Sixt
Beoordelingen, klachten, ervaringen en reviews

Cijfer7

U bent nu bij:

Totaal

7

Bestellen

7,6

Service

6,6

Prijs

6,8

Leveren

7
13 rating66 %Zou hier weer kopen!

Alle reviews:

Lees hier onafhankelijke reviews, klachten en ervaringen. Wees op de hoogte waar u uw aankoop kunt doen of beoordeel zelf een winkel waar u een (online) aankoop heeft gedaan. Zo bepaalt tegenwoordig heel Nederland zelf welke winkels slecht en goed zijn!

19-06-2017
  • Bestellen

    10
  • Service

    10
  • Prijs

    8
  • Levering

    10
9,5
Zou hier weer kopen:JA
Door: Th. Alkemade

Sixt - Auto huren bij Sixt

ik huur zelf altijd via een tussenbedrijf, vaak een website waar ze voor je vergelijken waar je het goedkoopste een auto kunt huren. Dat is geregeld bij Sixt. Het is natuurlijk ook afhankelijk van de tijd, afhaallocatie en autotype denk ik.
Zelf nooit problemen gehad met auto huren. Krijg de auto doorgaans vlot mee (uitzonderingen met wachtrijen daargelaten, maar dat is echt sporadisch) en altijd een keurige wagen gehad. schoon en werkt goed.
ik huur altijd in Nederland en lever ook in in Nederland, soms ga ik wel meer naar het buitenland.
ik heb zelf geen auto en voor vakantie huur ik daarom soms een auto of als dat handiger is dan ov.

beter voor het milieu dan zelf een auto en de prijs is ook veel lager

Reageer op deze review

  • De velden met * zijn verplicht


Promotie_4 728x90
18-06-2017
  • Bestellen

    10
  • Service

    8
  • Prijs

    8
  • Levering

    10
9
Zou hier weer kopen:JA
Door: H. K.

Sixt - Klantenservice

Even een bericht voor iedereen die in Italie een auto gaat huren; je kan beter de extra verzekering nemen. Je kunt het best op internet de auto boeken, maar de extra verzekering wel het best bij het ophalen van de auto. Wij hadden een auto gehuurd op het vliegveld in Rome. Vraagt ze waar we heen gaan en wij gingen naar Napoli. Dus gaf ze direct aan om de auto volledig te verzekeren (geen eigen risico). Ik dacht dat het hier om een verkooppraatje ging. Maar niet dus. Gelukkig hebben we na wat aandringen van haar dat dan maar toch gedaan en wat een geluk! Die gasten in italie zijn GEKKEN! Ze rijden als gekken en een rijbewijs krijg je bij een pakje boter ofzo. Ik ben zelfs door een smart op de vluchtstrook ingehaald omdat ik kennelijk te langzaam ging. En vooral in het zuiden van italie heb je ongelooflijk slechte wegen, veeeeel slechter dan Belgie. Dus wees gewaarschuwd!! WIj hebben namelijk een enorm gat in de weg geraakt waardoor de ophanging en de veer afbraken. Wel goed geregeld trouwens, we hadden binnen een paar uur een vervangende auto. En door de eigen risico afgekocht te hebben kostte het ons niks. Maar los daarvan...een krasje heb je echt zo te pakken in het zuiden van italie, dus geen eigen risico is een aanrader. Die moet je trouwens gewoon aan de balie afsluiten. Want de auto zelf huren is op internet goedkoper maar de verzekering geven ze je een korting omdat ze je die (alsnog) graag willen verkopen bij de balie. Waarom de auto zelf goedkoper is op internet weet ik niet, maar dat is gewoon zo. Groeten! H.

Reageer op deze review

  • De velden met * zijn verplicht
18-06-2017
  • Bestellen

    10
  • Service

    8
  • Prijs

    8
  • Levering

    8
8,5
Zou hier weer kopen:JA
Door: Hoeksema

Sixt - Tip

Even een tip voor iedereen (want ik lees ze ook hieronder dat dat wel eens gebeurd) maar je kan nooit op iemands anders credit card een auto huren. Heb ik ook 1x moeten leren... Voorderest huur ik hier vaker en prima ervaring altijd. Niet altijd de goedkoopste maar zeker niet de duurste. En wat ook handig is; ze zitten meestal niet te ver op loopafstand van het vliegveld ed.

Reageer op deze review

  • De velden met * zijn verplicht
13-06-2017
  • Bestellen

    10
  • Service

    10
  • Prijs

    8
  • Levering

    10
9,5
Zou hier weer kopen:JA
Door: rik joosten

Sixt - goed voorbereid op reis en nooit problemen!

ik zorg er altijd goed voor dat ik goed verzekerd ben met een volledige all-risk dekking.
als er dan krassen of deuken zouden voorkomen, dan ben ik altijd gedekt.

