NederlandReview

    Ervaringen Sixt

    Ben jij bekend met Sixt? Het is een autoverhuur bedrijf welke internationaal werkzaam is. In 105 landen en op 4.000 locaties is het mogelijk om een auto te huren via Sixt. Er kunnen verschillende redenen zijn om een auto te huren. Misschien ben je voor het werk in een ander land en heb je een auto nodig. Natuurlijk kan het ook een prettige en aangename vakantie zijn in een ander land. Ook kun je in je eigen land een auto huren. Misschien is je eigen auto kapot of heb je tijdelijke een (extra) auto nodig. Het is dan slim om naar de mogelijkheden te kijken om een auto bij Sixt te huren.

    Als jij al een keer een auto bij Sixt hebt gehuurd zien we graag jouw beoordeling over hun terug op NederlandReview. NederlandReview verzamelt beoordelingen van tal van bedrijven. Hieronder dus ook Sixt.

    Over Sixt

    Voor het huren van een bestelwagen of huurauto ben je bij Sixt aan het juiste adres. Je kunt online gemakkelijk en snel tegen een aantrekkelijk tarief een auto, cabrio, bestelwagen of andere auto huren. De autoverhuur bedrijven van Sixt zijn gevestigd in het centrum van de steden en in een paar eenvoudige handelingen is het mogelijk om een auto bij hun te huren. In Nederland kun je terecht bij Sixt om een auto te huren. Ze zitten echter in meer dan honderd landen op meer dan vierduizend locaties. Hierdoor is er eigenlijk altijd wel een Sixt verhuurbedrijf in de buurt. In Nederland zie je ze onder andere in Eindhoven, Rotterdam en op Schiphol. Ook tref je ze aan op Tenerife, Parijs, Faro en op Mallorca.

    De diensten van Sixt

    Sixt verhuurt stijlvolle en betrouwbare auto’s. Ze hebben een eerste klas wagenpark met auto’s van merken als Audi, Mercedes en BMW. Eigenlijk is het mogelijk om ieder type huurauto te huren bij Sixt. De belangrijkste dienst is simpelweg het verhuren van uitstekende auto’s.

    Hoe werkt sixt? Ze leggen het uit in dit (toffe) filmpje!

    Klachten of tips over Sixt

    Er is geen aparte pagina op de website van Sixt om een klacht of compliment in te dienen. Natuurlijk is er wel een contactpagina. Als je echter ergens ontevreden over bent dan is natuurlijk de kortste weg om telefonisch contact op te nemen met de lokale vestiging van Sixt. Ook kun je bij het terugbrengen van de auto je klacht indienen over een auto. Door je klacht te bespreken is het vaak mogelijk voor de Sixt medewerkers om een passende oplossing te vinden.

    Wat vind jij van Sixt?

    Heb jij al eens een auto geleend of gehuurd van Sixt? Dan zijn wij benieuwd naar je mening over dit bedrijf. Op NederlandReview kun je jouw beoordeling over Sixt achterlaten. Het is op die manier voor anderen gemakkelijk om snel een goed beeld te krijgen van de dienstverlening van dit bedrijf.

    Ook ervaringen met autohuur van sixt? Of denkt u erover om een auto te huren? Lees hoe dit allemaal werkt van bestuurders die u voorgingen. Lees ervaringen op NederlandReview!

    Sixt
    Beoordelingen, klachten, ervaringen en reviews (87)

    5,4
    47% Zou hier weer kopen!
    Bestellen
    rating
    5,8
    Service
    rating
    5
    Prijs
    rating
    5,2
    Leveren
    rating
    5,4

    Alle reviews

    Lees hier onafhankelijke reviews, klachten en ervaringen. Wees op de hoogte waar u uw aankoop kunt doen of beoordeel zelf een winkel waar u een (online) aankoop heeft gedaan. Zo bepaalt tegenwoordig heel Nederland zelf welke winkels slecht en goed zijn!

