NederlandReview

    Ervaringen Sixt

    Ben jij bekend met Sixt? Het is een autoverhuur bedrijf welke internationaal werkzaam is. In 105 landen en op 4.000 locaties is het mogelijk om een auto te huren via Sixt. Er kunnen verschillende redenen zijn om een auto te huren. Misschien ben je voor het werk in een ander land en heb je een auto nodig. Natuurlijk kan het ook een prettige en aangename vakantie zijn in een ander land. Ook kun je in je eigen land een auto huren. Misschien is je eigen auto kapot of heb je tijdelijke een (extra) auto nodig. Het is dan slim om naar de mogelijkheden te kijken om een auto bij Sixt te huren.

    Als jij al een keer een auto bij Sixt hebt gehuurd zien we graag jouw beoordeling over hun terug op NederlandReview. NederlandReview verzamelt beoordelingen van tal van bedrijven. Hieronder dus ook Sixt.

    Over Sixt

    Voor het huren van een bestelwagen of huurauto ben je bij Sixt aan het juiste adres. Je kunt online gemakkelijk en snel tegen een aantrekkelijk tarief een auto, cabrio, bestelwagen of andere auto huren. De autoverhuur bedrijven van Sixt zijn gevestigd in het centrum van de steden en in een paar eenvoudige handelingen is het mogelijk om een auto bij hun te huren. In Nederland kun je terecht bij Sixt om een auto te huren. Ze zitten echter in meer dan honderd landen op meer dan vierduizend locaties. Hierdoor is er eigenlijk altijd wel een Sixt verhuurbedrijf in de buurt. In Nederland zie je ze onder andere in Eindhoven, Rotterdam en op Schiphol. Ook tref je ze aan op Tenerife, Parijs, Faro en op Mallorca.

    De diensten van Sixt

    Sixt verhuurt stijlvolle en betrouwbare auto’s. Ze hebben een eerste klas wagenpark met auto’s van merken als Audi, Mercedes en BMW. Eigenlijk is het mogelijk om ieder type huurauto te huren bij Sixt. De belangrijkste dienst is simpelweg het verhuren van uitstekende auto’s.

    Hoe werkt sixt? Ze leggen het uit in dit (toffe) filmpje!

    Klachten of tips over Sixt

    Er is geen aparte pagina op de website van Sixt om een klacht of compliment in te dienen. Natuurlijk is er wel een contactpagina. Als je echter ergens ontevreden over bent dan is natuurlijk de kortste weg om telefonisch contact op te nemen met de lokale vestiging van Sixt. Ook kun je bij het terugbrengen van de auto je klacht indienen over een auto. Door je klacht te bespreken is het vaak mogelijk voor de Sixt medewerkers om een passende oplossing te vinden.

    Wat vind jij van Sixt?

    Heb jij al eens een auto geleend of gehuurd van Sixt? Dan zijn wij benieuwd naar je mening over dit bedrijf. Op NederlandReview kun je jouw beoordeling over Sixt achterlaten. Het is op die manier voor anderen gemakkelijk om snel een goed beeld te krijgen van de dienstverlening van dit bedrijf.

    Ook ervaringen met autohuur van sixt? Of denkt u erover om een auto te huren? Lees hoe dit allemaal werkt van bestuurders die u voorgingen. Lees ervaringen op NederlandReview!

    Sixt
    Beoordelingen, klachten, ervaringen en reviews (82)

    5,4
    46% Zou hier weer kopen!
    Bestellen
    rating
    5,8
    Service
    rating
    5
    Prijs
    rating
    5,2
    Leveren
    rating
    5,4

    Alle reviews

    Lees hier onafhankelijke reviews, klachten en ervaringen. Wees op de hoogte waar u uw aankoop kunt doen of beoordeel zelf een winkel waar u een (online) aankoop heeft gedaan. Zo bepaalt tegenwoordig heel Nederland zelf welke winkels slecht en goed zijn!

    auto huren in Italië

    Voor onze vakantie naar Italië een auto gehuurd. Wij hadden namelijk een huisje geboekt aan het Gardameer. Maar zonder vervoer. Dus vanaf het vliegveld een auto geregeld en dan daarmee naar het Gardameer gereden.

