Sixt

Alle reviews

Sixt

44% Zou hier weer kopen

Beoordelingen, klachten, ervaringen en reviews Schrijf een review

Lees hier onafhankelijke reviews, klachten en ervaringen. Wees op de hoogte waar u uw aankoop kunt doen of beoordeel zelf een winkel waar u een (online) aankoop heeft gedaan. Zo bepaalt tegenwoordig heel Nederland zelf welke winkels slecht en goed zijn!

Alle reviews (133)

  • Nog geen reviews!

    Ga op zoek naar bedrijven waar je ervaring mee hebt en schrijf er reviews over! Je reviews dragen bij aan een transparantere markt en zorgt voor betere betrouwbaarheid van bedrijven

  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    Premium auto (XDAR)

    BLIJF VER WEG VAN DEZE ORGANISATIE!

    i.v.m. met een bruiloft auto reeds op tijd gereserveerd, 2 dagen voor de bruiloft kreeg ik mail met annulering van de reservering. na heel veel gesprekken en onbeschofte klantenservice gesproken te hebben hebben zij mij geholpen met een lagere klasse auto, bij ontvangst bleek de auto vol met schades te zitten. geholpen bij de vestiging in Rotterdam(kleine beer), uiterst onvriendelijk personeel( met name Mario ) u bent gewaarschuwd.

  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    Huur verhuisbusje

    Echt een verschrikkelijk bedrijf. Online mijn verhuisbus gereserveerd en betaald. Op de dag van ophalen was er een storing met hun creditcard betalingssysteem. Ik mocht mijn borg niet pinnen, het kon alleen met creditcard. Ik kreeg de bus niet mee. Mijn hele verhuizing was hier omheen gepland uiteraard. Maar zonder excuses werd mij de deur gewezen. Ik heb nu meerdere mails gestuurd met de vraag wanneer ik mijn geld terugkrijg, maar ik krijg steeds een standaard mail terug. Telefonisch zijn ze niet te bereiken want er bestaat geen telefonische klantenservice. Huur je auto of bus dus echt niet hier!!!

  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    Autohuur

    Gehuurde auto op afgesproken plaats en tijd niet aanwezig.
    Sixt reageert niet op e- mail .
    Geen auto en geld kwijt!!a
    Hier niet huren dus!

  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    S90

    Vandaag een boeking gedaan via rentalcars om auto vanavond om 21.00 uur op Schiphol plaza op te halen. Helaas door een hele onbeschofte en arrogante dame die aan de balie stond heeft ons auto verhuurd zegt ze , omdat we 22.50 uur warenn ipv 21.00 uur. Ik stond half uur in de rij net als heel veel andere mensen . Pas om 23.10 was ik aan de buurt. Normaal sluit sixt op Schiphol om 23.00 uur maar mensen die een reservering hebben kunnen in de rij blijven wachten omdat door vluchtvertraging altijd auto gereserveerd blijft. Hoe kan je een auto van een klant wat gereserveerd is en betaald is verhuren om 22.50 zonder klant te laten weten en ook geen alternatief aanbieden. Dat dit soort mensen kunnen blijven werken voor Sixt als voor Schiphol plaza. Ik heb geen woorden voor. Ik huur vaker via rentalcars en ook bij sixt , maar dit heb ik noog nooit meegemaakt.

  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    Mercedes sprinter 3.5 T


    KLACHT!!!!!

    Ik heb geen goed woordje over sixt, omdat ze stoppen met de autoverhuur/bestelbussen, zeker tot oktober zoals er werd gezegd.
    Ik heb een Mercedes sprinter 3,5 t gehuurd voor 5 dagen voor mijn verhuizing naar Frankrijk.
    En krijg ik ook nog de optie om op een ander afhaal centrum de bestelbus te gaan halen minimaal 80 km enkel van huis. Wat dus voor mij dus 160 km is voor het rijden met eigen auto.....en dit onder blikken of blozen werd dit even mede gedeeld. Als ze iets in hun mars hadden, zouden ze zeggen, we geven u een korting op de huur van het gekozen voertuig. Ik moet zeggen dat ik nu binnen 2 weken opzoek moet gaan naar een andere bestelbus voor mijn verhuizing.
    Wat doet Sixt nu....schuiven ze mij de zwartepiet toe, met de verwoording van " Uw geannuleerde reserverings nummer......".
    En het woordje UW schiet me hierbij in het verkeerde keelgat.
    HARTELIJKE DANK SIXT.

