Q-Park
Alle reviewsQ-Park
Alle reviews (81)
Nog geen reviews!
Ga op zoek naar bedrijven waar je ervaring mee hebt en schrijf er reviews over! Je reviews dragen bij aan een transparantere markt en zorgt voor betere betrouwbaarheid van bedrijven
Geen dienst of product gekocht, onterecht geld afgeschreven via automatische incasso
Een slechtere en ondeskundige klantenservice dan bij Q-Park bestaat er niet. Wat een hersenloze mensen zijn hier werkzaam, ongelofelijk!! Ik zie in mijn bank app dat er door Q-Park via automatische incasso een bedrag wordt afgeschreven van mijn rekening, terwijl ik niet eens een account heb of wat dan ook bij Q-Park.
Klantenservice kan niets voor me uitzoeken want dat mogen ze niet.....het lijkt mij logisch dat ik wil weten hoe het kan dat er een automatische incasso van mijn rekening gaat terwijl ik nergens van weet.Wat heerlijk, parkeren t.o, station Driebergen. Niet meer zoeken naar een parkeerplekje . En met NS reizigerskorting. So far so good en verder alleen ellende als ik daar parkeer .
En ik ben niet de enige: ik sta altijd in een rij wachtende auto,s bij de uitrit. En iedereen moet bellen om hulp.
Kost je minstens een kwartier extra .
Je kenteken wordt niet herkend, je bent “niet ingereden” , je wacht lang op de telefonische hulp, de reizigerskorting doet het niet( “ moet u dan maar via de site terughalen”) .
Een slecht georganiseerde organisatie .
Volgende keer een taxi naar station of de fiets . Mij zie je daar niet meer.Inbraakwalhalla Q-Park
Ik dacht zorgeloos te kunnen parkeren bij Q-park Symphony meer helaas is niets minder waar.
Mijn auto, en heel veel auto's naast mij waren opengebroken. D.m.v. ingeslagen ruiten. Alles wat ze konden vinden hebben ze meegenomen en zijn toen zorgeloos naar buiten gelopen terwijl mijn autoalarm ook nog eens af ging. De medewerkers van Q-park gaven daarna aan niets te kunnen betekenen voor me. De beelden mocht alleen de politie opvragen, maar die hebben dankzij capaciteitsgebrek daar niet de middelen voor.
Autodieven weten dit inmiddels dus zijn de Q-park garages bovengemiddeld vaak doelwit van inbraken. Zeker nu er geen medewerkers meer zitten bij de garages zelf.
Politie gaf duidelijk aan om voortaan de auto op straat de parkeren. Daar is de sociale controle groter dan de afgesloten parkeergarages van Q-park.
Behoorlijk nare ervaring dus met Q-park. Vervolgens moest ik €80,- betalen om mijn opengebroken auto naar buiten te rijden. Wat nog eens extra zuur voelt.app Qpark pas in gebruik
Heb pas de Qpark heb 1e keer geparkeerd parkkeer garage Tolburg den Bosch lift defect
Zondag 16 juli ook geparkeerd garage Tolburg bij uitrijden ging slagboom niet open
lang gedrukt op info geen antwoord stonden 5 auto,s achter mij toen iedereen achteruit
om ze voor te laten gaan en toen weer geprobeerd weer niet open eindelijk contact en kenteken gegeven en hebben toen slagboom geopend
s.avonds even geparkeerd Concertgebouwplein naast RABO storting gedaan had geprobeerd op Qpark app in te loggen volgens mij lukte dat niet tijd geparkeerd 4 a 5 min ne gelijk na huis gereden en toen bestelling gedaan bij cameraland en betaald
kort daarna was 70. euro afgeschreven over gebeld dacht dat het van Tolburg was maar blijkt met parkeren bij Rabo bank heb gelijk bedrag terug gekregen door terug boeking
Vandaag iemand van Qpark aan de telefoon gehad dat ik toch 70 euro moet betalen
en bij gemeente Amsterdam parkeren het bedrag terug te krijgen
Heb op mijn mobiel geen enkel bericht gezien dat parkeer app actief is
Nu hoorde ik pas dat ik op mijn mobiel meldingen aan moet zetten dan zou ik om de 2 uur een bericht krijgen dat parkeer app actief is
Zal helaas het bedrag overmaken maar heel erg slechte kennismaking en zeg gelijk op
Dan gewoon weer de ouderwetse parkeer automaat dan kan niet gebeuren zonder dat je weet de app doorloopt heb gekeken staat ook niet op de Website over melding aan zetten zou beslist iedereen zo,n app afradenParkeren Amsterdam
Woensdag 5-07-2023 extra vroeg weggereden ivm met de storm. Dit om eventuele vertragingen voor te zijn. Ik was een half uur eerder dan mijn gereserveerde tijd. Daarna drie uur voor afloop weggereden. Toch rekende Q-Park 4 euro extra voor het half uur en had geen begrip dat ik wat eerder ben gearriveerd. Walgelijk. In vervolg maar een ander alternatief of concurrent.
parkeren met reizigerskorting (dat hoop je dan!)