    Nadeel was dat we op het vliegtuig best lang moesten wachten bij de balie om de auto op te halen. Het was kennelijk spitsuur daar, maar er waren maar twee medewerkers. Maar goed, het ging op zich best snel. Alleen wil je na een lange vlucht toch altijd zo snel mogelijk van dat vliegveld weg...

    We kregen de sleutel snel mee, want alles was vooraf betaald en geregeld, inclusief de verzekering. Met de sleutel krijg je dan instructies waar de auto staat en die pak je dan (grote garage!). Eerst goed gecheckt of alle krassen enzo wel waren geregistreerd, maar ik weet niet eens of dat wel moet met een volledige verzekering. Maar alles was wel prima. Er was alleen iets raars met het handvat van de deur aan de achterkant, maar dat was ook aangegeven. Dus toen zijn we weggereden met een volle tank.

    De auto gewoon goed kunnen gebruiken. We hadden hem vooral geboekt om bij het huisje te komen, maar hebben er daarna ook nog een rondje meegereden om het Gardameer want dat is een hele mooie route.
    Best een nieuwe auto, niet zoveel kilometers op de teller! En hij zilver, dat vond ik wel mooi. Verder kun je niet veel kiezen, maar ik vond het wel prima zo ook.

    Het inleveren had ik tegenop gezien, maar dat ging dus heel snel. Je levert gewoon de sleutel weer in en dan is het wel prima kennelijk. Dus bij het inleveren helemaal niet hoeven wachten of niks, wel fijn, want dan kun je snel naar je vliegtuig.

    Dus ja, ik ben eigenlijk wel tevreden! Het wachten op het krijgen van de sleutel was misschien te lang maar verder is alles gewoon goed gegaan.

    Ik zou dus volgende keer weer gewoon voor Sixt kiezen want ik heb geen klachten gehad en ook geen rekeningen achteraf ofzo

    Door: M. Vandervelde 12-12-2019
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    JA
    8,5
    rating

    auto huur

    SIXT heeft mij opgelicht. Auto opgehaald op het vliegveld van Heatrow en de auto moest weer ingeleverd worden op het vliegveld van Bristol.
    Toen ik weer thuis was zag ik dat SIXT een bedrag van bijna 400 euro extra heeft afgeschreven van mijn creditcard. Dit kon geen schade of het niet aftanken zijn.
    Na het contract grondig te hebben bestudeerd kon ik achter halen dat SIXT mij op slinkse wijze een upgrade in rekening heeft gebracht.
    Ik heb nooit om een upgrade gevraagd en upgrade is ook niet ter sprake gekomen, ik kon tussen twee auto’s kiezen daarbij werd gezegd dat de Peugeot iets groter is.

    Uiteindelijk wordt het contract geprint (0.5 m kassapapier, met enorm veel getallen), de baliemedewerker omcirkeld een aantal (in zijn ogen) belangrijke zaken. Zoals inleveradres, totaal bedrag etc. Maar hij heeft niet de upgrade omcirkelt en ook niet benoemd.

    Omdat de auto door mijn werkgever is gehuurd kon ik op basis van het totaal bedrag niet weten dat er iets niet klopte. En het feit dat ik de auto elders moest inleveren, was dit voor SIXT een uitgerekend moment om deze truc uit te halen.
    Nadarhand via de website klacht ingediend, nooit een reactie ontvangen. Werkgever heeft contact gezocht met SIXT en zij hebben alleen het contract opgestuurd gekregen (uiteraard zonder de omcirkelde bedragen).

    Het komt er op neer dat ik een Peugeot gereden heb maar een premium class Land Rover betaald heb. Volgens de SIXT website is de auto waarin ik in reed gewoon uit het standaard assortiment.

    Het was de eerst keer dat ik SIXT had, maar het is zeker de laatste keer.

    Door: Arnold Leus 28-11-2019
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    NEE
    2
    rating

    Huur auto

    !! NOOIT HUREN BIJ SIXT !!

