ParkFly.nl

6.6

Bestellen

3.5

Service

5.6

Prijs

3.6

Levering

36.4%

Zou hier weer kopen

ParkFly.nl

Voordelig, comfortabel en veilig parkeren bij Schiphol? Parkfly.nl biedt lang parkeren en valetparkeren aan voor iedereen die vanaf Schiphol Airport Amsterdam vliegt. Bij vertrek rijdt je zelf naar het parkeerterrein in Aalsmeer, vanaf daar wordt je met een shuttlebus naar de juiste vertrekhal gebracht. Op de terugweg wordt je ook weer met een shuttlebus opgehaald vanaf het vliegveld en die brengt je dan weer naar je auto op het parkeerterrein van Parkfly.nl. Wil je liever valet parkeren bij het vliegveld van Amsterdam? Dan rijdt je rechtstreeks naar de vertrekhal op Schiphol. Hier overhandig je de sleutel van je auto aan een medewerker en jij kan door richting je vlucht. Bij terugkomst op het vliegveld wacht een medewerker van deze parkeerservice je op en je kunt weer door naar huis.


Hoe werkt lang parkeren en valet parkeren met Parkfly.nl?

Voor beide vormen van parkeerservice plaats je een reservering en rijdt je op de dag van vertrek richting Schiphol. Een reservering plaats je door middel van het invullen van het reserveringsformulier. Je ontvangt een bevestigingsmail om je reservering definitief te maken. Kies je voor lang parkeren? Dan rijdt je zelf naar het parkeerterrein van Parkfly.nl en ga je vanaf daar met een shuttlebus verder. Kies je voor valet parkeren, dan kun je doorrijden naar de vertrekhal en geef je daar je autosleutels af aan een medewerker van dit bedrijf. In beide gevallen staat je auto op een afgesloten en bewaakt parkeerterrein en kun je met een gerust hart je vliegreis beginnen. Als je terugkomt ga je in het geval van lang parkeren met een shuttlebus weer naar het parkeerterrein en als je hebt gekozen voor valet parkeren op Schiphol met Parkfly.nl, dan staat er een chauffeur van de organisatie op je te wachten als je terugkomt.




Contact opnemen met Parkfly.nl

Wil je je reservering wijzigen, is er iets verandert in je vlucht, wil je annuleren, heb je een klacht, opmerking of suggestie? Dan kun je altijd contact opnemen met de klantenservice van deze organisatie. Je kunt Parkfly.nl bereiken via het contactformulier op de website, een mail te sturen of te bellen naar het telefoonnummer. Je kunt een reservering kosteloos wijzigen of annuleren tot 24 uur voor aankomst.


Ervaring met parkeren via Parkfly.nl

Heb jij je auto een keer geparkeerd via deze organisatie? Hoe vond je het heen en weer reizen tussen parkeerterrein en Schiphol met de shuttlebus, hoe beviel het valet parkeren en wat vond je van de medewerkers? Naar jouw mening zijn mensen op zoek die zich nog aan het oriënteren zijn op goedkoop parkeren bij Schiphol. Dit kun jij hen hier laten weten. Mogen we weten hoe het het parkeren met Parkfly.nl jou is bevallen bij Schiphol?


Lees hier klantervaringen over ParkFly! Kun je hier veilig parkeren? Is het een betrouwbare parkeerdienst op Schiphol? Is het echt zo goedkoop?

Beoordelingen, klachten, ervaringen en reviews

Lees hier onafhankelijke reviews, klachten en ervaringen. Wees op de hoogte waar u uw aankoop kunt doen of beoordeel zelf een winkel waar u een (online) aankoop heeft gedaan. Zo bepaalt tegenwoordig heel Nederland zelf welke winkels slecht en goed zijn!