Ik heb veel reizen gemaakt door Europa en ook door Amerika en daarbij een aantal keer gebruik gemaakt van een auto van Sixt. meestal een beetje een middenmaat, maar in Europa ook wel eens dat allerkleinste formaat, omdat dat in veel grote steden en bergen nou eenmaal wat handiger rijdt. maar dat is ook smaak denk ik.
ik heb wel eens de nodige kras gemaakt op de auto. dat gebeurt natuurlijk ook erg gauw. je hoeft maar een keer door een ruige weg te rijden, en dat doe je op vakantie, en het kan al raak zijn.
zelf nooit een echte aanrijding meegemaakt maar wel door veel vuil gereden en ook op rotsige ondergrond, vooral in Amerika. ik had dan geen 4X4 aandrijving, toch daar gereden. dat 'mag' dan eigenlijk niet natuurlijk, maar soms heb je het niet zo door en ja, dan heb je zo een krasje of zelfs meer. ik heb zelfs een keer de wagen nog grauw van het gruis (dirt) in moeten leveren, geen tijd om m ff netjes schoon te maken vooraf.
Als je goed voorbereid op weg gaat en dus altijd die verzekeringen erbij neemt, dan kan je gewoon niks gebeuren.

Ik heb met al die reizen nog nooit een cent hoeven bij betalen achteraf. Overigens ook niet bij andere autoverhuurbedrijven waar ik wel eens bij heb gehuurd. want ik was altijd netjes gedekt en dat is altijd afdoende gebleken.

het zit 'm volledig in de voorbereid. veel plezier!

Reageer op deze review

  • De velden met * zijn verplicht
13-06-2017
  • Bestellen

    2
  • Service

    2
  • Prijs

    2
  • Levering

    2
2
Zou hier weer kopen:NEE
Door: Jean

Sixt - Oplichters

Zeer slechte ervaring met sixt. Online wagen gereserveerd aan voordelige prijs. De optie Dekking voor diefstal en schade wou ik ter plaatse kiezen om wat meer uitleg te krijgen over de dekking.
Eenmaal aangekomen bleek dit geen optie, maar verplicht, met bovendien een verzeven (7!) voudiging van de prijzen!! Uiteindelijk bijna evenveel mogen betalen voor verzekering als voor de huur van de wagen.
Reactie Sixt: ter plaatse is alles duurder...
Nooit meer.

Reageer op deze review

  • De velden met * zijn verplicht
08-06-2017
  • Bestellen

    10
  • Service

    10
  • Prijs

    10
  • Levering

    10
10
Zou hier weer kopen:JA
Door: Jacco

Sixt - Goede service auto huren handicap vrouw

Voor een vakantie naar Zwitserland hadden wij een auto gehuurd bij Sixt. In verband met een handicap van mijn vrouw moest dat een grote ruime auto zijn, deze moest speciaal worden aangevraagd. Op de website konden wij niet de benodigde informatie vinden voor de beenruimte en de afmetingen, daarvoor hebben wij toen contact opgenomen met Sixt.

Ze waren uiterst behulpzaam, van meerdere auto's werden de precieze maten en afmetingen doorgegeven en wij konden gewoon uitgebreid kiezen. Dat was ook wel een vereiste voor ons voor het huren van de auto, maar we waren erg tevreden over deze goede service.

We hebben uiteindelijk een zeer nette auto meegekregen waar mijn vrouw redelijk comfortabel in kon zitten, toch was deze zeker niet duur.

Gelukkig wisten wij zo ook zeker welke auto precies wij zouden meekrijgen (normaal kan het ook 'vergelijkbaar' zijn) en dat was ook zo: alles was echt prima geregeld, beter dan verwacht

Goede service van Sixt! Volgende keer huren wij hier zeker nogmaals. Het scheelt dat we dan al weten welke auto precies wij nodig hebben en willen huren.

Reageer op deze review

  • De velden met * zijn verplicht
07-06-2017
  • Bestellen

    2
  • Service

    2
  • Prijs

    2
  • Levering

    2
2
Zou hier weer kopen:NEE
Door: frederik Dewulf

Sixt - diefstal

Ik heb een auto gehuurd bij SIXT, op voorhand betaald, mijn vrouw kwam die afhalen te Nice en kreeg hem niet mee ondanks verscheidene betaalkaarten op haar naam. Resultaat, andere auto moeten huren bij Goldcar en huurgeld bij SIXT niet terug betaald. Gangsters. NOOIT HUREN BIJ SIXT AUB

Reageer op deze review

  • De velden met * zijn verplicht

Reactie op deze post:

Door: Sander08-06-2017

Ja duh! Als je gewoon ff de voorwaarden doorneemt staat er dat je een kaart op JOUW naam moet geven om de auto mee te nemen. Gewoon pure policy jonge. Ze nemen gewoon geen risico en dat is logisch. Wie zegt dat die kaart van jouw vrouw is en dat je hem niet gestolen hebt? Daar kunnen ze gewoon geen risico in nemen dus beetje flauwe review dit.