    auto gehuurd in Malaga

    auto gehuurd in Malaga
    eerst bijna via dezelfde reisorganisatie gedaan van de vakantie zelf maar toen toch nog wat rond gegoogeld en bij sixt beland want die hadden een aanbieding/
    Echt veel goedkoper.
    terplaatse op het vliegtuig met een andere organisatie dan sixt,
    maar het klopte wel allemaal en we kregen gewoon een prima auto mee
    wel jammer dat we niet konden kiezen, want dat had ik leuk gevonden.
    maar we kregen een mooi wit wagentje mee
    weinig kilometers op de stand enzo en zag er ook schoon uit (vind ik wel belangrijk)

    bij het inleveren hoefden we niet veel te doen. gewoon de sleutels naar de mevrouw op het vliegveld brengen en het was ok
    Ze liep de auto zelfs niet meer na of niks

    Dus prima geregeld en een stuk goedkoper dan wanneer we het bij de reisorganisatie zelf hadden gedaan dus dat is fijn!

    Door: Carlijn g. 20-01-2020
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    JA
    9
    rating

    Huur van een BMW (tip)!

    Ervaringen bij sixt zijn altijd super, duidelijke afspraken en zeker de beste keuze als je een leuke auto zoekt. Meermaals een BMW cabrio gehuurd, als fanaat is dit natuurlijk al snel leuk ;).

    Ik vergelijk zelf altijd verhuurders, dan krijg je over het algemeen een lagere prijs voor dezelfde auto. Hoe het kan weet ik niet, maar scheelt al snel enkele tientjes.

    Ook een keer voor vakantie 3 weken een auto gehuurd, helaas een lekke band gekregen maar binnen 1 uur een transporteur met nieuwe auto ter plaatse. Dat is pas service

    Door: paul 19-01-2020
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    JA
    9,5
    rating

    Seat Ibiza

    We huurden een auto bij Sixt op Faro AirPort. Wij werden vriendelijk ontvangen en kregen een update aangeboden. In ruil daarvoor hoefden wij niet zelf te tanken, maar zouden zij dat voor ons doen tegen een aantrekkelijke literprijs. Wat we bij het inleveren pas hoorden was dat je dan wel je hele tank moet leegrijden. Wij hadden nog een halve tank over en zijn het geld daarvoor kwijt. Wat nog veel kwalijker was, was dat er schade in rekening werd gebracht die wij niet hadden veroorzaakt. Een krasje op een wieldop. Kost me zo even €119,13 extra.
    Gezien de andere reviews vrees ik dat dit het verdienmodel is en dat vind ik zeer kwalijk.

    Door: Gerrit 07-01-2020
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    NEE
    4
    rating

    BMW

    Schandalig bedrijf, geen zaken doen!

    Door: Verhoeven 07-01-2020
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    JA
    4
    rating

    Autohuur

    1. I booked a car for 12 days for the amount of 284,94.

    2. With that I got 2.400 free kilometers. In total I drove 2.630 km. The charge per extra km was 0,17 cents/km. Therefore 39,10 in total for the extra driven km's.

    3. I returned the car three days earlier than expected.

    4. According to Sixt I now owed 368,93. So 84,99 more than the original rental agreement.

    5. So I actually ended up paying more for returning the car three days early. Does this makes sense to anybody? It does to Sixt Customer Service and their after sales calculation team.

    Door: Aernout Ackerman 06-01-2020
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    NEE
    4,5
    rating

    auto huren in Italië

    Voor onze vakantie naar Italië een auto gehuurd. Wij hadden namelijk een huisje geboekt aan het Gardameer. Maar zonder vervoer. Dus vanaf het vliegveld een auto geregeld en dan daarmee naar het Gardameer gereden.

    Nadeel was dat we op het vliegtuig best lang moesten wachten bij de balie om de auto op te halen. Het was kennelijk spitsuur daar, maar er waren maar twee medewerkers. Maar goed, het ging op zich best snel. Alleen wil je na een lange vlucht toch altijd zo snel mogelijk van dat vliegveld weg...

    We kregen de sleutel snel mee, want alles was vooraf betaald en geregeld, inclusief de verzekering. Met de sleutel krijg je dan instructies waar de auto staat en die pak je dan (grote garage!). Eerst goed gecheckt of alle krassen enzo wel waren geregistreerd, maar ik weet niet eens of dat wel moet met een volledige verzekering. Maar alles was wel prima. Er was alleen iets raars met het handvat van de deur aan de achterkant, maar dat was ook aangegeven. Dus toen zijn we weggereden met een volle tank.