  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    auto gehuurd in Antwerpen

    Complete oplichting. Online gereserveerd, volgende dag gaan willen gaan afhalen maar krijgen auto niet mee omwille van probleem met de kaart. Huur geannuleerd en toch nog de helft van de reservatie ruim 300 euro aangerekend. Criminelen zijn het, pure diefstal.

  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    Auto huren bij SIXT? Nooit meer!

    Geen zaken mee doen!!!!! Huurauto wordt op het allerlaatste moment afgezegd (2 uur voor vertrek wintersportvakantie) en ze kunnen geen alternatief regelen. Levert veel stress op en je zoekt het maar uit. (ondanks dat ik ruim op tijd was met aanvragen)
    Europcar heeft mij gelukkig wel direct goed geholpen, anders was de vakantie simpelweg niet doorgegaan!

    Voor mij NOOIT MEER SIXT!!!

  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    Reault

    Auto gehuurd, betaald en volledige risico verzekerd. Bij aankomst in Nice werd mijn creditcard nog gevraagd voor een borg. Ik had mijn card bij me maar wist geen pincode. Contactdoos betalen kon niet en ook niet met een handtekening. Om mijn pin alsnog te achterhalen moest ik wachten tot de avond voordat er iemand thuis zou zijn om hem door te bellen , De balimedwerkster overlegde met haar manager en stelde voor de huur te annuleren, ik zou dan binnen drie weken mijn volledige betaling teruggestort krijgen. Op mijn vraag of ik daarvan nog een bevestiging nodig had werd mij verzekerd dat het echt zo in orde was, omdat ze alles in haar pc had ingevoerd en de annulering rond was. Na drie weken geen geld terug. Op mijn herhaalde mailtjes krijg ik als antwoord dat ik te laat geannuleerd heb om mijn geld terug te krijgen Dat ik geannuleerd heb op voorstel van de medewerkster en de manager van Sixt, met de garantie dat ik mijn geld (500 euro ) terug zou krijgen wordt gewoon genegeerd.

  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    2 huurwagens Marseille

    Verplichten ons in Marseille een extra verzekering te nemen met de reden dat de standaard verzekering wettelijke aansprakelijkheid sinds dit jaar niet meer inbegrepen is (wat achteraf niet blijkt te kloppen).

    In het verhuurkantoor wordt ons meegedeeld dat assistance in het contract is inbegrepen. Wanneer wij tijdens onze reis een technisch probleem hebben met de wagen, maken wij dan ook gebruik van de assistance. De telefonist(e) bevestigt dat herstelling of depannage ter plaatse is gedekt door de assistance, inbegrepen in het contract.

    Achteraf krijgen wij de factuur hiervoor gepresenteerd. Wanneer dit wordt betwist krijgen we als antwoord: "During your rental you called our assistance service, which resulted costs that we are not able to cover"

    Ondertussen zaten we een hele dag zonder wagen, moesten al onze activiteiten en reservaties annuleren en zat vast aan onze woning. Leuk met 4 kleine kinderen. Van enige compensatie wordt niet gesproken, integendeel; krijgen we nog een extra factuur voor die "depannage".

    Tijdens het uitpluizen van alle betalingen en contracten stel ik dan ook nog eens vast dat de "locale taksen", die werden betaald tijdens de reservatie, een tweede maal werden aangerekend met de eindafrekening. Wanneer wij deze som terugvragen blijft het vervolgens stil aan de overkant...

  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    Autohuur Schiphol

    Slechte service bij Sixt Schiphol. Je wordt in je eigen land alleen te woord gestaan in het Engels of iets uit het oostblok. Triest dat de baliemedewerkster de geen Nederlands spreekt. Je voelt je buitenlander in je eigen land.