Reactie op deze post:

Door: else13-06-2017

'gangsters'? hahahah

05-06-2017
  • Bestellen

    10
  • Service

    10
  • Prijs

    10
  • Levering

    10
10
Zou hier weer kopen:JA
Door: Harold

Sixt - SUPER ervaring

SIX..echt vet bedankt. Want ik had voor mijn na mijn afrijden een BMW 4 serie cabrio gehuurd. ALS ik zou slagen (wat ik deed) zou ik mijn vriendin ophalen in mijn lievelingsauto. Maar...bij europcar besteld. Toen ik na mijn slagen de auto wilde ophalen stond er een audi A4 GEEN cabrio voor me klaar. WAT de HELL. Dat is toch niet vergelijkbaar en ik had ze gevraagd om precies die en europcar zei dat dat ok was. Dus bellen maar NIKS meer te regelen. Direct gelukkig wel kunnen annuleren en rondje gaan bellen. Ik kwam uiteindelijk bij sixt uit en die zei dat deze gelijk klaar stond bij amsterdam centraal. Gelijk heengereden en voorderest een topdag gehad. Dus sixt, hartelijk bedankt!!

Reageer op deze review

  • De velden met * zijn verplicht
29-05-2017
  • Bestellen

    6
  • Service

    2
  • Prijs

    2
  • Levering

    2
3
Zou hier weer kopen:NEE
Door: W.Roersma

Sixt - wat een prutsers

Voor de trouwdag van onze dochter een witte Jaguar gereserveerd en indien niet beschikbaar zou het een BMW6 worden.
Bij Sixt zeggen ze namelijk op de site dat je een trouwauto kan huren.
Enige weken voor de datum deze reservering gemaakt, eerst er over gebeld om zeker te zijn en daarna online gereserveerd.
Ook bij de opmerkingen nog vermeld dat we een witte 4-deurs Sedan wilden hebben.
Je zou denken een paar weken van tevoren gereserveerd, dat moet je dat toch voor elkaar kunnen hebben.
Niets was minder waar, nadat we ons op het afgesproken tijdstip gemeld hadden, zelfs nog iets te vroeg en door de eerste medewerker genegeerd werden kwam er uiteindelijk een dame naar ons toe.
Die wist ons te vertellen dat onze ZWARTE BMW5 voor ons klaar stond.
Ik heb nog gevraagd of ze niet in de war was, echter was dat niet het geval.
Kortom alles wat we niet wensten stond voor ons klaar, dit aangegeven natuurlijk waarop de medewerkester ons echt aankeek met een blik van "wat zeur je nou man, we hebben toch een auto voor je" ik heb fel gereageerd en toen had ik weer geen recht om boos te zijn.
Uiteindelijk boos weggelopen, geen auto en een frustratie rijker.
Wat opviel, dat het de medewerkster echt geen donder interesseerde en totaal geen begrip toonde.
Ik zal iedereen afraden om ook maar iets bij SIXT te huren, je komt bedrogen uit.
Gelukkig heb ik niet vooruit betaald, want dan moet je maar zien je geld terug te krijgen vrees ik.

Reageer op deze review

  • De velden met * zijn verplicht
24-05-2017
  • Bestellen

    8
  • Service

    4
  • Prijs

    6
  • Levering

    2
5
Zou hier weer kopen:NEE
Door: Roel Prins

Sixt - Raad af met dit bedrijf zaken te doen

Beste lezers,

Ik woon zelf in het buitenland, hierdoor huur ik regelmatig (1 a 2x per maand) een auto op Schiphol. Helaas heb ik de slechtste ervaringen met het huren van een auto bij Sixt Schiphol.

Allereerst is het systeem om een upgrade prijs te genereren erg rigide. Een keer had ik een BMW 3 serie sedan gehuurd, deze was niet beschikbaar, op zich logisch en accepteerbaar - zo gaat dat als je een vloot managed. Echter de dichtbijzijnde optie was een BMW 3 serie station (estate) deze moest en zou 4 euro per dag meer kosten. Geen discussie over mogelijk. Vind dit jammer maar Ok. Meer ernstig is het volgende geval van 2 weken geleden.