    De auto gewoon goed kunnen gebruiken. We hadden hem vooral geboekt om bij het huisje te komen, maar hebben er daarna ook nog een rondje meegereden om het Gardameer want dat is een hele mooie route.
    Best een nieuwe auto, niet zoveel kilometers op de teller! En hij zilver, dat vond ik wel mooi. Verder kun je niet veel kiezen, maar ik vond het wel prima zo ook.

    Het inleveren had ik tegenop gezien, maar dat ging dus heel snel. Je levert gewoon de sleutel weer in en dan is het wel prima kennelijk. Dus bij het inleveren helemaal niet hoeven wachten of niks, wel fijn, want dan kun je snel naar je vliegtuig.

    Dus ja, ik ben eigenlijk wel tevreden! Het wachten op het krijgen van de sleutel was misschien te lang maar verder is alles gewoon goed gegaan.

    Ik zou dus volgende keer weer gewoon voor Sixt kiezen want ik heb geen klachten gehad en ook geen rekeningen achteraf ofzo

    Door: M. Vandervelde 12-12-2019
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    JA
    8,5
    rating

    auto huur

    SIXT heeft mij opgelicht. Auto opgehaald op het vliegveld van Heatrow en de auto moest weer ingeleverd worden op het vliegveld van Bristol.
    Toen ik weer thuis was zag ik dat SIXT een bedrag van bijna 400 euro extra heeft afgeschreven van mijn creditcard. Dit kon geen schade of het niet aftanken zijn.
    Na het contract grondig te hebben bestudeerd kon ik achter halen dat SIXT mij op slinkse wijze een upgrade in rekening heeft gebracht.
    Ik heb nooit om een upgrade gevraagd en upgrade is ook niet ter sprake gekomen, ik kon tussen twee auto’s kiezen daarbij werd gezegd dat de Peugeot iets groter is.

    Uiteindelijk wordt het contract geprint (0.5 m kassapapier, met enorm veel getallen), de baliemedewerker omcirkeld een aantal (in zijn ogen) belangrijke zaken. Zoals inleveradres, totaal bedrag etc. Maar hij heeft niet de upgrade omcirkelt en ook niet benoemd.

    Omdat de auto door mijn werkgever is gehuurd kon ik op basis van het totaal bedrag niet weten dat er iets niet klopte. En het feit dat ik de auto elders moest inleveren, was dit voor SIXT een uitgerekend moment om deze truc uit te halen.
    Nadarhand via de website klacht ingediend, nooit een reactie ontvangen. Werkgever heeft contact gezocht met SIXT en zij hebben alleen het contract opgestuurd gekregen (uiteraard zonder de omcirkelde bedragen).

    Het komt er op neer dat ik een Peugeot gereden heb maar een premium class Land Rover betaald heb. Volgens de SIXT website is de auto waarin ik in reed gewoon uit het standaard assortiment.

    Het was de eerst keer dat ik SIXT had, maar het is zeker de laatste keer.

    Door: Arnold Leus 28-11-2019
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    NEE
    2
    rating

    Huur auto

    !! NOOIT HUREN BIJ SIXT !!

    Kan iemand advies geven? Ergens in 2017 hebben wij een BMW gehuurd. Bij het inleveren was er niks aan de hand. 2 weken later krijgen we een mail dat er een krasje op de achterbumper zit welke wij niet hebben veroorzaakt!! Vervolgens hebben wij hier op gereageerd dat de schade niet van ons afkomt en dat we het bedrag van maarliefst 2000€!!! Niet gaan betalen. Hier hebben wij 1 jaar lang geen reactie op gehad. Begin dit jaar hebben wij pas terugkoppeling gekregen dat ze het uit handen hebben gegeven aan een incassobureau. Wij proberen al meerdere malen contact te leggen met het desbetreffende incassobureau maar telkens zonder resultaat. Wij krijgen het bedrijf absoluut niet te pakken. Heeft iemand enig idee hoe we dit moeten aanpakken? Er staat dus een te betalen bedrag open van 2000,- voor schade die niet door ons is veroorzaakt...

