Sixt
Alle reviewsSixt
Alle reviews (141)
Nog geen reviews!
Ga op zoek naar bedrijven waar je ervaring mee hebt en schrijf er reviews over! Je reviews dragen bij aan een transparantere markt en zorgt voor betere betrouwbaarheid van bedrijven
Huur auto
Zeer slecht. Ze proberen elke mogelijke euro van je af te pakken. Er zijn zoveel betere maatschappijen. Laat Sixt volledig links liggen!
Huur auto
Zeer slecht. Na het inleveren van de auto met volle tank word als je thuis bent 83 benzine kosten van je credit card geschreven. Andere facturen zonder geldige omschrijving. Klanten service niet bereikbaar onbegrijpelijk. Inmiddels meer dan €500 betaald voor 6 dagen een auto huren.
autohuur lissabon airport
ondanks dat ik wirst dat het gebeurt ben ik opgelicht door de sixt verkoper in portugal, auto gehuurd via Easy Terra (liep prima) op het vliegveld duurde het best lang met papierwerk, en toen de employe vroeg you wnat full coverage vertelde ik hem Yes we got full coverage with easy terra, vervolgens ging het ineens snel, ik moest pinnen voor het bedrag van de borg en viel mij nog op dat ik dacht dat het hoger was, maar het duurde al lang en de rest van de groep stond al te wachten (de andere verhuurders waren veel sneller) dus gepind, nooit een contract ontvangen zou via mail komen, echter bij inleveren bleek mijn mailadres niet goed vermeld. na enkele dagen was het bedrag van de borg weg, maar bleek dat ik ineens € 320,-- moest betalen voor een full coverage (die ik al had) getekend en gepind !!!
daarom ging het dus ineens snel , heb geen kans dit terug te krijgen (getekend contrac t) maar was meteen de laatste keer dat ik via Sixt iets huur !! helaas is mijn verhaal niet de eerste denk ik, maar kom vaker op dat vliegveld en zal ongetrwijfeld deze oplichters nog vervloeken !!
aanvragen ging prima via Easy Terra inleveren en auto prima, maar verdienen doen ze door je te beflikkeren !Auto
Één ster is te veel voor deze vestiging.
Telesales biedt mij een prijs om een auto te huren voor minimaal één jaar lang. In Utrecht was de auto niet beschikbaar. Als klant kreeg ik direct een nog beter aanbod aan de telefoon van meneer Nick B. (werkt bij telesales Hoofddorp). Ik diende wel naar Hoofddorp te rijden. Nou daar ging ik dan, 60 km richting Hoofddorp. Kom ik binnen wordt ik apart te woord gestaan. Er wordt gegrinnikt tussen de collega’s. Ze wisten al dat ik zou komen. Bij de balie hoor ik dat de prijzen niet kloppen. Nick zou mij iets beloven wat niet realistisch is, zo wordt er gezegd. Na heen en weer gebel met Nick B. krijg ik zelfs zwart op wit via de e-mail wat mijn huurprijs is. Zelfs dan geeft de heer achter de balie aan: “nee, dat is niet mogelijk.” De manager was er niet en spreekt sowieso niet met klanten, aldus de baliemedewerker. De telesalesafdeling bevindt zich in hetzelfde gebouw. Regelmatig lopen medewerkers naar achter om nog even met ze te communiceren. Wat frappant dit. Wat een waardeloos en onsportieve manier van handelen jegens een zakelijke klant. Ik klop hier nooit meer aan en dat is nog netjes verwoord eh Nick B. Verloren tijd noem ik het niet, want ik weet nu in ieder geval waar Sixt voor staat.Huren bestelbusje
Helaas zeer slechte ervaring. In het boekingsproces is dat datum een week versprongen (door beschikbaarheid) van 11 naar 18 februari. Ik heb dit pas na boeking gezien. Heb mij binnen 3 minuten daarna bij de klantenservice gemeld. Maar annuleren is onmogelijk zonder je geld kwijt te zijn. Dat voor een groter A-merk verhuurbedrijf........
Auto gehuurd bij oplichters Sixt
Ook wij hadden een auto gehuurd, wat een waardeloos onbetrouwbaar bedrijf. Na het inleveren zonder controle van een medewerker kregen wij dagen later te horen dat er schade aan de auto was. Wij hebben die zeker niet veroorzaakt. Klantenservice is niet te bereiken en dus ben ik mijn geld kwijt aan deze oplichters. U bent gewaarschuwd.
Autohuur
Hadden een busje gehuurd .
Bij ophalen foto's en video gemaakt om zeker te weten hoe busje eruit zag .