2 a 3 weken geleden een Audi A4 gehuurd. Heb deze auto gereden zonder een passagier te hebben vervoerd. Aan het einde van de verhuur periode netjes ingeleverd, geen probleem daar. Todat ik 2 dagen na inlever datum een rottig mailtje ontvang dat er schade is geconstateerd met schade bij de bijrijders deur. Minieme deuk. Er wordt verder niet gerefereerd Naar kosten of iets dergelijks, nog wordt ik gebeld. Ik ben ervan overtuigd dat deze schade mij in de schoenen wordt geschoven aangezien deze deur in mijn verhuur periode niet open is geweest en anders moeilijk tot vrijwel onmogelijk was aan te brengen. Ik vind deze proces gang en uitkomst bijzonder schadelijk.

Ik waarschuw jullie allen bij dezen voor de praktijken bin Sixt Schiphol. Een gewaarschuwd mens telt voor 2! Make it count. Zoals eerder vermeld huur ik heel regelmatig @ Schiphol. Letterlijk alle andere verhuur bedrijven zijn meer respectabel als deze partij.

Met vriendelijke groet,

Roel prins

Reageer op deze review

  • De velden met * zijn verplicht
23-05-2017
  • Bestellen

    8
  • Service

    10
  • Prijs

    8
  • Levering

    10
9
Zou hier weer kopen:JA
Door: P. Schippers

Sixt - Auto huren bij Sixt

Verschillende malen een auto besteld bij Sixt.

Bijna altijd het op één na kleinste model. Die kleinste wagentjes vind ik echt te klein, maar een maatje groter is precies goed. Altijd genoeg ruimte om mijn vrouw en dochter mee te nemen, maar ook wendbaar genoeg voor in de stad. Ik krijg niet iedere keer dezelfde auto of merk mee, maar het is tot nu toe altijd vergelijkbaar geweest. Een maal maar was mijn maat op en kreeg ik tegen hetzelfde bedrag een grotere auto mee. Op zich prima en leuk weer eens groter (auto was echt fors groter), maar ik heb uiteindelijk liever een kleinere maat.

Als vaste klant vind ik Sixt een prima autoverhuurder. Ik heb ook niet veel ervaringen met andere verhuurbedrijven. Een keertje bij Hertz. Ik heb wel het idee dat dat in het buitenland wisselend kan zijn. Maar zelf huur ik meestal voor een weekend of een dag en blijf dan in de regel in Nederland. Wij hebben zelf geen auto, dat is ons te duur in verband met onderhoud en belastingen, maar wij hebben vrienden in Zeeland en willen ook wel eens een weekendje weg en daar gebruiken we dan een huurauto van Sixf voor.
Soms reserveren we echt ver van te voren, maar het gebeurt ook wel eens dat we vrij last minute nog eens een auto boeken en eigenlijk gaat dat allebei prima.

Met een paar tientjes ben je dan klaar, voor ons heel wat goedkoper dan een eigen auto!

Reageer op deze review

  • De velden met * zijn verplicht
13-05-2017
  • Bestellen

    8
  • Service

    8
  • Prijs

    8
  • Levering

    10
8,5
Zou hier weer kopen:JA
Door: Theo

Sixt - Nieuwe Citroen voor weekendje weg

Voor een weekendje naar het noorden van het land huurden wij mij Sixt een auto.
We kregen een glimmende zilveren Citroen mee, met nog maar enkele kilometers op de teller.
Auto reed als een zonnetje en was brandschoon, het leek wel echt een nieuwe wagen.

We hebben vaker gehuurd bij Sixt omdat het nooit slecht is bevallen. Maar dit was wel de mooiste en nieuwste auto die we hebben meegekregen.

Verder waren we gewoon goed verzekerd en is er niks gebeurd , dus we hadden geen rare verrassingen achteraf.

