Parkos
Alle reviewsParkos
Alle reviews (294)
Nog geen reviews!
Ga op zoek naar bedrijven waar je ervaring mee hebt en schrijf er reviews over! Je reviews dragen bij aan een transparantere markt en zorgt voor betere betrouwbaarheid van bedrijven
Klacht, het niet betalen van een verkeersboete
L.S.
Het gaat om het volgend:
• Mijn klacht is t.a.v. Easy Valet parking
• Ik heb een boete gekregen van € 104,- op 30 juli op Schiphol
• Mijn auto is om 10.45 afgeleverd en de boete is uitgeschreven om 11.02 uur
• Ik heb Easy Valet parking hierover gebeld
o Ze gaven meteen toe dat dat hun fout en ze zouden de boete betalen
o Ik moest een kopie van de reservering en de boete opsturen, dan komt het in orde, dat heb uiteraard gedaan
• Na 10 gebeld te hebben en na 3 á 4 alle gegevens weer opnieuw opgestuurd te hebben, is de boete nog steeds naar mijn rekening te zijn overgemaakt
• Waar ik mij geweldig aan ergert zijn de volgende punten:
o De boet is nog steeds niet betaald
o Nooit een reactie op al mijn mails gehad
o Telkens wordt mijn gezegd, de boekhouder gaat het morgen overmaken. (dit zegt telkens een chauffeur, die kan er waarschijnlijk ook niets aan doen!!)
o Eind september werd mij gezegd dat alle rekeningen begin van de maand worden betaald
o Nu zijn we weer 10 dagen verder, weer niets!!
J.G.M. WammesHeen prima! Terug wat minder!
Met de heen reis bij aankomst aangemeld daarna auto geparkeerd. De bus stond er al. We hadden veel koffers dus de buschauffeur had de bagageruimte geopend en meegeholpen met de koffers daarin te doen. De service was dus super. Alleen onderweg naar Schiphol reed de buschauffeur heel de reis 30 km/pu. Het duurde wel 30 min voordat we er eindelijk waren.
Met de terug reis toen we bij de bagageband waren al gebeld, maar er werd maar niet opgenomen. Ik denk dat ik wel 5 keer heb gebeld. In de tussentijd stonden we al buiten. Na de zoveelste keer werd er eindelijk opgenomen. De bus is onderweg en is er over 5 min werd er gezegd. Nou die 5 min. werden wel 15 min.
Bij aankomst van de bus vroeg ik aan de buschauffeur of we de bagageruimte mogen gebruiken ivm de vele koffers. Nou hij keek mij niet eens in mijn gezicht aan en zei nee daar begin ik niet aan. En ging toen zijn peukje roken. We hebben toen met moeite alle bagage zelf in de bus gesjouwd. En ook bij de parkeerplaats zelf alles er weer uit gehaald. Dat viel dus wel tegen gezien met met de heen reis een prima service is aangeboden door de buschauffeur.Heen prima! Terug wat minder!
Met de heen reis bij aankomst aangemeld daarna auto geparkeerd. De bus stond er al. We hadden veel koffers dus de buschauffeur had de bagageruimte geopend en meegeholpen met de koffers daarin te doen. De service was dus super. Alleen onderweg naar Schiphol reed de buschauffeur heel de reis 30 km/pu. Het duurde wel 30 min voordat we er eindelijk waren.
Met de terug reis toen we bij de bagageband waren al gebeld, maar er werd maar niet opgenomen. Ik denk dat ik wel 5 keer heb gebeld. In de tussentijd stonden we al buiten. Na de zoveelste keer werd er eindelijk opgenomen. De bus is onderweg en is er over 5 min werd er gezegd. Nou die 5 min. werden wel 15 min.