Netjes s'avonds ingeleverd weer foto's en video gemaakt hadden geen schade gemaakt.
Krijgen we vandaag te horen dat er schade is wat dus niet klopt .
Proberen contact op te nemen ze zijn niet bereikbaar.
Vind dat echt heel slecht en zullen ook zeker niet meer bij hun huren .
Maar heb ontdekt dat dit echt een patroon van hun is veel klanten klagen dat ze later te horen krijgen dat ze schade hebben wat niet blijkt te kloppen.
Erg onbetrouwbaar bedrijf dus .busje
busje gehuurd. bij terugbrengen word ter schade geclaimd door Sixt. We hebben bewijs dat dit niet zo is met foto en video. Vervolgens is er niemand bereikbaar. Dit nodigd niet uit om nog eens hier een busje te huren.
Premium auto (XDAR)
BLIJF VER WEG VAN DEZE ORGANISATIE!
i.v.m. met een bruiloft auto reeds op tijd gereserveerd, 2 dagen voor de bruiloft kreeg ik mail met annulering van de reservering. na heel veel gesprekken en onbeschofte klantenservice gesproken te hebben hebben zij mij geholpen met een lagere klasse auto, bij ontvangst bleek de auto vol met schades te zitten. geholpen bij de vestiging in Rotterdam(kleine beer), uiterst onvriendelijk personeel( met name Mario ) u bent gewaarschuwd.Huur verhuisbusje
Echt een verschrikkelijk bedrijf. Online mijn verhuisbus gereserveerd en betaald. Op de dag van ophalen was er een storing met hun creditcard betalingssysteem. Ik mocht mijn borg niet pinnen, het kon alleen met creditcard. Ik kreeg de bus niet mee. Mijn hele verhuizing was hier omheen gepland uiteraard. Maar zonder excuses werd mij de deur gewezen. Ik heb nu meerdere mails gestuurd met de vraag wanneer ik mijn geld terugkrijg, maar ik krijg steeds een standaard mail terug. Telefonisch zijn ze niet te bereiken want er bestaat geen telefonische klantenservice. Huur je auto of bus dus echt niet hier!!!
Autohuur
Gehuurde auto op afgesproken plaats en tijd niet aanwezig.
Sixt reageert niet op e- mail .
Geen auto en geld kwijt!!a
Hier niet huren dus!S90
Vandaag een boeking gedaan via rentalcars om auto vanavond om 21.00 uur op Schiphol plaza op te halen. Helaas door een hele onbeschofte en arrogante dame die aan de balie stond heeft ons auto verhuurd zegt ze , omdat we 22.50 uur warenn ipv 21.00 uur. Ik stond half uur in de rij net als heel veel andere mensen . Pas om 23.10 was ik aan de buurt. Normaal sluit sixt op Schiphol om 23.00 uur maar mensen die een reservering hebben kunnen in de rij blijven wachten omdat door vluchtvertraging altijd auto gereserveerd blijft. Hoe kan je een auto van een klant wat gereserveerd is en betaald is verhuren om 22.50 zonder klant te laten weten en ook geen alternatief aanbieden. Dat dit soort mensen kunnen blijven werken voor Sixt als voor Schiphol plaza. Ik heb geen woorden voor. Ik huur vaker via rentalcars en ook bij sixt , maar dit heb ik noog nooit meegemaakt.
Mercedes sprinter 3.5 T
KLACHT!!!!!
Ik heb geen goed woordje over sixt, omdat ze stoppen met de autoverhuur/bestelbussen, zeker tot oktober zoals er werd gezegd.
Ik heb een Mercedes sprinter 3,5 t gehuurd voor 5 dagen voor mijn verhuizing naar Frankrijk.
En krijg ik ook nog de optie om op een ander afhaal centrum de bestelbus te gaan halen minimaal 80 km enkel van huis. Wat dus voor mij dus 160 km is voor het rijden met eigen auto.....en dit onder blikken of blozen werd dit even mede gedeeld. Als ze iets in hun mars hadden, zouden ze zeggen, we geven u een korting op de huur van het gekozen voertuig. Ik moet zeggen dat ik nu binnen 2 weken opzoek moet gaan naar een andere bestelbus voor mijn verhuizing.
Wat doet Sixt nu....schuiven ze mij de zwartepiet toe, met de verwoording van " Uw geannuleerde reserverings nummer......".
En het woordje UW schiet me hierbij in het verkeerde keelgat.