Reageer op deze review

  • De velden met * zijn verplicht
19-04-2017
  • Bestellen

    8
  • Service

    2
  • Prijs

    8
  • Levering

    2
5
Zou hier weer kopen:NEE
Door: Frans

Sixt - Auto met enorme deuk

Ik wilde voor mijn bruiloft die in het weekend viel een auto huren. HIervoor keek ik op verschillende autoverhuur websites waaronder die van Sixt. Uiteindelijk voor de vestiging gekozen in het Babylon in Den haag. Ik had interesse voor de categorie BMW 5 of Audi A6. Prima online geregeld. Twee dagen voor mijn bruiloft kreeg ik een telefoontje of ik voor €10,- meer op de totale prijs een Jaguar wilde. Uiteraard sla je zo'n aanbod niet af. Op mijn trouwdag (zaterdag) reed ik naar Sixt om de auto ophalen. Na alle papierwerk achter de rug gehad te hebben liep ik met een medewerker naar de auto en om eventuele krasjes te laten noteren, onderweg erheen gaf de medewerker aan dat zijn collega de auto de dag ervoor al had gecontroleerd en de auto schade vrij was. Dat bleek dus niet zo te zijn. De achterportier had een enorme lange deuk en zag er niet uit alsof deze van vandaag of gisteren was. Heel veel gedoe gehad. Ik gaf aan dat ik direct een andere auto wilde. Wie wil immers met een schade auto op zijn trouwerij verschijnen. Het punt was dat er geen auto beschikbaar was en deze schade al eerder was ontstaan. Iemand had zijn werk gewoon niet gedaan. Uiteindelijk met 2 uur vertraging de auto maar meegenomen door gebrek aan beter. Ik was dan ook 2 uur te laat verschenen. Een paar dagen later leverde ik de auto in en sprak de manager aldaar. Hij gaf aan dat ze liever auto's niet verhuren als trouwauto's omdat dit soort dingen te vermijden. Echt veel begrijp toonde hij gewoon niet. Ze zaten zelf fout omdat deze schade bekend was en mij deze auto toch meegaven. Als een soort pleister op de wonde heb ik met veel moeite €45 korting gekregen. Om je te bescheuren. Empathie van een dooie vis. Een echte manager had gewoon aangegeven dat ze cruciale fouten hadden gemaakt en met een goedmakertje komen. Zoiets van; meneer, ik wil u hierbij mijn oprechte excuses aanbieden en ik wil u als goedmakertje een weekend met een cabrio laten rijden op onze kosten. Om maar eens wat te zeggen. Om een lang verhaal kort te maken. Reserveren gaat online makkelijk en snel. Betalingen zijn prima te doen. Mocht je schade aan de auto hebben zonder daarvan op de hoogte te zijn dan zit je met de gebakken peren die je niet opelost krijgt.

Reageer op deze review

  • De velden met * zijn verplicht
18-02-2017
  • Bestellen

    2
  • Service

    2
  • Prijs

    2
  • Levering

    2
2
Zou hier weer kopen:NEE
Door: Tamara Bremmers

Sixt - Blijven van m'n credit card snoepen

Hoi! Ik had in Spanje een auto gehuurd bij sixt en was er super blij mee. Alles ging goed totdat ik de auto heb ingeleverd. Tijdens het inleveren heeft een werknemer van Sixt alles gecontroleerd waar ik bij stond en zei dat alles OK was. Top! Ik verlaat Spanje en zie ineens op m'n credit card een aftrek van 20,42 euro. Na wat mailtjes werd mij gezegd dat de tank niet vol was. Gelukkig had ik 3 min voor het inleveren getanked met mijn bankpas (dus staat er een tijd bij) en bij het inleveren krijg je ook een kaartje met een tijd. Dit heb ik toen naar ze gestuurd en gaven ze me gelijk: dus ze zouden het geld terug storten. Op dat moment denk je gelukkig (vooral als student zijnde). Nou inderdaad die 20,42 euro was terug gestord op mijn rekening, maar 2 dagen later is er ineens 25 euro van mijn rekening afgetrokken. Het spelletje eindigd maar niet, het is verschikkelijk!

Reageer op deze review

  • De velden met * zijn verplicht
16-02-2017
  • Bestellen

    10
  • Service

    8
  • Prijs

    8
  • Levering

    10
9
Zou hier weer kopen:JA
Door: H. Camper

Sixt - Last minute deal met BMW weekend touren

Afgelopen weekend zijn we lekker gaan Touren. Het was mooi weer en we dachten: kom doe eens gek. Bij Sixt hebben ze van die last minute deals en daar hebben we toen gebruik van gemaakt.

We kregen echt een mooie wagen mee, volgens mij was het gewoon een BMW. Die wagen leek wel spiksplinternieuw!
We waren overigens goed verzekerd, dan hoef je nergens zorgen om te maken.

We hebben de auto vrijdag opgehaald en hoefden deze pas weer dinsdag in te leveren, dat heet een lang weekend, dan krijg je de laatste dag gratis.

Dit is ons heel goed bevallen. We hebben de auto die dinsdag weer ingeleverd en dat ging allemaal prima, geen rekeningen ofzo achteraf. Maar we waren dus ook verzekerd.

We hebben zelf geen auto en nu blijkt weer eens dat dat ook helemaal niet nodig is. Als we eens een weekendje weg willen, dan huren we met het grootste gemak gewoon een BMW!

Reageer op deze review

  • De velden met * zijn verplicht
05-02-2017
  • Bestellen

    8
  • Service

    8
  • Prijs

    8
  • Levering

    8
8
Zou hier weer kopen:JA
Door: Ravenstein

Sixt - Goed opletten en het is prima

Zal ik maar eens een keer een reivew schrijven, want ik huur altijd bij ze een nooit problemen. Je moet gewoon ff goed opletten, de krasjes op laten schrijven (goed kijken, ook de allerkleinste) en dan weten ze dat je goed oplet dus geen truukjes uit moeten halen. En dan gaat altijd alles prima.