  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    rent a car schipol

    Be mindful this company has the worst service I've ever experienced.
    They overcharge you in the final invoice without notice +60%
    Dont reply to mails or calls
    Avoid at any cost.
    A shame the US Headquarters dont control this franchisee quality and customer service

  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    Huur auto

    Schrijven te veel af rekening

  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    autohuur

    Ik heb een niet afgetankte auto mee gekregen, met de gehuurde auto maar 28 km gereden en wordt hierdoor geconfronteerd met een additionele kostenpost voor aftanken van niet gereden kilometers. Sixt is bij inleveren niet beschikbaar (key drop off), reageert niet op mijn klacht via hun website en Email. Voel me zwaar benadeelt en als dit het verdien model van Sixt is huur ik hier nooit meer.

  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    Nooit meer Sixt!!!!

    Auto gehuurd bij Sixth in Portugal. Ingeleverd in Faro. Eikels met een vergrootglas over de band, hebben ze een milimeter gevonden waar een krasje op zit? Niks aan de hand. Eindstand rekening van 270,00. Nooit meer via deze klootviolen!!!

  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    Auto gehuurd

    Verschrikkelijk!!!! Nooit meer Sixt Rent! Ik wacht al 6 weken op mijn borg! En 1740
    Euro te veel van mij creditcard afgeschreven dan de werkelijk factuur. Heb bewijzen bankafschriften naar hun gemaild nog steeds geen reactie! niet eens 1 e-mail terug ontvangen geen reactie niks!! Wacht nog een week daarna ga ik gerechtelijke stappen ondernemen. Nooit meer huren bij Sixt tent stelletje oplichters!!

  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    VW Transporter

    Oplichterij op industriële schaal. Sixt factureerde ons 2 auto's terwijl we er maar 1 hadden genomen. Bovendien kregen we een factuur waarop stond dat we bijna 5000 km hadden gereden... op Ibiza, een eiland niet groter dan 50 km. We betaalden uiteindelijk 1900 euro in plaats van 600 euro.

  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    Hyundai Kona electric

    Wat een onkunde! 2x gebeld of ik met een virtuele creditcard kan betalen, geen probleem zei de vrouw aan de telefoon. Ik doe de betaling van 850eu via de creditcard. Kon ik aan om mijn auto op te halen en de borg te betalen kan dat niet met een virtuele creditcard! Sta je dan. Zonder auto in hartje Amsterdam 300km van huis. Wat een prutsers! HUUR HIER NOOIT!

  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    auto huur

    Schandalig dat ze een kras op een gebruikte auto in rekening brengen terwijl deze kras er al lang op zat, ze kunnen het ook niet aantonen maar schrijven wel meer dan € 200 van je credit card af.
    Porto airport is de locatie

  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    Huurauto bij Sixt Mallorca

    We hebben een auto gehuurd op Mallorca voor een week en de medewerker aan de balie was uiterst vriendelijk, legde alles goed uit en geen verborgen dingen. Zo ook waar de de sleutel op gingen halen, makkelijk te vinden en ook hier weer heel vriendelijk en behulpzaam.

    We kregen een auto die bijna nieuw was en van alle gemakken voorzien was. Reed superfijn!

    Bij het inleveren reden we naar Sixt, we parkeerden de auto en er kwam meteen een medewerker naar ons toe, vriendelijk en behulpzaam, haalde een kar voor de koffers voor ons en alles was snel geregeld, een kwestie van 5 minuten.

  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    Rental car

    Terrible service, poorly maintained cars, unhelpful staff. 6 day rental for €350. So much regret and time wasted.

    We rented cars at Schiphol more than 12 times from Hertz, Europecar, AVIS, etc. But didn't choose Sixt before because their prices are usually (bit) higher. Whenever I walked by their fleet I see pretty nice cars so decided to give them a try.

