Sixt
Alle reviewsSixt
Alle reviews (149)
Nog geen reviews!
Ga op zoek naar bedrijven waar je ervaring mee hebt en schrijf er reviews over! Je reviews dragen bij aan een transparantere markt en zorgt voor betere betrouwbaarheid van bedrijven
Autoverhuur Frankrijk
Zeer slecht bedrijf ! Auto gehuurd voor een week en achteraf veelste veel geld afgeschreven van creditcard! Klachten worden niet behandeld ! Niemand weet van iets ! Valt geen factuur te achterhalen echt een waardeloos bedrijf!!!!
SIXT is NOT!!!! an honest company!!!!!!!
Unfulfilled Promises and a Stranded Pregnant Wife: A Sixt Car Hire Experience
I am deeply disappointed with my recent experience with Sixt, and I believe it's important for other travelers to be aware.
Upon flying into Schiphol Airport with my pregnant wife, we had booked a Sixt Share car. Despite the challenges for my wife in her condition, we walked quite a distance to the designated car collection point. Upon arrival, not only was our reserved car missing, but the six available Sixt cars were deemed "out of action" with no explanation given.
When I reached out to Sixt Share support for assistance, not only were they unable to assist, but they couldn’t even offer one of the available cars to us. I was then transferred to Sixt Ride, where they first quoted an exorbitant 177 EUR for a taxi, with an added inconvenience of an hour's wait. After expressing my dissatisfaction, they agreed that I could take a private taxi and would be reimbursed upon providing a receipt. Trusting this verbal agreement and ensuring I had the representative's name, I took a taxi that cost me 69 EUR.
However, my subsequent efforts to get reimbursed have been met with denial and claims of no record of our agreement. Even though I had taken precautions and requested the Sixt representative to email me the agreement as proof, she failed to do so.
To other potential Sixt customers: I urge you to be cautious. My experience highlights a lack of responsibility, communication breakdowns, and a disregard for customer commitments. It's more than just about money; it's about the undue stress and inconvenience during what should have been a straightforward car hire process.Autohuur
Grote oplichters zijn het. Auto moest volgetankt teruggebracht worden om 15.30.
We hebben letterlijk 50 meter voor het kantoor de auto afgetankt en de auto teruggebracht om 15.00.
Op de later gestuurde factuur staat een terugbrengtijd van 15.31 en tank 7/8 gevuld. Hierdoor extra afschrijving creditcard.
Mails worden niet of niet goed beantwoord.
Iedereen wegblijven bij dit bedrijf waar ook ter wereld.
Schandalige criminelen.Dear,
I have contacted several times and send and this problem is still not solved i will try for the last time i understand you a co-worker for this company and sometimes you don’t want to work.But this is a big problem we are talking about more than €2000 have been extra charged on my several bookings the past year.You guys tell me all the time it has to do with my bank account but it is not!I contacted my bank they said and checked everything and sixt is the problem.I’m waiting for couple of weeks to solve this problem but none of the co-workers helped me to a good way.
Booking numbers:
9495806882 ( overcharged €1300+
9494163545
9494850649
So i kindly ask to solve this problem ! I have the invoices and bankstatements sended earlier to sixt but u guys can also check this how much you guys overcharged me i really understand some of you co-workers are to lazy for this work at sixt but this really really a big problem if this is not solved i have to make an report by the police.
I’m a client for a long time of period i hope we can solve this problem in a good way so i can continue hire from sixt. But my hope is almost over because weeks pass by.
Conclusion of sixt overcharged to much when you bring the car back.And im always hire with 0€ risk full covered damage waiver everything insured and still they do this.
I’m a client for a long time or period this is happend several times i waited for a long time but its not solved yet.
People who happend the same please contact me i need a email + story + invoices of people who have the same issues with this company this is not ok!
Big company s like this and lazy co-workers this will be to the courtroom with all the statements with allot of people please. Contant me!
Kindly Regards,
Berkan DedekBetaald en niks gekregen
Wij hebben 2 jaar geleden een auto gehuurd voor onze klanten per bank al 2 jaar bezig op bijna 700 euro terug te krijgen. Geen wagen gehad en geen geld terug, als je belt hangen ze op, zijn helemaal gek en sturen je van kastje naar de muur toe... waardeloos nooit zaken mee doen
Sixt
Ten onrechte schadeclaim gekregen van Sixt van 220 euro. Schade was blijkbaar niey geregistreerd na de vorige inname. Helaas heb ik deze schade aan de velgen niet gezien tijdens hrt ophalen. Nooit meer Sixt!