    Kan iemand advies geven? Ergens in 2017 hebben wij een BMW gehuurd. Bij het inleveren was er niks aan de hand. 2 weken later krijgen we een mail dat er een krasje op de achterbumper zit welke wij niet hebben veroorzaakt!! Vervolgens hebben wij hier op gereageerd dat de schade niet van ons afkomt en dat we het bedrag van maarliefst 2000€!!! Niet gaan betalen. Hier hebben wij 1 jaar lang geen reactie op gehad. Begin dit jaar hebben wij pas terugkoppeling gekregen dat ze het uit handen hebben gegeven aan een incassobureau. Wij proberen al meerdere malen contact te leggen met het desbetreffende incassobureau maar telkens zonder resultaat. Wij krijgen het bedrijf absoluut niet te pakken. Heeft iemand enig idee hoe we dit moeten aanpakken? Er staat dus een te betalen bedrag open van 2000,- voor schade die niet door ons is veroorzaakt...

    Één grote oplichters bende !!

    Door: Naomi 23-10-2019
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    NEE
    2
    rating

    Auto gehuurd op luchthaven Malaga, Spanje

    Vorig jaar hebben we bij sixt een auto gehuurd op de luchthaven van Faro, Portugal. We werden er vriendelijk te woord gestaan en de prijs was ook niks van te zeggen.
    Daarom besloten we ook deze zomer weer een auto bij sixt te huren.
    Dit jaar zijn we naar Malaga gevlogen.
    Bij sixt in Malaga werden we om te beginnen zeer onvriendelijk ontvangen en behandeld. De prijs was 3 keer zo hoog als in Portugal.
    De persoon die ons hielp zei (zeer onvriendelijk) dat dit was omdat we nu in Spanje waren en dat het om een andere periode ging.
    Dat Spanje en Portugal wat verschillen in prijs snap ik, maar 3 keer zo duur dat begrijp ik niet. De periode was hetzelfde, alleen ging het om een langere periode. We hebben daarna op internet gekeken en ook daar kwamen we op een veel lager bedrag uit.
    De borg kregen we netjes op tijd, maar er is wel € 50 ingehouden. Daar hebben we geen bericht of toelichting van ontvangen, dus waar dat geld voor is ingehouden weet ik niet.
    Wij zijn zeer teleurgesteld in sixt en zullen er nooit meer een auto huren.
    Ook zullen wij iedereen adviseren, om niet bij sixt een auto te huren!
    Alleen al de onvriendelijkheid van het personeel is ronduit schofterig!!

    Door: José Hendriks 19-09-2019
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    NEE
    2
    rating

    moving van rental

    What was quoted online as a E180.00 rental ended up costing me exactly double! E360.00!!! Terrible customer services, with poor communication skills on every aspect of the rental. I had booked for 9am and had to wait in line over 30 minutes. It was a large moving truck, and they just gave me the keys, no instructions (try and find the gas tank on those things! It's in the driver door frame!) They closed early on Sunday so told me to bring it back Monday morning, at which point they charged me a whole extra 24 hours. E70.00!
    There is no gas station anywhere near the central Amsterdam drop off, and they do not tell you where to find one. Max free milage is only 200 KM. I tried calling customer services for a refund of the extra day, and was treated super unpleasantly by the Sixt representative. And they sent me the copy of the bill AFTER I had filled out the self-congratulation survey. Being a polite and positive person I had given them kindly feedback, which I now regret. So now I write this review about the reality of renting from Sixt --- don't do it! I rent a lot of regular cars worldwide and I recommend Enterprise and even Avis over this gotcha organization!

    Door: barbara gordon 03-09-2019
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    NEE
    3
    rating

    Sixt Rent a car - huur OVK 2 week Nice Airport

    Voor periode van 2 week ruim van te voren via persoonlijke account huurauto vastgelegd en betaald. Deze is ook schriftelijk bevestigd.

    Bij aankomst Sixt receptie Nice - airport voor afhalen auto kreeg ik na heel lang wachten te horen dat er geen autohuur mogelijk was omdat mijn account "geblokkeerd" stond. De dame in kwestie gaf aan dat hun interne helpdesk niet meer bereikbaar was ,en ze niets kon doen. "U krijgt geld terug en ga maar ergens anders een auto huren" was haar mededeling

    Onbeschote en onvoorstelbaar slechte service !

