6.2

3.4

5.1

4.2

38.5%

Pneus Online Banden

Als je auto niet uitgerust is met degelijke banden dan maakt dit jouw autoritten een heel stuk minder veilig. Je moet er dus voor zorgen de beste banden te pakken te krijgen. Deze zijn echter niet altijd even makkelijk te vinden. Je zou eens bij Pneus Online Banden kunnen kijken. Maar wat voor kwaliteit offroad banden zul je in hun winkel tegenkomen? Zullen die winterbanden je nou echt meer grip geven op glad wegdek? Zullen die motorbanden wel onder iedere motor passen? Zal het lang duren voor de banden voor je quad zijn bezorgd? En hoe hulpvaardig is de klantenservice van Pneus Online Banden als puntje bij paaltje komt? Dit zijn allemaal dingen die alleen bestuurders die al banden van Pneus Online Banden hebben weten. Lees hun reviews om te zien hoe goed die banden nou in de praktijk zijn. Hun meningen, cijfers, ervaringen en beoordelingen kunnen je een aardig beeld geven van hoe Pneus Online Banden echt werkt.

Over Pneus Online Banden

Pneus Online Banden is een winkel die autobanden en banden voor andere voertuigen verkoopt. Ze willen je voorzien van autobanden voor alle seizoenen. Daarom bestaat hun assortiment uit wel liefst 8 miljoen verschillende autobanden. Je vindt er autobanden zoals voorradige autobanden, winterbanden, offroad banden, en banden voor bedrijfsvoertuigen. Ook zomerbanden en all weather banden behoren tot hun assortiment. Ze hebben banden voor ieder merk auto. Dus of je nou een Audi, Jaguar, Ferrari, Renault, Opel, Bentley, Mercedes, Peugeot, Hyundai, Fiat, Mitsubishi, Citroën of Daihatsu hebt, er is altijd wel een soort band voor. Maar ze vertrekken niet alleen banden voor auto’s. Ook voor motorbanden kun je bij ze terecht. Er is keuze tussen banden voor sport, touring en scooters. Daarnaast hebben ze nog custom banden die je zelf kunt samenstellen. Naast banden voor auto’s en motoren biedt Pneus Online Banden ook banden voor quads aan. Ook die moeten immers voldoende grip op de weg hebben zodat ze je veilig naar je bestemming kunnen loodsen. Je kunt er ook voor kiezen een velg met compleet wiel te kopen. En in hun categorie uitrusting & toebehoren vind je sneeuwkettingen, manometers, muurrekken, wieldoppen, bandenhoezen, binnenbanden en olie.

Diensten van Pneus Online Banden

Je kunt de banden van Pneus Online Banden online bestellen. Er is een Pneus Online Banden bezorgservice die ze zomer- of winterbanden netjes bij je thuis zal bezorgen. Ook is het mogelijk de motorband naar je garage te laten sturen. Daarnaast heeft Pneus Online Banden nog een klantenservice om je te helpen de juiste band uit te zoeken.

Klachten, Complimenten en Tips voor Pneus Online Banden

Is jouw auto al uitgerust met banden of sneeuwkettingen van Pneus Online Banden? Dan willen wij graag meer horen over jouw ervaring met deze autobandenwinkel. Hoeveel grip geven die winterbanden nou in de praktijk? Zijn die banden voor je quad nou echt wel zo veilig? Heeft de bezorgservice van Pneus Online Banden de motorbanden binnen redelijke tijd bij je bezorgd? En hoeveel had je aan Pneus Online Banden en hun klantenservice toen je een vraag voor ze had? Schrijf je eigen Pneus Online Banden review en vertel ons wat jouw mening over deze winkel vol autobanden is.