Auto huren
Auto gehuurd op Eindhoven airport. Was eigenlijk niet tevreden met de auto. Ik weet niet waarmee ze deze schoonmaken maar ik zit met hoofdpijn in de auto. Ik wilde proberen om de auto te ruilen, Sixt gebeld maar wat een drame zeg. Vestiging kun je zowiezo niet bereiken en als je dan iemand spreekt zegt die doodleuk, ga maar terug naar de vestiging en hangt op.
Huur auto
Zeer slecht. Ze proberen elke mogelijke euro van je af te pakken. Er zijn zoveel betere maatschappijen. Laat Sixt volledig links liggen!
Huur auto
Zeer slecht. Na het inleveren van de auto met volle tank word als je thuis bent 83 benzine kosten van je credit card geschreven. Andere facturen zonder geldige omschrijving. Klanten service niet bereikbaar onbegrijpelijk. Inmiddels meer dan €500 betaald voor 6 dagen een auto huren.
autohuur lissabon airport
ondanks dat ik wirst dat het gebeurt ben ik opgelicht door de sixt verkoper in portugal, auto gehuurd via Easy Terra (liep prima) op het vliegveld duurde het best lang met papierwerk, en toen de employe vroeg you wnat full coverage vertelde ik hem Yes we got full coverage with easy terra, vervolgens ging het ineens snel, ik moest pinnen voor het bedrag van de borg en viel mij nog op dat ik dacht dat het hoger was, maar het duurde al lang en de rest van de groep stond al te wachten (de andere verhuurders waren veel sneller) dus gepind, nooit een contract ontvangen zou via mail komen, echter bij inleveren bleek mijn mailadres niet goed vermeld. na enkele dagen was het bedrag van de borg weg, maar bleek dat ik ineens € 320,-- moest betalen voor een full coverage (die ik al had) getekend en gepind !!!
daarom ging het dus ineens snel , heb geen kans dit terug te krijgen (getekend contrac t) maar was meteen de laatste keer dat ik via Sixt iets huur !! helaas is mijn verhaal niet de eerste denk ik, maar kom vaker op dat vliegveld en zal ongetrwijfeld deze oplichters nog vervloeken !!
aanvragen ging prima via Easy Terra inleveren en auto prima, maar verdienen doen ze door je te beflikkeren !Auto
Één ster is te veel voor deze vestiging.
Telesales biedt mij een prijs om een auto te huren voor minimaal één jaar lang. In Utrecht was de auto niet beschikbaar. Als klant kreeg ik direct een nog beter aanbod aan de telefoon van meneer Nick B. (werkt bij telesales Hoofddorp). Ik diende wel naar Hoofddorp te rijden. Nou daar ging ik dan, 60 km richting Hoofddorp. Kom ik binnen wordt ik apart te woord gestaan. Er wordt gegrinnikt tussen de collega’s. Ze wisten al dat ik zou komen. Bij de balie hoor ik dat de prijzen niet kloppen. Nick zou mij iets beloven wat niet realistisch is, zo wordt er gezegd. Na heen en weer gebel met Nick B. krijg ik zelfs zwart op wit via de e-mail wat mijn huurprijs is. Zelfs dan geeft de heer achter de balie aan: “nee, dat is niet mogelijk.” De manager was er niet en spreekt sowieso niet met klanten, aldus de baliemedewerker. De telesalesafdeling bevindt zich in hetzelfde gebouw. Regelmatig lopen medewerkers naar achter om nog even met ze te communiceren. Wat frappant dit. Wat een waardeloos en onsportieve manier van handelen jegens een zakelijke klant. Ik klop hier nooit meer aan en dat is nog netjes verwoord eh Nick B. Verloren tijd noem ik het niet, want ik weet nu in ieder geval waar Sixt voor staat.Huren bestelbusje
Helaas zeer slechte ervaring. In het boekingsproces is dat datum een week versprongen (door beschikbaarheid) van 11 naar 18 februari. Ik heb dit pas na boeking gezien. Heb mij binnen 3 minuten daarna bij de klantenservice gemeld. Maar annuleren is onmogelijk zonder je geld kwijt te zijn. Dat voor een groter A-merk verhuurbedrijf........
Auto gehuurd bij oplichters Sixt
Ook wij hadden een auto gehuurd, wat een waardeloos onbetrouwbaar bedrijf. Na het inleveren zonder controle van een medewerker kregen wij dagen later te horen dat er schade aan de auto was. Wij hebben die zeker niet veroorzaakt. Klantenservice is niet te bereiken en dus ben ik mijn geld kwijt aan deze oplichters. U bent gewaarschuwd.