    Één grote oplichters bende !!

    Door: Naomi 23-10-2019
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    NEE
    2
    rating

    Auto gehuurd op luchthaven Malaga, Spanje

    Vorig jaar hebben we bij sixt een auto gehuurd op de luchthaven van Faro, Portugal. We werden er vriendelijk te woord gestaan en de prijs was ook niks van te zeggen.
    Daarom besloten we ook deze zomer weer een auto bij sixt te huren.
    Dit jaar zijn we naar Malaga gevlogen.
    Bij sixt in Malaga werden we om te beginnen zeer onvriendelijk ontvangen en behandeld. De prijs was 3 keer zo hoog als in Portugal.
    De persoon die ons hielp zei (zeer onvriendelijk) dat dit was omdat we nu in Spanje waren en dat het om een andere periode ging.
    Dat Spanje en Portugal wat verschillen in prijs snap ik, maar 3 keer zo duur dat begrijp ik niet. De periode was hetzelfde, alleen ging het om een langere periode. We hebben daarna op internet gekeken en ook daar kwamen we op een veel lager bedrag uit.
    De borg kregen we netjes op tijd, maar er is wel € 50 ingehouden. Daar hebben we geen bericht of toelichting van ontvangen, dus waar dat geld voor is ingehouden weet ik niet.
    Wij zijn zeer teleurgesteld in sixt en zullen er nooit meer een auto huren.
    Ook zullen wij iedereen adviseren, om niet bij sixt een auto te huren!
    Alleen al de onvriendelijkheid van het personeel is ronduit schofterig!!

    Door: José Hendriks 19-09-2019
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    NEE
    2
    rating

    moving van rental

    What was quoted online as a E180.00 rental ended up costing me exactly double! E360.00!!! Terrible customer services, with poor communication skills on every aspect of the rental. I had booked for 9am and had to wait in line over 30 minutes. It was a large moving truck, and they just gave me the keys, no instructions (try and find the gas tank on those things! It's in the driver door frame!) They closed early on Sunday so told me to bring it back Monday morning, at which point they charged me a whole extra 24 hours. E70.00!
    There is no gas station anywhere near the central Amsterdam drop off, and they do not tell you where to find one. Max free milage is only 200 KM. I tried calling customer services for a refund of the extra day, and was treated super unpleasantly by the Sixt representative. And they sent me the copy of the bill AFTER I had filled out the self-congratulation survey. Being a polite and positive person I had given them kindly feedback, which I now regret. So now I write this review about the reality of renting from Sixt --- don't do it! I rent a lot of regular cars worldwide and I recommend Enterprise and even Avis over this gotcha organization!

    Door: barbara gordon 03-09-2019
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    NEE
    3
    rating

    Sixt Rent a car - huur OVK 2 week Nice Airport

    Voor periode van 2 week ruim van te voren via persoonlijke account huurauto vastgelegd en betaald. Deze is ook schriftelijk bevestigd.

    Bij aankomst Sixt receptie Nice - airport voor afhalen auto kreeg ik na heel lang wachten te horen dat er geen autohuur mogelijk was omdat mijn account "geblokkeerd" stond. De dame in kwestie gaf aan dat hun interne helpdesk niet meer bereikbaar was ,en ze niets kon doen. "U krijgt geld terug en ga maar ergens anders een auto huren" was haar mededeling

    Onbeschote en onvoorstelbaar slechte service !

    Door: Ties Schaafsma 29-08-2019
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    NEE
    4
    rating

    Huur NOOIT bij SIXT

    Zeer slechte ervaringen met huren auto bij SIXT (Portugal, Algarve, Faro Airport - zomer 2019)

    Chaotisch en druk bij aanmelding. 45 min. wachten in de rij. Vriendelijke dame maar gebrekkig Engels, duidelijk gedrild in het aansmeren van extra dingen cq. zeer verbaasd reagerend als je die niet nam. Dan denk je "het zal wel, OK dan doe maar". Benzine, verzekering, snelwegvignet en er komt nog BTW bij.
    Auto uiteindelijk ruim 2x zo duur als geadverteerd. Als ik dat had geweten had ik niet voor SIXT gekozen.