10

Alle reviews (13)

Tire Order

Rouw

08-09-2023

Autobanden Landsail 225/50x17 98W Qirin 990 XL

Landsail 225/50x17 98W Qirin 990 XL Waarschuwing, mensen koop niet bij Pneus Online! De banden zijn gedateerd en er is ook sprake van misleiding. De banden die ik besteld had werden op de website aangeboden als 66 dB en op de sticker op de banden stond 69 dB. Ik heb contact opgenomen met de klantenservice en die geeft aan dat het verschil nauwelijks hoorbaar is en dat het geregeld wisselt. Echter 3 dB is wel een hoorbaar verschil en zo gauw de dB 70 of hoger is, gaat ie van categorie A naar categorie B. De geleverde banden waren van week 43 2022, dus ongeveer 6 maanden oud, zag reviews van nog ouder! Voorts was er een band met een slag erin, draaiend op het balanceerapparaat zag je dus het profiel slingeren. Na controle bleek de velg recht en was dus niet de oorzaak. Contact opgenomen met de klantenservice en die gaven aan dat ze de band wilden ophalen en laten controleren door de expert vd fabrikant, zou 5 tot 8 weken duren. Indien band niet goed, dan geld terug. Indien wel goed, geen geld terug en de band? Advies was om een nieuwe band te bestellen, waar weer extra verzendkosten voor zouden worden berekend. Heel apart. Waarschijnlijk zijn er ruime marges voor banden(zijn bij mij niet bekend) en bestaat er gerede kans dat de band wordt goedgekeurd, mede doordat de expert vd fabrikant is. Kat aan het spek binden. Ik vind het dan ook een rigide garantieregeling voor zo’n groot bedrijf en voor een particulier nauwelijks uitvoerbaar zonder veel extra kosten te maken. Tenslotte moet de band eraf, nieuwe bestellen, laten plaatsen en balanceren en ben dus 2x 17,50 en verzendkosten van 7 euro kwijt plus 70 voor een nieuwe band. Dus een 5e band en mocht de probleemband goedgekeurd worden, dan kan ik er niets mee. Als reservewiel heb ik niets aan, past jammer genoeg niet in de auto. Dus bezint er gij begint. De keren dat ik online banden besteld heb, waren het altijd jongere banden(hooguit 8 weken) en bij een probleem waren ze wel thuis en werd de band gewoon gewisseld. Voor mij de eerste en laatste keer bij Pneus Online, goedkoop is nu een duur koop.

Hans

21-04-2023

4 winterbanden met velg

Exact hetzelfde verhaal als Rob! 4 winterbanden met velg gekocht, 1 was beschadigd. Pneus een bericht gestuurd. Pneus verschuilt zich achter de voorwaarden wat betreft controle na ontvangst en de transporteur. Dus helaas 1 beschadigde velg die ze niet willen omruilen.

K

Kris

14-02-2023

4 winterbanden met velg

4 winterbanden met velg gekocht, 1 was beschadigd. Pneus een bericht gestuurd. Kreeg de 'ontvangstbevestigingen' van de transporteur en dat ik het bij ontvangst had moeten controleren. De transporteur was na afleveren gelijk weg en 'tekenen' namens jou voor ontvangst in hun auto. Pneus verschuilt zich achter de voorwaarden wat betreft controle na ontvangst en de transporteur. Dus helaas 1 beschadigde velg die ze niet willen omruilen. Ik haal hier in ieder geval niets meer vandaan. Tip voor mensen die het wel doen: Zorg dat je de transporteur niet weg laat rijden zonder dat je getekend hebt of dat je in ieder geval een aantekening hebt bijgezet dat je in hun bijzijn niet heb kunnen controleren. Pneus zal in ieder geval dit proces niet laten veranderen, kunnen ze zich blijven verschuilen achter de voorwaarden en hoeven ze geen verdere service (omruilen) te bieden.