Bij aankomst van de bus vroeg ik aan de buschauffeur of we de bagageruimte mogen gebruiken ivm de vele koffers. Nou hij keek mij niet eens in mijn gezicht aan en zei nee daar begin ik niet aan. En ging toen zijn peukje roken. We hebben toen met moeite alle bagage zelf in de bus gesjouwd. En ook bij de parkeerplaats zelf alles er weer uit gehaald. Dat viel dus wel tegen gezien met met de heen reis een prima service is aangeboden door de buschauffeur.Oke dienst
Shuttle parkeren geboekt voor een week. Alles prima geregeld, aankomst en shuttle naar luchthaven was allemaal netjes.
Terugkomst was daarentegen een stuk minder. Netjes gebeld en chauffeur was onderweg. Uiteindelijk een klein half uurtje gewacht.
Er wordt echter niet bijgehouden wie als eerst belt werd mij verteld. Gevolg is dat gezinnen die later aankwamen voordrongen en dus ook eerder opgehaald werden. Gezinnen die langer stonden te wachten mochten mooi toezien hoe anderen eerder teruggebracht werden puur door het voordringen. Chauffeur geeft als excuus dat ze het niet bijhouden en dus het een kwestie van dringen is en hij daar niets aan kan doen.
Allemaal netjes op te lossen indien bijgehouden wordt wie wanneer belt en ook zo ingepland wordtValet parkeren bij Eindhoven Airport
Ik las vlak voor vertrek een heleboel slechte recensies en vertrok dus niet helemaal op mijn gemak richting Eindhoven Airport. Maar achteraf kan ik alleen maar positief zijn. De wagen werd bij binnenkomst automatisch gescand op schade waardoor er dus geen tijdverlies was met het controleren en invullen van een formulier. Letterlijk 2 minuten later staken we de weg over naar de terminal. Bij terugkomst aanmelden bij de balie en de auto stond achter het gebouw al klaar op de parking. Even de km-teller en eventuele schade controleren en 5 munten later op weg naar huis. Meer kan je niet verwachten. Misschien dat de slechte recensies vooral over andere filialen gingen. Over Eindhoven Airport kan ik alleen maar lovend zijn.
Parking
Vreselijk bedrijf! Slecht sprekend personeel en het ergste van alles 50 minuten moeten wachten op Zaventem airport. Uiteindelijk komt er een shuttle busje, maar te weinig plek. Uiteindelijk weer bijna een uur moeten wachten in de nacht in de kou!
NOOIT MEER!Parkeren Schiphol
Op de heenreis verliep alles zeer gesmeerd. Ik kwam aan, werd direct geholpen met het overladen van de koffers. Auto werd weggezet en ik kon direct met het busje naar de vertrekhal. Een dikke 10.
Op de terugreis hadden we een wachttijd van ongeveer 40 minuten. Het busje reed voor onze neus weg, maar dat kwam vooral ook door ons zelf. Busje zat vol en wij waren net te laat. Het gaat om het principe wie het eerst komt stapt in en heeft geluk. Telefonische bereikbaarheid was minimaal, ik kwam continu in een volle voicemail waarin ik niet kon inspreken. uiteindelijk een SMS-je gestuurd en daar werd wel direct op gereageerd. Kortom heenweg een 10, terugweg een 5.Nooit meer teveel betalen voor parkeren
Voor mijn werk moet ik veel reizen. Vaak ga ik toch met de auto naar het vliegveld. De baas betaald de parkeerkosten wel, dus dat is het probleem niet. Ik vind het altijd alleen erg zonde van het geld om te gaan betalen voor een parkeerplaats. Ik word daar altijd een beetje moe van. In principe betaal je gewoon om op een stuk beton te mogen gaan staan en daar moet je dan de hoofdprijs voor betalen. Nu reserveer mijn parkeerplaats bij de luchthaven via deze site en daar profiteert de baas van en hou ik een beter gevoel aan over. Zeker aan te bevelen!