    Door: Ties Schaafsma 29-08-2019
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    NEE
    4
    rating

    Huur NOOIT bij SIXT

    Zeer slechte ervaringen met huren auto bij SIXT (Portugal, Algarve, Faro Airport - zomer 2019)

    Chaotisch en druk bij aanmelding. 45 min. wachten in de rij. Vriendelijke dame maar gebrekkig Engels, duidelijk gedrild in het aansmeren van extra dingen cq. zeer verbaasd reagerend als je die niet nam. Dan denk je "het zal wel, OK dan doe maar". Benzine, verzekering, snelwegvignet en er komt nog BTW bij.
    Auto uiteindelijk ruim 2x zo duur als geadverteerd. Als ik dat had geweten had ik niet voor SIXT gekozen.

    Heb de auto vluchtig geïnspecteerd bij vertrek op deuken, krassen etc.. Je staat daar in 30 graden met een gezin dat al drie kwartier heeft staan wachten buiten tot het eindelijk geregeld was. Inspectie: was zo op het eerste oog niks te zien. Buiten geen medewerker van SIXT te bekennen op de parkeerplaats. Je krijgt binnen je sleutels met “Hij staat daar en daar, tot ziens”.
    Bij terugkomst wezen ze op een lichte beschadiging onder de spoiler onder de achterbumper. Je moest zo'n beetje op je knieën cq handen en voeten om die te zien. Zo bekijk je geen auto die staat te glimmen bij vertrek. Je loopt er omheen maar dan zie je deze niet, zo laag als hij zat.
    Die schade hebben wij in ieder geval niet veroorzaakt. Dan had ik het zeker gemerkt. En ook gemeld. Er zat ook gras onderaan de auto (dan moest je echt op je buik) terwijl we helemaal niet van het asfalt geweest zijn, sowieso weinig mee gereden. Kortom al bestaande schade.
    Lang verhaal kort: ter plekke was geen discussie mogelijk, men verschuilde zich achter het hoofdkantoor, en 'afdeling car-damage' mijdt iedere inhoudelijke (mail)discussie en brengt 235 euro in rekening. Kortom: je wordt goedkoop gelokt en vervolgens geraffineerd verneukt. Nooit meer SIXT. Zet deze review alsjeblieft online om andere huurders ellende te besparen

    Kijk ook even op de reviewsite Trustpilot, zoek op SIXT.com. 70% (!!!) geeft ze de slechtste waardering van 1 ster. Verborgen kosten bij aanmelding, geld niet teruggeven & schade constateren op plekken die je bij een normale inspectie niet ziet (onderkant bumper & dorpels, wielkasten, zelfs onder de vloermatten bij eentje etc) zijn schering en inslag - overal ter wereld!!
    Helaas niet vooraf gezien, dan was ik nooit met ze in zee gegaan. Hopelijk voor jou of voor kennissen nog wel op tijd!

    Door: HV 28-08-2019
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    NEE
    2
    rating

    Bmw 118d huren

    Bij ophalen all risk verzekering aangeboden gekregen, waar wij opzich oren naar hadden. Zou 16 euro per dag extra kosten bovenop we al betaald hadden. Meneer had enkel niet verteld dat daar nog 25% vat overheen kwam. Wel heel veel poeha over een luxere auto die we dan kregen etc. Werd even haastig een contractje onder je neus geschoven, kreeg amper de tijd om rustig door te lezen. Eenmaal buiten bijna 350 euro bovenop de 480 euro die we al betaald hadden. Vervolgens werd de auto in het pikdonker voor ons neus gezet met de tekst; alles ligt erin je kunt zo weg. Medewerkers toonden totaal geen initiatief om mee te kijken of uberhaupt maar van hun plek te komen. Toch zelf nog even rond auto gelopen en foto's gemaakt zonder een medewerker. Vervolgens met inleveren werd er uitgebreid gepoetst en gekeken of er nergens toch niet stiekem een kras zat. Deze uiteindelijk natuurlijk gevonden en werd genoteerd. Gelijk bezwaar gemaakt en foto laten zien van ophalen. Anders weet ik zeker dat deze op mij was afgeschoven. Uiteindelijk hadden we natuurlijk de all risk afgesloten, maar dat wist deze beste meneer nog niet. Ruitenvloeistof was compleet leeg van de auto. Verder in orde. Zou volgende keer zeker naar andere verhuurder gaan.