Schrijf zelf een review

Schrijf hier een review over het bedrijf, de producten en/of diensten. Gebruik max zo’n 500 karakters

Gelieve eerst in te loggen

Bestellen

starstarstarstarstar

Service

starstarstarstarstar

Prijs

starstarstarstarstar

Levering

starstarstarstarstar

Zou hier weer kopen

Totaal

10

Alle reviews (11)

Parkeerplaats

Parkfly bestaat niet meer het is overgenomen door 24:7 waar je je auto gesoon opeen open modderig ruimte achterlaat. Geen mogelijkheid om overdekt te parkeren!!!!! Ze hadden me ook gewoon via hun website laten reserveren, kreeg de schok van mijn leven toen ik op een lege parkeerplaats terecht kwam en schrok nog meer toen ik bij een andere parkeerplaats uiteindelijk terecht kwam. Ik had ook betaald voor een overdekte parking wat niet mogelijk was bij 24:7’ Jammer dat ik hierover totaal niet werd geïnformeerd voor vertrek vanuit België wat toch 3,5 uur rijden is. Ik kon ook geen sterren aanduiden bij deze review maar dus maar naar partjkingd vzn de luchthaven zelf

M

Marlies

14-12-2019

0forum

Let op: bij schade binnen 1 uur melden in het Chariot hotel

Zojuist een reactie ontvangen: bij schade moet je dit binnen 1 uur melden in het hotel. Blijkbaar staat dit in de voorwaarden. Ik heb direct bij constatering van de schade (toen was ik nog bij de Parkfly locatie) gebeld en de schade gemeld: mevrouw, maak foto's en mail het naar ons. Als men had gezegd dat ik het moet melden bij het Chariot hotel had ik dit gedaan. Komt ze dus wel goed uit dat dit niet vermeld wordt aan de telefoon, dit zal ze veel schade uitkeringen schelen. Echt schandalig!!!!!

N

Nancy

12-11-2019

0forum

Als je je auto heel terug wil hier niet je auto parkeren!!

Na terugkomst (1-10-2019) krassen op mijn auto. Gelijk gebeld : moest foto's maken en deze mailen. Dat heb ik gedaan. Tot nu toe diverse keren gemaild en gebeld. Zo juist ook weer gebeld maar wordt elke keer afgescheept met : ik moet het nakijken en kom er dan op terug. Ben zeer ontevreden over deze afhandeling, en raad Parkfly zeker niet aan.

N

Nancy

11-11-2019

2forum

Indoor parkeren

Ik maak al jaren gebruik van deze service en heb eigenlijk nog nooit klachten gehad. Tot nu... Bij terugkomst was de accu van mij auto volledig leeg. Mijn lichten staan altijd op automatisch, dus die gaan na 15 seconden vanzelf uit. De radio gaat normaal ook automatisch uit als je het contact afzet en de deur opent. Wat ze gedaan hebben met m'n auto weet ik niet. Het raam aan mijn kan stond ook op een kier. Uiteindelijk wel kunnen vertrekken. Maar, de vorige keer heb ik een moeder en haar zoon een boost moeten geven omwille van een lege accu en de mensen die naast me stonden geparkeerd hadden ook al eens iemand daar een boost moeten geven vanwege, jawel, een lege accu. Twijfel er zeer sterk aan om mijn wagen daar nog eens te parkeren. Verdacht dat er meerdere mensen een lege accu hebben bij terugkomst.

K

Kay

24-10-2019

0forum

Nooit meer.15 dagen parkfly.nl

Deze brief 2 x gestuurd naar Parkfly.nl. Geen reactie gekregen. Geboekt 15 dgn in sept. 2019 Goedenmorgen... Afgelopen donderdag op vrijdag nacht zijn wij geland en hebben na de koffers gebeld om onze auto terug te brengen ivm valide parking.. Na n half uur buiten te hebben gestaan kwam uw busje om mensen op te halen en werd ons gezegd dat onze auto niet startte en we met t busje mee konden naar Aalsmeer.. Accu was helemaal leeg...wij vroegen nog wel of ze de lichten van onze auto hadden uitgedaan maar daar kregen we niet echt antwoord op...oude accu werd gezegd...t is n lease auto van nog geen 4 jaar oud.....bij n nieuwe auto gaat n accu 5 tot 7 jaar mee vertelde de ANWB. ANWB gebeld die na 45 min kwam...na het opladen zei de ANWB meneer...start u maar zonder verder iets te doen dan zien we gelijk wat de oorzaak is van de lege accu.... En jawel hoor....de koplampen gingen direct aan waarna hij gelijk zei....ze hebben uw lichten niet uitgedaan.. Er werd door Parkfly nog netjes gevraagd wat de oorzaak was. Hij verontschuldigde zich en zou t aan alle chauffeurs doorgeven dat ze altijd de lichten moeten checken. Door al deze ellende buiten onze schuld waren we uiteindelijk om 05.00 verkleumd thuis. Na eerst een bekeuring te hebben gehad buiten onze schuld en nu niet naar huis kunnen ook door een fout van uw mensen. We hebben MEER betaald voor t gemak van VALIT PAKING en hebben alleen maar problemen gehad... Is er n compensatie mogelijk teneinde ons te overtuigen in de toekomst weer gebruik te maken van uw organisatie.. M.vr.gr...fam.kraaijenbrink.