Floris.review parkos Rotterdam
20 April hebben wij voor 10 dagen onze auto geparkeerd in Rotterdam! Het is ons uitstekend bevallen! We moesten even zoeken naar de plek, (misschien bord of grotere vlaggen aan de weg?) Onze auto mochten we ergen neerzetten. Onze koffers werden eruit gehaald, in de bus naar vliegveld. Alles ging zeer vlot en we werden goed begeleid. Terug stond bus alweer klaar voor ons en binnen een half uur na landing van vliegveld reden wij al op de snelweg naar huis! Top! Ik ga dit zeker aanbevelen bij anderen en onze volgende reis proberen we weer te boeken via Rotterdam. Bedankt!
parking
Plus: Beleefde en vriendelijk personeel. Behulpzaam. Vlot naar Schiphol gebracht.
MIN. Terug van de USA bijna een uur moeten wachten. Afspraak was vertrekhal 3.C Blijkt de vervoerde ergens anders te staan. Ook zie je nergens PARKOS staan op het busje. Er staat parking4 Schiphol op. Weet nergens van. Dan heeft vervoerder mij meerdere malen gebeld met een verkeerd ingegeven telefoonnummer. (als je begint met +31 moet je nl alleen 6 intikken en niet 06 !!) Hierdoor krijg je steeds dat je niet verbonden wordt . Al met al minder prettig dus !!Parkeren Middenweg 11 Aalsmeer Parkos
Om half vijf aangekomen, echter niemand aanwezig, telefonisch niet bereikbaar. Geen receptie of aanspreekpunt. Chauffeur aangesproken en die vertelde te wachten op de shuttle.
Ophalen: 35 minuten gewacht. Opgehaald door shuttle met 4 personen personeel. Geen wonder dat het dan zo lang duurt.
Heb 3 x moeten bellen.
Eerder zeer goede ervaring, nu zoek ik iets anders.Parkeren in Aalsmeer voor vlucht Schiphol
Midden in de nacht terug op Schiphol met drie kinderen en dan door te weinig personeel in te zetten met 14 man in een 7 persoons busje terug na 1,5 uur wachten, vind ik ronduit slecht, dikke onvoldoende en zie dat wij niet de enige zijn met klachten.
Valer Parking Brussel
Onbereikbaar. Auto stond buiten achtergelaten in een wijk ipv overdekt en 24/7 bewaakt. Naast torenhoge tarieven ook taxikosten moeten maken om thuis te komen.
Parkos
Niet te vertrouwen. Ruim van te voren een parkeerplaats gereserveerd en betaald. Mails ontvangen dat het allemaal geregeld is. 12 uur voor vertrek een mail gekregen dat de reservering geannuleerd is. Ik kan niemand bereiken. Er wordt niet opgenomen.
Kan nu nergens een parkeerplaats reserveren. Alles is volgeboekt.parkeerplaats reserveren
Niet te vertrouwen. Triest. Ruim van te voren een parkeerplaats gereserveerd ...4x een mailtje dat alles geregeld is en dan 12 uur voor vetrek een mailtje.. ach helaas... en ook niet te bereiken dus ;-(
Parkeerplaats
Alsjeblieft alsjeblieft
Doe het niet ga niet bij parkos parkeren voor vakantie.
De grootste oplichterspraktijken.
Ze stelen zelf dingen uit je auto. Rijden meer dan 100km ermee
Onbeschofte mensen.
Agressieve mensen
Aub denk na en kies een andere parkeerplaats dan deze parkos alleen maar ellende en problemenValet parking inclusief opladen
Enorm teleurstellend.
Auto bleek bij terugkomst niet opgeladen te zijn.
Fout in de overdracht naar hun partner. Centraal parkeren geeft duidelijk aan dat PARKOS dit vaker niet correct doorgeeft.
Sta je midden in de nacht op Schiphol! Met een lege auto.
Klachten afhandeling teleurstellend.
Service belabberd.
Mensen van centraal parkeren uiterst vriendelijk maar ze konden NIETS voor mij betekenen behalve me door te verwijzen naar een snellader richting de A4.
Opmerking ik kan geen 1 ster invullen. Blijkbaar manipuleren ze dit ook nog.
Ben zelden boos maar dit is echt te slecht voor woorden.parkeren schiphol
Parkos Shuttle parkeren Schiphol.