    Door: Fisher 25-08-2019
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    NEE
    2
    rating

    Auto huur

    Oplichters, laten je opdraaien voor schade die je niet gemaakt hebt. Zeer slechte ervaring met dit bedrijf.

    Door: Martijn 16-08-2019
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    NEE
    2
    rating

    huurwagen in Noorwegen, Narvik

    Absolute oplichters! Auto netjes teruggebracht en factuur gekregen van 37.499NOK (bijna 4000€) voor beschadigingen die we niet zelf hebben aangebracht. Hiervan 2 ONDER de carrosserie en 2 blutsjes waar je met een vergrootglas achter moet zoeken. Per herstelling rekenen ze bijna € 1000. Na reclamatie kreeg ik antwoord dat dat de prijzen zijn en dat ze geen tijd gaan verliezen met een tweede offerte te vragen. Ze weigerden ook mee te gaan kijken zowel bij op- en afhalen (want de auto moest toch eerst gewassen worden voor ze de schade konden zien...). NOOIT huur ik nog bij Sixt.

    Als ik hier de tientallen gelijkaardige oplichtingen lees , vraag ik me af wanneer deze firma hier eens over wordt aangepakt. Ideeën iemand? dit kan zo echt niet blijven duren...

    PS haal die 1 ster er ook maar af.

    Door: Bart Roels 18-07-2019
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    NEE
    2
    rating

    autohuur Portugal

    Auto gehuurd in Portugal, bij de balie aangegeven dat we al een verzekering hadden. Helaas is er in Portugal nog een verzekering op de al uitgedraaide bevestiging gezet en deze is ook afgeschreven. Boevenpraktijk!

    Door: Walter Dijkhuizen 12-07-2019
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    NEE
    2
    rating

    geld aftroggelend bedrijf - nooit meer bij SIXT huren

    Voorafgaand aan het huren had een SIXT medewerker een schadeformulier ingevuld met mankementen aan de auto. Echter had de auto meerdere mankementen waar we achter kwamen tijdens het huren (waaronder het niet functioneren van de bumper parkeersensor, die continu piepte zonder reden). Nadat we hadden gebeld naar het bedrijf om dit te melden vertelden ze dat dit waarschijnlijk kwam door een fout van ons, terwijl de sensor al vanaf het begin mankementen vertoonde. Verder is er zonder redenatie geld afgetrokken van mijn creditcard, 9 maanden na het huren van de auto. Na e-mail wisseling was de redenatie dat het schadeformulier dat was ingevuld door een medewerker van SIXT niet juist was ondertekend (waarvan wij niet op de hoogte waren dat dit moest), en dat er in twee talen schade was gemeld (Engels en Portugees) wat de verwachting van het bedrijf zelf schepte dat de Engelse zinnen additioneel na het huren erbij waren gezet. Dit was echter niet het geval, dus door fouten van het bedrijf zelf moeten we nu betalen voor de schade die fout aangegeven werd door een medewerker. Ik zal hier nooit meer een auto huren, en beveel deze daarom ook zeker niet aan.

    Door: Maaike 20-06-2019
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    NEE
    2
    rating

    Oplichters

    Ik ga nooit meer weer bij sixt huren, wat een stel oplichters!! En de customer service is waardeloos!

    Door: S 14-06-2019
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    NEE
    2
    rating

    Sixt Marokko bedriegers

    Auto gehuurd bij Sixt. Vantevoren online alles betaald. Toch hebben ze me laten opdraaien voor een dure verzekering die ik niet heb besteld. Klantenservice staat aan de zijde van de lokale agent. Ik huur nooit meer bij Sixt!