Reageer op deze review

  • De velden met * zijn verplicht
31-01-2017
  • Bestellen

    8
  • Service

    8
  • Prijs

    8
  • Levering

    10
8,5
Zou hier weer kopen:JA
Door: Mennie

Sixt - Tip!

Als je met 2 man op als bestuurder op de auto wil staan, zet dan eerst maar 1 persoon erop tijdens het boeken. Als je dan aankomt bij de bali om de sleutel op te halen, dan hebben ze altijd zogenaamd een "aanbieding" die dag voor een 2e bestuurder en ben je altijd goedkoper uit dan gelijk die 2e bestuurder bij je initiele boeking. Voor de rest is sixt prima te doen.

Reageer op deze review

  • De velden met * zijn verplicht
31-01-2017
  • Bestellen

    8
  • Service

    8
  • Prijs

    8
  • Levering

    8
8
Zou hier weer kopen:JA
Door: Van Langon

Sixt - Kun je prima huren

Ik huur al ik weet niet hoe lang mijn auto bij sixt voor wintersport. Gaat altijd goed, nooit problemen met afleveren en ook nooit genaaid. Zullen er altijd wel een paar tussen zitten denk ik die zelf iets niet goed hebben gedaan of waar sixt de mist in ging, maar over het algemeen een prima verhuurbedrijf vind ik.

Reageer op deze review

  • De velden met * zijn verplicht
26-01-2017
  • Bestellen

    6
  • Service

    6
  • Prijs

    2
  • Levering

    2
4
Zou hier weer kopen:NEE
Door: Ictplan

Sixt - factuurgegevens kloppen niet

We hebben op 1 december 2016 een busje gehuurd bij Sixt. Er zijn meer kilometers in rekening gebracht dan dat er is gereden en ook te hoge tankkosten betaald. We hebben 102 km gereden en er is 126 km in rekening gebracht en dat zou 24 liter benzine gekost hebben. dat betekent dat het busje 1 liter benzine nodig heeft om 5,25 km te rijden. dat zie je zo al dat het niet klopt.

controleer alles heel goed en tank zelf je auto af als je daar een auto huurt. dus fotografeer je beginkm stand, kijk of je de auto wel afgetankt meekrijg en fotografeer de eindkm stand en tank hem zelf af.

Reageer op deze review

  • De velden met * zijn verplicht
26-10-2016
  • Bestellen

    10
  • Service

    10
  • Prijs

    10
  • Levering

    10
10
Zou hier weer kopen:JA
Door: Max T.

Sixt - Beste autoverhuurbedrijf

Ik heb denk ik zo wel nu elk autoverhuurbedrijf in nederland gehad. Van thrifty, europcar, boorent, budget etc. En ook van die brokers ertussen zoals rentalcars en cheapcars. Bij die brokers is het voordeel dat je huurt bij de normale autoverhuurbedrijven, maar een stuk goedkoper. Hoe weet ik niet, maar het is er wel goedkoper. Maar op het moment dat je dan een probleem hebt, dan geven die brokers niet thuis, dus niet echt een goed idee. Ik heb helaas niet de luxe om altijd maar te huren waar je wilt, want je bent toch een beetje overgeleverd wat er zit bij bijvoorbeeld een vliegveld. Maar bij al die "zogenaamde" gerenommeerde verhuurders heb je gewoon ook altijd weer gekloot met krasjes etc. Ze proberen allemaal op die manier hun klanten erbij te naaien. Ook een keer gehad dat de tank niet vol was gegooid. (wel dus!!) en ja, bewijs dat dan maar eens. Je hebt als consument geen poot om op te staan. Ik heb nu reeds 3x bij sixt gehuurd en alle keren geen enkele problemen gehad. Wel goed om de auto heen gelopen elke keer om alle krasjes etc op te schrijven, maar daarna ook nooit meer wat gehoord van (onterechte) schade. Ik heb ook een keer een lekke band gehad. Omdat het dichtbij was heb ik toen de reserveband erom gelegd en de auto toen zo ingeleverd. Maar ook dit leverde geen gekke taferelen op. Dus neem het van een ervaren huurder aan. Sixt hoort wel bij de betere van het zooitje!

Reageer op deze review

  • De velden met * zijn verplicht
24-10-2016
  • Bestellen

    10
  • Service

    10
  • Prijs

    10
  • Levering

    10
10
Zou hier weer kopen:JA
Door: Sharan. A.

Sixt - Prima

Ik had gelukkig de ervaringen niet gelezen voordat ik bij sixt gehuurd heb. Want ik heb een hele andere ervaring dan menig hieronder. Ik heb een auto (kleintje) gehuurd in Strovolos en ophalen en brengen ging zonder problemen. Betaald wat ik via internet betaald had, geen bijkomende kosten en geen gezeur. Dus prima. Mag ook gezegd worden af en toe!