HARTELIJKE DANK SIXT.auto gehuurd in Antwerpen
Complete oplichting. Online gereserveerd, volgende dag gaan willen gaan afhalen maar krijgen auto niet mee omwille van probleem met de kaart. Huur geannuleerd en toch nog de helft van de reservatie ruim 300 euro aangerekend. Criminelen zijn het, pure diefstal.
Auto huren bij SIXT? Nooit meer!
Geen zaken mee doen!!!!! Huurauto wordt op het allerlaatste moment afgezegd (2 uur voor vertrek wintersportvakantie) en ze kunnen geen alternatief regelen. Levert veel stress op en je zoekt het maar uit. (ondanks dat ik ruim op tijd was met aanvragen)
Europcar heeft mij gelukkig wel direct goed geholpen, anders was de vakantie simpelweg niet doorgegaan!
Voor mij NOOIT MEER SIXT!!!Reault
Auto gehuurd, betaald en volledige risico verzekerd. Bij aankomst in Nice werd mijn creditcard nog gevraagd voor een borg. Ik had mijn card bij me maar wist geen pincode. Contactdoos betalen kon niet en ook niet met een handtekening. Om mijn pin alsnog te achterhalen moest ik wachten tot de avond voordat er iemand thuis zou zijn om hem door te bellen , De balimedwerkster overlegde met haar manager en stelde voor de huur te annuleren, ik zou dan binnen drie weken mijn volledige betaling teruggestort krijgen. Op mijn vraag of ik daarvan nog een bevestiging nodig had werd mij verzekerd dat het echt zo in orde was, omdat ze alles in haar pc had ingevoerd en de annulering rond was. Na drie weken geen geld terug. Op mijn herhaalde mailtjes krijg ik als antwoord dat ik te laat geannuleerd heb om mijn geld terug te krijgen Dat ik geannuleerd heb op voorstel van de medewerkster en de manager van Sixt, met de garantie dat ik mijn geld (500 euro ) terug zou krijgen wordt gewoon genegeerd.
2 huurwagens Marseille
Verplichten ons in Marseille een extra verzekering te nemen met de reden dat de standaard verzekering wettelijke aansprakelijkheid sinds dit jaar niet meer inbegrepen is (wat achteraf niet blijkt te kloppen).
In het verhuurkantoor wordt ons meegedeeld dat assistance in het contract is inbegrepen. Wanneer wij tijdens onze reis een technisch probleem hebben met de wagen, maken wij dan ook gebruik van de assistance. De telefonist(e) bevestigt dat herstelling of depannage ter plaatse is gedekt door de assistance, inbegrepen in het contract.
Achteraf krijgen wij de factuur hiervoor gepresenteerd. Wanneer dit wordt betwist krijgen we als antwoord: "During your rental you called our assistance service, which resulted costs that we are not able to cover"
Ondertussen zaten we een hele dag zonder wagen, moesten al onze activiteiten en reservaties annuleren en zat vast aan onze woning. Leuk met 4 kleine kinderen. Van enige compensatie wordt niet gesproken, integendeel; krijgen we nog een extra factuur voor die "depannage".
Tijdens het uitpluizen van alle betalingen en contracten stel ik dan ook nog eens vast dat de "locale taksen", die werden betaald tijdens de reservatie, een tweede maal werden aangerekend met de eindafrekening. Wanneer wij deze som terugvragen blijft het vervolgens stil aan de overkant...Autohuur Schiphol
Slechte service bij Sixt Schiphol. Je wordt in je eigen land alleen te woord gestaan in het Engels of iets uit het oostblok. Triest dat de baliemedewerkster de geen Nederlands spreekt. Je voelt je buitenlander in je eigen land.
rent a car schipol
Be mindful this company has the worst service I've ever experienced.
They overcharge you in the final invoice without notice +60%
Dont reply to mails or calls
Avoid at any cost.
A shame the US Headquarters dont control this franchisee quality and customer serviceHuur auto
Schrijven te veel af rekening
Anderen bekeken ook

Wil je een keer op vakantie naar Groot-Brittannië of Ierland en ben je er nog nooit geweest? Wat zijn de leuke plekjes om te bezoeken, en waar...

Wat vinden de klanten die je voorgingen van CarDelMar? Is het niet prettig om vooraf te lezen over ervaringen die andere consumenten gehad hebben. ...

Alamo: Ervaringen Kekke kar nodig om indruk te maken op je verkering of schoonfamilie? Voor wie tijdelijk behoefte heeft aan een auto, kan een huu...

Heb je zelf geen auto of wil je gewoon wel eens wat anders, al is het maar voor een dagje? Dan kun je een auto huren. Europcar is een van de bekend...