    I inspected the car which had 5 reported damages. We found over 11 significant damages not reported. The car was not properly cleaned with bird droppings on the roof and side. We spent 25 min checking te car, getting the staff reinspect the car and check against their damage records. My wife is 6 months pregnant, just had 5 hour flight. Not exactly how we want to start our holiday.

    Mishaps can happen but staff was totally unapologetic. He didn't want to provide another car unless we paid extra to upgrade and we'd need to walk back 10 min to the desk in the terminal.

    Next day I noticed the front parking sensors were defective. I wil never ever rent from Sixt and I will advise everyone to stay away. Don't fall for their hip marketing mumbo jumbo and staff in fancy orange waistcoats. Behind the orange veneer is a very poor organization indeed. My experience with Sixt is been upsetting enough to spend 10 min writing this email, you don't want to be in my shoes: you have been warned.


Anderen bekeken ook

House of Britain
3 reviews

Wil je een keer op vakantie naar Groot-Brittannië of Ierland en ben je er nog nooit geweest? Wat zijn de leuke plekjes om te bezoeken, en waar...

CarDelMar
25 reviews

Wat vinden de klanten die je voorgingen van CarDelMar? Is het niet prettig om vooraf te lezen over ervaringen die andere consumenten gehad hebben. ...

Europcar
93 reviews

Heb je zelf geen auto of wil je gewoon wel eens wat anders, al is het maar voor een dagje? Dan kun je een auto huren. Europcar is een van de bekend...

Schiphol Smart Parking
4 reviews

Wat zeggen anderen over dit bedrijf? Wat zeggen anderen over het parkeren van je auto op schiphol.nl? Of de autoverhuur van Schiphol parkeren? Het ...

Sixt

Ben jij bekend met Sixt? Het is een autoverhuurbedrijf dat internationaal werkzaam is. In 105 landen en op 4.000 locaties is het mogelijk om een auto te huren via Sixt. Er kunnen verschillende redenen zijn om een auto te huren.

Misschien ben je voor het werk in een ander land en heb je een auto nodig. Natuurlijk kan het ook een prettige en aangename vakantie zijn in een ander land. Ook kun je in je eigen land een auto huren. Misschien is je eigen auto kapot of heb je tijdelijke een (extra) auto nodig.

Het is dan slim om naar de mogelijkheden te kijken om een auto bij Sixt te huren. Maar vergelijk dan wel altijd eerst de ervaringen van eerdere klanten in hun reviews. Is Sixt wel betrouwbaar? Sta je achteraf niet voor verborgen kosten? Een bedrijf kan nog zo'n mooi verhaal ophangen; het zijn hun klanten die de echte ervaringen hebben! Lees dus hun reviews op NederlandReview.

Als jij al een keer een auto bij Sixt hebt gehuurd zien we graag jouw beoordeling over Sixt terug op NederlandReview. NederlandReview verzamelt beoordelingen van tal van bedrijven. Hieronder dus ook Sixt. 

De geschiedenis van Sixt autoverhuur
Sixt autoverhuur is opgericht in 1912 door de Duitser Martin Sixt en is één van de grootste autoverhuurbedrijven in Europa. Ze hebben tegenwoordig niet alleen in Europa locaties waar je een auto kan huren; over de hele wereld kan je een auto huren bij Sixt.

Ze zijn actief in meer dan 100 landen en er zijn meer dan 4.000 vestigingen. Ze hebben enorm kunnen groeien met een klantenservice en betrouwbare auto’s, bestelwagens en motoren.

In Nederland werd in 1998 de eerste Sixt vestiging op Schiphol Airport geopend en met tegenwoordig meer dan 40 vestigingen hier, kun je dus niet alleen op vakantie maar ook voor autoverhuur services in Nederland terecht bij Sixt.

Waar zitten de Sixt locaties? Waar kun je een auto huren bij Sixt?
In Nederland kun je terecht bij Sixt op verschillende plaatsen om een auto te huren. Elke vestiging kan net weer een andere ervaring opleveren. Zo kan het gebeuren dat je bij Sixt Maastricht heel goed bent geholpen, maar dat je een heel andere klantervaring opdoet bij Sixt Rotterdam. 

