Ervaringen Pneus Online Banden

Als je auto niet uitgerust is met degelijke banden dan maakt dit jouw autoritten een heel stuk minder veilig. Je moet er dus voor zorgen de beste banden te pakken te krijgen. Deze zijn echter niet altijd even makkelijk te vinden. Je zou eens bij Pneus Online Banden kunnen kijken. Maar wat voor kwaliteit offroad banden zul je in hun winkel tegenkomen? Zullen die winterbanden je nou echt meer grip geven op glad wegdek? Zullen die motorbanden wel onder iedere motor passen? Zal het lang duren voor de banden voor je quad zijn bezorgd? En hoe hulpvaardig is de klantenservice van Pneus Online Banden als puntje bij paaltje komt? Dit zijn allemaal dingen die alleen bestuurders die al banden van Pneus Online Banden hebben weten. Lees hun reviews om te zien hoe goed die banden nou in de praktijk zijn. Hun meningen, cijfers, ervaringen en beoordelingen kunnen je een aardig beeld geven van hoe Pneus Online Banden echt werkt.

Over Pneus Online Banden

Pneus Online Banden is een winkel die autobanden en banden voor andere voertuigen verkoopt. Ze willen je voorzien van autobanden voor alle seizoenen. Daarom bestaat hun assortiment uit wel liefst 8 miljoen verschillende autobanden. Je vindt er autobanden zoals voorradige autobanden, winterbanden, offroad banden, en banden voor bedrijfsvoertuigen. Ook zomerbanden en all weather banden behoren tot hun assortiment. Ze hebben banden voor ieder merk auto. Dus of je nou een Audi, Jaguar, Ferrari, Renault, Opel, Bentley, Mercedes, Peugeot, Hyundai, Fiat, Mitsubishi, Citroën of Daihatsu hebt, er is altijd wel een soort band voor. Maar ze vertrekken niet alleen banden voor auto’s. Ook voor motorbanden kun je bij ze terecht. Er is keuze tussen banden voor sport, touring en scooters. Daarnaast hebben ze nog custom banden die je zelf kunt samenstellen. Naast banden voor auto’s en motoren biedt Pneus Online Banden ook banden voor quads aan. Ook die moeten immers voldoende grip op de weg hebben zodat ze je veilig naar je bestemming kunnen loodsen. Je kunt er ook voor kiezen een velg met compleet wiel te kopen. En in hun categorie uitrusting & toebehoren vind je sneeuwkettingen, manometers, muurrekken, wieldoppen, bandenhoezen, binnenbanden en olie.

Het verschil tussen zomerbanden en winterbanden volgens de ANWB.

Diensten van Pneus Online Banden

Je kunt de banden van Pneus Online Banden online bestellen. Er is een Pneus Online Banden bezorgservice die ze zomer- of winterbanden netjes bij je thuis zal bezorgen. Ook is het mogelijk de motorband naar je garage te laten sturen. Daarnaast heeft Pneus Online Banden nog een klantenservice om je te helpen de juiste band uit te zoeken.

Klachten, Complimenten en Tips voor Pneus Online Banden

Is jouw auto al uitgerust met banden of sneeuwkettingen van Pneus Online Banden? Dan willen wij graag meer horen over jouw ervaring met deze autobandenwinkel. Hoeveel grip geven die winterbanden nou in de praktijk? Zijn die banden voor je quad nou echt wel zo veilig? Heeft de bezorgservice van Pneus Online Banden de motorbanden binnen redelijke tijd bij je bezorgd? En hoeveel had je aan Pneus Online Banden en hun klantenservice toen je een vraag voor ze had? Schrijf je eigen Pneus Online Banden review en vertel ons wat jouw mening over deze winkel vol autobanden is.

Pneus Online Banden
    Beoordelingen, klachten, ervaringen en reviews (4)

3.8
    25% Zou hier weer kopen!
    5.6
    2.6
    4.6
    3

Schrijf zelf een review over Pneus Online Banden

2x vierseizoen banden.

Minpunt, reageren niet op mail, telefonische amper bereikbaar, en als er opgenomenwordt krijg je onbeschoft bandje, en sta je minstens 10 min in de wacht. zeggen het probleem van levering op te lossen en je terug te bellen, nog steeds niet terug gebeld en nog steeds geen banden.
    Nooit kopen dus.

Door: M30-09-2021
    2.5

Velgen en banden

Goede service met kopen van de banden en velgen maar nu er blijkt dat er 1 band en 1 velg kapot te zijn krijgen we geen gehoor. Terwijl de band voor een lelijk ongeluk had kunnen zorgen. Nu door een garage band moeten bestellen omdat we geen mails meer terug krijgen van pneus. Ze zeggen dat ze hun best doen maar dit had allang opgelost kunnen worden.

Door: Kitty Van baarlen06-08-2021
    4.5

Goodyear banden

I ordered tires and wait for it like two weeks and still nothing! It’s my last time!!!

Door: Oscar Meder13-08-2020
    3.5

velgen met banden

Ik heb een zeer slechte ervaring met dit bedrijf. Bij het uitpakken van de verpakking waarin mijn velgen met banden zaten, bleek er op iedere velg kleine beschadigingen te zitten. De banden waren goed verpakt, dus het kan onmogelijk tijdens transport gebeurd zijn. Ze waren al beschadigd voordat ze zijn verpakt. Waarschijnlijk zijn ze bij het om de velg leggen van de banden op de grond laten vallen. Daarop contact opgenomen met Pneus banden. Telefonisch onbereikbaar, dus uiteindelijk gemaild. Zij verweten mij dat ik niet de inhoud van het pakket had gecontroleerd voordat ik tekende voor ontvangst. Dus zij wilde niets voor mij doen. Dit is in strijd met de wet, want ik heb recht op een deugdelijk product. Ik heb daarop vele mails gestuurd, maar in geen van hun reacties bleek ook maar enige medewerking en uiteindelijk werd ik totaal genegeerd. Daarna contact gezocht met de Consumentenbond. Maandenlang allerlei vormen van communicatie geprobeerd. Van gewone mails tot telefonisch contact tot aangetekende brieven. Geen enkele beweging van Pneus banden. Nu staan ze de banden al een half jaar bij de garage die ze voor mij zou monteren. Een oplossing is onmogelijk tenzij ik naar de rechter stap. Ze laten mij geen keus. Ik geef niet op om gerechtigheid te laten zegevieren. Het is nu een principe kwestie, geld speelt nu geen rol meer. Na deze rechtszaak zullen zij hun zelfverzonnen voorwaarden die wettelijk onmogelijk zijn, moeten gaan aanpassen.

Door: Tim Olsthoorn28-01-2020
    5

Is Pneus Online Banden een betrouwbaar bedrijf?