    Heb de auto vluchtig geïnspecteerd bij vertrek op deuken, krassen etc.. Je staat daar in 30 graden met een gezin dat al drie kwartier heeft staan wachten buiten tot het eindelijk geregeld was. Inspectie: was zo op het eerste oog niks te zien. Buiten geen medewerker van SIXT te bekennen op de parkeerplaats. Je krijgt binnen je sleutels met “Hij staat daar en daar, tot ziens”.
    Bij terugkomst wezen ze op een lichte beschadiging onder de spoiler onder de achterbumper. Je moest zo'n beetje op je knieën cq handen en voeten om die te zien. Zo bekijk je geen auto die staat te glimmen bij vertrek. Je loopt er omheen maar dan zie je deze niet, zo laag als hij zat.
    Die schade hebben wij in ieder geval niet veroorzaakt. Dan had ik het zeker gemerkt. En ook gemeld. Er zat ook gras onderaan de auto (dan moest je echt op je buik) terwijl we helemaal niet van het asfalt geweest zijn, sowieso weinig mee gereden. Kortom al bestaande schade.
    Lang verhaal kort: ter plekke was geen discussie mogelijk, men verschuilde zich achter het hoofdkantoor, en 'afdeling car-damage' mijdt iedere inhoudelijke (mail)discussie en brengt 235 euro in rekening. Kortom: je wordt goedkoop gelokt en vervolgens geraffineerd verneukt. Nooit meer SIXT. Zet deze review alsjeblieft online om andere huurders ellende te besparen

    Kijk ook even op de reviewsite Trustpilot, zoek op SIXT.com. 70% (!!!) geeft ze de slechtste waardering van 1 ster. Verborgen kosten bij aanmelding, geld niet teruggeven & schade constateren op plekken die je bij een normale inspectie niet ziet (onderkant bumper & dorpels, wielkasten, zelfs onder de vloermatten bij eentje etc) zijn schering en inslag - overal ter wereld!!
    Helaas niet vooraf gezien, dan was ik nooit met ze in zee gegaan. Hopelijk voor jou of voor kennissen nog wel op tijd!

    Door: HV 28-08-2019
    Gerrit 07-01-2020

    Wij hadden precies hetzelfde: zogenaamd een wieldop beschadigd. Kosten €119,13. Dit is blijkbaar hun verdienmodel

    Gerrit 10-01-2020

    Aanvulling: we moesten daar bovenop ook nog €35,- administratie kosten betalen waar we niet om gevraagd hadden, en ook brachten ze voor het gemak een hele tank benzine in rekening terwijl we maar een halve hadden gebruikt.

    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    NEE
    2
    rating

    Bmw 118d huren

    Bij ophalen all risk verzekering aangeboden gekregen, waar wij opzich oren naar hadden. Zou 16 euro per dag extra kosten bovenop we al betaald hadden. Meneer had enkel niet verteld dat daar nog 25% vat overheen kwam. Wel heel veel poeha over een luxere auto die we dan kregen etc. Werd even haastig een contractje onder je neus geschoven, kreeg amper de tijd om rustig door te lezen. Eenmaal buiten bijna 350 euro bovenop de 480 euro die we al betaald hadden. Vervolgens werd de auto in het pikdonker voor ons neus gezet met de tekst; alles ligt erin je kunt zo weg. Medewerkers toonden totaal geen initiatief om mee te kijken of uberhaupt maar van hun plek te komen. Toch zelf nog even rond auto gelopen en foto's gemaakt zonder een medewerker. Vervolgens met inleveren werd er uitgebreid gepoetst en gekeken of er nergens toch niet stiekem een kras zat. Deze uiteindelijk natuurlijk gevonden en werd genoteerd. Gelijk bezwaar gemaakt en foto laten zien van ophalen. Anders weet ik zeker dat deze op mij was afgeschoven. Uiteindelijk hadden we natuurlijk de all risk afgesloten, maar dat wist deze beste meneer nog niet. Ruitenvloeistof was compleet leeg van de auto. Verder in orde. Zou volgende keer zeker naar andere verhuurder gaan.