    Door: PAUL VAN ELS 14-06-2019
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    NEE
    2
    rating

    Zeer slecht

    Vriendelijk bij het begin, maar gewoon een stelletje oplichters! Laten je voor een piep klein sterretje in een raam, waarvan je moet afvragen of het er al niet zat, opdraaien met mega hoge kosten. Discussie is niet mogelijk en het contact wordt snel door hun verbroken...Ons advies, blijf bij hun uit de buurt!!

    Door: Jerry Marks 02-06-2019
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    JA
    3
    rating

    Goede accu

    Staat al vanaf half 7 s’avonds tot half 3 s’nachts een bus op ze accu te draaien op sluisweg 3 te hoogkarspel.
    Super goede accu’s hebben jullie.
    Mag ik weten welke voor me eigen auto

    Door: Tinus 21-04-2019
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    JA
    9
    rating

    Non-Existent damage - Amsterdam Schiphol

    I only thought this things happen to people who really don't take care of the car and then find excuses that the companies wrongfully charge them until it actually happened to me.

    They issued an invoice with insurance I didn't want after I returned the car. When I objected that invoice, two days later they sent me a new invoice and a damage claim with pictures that show no damage on it. I always take photos before returning the car so i disputed the claim but still they insist on paying.

    This is fraud in its purest form. Do not rent with SIXT.

    Door: Marko 20-03-2019
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    NEE
    2
    rating

    Pure oplichting

    Vorig jaar april (2018) een auto gehuurd bij Sixt in Portugal en bij inleveren schades genoteerd die ik niet gereden heb en ook niet geaccepteerd. Binnen 3 weken zou ik horen wat hun beslissing hierover was. Pas ruim 9 maanden later, dus in 2019, ontvang ik een rekening van € 500,-- en of ik daarop binnen enkele dagen wil reageren. Tot op de dag van vandaag nog aan het e-mailen daarover en ook waarom dat hun reactie 9 maanden moet duren. daar krijg ik geen antwoord op en ze verwijzen alleen naar de algemene voorwaarden die ik heb geaccepteerd bij het ophalen van de auto. Wat adviseren jullie wel of niet betalen? wat is de consequentie als je niet betaald?

    alleen maar minpunten. nooit meer Sixt

    Door: Gert 21-02-2019
    Gert 03-03-2019

    Inmiddels hebben ze het bedrag zonder toestemming van mij van mijn creditcard geschreven. HUUR NOOIT MAAR DAN OOK ECHT NOOIT EEN AUTO BIJ SIXT. Pure criminelen die gewoon geld van je creditcard afschrijven zonder toestemming vanwege niet door mij gereden schade. Claim kwam pas na 9 maanden nadat ik de auto gehuurd heb. Omdat ze je creditcard gegevens hebben kunnen ze het zo afschrijven. Ze reageren op geen enkele manier op de vraag waarop dit 9 maanden nadien gebeurd. Ze beroepen zich alleen op "Term & Conditions". In dit geval was het een auto die ik gehuurd heb in Faro Portugal en teruggebracht heb ik Porto. 1 ster is nog te veel maar moet je kiezen om een review te kunnen maken. Nogmaals huur nooit een auto bij Sixt!!!!! Een gewaarschuwd mens....

    Yolanda Van Els 20-04-2019

    Wij hebben precies dezelfde ervaring en worden nu 1 jaar later geconfronteerd met een hoge rekening van gewoon een slechte auto. Ook FARO Portugal. Ik hoop dat onze rechtsbijstand kan helpen...

    Reinoud 20-05-2019

    Zelfde ervaring. Bij inleveren van de auto (Seat Ibiza) bleek 1 plugje waaraan het koordje van de hoedenplank vast zit weg te zijn. Volgens Seat Nederland kost zo'n plugje 1 euro. Sixt Portugal wil nu (ja echt waar:) 267 euro daarvoor incasseren. Ze kunnen/willen niet uitleggen waarom dat zo veel moet kosten.