Rob

10-01-2023

banden

ga er niet te veel worden vuil aan maaken , aardige mevrouw aan de telefoon , leevertijden klopen in de verste verte niet . banden concurent klopte presies met de levertijd , hoef je ook geen 35 cent per minut te betaalen , had beter eerst reviews unnen beijken , deze klopen

remco

12-12-2022

1forum

Autobanden

Goede keuzes, besteld en snel afgeleverd

Hans

19-07-2022

Camper banden

Gerard Veltman

19-07-2022

Banden Pneus

Onlangs bij banden Pneus 4 banden besteld. Zouden binnen 48 a 82 leveren. Helaas na één week werden er 2 banden geleverd. Meerdere malen gebeld en zou teruggebeld worden en helaas nog niet gebeld. Ik adviseer kopers gewoon in Nederland bij een banden zaak te bestellen. Banden Kneus is waardeloos.

E.Asik

15-06-2022

2forum

zet velgen

Bij Pneus Online zet velgen gekocht en bij 3 bij stuks zat een deuk op de randen ze hadden bij mij thuis geleverd moeten worden maar zijn op een ander huisnummer geleverd naar lang bellen eindelijk gevonden waar ze lagen had er voor moeten tekenen maar is niet gebeurt Pneus Online doet er niets aan wat een waardeloze winkel maar ze zijn nog niet van mij af dus koop er niets betaal liever wat meer en goede service maar dat kunnen ze blijkbaar niet service bieden alleen verkopen

C

cor van der beek

01-06-2022

1forum

2x vierseizoen banden.

Minpunt, reageren niet op mail, telefonische amper bereikbaar, en als er opgenomenwordt krijg je onbeschoft bandje, en sta je minstens 10 min in de wacht. zeggen het probleem van levering op te lossen en je terug te bellen, nog steeds niet terug gebeld en nog steeds geen banden. Nooit kopen dus.

30-09-2021

1forum

Velgen en banden

Goede service met kopen van de banden en velgen maar nu er blijkt dat er 1 band en 1 velg kapot te zijn krijgen we geen gehoor. Terwijl de band voor een lelijk ongeluk had kunnen zorgen. Nu door een garage band moeten bestellen omdat we geen mails meer terug krijgen van pneus. Ze zeggen dat ze hun best doen maar dit had allang opgelost kunnen worden.

K

Kitty Van baarlen

06-08-2021

1forum

Goodyear banden

I ordered tires and wait for it like two weeks and still nothing! It’s my last time!!!

O

Oscar Meder

13-08-2020

1forum

velgen met banden

Ik heb een zeer slechte ervaring met dit bedrijf. Bij het uitpakken van de verpakking waarin mijn velgen met banden zaten, bleek er op iedere velg kleine beschadigingen te zitten. De banden waren goed verpakt, dus het kan onmogelijk tijdens transport gebeurd zijn. Ze waren al beschadigd voordat ze zijn verpakt. Waarschijnlijk zijn ze bij het om de velg leggen van de banden op de grond laten vallen. Daarop contact opgenomen met Pneus banden. Telefonisch onbereikbaar, dus uiteindelijk gemaild. Zij verweten mij dat ik niet de inhoud van het pakket had gecontroleerd voordat ik tekende voor ontvangst. Dus zij wilde niets voor mij doen. Dit is in strijd met de wet, want ik heb recht op een deugdelijk product. Ik heb daarop vele mails gestuurd, maar in geen van hun reacties bleek ook maar enige medewerking en uiteindelijk werd ik totaal genegeerd. Daarna contact gezocht met de Consumentenbond. Maandenlang allerlei vormen van communicatie geprobeerd. Van gewone mails tot telefonisch contact tot aangetekende brieven. Geen enkele beweging van Pneus banden. Nu staan ze de banden al een half jaar bij de garage die ze voor mij zou monteren. Een oplossing is onmogelijk tenzij ik naar de rechter stap. Ze laten mij geen keus. Ik geef niet op om gerechtigheid te laten zegevieren. Het is nu een principe kwestie, geld speelt nu geen rol meer. Na deze rechtszaak zullen zij hun zelfverzonnen voorwaarden die wettelijk onmogelijk zijn, moeten gaan aanpassen.

T

Tim Olsthoorn

28-01-2020