Autohuur
Hadden een busje gehuurd .
Bij ophalen foto's en video gemaakt om zeker te weten hoe busje eruit zag .
Netjes s'avonds ingeleverd weer foto's en video gemaakt hadden geen schade gemaakt.
Krijgen we vandaag te horen dat er schade is wat dus niet klopt .
Proberen contact op te nemen ze zijn niet bereikbaar.
Vind dat echt heel slecht en zullen ook zeker niet meer bij hun huren .
Maar heb ontdekt dat dit echt een patroon van hun is veel klanten klagen dat ze later te horen krijgen dat ze schade hebben wat niet blijkt te kloppen.
Erg onbetrouwbaar bedrijf dus .busje
busje gehuurd. bij terugbrengen word ter schade geclaimd door Sixt. We hebben bewijs dat dit niet zo is met foto en video. Vervolgens is er niemand bereikbaar. Dit nodigd niet uit om nog eens hier een busje te huren.
Premium auto (XDAR)
BLIJF VER WEG VAN DEZE ORGANISATIE!
i.v.m. met een bruiloft auto reeds op tijd gereserveerd, 2 dagen voor de bruiloft kreeg ik mail met annulering van de reservering. na heel veel gesprekken en onbeschofte klantenservice gesproken te hebben hebben zij mij geholpen met een lagere klasse auto, bij ontvangst bleek de auto vol met schades te zitten. geholpen bij de vestiging in Rotterdam(kleine beer), uiterst onvriendelijk personeel( met name Mario ) u bent gewaarschuwd.Huur verhuisbusje
Echt een verschrikkelijk bedrijf. Online mijn verhuisbus gereserveerd en betaald. Op de dag van ophalen was er een storing met hun creditcard betalingssysteem. Ik mocht mijn borg niet pinnen, het kon alleen met creditcard. Ik kreeg de bus niet mee. Mijn hele verhuizing was hier omheen gepland uiteraard. Maar zonder excuses werd mij de deur gewezen. Ik heb nu meerdere mails gestuurd met de vraag wanneer ik mijn geld terugkrijg, maar ik krijg steeds een standaard mail terug. Telefonisch zijn ze niet te bereiken want er bestaat geen telefonische klantenservice. Huur je auto of bus dus echt niet hier!!!
Autohuur
Gehuurde auto op afgesproken plaats en tijd niet aanwezig.
Sixt reageert niet op e- mail .
Geen auto en geld kwijt!!a
Hier niet huren dus!S90
Vandaag een boeking gedaan via rentalcars om auto vanavond om 21.00 uur op Schiphol plaza op te halen. Helaas door een hele onbeschofte en arrogante dame die aan de balie stond heeft ons auto verhuurd zegt ze , omdat we 22.50 uur warenn ipv 21.00 uur. Ik stond half uur in de rij net als heel veel andere mensen . Pas om 23.10 was ik aan de buurt. Normaal sluit sixt op Schiphol om 23.00 uur maar mensen die een reservering hebben kunnen in de rij blijven wachten omdat door vluchtvertraging altijd auto gereserveerd blijft. Hoe kan je een auto van een klant wat gereserveerd is en betaald is verhuren om 22.50 zonder klant te laten weten en ook geen alternatief aanbieden. Dat dit soort mensen kunnen blijven werken voor Sixt als voor Schiphol plaza. Ik heb geen woorden voor. Ik huur vaker via rentalcars en ook bij sixt , maar dit heb ik noog nooit meegemaakt.
Anderen bekeken ook

Wil je een keer op vakantie naar Groot-Brittannië of Ierland en ben je er nog nooit geweest? Wat zijn de leuke plekjes om te bezoeken, en waar...

Alamo: Ervaringen Kekke kar nodig om indruk te maken op je verkering of schoonfamilie? Voor wie tijdelijk behoefte heeft aan een auto, kan een huu...

Heb je zelf geen auto of wil je gewoon wel eens wat anders, al is het maar voor een dagje? Dan kun je een auto huren. Europcar is een van de bekend...

Bent u ook benieuwd wat anderen zeggen van dit bedrijf? Momondo.nl is een bedrijf welke vakanties aanbiedt. Het vergelijkt de vliegticket aanbieder...
Beste Casper,
Ik heb dezelfde case als jij en ben ern og steeds mee bezig, ze sturen nu zelfs een incasso op mij af voor 1700 euro. Ze zijn gek geworden, maar ik zal ze aanpakken.