    Ton van den Berg 27-05-2019

    Huur nooit bij SIXT een auto want je word besodemieterd bij het retour brengen. Dan blijkt er ineens een beschadiging op de auto te zitten die niet genoteerd stond bij het ophalen. Pure mafia, waarbij je nooit maar dan ook nooit een auto moet huren.!!!!! Toen ik de bus ging ophalen bleken er 4 tot 5 schades te zijn waarvan notitie. Bij eimdcontro

    Tvd53@gmail.com 27-05-2019

    Pure mafia, NOOIT EEN WAGEN HUREN BIJ DE OPLICHTERS, JE WORDT GENAAID

    Ches de Vre 26-06-2019

    Wil mijn geld terug

    vlaar 21-08-2019

    Wat een gedoe met dit bedrijf, we zijn een uur bezig geweest uit te vinden waar we de auto moesten ophalen, ook bij het terug brengen; niet te vinden in de parkeergarage, bij het melden van deze klacht wordt gezegd; we horen deze klacht heel vaak van klanten!!! Wel goede bus en zonder schade afgeleverd... moeten geld nog terug krijgen; fingers crossed. Oh ja alleen Engels sprekende dames bij de balie van Sloterdijk, wellicht daardoor veel misverstand?

    HV 28-08-2019

    Heel herkenbaar, exact dezelfde ervaringen, zie mijn review van 28-08-19 hierboven. SIXT Portugal Faro Airport. Helaas geen fotos vooraf gemaakt. En helaas niet alle vernietigende reviews op alle vergelijkingssites vooraf gelezen. Je denkt: SIXT gerenomeerde verhuurder ... en daar maken ze gigantisch misbruik van. Schandalig

    Steffen 29-08-2019

    Zelfde ervaring. Pure oplichters. Auto gehuurd op Frankfurt airport. Zonder enige schade terug gebracht. Niet hoeven tekenen, kmdat alles in orde was. 1 dag later keurig eind rekening gehad zonder toevoegingen en borg terug gestort . Echter 3 dagen later een schade rapport van €950 wegens een kras op de auto..... Deze rekening gelieve binnen 1 week te betalen.

    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    NEE
    2
    rating

    Sixt koning oplichters

    En ook wij opgelicht door die bandieten. Wordt ons 8 dagen na dato een schade gerapporteerd die er, zover wij weten, niet was. Nu al menigmaal contact gehad per mail. Hier zijn we mee gestopt en zullen alleen per brief contact onderhouden. De rekening was +- 850 euro. We gaan niet betalen. Iemand nog tips ?

    Door: Grubben 21-02-2019
    Lotte 30-04-2019

    Precies hetzelfde is mij overkomen eind februari. Hoe hebben jullie dit aangepakt?

    Bart 18-07-2019

    Idem, rekening van bijna € 4000 !!! zie bericht Noorwegen... Ik ga mijn Visa laten blokkeren in de hoop dat ze het bedrag er niet meer kunnen afhalen bij het aanvragen van een nieuwe kaart. Ik lees in verschillende reakties dat het geld pas na maanden van de Visa wordt gehaald!

    Het 16-10-2019

    Auto gehuurd op Faro,hebben inderdaad erg lang moeten wachten, het was erg druk en het personeel Moest voor een tankbeurt 4x zoveel betalen als wanneer ik het zelf had gedaan. Extra ik maar niet zoveel.

    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    JA
    2
    rating

    Pas op met eigen risico

    Pas op met dit verhuurbedrijf! De huurprijzen van de auto's lijken aantrekkelijk maar er wordt geld verdiend aan mensen die hun eigen risico niet afkopen. Je kunt er de klok op gelijk zetten dat je een schaderapport ontvangt met een dikke rekening. Er is altijd wel iets te vinden. Ik had wel van deze praktijken gehoord maar heb ze bij Hertz en Europcar nooit ondervonden. Een keer huren bij Sixt en het is meteen raak. En zoals andere mensen al zeggen het is jouw woord tegen hun woord. Dus mocht je besluiten bij Sixt te huren koop dan altijd het eigen risico af en dan zijn ze ineens toch niet zo aantrekkelijk meer.

    Door: Jos 13-02-2019
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    NEE
    2
    rating

    Schrijf zelf een review over Sixt

    Uw beoordeling