- Sixt Amsterdam
- Sixt Rotterdam
- Sixt Eindhoven
- Sixt Hoofddorp of Sixt Schiphol
- Sixt Utrecht
- Sixt Groningen
- Sixt Den Haag
- Sixt Maastricht
- Sixt Almere

Sixt zit echter in meer dan honderd landen op meer dan vierduizend locaties. Hierdoor is er eigenlijk altijd wel een Sixt verhuurbedrijf in de buurt, bijvoorbeeld op Tenerife, in Parijs, Faro en op Mallorca. 

De diensten van Sixt
Sixt verhuurt stijlvolle en betrouwbare auto’s. Ze hebben een eerste klas wagenpark met auto’s van merken als Audi, Mercedes en BMW. Eigenlijk is het mogelijk om ieder type huurauto te huren bij Sixt.

De belangrijkste dienst is simpelweg het verhuren van uitstekende auto’s. Daarnaast biedt het bedrijf een verhuisservice aan en een airport shuttle. Daarover lees je meer hieronder.

Hoe leg je contact met Sixt? Waar kun je terecht met klachten over Sixt?
Er is geen aparte pagina op de website van Sixt om een klacht of compliment in te dienen. Natuurlijk is er wel een contactpagina. Als je echter ergens ontevreden over bent dan kun je elefonisch contact opnemen met de lokale vestiging van Sixt.

Ook kun je bij het terugbrengen van de auto je klacht indienen over een auto. Door je klacht te bespreken is het vaak mogelijk voor de Sixt medewerkers om een passende oplossing te vinden. 

Via welke kanalen is Sixt te bereiken?
Sixt is een bedrijf dat 24-uurs service biedt en zijn bereikbaar via diverse kanalen. Sixt volgt trends en ontwikkelingen en dit is te zien aan de veelheid aan online kanalen waarop ze te volgen en bereiken zijn.

Via de volgende kanalen kan je Sixt bereiken:
•    Telefoonnummer (nationaal): voor (vragen over) reserveringen en schademeldingen, bel naar +31 (0)23 56 986 56.

•    E-mail voor reserveringen: reservations-benelux@sixt.com.
•    E-mail voor schademeldingen: damage@sixt.com. 
•    E-mail voor algemene vragen: klantenservice@sixt.com.

•    Postadres (nationaal): Sixt B.V, Kruisweg 791, Postbus 253, 2130 AG Hoofddorp.
•    Contactformulier: het contactformulier kun je niet alleen gebruiken voor vragen, opmerkingen of klachten, maar ook voor annuleringen, omboeken of bijvoorbeeld het opvragen van factuur. De link naar het contactformulier is: https://www.sixt.nl/informatie/contact/e-mail/. 

Waar kun je Sixt volgen op sociale media?
Sixt is actief op verschillende sociale media:
•    Sixt op Facebook: je kan Sixt berichten sturen op Facebook en doorgaans op werkdagen tussen 8:00 en 20:00 uur en op zaterdag tussen 9:00 en 13:00 kan je respons verwachten. De link naar de Facebook pagina is: www.facebook.com/sixt.nederland. 

•    Sixt op Twitter: je kan Sixt berichten sturen op Twitter en doorgaans op werkdagen tussen 8:00 en 20:00 uur en op zaterdag tussen 9:00 en 13:00 kan je respons verwachten. De link naar het Sixt Twitter account is: https://twitter.com/SixtBELUX. 

•    Sixt op YouTube: via het internationale en officiële YouTubekanaal van Sixt vindt je interessante video’s op gebied van autohuur, auto’s, autosport en kun je alle commercials van Sixt bekijken. Ga naar de volgende link om het kanaal te volgen: https://www.youtube.com/user/sixt. 

Voertuigen boeken en locaties 
Een auto huren doet u waarschijnlijk vaker in het buiten- dan binnenland, maar ook hier in Nederland hanteren ze dezelfde standaard als dat je gewend bent van Sixt in het buitenland. Er zijn diverse manieren hoe je kan boeken: telefonisch, op de website of via de app van Sixt.