Heb al diverse malen geparkeerd bij Heemstede station Qpark, dan kan je met de OV chipkaart reizigerskorting krijgen, alleen werkt het NIET!!!! al diverse malen gevraagd of men dit wil repareren, wordt beloofd maar NOOIT gedaan!! Je moet de OV chipkaart voor de kortingtegen een bepaalde bestemde plek houden, alleen deze doet het sind ik weet niet hoe lang niet!!! Hulp krijg je niet via de bekende 'knop' , want je moet restitutie aanvragen, eerst 9,50 betalen en dan krijg je daarna, als je geluk hebt, het verschail tussen 9,50 en de 4,50 (wat het kost middels reizigerskorting) terug.... Ook is de kentekenherkenning regelmatig van de leg, waardoor je niet jherkent wordt....zie maar eens van dat parkeerterrein af te komen!! Superslechte service en apparatuur!!! en de hulp die je zou moeten krijgen: ho maar!! men antwoord ok gewoon niet op de mails en zijn telefonisch NIET bereikbaar!!!!
pakeren paar uur
Buiten het feit dat het parkeren duur is, ik lang moest wachten voordat ik eruit kon rijden nadat ik maar liefst € 14,- betaald had voor slechts 3, moest ik vanwege de rij voor de slagboom nog een keer € 2,- bijbetalen. Dit zijn echt f*** eerste klas.
Parkeren garage grote markt Den Haag
Ik heb 18 euro af moeten rekenen voor een paarkeerduur die zo’n 12 euro zou moeten kosten. Dit is dus veel hoger dan het tarief wat aangegeven staat. Heb restitutie aangevraagd en zou het teveel geïncasseerde bedrag terug krijgen maar dit gebeurd niet. Iedereen die daar parkeert zou ik adviseren het even na te rekenen want het bedrag kwam bij mij al meerdere keren niet overeen met de parkeertijd.
Q park garage verhuur
Oplichters qpark denhaag personeelsleden zeer ongeschikt onder mate geen stijl van zaken doen en super laks en vervelend molenstraat qpark laakkwartier denhaag onder begeleiding van roger pols en zijn team schaamteloze teamsleden van qpark onduidelijk en zeer brutaal ze hebben mensen in dienst die blowen en de controles uitvoeren van de garages meerdere malen mijn oldtimer ingebroken door jaloerse personeelsleden qpark en mij weg gepest wat hen bedoeling was is ze gelukt want heb per direct mijn abonnement afgezegd geen goed woord over deze onkundige varrekes
gratis anderhalf uur Gelderlandplein
Ruime parkeervlakken, maar verder een onveilige garage, er wordt asociaal hard gereden en er is in geen velden of wegen beveiliging te bekennen. Dan maar liever buiten betaald parkeren
Geparkeerd in QPark garage Driebergen-Zeist
Ik parkeer wekelijks in de QPark garage in Driebergen-Zeist om daarna met de trein naar mijn werk te gaan in Den Haag. ZEER regelmatig bij het uitrijden aan het eind van de middag de melding gehad dat mijn NS business card ongeldig was terwijl ik er wel gewoon mee op en neer naar Den Haag reis. Na melding aan de paal krijg ik dan altijd dezelfde reactie: "Meneer, kunnen we niets aan doen, moet u voor bij de NS zijn". En vervolgens kan ik het volledige bedrag betalen. Los van het feit dat ik het idee heb dat ik door QPark van het kastje naar de muur wordt gestuurd, veroorzaakt dit iedere keer lange files in de parkeergarage. Niet alleen door mij, maar ook door andere parkeerklanten die om de één of andere reden de parkeergarage nier uitkunnen vanwege een soortgelijk probleem of omdat hun kenteken niet herkend is.Tijdens spitsuren komt het regelmatig voor dat ik een half uur in de garage in de rij sta voordat ik eruit kan. Schandalig! Het is dat ik geen andere keus heb dan hier parkeren, maar anders NOOIT meer QPark!
Vooraf reserveren en betalen voor parking
Mijn tijd was van 16.30 uur tot 16.00 uur oftewel 23.5 uur, en ik ben gearriveerd om 16.03 en gebleven tot 13.10 oftewel 21 uur en 7 minuten. Ik vind het absoluut schandalig dat u mij die 27 minuten in rekening brengt en totaal niets teruggeeft voor die 2 uur en 57 minuten dat ik eerder vertrek. Ik moet weken van te voren aangeven hoe laat ik (tijdens een beginnende spits) ga arriveren dus m.i. morgen jullie daar echt wel iets soepeler mee omgaan.
Ik zou absoluut niet hebben gevraagd voor geld terug maar BIJBETALEN?? Dit lijkt op maffia praktijken. Was tevreden totdat ik deze mail las, ik parkeer NOOIT MEER bij Q-park en zal het verder ook IEDEREEN afraden.
