergelijkbaar en we hebben 272.38 bijbetaald om een andere auto te krijgen. Bij thuiskomst 21 juni 2017 gevraagd aan Sunny Cars of ze dit een vergelijkbare auto vinden. Eerst het antwoord dat ze het uit gingen zoeken, om vervolgens niets meer te horen. Het is nu eind juli en vakantie gangers die naar Vancouver gaan, worden in mijn ogen gedupeerd als ze een auto huren bij Sunny Cars. Was altijd tevreden, maar bij een meningsverschil, laten ze dus niets van zich horen.

Reageer op deze review

  • De velden met * zijn verplicht
22-03-2017
  • Bestellen

    6
  • Service

    10
  • Prijs

    4
  • Levering

    8
7
Zou hier weer kopen:JA
Door: Marcel Edwards

Sunny Cars - Dure koop maar wel goed geregeld

Voor onze vakantie een auto gehuurd bij Sunny Cars. Zelf duizenden kilometers afleggen is niet meer voor ons weggelegd helaas, maar we willen nog wel de bewegingsvrijheid hebben. Het huren van een auto bij Sunny Cars is niet bepaald goedkoop, maar je bent wel overal van verzekerd. Zo kun je ongelimiteerde kilometers rijden en ben je verzekerd tegen onder meer schade en diefstal. Nog een prettige bijkomstigheid is dat ze beschikken over een Nederlands noodnummer. Dit nummer kun je 24 uur per dag en zeven dagen per week bereiken in geval van pech. Is ons één keer overkomen en we werden snel geholpen.

Reageer op deze review

  • De velden met * zijn verplicht
25-12-2015
  • Bestellen

    10
  • Service

    10
  • Prijs

    10
  • Levering

    10
10
Zou hier weer kopen:JA
Door: Andreas de Boer

Sunny Cars - Zelfs op kerst lastminute auto huren

heel fijn dat ik vandaag ondanks kerstmis gewoon terecht kon bij sunnycars
mijn auto hield er ineens mee op, maar ik moest nog naar het kerstdiner bij mijn schoonouders...
net op tijd voor de openingstijden van sunnycars ((ze sloten vandaag heel terecht eerder)
ramp voorkomen!

Reageer op deze review

  • De velden met * zijn verplicht
24-12-2015
  • Bestellen

    10
  • Service

    10
  • Prijs

    8
  • Levering

    8
9
Zou hier weer kopen:JA
Door: Kim van Vliet

Sunny Cars - Vakantie Duitsland auto gehuurd

op vakantie in Duitsland hadden we een auto gehuurd en zo kwamen we eigenlijk toevallig bij Sunny Cars terecht
De auto die we eigenlijk hadden gekozen was al weg, maar daardoor kregen we voor dezelfde prijs een grotere en dat was wel relaxed natuurlijk. Verder geen problemen bij het inleveren of iets dus alles ging wel goed. Had nog nooit van het bedrijf gehoord van te voren eerlijk gezegd maar ik zou het niet erg vinden nog eens bij dit autoverhuurbedrijf terecht te komen.

Reageer op deze review

  • De velden met * zijn verplicht

Anderen bekeken ook:

  • Schiphol Smart Parking

    Schiphol Smart Parking

    Beoordelingen, ervaringen en klachten

    Cijfer: 7Lees ervaringen
  • Alamo

    Alamo

    Beoordelingen, ervaringen en klachten

    Cijfer: 7,4Lees ervaringen
  • Wijkopenauto’s

    Wijkopenauto’s

    Beoordelingen, ervaringen en klachten

    Cijfer: 4,2Lees ervaringen

Schrijf zelf een Review

Over Sunny Cars

Uw beoordeling:

  • Bestellen
  • Service
  • Prijs
  • Levering

Zou u nogmaals kopen bij Sunny Cars?

  • De velden met * zijn verplicht

schrijf zelf een review

Ervaringen Sunny Cars

Makkelijk een auto huren bij Sunny Cars, Rent a Smile. Huur een lach, maar is dat ook zo? Alles wat je moet weten over Sunny Cars voordat je bij dit bedrijf een auto gaat huren kun je hier lezen. Sunny Cars is de top specialist in autoverhuur in Europa.

Over Sunny Cars
In 1991 werd Sunny Cars opgericht in München door Kai Sannwald. Sannwald is tot op de dag directeur en eigenaar van het alsmaar populairder wordende autoverhuur bedrijf Sunny Cars. Sunny Cars is actief in heel Europa en je kunt er dus ook terecht voor autoverhuur in het buitenland.
Sunny Cars heeft contracten met veel reisaanbieders om zo ook je reis nog completer te maken en het huren van een auto bij te boeken als je via één van deze reisaanbieders boekt. Welke allemaal gelinkt zijn aan Sunny Cars kan je vinden op de website.

Diensten
Autoverhuur in binnen- en buitenland is waar Sunny Cars voor staat. Hierbij werken ze volgens de Rent-A-Smile filosofie. Tevreden klanten die met een huurauto op pad zijn geweest is het doel. Als je bij Sunny Cars een auto huurt is dit all-inclusive. Bij schade en ook diefstal wordt het eigen risico vaak gewoon terugbetaald.

Waar is Sunny Cars actief?
Je kan al een auto huren bij Sunny Cars in maar liefst 120 landen. Vrijwel alle grote Europese vakantielanden vallen hieronder. Met zo’n 8.000 huurstations is Sunny Cars de grootste en vind je waar je ook heen gaat op vakantie of op zakenreis een geschikte huurauto.
Het is wel aan te raden tijdig te reserveren als je een bepaalde auto wenst te rijden. Vooral in het hoogseizoen en in het buitenland zijn zekere modellen auto’s al snel vergeven. Reserveer makkelijk online de auto die je wilt huren.

Klachten
Sunny Cars ontvangt veel lovende waarderingen vooral vanwege het feit dat autohuur bij Sunny Cars inclusief complete verzekeringen is, waardoor je dus nooit voor verrassingen komt te staan. Andere huurders die voor Sunny Cars hebben gekozen geven aan dat er geen onverwachte kosten zijn en dat dit is wat het bedrijf zoveel goedkoper maakt dan andere autoverhuurbedrijven.

In 2013 is Sunny Cars door het TV-programma kassa als goedkoopste beoordeeld. Voor goede aanbiedingen in autoverhuur moet je dus ook bij Sunny Cars zijn. Sunny Cars promoot niet met het feit dat ze de goedkoopste zijn, maar besteden zelf meer aandacht aan de transparante huursom en duidelijkheid naar de huurder van de auto. Sunny Cars gaat in hun blog ook zelf in op veel voorkomende klachten en geeft aan hoe zij deze eventueel behandelen.

Mocht je een klacht hebben over Sunny Cars kan je makkelijk contact zoeken via e-mail en telefoon. Voor noodgevallen tijdens de duur van de autohuur is er een speciaal nummer, het is verstandig deze dus op te slaan in je telefoon mocht je een auto huren bij Sunny Cars. Heb je in het verleden een auto gehuurd bij Sunny Cars en wil je deze ervaring delen? Laat dan even een beoordeling achter voor toekomstige autohuurders.

 

Als eerste alle nieuwtjes en acties

Schrijf zelf een Review

Schrijf nuEn win een diner voor 2!