Quick Parking Rotterdam

5.7

Bestellen

2.4

Service

3.9

Prijs

2.5

Levering

33.3%

Zou hier weer kopen

Quick Parking Rotterdam

Rotterdam is een mooie stad, maar het is niet altijd makkelijk er een parkeerplaats te vinden. Vooral rond het vliegveld wil het nog wel eens problematisch worden. Gelukkig zijn er diensten die je kunnen helpen. Één daarvan is Quick Parking Rotterdam. Maar zullen ze wel een parkeerplaats voor je hebben? Hoe veilig zal je auto daar nou echt staan? Zul je na afloop van je vakantie de auto nog wel terugzien? Was het makkelijk om via hun website een parkeerplaats te regelen? En hoe zal de klantenservice van Quick Parking Rotterdam reageren als je ze ergens voor nodig hebt en dus om hulp vraagt? De enige mensen die je dit kunnen vertellen zijn vakantiegangers die al eens een parkeerplaats bij Quick Parking Rotterdam hebben geboekt. Kijk eens naar hun reviews om een indruk te krijgen van hun ervaring met Quick Parking Rotterdam. Hun beoordelingen en meningen kunnen je alles vertellen dat je moet weten voor je bij Quick Parking Rotterdam boekt.


Over Quick Parking Rotterdam

Quick Parking Rotterdam is een bedrijf dat parkeergelegenheid aanbiedt. De parkeergelegenheid die ze aanbieden is gelegen vlakbij het vliegveld van Rotterdam. Je kunt er dus zo je auto parkeren en op het vliegtuig stappen. Je mag zelf je auto parkeren en daarna je sleutels gewoon bij je houden. Je hebt dan dus niet het risico dat er iemand anders met je auto vandoor gaat. Tijdens je vakantie zal je auto het parkeerterrein dan ook niet verlaten. Er is 24/7 beveiliging die daarop zal toezien. Een shuttlebusje zal je oppikken op de parkeerplek en je naar de terminal rijden. Dit ritje duurt maar een minuut of drie. Zij zullen je ook helpen met eventuele koffers en andere bagage. Die moet immers ook mee. Na afloop zullen ze je weer bij je auto afzetten. Zelfs al ben je helemaal alleen, dan nog rijdt de shuttlebus. Je hebt dus altijd vervoer, ook als je vliegtuig vertraging heeft. Dit scheelt je weer zorgen maken over of je de aansluiting wel haalt. Je kunt lang parkeren en kort parkeren. Ook zakelijk parkeren behoort tot de mogelijkheden.




Diensten van Quick Parking Rotterdam

Je kunt heel makkelijk via de website van Quick Parking Rotterdam een parkeerplek regelen. Hiervoor hoef je alleen wat reisgegevens en persoonlijke gegevens in te voeren. Vooral de aankomst op de parking en het vertrek van de parking zijn voor Quick Parking Rotterdam van belang. Ook kun je hun plattegrond gebruiken om zelf een parkeerplek te kiezen. Ook is er een Quick Parking Rotterdam klantenservice om je bij te staan het even allemaal niet volgens plan verloopt.


Klachten, Complimenten en Tips voor Quick Parking Rotterdam

Heb je ooit eerder een parkeerplek bij Quick Parking Rotterdam geregeld? Dan willen wij graag weten hoe dit in zijn werk ging. Was het echt zo makkelijk een parkeerplek te regelen? Was er ook daadwerkelijk plek voor je auto toen je aankwam? Kwam het shuttlebusje snel nadat je de auto geparkeerd had? En wat is jouw oordeel over de klantenservice van Quick Parking Rotterdam? Schrijf een review en laat ons weten wat jouw mening over Quick Parking Rotterdam is.

Beoordelingen, klachten, ervaringen en reviews

Lees hier onafhankelijke reviews, klachten en ervaringen. Wees op de hoogte waar u uw aankoop kunt doen of beoordeel zelf een winkel waar u een (online) aankoop heeft gedaan. Zo bepaalt tegenwoordig heel Nederland zelf welke winkels slecht en goed zijn!