Ontzettend slechte reclame!Parkeervergunningen
Heb een bedrijfje in tilburg met 5 vergunningen die tijdig betaald worden
Wat een belachelijk instantie te laat goedkeuren van vergunning daardoor boetes gekregen
10x bekeuringen gekregen terwijl de autos gewoon in de vergunning stonden
Bij betalen van parkeervergunning spring het automatisch terug op oude kenteken
2x de zelfde bezwaarschriften 1x afgewezen 1x toegekend
Bezwaarschriften binnen zouden binnen 5 dagen behandeld worden na 3 maanden nog geen terugbetalingen en of afwijzingen of toekenning
Dit bedrijf kost me enorm veel geld op jaar basis
Rechtzaken lopen nu 3 gewonen en er volgen er nog meer incl terug betalingen van je eigen tijd doe deze vorderingen wegens nalatigheid de rechter doet dan zijn uitspraak zorg wel dat je bewijzen heb zwart op witParkeersessie onterecht door Q-Park gestart, en na 10u nog altijd niet stop.
Terwijl ik in Antwerpen ben, wordt er een parkeersessie gestart in een parkeergarage van Q-Park in Brussel met de nummerplaat van mijn auto via de applicatie mobile-park. Overal gebeld en niemand kan helpen. Mobile-parking zegt dat Q-Park dit moet oplossen, en Q-Park wil niet reageren. Puren diefstal. Parkeersessie is nog lopende en kan die niet stoppen via de app, en mobile-4411 wil die ook niet stoppen.
Parkeerplaats in de garage
Oplichters bedrijf na 4 jaar netjes betalen geintjes met mij uitgehaald om mijn old timer de garage uit te werken door wegsleep acties en pesterijen met inbraak zonder schade en vuil in mijn auto dumpen zodat ik mijn auto weg haalde personeelsleden die de controle uitvoeren hebben ermee te maken ze blowen ook cannabisgebruik wiet de jonge jongens met de qpark busjes deze bedrijf zou nog is goed moet geïnspecteerd worden door de Nederlandse overheid het gaat om molenslootstraat 148 qpark denhaag
2 dagen Emmen
Zoals beloofd vervolgbericht. Binnen 1 dag antwoord op mijn bericht Excuses voor een computerstoring verkeerd bericht gekregen. Kan storneren en krijg korting bij volgende parkeerreservering komende maand als compensatie voor het ongemak. Goede service dus...
2 dagen Q-park Emmen
Kocht op advies van hotel By Zoo (Fletcher Emmen) 2 dagkaarten. Zouden ingaan op het moment van aankomst ( was 12-6 rond 17.30 uur) Dus geldig tot 14-6 17.30 uur. Gekozen omdat in- uitrijden elk moment kon, voor familiebezoek. De geldigheid bleek niet te kloppen was geldig tot 13-6 24.00 uur. Kreeg toen de rekening ( vermoedelijk automatisch) van 20,50 gepresenteerd ( dus voor 12 uur meer dan voor 2 dagen....)
Dus als je overnacht in Emmen, niet Q-park parkeren want je hebt 2 dagkaarten nodig en dan wordt bezoek Emmen heel erg duur. Ik heb inmiddels mijn verhaal gestuurd naar klantenservice en zal hun antwoord opnieuw in een revieu zetten, want eerlijk is eerlijk als het netjes wordt opgelost , moet dit ook gemeld worden,. Nu komt er de menselijke factor en niet de computer aan te pas.parkeren
Inbraak in auto gehad terwijl mijn auto in de Qpark garage stond. Als dit als niet verschrikkelijk genoeg is krijg je vervolgens nog eens met de service van Qpark te maken.
Ze willen niet meehelpen met het onderzoek of überhaupt met de politie om tafel om voorzorgsmaatregelen te treffen, stoten elke mogelijkheid van tafel om met jou als slachtoffer iets te regelen en sturen je van het kastje naar de muur.
Kortom Qpark laat jou betalen zodat inbrekers je auto in alle rust en zonder gevolgen leeg kunnen halen.
Wil je van je spullen af en een beschadigde auto? Parkeer bij QparkParking
Los abbonement
Vrij abonnement Kaart geblokkeerd zonder dit vooraf te melden
Klantenservice zegt ja hoor gemaild staat hier nooit mail gekregen
Het zou gaan om incassoprocedure betaal altijd die gegevens geef je akkoord bij aanvraag pas
Weet je wat ze zeggen nee kan hem niet deblokkeren
Hun doe dus zomaar dingen zonder eerst in overleg te gaan met klant niet bellen niet mailen. Klantenservice weet niks kan niks
Echt top bedrijf 🤮🤮🤮
Hun veroorzaken iets maar oplossen ho maar
Ultieme antwoord bestel maar nieuwe kaart
Uiteraard op mijn kosten terwijl hun in gebreken zijn
Je hoort het al
ZWAAR ONVOLDOENDE
Anderen bekeken ook

Met het vliegtuig reizen kan erg handig zijn, maar er komen is vaak een wat groter probleem. Je kunt je auto er niet zomaar op het vliegveld kwijt ...


iParking Schiphol: Ervaringen Ik ga op vakantie en neem niet mee… de auto! Vlieg je vanaf Schiphol, dan kan het echter een hele klus zijn o...

Wanneer je op vakantie gaat vanaf Schiphol en je gaat naar de luchthaven met je eigen auto, dan wil je natuurlijk dat die veilig geparkeerd kan wor...