Reageer op deze review

  • De velden met * zijn verplicht
17-10-2016
  • Bestellen

    8
  • Service

    2
  • Prijs

    6
  • Levering

    2
4,5
Zou hier weer kopen:NEE
Door: Marijn

Sixt - Sixt -> komen afspraak niet na

Wij hadden een huurauto gereserveerd voor 3 dagen uit de LTAR categorie. Bij aankomst was er geen auto uit deze categorie beschikbaar waardoor wij noodgedwongen een auto uit een lagere categorie moesten huren. Nu gaf de baliemedewerkster aan dat het verschil in huurprijs zou worden terugbetaald, echter bij het ontvangen van de factuur bleek dit niet het geval wat natuurlijk erg teleurstellend is. Mede hierdoor kies ik ervoor nooit meer bij Sixt een auto te huren.

Reageer op deze review

  • De velden met * zijn verplicht
07-10-2016
  • Bestellen

    8
  • Service

    6
  • Prijs

    10
  • Levering

    10
8,5
Zou hier weer kopen:JA
Door: Fabienne Bennekom

Sixt - auto gehuurd bij Sixt

Auto gehuurd bij Sixt afgelopen weekend.

Prima wagen, weinig kilometers gereden. Maatje groter dan besteld, want kleiner model niet beschikbaar. Geen extra kosten, wat mij betreft geen probleem, wel lekker, meer ruimte.

Nadeel was wel dat de verhuurder allemaal extra dingen probeerde te slijten qua verzekering maar ook qua tools in de auto. Beetje opdringerig en onaangenaam. Toen ik eenmaal wegreed, was het goed.

Reageer op deze review

  • De velden met * zijn verplicht
06-10-2016
  • Bestellen

    2
  • Service

    2
  • Prijs

    2
  • Levering

    2
2
Zou hier weer kopen:NEE
Door: Wilty Schaap

Sixt - Fraude

Beste Allemaal,

Na jaren auto's te hebben gehuurd van verschillende partijen, hebben we dit keer gekozen voor sixt Curacao. (Op aanraden van Tui)

Na 6 dagen gereden te hebben, door het mooie curacao, hebben we de auto weer ingeleverd. Ik heb nog nooit zo iets belachelijks meegemaakt als bij SIXT curacao. Er zaten 2 schrammen op de wieldoppen. Of dat ik vriendelijk 125 dollar wilden betalen. Wij hadden echter dit niet gezien bij aankomst( niet slim ).

Als ik de foto's kan uploaden lacht u zich rot. Daaron voor ons nooit geen sixt meer!!

Met vriendelijke groet,

Wilty Schaap

Reageer op deze review

  • De velden met * zijn verplicht
29-08-2016
  • Bestellen

    10
  • Service

    10
  • Prijs

    10
  • Levering

    10
10
Zou hier weer kopen:JA
Door: Mees

Sixt - Auto huren ging prima

Geen problemen, kreeg een prima auto mee, leverde em gewoon weer in, zonder gezeik.

Reageer op deze review

  • De velden met * zijn verplicht
09-08-2016
  • Bestellen

    2
  • Service

    2
  • Prijs

    2
  • Levering

    2
2
Zou hier weer kopen:NEE
Door: Maarten

Sixt - Klantenservice

Wat een belachelijke ervaring. Ik probeer een auto te huren voor mijn vriendin voor 2 weken.
Ik wil deze volledig vooruit betalen met mijn creditcard en goedkeuring geven om de borg te blokken op de creditcard.
Nu blijkt dat de creditcard op naam van de bestuurder moet staan.
Aangezien ik in het buitenland ben kan ik niet bij de huuroverdracht aanwezig zijn.
En als mij dat al wel had gelukt dan had ik nog steeds mijzelf als hoofdbestuurder moeten opgeven en mijn vriendin als extra bestuurder moeten opgeven wat een X bedrag per dag extra kost..
Ze konden mij geen alternatief aanbieden. Ik moest het maar bij een andere maatschappij proberen.

Het lijkt mij dat een autoverhuurbedrijf zich iets klantvriendelijker moet opstellen. Zeker als ze nog iets willen verdienen.
Mij zijn ze in ieder geval kwijt als klant.

Gr,

Een boze klant

Reageer op deze review

  • De velden met * zijn verplicht
08-10-2015
  • Bestellen

    6
  • Service

    8
  • Prijs

    10
  • Levering

    10
8,5
Zou hier weer kopen:JA
Door: vanderhoeven

Sixt - Renault Captur met korting

Had een vergelijkbare wagen aangeklikt, maar kreeg een Renault Captur. Reed lekker weg, leek nauwelijks gereden ook. En we kregen ineens korting ook nog, er liep kennelijk een of andere actie waar wij geen weet van hadden.