Bij elke vestiging zijn de procedures en service hetzelfde, dus heb je vaker een auto gehuurd via Sixt, dan weet je ongeveer wat je kan verwachten. Dit maakt Sixt een betrouwbare keuze voor het huren van een auto. Wat betreft de keuze uit voertuigen kun je een groot en betrouwbaar aanbod verwachten.

Je kan bij Sixt personenauto’s, bestelwagens, motoren, terreinwagens en cabrio’s huren. Voor elke situatie en locatie hebben ze een optie.

Ook wat betreft de keuze aan merken is een ruim aanbod. Je kan kiezen uit meer dan 20 automerken: niet alleen bekende merken als BMW, Audi of Mercedes kan je uit kiezen, maar ook bijvoorbeeld Jaguar, Kia, Volvo of Mini.

Via de volgende link vind je een lijst met alle landen en locaties over de hele wereld waar je een Sixt voertuig kan huren. Ook kan je hier via het selectiemenu de juiste auto, op de juiste locatie vinden en reserveren: https://www.sixt.nl/huurautos.

Hoe kun je mobiel boeken bij Sixt?
Sixt heeft wereldwijd succes omdat ze goede service bieden en mee gaan met trends en ontwikkelingen. Zo heb je de mogelijkheid om altijd en overal snel en probleemloos te boeken met de Sixt app.

De mobile app is te downloaden via de Apple Store, Google Play, Windows Store en Blackberry World. De apps bieden verschillende functies aan die handig zijn wanneer je onderweg bent en a-la-minute wilt boeken:
•    De app is GPS gebaseerd.
•    Toegang tot de Sixt Unlimited Service.
•    Exclusief in de mobile app: selecteer 30 minuten voor het ophalen het gewenst voertuig.
•    Inzage en annulering van eerdere reserveringen is mogelijk via het klantcentrum.
•    Toegang tot alle groepen te verhuren auto’s inclusief vrachtauto’s.

De overige functies per app soort kunnen van elkaar verschillen. Wil je meer weten over de app voor jouw eigen telefoon? Ga dan naar www.sixt.nl/services/mobiel-boeking/ voor meer informatie over de app en het downloaden van de app voor je smartphone of tablet.

Wat zijn Sixt Cards? 
Wanneer je vaker auto’s huurt via Sixt zowel zakelijk als privé, is het aan te raden om een Sixt Card aan te vragen. Met deze kaart kun je genieten van diverse voordelen zoals kortingen, upgrades en het sneller huren van een huurauto.

Met de Sixt Card sla je namelijk de wachtrij en de huurformaliteiten over. Met de Sixt Card zijn je persoonlijke gegevens en andere belangrijke informatie namelijk bekend bij Sixt.

De Sixt Cards zijn er in diverse uitvoeringen:
•    De Express Sixt Card: deze kaart is voor alle Sixt klanten. Je slaat de huurformaliteiten over, je kan genieten van voordelige self-service tarieven en kunt hem combineren met de Sixt app. Bovendien kan je deze kaart gebruiken voor Sixt Flexi-rent; een combinatie tussen dagelijks huren of lange termijn huren, zeer geschikt voor commerciële doeleinden. 

•    De Ladies Sixt: speciaal voor vrouwen die willen genieten van aantrekkelijke kortingen, bijvoorbeeld op de limousine service en je kan sparen voor leuke acties. Bovendien heb je met deze kaart extra service bij pech onderweg.

•    De Corporate Sixt Card: met deze kaart heb je dezelfde extra service als de Express Sixt Card plus nog een aantal andere interessante zakelijke opties zoals sparen voor Miles bij de luchthaven partners, extra service bij pech onderweg en de Sixt Business Rental Portal. De Sixt Business Rental Portal geeft je een op maat gesneden versie van de Travel Policy die geldt op jouw bedrijf, een eigen inlog en voordelige zakelijke tarieven.