Schrijf zelf een review

Schrijf hier een review over het bedrijf, de producten en/of diensten. Gebruik max zo’n 500 karakters

Gelieve eerst in te loggen

Bestellen

Service

Prijs

Levering

Zou hier weer kopen

Totaal

10

Alle reviews (15)

Parkeren en ophalen en brengen Delftweg Rotterdam

Wij hebben bij jullie een parkeerplaats geboekt met het op de Delftweg 104 te Rotterdam met de parkeerdata vanaf 22 oktober 2022. Het brengen van de auto op 22 oktober was geen probleem. Echter toen wij de auto een week later op wilden ophalen, kregen wij geen contact met jullie. Wij hebben netjes na het ophalen van de koffers het nummer van jullie, Delftweg 104 in Rotterdam gebeld, maar kregen geen contact Dit hebben wij met onze telefoon continu vanaf 23,20 uur gedaan. Zelfs via andere telefoons kregen wij geen contact. Continu kregen wij een bandje van jullie, dat jullie niet bereikbaar waren. We hebben ook jullie nummer 031207179700 geprobeerd, maar ook daar kregen we alleen een bandje. Nergens contact. Uiteindelijk zijn we op onze eigen kosten met een taxi naar de Delftweg gereden, waardoor wij kosten hebben moeten maken. Ook op het parkeerterrein was niemand meer aanwezig. In jullie eigen informatie staat dat als de vlucht zelfs na middernacht land er voor een transfer zal worden gezorgd. Onze vlucht landde niet eens naar middernacht. Uiteindelijk zijn wij uiterst ontevreden over Quickparking, omdat wij geen contract met jullie konden krijgen, daardoor lang moesten wachten en uiteindelijk zelf de beslissing moesten nemen om met een taxi naar de parkeerplaats te rijden. Wij hebben hierdoor kosten €20,- moeten maken, die eigenlijk inbegrepen waren. Wij hopen op een reactie van jullie.

V

Vrij - de Graaff

18-12-2022

0

Quick Parking Rotterdam Marconistraat

Het regelen en parkeren ging prima. De service echter vanaf het moment dat we opgehaald werden bij terugkomst was gewoon schokkend zo onrespectvol, zo onvriendelijk. Ik heb zoiets nog nooit meegemaakt. De chauffeur blafte ons af omdat we niet meteen wisten welke parkeergarage we stonden. Pas veel later nadat we woorden kregen over zijn gebrek aan vriendelijkheid en over zijn gedrag vroeg hij onder welke naam we hadden gereserveerd en kon hij in het systeem direct zien waar onze auto stond geparkeerd. Een bizarre en echt super vervelende ervaring.

F

Fien Kortenbach

23-10-2022

0

Quickparking Rotterdam Marconistraat via Corendon

Drama, allereerst mij auto moeten parkeren in een soort achterbuurt. Ramen kapot van deuren, geen lift. Ik hoop dat mijn auto nog heel is als ik terugkom. Chauffeur spoorde niet. Man van 60+ met een feyenoord pet. Onbeschoft, reeds als een malle. Toe ik zijn naam vroeg om een klacht in te diene n, zei hij " Sinterklaas" Chauffeur personen vervoer moet zich legitimeren toch? We moesten erg lang wachten en waren op 2 minuten na net op tijd voor de check in. Om meerdere redenen NOOIT MEER. Ook slecht van Corendon overigens

E

Edwin

17-10-2022

0

Quick parking Rotterdam Airport via anwb

Wat een nare ervaring. ,s nachts om 04.30 uur in quick parking Marconistraat, pikkedonker(verlichting blijkt al maanden kapot te zijn) , op 4e etage half overdekt parkeerplaats kunnen vinden. Naar beneden over trappen met koffers, zit de trapleuning los! Gevaarlijke situatie. Chauffeur was vriendelijk en correct en bracht ons naar Rotterdam AirPort (15 minuten rijden!). Geboekt via ANWB, hadden wel even kunnen mededelen dat je niet bij Rotterdam AirPort geparkeerd staat. Na 1 week vakantie retour, bleek busje van quick parking snel vol, waardoor er van 1 gezin de man alleen mee kon naar de parkeergarage en later zijn vrouw en kind maar moest ophalen, zij stonden dan dus minstens 35 minuten buiten te wachten op de luchthaven. Service? September 2022