    Door: Fisher 25-08-2019
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    NEE
    2
    rating

    Auto huur

    Oplichters, laten je opdraaien voor schade die je niet gemaakt hebt. Zeer slechte ervaring met dit bedrijf.

    Door: Martijn 16-08-2019
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    NEE
    2
    rating

    huurwagen in Noorwegen, Narvik

    Absolute oplichters! Auto netjes teruggebracht en factuur gekregen van 37.499NOK (bijna 4000€) voor beschadigingen die we niet zelf hebben aangebracht. Hiervan 2 ONDER de carrosserie en 2 blutsjes waar je met een vergrootglas achter moet zoeken. Per herstelling rekenen ze bijna € 1000. Na reclamatie kreeg ik antwoord dat dat de prijzen zijn en dat ze geen tijd gaan verliezen met een tweede offerte te vragen. Ze weigerden ook mee te gaan kijken zowel bij op- en afhalen (want de auto moest toch eerst gewassen worden voor ze de schade konden zien...). NOOIT huur ik nog bij Sixt.

    Als ik hier de tientallen gelijkaardige oplichtingen lees , vraag ik me af wanneer deze firma hier eens over wordt aangepakt. Ideeën iemand? dit kan zo echt niet blijven duren...

    PS haal die 1 ster er ook maar af.

    Door: Bart Roels 18-07-2019
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    NEE
    2
    rating

    autohuur Portugal

    Auto gehuurd in Portugal, bij de balie aangegeven dat we al een verzekering hadden. Helaas is er in Portugal nog een verzekering op de al uitgedraaide bevestiging gezet en deze is ook afgeschreven. Boevenpraktijk!

    Door: Walter Dijkhuizen 12-07-2019
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    NEE
    2
    rating

    geld aftroggelend bedrijf - nooit meer bij SIXT huren

    Voorafgaand aan het huren had een SIXT medewerker een schadeformulier ingevuld met mankementen aan de auto. Echter had de auto meerdere mankementen waar we achter kwamen tijdens het huren (waaronder het niet functioneren van de bumper parkeersensor, die continu piepte zonder reden). Nadat we hadden gebeld naar het bedrijf om dit te melden vertelden ze dat dit waarschijnlijk kwam door een fout van ons, terwijl de sensor al vanaf het begin mankementen vertoonde. Verder is er zonder redenatie geld afgetrokken van mijn creditcard, 9 maanden na het huren van de auto. Na e-mail wisseling was de redenatie dat het schadeformulier dat was ingevuld door een medewerker van SIXT niet juist was ondertekend (waarvan wij niet op de hoogte waren dat dit moest), en dat er in twee talen schade was gemeld (Engels en Portugees) wat de verwachting van het bedrijf zelf schepte dat de Engelse zinnen additioneel na het huren erbij waren gezet. Dit was echter niet het geval, dus door fouten van het bedrijf zelf moeten we nu betalen voor de schade die fout aangegeven werd door een medewerker. Ik zal hier nooit meer een auto huren, en beveel deze daarom ook zeker niet aan.

    Door: Maaike 20-06-2019
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    NEE
    2
    rating

    Oplichters

    Ik ga nooit meer weer bij sixt huren, wat een stel oplichters!! En de customer service is waardeloos!

    Door: S 14-06-2019
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    NEE
    2
    rating

    Sixt Marokko bedriegers

    Auto gehuurd bij Sixt. Vantevoren online alles betaald. Toch hebben ze me laten opdraaien voor een dure verzekering die ik niet heb besteld. Klantenservice staat aan de zijde van de lokale agent. Ik huur nooit meer bij Sixt!

    Door: PAUL VAN ELS 14-06-2019
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    NEE
    2
    rating

    Zeer slecht

    Vriendelijk bij het begin, maar gewoon een stelletje oplichters! Laten je voor een piep klein sterretje in een raam, waarvan je moet afvragen of het er al niet zat, opdraaien met mega hoge kosten. Discussie is niet mogelijk en het contact wordt snel door hun verbroken...Ons advies, blijf bij hun uit de buurt!!

    Door: Jerry Marks 02-06-2019
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    JA
    3
    rating

    Schrijf zelf een review over Sixt

    Uw beoordeling