Ze hebben ons een uur lang laten wachten in de kou, ze zeggen dat er een grijs busje 3 x langs is gereden, dat wij alle 3 niet gezien hebben, en komen dan na een uur toevallig mensen afleveren en kunnen wij dus mee. als ik dan niet blij ben met deze service, moet ik me netjes gedragen. deze werkwijze bespaart ze dus een ritje. meest waardeloze oplichters. nooit meer.NIET DOEN
3 dagen voor- en op de dag van afgifte meer dan 10 keer gebeld en er werd telkens niet opgenomen. Toen maar een email gestuurd, en daar pas 1 minuut voor afgiftetijd een antwoord gestuurd.
Verder op de dag van terugkomst, netjes gebeld toen we op onze baggage aan het wachten waren. Dit moesten we doen, zodat de auto op tijd bij vertrekhal 2-3 zou staan.
Wij hebben 1 UUR buiten moeten wachten!! 5x gebeld, telkens met het verhaal dat iemand onderweg was en dat het 11km van schiphol is. (Het is een zondag - amper iemand op de weg, dus hoezo moeten wij dan een UUR buiten wachten?!)
Vervolgens komt meneer aan en rijd hij met de neus de stoep op, zo asociaal heb ik nog NOOIT iemand zien doen.Bestolen door Parkos tijdens reservering
We hebben van 16-10-2021 tot en met 24-10-2021 een parkeerplaats bij Parkos gereserveerd. Bij terugkeer op 24-10-2021 werd ons voertuig afgeleverd aan ons. Bij de overname merkte mijn echtgenoot op dat diens gebedskralen die een hele grote emotionele waarde voor hem hadden waren verdwenen. Ze hingen bij vertrek nog aan de versnellingshendel. Dit is terstond teruggekoppeld aan de medewerker. Hij kon enkel zweren dat diegene die onze auto had opgehaald heel eerlijk was en nooit zoiets zou doen. Bij thuis aankomst bleek onze afstandsbediening van de garagedeur en ook de usb-stick met liedjes verdwenen te zijn.Gelukkig had ik op het laatste moment voor de zekerheid onze zonnebrillen in mijn tas gegooid. Hierna twee keer een gepleegd telefoontje en een e-mail met de klacht naar Centraal parkeren heeft niets opgeleverd. Centraal parkeren gaf aan dat Parkos binnen 1-3 werkdagen contact zou leggen hetgeen uiteraard niet is gebeurd. . Dat een dergelijk bedrijf mag opereren op het terrein van Schiphol en dat geen enkel aanspreekpunt aanwezig is die daadwerkelijk iets met de klachten doet is betreurenswaardig. De eerste paar dagen hebben we met een onbehaaglijk gevoel gezeten omdat je dan niet weet wat de intenties zijn bij het wegnemen van de afstandsbediening. Ondanks dat de goederen geen grote materiële waarde hadden voel je bestolen en bedonderd. Het feit dat geen enkel excuus komt en men niet probeert te achterhalen wat er mis is gegaan en wie hiervoor aansprakelijk is zegt naar mijn mening voldoende over het bedrijf. Mijn vertrouwen is volledig geschaad en ik wens met deze e-mail andere mensen te behoeden voor Parkos.
Anderen bekeken ook

iParking Schiphol: Ervaringen Ik ga op vakantie en neem niet mee… de auto! Vlieg je vanaf Schiphol, dan kan het echter een hele klus zijn o...

Wat vinden consumenten van dit bedrijf? Bijschipholparkeren biedt natuurlijk de mogelijkheid om bij schiphol te parkeren. Het bij schiphol parkeren...

Wat vinden de klanten die je voorgingen van CarDelMar? Is het niet prettig om vooraf te lezen over ervaringen die andere consumenten gehad hebben. ...

Alamo: Ervaringen Kekke kar nodig om indruk te maken op je verkering of schoonfamilie? Voor wie tijdelijk behoefte heeft aan een auto, kan een huu...