B

Bruggeman

25-09-2022

0

Parkeren met vervoer naar vliegveld

Heen weg ging opzich wel goed, buiten het feit dat we de auto op een grote bak met stenen moesten parkeren niet echt een parkeerplaats te noemen. Verder werden we snel opgehaald en afgezet, prima. Terug reis hielden we de taxi aan na gebeld te hebben genoeg plek voor ons gezin, maar ineens komen er nog meer mensen deze stapte gelijk in toen wij netjes aan het wachten waren op aanwijzingen van taxi chauffeur. Gevolg dat wij onze kinderen op schoot moesten nemen, niet bepaald veilig naar mijn mening! Maar het is maar een klein stukje "niet zo moeilijke doen!" We hebben het zo druk anders moeten wij maar wachten terwijl wij hadden gebeld en als eersten aan kwamen! Rekening houden met feit dat wij met kinderen op schoot zitten is er ook niet bij! Racen door het verkeer want ja druk druk druk. Vervolgens worden we aan de straat kant afgezet ja dan kunnen we de koffers daar wel weer oppikken. We betalen toch geld voor enig sinds beetje netjes behandeld te worden en netjes afgezet te worden bij onze auto.

R

Randy Pomp

16-08-2022

0

Parkeren met transfer.

Vliegen vanaf Rotterdam top. Tot je de taxi terug moet nemen. Wat een verschrikking. Ontiegelijk lang wachten slechte service en hele onvriendelijke chauffeur die er zelf geen zin in heeft. Kort om, drama. Bah. Wees gewaarschuwd !!!!!!

V

Van den berg

02-08-2022

0

Locatie, faciliteiten en service bedroevend slecht. Nooit meer!

E

Edwin

24-07-2022

0

parkeren met "transfer"

Ondanks de al slechte reviews toch een poging gewaagd met deze service, het was het niet waard. Bij de locatie an de marconistraat stond al een grote groep mensen meer dan 50 minuten te wachten. Toen duidelijk was dat we niet mee konden met het 1e busje dat dan eindelijk zou aankomen hebben we gezien de ervaring van de anderen niet eens meer gewacht en direct een Uber besteld. Wij waren eerder weg met de Uber en de groep mensen die er al stond, stond daar nog steeds. De terugweg moesten we helaas wel met de service meegaan ivm. verkrijgen uitrijkaart. De chauffeur zou er met 10 minuten zijn dit heeft uiteindelijk 35 minuten geduurd. Zo lang wachten + rijtijd is mij de besparing in geld absoluut niet nog eens waard. Ik had al bijna thuis kunnen zijn of nog een keer naar m'n vakantieadres kunnen vliegen. Daarnaast ben ik erg zuinig op mijn auto, de locatie voelt absoluut niet veilig aan en lijkt meer een slechtonderhouden verzamelplaats voor gestolen auto's. Ik zou zowel de parkeergarage als service aan niemand aanraden.

J

Johnny

15-06-2022

0

Parkeren

Gisteravond toen we geland waren op Rotterdam airport 32x gebeld, niemand die de telefoon opnam, uiteindelijk met een taxi, 15 euro!, naar de parkeerplaats aan de delftseweg 104,was ook niemand, met hangen en wurgen en hulp van een zeer vriendelijke taxichauffeur, die trouwens ook gern goed woord voor Quickparking over had,onze auto eraf kunnen rijden! Zeer slechte service dus! Vanmorgen iemand aan de telefoon gehad waarmee je niet normaal mee kon communiceren, nooit meer Quickparking!!!!!

H

Henny

27-12-2019

2

Parkeergelegenheid met transfer

Op de heen reis meer als 50 minuten staan wachten op het busje ondanks regelmatig bellen. Chauffeur die we uit eindelijk telefonisch te pakken kregen gaf toe dat er wat mis was gegaan. Nog net onze vlucht heen gehaald. Maar wat een stres Op de terug reis uit Wenen met regelmaat gebeld dat we vertraging hadden maar we kregen niemand aan de telefoon. Gevolg in de nacht een taxi moeten nemen om thuis te komen Klantenservice gebeld de volgende dag van Quick service maar geen excuus niets. De kosten moesten we maar verhalen op Transavia. Wat een belabberde service. Nooit meer parkeren op deze manier!!