Y

Yvonne

10-10-2019

0forum

Drama

Parkeren je auto buiten terwijl je voor binnen betaald. Komen niet met een antwoord of excuus als je een klacht indient. Niet parkeren hier....

J

Jan

14-08-2019

0forum

Net zo duur als P 3

Boeken ging prima. Echter door reviews achteraf geen zin in onverwachte problemen dus weer geannuleerd. Geld binnen 2 dagen weer terug. Mooi. Daarna voor plm hetzelfde geld P3 geboekt. Dus Parkfly heeft geen meerwaarde.

P

Peter Geenen

18-04-2019

0forum

Geen routine

We bellen aan het afhalen van ons valiezen aan de band dat we aangekomen waren op schiphol. Wanneer we boven komen steekt een ander gezin ons voor (ze vragen geen namen over wie eeest gebeld heeft). Al 3jaar maken we gebruik van deze dienst. Nog nooit zijn we in 1 busje met 6personen gekunnen, terwijl we ruim een halfuur tot 3kwartier op voorhand bellen. De busjes kunnen 8man meenemen. Ook de koffers inladen was te veel gevraagd. De chauffeur zei tegen onze 16jarige dochter dat zij de valies er maar in moest zetten. Volgend jaar kijken we toch eens naar een andere shuttledienst.

L

Lynn van den berge

15-04-2019

0forum

Wat een onbeschofte tent

Bijna een jaar lang de tijd gegeven om hun fout op te lossen maar nooit meer iets gehoord. April 2018 gebruik gemaakt van valet parkeren bij parkfly (niet te verwarren met Schiphol parkfly). Bij terugkomst was onze sleutel kapot, agressieve chauffeur zei dat dat al het geval was en een vriendelijkere chauffeur nam het van hem over en zei dat we er een klacht over moesten indienen. Dat hebben we gedaan en ik heb daar nog 2 keer achteraan gemaild en daar wel reactie op gekregen van iemand dat onze klacht naar de directie was doorgestuurd, maar nooit meer iets gehoord. Jammer, voor mij omdat mijn sleutel nog kapot is, maar voor hen omdat ik 3 x per jaar gebruik maak van valetparking :).

M

Miranda

10-03-2019

0forum

Beoordeling ParkFly

Ik heb betaald voor binnen parkeren maar de auto is niet meteen na vertrek binnen geparkeerd. Eén dag voor vertrek is de auto gewassen. Bij terugkomst zat de auto onder de vogelpoep en veel stof. De auto stond wel binnen bij terugkeer. Het vermoeden is dat de auto pas na enkele dagen binnen is geparkeerd.

M

Marcus Pinas

08-08-2018

0forum

Valet Parking

Zeer tevreden over Schiphol Valet Parking bij ParkFly. Regelmatig vlieg ik voor mijn werk naar het buitenland. Normaal gesproken ging ik altijd met de trein, maar door een aantal vertragingen heb ik nu al twee keer mijn vlucht gemist en dat wil ik gewoon niet meer meemaken. Daarom ga ik met de auto, maar dat is nog een behoorlijk gedoe met parkeren en zeker niet gratis. Daarom maak ik gebruik van Valet Parking bij Schiphol. Ik kan gewoon naar de vertrekhal rijden en daar mijn sleutels inleveren. Ideaal en geen gedoe. Ben hier echt heel tevreden mee. Het is niet de goedkoopste oplossing, maar zeker wel de meest ideale als je alle aspecten van vervoer naar een luchthaven toe meeneemt. Mocht je Valet Parking te duur vinden, dan zijn er echter ook andere opties om je voertuig goedkoop op Schiphol te parkeren, als ik meer tijd zou hebben, zou ik daar wellicht ook voor kiezen.

V

Van Zeist

31-01-2018

0forum