•    De Gold Sixt Card: Deze kaart kun je aanvragen wanneer je vaker dan vijf keer per jaar huurt. Met de kaart geniet je van de voordelen van de Express Sixt Card plus nog meer. Zo kan je niet alleen sparen voor Miles bij de luchthaven partners, maar ook punten bij de hotel partners. Met Preferred Mobile service heeft Sixt altijd een huurauto voor je klaar staan wanneer je tot 48 uur van te voren belt. Voorrang bij elke locatie op een huurauto dus. Als laatste kun je met deze kaart veel korting krijgen op huren.

•    De Platinum Sixt Card: Deze kaart is voor iedereen die vaker dan twintig keer per jaar een voertuig huurt en kun je genieten van veel exclusiviteit. Zo heb je bij beschikbaarheid altijd recht op een upgrade, kun je genieten van hoge kortingen, spaar je Miles bij partner luchthavens en punten bij partner hotels bij iedere keer dat je huurt en heb je toegang tot De Sixt Business Rental portal.

Wanneer je in het bezit bent van een Sixt Card kun je online terecht in het Sixt Express Center. Hiermee regel je alle zaken voorafgaand aan het halen van de auto online en kun je optimaal genieten van snelle service. De Sixt Express service is niet alleen mogelijk met de Sixt Card maar ook met een creditcard.

Wat is de Airport Shuttle van Sixt?
Onder de naam van een andere website biedt Sixt chauffeursdiensten aan. Op de website www.mydriver.com kun je diverse diensten reserveren.

De website wordt voornamelijk gebruikt voor het reserveren van luchthaven transfers, maar ze bieden ook de volgende diensten aan:
•    Chauffeurdienst: wanneer je bijvoorbeeld niet bekend bent met een stad, of wanneer je om wat voor reden dan ook eens wilt genieten van de luxe van een VIP service tegen een aantrekkelijke prijs. De chauffeurs van mydriver.com zijn getraind om de rit zo plezierig mogelijk te maken en bieden net even die extra service die je mag verwachten van een chauffeur.

•    Transfer tentoonstelling: een chauffeursdienst wanneer je wilt genieten van extra service in luxe auto’s voor grote groepen naar speciale gelegenheden. Je kunt kiezen uit Economic, Business of First Class voertuigen.

•    Limousine service: voor wanneer je echt voor klasse gaat, in elke stad en voor elke gelegenheid te boeken.

Hoe werkt de Sixt Verhuisservice?
Voor verhuizingen en ander transport heeft Sixt diverse voertuigen en busjes beschikbaar die een verhuizing optimaal maken. Naast het huren van een geschikt voertuig is het ook mogelijk om diverse verhuismaterialen bij Sixt te huren en vind je nuttige informatie over verhuizen op de website van Sixt zoals de ‘verhuischecklist’ en ‘rijtips’. 

Sixtblog
Sixt biedt verschillende soorten service en dienstverlening en de mogelijkheden bij Sixt zijn enorm. Dit zie je terug aan de uitgebreide website. Om de website overzichtelijk te houden, maar gebruikers van de service van Sixt nog beter te informeren op gebied van nieuws over autohuur, is er een aparte website in het leven geroepen voor al dit nieuws.

Op de Nederlandse blogsite www.sixtblog.nl kun je alles te weten komen over bijvoorbeeld evenementen, autonieuws, goede doelen acties waar Sixt bij betrokken is en speciale aanbiedingen tijdens feestdagen.

Wat vind jij van Sixt?
Heb jij al eens een auto geleend of gehuurd van Sixt? Dan zijn wij benieuwd naar je mening over dit bedrijf. Op NederlandReview kun je jouw beoordeling over Sixt achterlaten. Het is op die manier voor anderen gemakkelijk om snel een goed beeld te krijgen van de dienstverlening van dit bedrijf.

Ook ervaringen met autohuur van Sixt? Of denkt u erover om een auto te huren? Lees hoe dit allemaal werkt van bestuurders die u voorgingen. Lees ervaringen op NederlandReview!

}