J

J Beurskens

15-10-2019

0

Quickparking Rotterdam 10 juli 2019

Nooit meer ! Zoals jullie aangeven, heb ik het nummer 06 27 00 15 38 gebeld onmiddellijk nadat wij onze koffers van de bagageband genomen hadden. Tijdstip van mijn telefonische oproep : 20.45 uur. De chauffeur zei dat hij er binnen 10 minuten zou zijn. Hij was er effectief na 10 minuten, maar er stond wel een wachtrij van een 20 tal personen! Vier gezinnen voor ons. Aangezien hij met een kleine minibus reed, konden wij pas met de 3 de rit meerijden! Tijdstip van vertrek : 22.25 uur ! Dit is ronduit schandalig : toeristen die net van vakantie terugkomen meer dan anderhalf uur laten wachten! Nooit een antwoord gehad op mijn klachtenmail. Schandalig !

J

Johnny Achten

30-07-2019

0

Parkeer ellende

Onjuiste locatie doorgegeven . Mijestraat ( klein en gelijkvloers) bleek bij aankomst niet meer te bestaan. Chauffeur vertelde ons naar Marconistraat te moeten. Aftandse onbewaakte bouwvallige garage , geen werkende lift en geen verlichting . Met reisgezelschap slecht ter been niet te doen ! Hadden ons netjes kunnen inlichten van te voren . Dat is niet gebeurt . Terugweg zou in nacht zijn en chauffeur kon en kan ons niet naar de 3e verdieping rijden . Nu komt familie ons uit het zuiden ophalen . Kwetsbaar ivm oudere mede reisgenoot , twee vrouwen alleen door die garage midden in de nacht. Er is geen beveiliging aanwezig . In een rot buurt in een akelige garage . Nooit meer quickparking . Laat ze zorgen voor juiste info vooraf, dan weten mensen waar ze mee af zijn.

L

L H

05-07-2019

0

3 parkeerplaatsen

Niet 1 pluspunt kunnen vinden. 3 parkeerplaatsen gereserveerd voor 22 juni voor 1 week en 170 euro betaald. Bij aankomst blijkt het in de Marconistraat in Rotterdam een vervallen, niet afgesloten akelig donkere gribus parkeergarage te zijn. Niemand aanwezig, geen zuil om barcode te scannen. Het genoemde telefoonnummer voor aanmelden voor de transfer naar de airport is gesloten. Na 3 pogingen iemand te bereiken van quick parking/chauffeur zijn we doorgereden naar airport om daar hopelijk 3 parkeerplaatsen te vinden. Op vakantieadres de klantenservice gebeld en na half uur wachttijd eindelijk contact om een klacht in te dienen. Dat kan alleen via email, dus email met klacht verstuurd. Na 1 week nog geen reactie. Vandaag weer gebeld en een Elsemieke zou de klacht met spoed in behandeling nemen. Wij vorderen de kosten voor de 3 parkeerplaatsen terug. Dus er is maar 1 advies, geen parkeerplaats bij quick parking boeken, het is 1grote oplichtingspraktijk. Niet denken het zal wel meevallen, ik kan je vertellen dat dat niet het geval is. Wij waren niet de enige die daar rondreden en opgelicht bleken te zijn.

M

Mahog

01-07-2019

0

Parkeren Rotterdam Airpirt

Auto moest worden geparkeerd op het Marconiplein in Rotterdam. De parkeergarage was donker, onbewaakt en een halve bouwput. De lift was buiten werking. Op de terugweg ca. 15 minuten op het busje gewacht. Een deel van het gezelschap werd eerst in Overschie afgezet. Het heeft bijna een uur geduurd voordat ik bij de auto was. Het was nacht en de parkeergarage was nauwelijks verlicht en gaf een onveilig gevoel.

M

M Kila

17-06-2019

0

Parkeren Rotterdam

Helaas is de parkeergarage niet beveiligd,er is geen code nodig om binnen te komen. Het is een donkere omgeving,het is op dit moment een bouwput!! Het voelt gewoon niet veilig!! De wachttijd op de bus is echt veel te lang,houdt daar rekening mee! Het busje wat kwam,was te klein voor de klanten die mee wilden. Betaal wat meer,maar zet je auto hier niet neer!

P

P Smithjes

03-06-2019

0