Reageer op deze review

  • De velden met * zijn verplicht
06-10-2015
  • Bestellen

    10
  • Service

    10
  • Prijs

    8
  • Levering

    8
9
Zou hier weer kopen:JA
Door: Bastiaan

Sixt - Omboeken geen probleem

Had de kleinste categorie geselecteerd voor een weekendje weg, maar de vriendin wilde meer ruimte. We moesten ver rijden dus ok wel logisch. Zag er tegenop, maar het omboeken was geen probleem gelukkig. Dus nu i een een grotere auto naar Duitsland volgend weekend!

Reageer op deze review

  • De velden met * zijn verplicht
11-09-2015
  • Bestellen

    8
  • Service

    8
  • Prijs

    8
  • Levering

    10
8,5
Zou hier weer kopen:JA
Door: Sjaan

Sixt - Dat ging makkelijk

Nog nooooit een auto gehuurd maar dat ging makkelijk. wist ik niet. Met skien het vliegtuig gepakt en toen moesten we nog een klere-end afleggen dus daarvoor een auto gehuurd. Stond gelijk klaar en konden hem zo meenemen Ideaal hoor.

Reageer op deze review

  • De velden met * zijn verplicht

Anderen bekeken ook:

Schrijf zelf een Review

Over Sixt

Uw beoordeling:

  • Bestellen
  • Service
  • Prijs
  • Levering

Zou u nogmaals kopen bij Sixt?

  • De velden met * zijn verplicht

Info over Sixt

Ervaringen Sixt

Ben jij bekend met Sixt? Het is een autoverhuur bedrijf welke internationaal werkzaam is. In 105 landen en op 4.000 locaties is het mogelijk om een auto te huren via Sixt. Er kunnen verschillende redenen zijn om een auto te huren. Misschien ben je voor het werk in een ander land en heb je een auto nodig. Natuurlijk kan het ook een prettige en aangename vakantie zijn in een ander land. Ook kun je in je eigen land een auto huren. Misschien is je eigen auto kapot of heb je tijdelijke een (extra) auto nodig. Het is dan slim om naar de mogelijkheden te kijken om een auto bij Sixt te huren. 

Als jij al een keer een auto bij Sixt hebt gehuurd zien we graag jouw beoordeling over hun terug op NederlandReview. NederlandReview verzamelt beoordelingen van tal van bedrijven. Hieronder dus ook Sixt. 

Over Sixt
Voor het huren van een bestelwagen of huurauto ben je bij Sixt aan het juiste adres. Je kunt online gemakkelijk en snel tegen een aantrekkelijk tarief een auto, cabrio, bestelwagen of andere auto huren. De autoverhuur bedrijven van Sixt zijn gevestigd in het centrum van de steden en in een paar eenvoudige handelingen is het mogelijk om een auto bij hun te huren. In Nederland kun je terecht bij Sixt om een auto te huren. Ze zitten echter in meer dan honderd landen op meer dan vierduizend locaties. Hierdoor is er eigenlijk altijd wel een Sixt verhuurbedrijf in de buurt. In Nederland zie je ze onder andere in Eindhoven, Rotterdam en op Schiphol. Ook tref je ze aan op Tenerife, Parijs, Faro en op Mallorca. 

De diensten van Sixt
Sixt verhuurt stijlvolle en betrouwbare auto’s. Ze hebben een eerste klas wagenpark met auto’s van merken als Audi, Mercedes en BMW. Eigenlijk is het mogelijk om ieder type huurauto te huren bij Sixt. De belangrijkste dienst is simpelweg het verhuren van uitstekende auto’s.  

Hoe werkt sixt? Ze leggen het uit in dit (toffe) filmpje!  


Klachten of tips over Sixt
Er is geen aparte pagina op de website van Sixt om een klacht of compliment in te dienen. Natuurlijk is er wel een contactpagina. Als je echter ergens ontevreden over bent dan is natuurlijk de kortste weg om telefonisch contact op te nemen met de lokale vestiging van Sixt. Ook kun je bij het terugbrengen van de auto je klacht indienen over een auto. Door je klacht te bespreken is het vaak mogelijk voor de Sixt medewerkers om een passende oplossing te vinden. 

Wat vind jij van Sixt?
Heb jij al eens een auto geleend of gehuurd van Sixt? Dan zijn wij benieuwd naar je mening over dit bedrijf. Op NederlandReview kun je jouw beoordeling over Sixt achterlaten. Het is op die manier voor anderen gemakkelijk om snel een goed beeld  te krijgen van de dienstverlening van dit bedrijf. 

 

Als eerste alle nieuwtjes en acties

Schrijf zelf een Review

Schrijf nuEn win een diner voor 2!